Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Na poštu Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Obchodní psaní Číslo 2015/1800 Česká pošta, s.p. se sídlem: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1 IČO: 471 14 983 DIČ: CZ47114983 zastoupen: Ing. Martin Kaas, vedoucí odboru PPOBCH zapsán v obchodním rejstříku: Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565 bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. číslo účtu: 100393657/0100 korespondenční adresa: Česká pošta, s.p., firemní obchod PH a StČ, Poštovní přihrádka 90 225 90 Praha 025 BIC/SWIFT: CEKOCZPP IBAN: CZ31 0300 0000 0001 0039 3657 dále jen „ČP“ XXX se sídlem/místem podnikání: XXX IČO: XXX DIČ: XXX zastoupen: XXX zapsána v obchodním rejstříku: XXX bankovní spojení: XXX číslo účtu: XXX korespondenční adresa: XXX přidělené ID CČK složky: XXX dále jen „Podavatel“ a dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“, uzavírajív souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“) tuto Dohodu o podmínkách podávání poštovních zásilek Obchodní psaní (dále jen „Dohoda“). Účel a předmět Dohody Dohoda upravuje vzájemná práva a povinnosti obou Stran Dohody, které vzniknou z postupů při podávání poštovních zásilek Obchodní psaní (dále jen „zásilka“). Není-li v Dohodě výslovně ujednáno jinak, vyplývají práva a povinnosti z poštovní smlouvy uzavřené podáním zásilky z Poštovních podmínek služby Obchodní psaní platných v den podání zásilky (dále jen „Poštovní podmínky“). Aktuální znění poštovních podmínek je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. Podavatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Poštovních podmínek, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Podavateli poskytne informace o změně Poštovních podmínek, v souladu s ustanovením § 6 odst. 3 zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o poštovních službách“), včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Podavatel je povinen se s novým zněním Poštovních podmínek seznámit. Uzavírání dílčích poštovních smluv se v otázkách neupravených touto Dohodou řídí Poštovními podmínkami účinnými ke dni podání. Podání Podací poštou je pošta XXX Zásilky budou podávány: na podací poště ve dnech XXX Podání více než XXX Podavatel oznámí ČP nejméně XXX předem: na telefonní číslo: XXX Při každém podání předá Podavatel poště trojmo vyplněný tiskopis „Soupis OBCHODNÍCH PSANÍ podaných dne …..“, ve kterém pošta Podavateli potvrdí počet podávaných Zásilek a potvrzenou kopii vrátí Podavateli. Současně se „Soupisem OBCHODNÍCH PSANÍ podaných dne ……“ předá Podavatel vzorek podávané zásilky, který si ČP ponechá. Před podáním vytvoří Podavatel ze Zásilek svazky dle požadavků ČP. V případě podání nad 5 000 ks Zásilek předá Podavatel poště vyplněný tiskopis „Seznam svazků OBCHODNÍCH PSANÍ podaných dne ……….“. Seznam svazků vyhotovuje Podavatel a musí odpovídat vzoru uvedenému v poštovních podmínkách této služby. ČP předá Podavateli písemné pokyny (pracovní postupy) s bližšími instrukcemi upravujícími postup Podavatele při podání podle předchozích bodů tohoto článku. Veškeré zásilky podávané na základě této Dohody Podavatel označí dle Přílohy č. 2, a to v závislosti na způsobu úhrady ceny za službu a druhu zásilky. Podavatel se zavazuje k minimálnímu jednorázovému podání alespoň 500ks zásilek shodných rozměru, shodného obsahu, shodného tvaru a stejného hmotnostního stupně podle Poštovních podmínek Cena a způsob úhrady Způsob úhrady ceny byl ujednán: na základě faktury převodem z účtu Cena za službu Obchodní psaní je v případě Zásilek podaných dle této Dohody účtována dle Přílohy č. 1 - Cena za službu Obchodní psaní pro období od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016. Příplatek za nedodržení bodu 4 poštovních podmínek služby Obchodní psaní (dovolený obsah zásilky), stanovený v bodu 13 Poštovních podmínek služby Obchodní psaní, je Podavatel povinen zaplatit ČP do XXX od jeho vyúčtování, a to dle tohoto Čl. 3. Fakturu – daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s dobou splatnosti XXX ode dne jejího vystavení. Je-li Podavatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené podle nařízení vlády č. 351/2013, kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů. Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu: XXX XXX Ostatní ujednání Kontaktními osobami za Podavatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): a) XXX Kontaktními osobami za ČP jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax): a) XXX b) XXX O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v Čl. 2, bod 2.3, Čl. 3, bod 3.4 a v bodu 4.1 tohoto článku, se budou strany Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku k této Dohodě. Závěrečná ustanovení Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2016. Každá ze Stran Dohody může Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé Straně Dohody. Pokud Podavatel písemně odmítne změnu Ceníku a/nebo Poštovních podmínek, současně s tímto oznámením o odmítnutí změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku a/nebo Poštovních podmínek. Výpověď musí být doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn Poštovních podmínek a/nebo Ceníku učiněné Podavatelem musí mít písemnou formu, podpis Podavatele na nich musí být úředně ověřen nebo učiněn před zaměstnancem ČP a musí být doručeny ČP osobně, poštou, kurýrní službou nebo jiným dohodnutým způsobem umožňujícím přepravu nebo přenos a prokazatelné doručení. ČP se s Podavatelem může též dohodnout, že výpověď a oznámení o odmítnutí změn budou doručovány faxem nebo prostřednictvím elektronické pošty. ČP si vyhrazuje právo odstoupit od této Dohody, jestliže Podavatel přes upozornění nedodržuje ujednané podmínky. Toto upozornění ČP písemně oznámí Podavateli na jeho poslední známou adresu s tím, že je Podavatel povinen ve lhůtě XXX napravit zjištěné nedostatky. V případě marného uplynutí této lhůty má ČP právo od této Dohody odstoupit. Od této Dohody je možné odstoupit také v případě zahájení insolvenčního řízení na Podavatele nebo kdykoliv v jeho průběhu. V takovém případě není Podavatel poskytnuta dodatečná lhůta XXX a ČP je oprávněna odstoupit od této Dohody bez předchozího upozornění. Odstoupení od této Dohody je vždy účinné a Dohoda se ruší ke dni doručení písemného oznámení o odstoupení druhé Straně Dohody. Vzájemná plnění poskytnutá Stranami Dohody do odstoupení se nevrací a Podavatel je povinen uhradit cenu služeb, poskytnutých ČP do odstoupení. Není-li stanoveno jinak, může být tato Dohoda měněna pouze vzestupně očíslovanými písemnými dodatky k Dohodě podepsanými oběma Stranami Dohody. Pokud by bylo kterékoli ustanovení této Dohody zcela nebo zčásti neplatné nebo jestliže některá otázka není touto Dohodou upravována, zbývající ustanovení Dohody nejsou tímto dotčena. Tato Dohoda je sepsána ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá Strana Dohody obdrží po jednom. Práva a povinnosti plynoucí z této Dohody pro každou ze Stran Dohody přecházejí na jejich právní nástupce. Vztahy neupravené touto Dohodou se řídí platným právním řádem ČR. Oprávnění k podpisu této Dohody Podavatel dokládá: aktuálním výpisem z obchodního rejstříku nebo jeho ověřenou kopií Dohoda je účinná od 1. 1. 2016. Strany Dohody prohlašují, že tato Dohoda vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání týkající se daného předmětu této Dohody. Strany Dohody po přečtení této Dohody prohlašují, že byla uzavřena po vzájemném projednání, určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé, vážně míněné a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují podpisy svých oprávněných osob či zástupců. Příloha: Příloha č. 1 – Cena za službu Obchodní psaní pro období od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016 Příloha č. 2 – Doporučené vzory adresní strany OP V Praze dne V ………………… dne za ČP: Za Podavatele: Ing. Martin Kaas vedoucí odboru PPOBCH XXX Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Obchodní psaní Číslo 2015/1800 Za formální správnost a dodržení všech interních postupů a pravidel ČP: Daniel Krejčí, obchodní ředitel regionu, firemní obchod PH a StČ Strana 1 (celkem 5) V dne V dne za ČP: Za Podavatele: Jméno Funkce Jméno Funkce *) Ponechá se jedna nebo více možností dohodnutých s druhou Stranou Dohody. Ostatní možnosti a poznámky se při elektronickém zpracování odstraní vč. této poznámky a všech hvězdiček. Příslušná předepsaná textová pole se doplňují. Strana 6 (celkem 8) *)Za formální správnost a dodržení všech interních postupů a pravidel ČP: Jméno Příjmení, organizační jednotka *) V případě smluv s finančním objemem nad 2 mil. Kč.