Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO č.2020-0579/ŠSK uzavřená podle § 2586 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění mezi: Město Lysá nad Labem Sídlo: Husovo náměstí 23, 289 22 Lysá nad Labem IČ: 00239402 DIČ: CZ00239402 Pen. ústav: Česká spořitelna a.s. Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxx zastoupené panem Ing. Karlem Otavou, starostou (dále jen Objednatel) a Ohňostroje na míru v. o. s. Sídlo: Dvořákova 1324/21, 405 02 Děčín II – Nové Město IČ: 28729820 DIČ: CZ28729820 Pen. ústav: ČSOB, a.s. Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxx zastoupená panem Janem Šulcem, společníkem - jednatelem Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem v odd. A, složka č. 26347. (dále jen Zhotovitel) Článek 1. Předmět smlouvy 1) Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele připravit a provést dne 1. 1. 2021 v 18.30 hod. za Zámkem na louce „U Černých vrat“ Lysá nad Labem ohňostroj v délce trvání min. 10 minut s hudebním doprovodem. 2) Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn a odborně způsobilý k zajištění předmětné činnosti, a to v souladu se zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů. Článek 2. Specifikace předmětné činnosti 1) Za předmětnou činnost se pro potřeby této smlouvy rozumí kompletní realizace ohňostroje Zhotovitelem dle nabídky, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. Článek 3. Doba plnění 1) Zhotovitel bude činnost dle čl. 2 provádět dne 1.1.2021 na v 18.30 hod. za Zámkem na louce „U Černých vrat“ Lysá nad Labem a činnost bude prováděna v následujícím časovém harmonogramu: a) příprava ohňostroje od 13.00 do 17.45 hod. b) odpálení ohňostroje od 18.30 do 18.45 hod. c) úklid prostoru po odpálení ohňostroje od 18. 45 do 19. 30 hod. 2) Zhotovitel prohlašuje, že sjednané lhůty uvedené v odst. 1) jsou vzhledem k povaze činnosti přiměřené a budou dodrženy. Zhotovitel se zavazuje zajistit realizaci ohňostroje v souladu s odsouhlaseným časovým harmonogramem. Článek 4. Cena za dílo 1) Zhotoviteli přísluší cena za řádné provedení díla, ta je pevná a maximální a je dohodou smluvních stran stanovena v celkové výši 81 000,- Kč vč. DPH, která je specifikována v rozpočtu, který jako příloha č. 1 tvoří nedílnou součást této smlouvy. Cena, kterou je Objednatel povinen uhradit za realizaci ohňostroje obsahuje veškeré ostatní náklady Zhotovitele vynaložené na plnění závazků vyplývajících z této smlouvy a s ní souvisejících. Tuto maximální částku lze překročit pouze na základě změn požadovaných ze strany objednatele. 2) Změny v rozsahu zajištění činnosti nebo jeho doplnění budou včetně odpovídajících změn sjednány formou písemných oboustranně odsouhlasených dodatků k této smlouvě. Ocenění činností uvedených v dodatcích k této smlouvě bude kalkulováno shodným způsobem a ve stejných cenových relacích jako je kalkulována cena činnosti uvedené v této smlouvě. Článek 5. Platební podmínky 1) Smluvní strany se dohodly, že fakturace bude provedena po ukončení díla v termínu stanoveném v čl. 3 této smlouvy. 2) Zhotovitelem vystavená faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. 3) Objednatel se zavazuje uhradit cenu díla na základě vystavené faktury bezhotovostní platbou. Doba splatnosti faktury je 14 dní od prokazatelného doručení faktury objednateli. Zhotovitel je oprávněn fakturu vystavit až po předání a převzetí díla. V případě, že faktura doručená objednateli nebude obsahovat některou z předepsaných náležitostí, je objednatel oprávněn vrátit takovouto fakturu zhotoviteli. Lhůta splatnosti v takovémto případě neběží a počíná znovu běžet až od doručení opravené či doplněné faktury. Článek 6. Povinnosti Zhotovitele 1) Zhotovitel je povinen postupovat při zařizování záležitosti s odbornou péčí a dodržet veškeré obecně závazné předpisy a normy týkající zajištění bezpečnosti práce a předcházení škodám na zdraví a majetku. 2) Zhotovitel se zaručuje za splnění závazků převzatých jinými osobami v souvislosti se zařizováním realizace ohňostroje. Článek 7. Sankční ustanovení a úrok z prodlení 1) Smluvní strany se dohodly, že nebude-li ohňostroj proveden v požadovaném rozsahu (10 min.) a kvalitě, než je uvedeno v této smlouvě, může objednatel požadovat po Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 15 - ti % z ceny za dílo bez DPH. V případě, že Zhotovitel neprovede řádně úklid prostoru po odpálení ohňostroje, je oprávněn Objednatel požadovat po Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5 % z ceny za dílo bez DPH. Smluvní strany se dohodly, že objednatelem vyúčtované smluvní pokuty uvedené v tomto odstavci mohou být započteny oproti ceně za dílo vyúčtované zhotovitelem. 2) Smluvní strany se dohodly, že bude-li Objednatel v prodlení s placením faktur po lhůtě uvedené v článku 5., odst. 3) této smlouvy, uhradí Zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,03 % z dlužné částky za každý den prodlení. 3) Objednatel může odstoupit od smlouvy nejpozději 20 dnů před akcí, a to bez jakýchkoliv sankcí ze strany zhotovitele. Odstoupí-li však objednatel v termínu kratším 20 dnů před akcí, vzniká zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 10 % ze smluvené ceny za dílo bez DPH . Odstoupí-li Objednatel však v termínu kratším 5 dnů před akcí, vzniká Zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 50 % ze smluvené ceny za dílo bez DPH . 4) Objednatel a Zhotovitel jsou oprávněni odstoupit od této smlouvy bez jakýchkoliv sankcí v případě zásahu vyšší moci (např. živelné katastrofy, epidemie, havárie, karanténní omezení, vichřice apod.). Oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením důvodu musí být doručeno druhé smluvní straně v písemné formě. 5) Zhotovitel může odstoupit od smlouvy nejpozději 20 dnů před akcí, a to bez jakýchkoliv sankcí ze strany objednatele. Odstoupí-li však zhotovitel v termínu kratším 20 dnů před akcí, vzniká objednateli nárok na zaplacení smluvní pokuty zhotovitelem ve výši 20 % ze smluvené ceny za dílo bez DPH. Odstoupí-li Zhotovitel však v termínu kratším 5 dnů před akcí, vzniká Objednateli nárok na zaplacení smluvní pokuty Zhotovitelem ve výši 50% ze smluvené ceny za dílo bez DPH. Článek 8. Platnost a účinnost smlouvy 1) Tato smlouva vstupuje v platnost dnem jejího oboustranného podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnost okamžikem zveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. 2) Smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to ke dni ukončení činnosti dle čl. 3 odst. 1). Článek 9 Závěrečná ustanovení 1) Jakékoliv změny nebo doplňky k této smlouvě vyžadují formu písemných, oboustranně podepsaných dodatků, jinak jsou neplatné. 2) Nepředvídané či neodvratitelné události, ležící mimo obě smluvní strany, budou řešeny ústně v místě konání realizace ohňostroje. 3) Jakékoliv vztahy a spory, které vzniknou při plnění této smlouvy a nejsou v ní řešeny, se řídí podle obecně závazných předpisů zejména občanským zákoníkem. 4) Obě smluvní strany prohlašují, že předem souhlasí v souladu se zněním zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, s možným zpřístupněním celé této smlouvy v jejím plném znění včetně jejich příp. dodatků a příloh, jakož i všech úkonů a okolností s touto smlouvou souvisejících, k čemuž může v kdykoliv budoucnu dojít. Obě smluvní strany dále prohlašují, že předem souhlasí se zveřejněním ve výše uvedeném rozsahu též na internetových stránkách Města Lysá nad Labem. 6) Tato smlouva je vypracována ve dvou vyhotoveních, z nichž každé má povahu originálu, a každá smluvní strana obdržela po jednom výtisku. 7) V případě sporů, které nebudou řešeny smírnou cestou, bude spor řešen u věcně a místně příslušného soudu ČR . 8) Osoby zastupující Zhotovitele a Objednatele tímto prohlašují, že jsou oprávněny k podpisu této smlouvy. 9) Smluvní strany berou na vědomí, že smlouva bude zveřejněna v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Zveřejnění provede odpovědný zaměstnanec Města Lysá nad Labem ve lhůtě 15 dnů ode dne podpisu smlouvy poslední smluvní stranou. Do 3 dnů pak protistranu informuje o splnění této povinnosti a o případných změnách a opravách provedených v registru smluv. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v přehledu nazvaném „Smlouvy uzavřené městem“ vedeném městem Lysá nad Labem, který obsahuje údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, číselném označení smlouvy a datum jejího podpisu. Smluvní strany výslovně souhlasí, že tato smlouva může být bez jakéhokoliv omezení zveřejněna na oficiálních webových stránkách města Lysá nad Labem (www.mestolysa.cz), a to včetně všech případných příloh a dodatků. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. v Lysé nad Labem, dne ............................. v České Kamenici, dne ………………………… ........................................................... ...................................................... Objednatel Zhotovitel Město Lysá nad Labem Ohňostroje na míru v. o. s. Ing. Karel Otava Jan Šulc starosta společník - jednatel