Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA HWWíf-šL PRA GUE PRA GA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Stejnopis č. / PRA G Odbor rozpočtu OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/ROZ/16/01/000r.Q020 1 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká novinnost yanlatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu Datum vystavení: 203.2020 číslo VZ (konlrolní/systémové): fit Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: Becker a Poliakoff, s.r.o., advokátní kancelář zastoupené Ing. Zdenou Javomickou, sídlo: IČO: U Prašné brány 1078/1 sídlo: pověřenou řízením MHMP kontaktní 110 00 Praha I Mariánské nám. 2/2 osoba: 25098039 110 01 Praha 1 JUDr. Jan Kotík, advokát IČO: 00064581 DIČ: CZ00064581 kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová osoba: radní pro oblast legislativy, veřejné správy a podpory bydlení tel. spojení: +420 236 003 117 tel. spojení: (+420) 224 900 000 e-mail: hana.marvanova^praha-eu e-mail: officeffibecker-poliakoff.cz Název zakázky: Právní služby - vyhláška o provozování hazardních her Předmět plnění: Právní služby spočívající v poskytnutí konzultace při úpravě obecně závazné vyhlášky, kterou se reguluje provozování hazardních her na území hl. m. Prahy, a to ve znění, které je v souladu s právní úpravou zákona o hazardních hrách, jakož i pravidly hospodářské soutěže, včetně případné přípravy různých variant řešení této vyhlášky. Právní služby budou rovněž spočívat v zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, zda pravidla nastavená obecně závaznou vyhláškou jsou i z jeho pohledu v souladu s pravidly hospodářské soutěže, a rovněž i zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže při výběru nejvhodnější varianty řešení této vyhlášky, tj. nejvhodnějšího způsobu přidělování povolení k umístění herního prostoru jednotlivým provozovatelům. Cena za předmět plnění bez DPH: Za jednu hodinu poskytováni služeb (cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje 1.850,00 Kč veškeré náklady Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětuplněni Celkem nejvýše 100.000,00 Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) Cena za předmět plněni celkem s DPH: (DPH bude účtována podle platných právních Maximálně do 121.000,00 Kč předpisů) Splatnost daňového dokladu (faktury) 30 dnů minimálně: Stránka 1 z 2 PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA P1D PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Stejnopis č. PRA GA Odbor rozpočtu PRA G 31. května 2020 Termín plnění: Místo plnění: Praha Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění, včetně rozpisu uskutečněného plněni a počtu odpracovaných hodin. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravé/doplnění. V lakovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje ojejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datumjejího podpisu ajejí text. 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu §504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel ajeden Dodavatel. 5. Tato objednávka může být mčnčna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci léto objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do ]0 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká. Za objednatele: Ing. Zdena J; Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne JU IČO: 25098039 Stránka 2 z 2
Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA HWWíf-šL PRA GUE PRA GA MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Stejnopis č. / PRA G Odbor rozpočtu OBJEDNÁVKA č. CES OBJ/ROZ/16/01/000r.Q020 1 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizovat předmět plnění v požadovaném rozsahu a Objednateli vzniká novinnost yanlatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu Datum vystavení: 203.2020 číslo VZ (konlrolní/systémové): fit Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: Becker a Poliakoff, s.r.o., advokátní kancelář zastoupené Ing. Zdenou Javomickou, sídlo: IČO: U Prašné brány 1078/1 sídlo: pověřenou řízením MHMP kontaktní 110 00 Praha I Mariánské nám. 2/2 osoba: 25098039 110 01 Praha 1 JUDr. Jan Kotík, advokát IČO: 00064581 DIČ: CZ00064581 kontaktní JUDr. Hana Kordová Marvanová osoba: radní pro oblast legislativy, veřejné správy a podpory bydlení tel. spojení: +420 236 003 117 tel. spojení: (+420) 224 900 000 e-mail: hana.marvanova^praha-eu e-mail: officeffibecker-poliakoff.cz Název zakázky: Právní služby - vyhláška o provozování hazardních her Předmět plnění: Právní služby spočívající v poskytnutí konzultace při úpravě obecně závazné vyhlášky, kterou se reguluje provozování hazardních her na území hl. m. Prahy, a to ve znění, které je v souladu s právní úpravou zákona o hazardních hrách, jakož i pravidly hospodářské soutěže, včetně případné přípravy různých variant řešení této vyhlášky. Právní služby budou rovněž spočívat v zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, zda pravidla nastavená obecně závaznou vyhláškou jsou i z jeho pohledu v souladu s pravidly hospodářské soutěže, a rovněž i zajištění konzultace s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže při výběru nejvhodnější varianty řešení této vyhlášky, tj. nejvhodnějšího způsobu přidělování povolení k umístění herního prostoru jednotlivým provozovatelům. Cena za předmět plnění bez DPH: Za jednu hodinu poskytováni služeb (cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje 1.850,00 Kč veškeré náklady Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizacípředmětuplněni Celkem nejvýše 100.000,00 Kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) Cena za předmět plněni celkem s DPH: (DPH bude účtována podle platných právních Maximálně do 121.000,00 Kč předpisů) Splatnost daňového dokladu (faktury) 30 dnů minimálně: Stránka 1 z 2 PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA P1D PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Stejnopis č. PRA GA Odbor rozpočtu PRA G 31. května 2020 Termín plnění: Místo plnění: Praha Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, vystupuje hl. m. jako osoba povinná k dani: Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli jednorázově, na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na daňovém dokladu (faktuře). 2. Vystavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku. 3. Vystavený daňový doklad (faktura) bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění, včetně rozpisu uskutečněného plněni a počtu odpracovaných hodin. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavateli k opravé/doplnění. V lakovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opraveného daňového dokladu/faktury objednateli Další podmínky: 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, kteráje veřejně přístupná a která obsahuje údaje ojejích účastnících, předmětu, číselné označení této objednávky, datumjejího podpisu ajejí text. 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu §504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve čtyřech stejnopisech, z nichž tři obdrží Objednatel ajeden Dodavatel. 5. Tato objednávka může být mčnčna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci léto objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do ]0 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavřeni objednávky zaniká. Za objednatele: Ing. Zdena J; Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. V Praze dne JU IČO: 25098039 Stránka 2 z 2