Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA 2 4 -08- 2016 PRA* GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA GA ■■HllllllliHI Odbor strategických investic MHMPXP4Q2W9H PRA G VIS, a.s. Bezová 1658/1 147 01 Praha 4 Datovou schránkou: ayps87n Zakázka č. č.j. 7) Vyřizuje / linka ■ OSI/MZ/039/I6 MHMP 1447930/2016 Datum OSI/02/ 5?3 /2016 23.08.2016 Sp. zn. S-MHMP 1362662/2016 Počet listů / příloh 6/0 Věc: Objednávka č. OSI/MZ/039/16 na Stavba č. 0211 Lipnická - Ocelková, inženýrská činnost OBJEDNATEL/ZADAVATEL Kontrolní číslo: K-557-805-490 Hlavní město Praha IČO: 00064581 Mariánské nám. 2. DIČ: CZ00064581 110.01 Praha 1 Bankovní spojení: PPF banka as . Zastoupená: Číslo účtu: 20028-5157998/6000 Ve věcech smluvních: Ing. Karel Prajer, Praha ředitel OSI MHMP Ve věcech technických: Ing. Petr Hankovec vedoucí oddělení DODAVATEL I ZHOTOVITEL IČO: 60192712 VIS, a.s. DIČ: CZ60192712 Bezová 1658/1 Zapsán/Reglstrován u: 147 01 Praha 4 MS v Praze Spis, značka: oddíl B, vložka 2257 Zastoupený: Ing. Arnošt Havrda Bankovní spojení: Předseda představenstva VIS, a.s. Komerční banka a.s. Číslo účtu: 68708021/0100 Sídlo: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Prah.i 1 Pracoviště: Vyšehradská 2075/5 1, 128 00 Praha 2 tel.: Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102 e-mail: paliLidui ťy. ID DS: 48ia97h Na základě rozhodnutí o přidělení veřejné zakázky pod č.j. MHMP/1447855/2016 ze dne 23.8.2016 objednáváme u vás poskytnuti služeb za následujících podmínek:---------- i I. PŘEDMĚT PLNĚNÍ 1. Číslo a název stavby: 0211 Lipnická - Ocelková 2. Specifikace a rozsah předmětu plnění Inženýrská činnost v rámci majetkoprávního vypořádání Á) Kupní smlouvy (10 kupních smluv na 22 pozemků) a) projednáni návrhů kupních smluv s vlastníky1pozemků b) předáni všechpodkladů pro schválení všech výkupů v Radě a Zastupitelstvu HMP c) vyhotoveníčistopisů kupních smluv ajejich předáni B) Smlouva na provedení stavby (pozemky ve správě MČ Praha 14, celkem 19pozemků I a) projednání návrhu smlouvy na provedeni stavby s MČ Praha 14 b) předáni všech podkladů pro schválení smlouvy v Zastupitelstvu MČ Praha 14 c) vyhotoveni čistopisu smlouvy C) Převody pozemků na HMP zapsaných na PÚ ČR (celkem 21* pozemku) a) zajištěnidokladů potřebných pro bezúplatný převodpozemků z P11 ČR na HMP b) předáni dokladů na SVMMHMP s žádostí oprovedenípřevodu D) Pozemky vlastníka ČR - SŽDC (celkem 2 pozemky) a) projednáni záborů potřebných pro realizaci stavby b) vyhotoveni a projednání smlouvy na zřízeni věcného břemene či smlouvy kupní v závislosti na výsledku projednání s vlastníkem SŽDC c) vyhotoveni čistopisu smlouvy ajejípředání ke vkladu do KN II. DOBA PLNĚNÍ Do: 30.6.2017 III. CENA Celková cena za předmětné služby je stanovena dohodou smluvních stran jako maximální. Základní cena 407 000,00 Kč DPH 85 470.00 Kč Cena včetně DPH 492 470,00 Kč IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY: Úhrada ceny bude rozdělena do dílčích plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko. Objednatel uhradí faktury - daňové doklady vystavené dodavatelem takto: Část A Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude originál -Zprávy o předmětu plnění části A“, jejíž přílohou budou: 2 • kupní smlouvy podepsané vlastníky • v případě, že požadavky vlastníků pozemků budou objednatelem neakceptovatelné, předloží zhotovitel doklad o této skutečnosti včetně návrhu řešení Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum převzetí „Zprávy“ objednatelem. Odměna za část A bude ve výši 50 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA. Část B Dokladem pro vystaveni dílčí faktury bude originál „Protokolu předáni smluv na provedeni stavby“, podepsaný MČ Praha 14. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu „Protokolu" objednatelem. Odměna za část B bude ve výši 20 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA. ČástC Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude. • předávací dopis na OSM MHMP podepsaný Ing. JireŠovou, prokazující úplné předání požadovaných dokladů pro provedení bezúplatného převodu pozemků na HMP Odměna za část C bude ve výši 20 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA. Dokladem pro vystavení dílčí faktury bude originál „Zprávy o předmětu plněni části D“, jejíž přílohou bude čistopis Kupni smlouvy, příp. Smlouvy o zřízení věcného břemene, oboií parafované SŽDC. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu .Zprávy" objednatelem. Odměna za část D bude ve výši 10 % ze základní ceny bez DPH dle bodu III. CENA. Faktury - daňové doklady budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 00 Praha 1. Fakturu je možné doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám. 2, Praha 1, příp. Jungmannova 35/29, Praha 1. Splatnost faktury činí 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu platby z účtu objednatele. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů I další náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje: - údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ - údaje dodavatele, sídlo, IČO, DIČ - evidenční číslo daňového dokladu - bankovní spojení dodavatele - datum vystavení daňového dokladu - datum uskutečněni zdanitelného plněni - rozsah a předmět fakturovaného plněni -číslo objednávky - kontrolní číslo (vyznačené shora na objednávce pod označením KČ) - čfelo a název stavby, popř. číslo a název etapy - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem - zápis v obchodním (či jiném) rejstříku (číslo, oddíl, aj.) - razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost faktury 3 V. SMLUVNÍ SANKCE Neodevzdá-li dodavatel řádné provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu dohodnutou na 1 % ze základní ceny služeb za každý započatý den prodlení. Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost dodavatele uhradit objednateli škodu, která vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu. VI. ŘEŠENI SPORŮ Obé smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, především dohodou VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Tato objednávka je nabídkou, která musí být přijata nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení DODAVATELI /ZHOTOVITELI. OBJEDNATEL/ZADAVATEL tímto ve smyslu ust. § 1740, odst. (3), Zákona č. 89/2012 Sb. vylučuje přijetí této objednávky s dodatkem nebo odchylkou. Přijetí této objednávky potvrďte písemné tak. jak je uvedeno v příloze této objednávky („Potvrzeni přijetí objednávky“) a toto „Potvrzení“ doručte ve dvojím vyhotovení OBJEDNATELI/ZADAVATELI (podle osob uvedených v záhlaví „Potvrzení“). Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění těto smlouvy v registru smluv dle zákona C. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. Ing. Karel P r a J e r ředitel odboru strategických investic Magistrátu hlavního města Prahy Přílohy: 1. Akceptačni dopis A 2. Akceptačni dopis B 4 Hlavni miste ...^istrát hl. m. Piaíiy / tltew': podatelna • Jungz?»j/i>.ova 3S/2D, Praha í W, CIsujjednací MHMP Odbor strategických investic MHMP Ing. Karel Fróhlich KCLCÍNOÍNE ji -0(- 2018 Mariánské nám 2 110 00 Praha 1 lYíffi ivj Jokurr«Ati Pxdtóůpfti*!: ftdelian-vdjpfiWi Pointn011*1 nefchiuyS••rol. 'ADISLAVA SVOBODOVA Potvrzení přijeti dodatku č. 1 k objednávce č. OSi/MZ/039/16 Potvrzujeme tímto přijetí Vašeho dodatku č. 1 ze dne 19. 12. 2017 na: Stavba č. 0211 Lipnická - Ocelková, inženýrská činnost. Dodatek č. 1 byl přijat v celém rozsahu. VIS, a.s. Bezová 1658/1, 147 00 Praha 4 IČ: 60192712 DIČ: CZ60192712, reg. dle § 235/2004 Sb. V pl. Znění Komerční banka a.s., č.ú.: 68708021/0100 Ing. Petr Kalabis, předseda představenstva VIS, a.s. V Praze dne 10. 1.2018 Ing. Petr K a I a b i s předseda představenstva VIS, a.s. Hlavni mSsto Praha-Magistrát hl. m. Pfahy -------------- strategických investic 1 CISLO JEDNACÍ: MHMP I 2 -Ol- 2018 Počel listů ctoksimentu: Počni rjtú jrffoh: Počet fcstřných pfficft Počet q druh nelišSnnýtt pfiloh: P’oval: PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA GA Odbor strategických investic PRA G MHMPXP6U3JR7 VIS a. s. ~ VIS, a.s.~~ 1 3 -07- 2017 Bezová I658/I 14701 Praha I Wff? -— Vyřizuje / linka ■ Váš dopis zn./ze dne Č.j. Datum J 0.07.2017 31/113/2017 MHMP 1077919/2017 20.6.2017 OS1/04/276/2017 Sp. zn. S-MHMP 1012428/2017 Počet listů 1 Věc: St. č. 0211 Lipnlcká - Ocelková, 1Č KUPky - posun termínu objednávky čj/oSSe^oTna ® P°SUnem ,erm,nu podl® S pozdravem Ing. Karel P r a j e r ředitel OSI MHMP Co: OSI, odd. 01 Sídlo: Mariánské nám 2/2,110 01 Prahni Pracoviště: Vyšehradská 2075/51. 128 00 Praha 2 tel..- Kontaktní centrum: 12 444. fax: 236 007 102 e-mail: MSLfl@pralig JD DS: 48ia97h PPA HLMVjQÍ MĚSTO PRAHA 20 -12- 2017 PRA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA MHMPXP7T4DZU Ofboi strategických investic O(W$ ní vodohospodářských a dopravních staveb ■ VIS a. s. Bezová 1658/1 14701 Praha 4 DS: ayps87n ■ Váš dopis zn./ze dne: Počet listů/príloh: 1 31/159/2017 14.12.2017 Datum: Č.j.: 19.12.2017 ‘MHMP 1963676/2017 Sp. zn.: S-MHMP 1963676/2017 Věc: St. č, 0211 Lipnická - Ocelková, dodatek č. 1 k objednává e č. OSI/MZ/039/16 z 23.8.2016 - úprava termínu plnění Vašim dopisem čj. 31/159/2017 ze dne I4.l2.2d7 jste nás Jídali o úpravu doby plnění °SI/MZ/039/16 na za-íi5,éni IČ P» řešení majetkoprávních poměrů zrněné s vby. OS1 MHMP vnímá komplikovanost procesu jednání se SŽDC zároveň s ohledem na pravě zpracovávanou dokumentaci pro stavební povolení stavby, a dále problematiku nemó"‘S'T7d‘ SCh.Val?Vání VýkUpŮ "a mfe,a J'ak0 stavby, které způsobuji nemožnost dodržení původního termínu plnění 31.12.2017. Z těchto důvodů souhlasíme s posunem terminu plnění výše uvedené objednávky do 31.12.2018. S pozdravem ing. Karel Prajer investic MHMP ředitel odboru strategický podepsáno elektronicky Sídlo; Mariánské nám. 2/2,110 01 Praha 1 Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2 l/l Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102 E-mail: posta^praha^u, ]D DS: 48ia97li PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA - I -12- 2018 PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA GA Odbor strategických investic iiiihhw PRA G Oddělení vodohospodářských a dopravních staveb MHN PXPA0LKKJ ■ VIS, a. s. Bezová 1658/1 14701 Praha 4 DS: ayps87n Váš dopis zn./ze dne: Vyřizuie/tel.: 31/28/2018 28.11.2018 Počet listů 1 č.j.: Datum: 03.12.2018 MHMP 1971372/2018 Sp. zn.: S-MHMP 1957531/2018 St. č. 0211 Lipnická - Ocelková, úprava terminu plnění objednávky zn. OSI/MZ/039/16 z 23.8.2016 OSI MHMP jako objednatel činnosti uvedených v objednávce zn. OSI/MZ/039/16 ze dne 23.8.2016 bere na vědomi skutečnosti, pro které nelze splnit termín plnění 31.12.2018. OSI MHMP tak souhlasí s navrženým postupem plnění zmíněné objednávky a posunem terminu na 31.12.2019. Fakturace za splnění bodu D objednávky ve výši 10 % základní ceny ve výši 40.700 Kč bez DPH, 49.247 s DPH tak bude provedena až po splnění tohoto bodu. lug. Karel P r a j e r ředitel odboru strategických investic Magistrátu hl. in. Prahy podepsáno elektronicky Co: OSI, odd. 01 Sídlo: Mariánské nám. 2/2. 110 01 Praha I Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2 Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 102 l/l E-mail: . ID DS: 48ia97h