Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
mmmvm Na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky: 3920/2018I136 OBJEDNATEL DODAVATEL Obchodní firma : Jan Tomický T.K.L. statutární město Ostrava Prokešovo náměstí 1803/8 72930 Ostrava—Moravská Ostrava Sídlo : Lumírova 487/7 IČ: 00845451 70030 Ostrava DIČ: CZ00845451 (plátce DPH) IČ : 62273094 DIČ: C2510801119 PŘÍJEMCE (zasílací adresa): Magistrát města Ostravy Prokešovo náměstí 1803/8 72930 Ostrava-Moravská Ostrava Bank. spojení: Číslo účtu : Objednáváme u Vás : ostrahu objektu psího útulku, Provozní 4 v období 1. - 31.1.2019 dle cenové nabídky ze dne 4.12.2018 Fakturu nám zašlete včetně příloh (dodací list). Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení včetně (razítko podatelny). Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu. Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedeného níže do 10 dnů ode dne doručení objednávky. V případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění objednávky v registru smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí. Pokud se stane zhotovitel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění částku bez DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný účet daného finančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve výši daně na účet správce daně zhotovitele a zaplacením ceny bez DPH zhotoviteli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu. Lhůta plnění: 31.01.2019 Cena vč. DPH : 71 890,00 Kč Vyřizuje / tel. / email : _@ostrava-cz 't ’1 =iZ= 2018 V Ostravé dne: _ vedoučí odboru hospodářské správy (oprávněná osoba)