Textová podoba smlouvy Smlouva č. 208145: Smlouva o dílo - VDJ Kohoutovice

Příloha 581_Brno,_VDJ_Kohoutovice_věžový_750_m3_-_oprava_vnitřního_a_vnějšího_opláštění_vodojemu,_registr.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo


             Smlouva o dílo

uzavřená podle ustanovení § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník následovně:

č. SoD objednatele:
 0581/ÚIS/16     

č. SoD zhotovitele: 
 06/16-P
I. Smluvní strany

Objednatel
:
Brněnské vodárny a kanalizace, a.s. 
Pisárecká 555/1a, Pisárky, 603 00 Brno



společnost zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 783
Zastoupený
:
Ing. Miroslavem Nováčkem, předsedou představenstva
K podpisu smlouvy je oprávněn :  

Ing. Petr Šindler, ředitel technické sekce,



na základě pověření ze dne 10.8.2016
IČO

:
463 47 275

DIČ

:
CZ46347275
Bankovní spojení : 
Komerční banka, a.s., Brno-město 

číslo účtu: 

XXXXXXXXXXXX

faxové spojení na útvar inženýrských služeb: 543 433 278

Ve věcech technických jsou oprávněni jednat pověření pracovníci:

          


            vedoucí oddělení investic a oprav, XXXXXXXXX, tel XXXXXXXX


e-mail: XXXXXXXXXXXXXXX

            technický dozor, XXXXXXXXXXXXXX, tel. XXXXXXXXXXX



e-mail: XXXXXXXXXXX

e-mailová adresa pro zasílání  notifikace z registru  smluv: bvk@bvk.cz 

(dále jen objednatel)
Zhotovitel
:
STABIL, s.r.o.




Hlinky 142 c




603 00 Brno




společnost zapsaná u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 17072

Zastoupený
:
Ing. Pavlem Bínou, jednatelem

Ve věcech technických je oprávněn jednat:




XXXXXXXXXXXXXX, tel. XXXXXXXXXXX




e-mail: XXXXXXXXXXXXXX

IČO

:
607 27 012

DIČ

:
CZ 607 27 012

Bankovní spojení:
ČSOB

číslo účtu
:
XXXXXXXXXXXXXX, XXXXXXXXXXXXXX

(dále jen zhotovitel)

II. Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se zavazuje, že vypracuje v rozsahu a za podmínek ujednaných v této smlouvě pro objednatele a objednateli odevzdá projektovou dokumentaci pro provádění stavby pro akci:

    „Brno, VDJ Kohoutovice věžový 750 m3 - oprava vnitřního a vnějšího opláštění vodojemu“.

     Místem plnění je útvar inženýrských služeb, Brněnských vodáren a kanalizací, a.s., budova   B, Pisárecká 277/1, Brno, k. ú. Pisárky, p. č. 892/1. 

     Objednatel se zavazuje k převzetí díla a k zaplacení  ceny za podmínek dále uvedených.

2. Předmětem díla je vypracování projektové dokumentace na opravu vnitřního a vnějšího opláštění vodojemu Kohoutovice věžový 750 m3,  Brno. 
3. Součástí předmětu díla je vypracování projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která bude sloužit současně pro výběr zhotovitele stavby.
4. Podrobný popis předmětu díla:

· sanace nadzemní vnější a vnitřní části monolitického železobetonového tubusu

· sanace podzemní části tubusu

· sanace prefabrikovaného kónického hřibu

· oprava ocelového schodiště uvnitř tubusu

5. Projektová dokumentace pro provádění stavby (DPS)

Projektová dokumentace bude vypracována v souladu se:

· zákonem č. 183/2006 Sb., stavební zákon

· prováděcí vyhláškou č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, v platném znění,

· zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci),

- nařízením vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích

PD bude dopracována do podrobnosti odpovídající projektové dokumentaci pro výběr zhotovitele stavby v souladu s vyhláškou č. 230/2012 Sb., kterou se stanoví podrobnosti vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.

    Projektová dokumentace bude předána v následujícím počtu vyhotovení:

a)  tištěná podoba:

· 5 x kompletní PD – včetně výkazu výměr

· 2 x kontrolní rozpočet

b) digitálně:

· 1 x kompletní PD na CD/DVD včetně výkazu výměr a rozpočtu (textovou část v podobě souborů xxxx.doc nebo xxxx.xls, výkresy v podobě xxxx.dwg nebo xxxx.dgn)

·     2 x kompletní PD na CD/DVD včetně výkazu výměr (textovou část v podobě souborů xxxx.doc nebo xxxx.xls, výkresy v podobě xxxx.pdf)

III.    Doba  plnění
1. Zhotovitel se zavazuje, že vypracuje a dodá dílo zhotovené v rozsahu a obsahu dle článku II. této smlouvy ( projektová dokumentace ) v následujících  termínech: 

  1.1  Předpokládaný termín zahájení:                                          do 7 dnů od  uzavření SOD

  1.2.Termín předložení kompletní projektové dokumentace (DPS)  ke kontrole:                                 

                                                                                  nejpozději 6 týdnů před odevzdáním PD 

            Objednatel doručí zhotoviteli připomínky k projektové dokumentaci v termínu do 21 dnů od obdržení návrhu dokumentace (DPS).

  1.3.
Dokončení projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS):
 



                do 10 měsíců od uzavření SOD

2. Předmět plnění dle této smlouvy ( projektová dokumentace ) je splněný řádným vypracováním a odevzdáním projektové dokumentace objednateli. Odevzdáním projektové dokumentace se rozumí její předání a převzetí na základě oboustranně podepsaného protokolu o předání a převzetí díla. 

IV.    Cena díla

1. Cena díla je sjednána dohodou smluvních stran v souladu se zákonem č. 526/1990 Sb.      o cenách a činí:

     cena bez  DPH


                  194.000,- Kč

     DPH 21 %
                           
                    40.740,- Kč

     Celkem


                              234.740,- Kč

2. Cena díla je dohodnuta jako cena nejvýše přípustná.

V. Platební podmínky

1. Cenu za zhotovení díla uhradí objednatel na základě faktury, kterou vystaví zhotovitel na základě oboustranně podepsaného zápisu o předání a převzetí díla v termínu do 14ti dnů. 

2. Faktura bude obsahovat tyto údaje:

· označení objednatele a zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ

· číslo faktury

· den vystavení a den splatnosti faktury,

· datum uskutečnění zdanitelného plnění,

· označení banky a číslo účtu, na který se má platit,

· označení díla,

· číslo smlouvy objednatele a zhotovitele

· fakturovanou částku (vč. DPH platné v době fakturace),

· razítko a podpis oprávněné osoby.

Objednatel může fakturu vrátit do data její splatnosti, jestliže obsahuje nesprávné či neúplné údaje.

3. Splatnost faktury činí 21 dnů ode dne jejich osobního doručení zástupci objednatele, tj. útvaru inženýrských služeb Brněnských vodáren a kanalizací, a.s. (oddělení plánu a zakázky), Pisárecká 277/1, 603 00 Brno.

4. Platba bude provedena převodem na účet zhotovitele uvedený ve faktuře. Zhotovitel ručí za uvedení čísla účtu, které je řádně zveřejněno v registru plátců DPH.

5. V případě, že zhotovitel získá v době průběhu zdanitelného plnění rozhodnutím správce daně status nespolehlivého plátce v souladu s ustanovením § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uhradí objednatel DPH z poskytnutého plnění dle § 109a téhož zákona přímo příslušnému správci daně namísto zhotovitele a následně uhradí dodavateli zhotoviteli sjednanou cenu za poskytnuté plnění poníženou o takto zaplacenou daň. Objednatel tuto skutečnost využití „zvláštního způsobu zajištění daně“ písemně oznámí zhotoviteli do pěti dnů od úhrady a zároveň připojí kopii dokladu o uhrazení DPH včetně identifikace úhrady podle § 109a. Zhotovitel se zavazuje uvést na faktuře účet zveřejněný správcem daně způsobem, umožňujícím dálkový přístup. Je-li na faktuře vystavené zhotovitelem uvedený jiný účet, než je účet uvedený v předchozí větě, je objednatel oprávněn zaslat fakturu zpět zhotoviteli k opravě. V takovém případě se lhůta splatnosti zastavuje a nová lhůta splatnosti počíná běžet dnem doručení opravené faktury s uvedením správného účtu zhotovitele, tj. účtu zveřejněného správcem daně.
6. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury, zaplatí objednatel  zhotoviteli úrok              z prodlení z dlužné částky v zákonné výši.
VI. Součinnost objednatele

1. Objednatel se zavazuje, že v době zpracovávání projektové dokumentace se bude zúčastňovat všech jednání, týkajících se tohoto díla, na která bude zhotovitelem pozván.
2. Objednatel bude zhotovitele informovat o všech změnách, které mu budou známy a které mohou ovlivnit výsledek prací na díle.

VII. Vady díla a záruka za jakost

1. Zhotovitel se zavazuje, že dílo bude mít vlastnosti stanovené smlouvou.

2. Objednatel oznámí vady díla bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od předání díla.

3. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí díla, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

4. Zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla v trvání 60 měsíců.
VIII. Platnost smlouvy, odstoupení, sankce

1. V případě prodlení s termínem předání díla je objednatel oprávněn účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,3 % z ceny díla za každý den prodlení. Takto sjednaná sankce nemá vliv na případnou povinnost náhrady škody. Sankci hradí zhotovitel nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne objednateli v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně. 

2. Od této smlouvy může odstoupit kterákoliv smluvní strana, pokud lze prokazatelně zjistit podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. Právní účinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem následujícím po písemném doručení oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. 

3. Podstatným porušením této smlouvy se rozumí zejména: 

· prodlení zhotovitele se splněním termínu předání díla (závěrečné zprávy) delším než 15 dnů z viny na straně zhotovitele,

· prodlení objednatele s uhrazením faktury delším než 15 dnů.

IX.  Dodatky a změny smlouvy

1. Tuto smlouvu lze měnit, doplnit nebo zrušit pouze písemnými průběžně číslovanými smluvními dodatky, jež musí být jako takové označeny a právoplatně potvrzeny oběma účastníky smlouvy. Tyto dodatky podléhají témuž smluvnímu režimu jako tato smlouva a stanou se její integrální součástí. 

2. Smluvní strany neakceptují právní jednání protistrany učiněné elektronicky nebo jinými technickými prostředky.

X. Ostatní ujednání 

1. Společnost Brněnské vodárny a kanalizace, a.s. podporuje rovný přístup, spravedlnost, legálnost, slušnost a etické chování ve všech obchodních vztazích v souladu s Etickou chartou a Etikou ve vztazích s dodavateli, kterou vydal Suez Groupe, a která je umístěna na internetových stránkách společnosti  www.bvk.cz. Pro oznámení nelegálního a neetického chování je možné použít emailovou adresu:  ethics@suez-env.com. 

XI. Závěrečná ustanovení

1. Smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každé má platnost originálu a každá ze stran obdrží dvě vyhotovení.

2. Tato smlouva je  uzavřena  a nabývá účinnosti dnem podpisu.

3. Tato smlouva podléhá uveřejnění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

4. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v této smlouvě nejsou předmětem obchodního tajemství.

5. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v této smlouvě nejsou informacemi požívajícími ochrany důvěrnosti majetkových poměrů.

6. Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu zašlou k uveřejnění v registru smluv Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.

7. Obě strany prohlašují, že se dohodly ve všech částech této smlouvy a s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují vlastnoručními podpisy. 

V Brně dne 





V Brně dne 

Za objednatele:




Za zhotovitele:

……………………………………              

…………………………….


Brněnské vodárny a kanalizace, a.s.


STABIL s.r.o.
Ing. Petr Šindler




Ing. Pavel Bína
ředitel 
technické sekce


            jednatel

- 3 -