Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR OBJEDNÁVKA Číslo objednávky: 02PT-006337 Objednatel: Dodavatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Obchodní jméno: APIS, s.r.o. Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 Adresa: Ohradní 24b, Praha 140 00 Bankovní spojení: ........ IČO: 61853267 .......... ......... ........... ........................ DIČ: CZ61853267 IČO: 65993390 Kontaktní osoba: ............................ DIČ: CZ65993390 ............ ....... ....... ..... Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Dodavatelem obě smluvní strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu. Dodavatel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele služby specifikované níže. Objednatel se zavazuje zaplatit za služby poskytnuté v souladu s touto objednávkou cenu uvedenou níže. Místo dodání: Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 Kontaktní osoba Objednatele: : .................. ..................................................... ....... ............ Fakturujte: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Závod Praha, Na Pankráci 56, 140 00 Praha 4 Obchodní a platební podmínky: Objednatel uhradí cenu jednorázovým bankovním převodem na účet Dodavatele uvedený na faktuře, termín splatnosti je stanoven na 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit nejdříve po protokolárním převzetí služeb Objednatelem bez vad či nedodělků. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy, číslo objednávky a místo dodání. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na cenu, ani dílčí platby ceny. Potvrzením přijetí (akceptací) této objednávky se Dodavatel zavazuje plnit veškeré povinnosti v této objednávce uvedené. Objednatel výslovně vylučuje akceptaci objednávky Dodavatelem sjakýmikoliv změnami jejího obsahu, k takovému právnímu jednání Dodavatele se nepřihlíží. Dodavatel poskytuje souhlas s uveřejněním objednávky a jejího potvrzení v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), Objednatelem. Objednatel je oprávněn kdykoliv po uzavření objednávky tuto objednávku vypovědět s účinky od doručení písemné výpovědi Dodavateli, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď objednávky dle předcházející věty nemá vliv na již řádně poskytnuté plnění včetně práv a povinností z něj vyplývajících. Stránka 1 z 2 Objednáváme u Vás: DO- úsek 511 - Běchovice - Dl - Přepis podkladů pro stavební úřad Po veřejném projednání DUR, byly obdrženy připomínky MČ a dotčených obcí, které je nutné digitalizovat a zapracovat do územního rozhodnutí Lhůta pro dodání či termín dodání: Dodání přepisu do 7 dnů od platnosti objednávky Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH / s DPH: 91 000,- / 110 110,- V případě akceptace objednávky Objednatele Dodavatel objednávku písemně potvrdí prostřednictvím e-mailu zaslaného do e-mailové schránky Objednatele V případě nepotvrzení akceptace objednávky Objednatele Dodavatelem ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Objednatelem platí, že Dodavatel objednávku neakceptoval a objednávka je bez dalšího zneplatněna. Nedílnou součástí této objednávky jsou následující přílohy: Příloha č. 1 - Položkový rozpis ceny V Praze dne 20 0 9 - - 2019 Vedoucí úseku výstavby dálnic DO, D l, D5 Ředitelství silnic a dálnic ČR Stránka 2 z 2