Informace o ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o.

soukromá firma

Založena
28.05.2012
První známá smlouva v registru smluv byla podepsána 4 roky po založení firmy.
IČO 24306673
Datová schránka pq9dptc
Majetkové vazby společnosti Hierarchický přehled dceřinných společností
Další informace o subjektu
První smlouva v RS uveřejněna 25.11.2016
Poslední smlouva v RS uveřejněna 6.2.2020
Novinky o této firmě do mailu Hlídat všechny změny o <b>ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o.</b> v celém Hlídači
Sdílet stránku s ostatními na Facebook na Twitter Vložit do vlastní stránky
Obsah stránky

Statistiky z registru smluv

Vysvětlení: Registr smluv je platný od poloviny roku 2016. První rok, od 1.7.2016 do 30.6.2017, probíhal v "testovacím" režimu, kdy za neuveřejnění smlouvy nehrozila žádná sankce. Proto statistiky za 2016 neobsahují smlouvy za celý rok a rok 2017 nemusí být úplný.

Souhrnné statistiky
pro ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o.
od 2016
7 smluv za celkem 109 384 Kč
85,7 % smluv se skrytou cenou
0,0 % smluv se skrytou smluvní stranou
Zobraz grafy
Hodnota smluv
Počet smluv
% smluv s utajenou cenou
Veřejné zakázky

ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. jsme ve veřejných zakázkach jako dodavatel nenašli.

ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. jsme ve veřejných zakázkach jako zadavatel nenašli.

Dotace

Firma ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. nedostala žádnou dotaci.

Insolvenční rejstřík

ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. není v insolvečním rejstříku jako dlužník.

ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. není v insolvečním rejstříku jako věřitel.

ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. není v insolvečním rejstříku jako insolvenční správce.


ČESKÁ MARKETINGOVÁ, s. r. o. jako dodavatel (příjemce peněz)

Nejčastější objednatelé (plátci) podle počtu smluv

IČOPočet smluv
ČESKÁ TELEVIZE detail o subj
smlouvy mezi subjekty
7
Nejčastější objednatelé (plátci) podle celkové hodnoty smluv

IČOSoučet cen
ČESKÁ TELEVIZE detail o subj
smlouvy mezi subjekty
109 384 Kč

Pomozte nám udržovat český stát transparentní

Za tři roky nám 396 lidí darovalo 1 108 666 Kč .

  • Kontrolujeme politiky a úředníky, zda s našimi penězi zacházejí správně.
  • Stali jsme se důležitým zdrojem informací pro novináře.
  • Zvyšujeme transparentnost českého státu.
  • Pomáháme státu zavádět moderní e-government.

Pomozte nám i vy