Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12474780: OSI/MZ/039/16 + dodatek č.1: st.č.0211 Lipnická - Ocelkova, inženýrská

Příloha Objednávka č.OBJ_INV_21_06_00139_2020-Příloha k objednávce (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA HA    HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                           2 4 -08- 2016
PRA* GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA GA                                                       ■■HllllllliHI
          Odbor strategických investic                                  MHMPXP4Q2W9H
PRA G

                                                             VIS, a.s.
                                                             Bezová 1658/1
                                                             147 01 Praha 4

                                                             Datovou schránkou: ayps87n

          Zakázka č.     č.j.                                7) Vyřizuje / linka           ■
          OSI/MZ/039/I6
                         MHMP 1447930/2016                                        Datum
                         OSI/02/ 5?3 /2016                                        23.08.2016

                         Sp. zn.

                         S-MHMP 1362662/2016                 Počet listů / příloh

                                                                             6/0

          Věc: Objednávka č. OSI/MZ/039/16 na Stavba č. 0211 Lipnická - Ocelková, inženýrská
          činnost

          OBJEDNATEL/ZADAVATEL                                  Kontrolní číslo: K-557-805-490

          Hlavní město Praha                                    IČO: 00064581
          Mariánské nám. 2.                                     DIČ: CZ00064581
          110.01 Praha 1
                                                             Bankovní spojení: PPF banka as .
          Zastoupená:                                          Číslo účtu: 20028-5157998/6000
          Ve věcech smluvních:
          Ing. Karel Prajer,
          Praha
          ředitel OSI MHMP
          Ve věcech technických:
          Ing. Petr Hankovec
          vedoucí oddělení

          DODAVATEL I ZHOTOVITEL                             IČO: 60192712
          VIS, a.s.                                          DIČ: CZ60192712
          Bezová 1658/1                                      Zapsán/Reglstrován u:
          147 01 Praha 4                                     MS v Praze
                                                             Spis, značka: oddíl B, vložka 2257
          Zastoupený:
          Ing. Arnošt Havrda                                 Bankovní spojení:
          Předseda představenstva VIS, a.s.                  Komerční banka a.s.
                                                             Číslo účtu: 68708021/0100

          Sídlo: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Prah.i 1
          Pracoviště: Vyšehradská 2075/5 1, 128 00 Praha 2
          tel.: Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102
          e-mail: paliLidui ťy. ID DS: 48ia97h
     Na základě rozhodnutí o přidělení veřejné zakázky pod č.j. MHMP/1447855/2016 ze dne
     23.8.2016 objednáváme u vás poskytnuti služeb za následujících podmínek:----------

i
     I. PŘEDMĚT PLNĚNÍ

1. Číslo a název stavby: 0211 Lipnická - Ocelková

2. Specifikace a rozsah předmětu plnění
   Inženýrská činnost v rámci majetkoprávního vypořádání

Á) Kupní smlouvy (10 kupních smluv na 22 pozemků)
a) projednáni návrhů kupních smluv s vlastníky1pozemků
b) předáni všechpodkladů pro schválení všech výkupů v Radě a Zastupitelstvu HMP

c) vyhotoveníčistopisů kupních smluv ajejich předáni

B) Smlouva na provedení stavby (pozemky ve správě MČ Praha 14, celkem 19pozemků                                        I

a) projednání návrhu smlouvy na provedeni stavby s MČ Praha 14

b) předáni všech podkladů pro schválení smlouvy v Zastupitelstvu MČ Praha 14

c) vyhotoveni čistopisu smlouvy

C) Převody pozemků na HMP zapsaných na PÚ ČR (celkem 21* pozemku)
a) zajištěnidokladů potřebných pro bezúplatný převodpozemků z P11 ČR na HMP

b) předáni dokladů na SVMMHMP s žádostí oprovedenípřevodu

D) Pozemky vlastníka ČR - SŽDC (celkem 2 pozemky)
a) projednáni záborů potřebných pro realizaci stavby
b) vyhotoveni a projednání smlouvy na zřízeni věcného břemene či smlouvy kupní v závislosti na

   výsledku projednání s vlastníkem SŽDC
c) vyhotoveni čistopisu smlouvy ajejípředání ke vkladu do KN

II. DOBA PLNĚNÍ

                                 Do: 30.6.2017

III. CENA
Celková cena za předmětné služby je stanovena dohodou smluvních stran jako maximální.

                         Základní cena             407 000,00 Kč
                                        DPH          85 470.00 Kč

                 Cena včetně DPH                   492 470,00 Kč

IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Úhrada ceny bude rozdělena do dílčích plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko.
Objednatel uhradí faktury - daňové doklady vystavené dodavatelem takto:
Část A
Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude originál -Zprávy o předmětu plnění části A“, jejíž
přílohou budou:

                                                                                                                    2
      • kupní smlouvy podepsané vlastníky
      • v případě, že požadavky vlastníků pozemků budou objednatelem neakceptovatelné,

           předloží zhotovitel doklad o této skutečnosti včetně návrhu řešení
 Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum převzetí „Zprávy“ objednatelem.
 Odměna za část A bude ve výši 50 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA.
Část B
 Dokladem pro vystaveni dílčí faktury bude originál „Protokolu předáni smluv na provedeni stavby“,
 podepsaný MČ Praha 14.
Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu „Protokolu" objednatelem.
Odměna za část B bude ve výši 20 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA.
ČástC
Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude.

      • předávací dopis na OSM MHMP podepsaný Ing. JireŠovou, prokazující úplné předání
           požadovaných dokladů pro provedení bezúplatného převodu pozemků na HMP

Odměna za část C bude ve výši 20 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA.

Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude originál „Zprávy o předmětu plněni části D“, jejíž
přílohou bude čistopis Kupni smlouvy, příp. Smlouvy o zřízení věcného břemene, oboií parafované
SŽDC.
Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu .Zprávy" objednatelem.
Odměna za část D bude ve výši 10 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA.

Faktury - daňové doklady budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu Hlavní
město Praha, Mariánské nám. 2, 110 00 Praha 1. Fakturu je možné doručit i osobně nebo kurýrem
do podatelny MHMP Mariánské nám. 2, Praha 1, příp. Jungmannova 35/29, Praha 1.

Splatnost faktury činí 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu
platby z účtu objednatele.

Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č.
235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů I další náležitosti požadované objednatelem.
Musí tedy obsahovat tyto údaje:

- údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
- údaje dodavatele, sídlo, IČO, DIČ
- evidenční číslo daňového dokladu
- bankovní spojení dodavatele
- datum vystavení daňového dokladu
- datum uskutečněni zdanitelného plněni
- rozsah a předmět fakturovaného plněni
-číslo objednávky
- kontrolní číslo (vyznačené shora na objednávce pod označením KČ)
- čfelo a název stavby, popř. číslo a název etapy
- fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem
- zápis v obchodním (či jiném) rejstříku (číslo, oddíl, aj.)
- razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost faktury

                                                                                                          3
V. SMLUVNÍ SANKCE

Neodevzdá-li dodavatel řádné provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu
dohodnutou na 1 % ze základní ceny služeb za každý započatý den prodlení.
Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost dodavatele uhradit objednateli škodu, která
vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu.

VI. ŘEŠENI SPORŮ

Obé smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky,
především dohodou

VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tato objednávka je nabídkou, která musí být přijata nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení
DODAVATELI /ZHOTOVITELI.
OBJEDNATEL/ZADAVATEL tímto ve smyslu ust. § 1740, odst. (3), Zákona č. 89/2012 Sb.
vylučuje přijetí této objednávky s dodatkem nebo odchylkou.
Přijetí této objednávky potvrďte písemné tak. jak je uvedeno v příloze této objednávky („Potvrzeni
přijetí objednávky“) a toto „Potvrzení“ doručte ve dvojím vyhotovení OBJEDNATELI/ZADAVATELI
(podle osob uvedených v záhlaví „Potvrzení“).
Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění těto smlouvy v registru smluv dle zákona C.
340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o
registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.

                                            Ing. Karel P r a J e r

                                               ředitel odboru strategických investic
                                                      Magistrátu hlavního města Prahy

 Přílohy: 1. Akceptačni dopis A
              2. Akceptačni dopis B

                                                                                                           4
Hlavni miste                 ...^istrát hl. m. Piaíiy    /

tltew': podatelna • Jungz?»j/i>.ova 3S/2D, Praha í                     W,

CIsujjednací MHMP                                               Odbor strategických investic MHMP
                                                                Ing. Karel Fróhlich
KCLCÍNOÍNE ji -0(- 2018                                         Mariánské nám 2
                                                                110 00 Praha 1
lYíffi ivj Jokurr«Ati           Pxdtóůpfti*!:
ftdelian-vdjpfiWi
Pointn011*1 nefchiuyS••rol.  'ADISLAVA SVOBODOVA

                                      Potvrzení přijeti dodatku č. 1
                                    k objednávce č. OSi/MZ/039/16

Potvrzujeme tímto přijetí Vašeho dodatku č. 1 ze dne 19. 12. 2017 na:
Stavba č. 0211 Lipnická - Ocelková, inženýrská činnost.

Dodatek č. 1 byl přijat v celém rozsahu.

VIS, a.s.
Bezová 1658/1, 147 00 Praha 4

IČ: 60192712
DIČ: CZ60192712, reg. dle § 235/2004 Sb. V pl. Znění

Komerční banka a.s., č.ú.: 68708021/0100
Ing. Petr Kalabis, předseda představenstva VIS, a.s.

V Praze dne 10. 1.2018

                                                                Ing. Petr K a I a b i s
                                                         předseda představenstva VIS, a.s.

Hlavni mSsto Praha-Magistrát hl. m. Pfahy

-------------- strategických investic                 1

CISLO JEDNACÍ: MHMP

                             I 2 -Ol- 2018

Počel listů ctoksimentu:          Počni rjtú jrffoh:

Počet fcstřných pfficft
Počet q druh nelišSnnýtt pfiloh:
P’oval:
PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
PRA GA   Odbor strategických investic
PRA G
                                                                               MHMPXP6U3JR7

                                                               VIS a. s.       ~ VIS, a.s.~~
                                                                                  1 3 -07- 2017
                                                              Bezová I658/I
                                                               14701 Praha I   Wff?          -—

                                                             Vyřizuje / linka                   ■

         Váš dopis zn./ze dne Č.j.                                                   Datum
                                                                                     J 0.07.2017
         31/113/2017  MHMP 1077919/2017

         20.6.2017    OS1/04/276/2017

                      Sp. zn.

                      S-MHMP 1012428/2017                    Počet listů 1

         Věc: St. č. 0211 Lipnlcká - Ocelková, 1Č KUPky - posun termínu

         objednávky čj/oSSe^oTna                             ® P°SUnem ,erm,nu podl®

         S pozdravem

                                                             Ing. Karel P r a j e r
                                                              ředitel OSI MHMP

         Co: OSI, odd. 01

         Sídlo: Mariánské nám 2/2,110 01 Prahni
         Pracoviště: Vyšehradská 2075/51. 128 00 Praha 2
         tel..- Kontaktní centrum: 12 444. fax: 236 007 102
         e-mail: MSLfl@pralig JD DS: 48ia97h
     PPA  HLMVjQÍ MĚSTO PRAHA                                                               20 -12- 2017
     PRA  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
     PRA                                                                             MHMPXP7T4DZU
          Ofboi strategických investic
          O(W$ ní vodohospodářských a dopravních staveb

                                             ■

                                                                      VIS a. s.
                                                                      Bezová 1658/1
                                                                      14701 Praha 4

                                                           DS: ayps87n

                                                                                                  ■

          Váš dopis zn./ze dne:                            Počet listů/príloh: 1
          31/159/2017 14.12.2017                           Datum:
          Č.j.:                                            19.12.2017

          ‘MHMP 1963676/2017
          Sp. zn.:
          S-MHMP 1963676/2017

          Věc: St. č, 0211 Lipnická - Ocelková, dodatek č. 1 k objednává
                                                                                     e č. OSI/MZ/039/16 z
          23.8.2016 - úprava termínu plnění

          Vašim dopisem čj. 31/159/2017 ze dne I4.l2.2d7 jste nás Jídali o úpravu doby plnění
                   °SI/MZ/039/16 na za-íi5,éni IČ P» řešení majetkoprávních poměrů zrněné

          s vby. OS1 MHMP vnímá komplikovanost procesu jednání se SŽDC zároveň s ohledem na

          pravě zpracovávanou dokumentaci pro stavební povolení stavby, a dále problematiku

          nemó"‘S'T7d‘ SCh.Val?Vání VýkUpŮ "a              mfe,a J'ak0               stavby, které způsobuji

          nemožnost dodržení původního termínu plnění 31.12.2017. Z těchto důvodů souhlasíme

          s posunem terminu plnění výše uvedené objednávky do 31.12.2018.

          S pozdravem

          ing. Karel Prajer           investic MHMP
          ředitel odboru strategický
          podepsáno elektronicky

          Sídlo; Mariánské nám. 2/2,110 01 Praha 1

          Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2

l/l       Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102

          E-mail: posta^praha^u, ]D DS: 48ia97li
     PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                                       - I -12- 2018
     PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
     PRA GA   Odbor strategických investic                                                iiiihhw
     PRA G    Oddělení vodohospodářských a dopravních staveb                                  MHN PXPA0LKKJ

                                             ■

                                                                          VIS, a. s.
                                                                          Bezová 1658/1
                                                                           14701 Praha 4

                                                               DS: ayps87n

              Váš dopis zn./ze dne:                            Vyřizuie/tel.:
              31/28/2018 28.11.2018
                                                               Počet listů 1
              č.j.:                                            Datum:
                                                               03.12.2018
              MHMP 1971372/2018
              Sp. zn.:

              S-MHMP 1957531/2018

              St. č. 0211 Lipnická - Ocelková, úprava terminu plnění objednávky zn. OSI/MZ/039/16 z
              23.8.2016

                       OSI MHMP jako objednatel činnosti uvedených v objednávce zn. OSI/MZ/039/16 ze
              dne 23.8.2016 bere na vědomi skutečnosti, pro které nelze splnit termín plnění 31.12.2018. OSI
              MHMP tak souhlasí s navrženým postupem plnění zmíněné objednávky a posunem terminu na
              31.12.2019. Fakturace za splnění bodu D objednávky ve výši 10 % základní ceny ve výši
              40.700 Kč bez DPH, 49.247 s DPH tak bude provedena až po splnění tohoto bodu.

              lug. Karel P r a j e r
              ředitel odboru strategických investic
              Magistrátu hl. in. Prahy
              podepsáno elektronicky

              Co: OSI, odd. 01

              Sídlo: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Praha I

              Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2

              Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102

l/l           E-mail:           . ID DS: 48ia97h