Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12917640: Právní služby - vyhláška o provozování hazardních her

Příloha Objednávka č.OBJ_ROZ_16_06_00011_2020-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                HWWíf-šL
PRA GUE
PRA GA   MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY                                    Stejnopis č. /
PRA G    Odbor rozpočtu

OBJEDNÁVKA                           č. CES                   OBJ/ROZ/16/01/000r.Q020                        1

Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem.
Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká
novinnost yanlatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu

Datum vystavení: 203.2020            číslo VZ (konlrolní/systémové):  fit

Objednatel: Hlavní město Praha                    Dodavatel:  Becker a Poliakoff, s.r.o.,
                                                              advokátní kancelář
           zastoupené Ing. Zdenou Javomickou,     sídlo:
                                                  IČO:        U Prašné brány 1078/1
sídlo:     pověřenou řízením MHMP                 kontaktní   110 00 Praha I
           Mariánské nám. 2/2                     osoba:      25098039
           110 01 Praha 1                                     JUDr. Jan Kotík, advokát

IČO:       00064581  DIČ: CZ00064581

kontaktní  JUDr. Hana Kordová Marvanová
osoba:     radní pro oblast legislativy, veřejné

           správy a podpory bydlení

tel. spojení: +420 236 003 117                    tel. spojení: (+420) 224 900 000

e-mail:    hana.marvanova^praha-eu                e-mail:     officeffibecker-poliakoff.cz

Název zakázky: Právní služby - vyhláška o provozování hazardních her

Předmět plnění: Právní služby spočívající v poskytnutí konzultace při úpravě obecně závazné vyhlášky,
                        kterou se reguluje provozování hazardních her na území hl. m. Prahy, a to ve znění,

                        které je v souladu s právní úpravou zákona o hazardních hrách, jakož i pravidly
                        hospodářské soutěže, včetně případné přípravy různých variant řešení této vyhlášky.
                        Právní služby budou rovněž spočívat v zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu
                        hospodářské soutěže, zda pravidla nastavená obecně závaznou vyhláškou jsou i z jeho
                        pohledu v souladu s pravidly hospodářské soutěže, a rovněž i zajištění konzultace
                        s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže při výběru nejvhodnější varianty řešení

                        této vyhlášky, tj. nejvhodnějšího způsobu přidělování povolení k umístění herního
                        prostoru jednotlivým provozovatelům.

Cena za předmět plnění bez DPH:                            Za jednu hodinu poskytováni služeb
(cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje                                            1.850,00 Kč
veškeré náklady Dodavatele vynaložené
v souvislosti s realizacípředmětuplněni                            Celkem nejvýše 100.000,00 Kč
                                                           (slovy: jedno sto tisíc korun českých)
Cena za předmět plněni celkem s DPH:
(DPH bude účtována podle platných právních                         Maximálně do 121.000,00 Kč
předpisů)
Splatnost daňového dokladu (faktury)                                                               30 dnů
minimálně:

                                     Stránka 1 z 2
PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                                        P1D
PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY                                                          Stejnopis č.
PRA GA   Odbor rozpočtu
PRA G                                                                                            31. května 2020

Termín plnění:
Místo plnění: Praha

 Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané
 hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

Platební podmínky:

 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového
     dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém
     dokladu (faktuře).

2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona Č. 235/2004 Sb., o dani
     z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.

3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín
     plnění, včetně rozpisu uskutečněného plněni a počtu odpracovaných hodin.

4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn
     daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravé/doplnění. V lakovém případě se přeruší plynutí lhůty
     splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury
     objednateli

Další podmínky:
 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální

     evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje
     ojejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datumjejího podpisu ajejí text.
2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství
     ve smyslu §504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
     jakýchkoliv dalších podmínek.
3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle
     zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
     a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.
4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel ajeden Dodavatel.
5. Tato objednávka může být mčnčna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky
     číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami.
6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci léto objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do ]0
     kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká.

Za objednatele:

                                                                   Ing. Zdena J;
Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

V Praze dne

                                         JU                                       IČO: 25098039
                     Stránka 2 z 2
                    

Příloha Objednávka č.OBJ_ROZ_16_06_00011_2020-Text objednávky (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES][1].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                HWWíf-šL
PRA GUE
PRA GA   MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY                                    Stejnopis č. /
PRA G    Odbor rozpočtu

OBJEDNÁVKA                           č. CES                   OBJ/ROZ/16/01/000r.Q020                        1

Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem.
Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká
novinnost yanlatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu

Datum vystavení: 203.2020            číslo VZ (konlrolní/systémové):  fit

Objednatel: Hlavní město Praha                    Dodavatel:  Becker a Poliakoff, s.r.o.,
                                                              advokátní kancelář
           zastoupené Ing. Zdenou Javomickou,     sídlo:
                                                  IČO:        U Prašné brány 1078/1
sídlo:     pověřenou řízením MHMP                 kontaktní   110 00 Praha I
           Mariánské nám. 2/2                     osoba:      25098039
           110 01 Praha 1                                     JUDr. Jan Kotík, advokát

IČO:       00064581  DIČ: CZ00064581

kontaktní  JUDr. Hana Kordová Marvanová
osoba:     radní pro oblast legislativy, veřejné

           správy a podpory bydlení

tel. spojení: +420 236 003 117                    tel. spojení: (+420) 224 900 000

e-mail:    hana.marvanova^praha-eu                e-mail:     officeffibecker-poliakoff.cz

Název zakázky: Právní služby - vyhláška o provozování hazardních her

Předmět plnění: Právní služby spočívající v poskytnutí konzultace při úpravě obecně závazné vyhlášky,
                        kterou se reguluje provozování hazardních her na území hl. m. Prahy, a to ve znění,

                        které je v souladu s právní úpravou zákona o hazardních hrách, jakož i pravidly
                        hospodářské soutěže, včetně případné přípravy různých variant řešení této vyhlášky.
                        Právní služby budou rovněž spočívat v zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu
                        hospodářské soutěže, zda pravidla nastavená obecně závaznou vyhláškou jsou i z jeho
                        pohledu v souladu s pravidly hospodářské soutěže, a rovněž i zajištění konzultace
                        s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže při výběru nejvhodnější varianty řešení

                        této vyhlášky, tj. nejvhodnějšího způsobu přidělování povolení k umístění herního
                        prostoru jednotlivým provozovatelům.

Cena za předmět plnění bez DPH:                            Za jednu hodinu poskytováni služeb
(cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje                                            1.850,00 Kč
veškeré náklady Dodavatele vynaložené
v souvislosti s realizacípředmětuplněni                            Celkem nejvýše 100.000,00 Kč
                                                           (slovy: jedno sto tisíc korun českých)
Cena za předmět plněni celkem s DPH:
(DPH bude účtována podle platných právních                         Maximálně do 121.000,00 Kč
předpisů)
Splatnost daňového dokladu (faktury)                                                               30 dnů
minimálně:

                                     Stránka 1 z 2
PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                                        P1D
PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY                                                          Stejnopis č.
PRA GA   Odbor rozpočtu
PRA G                                                                                            31. května 2020

Termín plnění:
Místo plnění: Praha

 Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané
 hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani:

Platební podmínky:

 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového
     dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém
     dokladu (faktuře).

2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona Č. 235/2004 Sb., o dani
     z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku.

3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín
     plnění, včetně rozpisu uskutečněného plněni a počtu odpracovaných hodin.

4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn
     daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravé/doplnění. V lakovém případě se přeruší plynutí lhůty
     splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury
     objednateli

Další podmínky:
 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální

     evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje
     ojejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datumjejího podpisu ajejí text.
2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství
     ve smyslu §504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
     jakýchkoliv dalších podmínek.
3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle
     zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
     a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.
4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel ajeden Dodavatel.
5. Tato objednávka může být mčnčna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky
     číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami.
6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci léto objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do ]0
     kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká.

Za objednatele:

                                                                   Ing. Zdena J;
Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad.

V Praze dne

                                         JU                                       IČO: 25098039
                     Stránka 2 z 2