Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva O PROVÁDĚNÍ ÚKLIDOVÝCH PRACÍ Smluvní strany Česká mpublilui — Generální finanční ředitelství sc sIdlcn: Praha l, Lazarská 15/7. PSČ ] 17 22 zastoupcná: Ing. Janou HamalovoI vedoucí Odděleni hospodářské správy v Ústí nad Laban, Velká hradební 61, 400 21 Ústí nad Labcm IČO: 72080043 BankovM spQi¢ní: Č¢ská národní banka ČIdo úču: Adresa Fŕo doručování: Vclká hradební 61, 400 21 Ústi riad Labem (dále jc3 "objcdnůtď') na strunz jedné a IF FACILITY a.s. sc sídlam: Antala Staška 510/38, Krč, 140 00 Praha 4 zastoup2ná: Ing. Radimem Fialou, členem představenstva vc včcěch smluvních a technických: řcditclcm společnosti IČO. 27720152 DIČ: CZ27720152 Bankov 3í spojcni : ' Číslo účtu: ZapsánE: U MěstskCho soudu v Praze, oddíl B, vložka 19048 (dále je:i "zhotovitel") na stranZ druhé uzavřc1_ v souladu s ustanovcnim § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníLi, v platnCm znění (Ulc jcn ,,občanský zákoník") a na základč výsledku zadňvacího řízeni wřejnc zakázky malého rozsahu s názvem zajištční úklidových služcb pro Územnf pracov3tě Generálního finančního řcditclstvi v BilinČ, vedené na e-trŽiŠti GEMIN pod sy témovým číslem T/002/14/V00013077, a cenové nabídky, přcdložcnC v tomto zadáva[ fm řizcní zhotovitelem dne 08. 09. 2014, tuto smlouvu q provádění úklidových prací (dále jen ,,smlouva") Článek I. PŘEDMĚT SMLOUVY i,] Zhotovitcl sc na základě této smlouvy zavazujc provádět pro objcdnatcle úklidové Fráce v objcktu Finančního úřadu pro Ústecký kraj, Územního pracoviště v Bílinč, Zižicovo námčsti 61, 418 01 Bilina. El to v souladu sc standardy úklidových prací l-vedcnými v Přilozc č. l této smlouvy, v rozsahu a četnosti úklidových činností dle F-Hlohy č. 2 této smlouvy (souhrnně tCŽ ,,úklidovC prácc") . Článek IT. DOBA PROVÁDĚNÍ ÚKLIDOVÝCH PRACÍ 2.1 Zhotovitel se zavazuje provádět smluvénC práce dle ČI, I. této smlouvy v pracovní dny takto: Pondělí až pátek od 7:00 hod. do 13 hod. Článek III. PRÁVA A POVINNOSTI ZHOTOVITELE 3.1 7,hotovitcl je povinen provádět práce uvcdcné v ČI. T. této smlouvy s potřebnou ddbornou péčí, řádnč a včas, a to tak aby výsledek odpovídal sniluvnč ujednaným Xandardům úklidových prací. 3.2 thOtovitel je povinen zajistit vybaveni svých zamčstnanců, kteří budou vykonávat slmluvené práce dle ČI. I. této smlouvy, jednotným pracovním oděvem vhodným Pro dané prostředí. 3.3 Zhotovitel je povinen dodržovat při prováděni prací dle ČI. I. této smlouvy interní předpisy objcdnatek upravující provozní řád budovy, směrnici o odpadovém Pospodářství, předpisy týkající sc bozp a po. l 3.4 Zhotovit¢l odpovídá za škody na majctku objcdnatclc vzniklC jcdnáním pracovníků zhotovitclc a porušením právních předpisů a norem pro poskytováni služeb, připadnč používáním přístrojů a prostředků ncodpovídajíci platným právním normám. Všechny škody, vzniklé zavinčnim zhotovitclc na majetku objednatele, tteré byly bez zbytečného odkladu objcdnatelcm u zhotovitclc uplatnčny, odstraní Ĺhotovitcl neprodleně na své náklady. Zhotovitel se 7Avázůjc po dobu trvání ĹétQ smlouvy udržovat pojištění odpovčdnosti za Škodu, a to do výše m)ůsobcn(' škody 2 mil. KČ Popii platné pqjistnc smlouvy předloží Zhotovitel objednateli před podpisem !mlôuvy l : j t . l l 4..] l Článek IV. ! PRÁVA A POVINNOST1 OBJEDNATELE i Ôbjcdnatd je povincn zajistit zhotoviteli přistup do prostor, v nichž budou ňrováděny práce dle ČI. r. této smlouvy a poskytnout mu další součinnost nutnou g provádční těchto prací. 4.2 (Dbjednatc] je povinen poskytnout zhotovitdi intcmi pokyny a smčmicc upravující riůůn, provoz, bezpečnost prácc a protipožární opatřcni v objektu a seznámit jcj prokazatelně s jejich obsahem. 4.3 0bjcdnatd je povinen poskytnout zhotoviteli bezúplatně uzamykatelné skladovací llrostory pro uložení prostředků na úklid a údrŽbu, úklidové komory pro lá)nologickC vybavcni (úklidové vozíky, vysavače, čisticí prostředky), prostor pro l Iiř¢vlCkáni a osobní hygicnu pracovníků Zhotovitele, kteří zajišťují smluvcnC prúce c)Ĺ¢ ČI, [. této smlouvy 4.4 9bjednatcl je povinen poskytnout 7j)otovit¢li na vlastni náklady elektrickou energii, ttplou a studenou užitkovou vodu nczbytnč nutnou pro prováděni prací dle ČI. l. Ýto smlouvy. 4.5 QĹ bjcdnatcl má právo k vyjádřenĹ ke vhodnosti výběru pracovníků zhotovitclc, ktcři Sc na plnčnl této smlouvy budOů podílet. Článek V. SMLUVNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 5.| Objcdnatd s¢ 7avazui¢ uhradit zhotoviteli za provádčni prací dlc ČI. I. této smlouvy Ĺmluvní cenu Výše měsíční smluvní ccny vychází z úkonů stanovených Přílohou č, l a Přílohou č. 2 této smlouvy a obsahuje veškěrC náklady í\a vybaveni, pomůcky, stroje a čisticí prostředky potřCbnC pro vykonáváni kto činnosti. 5.2 Smluvní cena: te|k¢m za jeden kalendářní měsíc plněni činí: 3 967,00 KČ bcz DPH (slovy? tři Uce devět set Šedesát sedm korun českých) + dph vc stanovené výši. Čelková cena za sluŽby dle ČI. I. této smlouvy za 48 mčsíců plněni zUbky činí: 190 416,00 KČ bez DPH (slovy: sto devadesát tisíc Čtyři sta Šestnáct korun českých) + DPH vc stAnóvcnC výši. l " 5.3 Min1ořádnC úklidové práce budou provedeny pouze na základě piscmnC oRiednávky QystavcnC objcdnatclcm za paušáĹní cenu 150,00 Kč/hod bez DPH. l 5.4 Nohé ČiŠtění koberců budc prováděno mimo smlouvu na základě piscmnC +.jcdnávky vystavěné objednatclcm za paušálni cenu 15,00 KCI l m' bez DPH. L trojovc Čištění PVC a dlažby bude prováděno mimo smlouvú na základě písemné bjednávky vystavcnC objednatelem za paušálni CC11Ll 25,00 KCI l m' bcz DPH. 5.5 ccně bez DPH uvcdcnC v odstavci 5.2, 5.3 a 5.4 tohoto článku bude poskytovatelem tována daň z přidanC hodnoty (Dph) vc výši podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani přidané hodnoty, v platném znění (dále jen ,,zákon o dani z přidané hodnoty"). 5,6 [Jhrada bude provádčna mčsíčnč zpČtně, vždy na základč daňovCho dokladu - faktury, '_ystavcného zhotovitclcm. Daňový doklad - fakturu yystáví zhotovitel vždy co 5. pracovního drtě kalendářního měsíce náskdujícího po kdcndářním měsíci, :.a nčjž bude cena fakturována. 5.7 ljhMa splatnosti daňového dokladu - faktury Činí 21 dnů od doručení dokladu objcdnatdi Za den splnčni p1atcbní povinnosti se považuje dcn Qd¢psání příslušné Úštky z účtu objcdnatclc vc prospčch účtu zhotôvitck uvedcnChó v záhlaví této Álouvy. 3oručovaci adrcsa je: Finanční úřad pro Ústccký kraj, Územní pracovištč v Tcplicícll ljlouhá 42, 415 01 Tcplice. Kontaktní osoba - Ing. Dana Kučerová, tcl. 417 551 321, -17551111 5.8 Ôaňový doklad - faktura musí splňovat všechny údaje týkající se daňového dokladu dle ustanovcní § 29 zákona o dani z přidané liOdnOty a nákŽitOsti uvedené i' ustanovcní § 435 občanskCho zákoníku. 5.9 Ôbjcdnatcl je oprávnčn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplaccní fakturu, která ncobsahujc výše uvcdcnC náležitosti, nebo budou-li tyto údaje uvcdcny chybně. Vc vráccnC laktuřc musí ôbjednatc1 vyznaČit důvod vrácení. Zhotovitel je povinen 6odlc povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově vyholoviL Oprávněným 4ráccnim faktury přestává bčžct původní lhůta splatnosti. Nová lhůta splatnosti v délce Íl dnů počne plynout ode dnc doručeni opravcnC ncbo novč vyhotovené faktury l } Článek VI. REKLAMACE 6,1 Jŕ rovcdcnC práce mají vady, jcstližc jejich provcdcní ncodpovidá smluvně ujednaným 3tandardům úklidových prací. Zhotovitd je povinen na základě píscmnCho upozomční jbjcdnatcl¢ tyto vady neprodleně odstranit. ' 6.2. Kontaktním zaměstnancem zhotovitele : tcl.: , mail: Článek VIl. SANKČNÍ UJEDNÁNÍ 7.] V připadč prodlcni objcdnatclc sc zaplacením ceny nebo její části, vzniká objednateli Ďovinnost platit úroky z prodlení vc výši stänověné zvláštním právním předpiscm ('lj. vc výši dle nařízeni vlády Č. 351/2013 Sb., ktcrým sc určuje výše úroků z prodlcni Ô' nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orµánu právnické Qsot'ý jmcnovanCho soudcm a upravuji l ěktcrC otázky Obchodního včstniku a vcřcjných 'cjstřiků právnických a fyzických (-sob) z fakturované částky za každý den prodlení. 7,2 "j případě, žc zhotovitel opakovanč ncprodlcně neodstraní vady provcdcných prací dc ČI. VI. této smlouvy je objednatel oprávnčn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní · I-okutu ve výši 5.000,00 KČ (pěttisickorunč«kýc/t) v daném fakturačním období. 7,3 7aplaccním smluvní pokuty není dotčeno právo ol?i¢dnate]¢ na náhradu škody LviněnC porušcnhn povinnosti Zhotovitele. l ! Článek VIII. ! UKONČENÍ SMLOUVY 8,1 Ľluvní vztah 1z¢ ukončit: i b Dohodou smluvních stran; 6) Písemnou výpovědi danou kteroukoliv ze smluvních stran bez udání důvodu. yýpovčdní doba je v případě tříměsíčM a počíná bčžct prvním dncm mčsicc následujícího po doručcni vypovědí druhé smluvní straně. C) Písemnou výpovčdí ze strmý objcdnatele v připadč, žc dojde k lcgislativnim zmčnám, ktcrC znemožní objcdnatcli řádné plnČni smlouvy. Výpovčdni doba .jc {tomto případč jcd¢n měsíc a počíná bčžct prvním dnem měsíce následujícího o doručení výpovčdi druhé smluvní štranC. 8.2 Zhotovitel je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě prodlení óbjednal¢le I llhrazením měsíční faktury dc ČI. V. této smkůvy, pokud faktura nOude uhrazena do 60-ti kajendářnich dnů ode dne její splatnosti, l 8.3 Obj¢dnalcl je oprävnčn od tCto smlouvy odstoupit v případě, že byl zhotovitcl nejméně Ĺřikrát písemně upozorněn na vyskytující se vady a tyto vady nebyly odstraněny. 8.4 "ři ukončení platnosti a účinnosti této smlouvy jsou smluvní strany povinny vzájcmnč .'ypořádat své závazky, a to zejména: _1g _ . d a) vyklidit prostory poskytnuté objednatdcm zhotoviteli pro pInčni dlc tCto smlouvy, hj uhradit vcškcrC pcnčžité závaZky a pohledávky vzniklé na základč této smlouvy. Článek IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 9.1 "ato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dncn7 l. 11. 2014. 9.2 Tato smlouva sc u7avírá na dobu neurčitou. 9.3 v případě, že se jakckoli ustarlov¢ni této smlouvy štanc ncplatným či neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení smlouvy platná a účinná Smluvní strany se zavazuji rMiradit neplatnC či ncúčinnC ustanovcni novým ustanovením. jehož znčni budc cdpovídat úmyslu vyjádřenému původním ustanovením a touto smlouvu jako celkem. 9.4 "uto smlouvu lze měnit či doplnit pouze dohodou smluvních stran ve formě rís¢mných dodatků číslovaných ve vzestupné řadě, podcpsaných oprúvněnými Ptupci obou smluvních stran. 9.5 $mluvní strany se zavazuji, že vcŠkcrC spory vzniklé v souvislosti s realizaci smlouvy 6udou řešeny smírnou cestou : dohodou. Nedojde4i k dohodě, budou spory řešeny 6ř¢d příslušnými obecnými soudy. 9.6 j'ztahy touto smlouvou výslovnč ncupravcnC sc řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. 9.7 4mluvrií strany tímto prohlašuji, že tato smlouva byla uzavřena na základě jejich Ĺzájemné dohody, a to svobodně, vážně a určitě, nikoliv v tisni, ani za nápadně ňevýhôdných podmínek, a na důkuz toho připojuji své podpisy. 9.8 'rato smlouva je vyhotovená ve čtyřech stejnopisech, z nichž každý má povahu ?'iginálu, a každá smluvní strana obdrŽí dvě z nich. 9.9 Smluvní strany tímto potvrzují, Že ke smlouvč byly smluvními stranami vyhotoveny Iůskdujicí přílohy, které tvoří nedílnou součást tCto smlouvy: l l l b P i , i l l _ ř"iloha č. l Standardy ůklidoyých prací F"í/oha č 2 Rozsah a četnost úklidových prací /"i7oha cI 3 Cena za prováděniprací dle ČI. l /é/o smlozny V Ústi md Labem dne V Praze dne 25. 09. 2014 Za objeLnat¢l¢: Za Zhotovitele : I ., ... J edit¢l SpolečnOsti I ! Příloha F 4: plná moc k podpisu smluvních dokumCň P l,, f