Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10321770: 4/19/0141-SoD-Rozšíření systému CŘTI o parkovací senzory a tabule SPEL

Příloha 4_19_0141-DS201901224.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

                                    č. smlouvy objednatele: 4/19/0141

                                      Smluvní strany

Objednatel:

Statutární město Liberec

se sídlem:                nám. Dr. E. Beneše 1/1, Liberec 1, 460 59
zastoupená:
                          Bc. Davidem Novotným, vedoucím odboru SVM statutárního města Liberce
                          00262978
IČ:

Bankovní spojení:

(dále jen ,,objednatel“)

Zhotovitel:
HERM Ota
             spol. s r. o.
                          Janønškøvfl 169/2, PSČ 162 OO, Praha ó - Vøıøsıflvin
se sídlem:

zastoupená:               lng. Otou Hermem, jednatelem

IČ:                       06927556

DIČ:                      CZ06927556

Bankovní Spojení:

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 291480,

(dále jen ,,zhotoviteI“)

(společně také jako ,,smluvní strany“)

      uzavírají podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
                                                       tuto smlouvu o dílo

                                           Článek 1
                                      Předmět smlouvy

     1) Předmětem této smlouvy je „Rozšíření systému CŘTI O parkovací senzory a tabule SPEL“.

                                                    článek 2

                                    Cena za dílo a platební podmínky

     1) Smluvní strany se dohodly, že celková cena díla za plnění dle této smlouvy činí:
      Celková cena bez DPH            149 000 Kč
                                       31 290 Kč
      DPH 21 %
      Cena celkem vč. 21 % DPH        180 290 Kč

             Celková cena za dílo uvedená výše bez DPH (dále jen "celková cena”) je smluvními

             stranami sjednána jako cena za celý předmět plnění a jako cena nejvýše přípustná,
             platná po celou dobu realizace díla, a to i vpřípadě prodloužení lhůty dokončení
             předmětu plnění Z důvodu na straně objednatele.

             Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné křádnému, úplnému a

             kvalitnímu provedení díla včetně všech rizik a vlivů během provádění díla.

             Objednatel je oprávněn odečíst Z celkové ceny díla částku skutečně neprovedených prací

             Zhotovitelem.

             Celková cena nesmí být měněna v souvislosti S inflací české měny, hodnotou kursu

             české měny vůči zahraničním měnám či jinými faktory S vlivem na měnový kurs, stabilitou
             měny nebo cla. Celková cena S DPH může být měněna pouze v souvislosti se změnou

             DPH.

                                      1/4
2) Objednatel se zavazuje, že celkovou cenu díla uhradí zhotoviteli bankovním převodem na účet
     zhotovitele po jeho provedení a protokolárním předání a převzetí díla bez vad a nedodělků, a to
     na základě faktury vystavené zhotovitelem se splatností do 14. dnů od jejího vystavení. Faktura
     bude mít náležitosti daňového dokladu, přičemž bude k cenám účtována DPH způsobem a ve výši
     platné v době fakturace.

                                                           Článek 3
                                                       Termín plnění

1) Dílo bude zahájeno v termínu od 02.10.2019
2) Dílo bude dokončeno v termínu do 30.10.2019
3) Stanovený termín je maximální, nepřekročitelný, bez vad a nedodělků na díle, vyplývajících z

     protokolu o předání a převzetí díla.
4) Zhotovitel oznámí objednateli termín zahájení a dokončení díla a termín pro jeho předání tak, aby

     jej mohl objednatel řádně převzít.

                                                           Článek 4
                                           Práva a povinnosti zhotovitele

1) Zhotovitel je povinen provádět dílo na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době.
     Zhotovitel je oprávněn dílo provést pomocí třetí osoby. Zhotovitel zajistí, že jeho personál bude
     dodržovat při provádění prací platné technické předpisy, bezpečnostní předpisy, předpisy pro
     ochranu životního prostředí a ostatní zákonná ustanovení. Zhotovitel odpovídá za řádnost a
     včasnost provedení díla, jakoby toto dílo prováděl sám.

2) Při provádění díla bude zhotovitel postupovat v souladu s technickými normami a předpisy dle
     schválené projektové dokumentace a pokynů objednatele s tím, že se od tohoto může odchýlit
     pouze v případě nutných provozních změn, které budou projednány a odsouhlaseny
     objednatelem.

3) Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným ukončením bez vad a nedodělků a
     písemným (protokolárním) předáním předmětu díla objednateli nebo jeho oprávněnému či
     pověřenému zástupci.

4) Zhotovitel odpovídá za vady a nedodělky, jež má dílo v době předání. Za vady díla, na něž se
     vztahuje záruka za jakost, odpovídá zhotovitel v rozsahu této záruky. Vadou se přitom rozumí
     odchylka v kvalitě a parametrech díla stanovených projektovou dokumentací, touto smlouvou a
     obecně závaznými předpisy. Nedodělkem se rozumí nedokončená práce proti projektu.

                                                           Článek 5
                                           Práva a povinnosti objednatele

1) Objednatel se zavazuje předat zhotoviteli nejpozději k datu uzavření této smlouvy veškeré
     nezbytné podklady nutné k řádnému provedení díla, především schválenou projektovou
     dokumentaci, platné stavební povolení, staveniště a příp. všechny další nezbytné podklady a
     technické podmínky pro možnost řádného provedení díle. Objednatel se dále zavazuje
     k včasnému předání staveniště a k umožnění řádného o zahájení stavby zhotovitelem.

2) Objednatel je oprávněn průběžně provádět kontrolu provádění díla.

3) Objednatel se zavazuje k plné součinnosti se zhotovitelem při provádění díla a k součinnosti při
     jeho předání a převzetí.

4) Zanikne-li závazek provést dílo z důvodů, za které odpovídá objednatel, je tento povinen
     zhotoviteli uhradit všechny dosud provedené práce a úpravy a také škodu, která mu vznikla.

                                                               2/4
                                                           Článek 6
                                                            Záruka

1) Zhotovitel odpovídá za prokazatelné vady provedeného díla, které se vyskytnou během 36 měsíců
     po protokolárním předání a převzetí díla objednatelem bez vad a nedodělků. Zhotovitel nenese
     odpovědnost za vady díla, které vzniknou v souvislosti se zásahem třetí strany nebo neoprávněné
     osoby po jeho řádném předání a převzetí.

2) Objednatel dílo převezme formou písemného protokolu osvědčujícího jeho provedení
     podepsaného oběma smluvními stranami. Dílo bude objednateli předáno na základě písemné
     výzvy zhotovitele prokazatelně doručené objednateli, přičemž pokud se objednatel na základě této
     výzvy k převzetí díla nedostaví nebo řádně neomluví, je považováno dílo za dokončené bez vad a
     nedodělků a řádně předané a objednateli vzniká povinnost jej zhotoviteli uhradit v plné výši dle
     podmínek této smlouvy. Tímto okamžikem také počíná běžet dohodnutá záruční doba za dílo.
     Zhotovitel je povinen objednateli předvést při předání díla jeho způsobilost sloužit svému účelu.
     Případné vady a nedodělky se uvedou do předávacího protokolu. Všechny vady a nedodělky
     uvedené v předávacím protokolu je zhotovitel povinen odstranit bezplatně ve sjednané lhůtě. Dílo
     bude splněno protokolárním předáním a převzetím, případně odstraněním poslední drobné vady
     nebo nedodělku uvedené v předávacím protokole.

3) Zhotovitel je povinen odstranit závadu, kterou vůči němu v záruční lhůtě písemně uplatní
     objednatel podle její povahy novým výkonem nebo dodatečnou prací a to bezplatně ve sjednané
     lhůtě.

4) Pokud zhotovitel uplatněnou závadu v dohodnutém termínu neodstraní, má objednatel právo tuto
     odstranit sám na náklady zhotovitele.

                                                           Článek 7
                                                      Smluvní pokuta

1) Nedodrží-li zhotovitel stanovený termín ukončení díla, zavazuje se, že uhradí objednateli smluvní
     sankci 0,05 % z celkové ceny díla za každý den prodlení.

2) Nezaplatí-li objednatel fakturu v dohodnutém termínu a výši zavazuje se, že uhradí zhotoviteli
     smluvní sankci 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Objednatel není v prodlení s
     plněním povinnost platit cenu díla, pokud je zhotovitel v prodlení s plněním kterékoliv povinnosti
     dle této smlouvy.

3) Smluvní pokuty jsou splatné do 21. dnů od doručení faktury povinné smluvní straně.

4) Uplatnění smluvních pokut nemá vliv na právo obou smluvních stran uplatnit nárok na náhradu
     škody v plné výši z důvodu neplnění smluvních podmínek druhou stranou.

                                                           Článek 8
                                                 Závěrečná ustanovení

1) Objednatel i zhotovitel mají právo na odstoupení od smlouvy o dílo v případech, které předvídají
     právní předpisy, jimiž se řídí uzavřená smlouva.

2) Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se zákonem č. 89/2012 Sb.. V případě sporu je
     příslušný obecný soud strany žalované.

3) Veškeré informace, které jedna ze smluvních stran označí za důvěrné, zejména podklady,
     výkresy, znalosti a další obchodní a provozní tajemství, je druhá smluvní strana povinna utajit,
     znepřístupnit třetím osobám a užívat pouze za účelem splnění této smlouvy.

4) Smluvní strany jsou oprávněny zveřejnit veškerý obsah této smlouvy, budou-li o to požádány dle
     zákona č. 106 / 99 Sb.

                                                               3/4
 5) Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle zákona
      č. 340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a
      O registru smluv (zákon o registru smluv).

 6) Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny

     zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, a
      to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas s jejich

      uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

 7) Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona č.

      340/2015 Sb., O zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
      registru smluv (Zákon O registru smluv).

 8) Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností jsou
      plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou
      odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, že druhá
      strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

'I9) Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách

      statutárního města Liberec (vvww.Iiberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob
      uvedených v této Smlouvě.
 10) Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu, 1 x pro objednatele a 1 x

       pro zhotovitele.

 11)Tato smlouva může být změněna pouze písemnou dohodou smluvních stran. Dodatek se
      vyhotovuje v témž počtu stejnopisů jako Smlouva O dílo.

 12) Pokud by některé ustanovení této smlouvy bylo Zcela nebo částečně neplatné, není tím dotčena

     platnost zbývajících ustanovení. V takovém případě smluvní strany písemně dohodnou jeho

      nahrazení novým, které se co nejvíce přiblíží účelu neplatného ustanovení.

 13) Smluvní strany tímto výslovně prohlašují, že souhlasí se všemi ustanoveními této smlouvy o dílo a
      že smlouva je sepsána podle jejich svobodné vůle.

          0/         /I 0/                                                                                                                                                                                                                                                                                     « v; ,
               z Č)
                                                                                                                                                                                                                                                                            VPraZedne......ˇ/.....f ”ˇ“q” í
VLiberci

               za objednatelé                                                                                                                                                                                                                                               za zhotovitele

                                                                                                                                                                                                                                                                    l       Ing. Ota Herm

             Bc. David NovĂ›tný                                                                                                                                                                                                                                                jednatel

vedoucím odboru SVM střýùtárního města Liberce

                                                              „

                                                                                                                                                                                                                                                                       4/4