Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1463030: Smlouva o realizaci zakázky " Zabezpečení ostrahy, recepční služby a

Příloha Příloha_č_86884ffb41c14ed281374a7bcce2f937._3_SOD.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 3 výzvy k podání nabídek
K čj.: 1/120/1558956–2016

                       Smlouva o realizaci zakázky

                                    číslo smlouvy: 211-002-17
                   (Pozn.: Doplní zhotovitel před uzavřením této smlouvy)

                                      Smluvní strany

Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky

se sídlem:                Praha 9, Drahobejlova 1404/4, PSČ: 190 03

zastoupena:               Ing. Rostislavem Zezulou MBA, generálním ředitelem

IČO:                      47114975

bankovní spojení:         ČNB

číslo účtu:               2011300091

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddíle A, vložce 7564

(dále jen “objednatel”)
na straně jedné

a

Obchodní firma/název/jméno a příjmení: Hana Nováčková IPO

se sídlem: Kalvodova 816/8, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

zastoupený: Ing. Radimem Nováčkem, prokuristou

IČO:         22982426

DIČ:         CZ516218270

bankovní spojení: ČSOB, a.s.

číslo účtu: 182 883 771 / 0300

zapsán v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, v oddíle A, vložce 2349

kontaktní e-mailová adresa: zakova@ipo.eu

POZN. Uchazeč doplní existující identifikační údaje; ostatní údaje, které se na uchazeče nevztahují, uchazeč

nedoplňuje. V případě, že uchazeči podávají společnou nabídku, je nutno uvést údaje o všech uchazečích.

(dále jen “zhotovitel“)
na straně druhé

(společně dále jen „smluvní strany“ nebo každý jednotlivě „smluvní strana“)

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku podle ust. § 1746 odst. 2 a § 2079 a násl., zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto:

                                         smlouvu o realizaci zakázky
                                               (dále jen „smlouva“)

                                                          Preambule
Objednatel provedl dle interních předpisů zadávací řízení k veřejné zakázce „Zabezpečení
ostrahy, recepční služby a tísňových tlačítek s připojením na PCO“ (dále jen „Zadávací
řízení“) na uzavření této smlouvy. Smlouva je uzavřena se zhotovitelem na základě výsledku

                                                                                                                      1z9
 Zadávacího řízení. Objednatel tímto ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 občanského zákoníku předem
 vyloučil přijetí nabídky na uzavření této smlouvy s dodatkem nebo odchylkou.

                                    1. Předmět a účel smlouvy

1.1. Účelem této smlouvy je „Zabezpečení ostrahy, recepční služby a tísňových tlačítek
       s připojením na PCO (dále jen služba)“ dle požadavku a rozsahu uvedeném v této smlouvě.

1.2. Zhotovitel se zavazuje provádět službu v sjednaném rozsahu, druhu, množství, jakosti a čase a
       za podmínek uvedených v této smlouvě. Objednatel se zavazuje za řádně dodané plnění
       služby - zaplatit zhotoviteli za níže uvedených podmínek cenu dle čl. 2 smlouvy.

1.3. Zhotovitel prohlašuje, že před podpisem této smlouvy měl možnost se řádně seznámit
       s místem plnění. Zhotovitel dále prohlašuje, že je mu znám stav budov a že plnění, které je
       touto smlouvou sjednáváno, je pro účely objednatele a jeho činnost vhodné a bude naplňovat
       objednatelem požadovaný účel této smlouvy.

                                         2. Cena plnění

2.1. Cena služby činí měsíčně 85.968,00,- Kč bez DPH (slovy:
       osmdesátpěttisícdevětsetšedesátosmkorunčeských)(dále jen „Cena“), s tím, že výše DPH činí
       18.053,28,- Kč a měsíční cena činí 104.021,28,- Kč včetně DPH. Cena bez DPH je cena
       smluvní, pevná a neměnná. Cena bez DPH je stanovena mezi smluvními stranami jako
       nepřekročitelná a nejvýše přípustná za komplexní měsíční plnění celého předmětu této
       smlouvy a zahrnuje veškeré náklady, výdaje a činnosti zhotovitele a jeho případných
       subdodavatelů související s řádným a úplným poskytováním služeb a dále náklady na
       dodávky, stroje, pracovní sílu, zajištění a přepravu veškerých věcí, zařízení a dodávek, které
       je zhotovitel povinen zajistit pro řádné plnění této smlouvy.

POZN. Uchazeč doplní měsíčí cenu celého předmětu této smlouvy, vyplněním jejího číselného i slovního vyjádření (údaj
        o této ceně bez DPH představuje nabídkovou cenu). Výše této ceny nesmí překročit částku za dobu
        poskytovaných služeb tj. 1.1.2017 – 31.12.2018 částku 2 000 000,- Kč bez DPH.

2.2. V případě změny sazby DPH se smluvní strany dohodly, že k ceně služby bude účtována
       sazba DPH aktuální ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

2.3. Smluvní strany dále pro vyloučení pochybností sjednávají, že v případě požadavku
       objednatele na rozšíření rozsahu služeb uvedených v čl. 1.1. bude na základě závazné
       objednávky objednatele tato služba zajištěna zhotovitelem a fakturována zvlášť samostatnou
       fakturou.

                          3. Doba, místo, způsob a rozsah plnění

3.1. Zhotovitel je povinen objednateli poskytnout služby v době od 1.1.2017 do 31.12.2018.
3.2. Zhotovitel je povinen objednateli poskytnout služby v místě způsobu a rozsahu plnění:
Zajištění pravidelné ostrahy a recepční služby v pracovních dnech v rozsahu 06:00 - 18:30 a

       následné zabezpečení EZS s připojením na PCO s reakční dobou zásahu do 10 min.
       v budovách: Ústředí VoZP ČR, Drahobejlova 1404/4, Praha 9, Pobočka VoZP ČR,
       Bělehradská 130, Praha 2, Pobočka VoZP ČR, Koterovská 34, Plzeň. Zároveň pro tyto
       objekty budou zpracovány směrnice pro tuto službu.

                                                                                                                        2z9
      Provoz tísňových tlačítek s připojením na PCO, včetně reakční doby zásahu do 10 min.:
       Pobočka VoZP ČR, Bělehradská 130, Praha 2, Jednatelství VoZP ČR, Matiční 2, 701 00
       Ostrava, Jednatelství VoZP ČR, Dvořákova 385, 473 01 Nový Bor, Jednatelství VoZP ČR,
       Masarykovo náměstí 2667, 530 02 Pardubice, Jednatelství VoZP ČR, Sklářská 359, 285 06
       Sázava, Jednatelství VoZP ČR, Husova 1656/52, 586 01 Jihlava, Jednatelství VoZP ČR, J.A.
       Bati5645, Areál Svit 51.budova, 760 01 Zlín, Jednatelství VoZP ČR, Jugoslávská 8, 360 01
       Karlovy Vary.

Připojení na PCO je včetně služeb dispečinku PCO včetně provádění servisních služeb EZS a
       pravidelných revizí.

                                     4. Platební podmínky

4.1. Úhrada měsíční ceny ze strany objednatele zhotoviteli bude prováděna na základě řádně
       vystaveného daňového dokladu (faktury) zhotovitele, a to na bankovní účet zhotovitele
       uvedený v záhlaví této smlouvy či na účet zhotovitelem později písemně oznámený.

4.2. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli ve dvou výtiscích. Splatnost řádně
       vystavené faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Za den splnění platební povinnosti
       se považuje den odepsání částky ceny z účtu objednatele ve prospěch zhotovitele.

4.3. Daňový doklad (faktura) bude obsahovat všechny údaje týkající se daňového dokladu dle § 29
       a následující zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a náležitosti
       uvedené v § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Kromě zmiňovaných
       náležitostí je zhotovitel povinen uvést tyto další údaje a respektovat níže uvedené skutečnosti:

       - označení dokladu jako faktura – daňový doklad;
       - číslo této smlouvy, uvedené objednatelem v záhlaví této smlouvy;
       - den odeslání faktury;
       - počet příloh a razítko zhotovitele s podpisem zhotovitele;
       - číslo bankovního účtu zhotovitele.

4.4. Všechny částky v Kč poukazované mezi objednatelem a zhotovitelem na základě této
       smlouvy musí být prosté jakýchkoli bankovních poplatků nebo jiných nákladů spojených
       s převodem na jejich účty.

4.5. Pokud daňový doklad (faktura) neobsahuje všechny zákonem a touto smlouvou stanovené
       náležitosti, je objednatel oprávněn jej do data splatnosti vrátit; v takovém případě nebude
       v prodlení s jeho zaplacením. Zhotovitel je poté povinen vystavit nový daňový doklad
       (fakturu) splňující všechny náležitosti stanovené touto smlouvou a příslušnými právními
       předpisy, s novým termínem splatnosti. Ohledně vrácené faktury musí objednatel označit
       důvod jejího vrácení. Zhotovitel je povinen vystavit nový daňový doklad (fakturu) s tím, že
       běží nová lhůta stanovená v čl. 4.2. této smlouvy ode dne prokazatelného doručení
       opraveného a všemi náležitostmi opatřeného daňového dokladu (faktury) objednateli.

4.6. Zhotovitel prohlašuje, že není veden v registru nespolehlivých plátců DPH a že číslo
       bankovního účtu zhotovitele uvedené v této smlouvě či později písemně oznámené
       objednateli je ohledně zhotovitele řádně uvedeno v registru plátců DPH jako bankovní účet
       určený ke zveřejnění. Zhotovitel se zavazuje, že stane-li se po dobu trvání této smlouvy
       nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
       v platném znění (dále jen „Nespolehlivý plátce“), oznámí tuto skutečnost neprodleně písemně
       objednateli. Zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč

                                                                                                                        3z9
       pro případ porušení povinnosti zhotovitele oznámit objednateli, že se zhotovitel stal
       Nespolehlivým plátcem a/nebo pro případ, že zhotovitel jako číslo bankovního účtu pro účely
       placení měsíční ceny sdělí objednateli bankovní účet, který nebyl ohledně zhotovitele
       zveřejněn v registru plátců DPH. Stane-li se zhotovitel Nespolehlivým plátcem před
       uhrazením faktury měsíční ceny, je objednatel oprávněn zaplatit daň z přidané hodnoty
       z měsíční ceny, kterou mu fakturoval zhotovitel, přímo na účet příslušného správce daně
       zhotovitele s tím, že měsíční cena dle této smlouvy bude v části odpovídající dani z přidané
       hodnoty zhotoviteli řádně uhrazena ze stany objednatele formou tohoto zaplacení daně
       z přidané hodnoty přímo finančnímu úřadu. Pokud finanční úřad vyzve objednatele po
       uhrazení faktury zhotovitele k placení DPH nezaplacenému zhotovitelem při realizaci této
       smlouvy, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli částku, kterou takto bude povinen
       objednatel finančnímu úřadu uhradit, a to do 5 pracovních dnů ode dne oznámení objednatele
       zhotoviteli.

              5. Převzetí a kontrola služby, odpovědnost za vady a záruka

5.1. Oprávněnou osobou objednatele k převzetí a průběžné kontrole služby a jejího plnění je
       kontaktní osoba objednatele dle čl. 9.3 této smlouvy.

5.2. Zhotovitel odpovídá za to, že služby, které je zhotovitel povinen dle této smlouvy dodat,
       mají vlastnosti faktické i právní, sjednané v této smlouvě a stanovené v právních předpisech a
       technických normách (i doporučujících), jinak vlastnosti a jakost obvyklé. Zhotovitel
       poskytuje objednateli záruku za jakost dodané služby, jako celku i jednotlivých částí.

5.3. Při zjištěných závadách v plnění služby bude zhotovitel neprodleně telefonicky informován
       kontaktní osobou. Zároveň bude zhotoviteli zaslán požadavek na odstranění závad písemnou
       formou.

5.4. Zhotovitel má za povinnost neprodleně tyto závady odstranit. V případě 5 ti opakovaných
       závad v plnění služby může objednatel na základě těchto skutečností ukončit smlouvu
       s výpovědní dobou 1 měsíc.

5.5. Vznikne-li vadným plněním služby zhotovitele objednateli škoda, nahradí ji zhotovitel
       objednateli v plném rozsahu. Zhotovitel je povinen učinit veškerá potřebná opatření
       k odvrácení škody, nebo k jejímu zmírnění.

                                         6. Mlčenlivost

6.1. Není-li dále stanoveno jinak, je zhotovitel povinen během plnění této smlouvy i po uplynutí
       doby, na kterou je tato smlouva uzavřena, zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o
       kterých se dozví v souvislosti s plněním této smlouvy, zejména o skutečnostech majících
       charakter obchodního tajemství objednatele, dále informace a skutečnosti, jejichž uveřejnění
       navenek by se mohlo dotknout zájmů nebo dobrého jména objednatele atp. Této povinnosti
       může zhotovitele zprostit pouze předem a písemně objednatel.

6.2. Zhotovitel se zavazuje, že pokud v souvislosti s realizací této smlouvy přijde on, jeho
       pověření zaměstnanci nebo osoby, které oprávněně pověřil prováděním povinností dle této
       smlouvy do styku s osobními nebo citlivými údaji ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o
       ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, učiní veškerá opatření, aby nedošlo

                                                                                                                        4z9
       k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k těmto údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě,
       neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož aby i jinak
       neporušil zákon č.101/2000 Sb. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o osobních
       údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních
       údajů. Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení této smlouvy.

6.3. Povinnost mlčenlivosti a závazek k ochraně informací dle čl. 6.1. a 6.2. se nevztahuje na:

          - informace, které se staly veřejně přístupnými, pokud se tak nestalo porušením
               povinnosti jejich ochrany,

          - informace poskytnuté zaměstnancům, statutárním orgánům, jejich členům či
               prokuristům zhotovitele a jeho subdodavatelům podílejícím se na plnění dle této
               smlouvy, a to v rozsahu nezbytně nutném pro řádné plnění této smlouvy těmito
               osobami, a dále svým právním zástupcům a daňovým poradcům; v takovém případě je
               zhotovitel povinen zabezpečit povinnost těchto osob zachovávat mlčenlivost vůči
               třetím osobám v rozsahu poskytnutých informací,

          - informace, u kterých povinnost jejich zpřístupnění ukládá právní předpis.

6.4. Zhotovitel se zavazuje uhradit objednateli či třetí straně, kterou porušením povinnosti
       mlčenlivosti poškodí, veškeré škody tímto porušením způsobené. Povinnosti zhotovitele
       vyplývající z ustanovení příslušných právních předpisů o ochraně utajovaných informací
       nejsou ustanoveními tohoto článku dotčeny.

6.5. Budou-li informace, o nichž se zhotovitel dozví nebo má dozvědět při plnění smlouvy nebo
       v její souvislosti, obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany podle zákona č.
       101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších
       předpisů, zavazuje se zhotovitel zabezpečit řádně a včas splnění všech ohlašovacích
       povinností, které citovaný zákon vyžaduje, a je-li to nutné, včas písemně informovat
       objednatele o potřebě zajistit předepsané souhlasy subjektů osobních údajů se zpracováním
       údajů a poskytnout další nezbytnou součinnost. Této povinnosti se zhotovitel nemůže zprostit.

6.6. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva podléhá uveřejnění podle zákona č.
       340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
       a o registru smluv. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, že tato smlouva bude uveřejněna
       v registru smluv bez jakýchkoliv omezení, a to včetně případných příloh a dodatků. Smluvní
       strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve
       smyslu ustanovení platných právních předpisů a udělují svolení k jejich užití a uveřejnění bez
       stanovení jakýchkoliv dalších podmínek či omezení.

                            7. Sankční ujednání, trvání smlouvy

7.1. V případě, že pracovník zhotovitele nenastoupí z jakýchkoliv důvodů k provedení služby,
       zavazuje se zhotovitel zaplatit objednateli za každý den neplnění služby smluvní pokutu ve
       výši 10.000,- Kč.

7.2. V případě, že objednatel bude v prodlení se zaplacením oprávněně vystavené faktury
       zhotoviteli, je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení v zákonné výši.

7.3. Za porušení povinnosti mlčenlivosti dle čl. 6.1. této smlouvy se zhotovitel zavazuje zaplatit
       objednateli smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za každý jednotlivý případ, a to i v případě,
       že k porušení povinnosti dojde po řádném dodání plnění dle této smlouvy.

                                                                                                                        5z9
7.4. Za porušení povinnosti ochrany osobních údajů dle čl. 6.2. této smlouvy a/nebo porušení
       povinnosti zabezpečit dle čl. 6.5 této smlouvy řádně a včas splnění všech ohlašovacích
       povinností, které zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých
       zákonů, ve znění pozdějších předpisů, požaduje, se zavazuje zhotovitel zaplatit objednateli
       smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení, a to i v případě, že
       k porušení povinnosti dojde po řádném dodání plnění dle této smlouvy.

7.5. Tuto smlouvu je možné předčasně ukončit dohodou smluvních stran nebo odstoupením
       některé ze smluvních stran výhradně za podmínek dle této smlouvy. Smluvní strana je
       oprávněna odstoupit od této smlouvy v případě, že druhá smluvní strana podstatným
       způsobem poruší tuto smlouvu.

7.6. Za podstatné porušení této smlouvy zhotovitelem se považuje zejména následující:

          - v případě že služba nebude plněna dle čl. 3 smlouvy,

          - porušení článku 6. smlouvy.

7.7. Za podstatné porušení této smlouvy objednatelem se považuje výhradně prodlení objednatele
       s úhradou platby dle řádně vystavené faktury o více než 30 dnů a/nebo prodlení objednatele
       s poskytnutím součinnosti o více jak 30 dnů ode dne doručení druhé opakované písemné
       výzvy zhotovitele, ve které byla znovu podrobně specifikována požadovaná nezbytná
       součinnost.

7.8. V případě jiného než podstatného porušení smluvních povinností podle této smlouvy ze strany
       zhotovitele se objednatel zavazuje poskytnout zhotoviteli dodatečnou lhůtu 1 dne ke splnění
       jeho povinnosti. V případě nesplnění smluvních povinností zhotovitelem ani v takto
       dodatečně určené lhůtě se původně jiné než podstatné porušení smluvních povinností
       zhotovitele dle této smlouvy považuje za podstatné porušení smlouvy. Objednatel je dále
       oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě, že vůči zhotoviteli je zahájeno insolvenční
       řízení, zhotovitel je v úpadku, na jeho majetek je prohlášen konkurs nebo pokud zhotovitel
       vstoupí do likvidace. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně. Odstoupení je
       účinné ode dne, kdy bude doručeno druhé smluvní straně. V pochybnostech se má za to, že
       odstoupení bylo doručeno 5. dnem od jeho odeslání v poštovní zásilce s doručenkou na adresu
       dané smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy nebo později písemně oznámenou
       druhé smluvní straně. Odstoupením od této smlouvy nezanikají povinnosti smluvních stran
       k náhradě újmy a k úhradě smluvních pokut za závazky, které byly porušeny některou ze
       smluvních stran před doručením oznámení o odstoupení a dále ty závazky, které mají
       vzhledem ke své povaze trvat i po skončení smlouvy, zejm. povinnost mlčenlivosti a ochrany
       osobních údajů.

7.9. Smluvní pokuty dle této smlouvy jsou splatné do 30 (třiceti) dnů od doručení oprávněné
       výzvy k její úhradě spolu s fakturou vystavenou oprávněnou smluvní stranou. Uplatněním
       práva na zaplacení jakékoli smluvní pokuty ani její úhradou dle této smlouvy není dotčeno ani
       omezeno právo oprávněné smluvní strany na náhradu újmy způsobené porušením povinnosti,
       na kterou se vztahuje daná smluvní pokuta podle této smlouvy, v plné výši.

7.10. Smluvní pokuty lze uložit opakovaně a za každý jednotlivý případ. Zaplacením smluvní
       pokuty není dotčeno právo smluvní strany na náhradu škody vzniklé porušením smluvní
       povinnosti, které se smluvní pokuta týká.

7.11. Odstoupení od smlouvy musí být písemné, jinak je neplatné. Odstoupení je účinné ode dne,
       kdy bude doručeno druhé smluvní straně. V pochybnostech se má za to, že odstoupení bylo
       doručeno do 5 dnů od jeho odeslání v poštovní zásilce s doručenkou.

                                                                                                                        6z9
                         8. Další práva a povinnosti Smluvních stran

8.1. Komunikace mezi smluvními stranami je činěna písemně, není-li touto smlouvou stanoveno
       jinak. Písemná komunikace se činí v listinné podobě doručované prostřednictvím
       provozovatele poštovních služeb nebo osobně na adresu smluvní strany uvedenou v této
       smlouvě. Smluvní strany výslovně vylučují ustanovení § 573 občanského zákoníku.
       Zhotovitel se zavazuje, že v případě změny své adresy bude o této změně objednatele písemně
       informovat nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne změny. Běžná pracovní komunikace
       mezi smluvními stranami a vytýkání vad a nedodělků může být činěno ve formě prosté
       emailové zprávy bez nutnosti jejího podpisu zaslané na kontaktní emailové adresy uvedené v
       této Smlouvy, případně na emailové adresy později písemně oznámené druhé smluvní straně;
       touto formou však nemůže dojít ke změně podmínek a/nebo ukončení této smlouvy.

8.2. Objednatel se zavazuje zajistit na předchozí písemnou žádost zhotovitele, doručenou
       objednateli alespoň 10 dnů předem, pracovníkům zhotovitele, je-li to nezbytné, přístup na
       příslušná pracoviště objednatele a poskytnout vyžádanou součinnost, kterou na něm lze
       spravedlivě požadovat, k dodávce díla a poskytnutí služeb. Zhotovitel se zavazuje dodržovat
       v objektech objednatele příslušné bezpečnostní předpisy, se kterými je povinen se předem
       seznámit.

8.3. Zhotovitel není oprávněn použít ve svých dokumentech, prezentacích či reklamě odkazy na
       obchodní firmu (název) objednatele nebo jakýkoliv jiný odkaz, který by mohl byť i nepřímo
       vést k identifikaci objednatele, bez předchozího písemného souhlasu objednatele.

8.4. Zhotovitel se dále zavazuje:

          - informovat neprodleně objednatele o všech skutečnostech majících vliv na plnění dle
       této smlouvy,

          - plnit řádně a vždy ve stanoveném termínu své povinnosti vyplývající z této smlouvy,
          - na vyžádání objednatele se zúčastnit osobní schůzky, pokud objednatel požádá o
       schůzku nejpozději pět (5) pracovních dnů předem. V mimořádně naléhavých případech je
       možno tento termín pro výzvu zkrátit, a to na 1 pracovní den předem.

8.5. V případě provádění předmětu této smlouvy subdodavateli odpovídá za tyto části předmětu
       této smlouvy zhotovitel tak, jako by předmět této smlouvy prováděl sám.

8.6. Smluvní strany si ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 a ust. § 2620 odst. 2 občanského
       zákoníku ujednaly, že zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností.

                                   9. Závěrečná ustanovení

9.1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem uzavření smlouvy, tj. dnem podpisu oběma
       smluvními stranami.

9.2. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci práv a povinností vyplývajících z této
       smlouvy, se řídí právním řádem České republiky.

9.3. Kontaktní osobou pro účely této smlouvy je vždy bezpečnostní manažer VoZP ČR, případně
       vedoucí provozního oddělení VoZP ČR:

      za objednatele
      bezpečnostní manažer VoZP ČR
       Roman Čučela Bc.
       tel: 284021265
       e-mail: rcucela@vozp.cz

                                                                                                                        7z9
       vedoucí provozního oddělení VoZP ČR
       Ing. Lubomír Havlíček
       tel. 284021295
       e-mail: lhavlicek@vozp.cz

       za zhotovitele:
       Josef Lubina
       tel: 739 341 844
       e-mail: lubina@ipo.eu

POZN. Uchazeč doplní jméno a příjmení a kontaktní údaje nominované kontaktní osoby.

       V případě změny kontaktní osoby musí být o této skutečnosti druhá smluvní strana
       neprodleně písemně informována. Účinnost změny nastává okamžikem doručení písemného
       oznámení příslušné smluvní straně.
9.4. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky číslovanými ve vzestupné řadě,
       podepsanými osobami oprávněnými jednat za smluvní strany; to neplatí v případě změny
       kontaktní osoby, je-li splněna povinnost dle čl. 9.3 této smlouvy. Smluvní strany tak tímto dle
       § 564 občanského zákoníku vylučují možnost změnit obsah této Smlouvy jinou než písemnou
       formou a dále vylučují, aby osoby uvedené v ust. § 166 a § 430 občanského zákoníku
       sjednávaly změny obsahu této smlouvy jinak než na základě písemného zmocnění statutárního
       orgánu či prokuristy příslušné smluvní strany.
9.5. Pokud se touto smlouvou některá smluvní strana zavazuje zajistit, aby třetí osoba něco
       splnila, nestačí ke splnění takové povinnosti, že se zavázaná smluvní strana u třetí osoby
       přimluví. Takový závazek má stejný význam, jako by se tato smluvní strana zavázala, že tato
       třetí osoba něco splní dle věty druhé § 1769 občanského zákoníku. Kde se touto smlouvou
       smluvní strana zavazuje zajistit, že nějaká skutečnost nastane, odpovídá za porušení této
       smlouvy, pokud taková skutečnost nenastala, a to bez ohledu na své zavinění.
9.6. Pokud se jakékoliv ustanovení smlouvy stane neplatným, právně neúčinným nebo
       nevymahatelným, zůstanou zbývající ustanovení v plné platnosti a účinnosti. Smluvní strany
       se dohodly nahradit neplatné, právně neúčinné a nevymahatelné ustanovení takovými
       platnými, právně účinnými a vymahatelnými ustanoveními, jež se svým významem co nejvíce
       přiblíží smyslu a účelu dotčených ustanovení.
9.7. Smluvní strany tímto prohlašují a potvrzují, že tato smlouva byla uzavřena na základě
       vzájemné dohody a to svobodně, vážně a určitě, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných
       podmínek jakéhokoli druhu a na důkaz toho smluvní strany připojují své podpisy.
9.8. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž 1 obdrží zhotovitel a 1 objednatel.

                                                                                                                        8z9
V Praze dne _______________  V _____________ dne _____________

_________________________    _________________________
         objednatel                     zhotovitel

POZN. Uchazeč doplní místo a datum podepsání návrhu smlouvy uchazečem a návrh podepíše.

                                                                                         9z9