Textová podoba smlouvy Smlouva č. 11352188: Rámcová smlouva o financování projektu GSM-R Ústí nad Labem - Chomutov

Příloha soubor_100003348_18391.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SCHVALOVACÍ PROTOKOL

                                         Č.J.: 96/2019-430-PPR/3

Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt:

Název projektu:             GSM-R Ústí nad Labem - Chomutov

Registrační číslo žádosti: 96/2019-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000448
v MS2014+:

Žadatel:                    Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

Prioritní osa:              1

Specifický cíl:             1.1

Příspěvek z fondu:          Fond soudržnosti

Celkové způsobilé výdaje    520 788 446,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    520 788 446,00 Kč
připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             85,00 %
způsobilých výdajů1:

Příspěvek Unie (max.):      442 670 179,10 Kč

Konečné datum způsobilosti  31. 12. 2023
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě
  desetinná místa a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 2
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                  96/2019-430-PPR/3

Podmínky schválení:

         1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

          2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013,
              čl. 71, odst. 1.;

          3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

          4) Příspěvek Unie bude poskytován pouze do výše disponibilní alokace pro specifický cíl 1.1
              OPD. Žádosti o platby předložené příjemcem po vyčerpání alokace specifického cíle 1.1
              OPD budou pokryty ze zdrojů rozpočtu SFDI.

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                       JUDr. Vladimír Kremlík

                                               ministr dopravy

Příloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 2
Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 96/2019-430-PPR/3

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      GSM-R Ústí nad Labem - Chomutov
Registrační číslo žádosti:           96/2019-430-PPR
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000448
Žadatel:                             Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Prioritní osa:                       1
Specifický cíl:                      1.1

2) POPIS PROJEKTU                    Výstavba digitálního radiového systému GSM-R
Druh projektu:                       Náplní projektu je zpracování projektu stavby a vlastní
Popis projektu:                      realizace rádiového systému GSM-R mezi Ústím nad
                                     Labem a Chomutovem. Celkem bude zapojeno 158 km tratí.
Cíle projektu:                       Jedná se o další rozšíření sítě pozemních základnových
                                     stanic pro GSM-R, jejímž prostřednictvím dochází k
                                     modernizaci radiové komunikace na železnici a vytvářejí se
                                     podmínky pro následné nasazení zabezpečovacího systému
                                     ETCS.

                                     Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 -
                                     Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a
                                     v souladu se specifickým cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury
                                     pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční
                                     dopravy.
                                     Cílem stavby je dosáhnout plného pokrytí sledované trati a
                                     vybraných úseků signálem GSM-R v kvalitě odpovídající
                                     mezinárodnímu standardu EIRENE a zabezpečit mobilní
                                     rádiovou komunikaci pracovníků železnic, komunikaci
                                     dispečera s jedoucími vozidly, datové přenosy, zvýšit
                                     bezpečnost provozu na železnici a vytvořit podmínky pro
                                     následné nasazení zabezpečovacího systému ETCS úrovně
                                     2.

                                                               1/4
3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013
Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy)

   Hlavní prvky a parametry                               Nediskont.   Diskont. hodnota
                                                           hodnota         (čistá souč.
                                                               Kč           hodnota)
                                                                                 Kč

1 Referenční období (roky)                            30

2 Finanční diskontní sazba (v %)                      4

   Celkové investiční náklady bez rezerv pro

3 nepředvídatelné události (v CZK,                        567 852 028
                                                                0
   nediskontované)

4  Celkové investiční náklady (v CZK,                                  536 767 589
   diskontované)
                                                                             0
5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná)
                                                                              0
6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná)
                                                                             0
7 Příjmy (v CZK, diskontované)

8  Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK,
   diskontované)

   Výpočet nedostatku financování

      Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční                                   0
9 náklady + zbytková hodnota (v CZK,
                                                                               536 767 589
      diskontováno) = (7) – (8) + (6)                                  100,00%

10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK,
      diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61)

11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého
      příjmu (v %) = (10)/(4)

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti   25.512 Kč / 1 EUR2
projektu:

1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014.
2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro listopad 2019

                                                                                                              2/4
5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU3

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ4

3 Pokud nedochází ke zvýšení celkových způsobilých nákladů, lze v plánovaném rozpočtu projektu uvedené
částky v budoucnu aktualizovat bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti
o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.
4 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              3/4
7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                      Název indikátoru             Jednotka  Výchozí  Plánovaná
                                                       km    hodnota   hodnota
Délka rekonstruovaných železničních tratí TEN-T -
GSMR/ETCS                                                        0     101,000

70210 Podíl sítě s požadovanými parametry interoperability řízení a bezpečnosti

Projekt naplňuje také indikátor Podíl sítě s požadovanými parametry interoperability řízení a
bezpečnosti, který však není v ISKP2014+ navázán jako projektový. V souladu s Pokyny pro
hodnotitele OP Doprava 2014 – 2020 pro SC 1.1 a se souhlasem ŘO byl doložen slovní popis
indikátoru uvádějící jeho hodnotu v rámci přílohy č. 10.

Výchozí hodnota              0,00 %
Plánovaná hodnota            5,34 %

V Praze dne _______________

                                                   _________________________
                                                       Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                        ředitel Odboru fondů EU

                                                                                 4/4