Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15359355: Zpracování 2. změny Územního plánu Chomutov.

Příloha d202000738 ZV..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Agendové číslo: 53/12/2020/Her                                                            Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

                                                   SMLOUVA O DÍLO
                    uzavřená dle * 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

mezi účastníky:

STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV

sídlo:                       Zborovská 4602,43028 Chomutov

zastupuje:                   JUDr. Marek Hrabáč, primátor

iČ:                          00261891

DIČ:                         CZ00261891

bankovní spojení:            Komerční banka, a. s. regionální pobočka Chomutov

číslo účtu:

(dále jen “objednatel“)

a

Ing. arch. Ivan Kaplan —Agora Studio

sídlo:                       Vinohradská 156, 130 00, Praha 3

adresa pro doručování:       Čs. armády 820/35, 160 00, Praha 6

lČ:                          13125834

DIČ:                         CZ520408204

zastupuje:

bankovní spojení:            Komerční banka

číslo účtu:

Zápis ve veřejném rejstříku  Úřad příslušný podle 571 odst. 2 živnostenského zákona: Úřad

                             městské části Praha 3

(dále jen „zhotovitel“)

                                                  I. Předmět smlouvy

Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na svůj náklad a nebezpečí níže specifikované dílo a
objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za jeho provedení.

                                                          II. Dílo

1. Dílem sev této smlouvě rozumí zpracování 2. změny Územního plánu Chomutov (dále jen ZUP2).
Součástí díla je též zpracování úplného znění Územního plánu Chomutov po vydání 2. změny a
součinnost při projednávání změny územního plánu. Předmět plnění je blíže popsán v Přfloze Č. 1 a 2
této smlouvy.
Dílo se skládá ze dvou níže uvedených částí, přičemž pro účely této smlouvy se každá z uvedených částí
považuje za samostatné dílo a bude předávána a placena samostatně:

     a) Část díla A: Návrh ZUP2:
         aa)V rámci této etapy zhotovitel zpracuje návrh ZUP2 (textová část + příslušné výkresy), který
          v rozpracovanosti projedná s objednatelem (formou zaslání v elektronické podobě ve
          formátech tpdf a tdoc) a podle připomínek objednatele upraví
          ab)Dle odsouhlaseného návrhu ZUP2 zhotovitel zpracuje Rozbor udržitelného rozvoje území
          (dále RURÚ) včetně posouzení vlivu ZUP2 na životní prostředí (dále SEA)
Agendové číslo: 53/12/2020/Her               Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

Výstupem této etapy bude zhotovitelem zpracovaný návrh ZUP2 včetně RURÚ a SEA pro
veřejné projednání ve 2 paré vtištěné podobě a 2x v elektronické podobě, jejichž dokončením
a předáním se tato část díla považuje za provedenou

b) Část díla B: Úprava návrhu ZUP2 k projednání v zastupitelstvu
    V rámci této etapy zhotovitel:
    a) provede výklad ZUP2 na jednom veřejném projednání v termínu stanoveném objednatelem
     b) následně v případě potřeby na pokyn objednatele upraví návrh a RURÚ a SEA dle došlých
    stanovisek, připomínek a námitek (pokud by se mělo jednat o takové úpravy, které si vyžádají
    opakované veřejné projednání, nejsou takové případné úpravy součástí díla a musely by být
    objednány jako vícepráce),
    c) upravený návrh ZUP2 včetně RURÚ a SEA předá v elektronické verzi a v 1 tištěném paré
    objednateli (čímž bude tato část díla považována za provedenou) pro účely předložení
    zastupitelstvu ke schválení

c) Část díla C: Úplné znění dokumentace k ZUP2

     Po schválení návrhu ZUP2 v zastupitelstvu vypracuje a předá objednateli (čímž bude tato část
    díla považována za provedenou):

        - znění zastupitelstvem schválené ZU2 včetně RURÚ a SEA vS paré vtištěné podobě a 5x
        v elektronické podobě na CD/DVD
        - úplné znění územního plánu Chomutov po zapracování ZUP2 vS paré vtištěné podobě a
        5x v elektronické podobě na CD/DVD, a to výrokovou část (textová část + výkresy) a z
        odůvodnění koordinační výkres
        - datový soubor ZUP2 a úplného znění územního plánu 4x v elektronické podobě ve strojově
        čitelném formátu včetně prostorových dat ve vektorové formě na CD/DVD (datovým
        souborem se rozumí elektronická verze ZUP2 a úplného znění územního plánu v datovém
        formátu stanoveném Ústeckým krajem — viz metodika Ústeckého kraje)

2. Zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s nabídkou ze dne 12.10.2020, v souladu s požadavky
zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a v souladu s vyhláškou č. 500/2006
Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně
plánovací činnosti v platném znění.

                                                      Ill. Cena dna
1. Cena díla byla určena dohodou smluvních stran a byla sjednaná jako nejvýše přípustná a činí celkem:

Cena celková bez DPH:           215.000,-Kč
DPH 21%                          45.l5OrKč
Cena celková s DPH              260.150,-Kč

Z toho:                         160.000,-Kč
za část díla A:                  33.600,-Kč
                                193.600,-Kč
         Cena bez DPH:
          DPH 21%
         Cena s DPH

za část díla B:                 25.000,-Kč
         Cena bez DPH:           5.250,-Kč
         DPH 21%                30.250,-Kč
         Cena s DPH
Agendové číslo: 53/12/2020/Her              Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

za část díla C:                 30.000,-Kč
         Cena bez DPH:           6.300,-Kč
         DPH 21 %               36.300,-Kč
         Cena s DPH

2. Cena díla je stanovena jako nepřekročitelná, kryje veškeré standardní předvídatelné náklady
 zhotovitele spojené s prováděním díla a je platná Po celou dobu realizace díla. DPH bude účtována
 dle platných právních předpisů.

3. V př~padě nepředvídatelných změn (nový stavební zákon, opakované veřejné projednání, změna
 Zadání), které nejsou na straně zhotovitele, budou případné vícepráce řešeny dohodou ve formě
 dodatku k této smlouvě.

                                                IV. Platební podmínky

1. Zhotoviteli vzniká nárok na zaplacení ceny díla takto:
     a) část díla A: provedením části díla A, tj. dokončením části díla A a jejím předáním objednateli
     b) část díla B: provedením části díla B, tj. dokončením části díla B a jejím předáním objednateli
     c) část díla C: provedením části díla C, tj. dokončením části díla C a jejím předáním objednateli

2. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu každé části díla na základě faktury, kterou je
   zhotovitel povinen vystavit a doručit objednateli do 1 měsíce ode dne, kdy zhotoviteli vznikl nárok
    na její zaplacení podle předchozího odstavce. Faktura vystavená zhotovitelem musí mít náležitosti
   daňového dokladu. Splatnost částky fakturované zhotovitelem je 30 dnů ode dne doručení faktury
   objednateli.

3. Oznámí-li objednatel zhotoviteli vadu díla, nemusí do odstraněnívady platit část ceny díla odhadem
    přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.

4. Zhotovitel má právo v případě prodlení objednatele splacením ceny za provedení díla požadovat
    Po objednateli úroky z prodlení v zákonné výši, celkovou výši úroků z prodlení však smluvní strany
   dohodou omezují tak, že nesmí přesáhnout celkovou výši dlužné částky bez DPH‘

                                         V. Místo a termíny provádění díla

1. Dílo bude prováděno u zhotovitele.

2. Zhotovitel je povinen zahájit provádění jednotlivých částí díla takto:
     a) část díla A: 1.1.2021
     b) část díla B: - výklad ZUP na veřejném projednání — v termínu stanoveném objednatelem
                       - úprava návrhu — bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele k zahájení úprav
                       návrhu po veřejném projednání
     c) část díla C: bez zbytečného odkladu Po výzvě objednatele k zahájení části díla C

3. Zhotovitel je povinen jednotlivé části dfla řádně dokončit a předat objednateli v následujících
    termínech:
    a) část díla A: nejpozději do 24.2.2021, přičemž do 14.2.2021 bude předána komplet v elektronické
    verzi, do 24.2.2021 pak vtištěné verzi‘ Za konečné předání se považuje okamžik, kdy bude tato část
    předaná komplet, tedy v dostatečném počtu vyhotovení v elektronické i tištěné verzi.
Agendové číslo: 53/12/2020/Her  Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

b) část díla B - upravený návrh ZUP2: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení úprav
návrhu Po veřejném projednání
c) část díla C: nejpozději do 4 týdnů od výzvy objednatele k zahájení provádění části díla C učiněné
Po schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního města Chomutova

4. Zhotovitel bere na vědomí, že ZUP2 je pořizována na žádost žadatele a je podmíněna úhradou
    nákladů ze strany žadatele. Smluvní strany sjednávají, že objednatel není povinen vyzvat zhotovitele
    k zahájení provádění kterékoliv části díla a je oprávněn od smlouvy nebo její části kdykoliv
   odstoupit a to zejména, nikoliv však výlučně tehdy, odvolá-li žadatel svůj požadavek na ZUP2 nebo
    neuhradí-li řádně a včas náklady na pořízení změny.

5. Zhotovitel je povinen si počínat při plnění této smlouvy tak, aby dodržel termíny dle této smlouvy a
   v případě, kdy je vyžadováno průběžné projednání díla s objednatelem, aby zohlednil čas, který je
    k tomu potřeba, zejména pokud jde o prostudování a posouzení předkládaných dokumentů a dále
    pokud jde o procesní pravidla a lhůty týkající se předkládání materiálů k projednání v zastupitelstvu
    a radě města. S těmito pravidly je objednatel povinen zhotovitele seznámit.

6. Objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli ph provádění díla potřebnou součinnost, zejména
    pokud jde o jeho vyjádření a včasné sjednávání termínů projednávání ZUP2 s dotčenými orgány a
   veřejnosti‘ V případě, že je třeba schválení v zastupitelstvu města, je objednatel povinen včas
    předložit příslušný materiál, obdrží-li jej od zhotovitele včas. O dobu prodlení objednatele
   s poskytnutím této součinnosti se prodlužuje lhůta pro provedení příslušné části díla.

                                            Vl. Podmínky provádění díla

 1. V průběhu provádění každé části díla je zhotovitel povinen účastnit se osobně kontrolních dnů
   v sídle objednatele, jejichž výsledkem bude vždy oboustranně podepsaný zápis o stavu díla a
    odsouhlasení navrženého řešení, a to v intervalu minimálně jednou za měsíc, případně častěji dle
    potřeby. Kontrolní den musí předcházet též předání a převzetí každé části díla. Podle potřeby a
    požadavků objednatele je zhotovitel povinen zúčastnit se konzultací s relevantními subjekty‘ a to
    zejména svedením města‘ se žadatelem a s dotčenými orgány státní správy. Bude-li to možné,
    sloučí se termín konzultace s kontrolním dnem.

                                              VII. Předání a převzetí díla

1‘ Po dokončení díla/části díla je zhotovitel povinen fyzicky dílo objednateli v sídle objednatele a
    objednatel je povinen dílo převzít‘ nebude-li vykazovat vady. Objednatel je oprávněn, nikoliv však
    povinen, dílo převzít is ojedinělými drobnými vadami a nedodělky, které samy osobě ani ve spojení
    s jinými nebrání užívání části díla funkčně nebo esteticky‘ ani jeho užívání podstatným způsobem
    neomezují. K převzetí díla je zhotovitel povinen vyzvat objednatele nejméně 10 pracovních dnů
    předem a zaslat mu spolu svýzvou výstupy příslušné části díla velektronické podobě k
    prostudování‘

2. O předání a převzetí díla/části díla bude sepsán předávací protokol, ve kterém musí být výslovně
    uvedeno‘ zda objednatel dílo přebírá či nikoliv. Pokud objednatel dílo převezme s drobnými vadami
   či nedodělky, musí být tyto v předávacím protokolu uvedeny a musí být stanovena lhůta k jejich
    odstranění. Nedohodnou-li se strany na lhůtách pro odstranění vad, je zhotovitel povinen vady
    odstranit do 15 dnů ode dne předání díla/části díla.
Agendové číslo: 53/12/2020/Her                                             Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

3. Část díla se považuje za předanou okamžikem, kdy je předání a převzetí části díla potvrzeno oběma
   smluvními stranami podpisem předávacího protokolu. Dílo jako celek se považuje za dokončené a
    předané dokončením a předáním všech částí díla.

4. Zhotovitel je povinen zpracovat grafickou, obrazovou, textovou, tabulkovou a jinou dokumentaci

  jak v tištěné tak i v elektronické verzi, která bude zadavateli odevzdána na CD / DVD nosiči ve

   strojově čitelných formátech texty tdoc, *pdf, a dále výkresovou část v txls, nebo tjpg, nebo *shp,
   nebo *dgn, nebo *dwg a v datovém formátu stanoveném Ústeckým krajem (Metodika jednotného
   zpracování územních plánů v prostředí CAD pro Ústecký kraj v platném znění) a platnou legislativou.
   Elektronická podoba úplného znění územního plánu po zapracování ZUP2 na CD/DVD musí být
   zabezpečena dle metodiky MMR — Metodické sdělení k poskytování úplného znění územně

  plánovací dokumentace čj. MMR-10730/2019-81 ze dne 8.3.2019

VIII. Záruka za jakost a odpovědnost za vady díla

1. Zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla, a to pro každou část díla od okamžiku jejího předání
   objednateli do uplynutí doby 24 měsíců od předání díla jako celku objednateli.

2. Smluvní strany sjednávají nárok objednatele na bezplatné odstranění veškerých vad díla
   reklamovaných kdykoliv během záruční doby bez ohledu na dispozitivní ustanovení zákona.
   Zhotovitel je povinen Wto vady odstranit ve lhůtě 15 dnů ode dne jejich oznámení.

                                IX. Smluvní pokuty

1. V případě prodlení zhotovitele s provedením části díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli
   smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každý započatý den prodlení.

2. V případě prodlení zhotovitele s odstraněním vady díla je zhotovitel povinen zaplatit objednateli
   smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny příslušné části díla vč. DPH za každou vadu a každý započatý
   den prodlení.

3. V případě porušení jiné povinnosti zhotovitele, pokud nezajistil nápravu ani v objednatelem
   dodatečně poskytnuté přiměřené lhůtě, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu
   ve výši 0,05 % z celkové ceny díla vč. DPH za každý jednotlivý případ a každý započatý den, kdy
   porušení povinnosti zhotovitele trvá.

4. Výše smluvní pokuty za každé jednotlivé porušení povinnosti se dohodou smluvních stran omezuje
    na maximálně 10 % z celkové ceny díla vč. DPH. V případě prodlení s provedením části díla nebo
    s odstraněním vady díla se výše smluvní pokuty omezuje na 50% z celkové ceny díla vč. DPH.

5. Vedle smluvní pokuty má objednatel právo na náhradu škody v plné výši.

                                X. Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Odstoupením od
     smlouvy se závazek zrušuje od počátku. Bylo-li zčásti plněno, může být od smlouvy odstoupeno
     jen ohledně nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro smluvní stranu význam,
     může od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

2. Smluvní strany tímto sjednávají, že případné prodlení zhotovitele s provedením části díla považují
   za podstatné porušení povinnosti.
Agendové číslo: 53/12/2020/Her  Výtisk č.1
Evidenční číslo: d202000738

3. Objednatel má právo od smlouvy nebo její části odstoupit též za podmínek uvedených v Čl. V odst.
   4 této smlouvy.

4. zhotovitel má právo odstoupit od dosud nezahájené části smlouvy, nevyzve-Ii jej objednatel
    k zahájení provádění částí díla:
   a) část díla A — do 3 měsíců od uzavření smlouvy

  b) část díla B: - výklad zu~ na veřejném projednání—do 6 měsíců od předání a převzetí části díla A

                   - úprava návrhu — do 6 měsíců od veřejného projednání, nejpozději však do
    31.12.2021.
   c) část díla C — do 3 měsíců Od schválení vydání změny územního plánu v zastupitelstvu statutárního

                   města Chomutova, nejpozději však do 30.6.2022

                                             Xl. Další práva a povinnosti

i. zhotovitel je oprávněn provádět dílo prostřednictvím třetí osoby, avšak vůči objednateli odpovídá
   tak, jako kdyby dílo prováděl sám. O subdodavatelích, jejichž prostřednictvím bude dílo provádět,
   je zhotovitel povinen objednatele předem informovat‘

2. zhotovitel zpracuje dílo tak, aby nedošlo k porušení práv jiné osoby z průmyslového nebo jiného
   duševního vlastnictví. V opačném případě odpovídá objednateli za škodu v této souvislosti vzniklou.
   Zhotovitel dává objednateli oprávnění dílo po jeho převzetí neomezeně užívat a případně umožnit
   jeho užití třetím osobám, a to zejména pro účely, pro které bylo vytvořeno, tedy pro třetí osoby
   jako podklad pro zpracování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů a
   následné či jiné dokumentace ve vztahu s vlastními realizacemi staveb vdaném území. Zhotovitel
   souhlasí s tím, že dokumentaci bude moci objednatel bez omezení rozmnožovat, upravovat a užívat
   pro veškeré své a veřejné potřeby.

3. Účastníci se zavazují, že v případě sporů v souvislosti s touto smlouvou vynaloží veškeré úsilí, které lze
   spravedlivě požadovat, k tornu, aby tyto spory byly vyřešeny smírnou cestou, a teprve nebude-li
   dosaženo dohody, obrátí se na soud.
ĺ7iJy~

        Agendové číslo: 53/12/2020/Her                                                          Výtisk č.1
        Evidenční číslo: d202000738

                                        XII. Závěrečná ustanovení

        1. Tato smlouva se řídí občanským zákoníkem.

        2. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnou formou.

        3. Smluvní strany berou na vědomí, že text smlouvy je veřejně přístupnou listinou ve smyslu zákona o

            svobodném přístupu k informacím a že statutární město Chomutov jako povinný subjekt má

            povinnost na žádost žadatele poskytnout informace o tomto smluvním vztahu včetně poskytnutí

            kopie smlouvy. Smluvní strany dále souhlasí se zveřejněním této smlouvy a jejích případných

            dodatků v registru smluv zřízeném zák. č. 340/2015 Sb.

        4. 0 uzavření této smlouvy rozhodla                         vedoucí odboru rozvoje a investic, v

            souladu s metodickým pokynem pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu č. 011/03-17

            schváleným usnesením Rady statutárního města Chomutova č. 673/20 ze dne 21.9.2020.

        5. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží 2 vyhotovení a zhotovitel

            obdrží 2 vyhotovení.

        6. Smluvní strany si tuto smlouvu řádně přečetly a svůj souhlas s jejím obsahem stvrzují svými podpisy.

        7. Součástí této smlouvy jsou následující přílohy:

            - Příloha č. 1— Vymezení lokality pro ZUP2

            - Příloha č. 2- Specifikace předmětu plnění

        V ~ dne ..U~ZZ.LiiP                                         ‚J ..fl~    dne

        za

        S                         OV

        J