Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č.J.: 96/2019-430-PPR/3 Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt: Název projektu: GSM-R Ústí nad Labem - Chomutov Registrační číslo žádosti: 96/2019-430-PPR Evidenční číslo projektu CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000448 v MS2014+: Žadatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.1 Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti Celkové způsobilé výdaje 520 788 446,00 Kč (max.): Celkové způsobilé výdaje 520 788 446,00 Kč připadající na finanční mezeru očištěné o příjmy dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze 85,00 % způsobilých výdajů1: Příspěvek Unie (max.): 442 670 179,10 Kč Konečné datum způsobilosti 31. 12. 2023 výdajů: Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu. 1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná místa a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z 2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020 96/2019-430-PPR/3 Podmínky schválení: 1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů; 4) Příspěvek Unie bude poskytován pouze do výše disponibilní alokace pro specifický cíl 1.1 OPD. Žádosti o platby předložené příjemcem po vyčerpání alokace specifického cíle 1.1 OPD budou pokryty ze zdrojů rozpočtu SFDI. V Praze dne _______________ _________________________ JUDr. Vladimír Kremlík ministr dopravy Příloha: Specifikace projektu Stránka 2 z 2 Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 96/2019-430-PPR/3 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: GSM-R Ústí nad Labem - Chomutov Registrační číslo žádosti: 96/2019-430-PPR Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.1.41/0.0/0.0/15_001/0000448 Žadatel: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.1 2) POPIS PROJEKTU Výstavba digitálního radiového systému GSM-R Druh projektu: Náplní projektu je zpracování projektu stavby a vlastní Popis projektu: realizace rádiového systému GSM-R mezi Ústím nad Labem a Chomutovem. Celkem bude zapojeno 158 km tratí. Cíle projektu: Jedná se o další rozšíření sítě pozemních základnových stanic pro GSM-R, jejímž prostřednictvím dochází k modernizaci radiové komunikace na železnici a vytvářejí se podmínky pro následné nasazení zabezpečovacího systému ETCS. Cíle projektu jsou v souladu s prioritní osou 1 - Infrastruktura pro železniční a další udržitelnou dopravu a v souladu se specifickým cílem 1.1 - Zlepšení infrastruktury pro vyšší konkurenceschopnost a větší využití železniční dopravy. Cílem stavby je dosáhnout plného pokrytí sledované trati a vybraných úseků signálem GSM-R v kvalitě odpovídající mezinárodnímu standardu EIRENE a zabezpečit mobilní rádiovou komunikaci pracovníků železnic, komunikaci dispečera s jedoucími vozidly, datové přenosy, zvýšit bezpečnost provozu na železnici a vytvořit podmínky pro následné nasazení zabezpečovacího systému ETCS úrovně 2. 1/4 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy) Hlavní prvky a parametry Nediskont. Diskont. hodnota hodnota (čistá souč. Kč hodnota) Kč 1 Referenční období (roky) 30 2 Finanční diskontní sazba (v %) 4 Celkové investiční náklady bez rezerv pro 3 nepředvídatelné události (v CZK, 567 852 028 0 nediskontované) 4 Celkové investiční náklady (v CZK, 536 767 589 diskontované) 0 5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná) 0 6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná) 0 7 Příjmy (v CZK, diskontované) 8 Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK, diskontované) Výpočet nedostatku financování Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční 0 9 náklady + zbytková hodnota (v CZK, 536 767 589 diskontováno) = (7) – (8) + (6) 100,00% 10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK, diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61) 11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého příjmu (v %) = (10)/(4) 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pro určení velikosti 25.512 Kč / 1 EUR2 projektu: 1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014. 2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro listopad 2019 2/4 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU3 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ4 3 Pokud nedochází ke zvýšení celkových způsobilých nákladů, lze v plánovaném rozpočtu projektu uvedené částky v budoucnu aktualizovat bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 4 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 3/4 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Název indikátoru Jednotka Výchozí Plánovaná km hodnota hodnota Délka rekonstruovaných železničních tratí TEN-T - GSMR/ETCS 0 101,000 70210 Podíl sítě s požadovanými parametry interoperability řízení a bezpečnosti Projekt naplňuje také indikátor Podíl sítě s požadovanými parametry interoperability řízení a bezpečnosti, který však není v ISKP2014+ navázán jako projektový. V souladu s Pokyny pro hodnotitele OP Doprava 2014 – 2020 pro SC 1.1 a se souhlasem ŘO byl doložen slovní popis indikátoru uvádějící jeho hodnotu v rámci přílohy č. 10. Výchozí hodnota 0,00 % Plánovaná hodnota 5,34 % V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU 4/4