Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Internet - Specifikace služby Specifikace Služby zákaznických ICT řešení Předmětem Smlouvy je poskytnutí dodávky a správy zákaznických ICT řešení Smluvnímu partnerovi. Služba zákaznických ICT řešení (dále jen „Služba“) spočívá zejména v dodání IT zařízení (zejména serverů, počítačů, notebooků) v rozsahu uvedeném níže, jejich instalaci a zprovoznění včetně vytvoření a zajištění jejich vzájemného technického propojení do systému, v údržbě a servisu systému, v poskytnutí software včetně potřebných licenčních práv, a dále též v poskytnutí školení zaměstnancům Smluvního partnera. Detailní popis služby je v dokumentu Popis služby, kterým se tato služba řídí. Součástí smlouvy č.: 28373217 (dále jen „Smlouva“) Požadavek na : Specifikace/verze: 1/1 Nahrazuje specifikaci/verzi: Poskytovatel T-Mobile Czech Republic a.s. se sídlem Tomíčkova 2144/1 , 148 00 Praha 4, IČ 649 49 681, spisová značka B 3787 vedená Městským soudem v Praze Prodejce: Tomáš Pamánek Obchodní případ ID: OP 292676 Partnerská smlouva: / / Smluvní partner / Oprávněná osoba 1) Obchodní firma/Jméno: Město Chrudim IČ/rodné číslo: 00270211 Oprávněný zástupce: Mgr. Petr Řezníček Funkce: Starosta města Telefon: 469 657 140 E-mail: petr.reznicek@chrudim-city.cz 1) Podrobné identifikační údaje – viz výše uvedená smlouva/příloha Seznam Oprávněných osob Lokalita Smluvního partnera / Oprávněné osoby Identifikace: Město Chrudim Podlaží: Ulice: Pardubická 67 Místnost: Město: Chrudim PSČ: 537 16 Kontaktní osoba: Ing. Jarmila Vojtíšková Telefon: 469 657 650 Funkce: vedoucí informatik Fax: E -mail: jarmila.vojtiskova@chrudim-city.cz Mobil: xxxxxxxxx Termíny Služba bude zřízena k 1. 3. 2017. Minimální doba užívání služby je stanovena na Cena vyúčtovaná za poskytování Služeb dle této Specifikace služeb se do Minimálního odběru definovaného ve Smlouvě. Cenové ujednání Služba Parametry Jednorázová cena (v Kč bez DPH) Pravidelná měsíční cena (v Kč bez DPH) Aktivace Služby zákaznických ICT řešení Zahrnuto v pravidelné měsíční ceně. Není Dodávka a spr áva Služby zákaznických ICT řešení Není Není SLA Typ SLA Garant 48 Není 4 817 Parametry služby Garant 48 Jednotka Odstranění poruchy a reakční doba Odstranění poruchy - Priorita 1 48 hod hodin Reakční doba - Priorita 1 2 hod hodin Reakční doba - Priorita 2 8 hod hodin Reakční doba - Priorita 3 24 hod hodin Reakční doba - Priorita 4 48 hod hodin Doba poskytování služby hodin/ dní Pohotovost 8,5/5 Telefonická podpora Odstranění poruchy Náhradní díly včetně náhradních dílů na koncová zařízení ano - Servisní zásah v místě instalace ano - Vzdálený dohled (vzdálený přístup)* ano - Odstranění poruchy – zajištění bezvadné funkčnosti servisovaného zařízení opravou vadného dílu nebo výměnou vadného dílu nebo celého zařízení za nové. Reakční doba – lhůta k zahájení servisního zásahu. Garantovaná reakční doba servisu. Úrovně priorit: Priorita 1 – stav nouze, celková nefunkčnost systému. Priorita 2 – porucha, funkčnost systému omezena. Priorita 3 – chyba, funkčnost systému zachována. Priorita 4 – vyžádané změny zákaznických dat., zpoplatnění dle platného ceníku Pohotovost – doba, ve které je dodavatel připraven přijmout hlášení poruchy a zahájit nápravu. Telefonická podpora – doba poskytované technické hotline pro kontaktní osoby z řad IT správců. Doba poskytování služby - nasmlouvaná servisní činnost bude prováděna na výzvu v této stanovené době. 8,5/5 – doba 8:00 – 17.00, o pracovních dnech. 24/5 – doba 00:00 - 24:00,pondělí až pátek, vyjma státních svátků. 24/7 – nepřetržitá doba 00:00 až 24:00, Náhradní díly - vyčlenění náhradních dílů pro přednostní použití u zákazníka. Dodání náhradních dílů pro opravy v rozsahu potřebném. Servisní zásah v místě instalace - servisní činnost technika určená pro opravy na místě instalace včetně dopravy. Vzdálený dohled - komunikačního serveru ve stanovené době s garancí reakční doby, možnost opravy jen prostřednictvím dálkového dohledu Preventivní údržba - periodická kontrola a údržba servisovaných zařízení, optimalizace konfigurací aktivních prvků sítě. Zahrnuje například: kontrola dobíjení baterií/ kontrola funkce UPS, roční kapacitní zkouška baterie, vyčtení chybových hlášení HiPath a jejich analýza, kontrola funkčnosti tarif. programu , záloha systémových dat, částečné vyčištění systému od povrchového prachu, kontrola funkce ostatních aplikací apod. Backup & Recovery – záloha systému a zákaznických dat vzdáleným přístupem; obnovení konfigurace - komunikační server HiPath , kompletní záloha zákaznických dat a OS Pro technickou podporu využijte prosím telefonní číslo: 800 737 311 Smluvní partner/Oprávněná osoba podpisem této Specifikace služby potvrzuje, že se seznámil/a a porozuměl/a podmínkám zřízení a poskytování této Služby, zejména že se seznámil/a s cenami zde uvedené Služby včetně doplňkových Služeb, resp. s Ceníky vztahujícími se ke zřízení a poskytování této Služby či s Dohodou o cenových podmínkách, že s nimi souhlasí, že jsou mu/jí srozumitelné a že je bude dodržovat, zejména pak že bude hradit sjednané ceny zde uvedené Služby. Další podrobnosti a podmínky zřízení a poskytování zde uvedené Služby jsou stanoveny v Popisu služby, jejichž platné znění je k dispozici na www . t-mobile .cz nebo na Zákaznickém portálu, přičemž Smluvní partner / Oprávněná osoba prohlašuje, že se s těmito dokumenty seznámil a dále se zavazuje podmínky v těchto dokumentech stanovených dodržovat. Tato Specifikace služby se řídí rovněž podmínkami stanovenými ve Smlouvě (včetně Podmínek Firemního řešení) uzavřenou mezi poskytovatelem a Smluvním partnerem. Uzavírá-li tuto Specifikaci služby Oprávněná osoba tak svým podpisem potvrzuje, že se s podmínkami Smlouvy (včetně Podmínek Firemního řešení) seznámila a zavazuje se jimi řídit. Uzavírá-li tuto Specifikaci služby Oprávněná osoba, tak tato Specifikace služeb je platná až okamžikem, kdy k podpisu této Specifikace služeb za TMCZ a Oprávněnou osobu připojí svůj podpis rovněž Smluvní partner dle Smlouvy, čímž vyjadřuje svůj souhlas s uzavřením této Specifikace služeb mezi Oprávněnou osobou a TMCZ. Datum: Datum: Ing. Tomáš Hájek / Senior manažer prodeje korporátním zákazníkům Mgr. Petr Řezníček / Starosta města Jméno a funkce zástupce/ ců poskytovatele Jméno a funkce zástupce Smluvního partnera / Oprávněné osoby Podpis/y zástupce/ ců poskytovatele Podpis zástupce Smluvního partnera / Oprávněné osoby T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 14800 Praha 4, Czech Republic, IČ:64949681, DIČ: CZ64949681 Stránka 2 / 2 společnost vedená u Městského soudu v Praze, spisová značka B.3787 ver. OTP_1501