Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11071896: Smlouva o závazku veřejné služby v drážní osobní dopravě ve veřejném

Příloha 6_LK_Jestedska_P06_Smlouva_o_IDOL_priloha_1_Zavazny_vzor_prikazni_smlouvy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy SVT :

                                              PŘÍLOHA Č. 1 SMLOUVY O IDOL
  ZÁVAZNÝ NÁVRH PŘÍKAZNÍ SMLOUVY S PROVOZOVATELEM ZÚČTOVACÍHO/CLEARINGOVÉHO CENTRA
ČSAD SVT Praha, s.r.o

                        PŘÍKAZNÍ SMLOUVA

                     o nabíjení a akceptování elektronických peněženek na čipových kartách,
                                  vzájemném využívání kupónů na čipových kartách
                                      a o poskytování služeb clearingového centra

                           v rámci Integrovaného dopravního systému Libereckého kraje

Níže uvedené smluvní strany se svobodně a vážně, určitě a srozumitelně dohodly na základě ust. § 2430 a
násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, na tomto znění smlouvy (dále jen Smlouva):

                                                  1. Smluvní strany

Příkazce:
se sídlem:
zastoupený:

IČ:
DIČ:
bankovní spojení:
číslo účtu:
zástupce při plnění Smlouvy:

                          telefon:
                            email:

Společnost zapsána do OR vedeného u rejstříkového soudu v

Příkazník:         ČSAD SVT Praha, s.r.o.

se sídlem:         Křižíkova 4 - 6, 186 50 Praha 8 - Karlín

zastoupený:        jednatelem Ing. Davidem Švingrem

IČ:                45805202

DIČ:               CZ 45805202, plátce DPH

bankovní spojení:  ČSOB a.s., pobočka Praha 1

číslo účtu:        576658913/0300

zástupce při plnění Smlouvy: Ing. Jiří Mareš

                   telefon: 224 894 480

                   email: mares@svt.cz

Společnost zapsána do OR vedeného u rejstříkového soudu v Praze, oddíl C, č. vložky 11856

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra                               strana -2/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

                                                2. Definice pojmů

 Elektronická peněženka je elektronický peněžní prostředek používaný jako platební prostředek, který
   uchovává peněžní hodnotu na čipové kartě v elektronické podobě a je přijímán Subjekty k úhradě za
   přepravu osob.

 Kupón je časová jízdenka uložená v elektronické podobě na čipové kartě a je přijímána Subjekty
   k prokázání nároku držitele na přepravu a její evidenci.

 Transakcí se rozumí elektronický záznam o dobití elektronické peněženky nebo elektronický záznam o
   zaplacení přepravy prostřednictvím elektronické peněženky. Transakcí se rovněž rozumí elektronický
   záznam o vytvoření kuponu nebo o prodloužení jeho platnosti nebo elektronický záznam o provedené
   přepravě hrazené kupónem. Popis XML zpráv, které jsou používány pro zasílání transakcí do
   clearingového systému je specifikován v dokumentu CARD – interface, který je pro Příkazce dostupný
   po přihlášení na adrese https://cards.svt.cz/voucherClearing/.

 Nabíjení je provedení transakce uložení elektronických peněz na elektronickou peněženku, proti přijetí
   peněžních prostředků.

 Prodloužení kupónu je provedení transakce uložení údajů o prodloužení platnosti časové jízdenky na
   čipovou kartu proti přijetí peněžních prostředků.

 Vydavatel elektronické peněženky je účastník clearingu, který vydává elektronickou peněženku,
   případně i kupóny, které ostatní účastníci clearingu používají.

 Držitel je cestující mající bezkontaktní čipovou kartu s elektronickou peněženkou, případně i s
   kupónem.

 Subjekt je účastník clearingu, který
            o nabíjí elektronické peněženky v souladu s oprávněními v Tabulce křížových akceptací na
                 žádost jejich Držitelů a/nebo
            o prodlužuje kupóny v souladu s oprávněními v Tabulce křížových akceptací na žádost jejich
                 Držitelů a/nebo

            o přijímá elektronické peněženky k placení jízdného v souladu s oprávněními v Tabulce
                 křížových akceptací a/nebo

            o přijímá kupóny k prokázání nároku držitele na přepravu v souladu s oprávněními v Tabulce
                 křížových akceptací a/nebo

            o je Vydavatelem elektronických peněženek.

 Tabulka křížových akceptací obsahuje pro každý Subjekt informace, kterým jiným Subjektům povoluje
            o nabíjení svých elektronických peněženek
            o akceptování svých elektronických peněženek

            o prodlužování jím vydaných kupónů
            o akceptování jím vydaných kupónů

   přitom každá taková informace k tomu, aby byla platná, musí být potvrzena vždy i Subjektem, kterému
   je povolení udělováno. Tabulka má dvě části a je pro Příkazce dostupná po přihlášení na adresách
   http://cards.svt.cz/acceptance/ourCards, resp. http://cards.svt.cz/acceptance/otherCards.

 Clearingový systém je systém, který Subjektům a jejich zákazníkům usnadňuje vzájemné využívání
   elektronických peněženek a kupónů k nákupu přepravních služeb tím, že sbírá informace o
   uskutečněných Transakcích a zjišťuje vzájemné závazky Subjektů vyplývajících z těchto Transakcí.

 Clearingové centrum/Zúčtovací centrum je soubor činností a technických prostředků, který zajišťuje
   vzájemné vypořádání závazků mezi Subjekty vyplývající z používání elektronických peněženek a kupónů
   při poskytování dopravních služeb.

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -3/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

   Závěrka je souhrnné měsíční zpracování všech včas Transakcí za uplynulý měsíc, které byly předány
     Příkazníkovi.

   Souhrnný doklad je doklad obsahující měsíční bilanci, jež vzniká započtením všech vystavených
     dokladů Příkazce jiným Subjektům a všech vystavených dokladů Příkazci od jiných Subjektů.

   Výraz Vystavení dokladu v této smlouvě znamená uložení elektronické formy dokladu na serveru
     aplikace v souladu se Všeobecnými podmínkami clearingového systému.

   Všeobecné podmínky clearingového systému vydává Příkazník, tvoří nedílnou součást této Smlouvy a
     jejich aktuální znění je zveřejněno na adrese http://cards.svt.cz/help. O změně Všeobecných podmínek
     bude informován emailem zástupce Příkazce pro plnění Smlouvy 30 dní předem.

   Referenční příručka clearingového systému obsahuje postupy závazné při plnění předmětu této
     smlouvy pro obě smluvní strany. Vydává ji Příkazník a její aktuální znění je zveřejněno na adrese
     http://cards.svt.cz/help. O její změně bude informován emailem zástupce Příkazce pro plnění Smlouvy
     30 dní předem

                                              3. Prohlášení Příkazce

1. Příkazce souhlasí s tím, aby si Příkazník ustanovil zástupce, kterým svěří nabíjení elektronických
    peněženek a prodlužování kupónů vydaných Příkazcem. Podmínkou souhlasu je povolení Příkazce
    k nabíjení resp. prodlužování pro tyto zástupce zaznamenané v Tabulce křížových aplikací.

2. Příkazce přijímá funkci zástupce, kterou mu Příkazník svěřuje nabíjení elektronických peněženek a
    prodlužování kupónů vydaných jinými Subjekty včetně plné moci ke všem příslušným právním úkonům.
    Podmínkou je povolení Vydavatelů těchto elektronických peněženek k nabíjení resp. prodlužování
    kupónů pro Příkazce zaznamenané v Tabulce křížových aplikací.

                                                4. Předmět smlouvy

1. Předmětem smlouvy je stanovení podmínek, za kterých

     a) budou Příkazník a jím ustanovení zástupci pro Příkazce provádět nabíjení jím vydaných
         elektronických peněženek a prodlužování jím vydaných kupónů a odvádět mu prostřednictvím
         Příkazníka tržby z těchto činností. Příkazce přitom zplnomocňuje Příkazníka k vystavování dokladů
         jménem Příkazce za dobití jím vydaných elektronických peněženek a prodloužení jím vydaných
         kupónů jinými Subjekty. Příkazce se zavazuje, že všechny doklady vystavené jeho jménem přijme;

     b) budou jiné Subjekty akceptovat k placení jízdného resp. k prokazování nároku na přepravu ve svých
         dopravních prostředcích (resp. v dopravních prostředcích jimi provozovaných) elektronické
         peněženky resp. kupóny vydané Příkazcem a získávat od Příkazce prostřednictvím Příkazníka úhradu
         dopravních výkonů uhrazených těmito elektronickými peněženkami nebo kupóny;

     c) bude Příkazce jako zástupce Příkazníka pro Subjekty, které jsou Vydavateli elektronických
         peněženek, provádět nabíjení jimi vydaných elektronických peněženek a prodlužování kupónů a
         odvádět jim prostřednictvím Příkazníka tržby z těchto činností;

     d) bude Příkazce akceptovat k placení jízdného resp. k prokazování nároku na přepravu ve svých
         dopravních prostředcích (příp. v dopravních prostředcích jím provozovaných) elektronické
         peněženky resp. kupóny vydané jinými Subjekty, které jsou Vydavateli elektronických peněženek, a
         získávat od nich prostřednictvím Příkazníka úhradu dopravních výkonů těmito elektronickými
         peněženkami nebo kupóny uhrazených. Příkazce zplnomocňuje Příkazníka k vystavování dokladů
         jménem Příkazce za plnění týkající se dopravních výkonů uskutečněných Příkazcem a hrazených
         elektronickými peněženkami a kupóny vydanými jinými Subjekty. Příkazce se zavazuje, že všechny
         doklady vystavené jeho jménem přijme.

2. Příkazník bude pro Příkazce zajišťovat služby Clearingového centra.

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -4/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

3. Příkazce uděluje Příkazníkovi a jím ustanoveným zástupcům plnou moc ke všem právním úkonům, které
    budou Příkazník a jím ustanovení zástupci jménem Příkazce vykonávat na základě této Smlouvy a
    Příkazník tuto plnou moc od Příkazce přijímá.

               5. Práva a povinnosti při nabíjení elektronických peněženek

1. Práva a povinnosti při nabíjení elektronických peněženek vydaných Příkazcem

     a) Příkazce souhlasí s tím, aby Příkazník a každý jím ustanovený zástupce, který má příslušné oprávnění
         v Tabulce křížových akceptací, nabíjel elektronické peněženky vydané Příkazcem.

     b) Příkazce souhlasí s tím, aby mu Subjekt tržby z nabíjení jeho elektronických peněženek dle písm. a)
         tohoto odstavce odváděl měsíčně prostřednictvím Příkazníka v souladu s touto Smlouvou. Toto
         ustanovení neplatí v případě, že dojde k vyloučení Příkazce nebo Subjektu z Clearingového systému
         podle článku 13. této smlouvy. V takovém případě budou tyto tržby odváděny Příkazci přímo a to do
         deseti dnů od data vystavení podkladů pro fakturaci

2. Práva a povinnosti při nabíjení elektronických peněženek vydaných jinými Subjekty

     a) Příkazce má právo a zároveň se zavazuje pro jiný Subjekt jeho jménem a na jeho účet nabíjet
         elektronické peněženky vydané tímto Subjektem v případě, že má příslušné oprávnění v Tabulce
         křížových akceptací a že byl pro tuto činnost Příkazníkem ustanoven jeho zástupcem.

     b) Příkazce na žádost Držiteli elektronické peněženky nabije elektronickou peněženku vydanou jiným
         Subjektem až po zaplacení plné hodnoty nabití. Případné převzetí bezhotovostní platby je výhradně
         rizikem Příkazce. Všechny peníze přijaté Příkazcem za nabíjení pro jiný Subjekt jsou a zůstanou
         majetkem jiného Subjektu. Proti nárokům jiného Subjektu na poukázání obnosu získaného od
         Držitelů nesmí Příkazce uplatnit žádné zadržovací právo, neboť by šlo o způsob neslučitelný
         s výkonem zadržovacího práva.

     c) Příkazce je povinen finanční prostředky z nabíjení elektronických peněženek vydaných jiným
         Subjektem odvádět měsíčně Subjektu, který elektronickou peněženkou vydal, prostřednictvím
         Příkazníka v souladu s touto Smlouvou. V případě, že dojde k vyloučení Subjektu nebo Příkazce
         z Clearingového systému podle odst. 2 článku 13. této Smlouvy, je povinen tyto tržby odvádět
         měsíčně Subjektu, který elektronickou peněženku vydal, přímo a to do deseti dnů od data vystavení
         podkladů pro fakturaci.

3. Postup při zadávání a potvrzování příslušných oprávnění v Tabulce křížových akceptací je obsažen
    v Referenční příručce clearingového systému.

4. Ostatní práva a povinnosti Příkazce jsou obsaženy ve Všeobecných podmínkách clearingového systému.

                           6. Práva a povinnosti při prodlužování kupónů

Veškerá ustanovení uvedená v článku 5. platí obdobně i pro prodlužování kupónů.

               7. Práva a povinnosti při uznávání elektronických peněženek

1. Práva a povinnosti při uznávání elektronických peněženek vydaných Příkazcem

     a) Příkazce souhlasí s tím, že jiný Subjekt, který má příslušné označení v Tabulce křížových akceptací,
         bude ve svých autobusech akceptovat elektronické peněženky vydané Příkazcem k placení jízdného,
         tedy přijímat z nich úhradu ceny za přepravu Držitelů těchto elektronických peněženek.

     b) Příkazce je povinen zaplatit jinému Subjektu přepravní výkony, za které tento Subjekt přijal úhradu
         z elektronických peněženek vydaných Příkazcem. Úhradu takových přepravních výkonů tomuto
         Subjektu bude Příkazce provádět měsíčně prostřednictvím Příkazníka v souladu s touto Smlouvou.
         V případě, že dojde k vyloučení Subjektu nebo Příkazce z Clearingového systému podle odst. 2

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -5/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

         článku 13. této Smlouvy, je Příkazce povinen hradit tyto dopravní výkony měsíčně tomuto Subjektu
         přímo a to nejpozději do deseti pracovních dnů od data vystavení podkladů pro vzájemnou
         fakturaci.

2. Práva a povinnosti Příkazce při uznávání elektronických peněženek vydaných jiným Subjektem

     a) Příkazce bude ve svých autobusech akceptovat elektronické peněženky vydané každým Subjektem,
         který má příslušné označení v Tabulce křížových akceptací, k placení jízdného, tedy přijímat z nich
         úhradu cen za dopravu Držitelů těchto elektronických peněženek. Držitel elektronické peněženky
         bude odbaven za jízdné placené elektronickou peněženkou dle platného tarifu Příkazce. Ceny
         jízdného při použití elektronické peněženky jsou pro všechny Držitele elektronických peněženek
         jednotné - nelze upřednostňovat či znevýhodňovat elektronické peněženky některého Subjektu.

     b) Dopravní výkony, za které Příkazce přijal úhradu z elektronických peněženek vydaných jiným
         Subjektem, mu bude jiný Subjekt platit měsíčně prostřednictvím Příkazníka v souladu s touto
         Smlouvou. V případě, že dojde k vyloučení jiného Subjektu nebo Příkazce z Clearingového systému
         podle odst. 2 článku 13. této Smlouvy, bude jiný Subjekt platit tyto dopravní výkony Příkazci
         měsíčně přímo a to do deseti dnů od data vystavení podkladů pro fakturaci.

3. Postup při zadávání a potvrzování příslušných oprávnění v Tabulce křížových akceptací je obsažen
    v Referenční příručce clearingového systému.

4. Ostatní práva a povinnosti Příkazce jsou obsaženy ve Všeobecných podmínkách clearingového systému.

                              8. Práva a povinnosti při uznávání kupónů

1. Veškerá ustanovení uvedená v článku 7. platí obdobně i pro akceptování kupónů.

2. Výše úhrady přepravních výkonů, poskytnutých Subjektem na základě uznávání kupónů vydaných jiným
    Subjektem, je stanovována tak, že pro každou transakci o použití kupónu se stanoví váha, která je
    načítána ke každé jízdence k danému Subjektu. Podle objemu vah se rozdělí cena jízdenky mezi
    jednotlivé Subjekty, u kterých byla použita. Konkrétní postup při výpočtu úhrady je pro Příkazce
    dostupný po přihlášení na adrese http://cards.svt.cz/voucherClearing.

            9. Reklamace při dobíjení a akceptaci elektronických peněženek

1. Reklamace funkčnosti elektronické peněženky uplatňuje Držitel elektronické peněženky výhradně u
    jejího Vydavatele. Příkazce ani Příkazník nejsou povinni zprostředkovávat reklamace funkčnosti
    elektronických peněženek.

2. Reklamce jednotlivých Transakcí může Držitel elektronické peněženky vyřídit přímo na místě provedení
    Transakce u příslušného pracovníka Subjektu, který Transakci provedl. Pokud reklamace Transakce není
    vyřízena na místě u příslušného pracovníka Subjektu, který Transakci provedl, musí Držitel elektronické
    peněženky reklamaci uplatnit u Vydavatele elektronické peněženky. Vydavatel elektronické peněženky
    při řešení reklamace vždy spolupracuje se Subjektem, který transakci provedl. Subjekt, který Transakci
    provedl, se musí k reklamaci vyjádřit do deseti dnů od jejího oznámení Subjektu, který transakci
    provedl, nebo do čtrnácti dnů od provedení reklamované Transakce, přičemž platí pozdější z těchto
    termínů.
    Reklamaci s Držitelem elektronické peněženky vyřídí Vydavatel elektronické peněženky. Pokud
    respektuje stanovisko Subjektu, který transakci provedl, provedou tyto Subjekty vzájemné finanční
    vypořádání reklamací mimo finanční zpracování clearingu podle dohody, nejpozději k 30. 6. a 31. 12.
    běžného roku.

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -6/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

                      10. Reklamace při prodlužování a akceptaci kupónů

Veškerá ustanovení uvedená v článku 9. platí obdobně i pro prodlužování a akceptování kupónů.

          11. Práva a povinnosti při zajišťování služeb Clearingového centra

1. Práva a povinnosti Příkazníka

     a) Příkazník
         bude jednou měsíčně zpracovávat Závěrku, a to desátý kalendářní den v měsíci, příp. nejbližší
            následující pracovní den;
         bude provádět jednou měsíčně v rámci Závěrky vzájemné vyúčtování Transakcí mezi všemi
            Subjekty;
         vystaví jednou měsíčně v rámci Závěrky Souhrnný doklad, který umístí na serveru aplikace
            v souladu se Všeobecnými podmínkami clearingového systému;
         zajistí jednou měsíčně v rámci Závěrky vzájemné započtení všech dokladů vydaných v systému
            tak, aby výsledný tok peněz byl vždy mezi Příkazníkem a Příkazcem;
         bude poskytovat Příkazci průběžně další informace potřebné pro provoz systému.

     b) Příkazník bude dle zmocnění Příkazce vystavovat daňové a jiné doklady na ostatní Subjekty, které
         rovněž umístí na serveru aplikace v souladu se Všeobecnými podmínkami clearingového systému.

     c) V případě kladné bilance Souhrnného dokladu je Příkazník povinen zaslat Příkazci uvedenou částku
         do deseti pracovních dnů od data vystavení Souhrnného dokladu.

     d) Příkazník bude průběžně udržovat a distribuovat všem Subjektům:
         seznam aktivních Subjektů;
         seznam povolených používaných zařízení a dobíjecích pracovišť u každého Subjektu,
         seznam čipových karet, příp. elektronických peněženek a kupónů, zakázaných kterýmkoliv
            Subjektem (ztracené nebo neoprávněně použité čipové karty, příp. elektronické peněženky a
            kupóny),
         tabulku křížových akceptací.

     e) Příkazník má právo v odůvodněných případech (např. při odůvodněném podezření na
         neoprávněnou manipulaci s daty) provést kontrolu odbavovacího systému u Příkazce. Příkazník
         odpovídá za nezneužití poskytnutých dat a bezpečnost clearingového systému proti
         neoprávněnému zásahu a manipulacím externích subjektů.

     f) V případě, že Příkazce prokazatelně poruší povinnosti a závazné postupy stanovené ve Všeobecných
         podmínkách clearingového systému nebo v Referenční příručce clearingového systému a dodá do
         Clearingového centra chybná data o provedených Transakcích nebo nedodá data o provedených
         Transakcích ve lhůtách uvedených na adrese http://cards.svt.cz/dataPassTerms, v důsledku čehož
         Příkazník prokazatelně nemůže splnit povinnosti při zajišťování služeb Clearingového centra vůči
         ostatním Subjektům, zejména pak nemůže provést vzájemné vyúčtování Transakcí mezi všemi
         Subjekty, má Příkazník právo provést nezbytné opravy v datech Příkazce a takové vícepráce
         fakturovat Příkazci. Příkazník je povinen e-mailem informovat Příkazce o takové situaci
         bezprostředně po jejím vzniku.

     g) Ostatní práva a povinnosti Příkazníka jsou obsaženy ve Všeobecných podmínkách clearingového
         systému.

2. Práva a povinnosti Příkazce

     a) Příkazce je povinen bezdůvodně nebránit vzájemnému nabíjení elektronických peněženek a
         prodlužování kupónů ani akceptování elektronických peněženek a kupónů jinými Subjekty podle
         příslušných oprávnění uvedených v Tabulce křížových akceptací.

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -7/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

     b) Příkazce je povinen přebírat dokumenty umístěné na serveru aplikace v souladu se Všeobecnými
         podmínkami clearingového systému tak, aby mohl včas plnit ustanovení písm. c) odst. 2. článku 11.

     c) V případě záporné bilance Souhrnného dokladu je Příkazce povinen zaslat Příkazníkovi uvedenou
         částku do deseti pracovních dnů od data vystavení Souhrnného dokladu.

     d) Příkazce je povinen v odůvodněných případech umožnit Příkazníkovi kontrolu svého odbavovacího
         systému podle písm. e) odst. 1. článku 11., např. přístup do příslušných databází, prověrku
         odbavovacích zařízení apod.

     e) Ostatní práva a povinnosti Příkazce jsou obsaženy ve Všeobecných podmínkách clearingového
         systému.

                                      12. Cena služeb a způsob úhrady

1. Za služby poskytnuté Příkazníkem neplatí Příkazce žádnou cenu.

2. Smluvní strany se dohodly, že vícepráce dle písm. f) odst. 1. článku 11. se stanovují na základě ceny
    práce odborného pracovníka Příkazníka, odpovídají ceně na trhu obvyklé a činí 1 500 Kč / hodina (slovy
    tisíc pět set korun českých) bez DPH, přičemž DPH bude stanovena a účtována dle platných právních
    předpisů. Faktura bude mít splatnost čtrnáct dní a bude mít všechny náležitosti daňového dokladu, její
    přílohou bude popis porušení výše uvedené povinnosti a kalkulace provedených nezbytných opravných
    prací. Příkazce je povinen tuto částku uhradit v době splatnosti bankovním převodem na účet
    Příkazníka.

                         13. Vyloučení Subjektu z Clearingového systému

1. Důvodem vyloučení Subjektu z Clearingového systému je zejména:

     a) neplnění finančních závazků vyplývajících z účasti v Clearingovém systému vůči jiným Subjektům
         a/nebo Příkazníkovi v předepsaných lhůtách splatnosti o více než 10 kalendářních dnů nebo
         opakovaně;

     b) bezdůvodné bránění vzájemnému akceptování nebo nabíjení elektronických peněženek se
         stávajícími nebo novými Subjekty;

     c) úmyslné nebo opakované porušování Všeobecných podmínek clearingového systému, zejména
         úmyslný zásah do transakčních dat a/nebo jejich nedodání v předepsaných lhůtách.

2. Postup vyloučení Subjektu z Clearingového systému je následující:

     a) Příkazník informuje všechny Subjekty o vyloučení Subjektu a důvodu vyloučení s tím, že počínaje
         příštím měsícem nebude za vylučovaný Subjekt vyrovnávat jeho finanční závazky, ale pouze
         zpracovávat jeho transakce a předávat jiným Subjektům podklady pro vzájemnou fakturaci saldem
         s vylučovaným Subjektem;

     b) Pokud do tří měsíců nejsou odstraněny důvody k vyloučení, je Příkazník oprávněn ukončit
         zpracování Transakcí vylučovaného Subjektu úplně, tedy Transakcí na všech odbavovacích a
         dobíjecích zařízeních vylučovaného Subjektu a Transakcí provedených s využitím elektronických
         peněženek vydaných vylučovaným Subjektem.

                                            14. Závěrečná ustanovení

1. Trvání smlouvy
         Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu.
         Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem nabytí účinnosti Smlouvy o IDOL mezi Příkazcem a KORID
            LK, spol. s r.o., IČO: 272 67 351, se sídlem: U Jezu 642/2a, Liberec 2, PSČ 461 80 jako
            Koordinátorem IDOL, jejíž je tato Smlouva přílohou, nejdříve však dnem podpisu této Smlouvy.

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra  strana -8/9-
ČSAD SVT Praha, s.r.o

            Tato Smlouva je uzavřena na dobu určitou a pozbývá platnosti a účinnosti dnem zániku účinnosti
            Smlouvy o IDOL uzavřené mezi Příkazcem a KORID LK, spol. s r.o..
         Obě strany jsou oprávněny tuto Smlouvu vypovědět s tříměsíční výpovědní dobou s tím, že
            Příkazník se zavazuje vyúčtovat Příkazci nutně nebo účelně vynaložené náklady do 30 dnů od
            účinnosti výpovědi a Příkazce je povinen řádně doloženou částku Příkazníkovi zaplatit do 30 dnů
            od obdržení vyúčtování.
         Příkazce může s okamžitou platností odstoupit od této Smlouvy v případě, že Příkazník opakovaně
            zpozdí vlastní vinou odvod plateb Příkazci dle písm. c) odst. 1. článku 11. o více než 15 dnů.
         Příkazník může s okamžitou platností odstoupit od této Smlouvy v případě, že Příkazce opakovaně
            zpozdí vlastní vinou odvod plateb Příkazníkovi dle písm. c) odst. 2. článku 11. nebo úhradu faktury
            dle odst. 2. článku 12. o více než 15 dnů.
         V případě vypovězení této smlouvy budou smluvní strany postupovat obdobně, jak je popsáno
            v článku 13.

2. Smluvní pokuty

    V případě nedodržení termínu splatnosti částek na Souhrnném dokladu dle písm. c) odst. 1. článku 11.
    nebo písm. c) odst. 2. článku 11. nebo na faktuře za služby dle odst. 2. článku 12. náleží příjemci platby
    smluvní pokuta ve výši 0,05% z dlužné částky denně.

3. Ostatní ujednání
         Smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci obou
            smluvních stran.
         Smlouva se zpracovává ve dvou vyhotoveních, z toho jedno vyhotovení obdrží Příkazce a jedno
            Příkazník.

………., dne: ……………………..                                         Praha 8 - Karlín, dne: ……………………..
Za Příkazce:
                                                               Za Příkazníka:
                                                               ČSAD SVT Praha, s.r.o.

                                                              Ing. David Švingr
                                                                   jednatel

Smlouva příkazní a o poskytování služeb clearingového centra                     strana -9/9-