Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11098276: Dodatek č. 2 k Rámcové smlouvě o financování projektu Rekonstrukce

Příloha soubor_100003324_18210.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ZMĚNOVÝ SCHVALOVACÍ
                PROTOKOL Č. 2

                                        Č.J.: 75/2017-430-PPR/14

Na základě žádosti Správy železniční dopravní cesty, s.o. schvaluje Řídicí orgán změnu výše
způsobilých výdajů, míry a výše podpory pro projekt:

Název projektu:             Rekonstrukce mostu v km 1,429 trati Pňovany - Bezdružice

Registrační číslo žádosti: 75/2017-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000113
v MS2014+:

Žadatel:                    Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Prioritní osa:              1

Specifický cíl:             1.1

Příspěvek z fondu:          Fond soudržnosti

Celkové způsobilé výdaje    105 897 034,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    88 826 432,12 Kč
připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             71,29 %
způsobilých výdajů1:

Příspěvek Unie (max.):      75 502 467,30 Kč

Zahájení realizace projektu: 31.1.2018

Konečné datum způsobilosti  31.12.2023
výdajů:

Tímto Změnovým schvalovacím protokolem č. 2 je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava
k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Změnovému schvalovacímu protokolu
č. 2 a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě
  desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 2
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                 75/2017-430-PPR/14

Tento Změnový schvalovací protokol č. 2 v plném rozsahu nahrazuje Schvalovací protokol
č.j. 75/2017-430-PPR/3 ze dne 19. 2. 2018 a Změnový schvalovací protokol č.j. 75/2017-430-PPR/6 ze
dne 14. 5. 2018.

Podmínky schválení:

         1) Uzavření dodatku Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

         2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013,
              čl. 71, odst. 1.;

         3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

         4) Příspěvek Unie bude poskytován pouze do výše disponibilní alokace pro specifický cíl 1.1
              OPD. Žádosti o platby předložené příjemcem po vyčerpání alokace specifického cíle 1.1
              OPD budou pokryty ze zdrojů rozpočtu SFDI.

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                       JUDr. Vladimír Kremlík

                                               ministr dopravy

Příloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 2
Příloha č. 1 k Změnovému schvalovacímu protokolu č. 2 č.j. 75/2017-430-PPR/14

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      Rekonstrukce mostu v km 1,429 trati Pňovany -
                                     Bezdružice
Registrační číslo žádosti:           75/2017-430-PPR
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000113
Žadatel:                             Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Prioritní osa:                       1
Specifický cíl:                      1.1

2) POPIS PROJEKTU                    Rekonstrukce mostu
Druh projektu:                       Obsahem projektu je rekonstrukce mostu v km 1,429 na
Popis projektu:                      regionální jednokolejné trati Pňovany - Bezdružice.
                                     Napojení této trati je v žst. Pňovany na III. tranzitní
Cíle projektu:                       koridor. V současné době zajíždějí vlaky z této tratě přímo
                                     do Plzně. Stávající stavebně-technický stav mostu je
                                     hodnocen stavebním stavem 3, z tohoto důvodu je na něm
                                     snížena rychlost z 50 km/h na 30 km/h.
                                     Realizací projektu dojde k odstranění špatného stavebně-
                                     technického stavu mostu, který snižuje přechodnost celého
                                     traťového úseku. Rovněž snížení rychlosti, které bylo na
                                     mostě zavedeno, bude rekonstrukcí odstraněno.
                                     Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 -
                                     Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a
                                     v souladu se specifický cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury
                                     pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční
                                     dopravy.
                                     Cílem projektu je opětovné dosažení traťové třídy min. C3 v
                                     celém úseku, zajištění traťové rychlosti přes most 50 km/h,
                                     zajištění prostorové průchodnosti VMP (volný mostní
                                     průřez) 2,5, vymístění pěších a cyklistů z prostoru kolejiště
                                     díky nové lávce, která bude konzolovitě přikotvena k nosné
                                     konstrukci železničního mostu.

                                                                                          1/4
3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013
Míra nedostatku financování: 83,88 %

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti  25.33 Kč / 1 EUR1
projektu:

1 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018

                                                                                                              2/4
5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU2

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3

2 Pokud nedochází ke zvýšení celkových způsobilých nákladů, lze v plánovaném rozpočtu projektu uvedené
částky v budoucnu aktualizovat bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti
o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.
3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              3/4
7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                       Název indikátoru         Jednotka  Výchozí  Plánovaná
                                                   km     hodnota   hodnota
Počet odstranění omezení na železniční trati       km                   1
Celková délka rekonstruovaných nebo                           0
modernizovaných železničních tratí                 km                0,265
Délka rekonstruovaných železničních tratí mimo  EUR/rok       0
TEN-T
Hodnota úspory času v železniční dopravě v EUR            0                   0,265

                                                          0                   45 173

V Praze dne _______________

                                                _________________________
                                                    Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                     ředitel Odboru fondů EU

                                                                                      4/4