Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1053109: dod. 1 smlouvy o údržbě a podpoře IS MEDIX

Příloha STAPRO_s._r._o._dod._1_IS_MEDIX.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O PODPO E A ÚDRŽB IS MEDIX č. SO - 3644
                          D O D A T E K č. 1

Fakultní nemocnice Hradec Králové

se sídlem                 Sokolská 581, Hradec Králové - Nový Hradec Králové, PSČ 500 05,

zastoupená                prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem

IČ                        00179906,

DIČ                       CZ00179906,

bankovní spojení          Česká národní banka, č.ú. 24639511/0710

adresa elektronické pošty: fnhk@fnhk.cz,

(dále jen Objednatel),
na straně jedné,

a

STAPRO s. r. o.

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C vložka 148,

se sídlem                 Pernštýnské náměstí 51, Staré Město, Pardubice, PSČ 530 02,

zastoupená                Ing. Leoš Raibr, jednatel společnosti,

IČ                        13583531,

DIČ                       CZ13583531,

bankovní spojení          Citibank a.s. Praha, č.ú.: 2511620104/2600,

                          ČSOB Pardubice č.ú.: 271810793/0300,

adresa elektronické pošty: stapro@stapro.cz,

(dále jen Dodavatel),
na straně druhé,

dále též Smluvní strana nebo společně Smluvní strany,

uzavírají mezi sebou Dodatek č. 1 servisní Smlouvy o podpoře a údržbě IS MEDIX, uzavřené mezi Smluvními
stranami dne 18.7.2007 (dále jen Servisní smlouva nebo Smlouva) v následujícím znění:

                                         Článek I - Úvodní ustanovení

1. Společnost STAPRO s. r. o. je v důsledku fúze sloučením právním nástupcem společnosti COMS Computer
     system spol. s r.o., IČ 47152940, se sídlem Opava, Předměstí, Mařádkova 491/24, PSČ 74601. Na základě
     této skutečnosti přebírá společnost STAPRO s. r. o., jako nástupnická společnost, veškeré závazky a
     pohledávky zaniklé společnosti COMS Computer system spol. s r.o. Společnost STAPRO s. r. o., jako
     Dodavatel, zajistí kontinuální plnění služeb sjednaných touto Smlouvou v plném sjednaném rozsahu a
     kvalitě.

2. Smlouva, uzavřená jako nečíslovaná, je nově identifikována evidenčním číslem Dodavatele SO-3644.

                                         Článek II - P edm t dodatku

    Z důvodu zajištění kontinuálního plnění služeb sjednaných touto smlouvou upravují Smluvní strany ujednání
    Smlouvy následovně:
1. Odpovědné osoby Dodavatele

     osoba oprávněná k jednání
     o smluvních podmínkách
     osoba odpovědná za plnění
     Smlouvy

Dodatek servisní smlouvy                      strana 1                                              FN Hradec Králové

                          STAPRO s. r. o. | Pernštýnské nám. 51 | 530 02 Pardubice | www.stapro.cz
2. Hlášení požadavků a komunikace - pracoviště HelpDesk Dodavatele
     Dodavatel zajišťuje řízení a správu požadavků, hlášení chyb nebo závad vztahujících se ke službám dle
     Smlouvy pomocí Centra podpory zákazníků, které používá pro podporu své činnosti softwarový nástroj
     HelpDesk STAPRO a pracoviště služby HelpDesk STAPRO (dále jen HelpDesk).

Dodavatel se zavazuje poskytnout Objednateli služby Centra podpory zákazníků a přístup do systému
HelpDesk pro tyto účely:

- příjem požadavků uživatelů,

- hlášení chyb, závad, incidentů, problémů, havárií apod.,

- poskytování aktuálních informací o stavu řešení.

Přístup ke službám sw HelpDesk je poskytován a garantován Objednateli jako nedílná součást Smlouvy.

Nahlášení požadavků, chyb, závad apod. do systému HelpDesk STAPRO je možné následujícími způsoby:

internet:                                                      http://www.stapro.cz

e-mail:                                                        helpdesk@stapro.cz

telefonicky v pracovní dny od 7:00-16:00:

písemně dopisem nebo předáním na adresu:                       STAPRO s. r. o.

                                                               Úsek péče o zákazníky

                                                               Pernštýnské nám. 51

                                                               530 02 Pardubice

Požadavek nebo závada se považují za nahlášené okamžikem zaevidování do systému HelpDesk
Dodavatele.

Každý požadavek nebo závada budou evidovány v záznamu systému HelpDesk a dle typu (dotaz,
konzultace, hlášení chyby, hlášení problému, námět, připomínka, …) bude použita některá z následujících
variant řešení:

telefonická konzultace s odborným pracovníkem Dodavatele,

reakce – popis řešení v daném záznamu systému HelpDesk,

řešení vzdáleným přístupem,

servisní zásah a oprava na místě,

předání problému k řešení subdodavateli nebo jiné třetí straně,

předložení návrhu řešení (vyžaduje-li řešení problému dodatečné náklady - investice, testování,
vypracování alternativního řešení či postupu atd.).

3. Servisní pohotovost – Dodavatel zajišťuje reakci a řešení požadavků Objednatele, zaevidovaných
     v aplikaci HelpDesk, v pracovní dny a v pracovní dobu od 8:00 hod. do 16:00 hod. na kontaktech v odstavci
     2 výše.

4. Rozsah servisní podpory - servisní podpora je sjednána pro následující rozsah licencí aplikace MEDIX:

                          MEDIX Centrální sterilizace – jádro                                       1 ks

                          MEDIX Centrální sterilizace – licence pro operační sál      14 ks
                          MEDIX Centrální sterilizace – webové žádanky                  1 ks

5. Vzdálený přístup - Objednatel se zavazuje, že umožní Dodavateli poskytování služeb dle Smlouvy
     vzdáleným přístupem. Objednatel se dále zavazuje, že technicky a organizačně zajistí možnost vzdáleného
     přístupu pracovníků Dodavatele prostřednictvím sítě Internet na dotčený technický prostředek, zpravidla
     server v rámci počítačové sítě LAN Objednatele.

6. Cena plnění - Objednatel se zavazuje za poskytnuté Služby dle Smlouvy platit Dodavateli sjednanou roční
     cenu. Objednatel bere na vědomí, že ke sjednané roční ceně uhradí také DPH ve výši stanovené právním
     předpisem platným k datu uskutečnění zdanitelného plnění, jež je daňovým dokladem účtováno.
     Cena bude hrazena Objednatelem v měsíčních platbách ve výši jedné dvanáctiny sjednané roční ceny, a to
     vždy na základě daňového dokladu Dodavatele. Dodavatel je oprávněn vystavovat daňové doklady vždy k
     poslednímu dni kalendářního měsíce, v němž je Služba poskytnuta. Splatnost každého daňového dokladu
     vystaveného Dodavatelem za provedené Služby a jiná plnění nebo náhrady sjednaných nákladů je sjednána
     30 dnů ode dne jejího vystavení. Dodavatel se zavazuje odeslat každý daňový doklad nejpozději následující
     pracovní den po dni vystavení.

Dodatek servisní smlouvy           strana 2                                                               FN Hradec Králové

                          STAPRO s. r. o. | Pernštýnské nám. 51 | 530 02 Pardubice | www.stapro.cz
Platby budou prováděny Objednatelem bezhotovostně na účet Dodavatele, který bude vždy uveden na
příslušném daňovém dokladu. Za den úhrady se považuje den připsání příslušné částky na účet Dodavatele.
Servisní a instalační práce nad rámec sjednaných Služeb dle Smlouvy zhotovené Dodavatelem na základě
objednávky budou v případě jejich provedení bez uzavření písemné smlouvy placeny Objednatelem v
cenách dle aktuálního ceníku Dodavatele na základě dodacího listu a daňového dokladu vystaveného po
dokončení sjednaného plnění.

                        Článek III - Doba platnosti a účinnost dodatku

1. Tento dodatek nabývá účinnosti od 1. 12. 2016.

                          Článek IV - Ustanovení společná a záv rečná

1. Servisní smlouva zůstává v ostatním beze změn a doplnění.
2. Tento dodatek je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž každá smluvní strana obdrží

     po jednom vyhotovení.
3. Smluvní strany sjednávají, že právní vztah založený Servisní smlouvou podřizují zákonu č. 89/2012 Sb.,

     občanskému zákoníku, ve znění k datu účinků Dodatku (dále jen ObčZ). Jakákoliv změna Servisní smlouvy
     musí být sjednána v písemné formě. Smluvní strany vylučují změnu smlouvy jinou formou. Smluvní strany
     výslovně sjednávají vyloučení užití ustanovení § 558 odst. 2 ObčZ a sjednávají, že obecná ustanovení ObčZ
     mají přednost před obchodními zvyklostmi.
4. Žádná Smluvní strana není oprávněna postoupit právo na peněžité plnění ze Servisní smlouvy na třetí
     osobu bez předchozího písemného souhlasu druhé Smluvní strany. Žádná Smluvní strana není oprávněna
     zatížit právo anebo pohledávku vyplývající ze Servisní smlouvy nebo žádnou jejich část bez předchozího
     písemného souhlasu druhé Smluvní strany.
5. Smluvní strany prohlašují, že je jim znám význam jednotlivých ustanovení tohoto Dodatku a že tento
     Dodatek uzavírají na základě své pravé a svobodné vůle a nejsou jim známy žádné okolnosti ani
     skutečnosti, které by jim bránily v plnění závazků. Na důkaz toho připojují níže své podpisy.

V Pardubicích dne 16. 12. 2016                       V Hradci Králové dne 16. 12. 2016

Dodavatel: ………………..……….…..                           Objednatel: ….………….……………………..
                        Ing. Leoš Raibr                         prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc.,
                                                                                   dr. h. c.
                     jednatel společnosti                                           ředitel
                       STAPRO s. r. o.                          Fakultní nemocnice Hradec Králové

Dodatek servisní smlouvy                   strana 3                                                 FN Hradec Králové

                          STAPRO s. r. o. | Pernštýnské nám. 51 | 530 02 Pardubice | www.stapro.cz