Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12435548: Dohoda Personal centrum s.r.o.

Příloha Příl.č.2_Dohody_Plán_realizace_PSA-JZ-8-2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 2 Dohody o vyhrazení SÚPM č. PSA-JZ-8/2020

                        PLÁN REALIZACE ODBORNÉ PRAXE

    I. Uchazeč o zaměstnání               ABSOLVENT

Jméno a příjmení:

Datum narození:

Kontaktní adresa:

Telefon:

Omezení /vypište nediskriminačně/:

V evidenci ÚP ČR od:

Vzdělání:

Znalosti a dovednosti:

Pracovní zkušenosti:

Absolvent se účastnil před nástupem na
Odbornou praxi v rámci aktivit projektu:

    a) Poradenství

b) Rekvalifikace
II. ZAMĚSTNAVATEL

Název organizace:                 Personal centrum s.r.o.
IČO:                              02270757
Adresa pracoviště:                Otýlie Beníškové 470/6, 301 00 Plzeň
Vedoucí pracoviště:
Kontakt na vedoucího pracoviště:

Zaměstnanec pověřený vedením

Odborné praxe – MENTOR

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Pracovní pozice/Funkce Mentora    Koordinátor, lektor

Druh práce Mentora /rámec pracovní náplně/:
Koordinátor, HR specialista
   III. ODBORNÁ PRAXE                  Náborář
                                       Otýlie Beníškové 470/6, 301 00 Plzeň
Název pracovní pozice absolventa:      40 hodin/týden
Místo výkonu Odborné praxe:
Smluvený rozsah Odborné praxe:

Kvalifikační požadavky na absolventa:  Střední odborné (vyučen)
Specifické požadavky na absolventa:    Základy PC, komunikační dovednosti, organizace práce

Druh práce - rámec pracovní náplně     Aktivní vyhledávání nových uchazečů o zaměstnání
absolventa

KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:

PRŮBĚŽNÉ CÍLE:
Orientace ve firmě, komunikace s uchazeči, znalost stěžejních firemních zakázek a náborových potřeb.
Práce s inzercí, personální marketing. Samostatná práce náboráře.

STRATEGICKÉ CÍLE:
Základní přehled o zprostředkování zaměstnání, kvalifikace komunikace s klientem i zaměstnancem
v rámci firemní strategie, získání kvalifikace práce náboráře v agentuře práce a získání kvalifikace
samostatné náborové činnosti včetně orientace v personálním marketingu.

VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:
/doložte přílohou/
Příloha č. 1 Průběžné hodnocení absolventa
Příloha č. 2 Závěrečné hodnocení absolventa
Příloha č. 3 Osvědčení o absolvování Odborné praxe
Příloha č. 4 Reference pro budoucího zaměstnavatele*
* V případě, že si zaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončení Odborné
praxe, poskytne zaměstnavatel „Reference pro budoucího zaměstnavatele“, a to ve volné formě.
HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

Harmonogram Odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu Odborné praxe je vhodné
předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KoP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
nástupem absolventa na Odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody
o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
mentora. Podle aktuální situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

Měsíc/Datum               Aktivita                                                   Rozsah    Zapojení
                                                                                     168 hod.  Mentora
5/2020       Nástup zaměstnance, orientace na pracovišti.
                                                                                                  ANO

6/2020       Práce s volnými pracovními pozicemi u uživatelů.                        176 hod.  ANO

7/2020       Technické specifikace konkrétních pracovních pozic.                     184 hod.  ANO

8/2020       BOZP, PO a rizika práce u konkrétních pracovních pozic. 168 hod.                  ANO

9/2020       Aktivní účast na náboru.                                                176 hod.  ANO

10/2020      Pohovory s uchazeči, komunikace s uživateli.                            176 hod.  ANO

11/2020      Smluvní podmínky zaměstnanec/zaměstnavatel.                             168 hod.  ANO

12/2020      Samostatný nábor zaměstnanců/úvod do personálního 184 hod.                        ANO

             marketingu.

1/2021       Samostatný nábor zaměstnanců/aktualizace webových 168 hod.                        ANO

             stránek.

2/2021       Samostatný nábor zaměstnanců/vkládání inzercí, práce 160 hod.                     ANO

             s portály.

3/2021       Nábor zaměstnanců, kontrola docházek, komunikace 184 hod.                         ANO

             s uživateli a zaměstnanci, vyřizování požadavků.

4/2021       Aktivní nábor zaměstnanců, základní koordinátorské 176 hod.                       ANO

             práce.

Dne 28. 4. 2020 schválila .........................................................