Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA D35 Janov - Opatovec, VD-ZDS+AD Číslo smlouvy objednatele: 11PT-002547 ev. č.: 236/20 ISPROFIN/ISPROFOND: 500 155 0003 (553 154 0008.18710)) Číslo smlouvy zhotovitele: 20-319 Název související veřejné zakázky: Rámcová dohoda na projektové práce pro velké zakázky staveb pozemních komunikací, číslo dohody: 01UK- 003367 následující Smluvní strany 1. Ředitelství silnic a dálnic ČR Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 se sídlem: 659 93 390 IČO: CZ65993390 DIČ: příspěvková organizace právní forma: bankovní spojení: datová schránka: osoba oprávněná zastupovat zadavatele: kontaktní osoba ve věcech smluvních: e-mail: tel: kontaktní osoba ve věcech technických: e-mail: tel: (dále jen „objednatel”) 2. PRAGOPROJEKT, a.s. se sídlem: K R yšánce 1668/16, 147 54 Praha 4 IČO: 45272387 DIČ: CZ45272387 zápis v obchodním rejstříku: u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 1434 právní forma: akciová společnost bankovní spojení: zastoupen: kontaktní osoba ve věcech smluvních: e-mail: tel: kontaktní osoba ve věcech technických: e-mail: tel: ja ko Správce společnosti „PGP/AM BERG - RD projekty velké AMBERG Engineering Brno, a.s. Ptašínského 313/10, Ponava, 602 00 Brno se sídlem: 49446703 IČO: CZ49446703 DIČ: u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 1120 zápis v obchodním rejstříku: akciová společnost právní forma: bankovní spojení: zastoupen: kontaktní osoba ve věcech smluvních: e-mail: tel: kontaktní osoba ve věcech technických: e-mail: tel: ja ko Společník společnosti „PGP/AM BERG - RD projekty velké “ (dále jen „zhotovitel") na straně druhé uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu (dále jako „smlouva") Článek I. Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na vlastní nebezpečí a odpovědnost dílo, včetně poskytování souvisejících služeb (dále jen „plnění"), a to dle zadání objednatele v tomto rozsahu a členění: - vyhotovení projektové dokumentace ve stupni VD-ZDS pro hlavní část stavby; - vyhotovení projektové dokumentace ve stupni VD-ZDS pro SO 660 Objekty drah, SO 690 a SO 230 - SO 08-230 Železniční most km 233,017 přes D35. 2. Zhotovitel je při realizaci této smlouvy vázán zejména následujícími technickými podmínkami: - uvedenými v příloze A, dílu Rozsah služeb této Rámcové dohody - vydaným stanoviskem EIA, územními rozhodnutími a stavebními povoleními 3. Objednatel se zavazuje řádně dokončené plnění převzít a zhotoviteli zaplatit dohodnutou cenu podle této smlouvy. 4. Právní vztahy mezi smluvními stranami touto smlouvou neupravené se řídí Rámcovou dohodou Rámcová dohoda na projektové práce pro velké zakázky staveb pozemních komunikací, číslo dohody, číslo 01UK-003367 uzavřenou dne 24. 9. 2018 (dále jen „Rámcová dohoda"). Článek II. Cena za poskytování plnění 1. Objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli za řádné a včasné poskytnutí plnění dle této smlouvy celkovou cenu v následující výši: Cena celkem DPH v Kč Celková cena plnění v Kč Celková cena plnění v Kč včetně DPH bez DPH VD-ZDS pro hlavní část stavby DPH v Kč Dílčí cena plnění v Kč včetně DPH Dílčí cena plnění v Kč bez DPH VD-ZDS pro SO 660, SO 690 a SO 230 - SO 08-230 Železniční most km 233,017 přes D35 Dílčí cena plnění v Kč DPH v Kč Dílčí cena plnění v Kč bez DPH včetně DPH Autorský dozor a technická pomoc Objednateli Dílčí cena plnění v Kč DPH v Kč Dílčí cena plnění v Kč bez DPH včetně DPH Oceněný rozpis prací tvoří přílohu č. 1 (podrobnou specifikaci ceny tvoří příloha č. 1 - Oceněný rozpis prací. 2. Cena plnění byla zhotovitelem nabídnuta a stranami sjednána v souladu s podmínkami uvedenými v Rámcové dohodě. Objednatel bude zhotoviteli hradit cenu plnění pouze za skutečně poskytnuté a objednatelem odsouhlasené plnění v Předávacím protokolu. 3. Objednatel uhradí cenu plnění v souladu s platebními podmínkami uvedenými v Rámcové dohodě. 4. Kontaktní osobou objednatele ve věci fakturace a ve věcech technických (osobou příslušnou k převzetí, schválení nebo připomínkám ve smyslu přílohy C Zvláštních obchodních podmínek Rámcové dohody) je ' Článek III. Doba a místo plnění 1. Smluvní strany sjednávají dobu plnění následujícím způsobem: Zahájení plnění • na dílčí části SO 660, SO 690 a SO 230 - SO 08-230 Železniční most km 233,017 přes D35 ode dne účinnosti smlouvy (předpoklad 10/2020) • na dílčí části hlavní stavební část od vydání pokynu k zahájení prací (předpoklad 01/2021) Dokončení plnění: • na dílčí části SO 660, SO 690 a SO 230 - SO 08-230 Železniční most km 233,017 přes D35 cca 6 měsíců ode dne účinnosti smlouvy, (předpoklad 04/2021) • na dílčí části hlavní stavební část cca 9 měsíců od vydání pokynu k zahájení prací, (předpoklad 10/2021) Zhotovitel je povinen poskytovat jednotlivé části plnění v níže uvedených Ihůtách: Popis dané části plnění Lhůta pro provedení dané částí plnění Koncept část SO 230, SO 660 a SO 690 4 měsíce ode dne účinnosti smlouvy Čistopis část SO 230, SO 660 a SO 690 6 týdnů od předání připomínek objednatele ke Koncept Hlavní stavební část konceptu VD-ZDS ěásti SO 230, SO 660 Objekty Čistopis Hlavní stavební část Autorský dozor včetně technické pomoci objednateli drah a SO 690 6 měsíců od vydání pokynu k zahájení prací 2 měsíce od předání připomínek objednatele ke konceptu VD-ZDS hlavní stavební části Průběžně po celou dobu plnění Je povinností Zhotovitele do měsíce od obdržení připomínek svolat projednání připomínek 2. Smluvní strany sjednávají místo plnění takto: Ředitelství silnic a dálnic ČR, správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice Článek IV. Podmínky provádění díla 1. Pro plnění této smlouvy a práva a povinnosti smluvních stran platí příslušná ustanovení Rámcové dohody, pakliže v této smlouvě není sjednáno jinak. 2. Objednatel poskytne zhotoviteli bezplatně před zahájením jeho činnosti následující dokumentaci: • projektová dokumentace předchozího projektového stupně (DUR) v digitální podobě včetně zemního valu v k.ú. Opatovec a nově doplněné PHS • projektová dokumentace předchozího projektového stupně (DSP) v digitální podobě včetně zemního valu v k.ú. Opatovec, • doplňkový geotechnický průzkum stavby bude poskytnut pro SO 230, SO 660 a SO 690 do 01/2021, pro hlavní stavební část do 05/2021 • vydaná územní rozhodnutí o umístění stavby v právní moci • vydaná stavební povolení Výše uvedené podklady budou Zhotoviteli předány primárně elektronicky. Listinná podoba podkladů bude Zhotoviteli poskytnuta po vzájemné dohodě a pouze na vyžádání. Zhotovitel je povinen si do měsíce od předání výše uvedených podkladů překontrolovat jejich úplnost a závěr kontroly písemně sdělí objednateli. Dokumentaci nad rozsah dokumentace uvedené v tomto článku smlouvy, která je dostupná z veřejných zdrojů, a veškerá další nezbytná povolení, oznámení a souhlasy dotčených subjektů, které je dostupné z veřejných zdrojů a které jsou nezbytné pro řádnou realizaci díla, si zhotovitel zajistí na vlastní náklady a riziko. 3. Zásady kontroly zhotovitelem prováděných prací upravuje Rámcová dohoda.. Pro změnu podzhotovitele (subdodavatele), prostřednictvím kterého zhotovitel prokazoval v zadávacím řízení na uzavření Rámcové dohody kvalifikaci nebo byl hodnocen v rámci stanoveného hodnotícího kritéria „Kvalifikace a zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky", platí obecné podmínky pro podzhotovitele, uvedené v Rámcové dohodě a Zvláštní příloze k nabídce zhotovitele. 4. Ostatní podmínky, za kterých bude plněna smlouva, jsou následující • v rámci projektových prací a soupisu prací je zhotovitel povinen používat on-line aplikaci objednatele sloužící ke shromažďování dat a sledování postupu přípravy stavby (datový sklad stavby „DSS") a bude spolupracovat při zpracování HMG stavby v programu projektová příprava stavby „PPS". • v rámci projektových prací a soupisu prací položky A.3 Geodetické podklady je i zpracování projektu základní vytyčovací sítě (dále jen ZVS), která bude rozdělena na hlavní stavební část a SO 660 a 690. Čistopis projektu ZVS bude předložen již s konceptem dané části. • v rámci projektových prací a soupisu prací položky G. Související dokumentace bude mimo jiné: o v lokalitách B7c a B6b návrh několika tůní pro mokřadní druhy (podmínka 18.a) ÚR a umístění tůní a kamenných figur do prostoru naváděcí zeleně (podmínka 32.a,b) ÚR. o aktualizace biologického hodnocení před (podmínka 18.v) ÚR) • VD-ZDS pro jednotlivé části budou mít všechny potřebné souhrnné přílohy (tj. např. ZOV, HMG, ZVS, ZTKP aj.) • čistopis VD-ZDS bude vydán pouze v jedné verzi a to té odsouhlasené Objednatelem. Jakékoli další změny čistopisu, které vyvstanou v procesu zadávání veřejných zakázek, budou Zhotovitelem dopracovány vč. všech podkladů s tím souvisejících. Po dokončení výběrového řízení bude vydaná aktualizace VD-ZDS, ve které budou všechny změny zapracovány. • Součástí části zakázky Technická pomoc (dále jen TP) je i zpracování ZTKP a to pro obě části zakázky. • Součástí části zakázky TP je i TP během zadávacího řízení spočívající v aktivní spolupráci na tvorbě odpovědí na dotazy účastníků výběrového řízení resp. potenciálních Zhotovitelů stavby. Dále je součástí TP úprava dokumentace nebo její části, včetně zajištění požadavků souvisejících s plněním podmínek ÚR, stavebních povolení, atd., včetně projednání a zajištění stanovisek dotčených orgánů a správců sítí, koordinace projektové dokumentace DSP, DUR a inženýrských sítí. • Objednatel uvádí, že zamýšlí záměr podílení se třetích osob na kontrole prováděných služeb. Jedná se především o koordinátora D35, koordinátora BOZP, odborné posouzení GR RSD Praha, expertiza soupisu prací, příp. další experti. • Pokud budou mít změny oproti DSP nebo ÚR navrhované Zhotovitelem VD-ZDS dopad na změnu ÚR nebo SP, pak budou řešeny na finanční náklady Zhotovitele VD-ZDS. Pokud nebude domluveno jinak, lhůta k provedení díla se nezmění. • Ve fázi tvorby VD-ZDS si Objednatel vyhrazuje právo na případné zrušení části zakázky VD-ZDS hlavní část a to z důvodu možného nahrazení za PPP projekty nebo případného projektování dle žluté knihy FIDIC. 5. Způsob předání a převzetí díla upravuje Rámcová dohoda. Smluvní strany tímto sjednávají následující upřesňující podmínky pro předání a převzetí díla či odlišný způsob oproti ustanovením Rámcové dohody • Místo předání dokumentace Objednateli bude Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice. • Počet výtisků dokumentace: Koncept lx CD/DVD/Flash Čistopis 1x tištěná verze, lx CD/DVD/Flash Aktualizace po soutěži 3x tištěná verze, lx CD/DVD/Flash 6. Zásady kontroly zhotovitelem prováděných prací, stanovení organizace kontrolních dnů a postup při kontrole plnění, které budou dalším postupem zakryty, upravuje Rámcová dohoda. Smluvní strany tímto sjednávají následující upřesňující podmínky týkající se těchto povinností zhotovitele: • Zhotovitel vydá čistopis VD-ZDS až na základě souhrnného písemného stanoviska Objednatele, ve kterém bude Objednatel souhlasit se způsobem zapracování připomínek a požadavků Objednatele. • Zhotovitel je povinen účastnit se koordinačních jednání v rámci výkonu koordinátora D35 a včas dodávat podklady pro tato jednání (předpoklad lx měsíčně). 7. Součástí díla budou rovněž následující písemné výstupy z činnosti zhotovitele], které zhotovitel objednateli předá v termínu: • Záznamy z jednání vedené zhotovitelem - k připomínkám zúčastněných bude předán do týdne od konaného jednání. Čistopis záznamu do týdne od předání připomínek k záznamu. 8. Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou zhotovitelem na základě této smlouvy vztahuje GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)), je zhotovitel povinen zajistit plnění svých povinností v GDPR stanovených. V případě, kdy bude zhotovitelé v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních povinností zpracovatelem osobních údajů poskytnutých objednatelem nebo získaných pro objednatele, je povinen na tuto skutečnost objednatele upozornit a bezodkladně (vždy však před zahájením zpracování osobních údajů) s ním uzavřít smlouvu o zpracování osobních údajů, jejíž vzor je uveden v příloze Rámcové dohody. Smlouvu dle předcházející věty je dále zhotovitel s objednatelem povinni uzavřít vždy, když jej k tomu objednatel vyzve. 9. Změna doby plnění a doby trvání smlouvy: Objednatel je oprávněn jednostranně prodloužit dobu trvání smlouvy a dobu plnění dle čl. III. smlouvy, a to v případě, kdy nastanou následující okolnosti: • Nebude Objednatelem včas předaná některá z částí předávané dokumentace uvedená v čl. IV. odst. 2 • Na základě dodatečných požadavků třetích stran (dotčené orgány, změny norem či předpisů), kdy bude zásadním způsobem nutná změna DSP nebo DÚR. • V případě, že se bude jednat o nepodstatnou změnu závazku • Další okolnosti, které nemohl Objednatel předvídat a/nebojsou nutné pro zdárné dokončení díla 10. Platební podmínky vycházejí ze Zvláštních obchodních podmínek, přílohy C Rámcové dohody. Odměna bude Zhotoviteli uhrazena v celkové (paušální) výši uvedené v příslušné Smlouvě o dílo, a to ve třech splátkách: (i) 75% z této ceny po odevzdání konceptu příslušné části (ii) 20% z této ceny po odevzdání čistopisu příslušné části (iii) 5% z této ceny po zapracování všech změn v rámci výběrového řízení a vydání tištěné podoby VD-ZDS po výběrovém řízení Článek V. Závěrečná ustanovení 1. Smlouva je platná dnem připojení platného uznávaného elektronického podpisu dle zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů, oběma smluvními stranami do této smlouvy a jejích jednotlivých příloh, nejsou-li součástí jediného elektronického dokumentu (tj. do všech samostatných souborů tvořících v souhrnu sm louvu1). 2. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. 3. Tuto smlouvu je možno ukončit za podmínek stanovených v Rámcové dohodě. 4. Zhotovitel bere na vědomí a souhlasí s uveřejněním uzavřené smlouvy v registru smluv vedeném pro tyto účely M inisterstvem vnitra, v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., objednatelem. Zhotovitel nepovažuje žádnou část smlouvy za obchodní tajem ství ve smyslu § 504 zákona ě. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 5. Přílohu této smlouvy tvoří: 1. Oceněný rozpis prací, 6. Tato smlouva se vyhotovuje v elektronické podobě, přičemž obě Smluvní strany obdrží jejich elektronický originál. NA DŮKAZ SVÉHO SOUHLASU S OBSAHEM TÉTO SMLOUVY K NÍ SMLUVNÍ STRANY PŘIPOJILY SVÉ UZNÁVANÉ ELEKTRONICKÉ PODPISY DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ. 1 Uznávaný elektronický podpis m ůže být do všech souborů tvořících elektronický originál sm louvy připojen i prostřednictvím hash souborů s uznávaným elektronickým podpisem, vytvořených otiskem z originálního souboru sm louvy, jednotlivých příloh sm louvy nebo i archivu souborů obsahujícího přílohy sm louvy. Hash soubor zaručuje integritu originálního souboru, ze kterého byl otištěn (tj. při porovnání hash souboru vůči originálním u souboru, ze kterého byl otištěn, lze s jistotou určit, zda d ošlo nebo nedošlo k pozm ěnění obsahu originálního souboru). Dodavatel/zhotovitel používá hash soubory ve formátu PKCS#7 v DER kódování, vytvořené pom ocí algoritmu SH A 256 s algoritmem podpisu SH A256RSA. Soupis prací Příloha Cena celkemv Kčbez DPH” *) D35 Janov - O patovec B6,00% Číslo sm louvy: 11PT-002547 ev.fi.: 2 3 6 /2 0 Procentní poměr Procentní poměr NedpotUdanl NodrvXa >lrvtknU h Procentní poměr ze stavebních IVMmtnl ptrrir Ze Stavebních Procentní poměr Technická pomoc objednaleli - nMladl v U ími DPH ze stavebních nákladů •« u*vcsn.f h nákladů ze slavebních Mtonlrýdera' I*U bet nákladů nákladů nabídnutý nákladů DPH/hod)**) nabídnutý nabídnutý nabídnutý nabídnutý uchazečem v uchazečem v uchazečemv RinKut* uriow.a uchazečem v ............. .V uchazečem v Rámcové smlouvě - část Výkon IČk Rámcové smlouvě - Část Výkon ifi k • Jirri.n -m .st -část DÚR*) -část DSP*) SPvč majelkopr -část VD-ZDS*) ÚR*| projednáni*) 4338330) 0.000% 0000% 0 000% 0.000% Q.970% 800 řVrdpntUdany rettovvpočet nad u «n n «w * • garoM • . . r?enl předmětem není předmětem není předmětem neni předmětem PfrdankrMan* hodnota d.Ul fjit) Vr/r^4 plněni (dnám plněni plněni Nabídka uchazeče v KČ bez DPH 0 0 0 o- % tměna i r - v H t f & t f n t J twk'M SHODNOTAI KHODNOTAI KHODNOTAI "tOOftOlA* B5,B1% 88,89% ♦) Uchazeč použije pfl oceněni% poměrzeslavebních nákladů uvedený v Rámcové smlouvě Tento% poměr může být buďshodnýnebo niiSInežJe% poměr uvedenýv Rámcovésmlouvě Podrobnější popisviz 21 6 “Cena" v Rámcové smlouvě **) Uchazeč použije při oceněnihodinovou sazbu (bez DPH) ve stejné výší neboniiSI nei, je přlsluSná hodinová sazba bez DPH uvedenév pfiSlušném rozmezí předpokládanýchslavebních nákladů uvedenýchv Soupisu pracív tabulce "IV C) PoloJkovýrozpočet technická pomoc objednaleli" pFiSluSnéhotypového přikladu, kterýje součásti Rámcové smlouvy BIliSIpopis viz ČI 6 "Cena“ v Rámcové smlouvě Hodinovou sazbu doplnído příslušné tabulky technicképomoci **“) Celková cena bez DPH uvedená v Tabulce soupisu prací musl být shodná s Celkovou cenou v KČbez DPH uvedenou vNabídkové tabulce uchazeče _______ _______ Kontrola rovnosti dlT/lch cen v tabulce L l a miepsaných cen v teiv ktl l * fentm M prnp«ě«| Ta*. 1 1 a }. t i tt Dlí" aGú*JUt fefltroMpropočtiÝ»b>.t J a l . tiu l f i k ÚRRanM aoreU t K«mr«M pf#p6ÍH-T«> iftťílíP AOtdá! •oud.vi KůA tralfi*O p?U Tlib- í. 1 a V, W il! ? h (PRiumi l