Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1446918: Smlouva o firemním řešení

Příloha Specifikace_Sluzby_zakaznickych_ICT_reseni.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Internet - Specifikace služby
Specifikace 
Služby zákaznických 
ICT řešení
Předmětem Smlouvy je poskytnutí dodávky a správy 
zákaznických 
ICT řešení Smluvnímu partnerovi. Služba 
zákaznických
 ICT řešení (dále jen „Služba“) spočívá zejména v dodání IT zařízení (zejména serverů, počítačů, notebooků) v rozsahu uvedeném níže, jejich instalaci a zprovoznění včetně vytvoření a zajištění jejich vzájemného technického propojení do systému, v údržbě a servisu systému, v poskytnutí software včetně potřebných licenčních práv, a dále též v poskytnutí školení zaměstnancům Smluvního partnera.  Detailní popis služby je v dokumentu Popis služby, kterým se tato služba řídí.
Součástí smlouvy č.: 
28373217
 
(dále jen „Smlouva“)
Požadavek 
na
: 
Specifikace/verze: 
1/1
Nahrazuje specifikaci/verzi: 
 
 
 
 
 
Poskytovatel
T-Mobile Czech Republic a.s. 
se sídlem Tomíčkova 2144/1
, 148 00 Praha 4, IČ 649 49 681, spisová značka B 3787 vedená Městským soudem v Praze
Prodejce: 
Tomáš Pamánek
Obchodní případ ID:
 
OP 
292676
Partnerská smlouva: 
 
 
 
 
 
/
 
 
 
 
 
/
 
 
 
 
 
Smluvní partner / Oprávněná osoba
 1)
Obchodní firma/Jméno:
 
Město Chrudim
IČ/rodné číslo:
 
00270211
Oprávněný zástupce: 
Mgr. Petr Řezníček
Funkce:
 
Starosta města
Telefon:
 
469 657 140
E-mail:
 
petr.reznicek@chrudim-city.cz
1) 
Podrobné identifikační údaje – viz výše uvedená smlouva/příloha Seznam Oprávněných osob
Lokalita Smluvního partnera / Oprávněné osoby
Identifikace:
	
Město Chrudim
Podlaží:
	
Ulice:
	
	
Pardubická 67
Místnost:
	
Město:
	
	
Chrudim
PSČ:
	
537 16
Kontaktní osoba:
	
Ing. 
Jarmila Vojtíšková
Telefon:
	
469 657 650
Funkce:
	
	
vedoucí informatik
Fax:
	
E
-mail: 
	
	
jarmila.vojtiskova@chrudim-city.cz
Mobil:
	
xxxxxxxxx
    
Termíny
Služba bude zřízena k 1. 3. 2017.
Minimální doba užívání služby je stanovena na 
 
Cena vyúčtovaná za poskytování Služeb 
dle této Specifikace služeb se 
 do Minimálního odběru definovaného ve Smlouvě.
Cenové ujednání
Služba
Parametry
Jednorázová cena

(v Kč bez DPH)
Pravidelná měsíční cena (v Kč bez DPH)
Aktivace 
Služby zákaznických ICT řešení
Zahrnuto v pravidelné měsíční ceně.
Není
Dodávka a spr
áva 
Služby zákaznických ICT řešení
Není
Není
SLA
Typ SLA 
Garant 48
Není
4 817
 
 
Parametry služby
 
 
Garant 48
Jednotka
Odstranění poruchy a reakční doba
 
 
Odstranění poruchy - Priorita 1
48 hod
hodin
Reakční doba - Priorita 1
2 hod
hodin
Reakční doba - Priorita 2
8 hod
hodin
Reakční doba - Priorita 3
24 hod
hodin
Reakční doba - Priorita 4
48 hod
hodin
Doba poskytování služby
 
hodin/ dní
Pohotovost
8,5/5
Telefonická podpora
Odstranění poruchy
Náhradní díly včetně náhradních dílů na koncová zařízení
ano
-
Servisní zásah v místě instalace
ano
-
Vzdálený dohled (vzdálený přístup)*
ano
-
Odstranění poruchy – zajištění bezvadné funkčnosti servisovaného zařízení opravou vadného dílu nebo výměnou vadného dílu nebo celého zařízení za nové.
Reakční doba – lhůta k zahájení servisního zásahu. 
Garantovaná reakční doba servisu.
Úrovně priorit:
Priorita 1 – stav nouze, celková nefunkčnost systému.
Priorita 2 – porucha, funkčnost systému omezena.
Priorita 3 – chyba, funkčnost systému zachována.
Priorita 4 – vyžádané změny zákaznických dat., zpoplatnění dle platného ceníku
Pohotovost – doba, ve které je dodavatel připraven přijmout hlášení poruchy a zahájit nápravu.
Telefonická podpora – doba poskytované technické 
hotline
 pro kontaktní osoby z řad IT správců.
Doba poskytování služby - nasmlouvaná  servisní činnost bude prováděna na výzvu v této stanovené době.
8,5/5 – doba 8:00 – 17.00, o pracovních dnech.
24/5 – doba 00:00 - 24:00,pondělí až pátek, vyjma státních svátků.
24/7 – nepřetržitá doba 00:00 až 24:00,
Náhradní díly - vyčlenění náhradních dílů pro přednostní použití u zákazníka. Dodání náhradních dílů pro opravy v rozsahu potřebném.
Servisní zásah v místě instalace - servisní činnost technika určená pro opravy na místě instalace včetně dopravy.
Vzdálený dohled - komunikačního serveru ve stanovené době s garancí reakční doby, možnost opravy jen prostřednictvím dálkového dohledu
Preventivní údržba - periodická kontrola a údržba servisovaných zařízení, optimalizace konfigurací aktivních prvků sítě. 
Zahrnuje například:  kontrola dobíjení baterií/ kontrola funkce UPS, roční kapacitní zkouška baterie, vyčtení chybových hlášení 
HiPath
 a jejich analýza, kontrola funkčnosti tarif. 
programu
, záloha systémových dat, částečné vyčištění systému od povrchového prachu, kontrola funkce ostatních aplikací apod.
Backup
&
Recovery
 – záloha systému a zákaznických dat vzdáleným přístupem; obnovení konfigurace - komunikační server 
HiPath
, kompletní záloha zákaznických dat a OS
Pro technickou podporu využijte prosím telefonní číslo: 800 737 311
Smluvní partner/Oprávněná osoba podpisem této Specifikace služby potvrzuje, že se seznámil/a a porozuměl/a podmínkám zřízení a poskytování této Služby, zejména že se seznámil/a s cenami zde uvedené Služby včetně doplňkových Služeb, resp. s Ceníky vztahujícími se ke zřízení a poskytování této Služby či s Dohodou o cenových podmínkách, že s nimi souhlasí, že jsou mu/jí srozumitelné a že je bude dodržovat, zejména pak že bude hradit sjednané ceny zde uvedené Služby. Další podrobnosti a podmínky zřízení a poskytování zde uvedené Služby jsou stanoveny v Popisu služby, jejichž platné znění je k dispozici na 
www
.
t-mobile
.cz
 
nebo na Zákaznickém portálu, přičemž Smluvní partner / Oprávněná osoba prohlašuje, že se s těmito dokumenty seznámil a dále se zavazuje podmínky v těchto dokumentech stanovených dodržovat. Tato Specifikace služby se řídí rovněž podmínkami stanovenými ve Smlouvě (včetně Podmínek Firemního řešení) uzavřenou mezi poskytovatelem a Smluvním partnerem. Uzavírá-li tuto Specifikaci služby Oprávněná osoba tak svým podpisem potvrzuje, že se s podmínkami Smlouvy (včetně Podmínek Firemního řešení) seznámila a zavazuje se jimi řídit.
 
Uzavírá-li tuto Specifikaci služby Oprávněná osoba, tak tato Specifikace služeb je platná až okamžikem, kdy k podpisu této Specifikace služeb za TMCZ a Oprávněnou osobu připojí svůj podpis rovněž Smluvní partner dle Smlouvy, čímž vyjadřuje svůj souhlas s uzavřením této Specifikace služeb mezi Oprávněnou osobou a TMCZ.
Datum:
Datum:
Ing. Tomáš Hájek
 
/ 
Senior manažer prodeje korporátním zákazníkům
Mgr. Petr Řezníček
 / 
Starosta města
Jméno a funkce 
zástupce/
ců
 
poskytovatele
Jméno a funkce zástupce 
Smluvního partnera / Oprávněné osoby
Podpis/y zástupce/
ců
 poskytovatele
Podpis zástupce Smluvního partnera / Oprávněné osoby
T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 14800 Praha 4, Czech Republic, IČ:64949681, DIČ: CZ64949681  	Stránka 2 / 2
společnost vedená u Městského soudu v Praze, spisová 
značka B.3787
 
	ver. OTP_1501