Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10575898: HW pro HK Heyrovského WIFI

Příloha 50PD-389_2019_1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA č.                 OV-2694/2019                         Strana

                                                        (SMLOUVA)               Středisko: 102                       č. 1

                                                  Zhotovitel (Prodávající):     Zakázka: 1020000000
                                                        conmiro, s.r.o.
Objednatel (Kupující):
Armádní Servisní, příspěvková                     Sídlo :
organizace                                              K hájovně 899/7
Podbabská 1589/1                                        142 00 Praha-Libuš
160 00 Praha 6

IČ: 60460580
DIČ: CZ60460580

Zasílací adresa:

Podbabská 1589/1, 160 00 Praha 6

Banka:  ČNB Praha                                 IČ: 02054558                  DIČ:

Číslo účtu: 30523881/0710                         Datum vystavení dokladu: 29.10.2019

Organizace zapsaná v OR MS v Praze, vložka Pr     Termín plnění: Místo plnění:
oddíl 1342 byla zřízena rozhodnutím ministra
obrany Zřizovací listinou č.j. 317/10-74/43       od: 29.10.2019 Podbabská 1589/1, Praha 6
ze dne 9. srpna 1994, v platném znění.
                                                  do: 20.11.2019

Předmět objednávky (dílo, zboží)                  Množství / j.  Cena za jedn. Cena celkem Sazba          Částka           Cena
                                                                                                              DPH        celkem
                                                                 v Kč bez DPH  bez DPH DPH
                                                                                                                     358 721,44
HW pro HK Heyrovského WIFI dle rozpisu v příloze                               296 464,00 21%             62 257,44

                                                                  Bez DPH       Částky v Kč                          Celkem
                                                                                           DPH

                  základní sazba                  21 %            296 464,00    62 257,44                            358 721,44

                  Celkem                                          296 464,00    62 257,44                            358 721,44

                  Zaokrouhlení                                                                                                 0,00
                                                                                                                     358 721,44
                  Částka k úhradě                                třistapadesátosmtisícsedmsetdvacetjedna

                  Základem pro výpočet daně je částka "Bez DPH".

Objednatel                                                        Potvrzení objednávky

           Kontaktní osoba : Ing. Petr Pekárek                    Potvrzuje :
                            Tel. : 973 203 987
                            Fax :                                       Tel. : 703 142 947

                        E-mail : petr.pekarek@as-po.cz                     Potvrzení objednávky bezodkladně
                   Vystavil(a) : Ing. Petr Pekárek v.r.                    zašlete na e-mailovou adresu:

                                                                           jindriska.kaplanova@as-po.cz

Tento doklad má pokračování na stránce č. 2
Objednatel:                             OBJEDNÁVKA č.                       OV-2694/2019              Strana

Armádní Servisní, příspěvková organi          (SMLOUVA)                     Středisko: 102            č. 2

Zhotovitel:                                                                 Zakázka: 1020000000

conmiro, s.r.o.

Schválil                                správce rozpočtu :
příkazce operace :                      Jindřiška Kaplanová v.r., dne 30.10.2019
Ing. Zdeněk Šuhaj v.r., dne 30.10.2019

Objednávka nabývá platnosti dnem potvrzení oběma stranami
            a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv

v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv.

                                              Společná ujednání

Zhotovitel je povinen vrátit objednateli potvrzenou objednávku do 14 dní ode dne jejího doručení. Pokud potvrzená objednávka
nebude doručena objednateli v tomto termínu, strany jí nejsou dále vázány. Zhotovitel je povinen provádět veškeré práce na vlastní
náklad a nebezpečí s maximální pečlivostí, v souladu se závaznými předpisy a normami, které se na prováděné plnění vztahují a
předat je objednateli v dohodnutém termínu a kvalitě. V případě uplatnění reklamace předmětu plnění zajistí zhotovitel ihned nápravu
na svůj náklad. Záruční doba se řídí platnými právními předpisy a začíná běžet okamžikem převzetí předmětu plnění objednatelem.
Objednatel má právo v případě nesplnění termínu plnění vyfakturovat zhotoviteli penále z končené ceny předmětu plnění, a to ve výši
0,1% za každý den prodlení.

                                              Platební podmínky

Na základě objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací zhotovitel vystaví objednateli daňový doklad (dále jen „faktura“).
DPH bude účtována v sazbě platné ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Splatnost faktury činí 21 dnů ode dne jejího doručení (vždy
originál faktury + 1 kopie, včetně objednatelem odsouhlaseného soupisu provedených prací a použitého materiálu a dalších dokladů
nutných k převzetí a užívání díla, např. atesty, prohlášení o shodě, revizní zprávy, záruční listy). Objednatel je oprávněn zhotoviteli vrátit
fakturu, která neobsahuje zákonné náležitosti a výše uvedené přílohy.

                           NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE VÝŠE UVEDENÉ ČÍSLO OBJEDNÁVKY !

Telefon:973204091                              Vystaveno v systému ABRAGen  WWW: http://www.as-po.cz

                                        Fax: 973204092