Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10316782: Smlouva o poradenské činnosti

Příloha Smlouva o poradenské činnosti.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o poradenské činnosti


1. SMLUVNÍ STRANY 

Objednatel:
Základní škola Amos,
Školská právnická osoba zapsaná v rejstříku školský právnických osob vedený Ministerstvem školství mládeže a tělovýchovy ve složce 2017 pod pořadovým číslem 022

se sídlem Pražská 1000, 252 44 Psáry – Dolní Jirčany
IČ: 06289371, DIČ: CZ06289371
zastoupená Mgr. Danielem Kohoutem, ředitelem školy
Bankovní spojení RB, a.s., číslo účtu 6289371300/5500


Poskytovatel:
David Raušer
se sídlem Psárská 500, 252 44 Psáry
IČ: 08323011, DIČ: CZ8109160048
Bankovní spojení: ČSOB a.s., č. účtu 160179310/0300

uzavírají tuto smlouvu o poradenské činnosti.
2. Předmět smlouvy
· Předmětem plnění této smlouvy o poradenské činnosti (dále jen Smlouva) , je závazek Poskytovatele poskytnout Objednateli poradenské služby související s poradenstvím v oblasti nastavení norem školního starvování, dohled nad výživovými normami pro dětské strávníky základní školy, dietologické opatření a sestavování dietních jídelníčků pro děti s potravinovými alergiemi za podmínek ve Smlouvě dále stanovených a současně závazek Objednatele za poskytnuté služby zaplatit Poskytovateli sjednanou úplatu.
· Jedná se zejména o tyto služby:
· Pravidelná kontrola sestavování jídelníčku školy
· Nastavení a kontrola norem stravování pro dětské strávníky
· Pravidelná kontrola a nastavení dietních jídelníčků pro děti s potravinovými alergiemi
· Tvorba a doplňování receptur

3. Rozsah, způsob a účel poradenské služby
· Poradenské služby bydou poskytovány dle bodu 2 této smlouvy a dále dle potřeb objednatele.

4. Cena a platební podmínky
· Cena za předmět Smlouvy uvedený v článku č. 1 je dohodnuta do 10 000Kč měsíčně v závislosti na rozsahu poskytnutých služeb.
· Splatnost daňového dokladu (faktury), činí 14 dní ode dne jeho doručení Objednateli. Faktura se považuje za doručenou Objednateli po jejím prokazatelném odeslání. Dnem zaplacení daňového dokladu se rozumí den připsání platby dle faktury na účet Poskytovatele
· Faktura musí splňovat veškeré náležitosti dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů ve znění pozdějších předpisů.

5. Součinnost a garance
· Objednatel se zavazuje k poskytnutí součinnosti při realizaci předmětu této Smlouvy na základě uplatněných požadavků Poskytovatele

6. Záruky Poskytovatele
· Poskytovatel prohlašuje, že poradenská činnost, která má být provedena na základě této Smlouvy bude:
· provedena se znalostí a péčí.
· poskytnuta zcela objektivním nestranným a profesionální způsobem, neovlivněným jakýmkoliv konkrétním obchodním zájmem 
· v případě, že činností poskytovatele při poskytování služby dle bodu 2. Smlouvy vznikne objednateli škoda, a bude prokázáno přímě zavinění poskytovatele, ručí tento do výše své odměny uvedené v bodě 4 Smlouvy.
· Objednatel prohlašuje, že materiály a informace již zpřístupněné Poskytovateli nebo ty, které budou poskytnuty poskytovateli, nejsou dokumenty či informace, zatížené právy třetích osob a v případě, že se o takové materiály či informace jedná, je Objednatel oprávněn poskytnout tyto informace Poskytovateli či jejím smluvním stranám.
7. Sankce
· V případě, že Poskytovatel nedodrží lhůty uvedené ve Smlouvě, má Objednatel právo uplatnit vůči Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny Služby za každý započatý den prodlení.
· Při nedodržení termínu splatnosti faktury je Objednatel povinný uhradit Poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z ceny Služby za každý započatý den prodlení.
· Žádná ze smluvních stran není zodpovědná za prodlení způsobené prodlením s plněním závazků druhé smluvní strany.


8. Ochrana informací
· Smluvní strany jsou povinny zajistit utajení získaných důvěrných informací způsobem obvyklým pro utajování takových informací, není-li výslovně sjednáno jinak. Za důvěrné informace se bez ohledu na formu jejich zachycení považují veškeré informace, které nebyly některou ze stran označeny jako veřejné, a které se týkají této Smlouvy a jejího plnění. Tato povinnost platí bez ohledu na ukončení účinnosti této Smlouvy. Strany jsou povinny zajistit utajení důvěrných informací i u svých zaměstnanců, zástupců, jakož i jiných spolupracujících třetích stran, pokud jim takové informace byly poskytnuty.


9. Řešení sporů
· Případné problémy související s plněním závazků jednotlivých účastníků podle této Smlouvy se účastníci zavazují řešit přednostně cestou vzájemné komunikace, jednáním v dobré víře a s vynaložením maximálního úsilí.
· Tato smlouva a právní vztahy mezi jejími účastníky se řídí právním řádem České republiky.


10. Společná a závěrečná ustanovení
· Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami a uzavírá se na dobu neurčitou
· Smluvní vztahy výslovně neupravené touto Smlouvou se řídí obchodním zákoníkem v platném znění a předpisy souvisejícími.
· Smlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze písemnými dodatky. 
· Každá ze smluvních stran má možnost smlouvu jednostranně písemně vypovědět. Výpovědní lhůta je 1 měsíc a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla písemná výpověď doručena druhé straně.
· Smluvní strany se zavazují, že veškeré sporné otázky budou řešit smírně jednáním tak, aby bylo dosaženo dohody.
· Tato Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech v jazyce českém, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom stejnopise.

V Psárech dne:	V Psárech dne:


Za Objednatele	Za Zhotovitele