Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1384318: Smlouva o poskytnutí dotace č. SDO/OSOV/116/17 - RYBKA - Tábor, z.s.

Příloha KUJCP01GQ7AG.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUJCP01GQ7AG

Smlouva o poskytnutí dotace
      č. SDO/OSOV/116/17

uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
   a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
                                                     pozdějších předpisů

              I.
Úvodní ustanovení

1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
    usnesením č. 23/2017/ZK-3 ze dne 16. 2. 2017 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb.,
    o krajích, ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
    pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových
    pravidlech") a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady
    Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, o poskytnutí dotace v souvislosti
    s plněním závazku veřejné služby ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

2. Smlouva je uzavřena v souladu s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011
    o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě
    vyrovnávací platby za závazek veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním
    služeb obecného hospodářského zájmu. Příjemce přijal závazek veřejné služby akceptací
    samostatného dokumentu Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného
    hospodářského zájmu, konkrétně k zajištění dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu
    základních činností na území kraje (dále jen “Pověření") a to na dobu čerpání dotace dle této
    smlouvy a pro všechny druhy sociálních služeb, na které je dle této smlouvy dotace poskytována.

3. Pravidla a podmínky pro poskytnutí, čerpání, kontrolu, finanční vypořádání a vyúčtování dotace
   jsou stanovena v Metodice pro poskytování účelové dotace dle §101a zákona o sociálních
    službách z rozpočtu Jihočeského kraje poskytovatelům sociálních služeb v roce 2017 (dále jen
    „Metodika"), která je pro příjemce závazná.

                                                                       II.
                                              Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

    Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
    IČO: 70890650
    Zastoupený: Mgr. Jiřím Zimolou, hejtmanem Jihočeského kraje
    Bankovní účet: 94-3126231/0710

    dále jako „poskytovatel".

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

    RYBKA - Tábor, z.s., Čsl. armády 925/33, 390 03 Tábor
    IČO: 69113602
    DIČ: nerelevantní
    Zastoupený: Ivanou Turkovou, předsedkyní spolku
    Bankovní účet: 189114019/0600

    dále jako „příjemce".

                                                   III.
Charakter a účel dotace, doba, v níž má být účelu dotace dosaženo

1. Dotace z rozpočtu poskytovatele je příjemci poskytována jako součást vyrovnávací platby
     v souvislosti s jeho plněním závazku veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční.

2. Účelem dotace je spolufinancování neinvestičních nákladů souvisejících se zajišťováním
     základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. v odst. 1 a to pouze
     v rozsahu dle platného Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené
     v zákoně o sociálních službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou
     se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

1
3. Dotace se neposkytuje na:

     a) zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
     b) úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách,

          tato péče je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění,
          ve znění pozdějších předpisů.

4. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám,
     pokud nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty
     a smí je zároveň použít jen k účelu, který je upraven v odst. 2 tohoto ustanovení.

5. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2017, přičemž tento
     datum je konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

                                                                     IV.
                                             Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:

     a) pro druh sociální služby: sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním
          postižením, identifikátor: 6991625, v rozsahu dle Pověření č. OSVZ/121/2016, Příloha č. 1,
          ve znění pozdějších dodatků, ve výši 308.000 Kč, z této částky je minimálně 26.000 Kč
          určeno na platy, mzdy a jejich navýšení.

2. Dotace bude vyplacena ve dvou bezhotovostních splátkách na účet příjemce takto:

     • 1. splátka do 15. 04. 2017 ve výši 60% poskytnuté dotace,

     • 2. splátka do 31.07. 2017 ve výši 40% poskytnuté dotace.

3. Výše uvedené termíny splátek se mohou změnit v závislosti na obdržení finančních prostředků
     od MPSV, a to v souladu s případnými regulačními opatřeními ve státním rozpočtu. V případě,
     že finanční prostředky nebudou ze strany MPSV připsány včas na bankovní účet Jihočeského
     kraje, má Jihočeský kraj právo prodloužit termín splátky dle předchozího bodu na nezbytně
     dlouhou dobu, avšak maximálně do 15 dnů ode dne obdržení finančních prostředků.
     O této skutečností je povinen Jihočeský kraj příjemce informovat prostřednictvím svých
     internetových stránek.

4. Vznikne-li v průběhu kalendářního roku podezření na porušení rozpočtové kázně na straně
     příjemce dotace ve smyslu zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, je poskytovatel
     dotace oprávněn příjemci dotace pozastavit vyplácení dotace. Tato skutečnost bude příjemci
     dotace oznámena dopisem vedoucího odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje,
     a to neprodleně po vzniku podezření na porušení rozpočtové kázně. V případě, že příjemce vše
     dostatečně vysvětlí a doloží a podezření se tím stane bezpředmětné, budou pozastavené splátky
     dotace příjemci dotace uvolněny.

                                                                      V.
                                                       Ustanovení o DPH

1. Sociální služby dle čl. IV. odst. 1 jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty dle § 59 zákona
     č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit nárok
     na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv
     na výši dotace ani na její čerpání.

                                                                   VI.
                        Uznatelné a neuznatelné náklady, čerpání dotace dle rozpočtu

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících
     s činnostmi dle čl. III odst. 2 této smlouvy. V případě domovů pro osoby se zdravotním postižením
     (§ 48 zákona o sociálních službách) lze prostředky dotace použít i na osobní vybavení, drobné
     předměty běžné osobní potřeby a některé služby poskytované nezaopatřeným dětem podle § 48
     odst. 3 zákona o sociálních službách.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující
     obecná hlediska, zejména musí:

                                                                       2
     a) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení,
           především efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním
           prostředkům), opodstatněnosti a hospodárnosti,

     b) časově a věcně souviset s kalendářním rokem, na který je dotace poskytnuta, musí být
           doloženy průkaznými prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce dotace.

3. Za uznatelné osobní náklady se považují náklady na zaměstnance zajišťující činnost zařízení
     sociální služby či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní a provozní
     pracovníci) a náklady na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách
     podle § 115 odst. 1 zákona o sociálních službách, přičemž tyto výdaje musí odpovídat nominálním
     mzdám, event. platům a zákonným odvodům na sociální a zdravotní pojištění hrazeným
     zaměstnavatelem a nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase. Obdobně se jedná
     i o osobní náklady vyplývající z dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce.

4. Za uznatelné provozní náklady se považují náklady nezbytné pro poskytování sociální služby
     v rozsahu dle čl. III odst. 2 této smlouvy, které byly uvedené příjemcem v rozpočtu služby v jeho
     žádosti o dotaci (ve sloupci “Z toho prostřednictvím kraje“) a jejich výše nepřesahuje obvyklou výši
     v daném místě a čase.

5. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen
     postupovat podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. V případě, že se jedná
     o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon vztahuje pouze v obecných zásadách,
     je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000,- Kč bez DPH, které jsou zvíce
     než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele v jednoduchém výběrovém řízení.
     Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich nabídky musí být učiněny písemně
     (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam o výběru dodavatele, lze rovněž využít
     ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení včetně cenových nabídek
     nebo průzkumů a korespondence musí být uloženy u dokumentace k podporované činnosti
     a spolu s ní archivovány.

6. Ustanovení předchozího odstavce neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných
     zakázek; v takovém případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen
     tato pravidla předložit a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o zadávání veřejných
     zakázek a jeho pravidly.

7. Uznatelné a neuznatelné náklady jsou konkrétněji vymezené poskytovatelem v Příloze č. 6
     Metodiky a jsou pro příjemce dotace závazné.

8. Čerpání dotace v jednotlivých nákladových položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout
     výši požadované dotace pro tyto položky ve sloupci “Z toho prostřednictvím kraje" v žádosti,
     v případě že tyto částky byly v průběhu hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu
     jejich neuznatelnosti nebo nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny
     v čerpání dotace u jednotlivých položek může povolit odbor sociálních věcí Krajského úřadu
     Jihočeského kraje, a to jen v případě závažných důvodů na straně příjemce a na základě jeho
     písemné žádosti, vždy však přiměřeně k podmínkám této smlouvy a Metodiky a při dodržování
     zásad opodstatněnosti a hospodárnosti.

                                                                     VII.
                       Povinnosti příjemce, vyúčtování a vypořádání dotace, kontrola

1. Příjemce je při čerpání dotace a zajišťování prokazatelnosti čerpání povinen:

    a) použít dotaci pouze k účelu, na který mu byla poskytnuta, v souladu s údaji v žádosti a zároveň
         dodržet podmínky uvedené v čl. III. a VI. této smlouvy,

    b) vést své účetnictví dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a vést je tak,
         aby nejpozději ke dni účetní závěrky byly vedeny odděleně všechny náklady a výnosy spojené
         s poskytováním konkrétní sociální služby určené identifikátorem (číselné označení sociální
         služby v registru poskytovatelů sociálních služeb), a to v rozsahu základních činností
         (bez zahrnutí případných fakultativních služeb), ktomu může využít např. analytických účtů,
         účetních středisek, zakázky, apod.,

    c) v rámci odděleného účtování konkrétní sociální služby dle předchozího odstavce zajistit
         v účetnictví oddělené účtování nákladů a výnosů dle jednotlivých zdrojů financování

                                                                       3
         (např. pomocí účelového znaku) a jednotlivé účetní doklady označit tak, aby bylo zřejmé,
         že se jedná o náklad hrazený z dotace na základě této smlouvy,

    d) zajistit, aby účetní doklady byly průkazné a obsahovaly náležitosti stanovené zákonem
         č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a daňové doklady byly vystavené a obsahovaly
         náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění,

    e) zajistit, aby nedocházelo k duplicitnímu čerpání účelových finančních prostředků z více zdrojů
         na stejný konkrétní náklad,

    f) uchovávat veškeré dokumenty související s poskytováním sociální služby a prokazující čerpání
         poskytnuté dotace na sociální službu po dobu 10 kalendářních let následujících po roce,
         ve kterém byla dotace poskytnuta a to způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb.,
         o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a v zákoně č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové
         službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

2. Příjemce je povinen písemně oznámit odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje
     na formuláři uvedeném v Příloze č. 3 Metodiky:

    a) jakoukoli změnu údajů uvedených v této smlouvě nebo změnu, která by mohla mít vliv
         na plnění předmětu smlouvy včetně popisu dopadů změny na čerpání dotace, a to nejpozději
         do 10 pracovních dnů ode dne, kdy tato změna nastala, splněním oznamovací povinnosti
         poskytovatele sociální služby ve vztahu k registrujícímu orgánu není splněna povinnost
         příjemce dotace oznámit změny dle této smlouvy,

    b) přeměnu, insolvenci nebo likvidaci právnické osoby (příjemce dotace) dle čl. Vlil této smlouvy.

3. Příjemce je povinen provést finanční vyúčtování na formulářích uvedených v Příloze č. 4
     a vypořádání poskytnuté dotace na formuláři uvedeném v Příloze č. 5 Metodiky:

    a) v případě, že příslušná sociální služba je poskytována celý kalendářní rok, nejpozději
         do 25. ledna následujícího roku a současně vrátit nedočerpanou část dotace na účet
         poskytovatele uvedený v záhlaví smlouvy s variabilním symbolem 6402013305
         a se specifickým symbolem odpovídajícím identifikátoru sociální služby,

    b) v případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona
         o sociálních službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, a to nejpozději
         do 30 kalendářních dnů ode dne ukončení poskytování sociální služby a současně vrátit
         alikvotni část vyplacené dotace na účet poskytovatele uvedený v záhlaví smlouvy s variabilním
         symbolem 3013305017 a se specifickým symbolem odpovídajícím identifikátoru sociální služby
         a současně zašle poskytovateli písemné avízo o vratce,

    c) v případě, že došlo k výpovědi smlouvy o dotaci, nejpozději do 15 kalendářních dnů
         od ukončení smlouvy a současně vrátit alikvotni část vyplacené dotace na účet poskytovatele
         uvedený v záhlaví smlouvy s variabilním symbolem 3013305017 a se specifickým symbolem
         odpovídajícím identifikátoru sociální služby a současně zašle poskytovateli písemné avízo
         o vratce.

4. Příjemce bere na vědomí, že nedodržení termínů pro finanční vyúčtování a vypořádání poskytnuté
     dotace dle předchozího odstavce může být důvodem pro nepřidělení dotace na další rok.

5. Příjemce je dále povinen mimo písemné vyúčtování dle odst. 3 zaslat vtémže termínu
     prostřednictvím Informačního systému datových schránek nebo, nemá-li příjemce zřízenou
     datovou schránku, prostřednictvím e-mailu podepsaného uznávaným elektronickým podpisem
     zaslaného pracovnicím odboru sociálních věcí Ing. Petře Sigmundové
     (siamundova@krai-iihoceskv.cz) a zároveň Ing. Bc. Petře Hypšové (hypsova@krai-iihoceskv.cz)
     v elektronické podobě tyto přílohy:

    a) z účetního softwaru sestavu nákladů a výnosů vztahujících se pouze k základním činnostem
         dané sociální služby s rozlišením zdrojového financování,

    b) z účetního softwaru sestavu nákladů a výnosů v členění podle jednotlivých účetních
         dokladů prokazující čerpání dotace poskytnuté dle této smlouvy,

    c) účtový rozvrh včetně soupisů všech číselných znaků (číselníků) používaných v účetnictví
          příjemce platný pro dané účetní období.

6. Při kontrole dodržování podmínek čerpání dotace a uplatnění sankcí při neoprávněném použití
     nebo zadržení dotace příjemcem se postupuje podle zákona o rozpočtových pravidlech územních
     rozpočtů, zákona o sociálních službách, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
     správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,

                                                                       4
     zákona 6. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) a zákona č.129/2000 Sb., o krajích (krajské
     zřízení), ve znění pozdějších předpisů.

7. Příjemce je povinen v souladu se zákonem o finanční kontrole a kontrolním řádem:

    a) vytvořit podmínky pro výkon kontroly a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným
          k provádění kontroly, příp. jejich zmocněncům,

    b) umožnit poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kontrolu čerpání dotace na účel dle
         této smlouvy, tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních
         orgánů státní správy České republiky ani práva kontroly Evropskou komisí,

    c) realizovat nápravná opatření, která mu byla uložena na základě prováděných kontrol,
          a to v požadovaném termínu, rozsahu a kvalitě a v souladu s § 18 zákona o finanční kontrole
          a informovat o splnění nápravných opatření toho, kdo tato nápravná opatření uložil.

8. Příjemce dotace dále nesmí drobný dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek pořízený z dotace
     po dobu 5 let od data jeho pořízení převést na jinou osobu, ani jej pronajmout či vypůjčit.

                                                                     Vlil.
                 Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít kjeho přeměně podle
     příslušného zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost
     oznámit s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv
     a povinností z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá
     taková skutečnost musí být projednána v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí
     dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty,
     že práva a povinnosti z tohoto smluvního vztahu, včetně případné udržitelnosti, přejdou
     na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fúze).
     Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud z dodaných podkladů nebude
     tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce
     po projednání v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude
     obsahovat popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
     v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
     smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
     povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
     poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku,
     je povinen při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení
     např. formou usnesení zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2
     platí obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
     je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
     dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části.
     V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část
     způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit
     insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele
     a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                  IX.
                                  Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména
    v případě, že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele
    opravňuje dotaci nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele,
    že údaje, které mu sdělil příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou
    nepravdivé.

                                                                       5
2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly
    k výpovědi smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly
     poskytnuty. Příjemce je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet
     poskytovatele uvedený ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet
    příjemce, přestože byla uzavřena smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
     kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy,
    jestliže porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu
    dle odst. 5 tohoto ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí,
    že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy
    je stanoven v těchto případech:

      a) Za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha
            umožňuje nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,

      b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
      c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování a vypořádání dotace až do výše 5% z dotace,
      d) za nedodržení stanoveného rozsahu poskytování sociální služby dle čl. IV. odst. 1 - poměrná

            část dotace poskytnuté na příslušnou sociální službu,
      e) za porušení zákona o zadávání veřejných zakázek:

            1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
            2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
            3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
            4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky

                 (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne
                500 000 Kč bez DPH atd.)
            5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této
                zakázky (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.)
      f) za porušení povinností uvedené v čl. VI odst. 5 a 6 této smlouvy 100% výdajů zakázky.
       Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných
       výdajů se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat
       poskytovatel příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil
       povinnost, která souvisí s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel
       dotace nebo podmínku, za které byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení
       opatřeni k nápravě a není možné uložit snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci
       nebo její část, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost
       kjejímu vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce
       za porušení rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení povinností příjemce uvedených včl. VII. v odst. 7 písm. a) a b) této smlouvy má za
       následek odvod za porušení rozpočtové kázně ve výši 100% z celkové částky poskytnuté dotace.

9. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 a 8 tohoto ustanovení
       a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanovení, bude
       považováno za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši
       neoprávněného použití dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši
       1 promile denně ve vztahu k uloženému odvodu.

                                                                       X.
                                                            Ostatní ujednání

1. Příjemce prohlašuje, že se řádně seznámil s Metodikou (včetně jejích příloh), která je veřejně
      přístupná na webových stránkách poskytovatele a zavazuje se, že se jí bude řídit.

2. Příjemce je povinen seznámit se prostřednictvím aplikace OKslužby Poskytovatel s hodnocením
      své žádosti o účelovou dotaci z rozpočtu Jihočeského kraje na rok 2017 u každé jednotlivé
      sociální služby, včetně vyčíslení neuznatelných / nadhodnocených nákladů.

                                                                           6
i

   3. Příjemce se zavazuje poskytnout v průběhu roku, na žádost poskytovatele, informace a data
        související se sociální službou, na kterou byla dotace poskytnuta.

   4. Příjemce souhlasí se zveřejněním této smlouvy a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje,
        které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
        zákoník. Tyto údaje jsou zpracovávány a zveřejňovány za účelem informování o činnosti
        Jihočeského kraje a jeho veřejné kontroly. Souhlas se uděluje na dobu 10 let od uzavření
        smlouvy.

   5. Příjemce se zavazuje zajistit informování veřejnosti o tom, že sociální služba byla podpořena
        peněžními prostředky Jihočeského kraje.

   6. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech,
        propagujících podporu sociálních služeb uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití
        krajských symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení
        marketingu a cestovního ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat
        v souladu se směrnicí č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání
        symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www.krai-
        iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato zveřejněná verze směrnice se považuje
        za součást této smlouvy.

                                  XI.
                      Závěrečná ujednání

   1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních
       stran obdrží 1 výtisk.

   2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků,
       podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa,
       statutární zástupce, číslo bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto
       případech nebude uzavíraný samostatný dodatek ke smlouvě.

   3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje
       č. SM/107/ZK - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je
       dostupná na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla,
       zveřejněná směrnice, jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této
       smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné
       finanční podpory dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor
       mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

   4. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
       podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon
       o registru smluv) zajistí poskytovatel dotace.

   5. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé,
       svobodné a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně
       podepsána.

   6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
       stran.

   V Českých Budějovicích dne ^ j _Q2- 2Q17  V  dne

   Za poskytovatele:

   Mgr. Jiří Zimola
   hejtman

                                                RYBKA - Tábor, i.s.

                                                  ČSA 925,390 03 Tábor
                                                      IČO: 691 13 602
i