Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č.2017/1 I. Smluvní strany Objednavatel: Městské kulturní středisko Nový Jičín Příspěvková organizace Masarykovo náměstí 32/20 Nový Jičín 741 01 Zastoupen: Petrem Orságem, ředitelem organizace Bankovní spojení: 22832-801/0100 Telefon: xxxxxxxxxxx IČO: 47998261 DIČ: CZ47998261 Zhotovitel: PYRO MORAVIA, s.r.o. Slovenská 1a/1085 Ostrava-Přívoz 702 00 Zastoupen: Danielem Hradilem, jednatelem společnosti Bankovní spojení: ČSOB, a.s., pobočka Ostrava, 373 687 853/0300 Telefon: xxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxx IČO: 25381172 DIČ: CZ25381172 II. Předmět smlouvy Provedení a odpálení slavnostního ohňostroje města Nový Jičín. Zhotovitel se zavazuje dodat na tento ohňostroj veškerý pyrotechnický materiál v požadovaném množství, včetně pomocného materiálu. Dále bude zhotovitel zajišťovat kompletní servis týkající se používání těchto pyrotechnických výrobků včetně přípravy, používání, skladování, bezpečné přepravy, vyhotoví veškeré dokumenty a zajistí povolení pro odpal těchto výrobků. Objednavatel se zavazuje zajistit volný vstup a pohyb na této akci pro pyrotechnika (rozumí se technické zázemí a prostor.) Objednatel se zavazuje zajistit přítomnost profesionální požární hlídky v počtu minimálně 1 osoby s hasicím přístrojem a cisternu s osádkou na odpališti za školou nejpozději 1 hodinu před započetím akce, která opustí určené stanoviště nejpozději 1 hodinu po ohňostrojném představení. Objednavatel dále pak zajistí průběžnou protipožární kontrolu po dobu minimálně 8 hodin po ukončení ohňostrojného představení v daném dni, kterou může zajišťovat hlídač, vrátný, popř. bezpečnostní agentura. III. Doba plnění Zhotovitel se zavazuje provést dílo dne 09. 09. 2017 ve 22:45 hod. Ohňostroj bude realizován v době trvání 12 minut. IV. Cena díla Smluvní strany se dohodly na částce 113000- Kč bez DPH, 16950-Kč 15% DPH, celkem 129.950,- Kč s DPH V celkové ceně jsou zahrnuty veškeré náklady spojené s přípravou, lokální dopravou, prodejem ohňostrojných výrobků, práce a dozor pyrotechnika, který provede odpálení ohňostroje. Platba bude provedena bankovním převodem na základě faktury se splatností 14 dní. V. Záruka díla Zhotovitel se zavazuje, že dílo bude provedeno v plném rozsahu, jak je uvedeno ve smlouvě, podle technických podmínek, příslušných právních a bezpečnostních předpisů - viz přílohy. V případě vzniklých závad se zhotovitel zavazuje, že je neprodleně odstraní. V případě vzniklých škod na majetku se zhotovitel zavazuje je řešit jako pojistnou událost, číslo pojistné smlouvy odpovědnosti za škodu: xxxxxxxxxx ze dne xxxxxxxxxx u xxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxx. VI. Ostatní ujednání Objednavatel je oprávněn kontrolovat provádění díla a zjistí-li, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostmi, je oprávněn žádat po dodavateli odstranění vzniklých vad nesprávným prováděním. Objednavatel je povinen zhotoviteli zaplatit úrok z prodlení 0.1 % z dlužné částky za každý den prodlení a dále pak smluvní pokutu ve výši 10 000,- Kč. Obě strany se zbavují odpovědnosti za neplnění termínu, jestliže by toto bylo zapříčiněno vyšší mocí, např. živelnou pohromou, požárem apod. V případě, že zhotovitel neprovede svým zaviněním dílo ve sjednané době, délce a rozsahu uhradí objednateli škodu ve výši dohodnuté ceny díla. VII. Závěrečná ustanovení Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží jeden originál. Smluvní strany potvrzují svým podpisem, že s obsahem smlouvy souhlasí. V Ostravě, dne 26. 07. 2017 V Novém Jičíně dne 15. 8. 2017 .................................... ......................................... Zhotovitel Objednavatel Stránka 1 z 2