Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1413682: Smlouva o poskytování reklamních a propagačních služeb

Příloha Smlouva_Antecom.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
                 o poskytování reklamních a propagačních služeb
uzavřená podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,

                                      v platném znění
                                    (dále jen „smlouva“)

mezi

ANTECOM s.r.o.
se sídlem Blatenská 2166/7, Praha 4, PSČ 148 00
IČO: 28362926, DIČ: CZ28362926
zapsaná u Městského soudu v Praze, v oddíle C, vložka 136224
zastoupená jednatelkou společnosti
PhDr. Janou Jenšíkovou
(dále jen „Vydavatel“)
Č.účtu: 2021853028/5500

a

Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest
se sídlem Štěpánská 567/15,
Praha 2, PSČ 120 00
IČO: 71377999
Zastoupená generálním ředitelem
Mgr. Ing. Karlem Kučerou
 (dále jen „Klient“)

(dále společně jen „smluvní strany“)

1. Smluvní strany

1.1 Vydavatel prohlašuje, že je společností s ručením omezeným řádně založenou a existující
    v souladu s právním řádem České republiky a jakožto takový má právo tuto smlouvu
    uzavřít.

1.2 Vydavatel vydává magazín TRADE NEWS na základě registrace Ministerstva kultury ČR
    MK ČR E 20842 a pod identifikačním číslem ISSN 1805-5397 jako dvouměsíčník,
    magazín o obchodu a exportu.

1.3 Klient prohlašuje, že je státní příspěvkovou organizací podřízenou Ministerstvu průmyslu
    a obchodu, založenou a existující v souladu s právním řádem České republiky, a jakožto
    takový má právo tuto smlouvu uzavřít.

2. Předmět smlouvy a závazky stran
2.1 Předmětem smlouvy je prezentace Klienta a jeho produktů v rámci všech vydání TRADE

    NEWS 2017, číslo 1 až 6/2017.
2.2 Magazín o obchodu a exportu TRADE NEWS vychází jako dvouměsíčník a jeho hlavním

    partnerem je Asociace malých a středních podnikatelů a živnostníků ČR. Dalšími partnery
    jsou MZV ČR, MPO ČR, agentura CzechTrade, ČEB, EGAP, ICC ČR, Komerční banka
    aj.

    Dává si za cíl oslovit nejen malé a střední firmy (tzv. Small and medium enterpreneurs –
    SME); vedle menších a středních firem cílí i na velké podnikatelské subjekty. V rámci
    spolupráce s Ministerstvem zahraničních věcí ČR je také důležitým prostředníkem mezi
    českou ekonomickou diplomacií a firmami. Jeho stěžejním obsahem jsou informace o
    nových trendech v obchodu i exportu, specifikách zahraničních trhů a obchodních
    příležitostech, praktické rady pro vstup a působení na zahraničních trzích, finanční a
    právní poradenství apod. Zvláštní prostor je určen zkušenostem úspěšných českých
    exportérů. Velkou přidanou hodnotou časopisu jsou analýzy a infografiky.

    Průměrný auditovaný náklad je pro rok 2017 plánován na 8200 kusů a je distribuován na
    konkrétní adresy manažerů firem na základě exkluzivní databáze prostřednictvím České
    pošty, časopis je dále k dispozici na konkrétních vybraných tematických akcích
    (seminářích, konferencích, setkáních) organizovaných pro SME.

2.3 Prezentace klienta je smluvena v následujícím rozsahu:

         Ve všech vydání TRADE NEWS 2017 (6x) bude mít k dispozici 1/3 strany (výškový
         formát) – buď na text/PR, nebo inzerát (určí klient do uzávěrky uvedené
         v Harmonogramu – viz příloha č. 1 této smlouvy); u PR se jedná o text o maximálním
         počtu znaků i s mezerami 1200 + ilustrační foto, u inzerátu se jedná o tiskové pdf,
         CMYK, formát 56,2 x 240 mm.
    - V číslech 3/2017 (Skandinávie – věda, vývoj, inovace, startupy) a 4/2017 (Německo –
         strojírenství, doprava) bude mít klient dále vždy dvoustranu, tedy celkem další 4
         strany.

    - V jednom vydání, které určí klient do uzávěrky zvoleného čísla podle Harmonogramu,
    bude vklad letáku klienta o maximálním výsledném rozměru 188 x 250 mm.

2.4 Klient se zavazuje dodat Vydavateli všechny potřebné podklady k realizaci formou
    tiskového dokumentu ve formátu PDF, v rozlišení 300 DPI + podkladů pro text nebo
    přímo textu ve formátu .doc + obrázků v tiskovém rozlišení, nejpozději do data uzávěrky
    každého vydání, která jsou uvedena v Harmonogramu.

2.5 Vydavatel je povinen uveřejnit prezentace Klienta v termínech vydání uvedených v
    Příloze č. 1 smlouvy.

2.6 V rámci této smlouvy je dohodnuto také mediální partnerství, a to formou oboustranného
    umístění loga (CzechInvest, TRADE NEWS) na hlavní webové stránce obou smluvních
    stran. V rámci tohoto partnerství je logo CzechInvest umístěno mezi partnery časopisu
    v printu a kromě toho obdrží CzechInvest minimálně 50 ks výtisků TRADE NEWS
    každého vydání zdarma pro svou prezentaci.

3. Cenové ujednání

3.1 Klient se zavazuje zaplatit Vydavateli za svou prezentaci částku celkem 232 320 Kč
(slovy dvě stě třicet dva tisíc tři sta dvacet korun českých) vč. DPH za plnění specifikované
v čl. 2 této smlouvy; tato celková částka bude fakturována po částech vždy za každé
jednotlivé vydání, tedy ve výši 32.000,- Kč (třicet dva tisíc korun českých) plus DPH za
každé ze šesti (6) vydání. Tato cena je maximální.

3.2 Vydavatel zašle Klientovi fakturu ve smluvené výši vždy po vydání předmětného čísla
TRADE NEWS se splatností 14 dnů ode dne doručení faktury Klientovi.
3.3 Cena bude splatná po celkovém řádném provedení a včasném plnění předmětu smlouvy.
Cenu uhradí Klient na základě faktury vystavené Vydavatelem, a to bankovním převodem na
účet Vydavatele uvedený v záhlaví smlouvy. Faktura musí splňovat náležitosti daňového
dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Splatnost
faktury je 14 dnů od jejího doručení Klientovi.
3.4 V případě, že faktura nebude obsahovat zákonem předepsané náležitosti, je Klient
oprávněn ji do data splatnosti vrátit a Vydavatel bude povinen vystavit novou fakturu
obsahující všechny povinné náležitosti s novým termínem splatnosti. V takovém případě není
Klient v prodlení s úhradou faktury.

4. Kontaktní osoby
Obě strany se dohodly, že pro činnosti vyplývající z této smlouvy (dle čl. 2) stanovují
následující kontaktní osoby:
za Vydavatele: PhDr. Janu Jenšíkovou, jensikova@antecom.cz, tel.: 602 342 799
a za Klienta: Jaroslava Holého, MBA, jaroslav.holy@czechinvest.org, tel: 605 476 851

5. Ochrana informací
5.1 Smluvní strany prohlašují, že označily při jednání o uzavření této smlouvy všechny
informace týkající se činnosti, účetních a daňových skutečností smluvních stran jako důvěrné.
Na tyto důvěrné informace se vztahuje ochrana podle § 1730 zák. č. 89/2012 Sb., Občanského
zákoníku, v platném znění.
5.2 Toto ustanovení se netýká případů, kdy smluvní strany jsou povinny poskytnout
informace na základě platných právních předpisů.

6. Smluvní sankce
6.1 Smluvní strany se dohodly, že v případě, že Vydavatel nedodrží závazky uvedené v čl. 2.
této smlouvy, je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč (slovy deset tisíc korun
českých) za každý jednotlivý nesplněný závazek smlouvy.
6.2 V případě prodlení Klienta s úhradou faktury může Vydavatel vyúčtovat zákonný úrok
z prodlení za každý den prodlení a Klient je povinen tuto sankci uhradit. Sjednáním smluvní
pokuty nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody, vzniklé porušením
konkrétní povinnosti upravené smluvní pokutou, ve výši převyšující smluvní pokutu.

7. Doručování
7.1 Smluvní strany se dohodly, že za den doručení jakékoli poštovní zásilky se považuje třetí
den následující po dni, ve kterém prokazatelně došlo k předání této zásilky držiteli poštovní
licence k doručení ve formě doporučené zásilky na adresu příslušné smluvní strany, nebylo-li
prokázáno dřívější doručení.
7.2 Za adresu smluvní strany se považuje adresa uvedená v záhlaví této smlouvy nebo adresa
uvedená ve výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, aktuálního ke dni
odeslání poštovní zásilky.
7.3 Pokud si smluvní strany písemně oznámily změnu adresy pro doručování písemností,
považuje se pro účely této smlouvy za adresu smluvní strany adresa uvedená v tomto
oznámení.
7.4 Za doručení poštovní zásilky se považuje též den osobního předání této zásilky příslušné
smluvní straně, a to za podmínky, že k tomuto osobnímu předání dojde dříve, než nastane
fikce doručení uvedená v tomto článku.

8. Ostatní ujednání
8.1 Poruší-li jedna ze smluvních stran podstatným způsobem své povinnosti stanovené obecně
závazným předpisem nebo touto smlouvou, je druhá smluvní strana oprávněna od této
smlouvy odstoupit, jestliže to oznámí bez zbytečného odkladu druhé smluvní straně.
Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena práva na uplatnění nároků na náhradu škody,
vzniklé porušením smlouvy. Odstoupení musí být vždy učiněno písemně a je účinné jeho
doručením druhé smluvní straně.
8.2 Za podstatné porušení smluvních povinností se považuje zejména:
a) nedodržení obsahu a rozsahu smluveného reklamního plnění
b) poškození dobrého jména druhé smluvní strany.
8.3 Klient je oprávněn ukončit smlouvu jednostrannou výpovědí i bez udání důvodu,
s výpovědní lhůtou 14 dní ode dne doručení výpovědi druhé smluvní straně.

9. Autorské právo a rozsah užití autorského díla (licence)
9.1 Jestliže plnění této smlouvy bude vykazovat znaky autorského díla ve smyslu zákona č.
121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně
některých zákonů, v platném znění (dále jen „Autorský zákon“), bude se takové dílo
považovat za dílo vytvořené na objednávku ve smyslu § 61 Autorského zákona a Klient bude
v takovém případě oprávněn vykonávat svým jménem a na svůj účet majetková práva k dílu
k účelu vyplývajícímu ze smlouvy.
9.2 Vydavatel současně poskytuje Klientovi oprávnění k výkonu práva dílo užít po vzájemné
dohodě obou stran i k jinému účelu, než který vyplývá z této smlouvy; toto licenční ujednání
se vztahuje ke všem způsobům užití v neomezeném rozsahu.
9.3 Odměna za užití díla je obsažena v celkové odměně dle článku 3. této smlouvy. Vydavatel
nemá právo na dodatečnou odměnu za využití práv k dílu a není oprávněn takové dílo sám
užít nebo poskytnout licenci k němu třetí osobě.

10. Trvání smlouvy a závěrečná ustanovení

10.1 Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou. Uzavírá se na dobu
určitou, a to od 1. 2. 2017 do 31. 12. 2017.
10.2 Veškeré změny a doplňky smlouvy lze provádět vzestupně číslovanými dodatky, které
vyžadují pro svoji platnost písemnou formu a musí být podepsány oběma smluvními
stranami.
10.3 Tuto smlouvu mohou smluvní strany před ukončením její účinnosti ukončit vzájemnou
dohodou. Dohoda musí být učiněna písemně. V dohodě musí být stanoveno, jakým způsobem
budou vypořádány vzájemné závazky

10.4 Za písemnou formu nebude pro účely výše uvedené považována výměna e-mailových či
jiných elektronických zpráv.

10.5 Právní vztahy a podmínky touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými
ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

10.6 Tato smlouva byla vyhotovena ve třech (3) výtiscích, z nichž Klient obdrží dvě (2) a
Vydavatel jedno (1) vyhotovení s platností originálu.

10.7 Zástupci smluvních stran prohlašují, že obsah smlouvy je stranám dobře znám a odráží
jejich skutečné zájmy, smlouva byla uzavřena v dobré víře a po vzájemné dohodě.

V Praze dne ………..2017                      V…………..dne……2017

Za Klienta                                 Za Vydavatele

…………………………………………                           ………………………………..
Mgr. Ing. Karel Kučera                       PhDr. Jana Jenšíková
Generální ředitel                           jednatelka
Agentura pro podporu podnikání a investic   ANTECOM s.r.o.
CzechInvest