Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11071896: Smlouva o závazku veřejné služby v drážní osobní dopravě ve veřejném

Příloha 12_LK_Jestedska_P12_2_Priloha_2_IV_faze.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT

                 PŘÍLOHA Č. 2
PRAVIDLA PRO SESTAVOVÁNÍ TARIFU SJT

                                                                      ČLÁNEK 1
                                                              ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1. V návaznosti na ustanovení čl. 8 odst. 3 této Smlouvy stanoví tato příloha pravidla pro sestavování tarifu SJT.

2. Vlastník SJT ve spolupráci s Ministerstvem financí České republiky se zavazuje jednou ročně vydávat dokument Tarifní
       podmínky SJT. Tarifní podmínky SJT obsahují:

       a) výši jízdného v SJT, pravidla pro jejichž určení stanoví čl. 2 této přílohy,
       b) výši státem stanovených slev uplatňovaných v SJT, které stanoví příslušné právní předpisy,
       c) způsob valorizace výše jízdného v SJT podle pravidel, stanovených v článcích 3 až 5 této přílohy
       d) cenu za vystavení duplikátů Přepravních dokladů SJT, které vystavení duplikátu umožňují, stanovenou podle

              pravidel v čl. 6 této přílohy,
       e) výši finančního plnění za vrácené nevyužité Jízdní doklady pro jednotlivou jízdu, jehož pravidla určení stanoví

              čl. 7 této přílohy,
       f) výši finančního plnění za vrácené nevyužité Časové jízdní doklady, jehož pravidla určení stanoví čl. 8 této přílohy,
       g) výši finančního plnění za vrácené částečně nevyužité Časové jízdní doklady, jehož pravidla určení stanoví čl. 9 této

              přílohy,
       h) výši finančního plnění za vrácenou poměrnou část jízdného při naplnění podmínky § 40 odst. 1 písm. b)

              Přepravního řádu nebo čl. 16. odst. 1 Nařízení 1371/2007, jehož pravidla určení stanoví čl. 10 této přílohy
       i) výši odškodnění při domáhání se práva z přepravní smlouvy podle čl. 17 odst. 1 Nařízení č. 1371/2007, jehož

              pravidla určení stanoví čl. 11 této přílohy.

3. Změny Tarifních podmínek SJT zveřejní Vlastník SJT způsobem umožňujícím dálkový přístup v předstihu přede dnem
       účinnosti takové změny, a to alespoň

       a) tři (3) měsíce pro změny vyvolávající potřebu dodatečného vývoje odbavovacích a prodejních systémů dopravců a
       b) třicet (30) dnů pro změny nastavení parametrů nevyžadující programátorské zásahy do odbavovacích a prodejních

              systémů dopravců.

4. Přistupující dopravce se zavazuje zapracovat obsah Tarifních podmínek SJT, který vymezuje tato příloha, do vlastního
       tarifu, vydaného podle § 36 Zákona o dráhách, jako jeho samostatnou část. Tato skutečnost žádnému ze Zúčastněných
       dopravců nebrání nabízet jiné tarifní nabídky.

5. Ceny Přepravních dokladů SJT jsou v této příloze uvedeny v českých korunách a zahrnují daň z přidané hodnoty, pokud
       není stanoveno jinak.

                                           ČLÁNEK 2
                                     VÝŠE JÍZDNÉHO V SJT

1. Druhy Přepravních dokladů SJT jsou definovány v čl. 4 Přílohy č. 1.

2. Způsob stanovení výše jízdného za jednotlivé druhy Jízdních dokladů SJT je uveden v následující tabulce:

Druh Jízdního dokladu SJT               2. vozová třída (ekonomická)                                        1. vozová třída (vyšší)

 Jízdní doklad jednosměrný                                                                100 + ��������������������      1,3 . ��������
    Jízdní doklad zpáteční                                                                                      1,3 . ��������
                                        �������� = (1,3554 ���� + 11,498) . 100                                   ��������365 + 5 590
  Síťový jízdní doklad roční                                                                                ��������180 + 3 590
Síťový jízdní doklad 180denní  ��������  =  [2. (1,3554  ����  +  11,935)]     ∙  100−����      ∙  100+��������������������   ��������90 + 2 690
Síťový jízdní doklad 90denní                                                  100               100         ��������30 + 1 190
Síťový jízdní doklad 30denní                                                                                  ��������7 + 390
 Síťový jízdní doklad 7denní            ��������365      =   22  500    .   100+��������������������                         1,2 . ��������90
Traťový jízdní doklad 90denní                                                100                               1,2 . ��������30
Traťový jízdní doklad 30denní
                                        ��������180      =   14  500    .   100+��������������������
                                                                             100

                                        ��������90   =       11  000    .   100+��������������������
                                                                             100

                                        ��������30       =   4  500  .  100+��������������������
                                                                         100

                                        ��������7    =       1  500  .  100+��������������������
                                                                         100

                                                     ��������90 = 74 . ��������

                                                     ��������30 = 28 . ��������

                                        Stránka 1 z 6
                                         Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT

      Druh Jízdního dokladu SJT    2. vozová třída (ekonomická)                       1. vozová třída (vyšší)
     Traťový jízdní doklad 7denní             ��������7 = 8 . ��������                                1,2 . ��������7
                                                   ---                                            ---
         Zónový jízdní doklad

kde  x  je tarifní vzdálenost mezi nástupní stanicí a místem určení uvedená v celých km,

     β  je 5% sleva na zpáteční jízdné,

     PRISC je valorizační hodnota pro inflaci vymezená v čl. 3 odst. 2 této přílohy.

3. Výše jízdného za Jízdní doklady SJT se zaokrouhluje aritmeticky na celé Kč, pokud není stanoveno jinak.

4. Vstupním údajem Pj pro výpočet ceny Traťového jízdního dokladu je hodnota Jízdního dokladu jednosměrného již
       po aritmetickém zaokrouhlení na celé Kč.

5. Vstupním údajem pro výpočet valorizace je cena jízdního dokladu předcházejícího roku před zaokrouhlením.

6. Výše jízdného za Rezervační doklady se řídí tarifem Přistupujícího dopravce.

7. Výše jízdného za Doplatkové doklady se stanoví jako rozdíl ceny po změně vstupních parametrů (x, β a PRISC) uvedených
       v odstavci 2 tohoto článku a cenou před touto změnou.

8. Rozhodne-li o tom Vlastník SJT ve spolupráci s Ministerstvem financí, může dojít ke standardní změně výše jízdného
       v SJT. Podmínky těchto standardních změn vymezuje čl. 4 této přílohy.

9. Podmínky pro jiné změny jízdného v SJT vymezuje čl. 5 této přílohy. V případě státem stanovených slev z jízdného a
       bezplatné přepravy, stanovených podle čl. 6 Přílohy č. 1, se určí výše jízdného v aktuálních Tarifních podmínkách SJT a
       řídí pravidly vymezenými příslušnými právními předpisy, zejména aktuálním cenovým výměrem Ministerstva financí.
       Stanoví-li to pravidla pro poskytování takových slev, může se odchylně od ustanovení odst. 3 užívat jiného způsobu
       zaokrouhlování cen takových zlevněných jízdních dokladů (například vždy směrem dolů).

                                                                      ČLÁNEK 3
                                                          VALORIZACE JÍZDNÉHO V SJT

1. Pravidla pro valorizaci jízdného z důvodu inflace pro jednotlivé druhy Jízdních dokladů SJT jsou zapracována do vztahů
       uvedených v čl. 2 odst. 2 této přílohy. Tato úprava jízdného bude realizována vždy na období platnosti jízdního řádu a
       vydána v rámci Tarifních podmínek SJT.

2. Výchozím obdobím pro inflační valorizaci jízdného je cenová úroveň pro období platnosti jízdního řádu 2017/2018. První
       valorizace bude tedy provedena pro období platnosti jízdního řádu 2018/2019 použitím meziroční míry inflace
       vyjádřené kumulativním přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen vyhlášeným Českým statistickým
       úřadem (dále jen „PRISC“) za prosinec 2017 nebo v případě, že k vyhlášení této hodnoty nedojde, jinou obdobnou
       sazbou odpovídající změně cenové hladiny v České republice.

3. Příklad výpočtu ceny jízdného podle jednotlivých druhů Jízdních dokladů SJT v cenové hladině pro období platnosti
       jízdního řádu 2017/2018 a s modelací její valorizace pro období tří (3) následujících roků s teoretickou kumulativní
       hodnotou PRISC je uvedena v Příloze č. 2a.

                                                                      ČLÁNEK 4
                             STANDARDNÍ ZPŮSOB ZMĚNY PRAVIDEL PRO URČENÍ VÝŠE JÍZDNÉHO V SJT

1. Vlastník SJT v součinnosti s Ministerstvem financí je s ohledem na sledování českého dopravního trhu oprávněn
       před kterýmkoli obdobím platnosti jízdního řádu jednostranně přistoupit k úpravě výše jízdného SJT oproti pravidlům
       uvedeným v předcházejících článcích této přílohy, a to standardním způsobem, který vymezuje tento článek.

2. V případě, že se Vlastník SJT v součinnosti s Ministerstvem financí rozhodne pro úpravu výše jízdného podle odstavce 1
       tohoto článku, učiní tak nejvýše jedenkrát ročně po provedení inflační valorizace podle čl. 3 této přílohy, nejdříve však
       v druhém (2.) roce trvání této Smlouvy, a to podle vztahu

                                                                        SJT´ = Q * SJT,

       kde SJT´ je výše jízdného určitého druhu jízdního dokladu po změně tarifu podle tohoto článku,
              Q je koeficient změny výše jízdného stanovený Vlastníkem SJT v součinnosti s Ministerstvem financí, přičemž
                     tento koeficient v případě využití postupu podle tohoto článku nesmí být nižší než 0,95 a nesmí být vyšší než
                     1,05 a
              SJT je výše jízdného dotčeného druhu Jízdního dokladu SJT před změnou výše jízdného.

3. Úprava výše jízdného může být provedena pro jeden nebo více druhů Jízdních dokladů SJT a promítne se analogicky
       i do ceny Doplatkových dokladů.

                                                                    Stránka 2 z 6
                                                   Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT

4. Úpravy jízdného nemají vliv na cenu Rezervačních dokladů, které se řídí tarifem Přistupujícího dopravce.

5. Úpravu výše jízdného podle tohoto článku se Vlastník SJT zavazuje zveřejnit v rámci vydání Tarifních podmínek SJT.

6. V případě provedené změny výše jízdného podle odst. 2 tohoto článku má Přistupující dopravce

a) jako prodejce Přepravního dokladu SJT nárok na kompenzaci rozdílu výše Prodejní sazby z prodeje Přepravního
       dokladu SJT, vymezené Přílohou č. 5, po a před provedenou změnou a

b) jako poskytovatel přepravních služeb nárok na kompenzaci rozdílu výše Částek za uskutečněnou přepravu
       na základě Jízdního dokladu SJT, vymezených Přílohou č. 5, po a před provedenou změnou.

Kompenzace se stanoví podle vztahu:

                                     K = (1-Q) * VPS + (1-Q) * VDJD

kde K  je kompenzace rozdílů výše jízdného SJT stanovených Vlastníkem SJT podle tohoto článku,

Q      je koeficient podle odst. 2 tohoto článku,

VPS je výnos z Prodejní sazby u druhu Jízdního dokladu SJT před provedenou změnou a

VDJD je výnos z Částky za uskutečněnou přepravu u druhu Jízdního dokladu SJT před provedenou

       změnou.

Dojde-li k provedení více změn podle odst. 2 tohoto článku, stanoví se výše rozdílu jako součet rozdílů těchto
dílčích změn pro jednotlivé druhy Jízdních dokladů SJT. Bude-li souhrn vypočtených rozdílů záporný, bude výše
kompenzace nulová.

7. Požadovanou výši kompenzace vypočte a doloží Přistupující dopravce na základě Vyúčtování SJT, a to v rozlišení

a) po Provozních souborech dopravních služeb a
b) podle struktury výnosů z Prodejní sazby (položka „VPS“) a výnosů z Částky za uskutečněnou přepravu (položka

       „VDJD“) za jednotlivé druhy dotčených Přepravních dokladů SJT za uplynulé (roční) období.

Vlastní úhrada kompenzace těchto výpadků jízdného v rámci SJT bude řešena na základě zvláštních smluv mezi
Vlastníkem SJT a Přistupujícím dopravcem mimo SJT a vyplácí se do ukončení účinnosti smluv o veřejných službách,
které byly uzavřeny přímo nebo jejichž dokumentace nabídkového řízení byla zveřejněna před vydáním změny tarifu.

8. Souhrn všech změn výše jízdného provedených podle tohoto článku v období pěti (5) po sobě jdoucích let nesmí
       poklesnout pod hodnotu 95 % výše jízdného ve srovnání se situací, jako kdyby žádné změny výše jízdného podle tohoto
       článku nebyly provedeny, a docházelo tedy k čistým valorizacím jízdného v SJT podle vztahů uvedených v čl. 2 odst. 2
       této přílohy.

Pro změny výše tarifu, které toto toleranční pole překračují, se použije ustanovení čl. 5 této přílohy.

                                                                      ČLÁNEK 5
                                   JINÝ ZPŮSOB ZMĚNY PRAVIDEL PRO URČENÍ VÝŠE JÍZDNÉHO V SJT

Provedou-li orgány České republiky na základě zmocnění stanoveným právními předpisy jiné změny jízdného za Jízdní doklady
SJT než vymezené v předchozích odstavcích tohoto článku, představuje takové opatření obecné pravidlo ve smyslu čl. 3 odst.
2 nařízení EP a Rady č. 1370/2007 o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů Nařízení č. 1370/2007,
který tato Smlouva neobsahuje. Takové opatření může mít i podobu mimořádného vydání tarifu v termínech jiných než podle
čl. 1 odst. 3 této přílohy. Dopady takového opatření se promítnou do SJT pouze v rozsahu stanoveném právními předpisy a
ekonomické důsledky budou řešeny v souladu s čl. 3 předmětného Nařízení č. 1370/2007 orgánem, který uvedenou změnu
stanovil.

                                                                     ČLÁNEK 6
                                         VYSTAVENÍ DUPLIKÁTU ČASOVÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU

Požaduje-li Cestující vydání duplikátu Časového jízdního dokladu podle čl. 7 odst. 13 12 Přílohy č. 1 této Smlouvy,
je Přistupující dopravce oprávněn od Cestujícího požadovat úhradu nákladů poplatku ve výši 100 Kč vč. DPH.

                                                                     ČLÁNEK 7
                                VRÁCENÍ NEVYUŽITÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU PRO JEDNOTLIVOU JÍZDU
Požaduje-li fyzická osoba vrátit nevyužitý Jízdní doklad SJT pro jednotlivou jízdu, nebo Doplatkový doklad, lze tak učinit
       a) podle čl. 11 odst. 2 písm. a) Přílohy č. 1 této Smlouvy; v takovém případě je Přistupující dopravce povinen od
              vracené částky odečíst z ceny vráceného Papírového dokladu náklady poplatek ve výši

                                                                    Stránka 3 z 6
                                                                                               Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT

               7 %, byl-li doklad zakoupen u Přistupujícího dopravce, nebo 14 %, byl-li doklad zakoupen u jiného
                     Zúčastněného dopravce, v obou případech však pouze tehdy, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59
                     hodin před dnem platnosti předmětného dokladu;

               100%, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu;
       b) podle čl. 11 odst. 2 písm. b) Přílohy č. 1 této Smlouvy; v takovém případě je Správce SJT povinen od ceny

              Elektronického dokladu odečíst poplatek ve výši

               0%, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59 hodin před dnem platnosti předmětného dokladu, nebo
               100 %, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu.
       c) podle čl. 11 odst. 2 písm. c) Přílohy č. 1 této Smlouvy; v takovém případě je Přistupující dopravce povinen od
              vracené částky odečíst z ceny vráceného Elektronického dokladu poplatek v % výši

               kterou sám stanoví, pokud tuto výši předem oznámí Správci SJT, nebo 0 % pokud výši sám nestanovil a
                     Správci SJT neoznámil, v obou případech však pouze tehdy, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59 hodin
                     před dnem platnosti předmětného dokladu, nebo

               100 %, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu.

                                                                     ČLÁNEK 8
                                         VRÁCENÍ NEVYUŽITÉHO ČASOVÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU

Požaduje-li vrátit fyzická osoba nevyužitý Časový jízdní doklad, lze tak učinit:
       a) podle čl. 11 odst. 2 písm. a) Přílohy č. 1; v takovém případě je Přistupující dopravce povinen od vracené částky
              odečíst z ceny vráceného Papírového dokladu náklady poplatek ve výši

               1 %, byl-li doklad zakoupen u Přistupujícího dopravce, nebo 2 %, byl-li doklad zakoupen u jiného
                     Zúčastněného dopravce, v obou případech však pouze tehdy, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59
                     hodin přede dnem platnosti předmětného dokladu, nebo

               100 %, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu;
       b) podle čl. 11 odst. 2 písm. b) Přílohy č.1; v takovém případě je Správce SJT povinen od ceny Elektronického dokladu

              odečíst poplatek ve výši

               0 %, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59 hodin před dnem platnosti předmětného dokladu, nebo
               100 %, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu.
       c) podle čl. 11 odst. 2 písm. c) Přílohy č.1; v takovém případě je Přistupující dopravce povinen od vracené částky
              odečíst z ceny vráceného Elektronického dokladu poplatek v % výši

               kterou sám stanoví, pokud tuto výši předem oznámí Správci SJT nebo 0 % pokud výši sám nestanovil a
                     Správci SJT neoznámil, v obou případech však pouze tehdy, pokud byl doklad vrácen v době do 23:59 hodin
                     před dnem platnosti předmětného dokladu, nebo

               100 %, byl-li doklad vrácen v době od 0:00 hodin prvního dne platnosti předmětného dokladu.

                                                                     ČLÁNEK 9
                                  VRÁCENÍ ČÁSTEČNĚ NEVYUŽITÉHO ČASOVÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU
Částečně nevyužitý Časový jízdní doklad SJT lze v průběhu jeho platnosti vrátit analogickým způsobem jako podle čl. 8 této
přílohy, přičemž vratka se stanoví podle vztahu

                                                          V = (C – M – N ) * (1 – P/D), přičemž
         V je výše poskytnuté vratky v Kč,
         C je prodejní cena jízdního dokladu v Kč,
         M je odpočet nákladů výdeje poplatku vrácení jízdního dokladu, stanovený podle čl. 8 této přílohy v Kč,
         P je počet dní od začátku platnosti jízdního dokladu do ukončení jeho účinnosti z důvodu jeho vrácení a
         N je prodejní cena časového jízdního dokladu s dobou platnosti nejblíže nižší, než je hodnota P
         D je počet dní platnosti jízdního dokladu, přičemž u roční jízdenky se tato hodnota stanoví jako 365, u pololetní

                180, u čtvrtletní 90 a u měsíční 30.
Odchylně od čl. 8 se pro vratku neuplatňuje poplatek ve výši 100%.

                                                                    Stránka 4 z 6
                                                                                               Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT
                                                                     ČLÁNEK 10
                                                     VRÁCENÍ POMĚRNÉ ČÁSTI JÍZDNÉHO
Jsou-li naplněny podmínky § 40 odst. 1 písm. b) Přepravního řádu nebo článku 16 odst. 1 Nařízení č. 1371/2007 lze v souladu
s čl.13 odst. 2 Přílohy č.1 v průběhu platnosti Jízdního dokladu pro jednotlivou jízdu vrátit poměrnou část jízdného, přičemž
vratka se stanoví podle vztahu
                                                        V = C * (1 – (Tc – Tz)/Tc) – M, přičemž
         V je výše poskytnuté vratky v Kč,
         C je prodejní cena jízdního dokladu v Kč,
         Tc je celková tarifní vzdálenost v kilometrech od nástupní stanice do místa určení,
         Tz je zbývající tarifní vzdálenost v kilometrech od přestupní stanice, ve které došlo k přerušení jízdy, do místa
                určení,
         M je odpočet poplatku vrácení jízdního dokladu, stanovený podle čl. 7 této přílohy v Kč, přičemž se odchylně od
                čl. 7 neuplatňuje poplatek ve výši 100%.

                                                                       ČLÁNEK 11
                                            ODŠKODNĚNÍ Z CENY ČASOVÉHO JÍZDNÍHO DOKLADU
Při domáhání se práva z přepravní smlouvy podle čl. 17 odst. 1 Nařízení č. 1371/2007 se stanoví výše odškodnění u Časových
jízdních dokladů jako
       a) 25 % z poloviny alikvotní denní části jízdního dokladu v případě zpoždění o 60 až 119 minut a
       b) 50 % z poloviny alikvotní denní části jízdního dokladu v případě zpoždění o 120 a více minut.

                                                                    Stránka 5 z 6
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Příloha č. 2: Pravidla pro sestavování tarifu SJT

Příloha č. 2a

Praktický příklad určení výše jízdného za jednotlivé druhy dokladů SJT a simulace valorizace

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                2017/2018

                                                                  Hodnota Jízdního dokladu SJT (vzorec uvedený v čl. 2              Hodnota Jízdního dokladu SJT (příklad výpočtu         Časová      Tarifní   Sleva β za                 Nástupní     Kilometrická                                      Hodnota                                       Hodnota     Sazba DPH   DPH z hodnoty        Hodnota                     Prodejní sazba  Sazba DPH       DPH z         Prodejní       Částka za                DPH z Částky za      Částka za       Podíl na        Podíl na
                                                                                          Přílohy č. 2)1)                                              v této příloze)                    platnost  vzdálenost   zpáteční                sazba (Kč vč.      sazba                                         Jízdního                                      Jízdního     za Jízdní      Jízdního                                                     za Prodejní   Prodejní         sazba2)     uskutečněnou Sazba DPH k    uskutečněnou     uskutečněnou      částce za       částce za
                                                                                                                                                                                                                jízdné (%)                                                                              dokladu SJT                                 dokladu SJT po  doklad SJT                                                                    sazbu (%)    sazby (Kč)   zaokrouhlená    přepravu (Kč Částce za      přepravu (Kč)    přepravu3) po   uskutečněnou    uskutečněnou
                                         Druh jízdního dokladu  x je Tarifní vzdálenost                                                                                            Řádek    (dní)       (km)                Koeficient        DPH)       (Kč/km vč.   Fixní cena (Kč  PRISC5) (%)                                                    zaokrouhlení                dokladu (Kč)        Jízdního Prodejní (Kč bez DPH)                                            na celé                                                  zaokrouhlení na    přepravu8)       přepravu
                                                                β je 5% sleva za zpáteční jízdné                                                                                                                                                             DPH)        vč. DPH)                           před                                    na celé koruny      (%)                                                                                                 haléře (Kč vč.     bez DPH) uskutečněnou                    celé haléře (Kč   (Kč/km bez      (Kč/den bez
Jízdní doklad pro jednotlivou jízdu jednosměrný                 PRISC je kumulativní přírůstek meziročního indexu spotřebitelských                                                                                                                                                                    zaokrouhlením                                   (Kč vč. DPH)                                   dokladu SJT sazba2) (%) zaokrouhlená                                                   zaokrouhlená přepravu (%)
Jízdní doklad pro jednotlivou jízdu zpáteční4)                  cen v % od prosince 2017                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         DPH)       na celé haléře                                   vč. DPH)         DPH)            DPH)
Časový jízdní doklad traťový, 7 denní6)                                                                                                                                                                                                                                                                 (Kč vč. DPH)                                                                                 (Kč bez DPH)                na celé haléře
Časový jízdní doklad traťový, 30 denní6)
Časový jízdní doklad traťový, 90 denní6)                                                                                                                                                  a         b           c           d            e              f             g               h                i                                            j≐i             k           l = j . k : (1 + k)  m=j-l          n            o≐m.n           p             q=o.p        r≐o+q           s≐m-o         t            u=s.t            v≐s+u            w=s:b:a         x=s:a
Časový jízdní doklad síťový, 7 denní
Časový jízdní doklad síťový, 30 denní                           Pj=(1,3554 x+11,498) . (100+PRISC)/100                              i1 = (f1 . b1 + e1) . (1 + h1)                 1             1      100     -           -             11,498        1,3554        -                  0,00%           147,04                                         147,00         10%      13,36                    133,64         7%                9,35      21%               1,96         11,31          124,29      10%              12,43           136,72              1,24      -
Časový jízdní doklad síťový, 90 denní
Časový jízdní doklad síťový, 180 denní                          Pz=[2.(1,3554 x+11,935)]·(100-β)/100·(100+PRISC)/100                i2 = 2 . (f2 . b2 + e2) · (1 - c2) · (1 + h2)  2             2      100          5%     -             11,935        1,3554        -                  0,00%           280,20                                         280,00         10%      25,45                    254,55         7%               17,82      21%               3,74         21,56          236,73      10%              23,67           260,40              1,18      -
Časový jízdní doklad síťový, 365 denní
                                                                Pt7=8 .Pj                                                           i3 = i1 . d3                                   3             7      100     -                  8      11,498        1,3554        -                  0,00%         1 176,30                                      1 176,00          10%      106,91                 1 069,09         1%               10,69      21%               2,24         12,93        1 058,40      10%            105,84         1 164,24               1,51      -

                                                                Pt30=28 .Pj                                                         i4 = i1 . d4                                   4            30      100     -                 28      11,498        1,3554        -                  0,00%         4 117,06                                      4 117,00          10%      374,27                 3 742,73         1%               37,43      21%               7,86         45,29        3 705,30      10%            370,53         4 075,83               1,24      -

                                                                Pt90=74 .Pj                                                         i5 = i1 . d5                                   5            90      100     -                 74      11,498        1,3554        -                  0,00%        10 880,81                                     10 881,00          10%      989,18                 9 891,82         1%               98,92      21%              20,77       119,69         9 792,90      10%            979,29        10 772,19               1,09      -
                                                                                                                                                                                                 7  -           -           -            -              -                1 500           0,00%         1 500,00                                      1 500,00                                          1 363,64         1%               13,64      21%               2,86         16,50        1 350,00      10%            135,00         1 485,00           -              192,86
                                                                Ps7=1 500 . (100+PRISC)/100                                         i6 = g6 . (1 + h6)                             6                -           -           -            -              -                4 500           0,00%         4 500,00                                      4 500,00          10%      136,36                 4 090,91         1%               40,91      21%               8,59         49,50        4 050,00      10%            405,00         4 455,00           -              135,00
                                                                                                                                                                                                30  -           -           -            -              -                                0,00%        11 000,00                                     11 000,00                                         10 000,00         1%             100,00       21%              21,00                      9 900,00      10%            990,00        10 890,00           -              110,00
                                                                Ps30=4 500 . (100+PRISC)/100                                        i7 = g7 . (1 + h7)                             7            90  -           -           -            -              -              11 000            0,00%        14 500,00                                     14 500,00          10%      409,09                13 181,82         1%             131,82       21%              27,68       121,00       13 050,00       10%          1 305,00        14 355,00           -                72,50
                                                                                                                                                                                              180   -           -           -            -              -              14 500            0,00%        22 500,00                                     22 500,00                                         20 454,55         1%             204,55       21%              42,96       159,50       20 250,00       10%          2 025,00        22 275,00           -                55,48
                                                                Ps90=11 000 . (100+PRISC)/100                                       i8 = g8 . (1 + h8)                             8          365                                                                      22 500                                                                                          10%      1 000,00                                                                                         247,51

                                                                Ps180=14 500 . (100+PRISC)/100                                      i9 = g9 . (1 + h9)                             9                                                                                                                                                                                   10%      1 318,18

                                                                Ps365=22 500 . (100+PRISC)/100                                      i10 = g10 . (1 + h10)                          10                                                                                                                                                                                  10%      2 045,45

pozn.1) výslednou Hodnotu Jízdního dokladu SJT je nutné aritmeticky zaokrouhlit na celé koruny.
pozn.2) Prodejní sazba pro Jízdní doklady pro jednotlivou jízdu pro prodané ve Výdejně Jízdních dokladů je stanovena na 7 %, pro e-shop a mobilní aplikaci na 3 % a pro Časové jízdní doklady Systému na 1 % z Hodnoty Jízdního dokladu SJT po zaokrouhlení vč. bez DPH. Výsledná hodnota je aritmeticky zaokrouhlena na celé haléře.
pozn.3) Výslednou hodnotu Částky za uskutečněnou přepravu je nutné aritmeticky zaokrouhlit na celé haléře.
pozn.4) pro potřeby SJT je navržen záložní vzorec Pz = (2,576 · x + 22,5) · PRISC.
pozn.5) PRISC reprezentuje úhrn (od prosince 2017) meziročního míry inflace jako přírůstku průměrného ročního indexu spotřebitelských cen za prosinec, vyhlášený ČSÚ k prosinci předchozího roku. Nevyhlásili ČSÚ daný index je možné dosadit jinou obdobnou sazbu odpovádající cenové hladině ČR. Hodnota indexu PRISC je vyjádřena v procentech.
pozn.6) Vstupním údajem pro výpočet ceny Traťového jízdnoho dokladu je hodnota Jízdního dokladu jednosměrného již po aritmetickém zaokrouhlení na celé koruny.
pozn.7) Vstupním údajem pro výpočet valorizace ceny je tentýž údaj předchozíro roku bez vlivu zaokrouhlení.
pozn.8) Podíl z hodnoty jízdního dokladu určený k přiřazení dopravním službám -> provozním souborům

                                                                                                                                                                                                                                         2018/2019                                                                                                                                                   2019/2020                                                                                                         2020/2021

Druh jízdního dokladu                                                Hodnota Jízdního dokladu SJT (čl. 2 Přílohy č. 2)1)            Hodnota Jízdního dokladu SJT (výpočet)                                                    Hodnota      Hodnota                       Prodejní        Ćástka za                                                                                Hodnota              Hodnota                                     Ćástka za                                                Hodnota      Hodnota                            Prodejní        Ćástka za
                                                                x je Tarifní vzdálenost                                                                                                                                       Jízdního      Jízdního                       sazba      uskutečněnou                                                                                Jízdního              Jízdního                                 uskutečněno                                                Jízdního      Jízdního                           sazba       uskutečněnou
Jízdní doklad pro jednotlivou jízdu jednosměrný                 β je 5% sleva za zpáteční jízdné                                                                                                                PRISC (%)   dokladu SJT     dokladu       Hodnota     zaokrouhlená                                                                                  PRISC (%)   dokladu SJT             dokladu       Hodnota    Prodejní sazba   u přepravu                                PRISC (%)     dokladu SJT     dokladu           Hodnota
Jízdní doklad pro jednotlivou jízdu zpáteční                                                                                                                                                                                             Systému po       Jízdního    na celé haléře     přepravu                                                                                                    Systému po       Jízdního   zaokrouhlená    zaokrouhlená                                                          Systému po           Jízdního     zaokrouhlená       přepravu
Časový jízdní doklad traťový, 7 denní                           PRISC je kumulativní přírůstek meziročního indexu spotřebitelských                                                                                              před     zaokrouhlení   dokladu (Kč     (Kč vč. bez    zaokrouhlená                                                                                 před             zaokrouhlení   dokladu (Kč  na celé haléře                                                               před     zaokrouhlení     dokladu (Kč bez     na celé       zaokrouhlená
Časový jízdní doklad traťový, 30 denní                          cen v % od prosince 2017                                                                                                                                    zaokrouhle-   (Kč vč. DPH)    bez DPH)          DPH)      na celé haléře                                                                            zaokrouhle-           (Kč vč. DPH)    bez DPH)                      na celé                                               zaokrouhle-   (Kč vč. DPH)                                     na celé haléře
Časový jízdní doklad traťový, 90 denní                                                                                                                                                                                      ním (Kč vč.                                                                                                                                         ním (Kč vč.                                        (Kč vč. bez    haléře (Kč                                              ním (Kč vč.                          DPH)      haléře (Kč vč.
Časový jízdní doklad síťový, 7 denní                                                                                                                                                                                                                                                    (Kč vč. bez                                                                                                                                    DPH)      vč. bez DPH)                                                                                               bez DPH)       (Kč vč. bez
Časový jízdní doklad síťový, 30 denní                                                                                                                                                                                           DPH)                                                        DPH)                                                                                    DPH)                                                                                                                      DPH)                                                             DPH)
Časový jízdní doklad síťový, 90 denní
Časový jízdní doklad síťový, 180 denní                          Pj=(1,3554 x+11,498) . (100+PRISC)/100                              i1 = (f1 . b1 + e1) . (1 + h1)                                              2,10%          150,13       150,00         136,36        9,55            126,81                                                                     3,90%          152,77               153,00         139,09       9,74            129,35                                  6,20%            156,15       156,00           141,82           9,93            131,89
Časový jízdní doklad síťový, 365 denní                          Pz=[2.(1,3554 x+11,935)]·(100-β)/100·(100+PRISC)/100                i2 = 2 . (f2 . b2 + e2) · (1 - c2) · (1 + h2)                               2,10%          286,09       286,00         260,00      18,20             241,80                                                                     3,90%          291,13               291,00         264,55     18,52             246,03                                  6,20%            297,58       298,00           270,91         18,96             251,95
                                                                Pt7=8 .Pj                                                           i3 = i1 . d3                                                                2,10%        1 201,01     1 201,00       1 091,82      10,92           1 080,90                                                                     3,90%        1 222,18             1 222,00       1 110,91     11,11           1 099,80                                  6,20%          1 249,23     1 249,00         1 135,45         11,35           1 124,10
                                                                Pt30=28 .Pj                                                         i4 = i1 . d4                                                                2,10%        4 203,52     4 204,00       3 821,82      38,22           3 783,60                                                                     3,90%        4 277,63             4 278,00       3 889,09     38,89           3 850,20                                  6,20%          4 372,32     4 372,00         3 974,55         39,75           3 934,80
                                                                Pt90=74 .Pj                                                         i5 = i1 . d5                                                                2,10%       11 109,31    11 109,00      10 099,09     100,99           9 998,10                                                                     3,90%       11 305,16            11 305,00      10 277,27    102,77          10 174,50                                  6,20%         11 555,42    11 555,00        10 504,55        105,05          10 399,50
                                                                Ps7=1 500 . (100+PRISC)/100                                         i6 = g6 . (1 + h6)                                                          2,10%        1 531,50     1 532,00       1 392,73      13,93           1 378,80                                                                     3,90%        1 558,50             1 559,00       1 417,27     14,17           1 403,10                                  6,20%          1 593,00     1 593,00         1 448,18         14,48           1 433,70
                                                                Ps30=4 500 . (100+PRISC)/100                                        i7 = g7 . (1 + h7)                                                          2,10%        4 594,50     4 595,00       4 177,27      41,77           4 135,50                                                                     3,90%        4 675,50             4 676,00       4 250,91     42,51           4 208,40                                  6,20%          4 779,00     4 779,00         4 344,55         43,45           4 301,10
                                                                Ps90=11 000 . (100+PRISC)/100                                       i8 = g8 . (1 + h8)                                                          2,10%       11 231,00    11 231,00      10 210,00     102,10          10 107,90                                                                     3,90%       11 429,00            11 429,00      10 390,00    103,90          10 286,10                                  6,20%         11 682,00    11 682,00        10 620,00        106,20          10 513,80
                                                                Ps180=14 500 . (100+PRISC)/100                                      i9 = g9 . (1 + h9)                                                          2,10%       14 804,50    14 805,00      13 459,09     134,59          13 324,50                                                                     3,90%       15 065,50            15 066,00      13 696,36    136,96          13 559,40                                  6,20%         15 399,00    15 399,00        13 999,09        139,99          13 859,10
                                                                Ps365=22 500 . (100+PRISC)/100                                      i10 = g10 . (1 + h10)                                                       2,10%       22 972,50    22 973,00      20 884,55     208,85          20 675,70                                                                     3,90%       23 377,50            23 378,00      21 252,73    212,53          21 040,20                                  6,20%         23 895,00    23 895,00        21 722,73        217,23          21 505,50

                                                                                                                                                                                                                                         Stránka 6 z 6