Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1053109: dod. 1 smlouvy o údržbě a podpoře IS MEDIX

Příloha COMS_Stapro.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ᚏ/zyxwvuts

                                   Smlouva o ᚐdribé a podpofe IS Medixdi

Smlouva o podpofe a adribé IS MEDIX®

                                   LW

1.1. OBJEDNATEL                    Fakultni nemocnice Hradec Krélové

se sidlem:                         Sokolské ti". 6. 581, 500 05 Hradec Krélové

zastoupené:                        feditelem doc. MUDr. Leo§em Hegerem, CSc.

bankovni spojeni:                  Komeréni banka, as, Hradec Krélove’

é. I'létu :                        24639511/0100

ICO:                               00179906
DIC :                              CZ00179906

1.2. DODAVATEL                     COMS Computer systém spol. S no.

se sidlem:                         Tolstého 8, 746 01 Opava

zastoupené:                        MUDt Cyrilem Vojtkem, jednatslem

ICC:                               471 52 940

DIC:                               CZ47152940

bankovm' spojeni: 6. 1’1. 22503821 /0100

Zapsané v obchodnim rejstfiku KS Ostrava odd.C vlozka 3916

smluvni strany prohla§uji, ie ᚏdaje, které uvedly v tomto élénku smlouvy, jsou v souladu s plamymi zépisy

v obchodnim rejstfiku (§ 27 a nésl. obchod. zék.) respv iivnostenske’m rejstᚏku (§ 60 iivnostenského zékona), a

is osoby zdo uvedené jsou jejich oprévnényim zastupoi Smluvni strany se zavazuji, ᚏe zmény dotyonych ᚏdajii

oznémi bez prodleni druhé sIIané.

1.3. OPRAVNENE OSOBY

1.3.1. Osoby oprévnéné k 'edném’ ve smluvnich vztazich:
za objednatele:

za dodavatele:

1.3.2. Osoby oprévnéné k jednéni ve vécech technicko-realizaénich:
za objednatele:

Ia dodavatele:

                                            2. PᚏEDMET SMLOUVY

2.1. Pfedmétem smlouvy je zévazek dodavatele provᚏdét placenou ᚏdribu a podporu programového
vybaveni IS MEDIX® ode dne podpisu smlouvy, déle omaéované jako podporcL Objednatel se zavazuje
zaplatit dodavateli cenu, v§e za podminek a zpl‘isobem stanovenim touto smlouvou.

Sluiby podpory v rémoi pau§é1ni oeny zahmuji:
     o ᚏpravy programu dle platné legislativy, platnYch standardᚏ pro vykazovéni zdravotni péée
      o poradenskou a konzdtaéni éinnost na pmcovi§ti dodavatele, prostfednictvim elektronické poéty,
            internetu, telefonu a faxu (dz’ile jenhoᚐine) 0d 8.00 - 16.00 hod, v rozsahu dle 61.2.3.
            rozvoj ᚏmkcionalit software na zékladé pléni’l vyvoje dodavatele,
          pfedévéni patchᚏ (ᚏpravy, opravy chyb ve standardni verzi) a hotpatchᚏ (ᚏpravy a opravy
            tykajici se odli§nosti instalace u objednatele),
      o poskytnuti nove' verze, tzv. upgrade stévajiciho zakoupeného programového vybaveni IS
           MEDIX® uvolnéného v dobé plalnosti te'to smlouvy.

                                                                 Listl
                                                      Smlouva o ᚐdribé a podpofe IS MedixQZ,

2.2. Udriba a podpora programového vybaveni se vztahuje na rozsah programove’ho vybaveni
       implementovaného dle Smlouvy na dodavku inforrnaéniho systému MEDIX. Prodavajici MEDIN, a.s.
       a nasledujiciho rozéireni o webovou aplikaci.

2.3. Objednatel ma nérok na konzultaéni a poradenskou cinnost v nasledujicim rozsahu:
     0 V pᚏpadé poti‘eby név§téva zaméstnance dodavatele, po pfedchozi dohodé obou stran, v sidle objednatele v
           rozsahu do 20 hodin roéné, v minimélnich éasovych blocich 3 hodiny v celku.
     o Tato podpora je urcena pouze pro produkty spoleénosti COMS s.r.o., déle pak obsahuje podpora pro
           serverove’ produkty a databazové néstroje ᚏrmy Microsoft.
      0 Nalezeni reéeni jedné fadosti mᚏie vyiadovat nékolik telcfonickych diskusi a praci ze vzdéleného
           pnpoyem.

2.4. Podporu poskytuje dodavatel objednateli pouzc po dobu platnosti této smlouvy.

2.5. Bude—li upgrade vyiadovat zménu syste’movych prostfedkᚏ (napf. upgrade HW), je dodavatel povinen
      s pᚏméfenym predstihem véc projednat s- objednatelem. Pokud objednatel zménu odsouhlasi, provede
      zménu systémovych prostfedkᚏ na Vlastni néklady.

                                             3. DOBA A Misro PLNizNi

3.1. Smlouva se uzaviré na dobu neuréitou.

3.2. Dodavatel je opravnén prodlouiit dobu poskytnuu’ sluiby v pripadé nedodriem’ zavazkᚏ objednatele
     podle clanku 5.1 a dale z dᚏvodu vy§§i moci u jedné ze smluvnich stran, a to po dobu trvéni této
     skuteénosti. V téchto pᚐpadech neni dodavatel v prodleni s dodénim sluieb objednateli.

3.3. Mistem plnéni je sidlo objednatele, tedy areal Fakultni nemocnice Hradec Kralové.

                                        4. PRAVA A POVINNOSTI DODAVATELE

4.1. Dodavatel se zavazuje:
          o provédét cinnosti uvedené v predmétu te’to smlouvy v terminech sjednany'ch s objednatelem Ila
                zékladé pisemny’rch ujednz’mi, neni-1i v této smlouvé stanoveno jinak;
          0 udriovat v tajnosti veékere’ informace ziskané pᚏ plnéni predmétu této smlouvy;
                ve§keré ziskané informace pouiivat vy'lhradné pro ᚏéely plnéni této smlouvy;
                  vést zaznamy o provedené préci s popisem provedenjrch zmén formou pracovnich protokolᚏ
                  vystavenych po realizaci préce;
                  protokoly budou potvrzeny opravnénou osobou objednatele;
                oznémit objednateli uvolném’ nové verze a navrhnout termin jeji instalace do 90 dm°1 od uvolnéni;
                zajistit funkcnost svého software na serveru s aktuélm’mi bezpeénostnimi patchy ᚏrmy Microsoft a
                  updaty ᚏrmware;

                                    5. PRAVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE

5.1. Objednatel se zavazuje:
            o zajistit pfedéni dokumentace, informaci, dat nezbytnych k plnéni predmétu smlouvy;
            - mnoinit mméstnancᚏm dodavatele vstup na pracovi§té objednatele v individuélné predem
                  sjednanych terminech;
                poskytnout souéinnost pᚏ instalaci soᚏware;
                  umoinit a zabezpeéit dodavateli vzdélen)? pfistup do systému k vjtkonu funkci vzdalené spravy
                aplikace informaéniho systému MEDIX® dle organizaénich a technickich podminek
                speciᚏkovanych v ph’loze éislo 2 smlouvy;
          o zajisu’t pᚏtomnost odpovédnych zarnésmancᚏ objednatele, pokud je to vyiadovano dodavatelem, a
                to i p0 pracovni dobé, pokud je to nezbytné k plném’ predmétu smlouvy, vidy po pfedchozi dohodé;
            0 uréit zaméstnanoe, ktery bude zajiᚏt’ovat chod IS MEDIX® jako jeho spravce a zajistit jeho ᚏéast
                  na Skoleni pofédanjich dodavatelem;
            o pfedem konzultovat nékup novich HW 3 SW prostfedkᚏ s dodavatelem, pokud maji jakykoliv
                vztah k IS MEDD(®;

                                                                 List 2
                                                      Smlouva o ᚏebé a podpofe IS Medix®

            o pouiivat po dobu platnosti této sml0uvy posledni verzi IS MEDIX® nebo verzi bezprostfedné
                pfedchézejici. Nedodrii-li tento zévazek, dodavatel neni povinen poskytovat podporu a ᚏebu
                starᚏch verzi:

5.2. V rémci placené ᚏdrz“by a podpory systému ma objednatel nérok na plnou funkcionalitu kaidé nové verze
        v rozsahu zakoupenych licenci. Vicepréce potfebné k zavedeni rozéifené funkcionality nejsou souéésti
        placené ᚏdriby a podpory.

                               6. ᚏESENi VZNIKLYCH zAVAD A Pl'uPOMiNEK

6. 1. Smluvni strany se dohodly, ie pᚏpominky a zévady bude objednatel uplatflovat pisemnou formou
         (pisemnou formou se rozumi fax nebo e-mail) 5 uvedem’m zévainosti problému, popisu zévady a kdy a
        za jakych okolnosti se zévada vyskytla, popisu pfedchozich krokᚏ a ostatnich vstupᚏ objednatele, dale
         uvede poiadavek na odstranéni zévady nebo feéeni pᚐpominky. Doba odezvy a feéeni je uréena
         zévainosu' problému.

Deᚏnice zévainosti problému                             Doba           Re§eni
                                                        zahéjeni
Provoz systému je zcela zastaven Dᚏleiitzi funkce       feéeni         A,b
systému je naruéena — hrozi §koda.                      Ihned          A,b
Provoz je omezen, ale éinnosti mohou pokraéovat po
uréitou dobu ve formé néhradniho feéeni problému -      1 den
,Jiné cesta".
Provoz je problémem ovlivnén, ale mᚏie pokraéovat       5 dnᚏ          a,b,c
jinym zpᚏsobem.
Pᚏpominka - funkénost systému neni naméena              Dle dohody B, c, d, e

6.2. Reéenim se ve smyslu této smlouvy rozumi:

          odstranéni chyby aplikace nebo lokalizace jiné zévady do 24 hodin;

          poskytnuti pᚏjatelného néhradniho fe§eni problému do 48 hodin ;

          akoeptovéni pᚏpominky k zapracovéni do budoucich verzi;

          postoupeni problému tfeti strané (Microsoft, dodavatel HW);

(00.0793  odmimuti problému;

6.3. Hlééeni zévad typu A bude feéeno prostfednictvim telefonnich éisel (viz pfiloha 6.1) s néslednym
       splnénim bodu 6.1.

6.4. Po zahéjeni fe§eni bude dodavatelem pi‘edloien pisemny névrh feéeni s uvedenim terminu realizace. Za
      pisemny névrh se povaiuje také névrh pfedloieny formou e-mailu.

6.5. Dodavatel fe§i nahlé§ené zévady a pfipominky dle priorit dohodnutich mezi zmocnénjrmi osobami a
       podle rychlosti reakce dohodnuté v 61. 6.1.. Dodavatel mé vtadm' prévo stanovit, zda nahlééené zévady
        6i pᚏpominky jsou zévadou IS MEDIX® nebo pouze poiadavky 11a zlepéeni a na ᚏpravy systému.

6.6. Dodavatel mé vyhradni prévo stanovit, zda maji bit navrhované doporuéeni zahmuta do novich verzi
       systému.
                                                              7. SANKCE

7. l. V pfipadé, is dodavatel nebude schopen odstranit poruchu typu A (viz. deᚏnice v bodé 6.1. této smlouvy) do
      24 hodin nebo do 48 hodin pro poruchy typu B od pisemného ohlé§eni zévady, je objednatel oprévnén
      uplatnit sankci 4000 Kc“: za kaidych zapoéatfrch 24 hodin nefunkénosti syste'mu. Pᚏ zzisahu vy§§i moci, které
      zabn’mi odsIIanit zévadu v poᚏldovaném terminu, se 0d sankce upusti.

7.2. Pro pᚏpad prodleni s penéiitym plnénim mᚏie dodavatel poiadovat na objednateli ᚏrok z prodleni ve vyéi
      0,025 % z dluiné ééstky za kaidj den prodlem’.

                                                List 3
                                                      Smlouva o ᚐdribé a podpofe IS Medix®

                                                     s. NADSTANDARDNi SLUZBY

8.1. Dodavatel mᚏie déle poskytovat objednateli nadstandardni sluiby nad rémec této smlouvy, jako jsou
        napf. pfevody dat, spréva systému, konzultantské podpora v sidle objednatele, ᚏpravy pfipadné
        vytvéfeni novjch sestav, zhotovem’ specializovanych feéeni a préce podobného charakteru. §kolen1
       obsluhy, opravy chyb V datech zpᚏsobenjrch obsluhou. Tyto sluiby nejsou pfedmétem smlouvy a
       nejsou cenové zohlednény v (El. 9..

8.2. Nadstandardni sluiby se sjednévaji individuélné pisemnou formou a budou ᚏétovény v hodinovych
        sazbéch podle ceniku dodavatele. Fakturovz’my budou podle skuteéné provedené préce na zékladé
       pracovnich protokolᚏ potvrzenych objednatelem, pokud se obé strany nedohodnou jinak.

                                                                9. CENA
9.1. Cena je stanovena dohodou v celkové vy§i 82.000,— K1“: roéné bez DPH, pᚏ rozsahu podle (51.2.2. této

       smlouvy. Platby dodavateli budou probihat na zékladé fakturaoe dle této SInIOuvy 2x roéné. Prvni faktura
      buds vystavena 2 mésice po podpisu smlouvy. Splatnost faktur se sjednévé na 45 dni. Dal§i faktury vystavi
      dodavatel vidy k 1.4. a 1.10 pfislu§ného roku.
9.2. K cené bez DPH bude pᚏpoétena DPH v plamé vyéi.
9.3. Dodavatel mé przivo oenu valorizovat jednou roéné o oᚏciélni miru inᚐace vyhléᚏenou Ceskym staᚏstickYm
      ᚏfadem bez vyvolz’mi cenového jednéni. Své rozhodnuti oznémi pisemné minimélné mésic pᚏ uplatnéni
       valorizace.
9.4. Dodavatel je oprévnén odmitnout poskytnuti sluiby objednateli bez néhrady pᚏ neuhrazenjrch
      pohleda’tvkéch za objednatelem deléich nei 2 mésice p0 splatnosti.

                                                           10. ZARUKY

10.1. Dodavatel poskytuje plné zéruky dle kupni a licenéni smlouvy 0d pfedéni progmmového vybaveni
       MEDIX®. jeho (":ésti nebo aktualizace do rutinniho provozu. Zéruka se vztahuje na vady software. Vadami
        se rozumi, 2e soᚏware neodpovidé funkénosti popsané v dodané dokumentaci nebo népovédé (helpu)
       nebo metodikém zdravotnich poji§t’oven, a ostatnim plauljrm prévnim pfedpisᚏm, tykajicich se provozu
       IS MEDIX®. Dodavatel je povinen odstraᚏovat zéruéni zévady bezplatné.

10.2. Dodavatel neodpovidé za uᚏly zisk a ztréty objednatele zpᚏsobené nesprévnjtm zadénim objednatele,
       zpᚏsobené vy§§i moci nebo nesprévnym pouiitim programového vybaveni dodaného dodavatelem nebo
        neoprévnénym zésahem objednatele.

10.3. Dodavatel nenese odpovédnost a nepfebiré zziruku za to, ie dodané programové vybaveni IS MEDIX®
       nebude ᚏmgovat bez pferuᚏeni nebo zévad zpᚏsobenych :

        - zévadami pouiivaného HW éi obsluhou
        — kolizi s jiny'rmi SW aplikacemi ph’padné béiicimi Ila spoleéne’m HW.

                                             1 1. VYSSi MOC

11.1. Okolnosti vyluéujici odpovédnost dodavatcle a objednatcle je pfekéika, jei nastala ne7z’1visle Ila jeho vᚏli a
        bréni ve splnéni jeho povinnosti podle této smlouvy, pᚐéemi jde o pfekéiku, kterou nelze pfedvidat nebo
       odvrétit

11.2. Pro 1’16e tohoto ustanoveni znamené ,,Vy§§i moc" udélost, kterou nelze pfedvidat a nemhmuje chybu nebo
        zanedbéni ze strany dodavatele nebo objednatele.

                                          12. zAvERECNA USTANOVENi

12.1. Tato smlouva mé celkem 5 stran a 2 pᚏlohy.

12.2. Smlouva se vyhotovuje ve 2 vyhotovenich, z nichi 1 obdrii objednatel a l dodavatel.

12.3. Zmény a doplᚏky je moiné provédét pouze formou pisemnj'ch éislovanych dodatkᚏ k te'to smlouvé pod
        sankci neplatnosti.

12.4. Dodavatel souhlasi se zvefejnénim cen.

                                                                 List 4
                                                      Smlouva o ᚏdribé a podpofe IS Medixᚐ?

12.5. Objednatel souhlasi s uvédénim nézvu své ᚏrmy pᚏ propagaénich akcich a na propagaénich materiélech
      dodavatele.

12.6. Tato smlouva nabyvé platnosti i ᚏéinnosti dnem jejiho podpisu obéma smluvnimi stranami.
       Snᚐouvulzeskonéitpiselmwdohodousmhmᚏchsᚐmmvy'povédi s Mnpovédmlhmmktelapoéiné

12.7. Smluvni strany prohla§uji, ie tato smlouva je projevem jejich pravé a svobodné vᚏle a na dᚏkaz te’to
      dohody o v§ech ustanovenich této smlouvy pᚏpojuji své podpisy.

VOpavé                                VHradci Krélové

Dne' Z6 %M;                           Dne: ......../ᚏg”?

        Dodavatel                               Objednatel
COMS computer systém, s.r.o.            doc. MUDr. Heger Leo§ CSc.

                                                   feditel
                                      Fakuhni nemocnioe Hradec Ktélové

                              List 5
                                                      Smlouva o ddribé a podpofe IS Medix®

                                       Pᚏloha 6.1
                           Hlééeni poruch (116 61. 6.3.

Kontaklni telefonni éisla a email:

                                                                        List 6
                 Smlouva o ᚏdribé a podpo‘r’e IS Medix®

                 Pfiloha 6.2

ᚏstu dle El. 5.1. - odmin a ovinnosti smluvnich stran

Pfedmétem této pᚏ’lohy je deᚏnice vzdélené sprévy IS Medix prostfednictvim

vzdéleného pᚏpojeni na                sewer medix.fnhk.cz (déle jen server).

Do sité FNHK bude umoinén pᚏstup z pracoviété dodavatele vyhradné pfes VPN
koncentrétor. Pi‘istup na server bude pomoci sluiby ”Vzdélené plocha" (RDP - protokol

TOP/3389)

Postup zi‘izeni vzdéleného pfislupu:

a) P0 podpisu této smlouvy zajisti zodpovédné osoba FN HK instalaci a

  konᚏguraci vzdéleného pᚏpojeni ze strany FNHK. FN HK poskytne bezplatné
  klienta pro vzdéleny’ pᚏstup.

b) Dodavatel si provede instalaci a konᚏguraci svého klienta pro vzdéleného
  pᚏpojeni dle obdrieného névodu. OVS FN HK poskytne pᚏméfenou

  souéinnost.

Vzdélené pfipojeni pro plénované akce bude dodavateli umoinéno na zékladé
pisemné iédosti dodavatele (forma emailu je dostateéné) smérované na odpovédného
pracovnika FN HK a na helpdesk FN HK (tel.: 495 834 443, email: helpdesk@fnhk.cz).
Pᚏpojeni bude pouil’véno pouze k ᚏéelᚐm deᚏnovany’m viédosti a pouze na dobu
nezbytné nutnou k provedeni pi‘islué‘mych praci.

        a) Pᚏpojeni pro plénované akce musi bit dohodnuto pr’semné vdostateéném
            pfedstihu (2 pracovni dny pfedem, pokud se dodavatel a odpovédné osoba FN
           HK nedohodnou jinak) a to spᚏhlédnutim kminimalizaci vlivu pᚏpojeni na
           provoz FN HK. Oprévnéné osoba FN HK mé prévo odmitnout nebo odloiit
           vzdélené pᚏpojeni.

        b) Pᚏpojem’ v rémci neplénované akce (porucha, provozni problém, konzultace)
           bude umoinéno po dohodé dodavatele a odpovédné osoby FN HK.

        c) Skuteénost, ie vzdélené pᚏpojeni jii nebude pouiivéno (naplénované préce
           bn dokonéeny) a je moiné ho ukonéit, dodavatel neprodlené nahlési
           odpovédnému pracovniku FN HK.

O provedenych pracich (napf. nasazeni novych verzi, zménéch nastaveni,
imponulexportu dat apod.) bude pisemné informovén zodpovédny pracovnik FN HK.

Dodavatel se zavazuje, ie nebude uiivat vzdélené pᚏpojeni kjiné éinnosti nei
k éinnosti speciᚏkované v 6!. l. této smlouvy, tj. nebude se pᚏpojovat, vzdélené ovlédat
(“:i jinak ovlivᚏovat da|§i stanice, sluiby éi jiné souéésti IT ve FN HK, ani se 0 toto
pokouéet. Dodavatel se déle zavazuje, ie neumoini vzdélené pᚏpojeni tfeti strané.

Dodavatel souhlasi se zménou hesla jedenkrét za tfi mésioe.

Jestliie bude mit dodavatel podezfeni na moinost naruéeni bezpeénosti IT FN HK
vrémci vzdéleného pᚏpojeni, je povinen o této skuteénosti bez zbyteéného odkladu
pisemné informovat odpovédnou osobu FH HK.

Dodavatel se zavazuje, ie nevznikne jeho éinnosti FN HK ékoda a uéini pro to ze své
strany véechna nutné opati‘eni. Pokud by presto mél zésah dodavatele negativni
dᚏsledek(-y) na chod spravovaného systému, je dodavatel povinen ihned o této

                                           List 7
                                    Smlouva o lidribé a podpofe IS Medix®
     skuteénosti informovat odpovédnou osobu FN HK, aby se pᚏkroéilo k népravnim
     opatfenim a minimalizoval se dopad na FN HK.
5 Pokud dodavatel provede zmény, které mohou mit vliv na provédéni standardnich
     automatickflch zéloh, je povinen tuto skuteénost pisemné bezodkladné oznémit
     pfisluéné odpovédné osobé FN HK . Stejné musi postupovat pokud bude mit
     podezfem’, ie provedené zmény mohou mit vliv na jiné sluiby, provoz nebo nastaveni
     FN HK.
6 FN HK si vyhrazuje prévo, kdykoliv ukonéit vzdélené pᚏpojeni, a to bez udéni dᚏvodu.

                                                 Lists