Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1652386: Zajištění a provedení ohňostroje 7. 5. 2017

Příloha 06_04 2017 6_KSCR_2017 smlouva ohňostroj anonymizovaná.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
 
 
SMLOUVA

O PROVEDENÍ  OHŇOSTROJE

č. 
6
/
KSCR
/201
7
1. Smluvní strany

     
Zhotovitel
:   
Fireworks service s. r. o.


   
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


   
IČO: 24123781
, 
DIČ: CZ24123781
   
Objednatel:    
Město Náchod



    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                           IČO: 
00
272868
, DIČ: CZ00272868 
Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn k činnostem, které jsou předmětem plnění dle této smlouvy.
2. Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je zajištění 
a provedení 
ohňostroje
 
dle 
závazného
 
scénáře 
zhotovitele
, který 
zhotovitel 
předá objednateli v předstihu 
nejméně 
15 dnů před konáním
 ohňostroje
.
  
Zhotovitel se zavazuje zajistit a provést pro objednatele ohňostroj včetně všech souvisejících plnění a prací na vlastní náklady a nebezpečí za podmínek dohodnutých v této smlouvě
, za dodržení platných právních předpisů.
3. Termín a čas plnění

7.
 
5.
 
201
7
 od 21:45 hodin
. 
Doba trvání 
ohňostroje 
bude 
1
1
 
–
 
13 minut.

4. Místo plnění 

Prostor pod Státním zámkem Náchod
 a terasa S
tátní zámek 
Náchod – dle 
situační mapy uvedené v 
přílo
ze 
č. 
1
 této smlouvy
.
5. Cena a platební podmínky 
Cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu bodů 2. – 4. této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 zákona č. 526/1990 Sb., o cenách a v souladu 
 
s § 2620 občanského zákoníku.

Cena za zhotovení předmětu smlouvy je sjednána pevnou částkou a činí
: 
14
5
 
000
,-
 Kč
 
včetně  DPH. 

Objednatel poskytne 
zhotoviteli
 zálohu 
ve 
výši: 
70
 
000
,-
 
Kč 
z dohodnuté ceny, 
splatnou 
do 
  
30. 3
. 201
7
 na výše uvedený účet
 zhotovitele
. Záloha bude 
zhotovitelem
 vyúčtována v konečné
 faktuře,
 
kterou zhotovitel vystaví do 15 dnů po dokončení předmětu smlouvy. Doba splatnosti se sjednává 
na 7
 dnů ode dne doručení faktury. Faktura bude obsahovat náležitosti dle ustanovení § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
6. Ostatní ujednání 

Objednatel 
se zavazuje 
poskytn
out
 
zhotoviteli
 tuto součinnost
 a zajištění
:

Objednatel zajistí pořadatelskou službu pro uzavření a zabezpečení bezpečnostního prostoru ohňostroje
 
v počtu 6 osob dne 7. 5. 201
7
 od 0
7
:00  do 21:00 hod. a 10 osob z řad přísl
ušníků
 M
ěstské policie
 Náchod 
a P
olicie 
ČR od 20:30 do
 
22:45 hod. Pořadatelská služba bude bezvýhradně podléhat pokynům vedoucího odpalovače ohňostroje.

Objednatel je povinen zajistit přístup k bezpečnostnímu prostoru ohňostroje a do prostor Státního zámku
 
v Náchodě členům 
jednotky sboru
 dobrovolných hasičů, dle požadavků velitele, všem vozidlům hasičů
 
a 
zdravotnické 
záchranné služby 
a napuštění kašny
 dle pokynů vedoucího odpalovače.

Objednatel zajistí přístup na nádvoří s kašnou pracovníkům 
zhotovitele
 a jej
ich volný přístup na odpalová 
místa. Zároveň však provede uzavření zámeckého kopce, včetně zámeckých schodů a všech možných
 
přístupových cest a průchodů. Každý takový možný přístup bude zajištěn jedním členem pořadatelské služby.

Objednatel v součinnosti s
 Národním památkovým ústavem, 
územní 
památkov
ou
 správ
ou
 na Sychrově
 
a s 
pracovníky
 Státní
ho
 zámk
u
 Náchod zajistí připojení na zdroj elektrické energie o 
napětí
 220 V dne 7.
 
5.
 
201
7
 od 
8
.00 do 23:30 hod. s umístěním na 
terasu zámku (pod altán)
. 
Zhotovitel
 se zavazuje objednateli uhradit odebranou elektřinu dle požadavku 
Národního památkového ústavu, územní 
památkov
é
 správ
y
 na Sychrově
 a 
pracovník
ů
 
Státní
ho
 zámk
u
 Náchod
.

 Objednatel předá v době nástupu pořadatelské služby 
zhotoviteli
 protokolárně bezpečnostní prostor ohňostroje a zajistí jeho ostrahu
 v počtu 6 osob dne 7. 5. 201
7
 od 0
7
:00  do 21:00 hod. a 10 osob z řad přísl
ušníků
 M
ěstské policie
 Náchod
 a P
olice 
ČR od 20:30 do 22:45 hod.
Objednatel je povinen převzít protokolárně bezpečnostní prostor 
dne 8. 5. 201
7
 do 
8:3
0 hod. 
 
a předat ho
 
k civilnímu užívání v případě, že prostor bude předán v řádném stavu. 
Objednatel zajistí 1 sanitní vůz s
 
posádkou
, který bude umístěn 
v 
ul. Poštovní
, Náchod (vedle budovy radnice)
.

Objednatel
 
zajistí velitele a potřebný počet členů 
Hasičského záchranného sboru Královéhradeckého kraje 
nebo 
jednotky sboru dobrovolných hasičů, 
a to včetně 3 – 4 cisteren.
     

Objednatel zajistí zhasnutí osvětlení 
na Masarykově 
náměstí po dobu konání ohňostroje.

Ne
poskytne-li objednatel uvedenou součinnost, je zhotovitel oprávněn od smlouvy odstoupit.
Zhotovitel se zavazuje zajistit
:

Pro předmět plnění dle této smlouvy určuje zhotovitel vedoucím 
odpalovačem 
ohňostrojů
 
pana 
Jiřího Grosse
 
a odpalovači ohňostrojů pana 
Richarda Koutného
 a pana
 Petra Komárka
. Všechny tyto osoby jsou 
 držiteli průkaz
u
 odpalovače
 ohňostroj
e
. J
e
jich
 platný průkaz odpalovače ohňostroje předloží
 
zhotovitel 
na vyzvání objednatele. 
Zhotovitel
 se zavazuje na vlastní náklady zajistit ozvučení ohňostroje včetně zvukaře.

Zhotovitel
 pro konání ohňostroje zajistí žádost a úhradu poplat
ků Intergram 
a OSA
– hudba 
při 
ohňostroj
i
, popřípadě dalším organizacím.
Zhotovitel
 se zavazuje na vlastní náklady zajistit občerstvení pro členy 
jednotky sboru dobrovolných hasičů
. 

Zhotovitel
 se zavazuje objednateli 
při podpisu této smlouvy
 předat kopii platného osvědčení, 
dokládajícího, že 
je oprávněn
 
k činnostem, které jsou předmětem plnění dle této smlouvy.
Zhotovitel
 
se zavazuje objednateli při podpisu této smlouvy předat kopii platné pojistné smlouvy a
 
výpis z živnostenského rejstříku ne starší 3 měsíců 
dokládající oprávnění zhotovitele k provádění
 ohňostrojných prací
.
 
Po 
ukončení 
ohňostroj
e
 se 
zhotovitel
 
z
avazuje uklidit všechna odpaliště pod 
Státním zámkem Náchod 
a na terase 
Státní
ho zámku
 Náchod
 a předat objednateli prostor 
do
 8.
 
5.
 
201
7
 


do 8.30 hod
.
 

Za škody vzniklé plněním předmětu smlouvy nese odpovědnost 
zhotovitel
,
 vyjma škod vzniklých nesplněním součinnosti objednatele
.

V případě takového zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje, zvláště pak za okolností, při kterých 
právní předpisy
 vylučují provedení ohňostroje, 
zhotovitel
 plnění 
dle této 
smlouvy neprovede. 
V takovém případě se smluvní stany dohodly, že objednatel má právo od smlouvy odstoupit
 a zhotovitel se zavazuje do 3 dnů od odstoupení vrátit objednateli zaplacenou zálohu
.
 
Zhotovitel
 předá
 
objednateli
 v předstihu 
nejméně 
1
5
 dnů před konáním
 ohňostroje závazný scénář ohňostroje včetně schématu rozmístění konstrukcí
 a zařízení pro odpalování pyrotechnických předmětů, umístění manipulačního prostoru a úkrytu odpalovačů a vymezení bezpečnostního okruhu.

Zhotovitel
 o
znám
í
 
objednateli
 v předstihu nejméně 
1
5
 dnů před konáním ohňostroje předpokládaný potřebný příkon elektrického proudu, a to z důvodů zajištění připojovacíc
h bodů odpovídajících parametrů.
Sestavení odpalovacích konstrukcí a zařízení spolu s rozmístěním pyrotechnických předmětů a výrobků bude zahájeno dne 7.
 
5.
 
201
7
, v 
07
:00 hod.
 
dle s
ituační map
y
 – příloha č. 
1
 a 
zápis
u
 z jednání ze dne 13. 2. 2014 – příloha č. 
2
.
Konstrukce určené k odpalování pyrotechnických výrobků budou nasměrovány dolů po svahu směrem od tělesa hradby (nikoliv tedy vztyčeny kolmo nebo nakloněny směrem k hradbě).
Bezpečnostní okruh bude uzavřen dne 7.
 
5.
 
201
7
, ve 20:45 hod.; uzavření zajistí 
zhotovitel
 v součinnosti s policejními útvary, které zajistí 
objednatel.
Kontrola prostoru pro provedení ohňostroje pověřenými osobami Národního památkového ústavu, 
územní 
památkov
é
 správ
y
 na Sychrově
 a 
pracovníky
 Státní
ho
 zámk
u
 Náchod a objednavatelem bude zahájena dne 7. 5. 201
7
 dle pokynu vedoucího odpalovače. Po nainstalování pyrotechniky a jejím zapojení k odpalovacímu zařízení nesmí do prostoru odpaliště vstoupit nikdo jiný než určení odpalovači.

Ohňostroj bude zahájen dne 7.
 
5.
 
201
7
, ve 21.45 hod. a ukončen dne 7.
 
5.
 
201
7
, 
nejdéle 
ve 22:00 hod.

Postřik svahu pod hradební zdí po ohňostroji bude zahájen okamžitě po odstranění odpalovacích zařízení a záloh, a to na základě pokynu vedoucího odpalovače.

Prohlídka odpaliště a ohroženého území a jejich vyčištění od nedopálených, selhaných nebo nedohořelých zbytků pyrotechnických výrobků bude proveden
a
 vedoucím odpalovačem ohňostroje a odpalovači ohňostroje ve dvou fázích:

- dne 7.
 
5.
 
201
7
, od cca 22:30 hod
,
- dne 8.
 
5.
 
201
7
, do 
0
8
:
3
0 hod.

Zhotovitel
 odpovídá za dodržování povinností a pravidel stanovených ve všech platných právních a jiných
 
předpisech souvisejících s prováděním ohňostrojů.
 
Zhotovitel
 prohlašuje, že byl před podpisem této smlouvy seznámen s povinnostmi, vypl
ý
vajícími pro objednatele z nájemní smlouvy
 č. 
5
/KSCR/201
7
, 
uzavřené mezi objednatelem a Národním památkovým ústavem
, 
jejíž kopie tvo
ří Přílohu č. 
6
 této smlouvy, 
a zavazuje se poskytnout k plnění těchto povinností objednateli veškerou součinnost
, 
jinak odpovídá za škodu
, která by tím objednateli vzni
k
l
a. 
Zhotovitel
 se zavazuje 
pojistit 
se
 proti případným škodám na majetku a zdraví 
vzniklých v souvislosti s předmětem plnění dle této smlouvy 
do 
výše 
15.000.000
,-
 Kč.
Zhotovitel
 si vyhrazuje právo přerušit ohňostroj
ové práce
 v případ
ě narušení bezpečnostního prostoru nebo v případě porušení povinností ze strany objednatele
.
Nesplní-li 
zhotovitel
 některou povinnost z této smlouvy vypl
ý
vající, má objednatel, na základě ujednání účastníků, právo od této smlouvy odstoupit. 
Tato smlouva podléhá povinnému uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu zašle k uveřejnění do registru smluv objednatel (město Náchod).
Pokud není některý právní poměr vysloveně upraven touto smlouvou, podrobují se obě smluvní strany příslušným ustanovením občanského zákoníku, zejména ustanovením 

§ 2586
 
 
a násl. občanského zákoníku.

Smluvní strany se výslovně dohodly, že právní vztahy založené touto smlouvou se řídí právním řádem České republiky. 
Strany se zavazují veškeré spory přednostně řešit smírnou cestou. 
Dále se smluvní strany výslovně dohodly, že příslušný k projednávání sporů, které by se nepodařilo vyřešit smírně, bude místě příslušný věcně příslušný obecn
ý
 soud objednatele. 
Smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, jeden pro 
zhotovitele
 a tři pro objednatele.

Uzavření této smlouvy bylo schváleno Radou města Náchoda dne
 20. 3. 2017 
pod č
íslem usnesení
 
94/2644/17.
Přílohy:

Příloha č. 
1
 – situační mapa

Příloha č. 
2
 – zápis z jednání  
13.2.2014
Příloha č. 
3
 
–
 kopie osvědčení

Příloha č. 
4
 – 
výpis z živnostenského rejstříku ne starší 3 měsíců dokládající oprávnění zhotovitele k provádění ohňostrojných prací
 
Příloha č. 
5
 – kopie pojistné smlouvy
Příloha č. 
6
 – kopie nájemní smlouvy č. 
5/KSCR/2017
V Náchodě dne: ……………





V Náchodě dne:……………
Objednatel:








Zhotovitel
:
Město Náchod






Fireworks servise s. r.o. 

……………………..





………………………
zast.
 Jan Birke








zast. 
Tomáš
 Gross
    starosta









      
jednatel