Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ZMĚNOVÝ SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č. 2 Č.J.: 75/2017-430-PPR/14 Na základě žádosti Správy železniční dopravní cesty, s.o. schvaluje Řídicí orgán změnu výše způsobilých výdajů, míry a výše podpory pro projekt: Název projektu: Rekonstrukce mostu v km 1,429 trati Pňovany - Bezdružice Registrační číslo žádosti: 75/2017-430-PPR Evidenční číslo projektu CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000113 v MS2014+: Žadatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.1 Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti Celkové způsobilé výdaje 105 897 034,00 Kč (max.): Celkové způsobilé výdaje 88 826 432,12 Kč připadající na finanční mezeru očištěné o příjmy dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze 71,29 % způsobilých výdajů1: Příspěvek Unie (max.): 75 502 467,30 Kč Zahájení realizace projektu: 31.1.2018 Konečné datum způsobilosti 31.12.2023 výdajů: Tímto Změnovým schvalovacím protokolem č. 2 je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Změnovému schvalovacímu protokolu č. 2 a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu. 1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z 2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020 75/2017-430-PPR/14 Tento Změnový schvalovací protokol č. 2 v plném rozsahu nahrazuje Schvalovací protokol č.j. 75/2017-430-PPR/3 ze dne 19. 2. 2018 a Změnový schvalovací protokol č.j. 75/2017-430-PPR/6 ze dne 14. 5. 2018. Podmínky schválení: 1) Uzavření dodatku Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů; 4) Příspěvek Unie bude poskytován pouze do výše disponibilní alokace pro specifický cíl 1.1 OPD. Žádosti o platby předložené příjemcem po vyčerpání alokace specifického cíle 1.1 OPD budou pokryty ze zdrojů rozpočtu SFDI. V Praze dne _______________ _________________________ JUDr. Vladimír Kremlík ministr dopravy Příloha: Specifikace projektu Stránka 2 z 2 Příloha č. 1 k Změnovému schvalovacímu protokolu č. 2 č.j. 75/2017-430-PPR/14 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: Rekonstrukce mostu v km 1,429 trati Pňovany - Bezdružice Registrační číslo žádosti: 75/2017-430-PPR Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000113 Žadatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.1 2) POPIS PROJEKTU Rekonstrukce mostu Druh projektu: Obsahem projektu je rekonstrukce mostu v km 1,429 na Popis projektu: regionální jednokolejné trati Pňovany - Bezdružice. Napojení této trati je v žst. Pňovany na III. tranzitní Cíle projektu: koridor. V současné době zajíždějí vlaky z této tratě přímo do Plzně. Stávající stavebně-technický stav mostu je hodnocen stavebním stavem 3, z tohoto důvodu je na něm snížena rychlost z 50 km/h na 30 km/h. Realizací projektu dojde k odstranění špatného stavebně- technického stavu mostu, který snižuje přechodnost celého traťového úseku. Rovněž snížení rychlosti, které bylo na mostě zavedeno, bude rekonstrukcí odstraněno. Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 - Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a v souladu se specifický cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy. Cílem projektu je opětovné dosažení traťové třídy min. C3 v celém úseku, zajištění traťové rychlosti přes most 50 km/h, zajištění prostorové průchodnosti VMP (volný mostní průřez) 2,5, vymístění pěších a cyklistů z prostoru kolejiště díky nové lávce, která bude konzolovitě přikotvena k nosné konstrukci železničního mostu. 1/4 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 83,88 % 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pro určení velikosti 25.33 Kč / 1 EUR1 projektu: 1 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018 2/4 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU2 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3 2 Pokud nedochází ke zvýšení celkových způsobilých nákladů, lze v plánovaném rozpočtu projektu uvedené částky v budoucnu aktualizovat bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 3/4 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Název indikátoru Jednotka Výchozí Plánovaná km hodnota hodnota Počet odstranění omezení na železniční trati km 1 Celková délka rekonstruovaných nebo 0 modernizovaných železničních tratí km 0,265 Délka rekonstruovaných železničních tratí mimo EUR/rok 0 TEN-T Hodnota úspory času v železniční dopravě v EUR 0 0,265 0 45 173 V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU 4/4