Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 1 ke Smlouvě o poskytování servisní podpory hardware ADIS 2020 ze dne 12. 12. 2019 Číslo dodatku Objednatele: 19/7700/0372/01 Česká republika – Generální finanční ředitelství se sídlem: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 zastoupená: , generální ředitelkou IČO: 72080043 DIČ: CZ72080043 Bankovní spojení: Číslo účtu: (dále jen „Objednatel”) na straně jedné a IBM Česká republika, spol. s r.o. se sídlem: V Parku 2294/4, 148 00 Praha 4 - Chodov zastoupená: , jednatelem zapsaná: v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vl. č. 692 IČO: 14890992 DIČ: CZ14890992 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen „Zhotovitel“) na straně druhé (dále společně také jako „Smluvní strany“) 1. Úvodní ustanovení 1.1. Smluvní strany uzavřely dne 12. 12. 2019 Smlouvu o poskytování servisní podpory hardware ADIS 2020, jejímž předmětem je závazek Zhotovitele provádět pro Objednatele servis hardware, na kterém je provozován Automatizovaný daňový informační systém ADIS pro Generální finanční ředitelství (dále jen „Smlouva“) 1 1.2. Smluvní strany se v souladu s ustanovením článku 16.7 Smlouvy dohodly na uzavření tohoto Dodatku č. 1 (dále jen „Dodatek“), kterým se Smlouva mění a doplňuje způsobem a v rozsahu uvedeném v čl. 2 a čl. 3 tohoto Dodatku. 1.3. Dodatek je uzavřen v souladu s § 222 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), a to z důvodu nutnosti zajistit poskytování servisní podpory informačního systému ADIS v období před ukončením zadávacího řízení k veřejné zakázce „Servis hardware ADIS 2021“, vedeného u zadavatele pod ev. č. 34/2020, a tedy v období do uzavření smlouvy vzešlé z uvedené veřejné zakázky. V důsledku této změny dojde k prodloužení Smlouvy, a to nejdéle o 15 kalendářních dní. 2. Cena 2.1. V souladu s výše uvedenou změnou se Smluvní strany dohodly, že ustanovení v čl. 4 odst. 4.1 Smlouvy se mění a nahrazuje se v plném rozsahu tímto zněním: 4.1 Cena předmětu smlouvy činí celkem 85 789 312,75 Kč bez DPH (slovy: osmdesát pět milionů sedm set osmdesát devět tisíc tři sta dvanáct korun českých a sedmdesát pět haléřů), DPH ve výši 21% činí 18 015 755,68 Kč (slovy: osmnáct milionů patnáct tisíc sedm set padesát pět korun českých a šedesát osm haléřů) celková cena včetně DPH činí 103 805 068,43 Kč (slovy: sto tři milionů osm set pět tisíc šedesát osm korun českých a čtyřicet tři haléřů). 2.2. Smluvní strany se dohodly, že platební kalendář uvedený v čl. 4. odst. 4.5 Smlouvy se mění a nahrazuje se v plném rozsahu tímto zněním: Platební kalendář: Období od 1. 1. 2020 smlouvy do 15. 1. 2021 – CENA BEZ DPH (Kč) Období Celkem Leden 2020 6 452 856,00 Únor 2020 6 452 856,00 Březen 2020 6 452 856,00 Duben 2020 6 473 144,00 Květen 2020 6 473 144,00 Červen 2020 7 146 630,00 Červenec 2020 7 146 630,00 Srpen 2020 7 146 630,00 Září 2020 7 146 630,00 Říjen 2020 7 146 630,00 Listopad 2020 7 146 630,00 Prosinec 2020 7 146 630,00 Leden 2021 3 458 046,75 Celkem za období 85 789 312,75 1. 1. 2020 – 15. 1. 2021 2 Období od 1. 1. 2020 smlouvy do 15. 1. 2021 – DPH (Kč) Období Celkem Leden 2020 1 355 099,76 Únor 2020 1 355 099,76 Březen 2020 1 355 099,76 Duben 2020 1 359 360,24 Květen 2020 1 359 360,24 Červen 2020 1 500 792,30 Červenec 2020 1 500 792,30 Srpen 2020 1 500 792,30 Září 2020 1 500 792,30 Říjen 2020 1 500 792,30 Listopad 2020 1 500 792,30 Prosinec 2020 1 500 792,30 Leden 2021 726 189,82 Celkem za období 18 015 755,68 1. 1. 2020 – 15. 1. 2021 Období od 1. 1. 2020 smlouvy do 31. 3. 2021 – CENA S DPH (Kč) Období Celkem Leden 2020 7 807 955,76 Únor 2020 7 807 955,76 Březen 2020 7 807 955,76 Duben 2020 7 832 504,24 Květen 2020 7 832 504,24 Červen 2020 8 647 422,30 Červenec 2020 8 647 422,30 Srpen 2020 8 647 422,30 Září 2020 8 647 422,30 Říjen 2020 8 647 422,30 Listopad 2020 8 647 422,30 Prosinec 2020 8 647 422,30 Leden 2021 4 184 236,57 Celkem za období 103 805 068,43 1. 1. 2020 – 15. 1. 2021 2.3. Smluvní strany se dále dohodly, že do čl. 4 se za odst. 4.5 Smlouvy vkládá nový odst. 4.6 v tomto znění: 4.6. Bude-li Zhotovitel poskytovat servisní podporu jen po část kalendářního měsíce, náleží mu za takový kalendářní měsíc poměrná část ceny. V takovém případě je Zhotovitel povinen vystavit fakturu poníženou o adekvátní část odpovídající počtu dnů, ve kterých nebyla servisní podpora poskytována vůbec. 3 3. Platnost a účinnost smlouvy 3.1 V souladu s uvedenou změnou se Smluvní strany rovněž dohodly, že ustanovení v čl. 13 odst. 13.3 Smlouvy se mění a nahrazuje se v plném rozsahu tímto zněním: 13.3 Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to do 15. 1. 2021, případně do ukončení Smlouvy výpovědí dle čl. 13 odst. 13. 4 písm. c) Smlouvy, podle toho, která skutečnost nastane dříve. 3.2 Smluvní strany se dále dohodly, že v čl. 13 odst. 13.4 Smlouvy se doplňuje písm. c) v tomto znění: c) písemnou výpovědí Objednatele bez výpovědní doby, uzavře-li novou smlouvu o poskytování servisní podpory hardware ADIS. Výpověď bez výpovědní doby Objednatel zašle do datové schránky Zhotovitele a ke dni doručení výpovědi bez výpovědní doby Zhotoviteli dochází k ukončení Smlouvy. 4. Závěrečná ustanovení 4..1. Tento Dodatek je nedílnou součástí Smlouvy. Ostatní ustanovení Smlouvy zůstávají nedotčena. 4..2. Tento Dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu oprávněnými zástupci obou Smluvních stran a účinnosti dnem jeho uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí Objednatel. 4..3. Dodatek lze měnit nebo doplňovat písemnými dodatky číslovanými ve vzestupné řadě, odsouhlasenými oběma Smluvními stranami, není-li ve Smlouvě stanoveno jinak. 4..4. Dodatek je vyhotoven v elektronické podobě v jednom vyhotovení opatřeném uznávanými elektronickými podpisy oprávněných zástupců obou Smluvních stran. V Praze 31. 12. 2020 V Praze 31. 12. 2020 Za Zhotovitele: Za Objednatele: jednatel společnosti generální ředitelka 4