Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo objednávky: ŠaK/155/19 Dodavatel Na faktuře uveďte číslo objednávky TARRA pyrotechnik s.r.o. Objednavatel Hlučínská 1347/3a 747 14 Ludgeřovice Statutární město Ostrava Prokešovo náměstí 1803/8 IČ: 49611984 729 30 Ostrava-Moravská Ostrava DIČ: CZ49611984 IČ: 00845451 DIČ: CZ00845451 Příjemce (zasílací adresa): městský obvod Slezská Ostrava Těšínská 35 710 16 Ostrava-Slezská Ostrava Peněžní ústav: Ceská s ořitelna a. 8. CÍSIO w“: — Plátce DPH Objednáváme si u vás zajištění ohňostroje dne l. l. 2020 v 0:00 hodin u Slezskoostravské radnice s podkresem hudby. Délka ohňostroje: 8,05 minut, skladby: Imagine Dragons - Bad Liar, Alan Walker - The Spectre, TONES AND I - DANCE MONKEY. Počet a druh px rotechnickx'eh efektů kategorie 3 a 4 150 ks kulových pum ráže 75,100 a 125 mm (výška efektů 80—120 metrů) 150 ks single shots (výška efektů 20m) 30 ks římské svíce (výška efektů 20m) 30 ks kompaktů, baterií výmetnic ráže 20-50 mm (výška efektů 50m) 30 ks cake in rown — střílející řady (výška efektů 20 m) Dodavatel ohlásí ohňostroj u Policie CR a Hasičského záchranného sboru Moravskoslezského kraje. Celková cena za tuto objednávku je maximálně 80 000 Kč bez DPH, to je 96 800 Kč včetně DPH aje cenou nejvýše přípustnou. Platba fakturou, k faktuře přiložte kopii této objednávky. Splatnost faktury — 14 dní. Na faktuře rovněž uvádějte vaši přesnou registraci v obchodním rejstříku, živnostenském rejstříku, příp. v jiné evidenci. Faktum zašlete v elektronické podobě na nebo písemně na adresu příjemce. Lhůta plnění: 1. 1. 2020 Cena bez DPH: 80 000 Kč Vyřizuje: Telefon: E-mail: Dílčí správce rozpočtu: Datum vystavení: 3. 12. 2019 Dodavatel bere na vědomí, že objednatel jako územní samosprávný celek, tj. městský obvod, je dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), v platném znění, povinen uveřejnit objednávku a Číslo objednávky: ŠaK/155/19 její akceptaci prostřednictvím registru smluv, přičemž tak učiní v zákonné lhůtě 30 dnů od uzavření smlouvy. vedoucí odboru školství a kultury (jako příkazce operace) místostarosta Dodavatel akceptuje v plném rozsahu objednávku a souhlasí s plněním z objednávky dne: Ing. František Křižák, jednatel společnosti