Textová podoba smlouvy Smlouva č. 9231275: Smlouva o dílo - ohňostroj

Příloha Ohňostroj_2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely

smluvní strany

1. Objednatel:                CENTRUM KULTURY MĚSTA PÍSEK
   Sídlo :                    nábřeží 1. máje 1605, 397 01 Písek
   Zastoupené :               xxxxxxxxxxxx
   IČ:                        71294619
   DIČ:                       CZ71294619
   Bankovní spojení:          xxxxxxxxxxxxxx

   (dále jen „objednatel“)

                                            a

2. Zhotovitel:                Milan Skála, Dobřanovská 522, 387 01 Volyně
   Tel.:                      602434454
   E-mail:                    sfd-pyro@volny.cz
   IČ:                        625 17 350
   DIČ:                       xxxxxxxxxxxxxxxxx
   Číslo pojistné smlouvy:    Česká pojišťovna č. 53941946-17
   Bankovní spojení:          xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fyzická osoba podnikající podle živnostenského zákona nezapsaná do obchodního rejstříku

Tuto

                              Smlouvu o dílo

                                                        I.
                                             Předmět smlouvy

Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje pro objednatele provedení ohňostroje za použití
pyrotechnických výrobků kategorie F2 a F3.

Termín provedení ohňostroje:        II.
                              Doba plnění

                              8.6.2019 ve 23.15 hod.

                                                       III.
                                                 Místo plnění

Místo provedení ohňostroje: Písek, náplavka mezi Kamenným a Novým mostem.
                                                       IV.
                                     Cena díla a platební podmínky

Objednatel zaplatí zhotoviteli za předmět smlouvy vzájemně dohodnutou celkovou cenu ve
výši 100.000,- Kč, sto tisíc korun českých, na základě faktury vystavené po řádné realizaci
předmětu smlouvy specifikovaného v čl. I této smlouvy. Splatnost faktury se stanoví na 7 dnů
ode dne vystavení. Zhotovitel není plátce DPH.

                                                       V.
                                           Povinnosti zhotovitele

1) Zhotovitel zajistí přípravu a odpal ohňostroje v souladu s platnými zákony a předpisy.

2) Za škody vzniklé při plnění této smlouvy nebo v souvislosti s ním v bezpečnostním
    prostoru ohňostroje plně zodpovídá zhotovitel (vyjma škod vzniklých nesplněním
    součinnosti objednatele podle článku VI.)

                                                       VI.
                                          Povinnosti objednatele

1) Objednatel zajistí přítomnost jednotky Hasičského záchranného sboru během ohňostroje,
    uzavření bezpečnostního prostoru ohňostroje dle pokynů oprávněné osoby zhotovitele a
    dohled na jeho dodržení po celou dobu trvání ohňostroje. Jeho otevření proběhne se
    souhlasem oprávněné osoby zhotovitele.

2) Objednatel je povinen zajistit přístup k bezpečnostnímu prostoru ohňostroje zásahovým
    vozidlům IZS, a to dle pokynů oprávněné osoby zhotovitele.

3) Objednatel zajistí přístup na plochy, ze kterých bude proveden ohňostroj, a to ve dnech
    7.6. , 8.6 a 9. 6. 2019, v časech dle požadavků zhotovitele.

                                                      VII.
                                              Ostatní ujednání

1) Nesplní-li objednatel povinnosti článku VI. je zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit.

2) V případě zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje, zvláště pak za
    okolností, při kterých zákonné normy a vyhlášky vylučují provedení ohňostroje,
    zhotovitel plnění předmětu neprovede.

3) V případě neprovedení předmětu smlouvy z důvodů vzniklých na straně zhotovitele,
    zaplatí zhotovitel smluvní pokutu ve výši 30% z celkové ceny díla dle čl. IV této smlouvy.

4) V případě bezdůvodného zrušení předmětu smlouvy ze strany objednatele ve lhůtě kratší
    než sedm dní před termínem plnění smlouvy, zaplatí objednatel smluvní pokutu ve výši
    30% z celkové ceny díla dle čl. IV této smlouvy.

5) Smluvní strany berou na vědomí, že úprava scénáře a provedení ohňostroje podléhají
    ustanovením zákona č. 121/2000 Sb., o právu souvisejícím s právem autorským a o změně
    některých zákonů (autorský zákon), v platném znění a ustanovení občanského zákoníku.

6) Vztahy neupravené touto smlouvou se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012Sb., občanský
    zákoník, v platném znění.
7) Objednatel se zavazuje, že s ohledem na povinnost vyplývající z § 2 odst. 1 h zákona č.
    340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění, zašle smlouvu správci registru smluv
    k uveřejnění. Tato povinnost se vztahuje na smlouvu, jestliže hodnota jejího předmětu je
    vyšší než 50 000 Kč bez DPH. Smlouva bude v takovém případě zaslána k uveřejnění ve
    formátu a znění požadovaném Zákonem o registru smluv a zhotovitel s takovým
    zveřejněním souhlasí.

8) Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, po jednom pro každou smluvní stranu.

9) Účastníci této smlouvy po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato
    byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle a nebyla ujednána
    v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy.

V Písku dne : . . . . . . . . . .  Za zhotovitele:
Za objednatele:

__________________________         _________________________