Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 2 Dohody o vyhrazení SÚPM č. PSA-JZ-8/2020 PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE I. Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: Datum narození: Kontaktní adresa: Telefon: Omezení /vypište nediskriminačně/: V evidenci ÚP ČR od: Vzdělání: Znalosti a dovednosti: Pracovní zkušenosti: Absolvent se účastnil před nástupem na Odbornou praxi v rámci aktivit projektu: a) Poradenství b) Rekvalifikace II. ZAMĚSTNAVATEL Název organizace: Personal centrum s.r.o. IČO: 02270757 Adresa pracoviště: Otýlie Beníškové 470/6, 301 00 Plzeň Vedoucí pracoviště: Kontakt na vedoucího pracoviště: Zaměstnanec pověřený vedením Odborné praxe – MENTOR Jméno a příjmení: Kontakt: Pracovní pozice/Funkce Mentora Koordinátor, lektor Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/: Koordinátor, HR specialista III. ODBORNÁ PRAXE Náborář Otýlie Beníškové 470/6, 301 00 Plzeň Název pracovní pozice absolventa: 40 hodin/týden Místo výkonu Odborné praxe: Smluvený rozsah Odborné praxe: Kvalifikační požadavky na absolventa: Střední odborné (vyučen) Specifické požadavky na absolventa: Základy PC, komunikační dovednosti, organizace práce Druh práce - rámec pracovní náplně Aktivní vyhledávání nových uchazečů o zaměstnání absolventa KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Orientace ve firmě, komunikace s uchazeči, znalost stěžejních firemních zakázek a náborových potřeb. Práce s inzercí, personální marketing. Samostatná práce náboráře. STRATEGICKÉ CÍLE: Základní přehled o zprostředkování zaměstnání, kvalifikace komunikace s klientem i zaměstnancem v rámci firemní strategie, získání kvalifikace práce náboráře v agentuře práce a získání kvalifikace samostatné náborové činnosti včetně orientace v personálním marketingu. VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: /doložte přílohou/ Příloha č. 1 Průběžné hodnocení absolventa Příloha č. 2 Závěrečné hodnocení absolventa Příloha č. 3 Osvědčení o absolvování Odborné praxe Příloha č. 4 Reference pro budoucího zaměstnavatele* * V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení Odborné praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě. HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram Odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu Odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na Odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. Měsíc/Datum Aktivita Rozsah Zapojení 168 hod. Mentora 5/2020 Nástup zaměstnance, orientace na pracovišti. ANO 6/2020 Práce s volnými pracovními pozicemi u uživatelů. 176 hod. ANO 7/2020 Technické specifikace konkrétních pracovních pozic. 184 hod. ANO 8/2020 BOZP, PO a rizika práce u konkrétních pracovních pozic. 168 hod. ANO 9/2020 Aktivní účast na náboru. 176 hod. ANO 10/2020 Pohovory s uchazeči, komunikace s uživateli. 176 hod. ANO 11/2020 Smluvní podmínky zaměstnanec/zaměstnavatel. 168 hod. ANO 12/2020 Samostatný nábor zaměstnanců/úvod do personálního 184 hod. ANO marketingu. 1/2021 Samostatný nábor zaměstnanců/aktualizace webových 168 hod. ANO stránek. 2/2021 Samostatný nábor zaměstnanců/vkládání inzercí, práce 160 hod. ANO s portály. 3/2021 Nábor zaměstnanců, kontrola docházek, komunikace 184 hod. ANO s uživateli a zaměstnanci, vyřizování požadavků. 4/2021 Aktivní nábor zaměstnanců, základní koordinátorské 176 hod. ANO práce. Dne 28. 4. 2020 schválila .........................................................