Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA o poskytování reklamních a propagačních služeb uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „smlouva“) mezi ANTECOM s.r.o. se sídlem Blatenská 2166/7, Praha 4, PSČ 148 00 IČO: 28362926, DIČ: CZ28362926 zapsaná u Městského soudu v Praze, v oddíle C, vložka 136224 zastoupená jednatelkou společnosti PhDr. Janou Jenšíkovou (dále jen „Vydavatel“) Č.účtu: 2021853028/5500 a Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00 IČO: 71377999 Zastoupená generálním ředitelem Mgr. Ing. Karlem Kučerou (dále jen „Klient“) (dále společně jen „smluvní strany“) 1. Smluvní strany 1.1 Vydavatel prohlašuje, že je společností s ručením omezeným řádně založenou a existující v souladu s právním řádem České republiky a jakožto takový má právo tuto smlouvu uzavřít. 1.2 Vydavatel vydává magazín TRADE NEWS na základě registrace Ministerstva kultury ČR MK ČR E 20842 a pod identifikačním číslem ISSN 1805-5397 jako dvouměsíčník, magazín o obchodu a exportu. 1.3 Klient prohlašuje, že je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu a obchodu, založenou a existující v souladu s právním řádem České republiky, a jakožto takový má právo tuto smlouvu uzavřít. 2. Předmět smlouvy a závazky stran 2.1 Předmětem smlouvy je prezentace Klienta a jeho produktů v rámci všech vydání TRADE NEWS 2017, číslo 1 až 6/2017. 2.2 Magazín o obchodu a exportu TRADE NEWS vychází jako dvouměsíčník a jeho hlavním partnerem je Asociace malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR. Dalšími partnery jsou MZV ČR, MPO ČR, agentura CzechTrade, ČEB, EGAP, ICC ČR, Komerční banka aj. Dává si za cíl oslovit nejen malé a střední firmy (tzv. Small and medium enterpreneurs – SME); vedle menších a středních firem cílí i na velké podnikatelské subjekty. V rámci spolupráce s Ministerstvem zahraničních věcí ČR je také důležitým prostředníkem mezi českou ekonomickou diplomacií a firmami. Jeho stěžejním obsahem jsou informace o nových trendech v obchodu i exportu, specifikách zahraničních trhů a obchodních příležitostech, praktické rady pro vstup a působení na zahraničních trzích, finanční a právní poradenství apod. Zvláštní prostor je určen zkušenostem úspěšných českých exportérů. Velkou přidanou hodnotou časopisu jsou analýzy a infografiky. Průměrný auditovaný náklad je pro rok 2017 plánován na 8200 kusů a je distribuován na konkrétní adresy manažerů firem na základě exkluzivní databáze prostřednictvím České pošty, časopis je dále k dispozici na konkrétních vybraných tematických akcích (seminářích, konferencích, setkáních) organizovaných pro SME. 2.3 Prezentace klienta je smluvena v následujícím rozsahu: Ve všech vydání TRADE NEWS 2017 (6x) bude mít k dispozici 1/3 strany (výškový formát) – buď na text/PR, nebo inzerát (určí klient do uzávěrky uvedené v Harmonogramu – viz příloha č. 1 této smlouvy); u PR se jedná o text o maximálním počtu znaků i s mezerami 1200 + ilustrační foto, u inzerátu se jedná o tiskové pdf, CMYK, formát 56,2 x 240 mm. - V číslech 3/2017 (Skandinávie – věda, vývoj, inovace, startupy) a 4/2017 (Německo – strojírenství, doprava) bude mít klient dále vždy dvoustranu, tedy celkem další 4 strany. - V jednom vydání, které určí klient do uzávěrky zvoleného čísla podle Harmonogramu, bude vklad letáku klienta o maximálním výsledném rozměru 188 x 250 mm. 2.4 Klient se zavazuje dodat Vydavateli všechny potřebné podklady k realizaci formou tiskového dokumentu ve formátu PDF, v rozlišení 300 DPI + podkladů pro text nebo přímo textu ve formátu .doc + obrázků v tiskovém rozlišení, nejpozději do data uzávěrky každého vydání, která jsou uvedena v Harmonogramu. 2.5 Vydavatel je povinen uveřejnit prezentace Klienta v termínech vydání uvedených v Příloze č. 1 smlouvy. 2.6 V rámci této smlouvy je dohodnuto také mediální partnerství, a to formou oboustranného umístění loga (CzechInvest, TRADE NEWS) na hlavní webové stránce obou smluvních stran. V rámci tohoto partnerství je logo CzechInvest umístěno mezi partnery časopisu v printu a kromě toho obdrží CzechInvest minimálně 50 ks výtisků TRADE NEWS každého vydání zdarma pro svou prezentaci. 3. Cenové ujednání 3.1 Klient se zavazuje zaplatit Vydavateli za svou prezentaci částku celkem 232 320 Kč (slovy dvě stě třicet dva tisíc tři sta dvacet korun českých) vč. DPH za plnění specifikované v čl. 2 této smlouvy; tato celková částka bude fakturována po částech vždy za každé jednotlivé vydání, tedy ve výši 32.000,- Kč (třicet dva tisíc korun českých) plus DPH za každé ze šesti (6) vydání. Tato cena je maximální. 3.2 Vydavatel zašle Klientovi fakturu ve smluvené výši vždy po vydání předmětného čísla TRADE NEWS se splatností 14 dnů ode dne doručení faktury Klientovi. 3.3 Cena bude splatná po celkovém řádném provedení a včasném plnění předmětu smlouvy. Cenu uhradí Klient na základě faktury vystavené Vydavatelem, a to bankovním převodem na účet Vydavatele uvedený v záhlaví smlouvy. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Splatnost faktury je 14 dnů od jejího doručení Klientovi. 3.4 V případě, že faktura nebude obsahovat zákonem předepsané náležitosti, je Klient oprávněn ji do data splatnosti vrátit a Vydavatel bude povinen vystavit novou fakturu obsahující všechny povinné náležitosti s novým termínem splatnosti. V takovém případě není Klient v prodlení s úhradou faktury. 4. Kontaktní osoby Obě strany se dohodly, že pro činnosti vyplývající z této smlouvy (dle čl. 2) stanovují následující kontaktní osoby: za Vydavatele: PhDr. Janu Jenšíkovou, jensikova@antecom.cz, tel.: 602 342 799 a za Klienta: Jaroslava Holého, MBA, jaroslav.holy@czechinvest.org, tel: 605 476 851 5. Ochrana informací 5.1 Smluvní strany prohlašují, že označily při jednání o uzavření této smlouvy všechny informace týkající se činnosti, účetních a daňových skutečností smluvních stran jako důvěrné. Na tyto důvěrné informace se vztahuje ochrana podle § 1730 zák. č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku, v platném znění. 5.2 Toto ustanovení se netýká případů, kdy smluvní strany jsou povinny poskytnout informace na základě platných právních předpisů. 6. Smluvní sankce 6.1 Smluvní strany se dohodly, že v případě, že Vydavatel nedodrží závazky uvedené v čl. 2. této smlouvy, je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč (slovy deset tisíc korun českých) za každý jednotlivý nesplněný závazek smlouvy. 6.2 V případě prodlení Klienta s úhradou faktury může Vydavatel vyúčtovat zákonný úrok z prodlení za každý den prodlení a Klient je povinen tuto sankci uhradit. Sjednáním smluvní pokuty nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody, vzniklé porušením konkrétní povinnosti upravené smluvní pokutou, ve výši převyšující smluvní pokutu. 7. Doručování 7.1 Smluvní strany se dohodly, že za den doručení jakékoli poštovní zásilky se považuje třetí den následující po dni, ve kterém prokazatelně došlo k předání této zásilky držiteli poštovní licence k doručení ve formě doporučené zásilky na adresu příslušné smluvní strany, nebylo-li prokázáno dřívější doručení. 7.2 Za adresu smluvní strany se považuje adresa uvedená v záhlaví této smlouvy nebo adresa uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, aktuálního ke dni odeslání poštovní zásilky. 7.3 Pokud si smluvní strany písemně oznámily změnu adresy pro doručování písemností, považuje se pro účely této smlouvy za adresu smluvní strany adresa uvedená v tomto oznámení. 7.4 Za doručení poštovní zásilky se považuje též den osobního předání této zásilky příslušné smluvní straně, a to za podmínky, že k tomuto osobnímu předání dojde dříve, než nastane fikce doručení uvedená v tomto článku. 8. Ostatní ujednání 8.1 Poruší-li jedna ze smluvních stran podstatným způsobem své povinnosti stanovené obecně závazným předpisem nebo touto smlouvou, je druhá smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit, jestliže to oznámí bez zbytečného odkladu druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva na uplatnění nároků na náhradu škody, vzniklé porušením smlouvy. Odstoupení musí být vždy učiněno písemně a je účinné jeho doručením druhé smluvní straně. 8.2 Za podstatné porušení smluvních povinností se považuje zejména: a) nedodržení obsahu a rozsahu smluveného reklamního plnění b) poškození dobrého jména druhé smluvní strany. 8.3 Klient je oprávněn ukončit smlouvu jednostrannou výpovědí i bez udání důvodu, s výpovědní lhůtou 14 dní ode dne doručení výpovědi druhé smluvní straně. 9. Autorské právo a rozsah užití autorského díla (licence) 9.1 Jestliže plnění této smlouvy bude vykazovat znaky autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Autorský zákon“), bude se takové dílo považovat za dílo vytvořené na objednávku ve smyslu § 61 Autorského zákona a Klient bude v takovém případě oprávněn vykonávat svým jménem a na svůj účet majetková práva k dílu k účelu vyplývajícímu ze smlouvy. 9.2 Vydavatel současně poskytuje Klientovi oprávnění k výkonu práva dílo užít po vzájemné dohodě obou stran i k jinému účelu, než který vyplývá z této smlouvy; toto licenční ujednání se vztahuje ke všem způsobům užití v neomezeném rozsahu. 9.3 Odměna za užití díla je obsažena v celkové odměně dle článku 3. této smlouvy. Vydavatel nemá právo na dodatečnou odměnu za využití práv k dílu a není oprávněn takové dílo sám užít nebo poskytnout licenci k němu třetí osobě. 10. Trvání smlouvy a závěrečná ustanovení 10.1 Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou. Uzavírá se na dobu určitou, a to od 1. 2. 2017 do 31. 12. 2017. 10.2 Veškeré změny a doplňky smlouvy lze provádět vzestupně číslovanými dodatky, které vyžadují pro svoji platnost písemnou formu a musí být podepsány oběma smluvními stranami. 10.3 Tuto smlouvu mohou smluvní strany před ukončením její účinnosti ukončit vzájemnou dohodou. Dohoda musí být učiněna písemně. V dohodě musí být stanoveno, jakým způsobem budou vypořádány vzájemné závazky 10.4 Za písemnou formu nebude pro účely výše uvedené považována výměna e-mailových či jiných elektronických zpráv. 10.5 Právní vztahy a podmínky touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 10.6 Tato smlouva byla vyhotovena ve třech (3) výtiscích, z nichž Klient obdrží dvě (2) a Vydavatel jedno (1) vyhotovení s platností originálu. 10.7 Zástupci smluvních stran prohlašují, že obsah smlouvy je stranám dobře znám a odráží jejich skutečné zájmy, smlouva byla uzavřena v dobré víře a po vzájemné dohodě. V Praze dne ………..2017 V…………..dne……2017 Za Klienta Za Vydavatele ………………………………………… ……………………………….. Mgr. Ing. Karel Kučera PhDr. Jana Jenšíková Generální ředitel jednatelka Agentura pro podporu podnikání a investic ANTECOM s.r.o. CzechInvest