Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Č.j.: MV- 81014-18/OSM-2016 Česká republika – Ministerstvo vnitra IČ: 00007064 DIČ: CZ 00007064 se sídlem Praha 7, Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34 zastoupená: Ing. Miroslavem Konopeckým, ředitelem odboru správy majetku bankovní spojení: Česká národní banka, číslo účtu: 3605881/0710 kontaktní osoba: Ing. Miroslav Konopecký (dále jen „Objednatel“) a SVEN Advisory, s.r.o. IČ: 02899302 DIČ: CZ 02899302 se sídlem Praha 10, Průběžná 1550/85, PSČ 100 00 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 225081, zastoupená: Ing. Filipem Endalem, jednatelem bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., číslo účtu: 2110198459/2700 kontaktní osoba: Ing. Filip Endal (dále jen „Zhotovitel“) uzavírají tuto SMLOUVU O DÍLO podle ustanovení § 2586 a násl. zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů Čl. I. Předmět smlouvy (1) Na základě této smlouvy se Zhotovitel zavazuje za podmínek obsažených v této smlouvě v níže uvedeném termínu provést pro Objednatele dílo Studie proveditelnosti k posouzení možnosti získání dalších administrativních kapacit na území hlavního města Prahy pro potřeby Ministerstva vnitra (dále jen „Studie proveditelnosti“) a předat je Objednateli ve 3 písemných vyhotoveních + 1x na elektronickém nosiči (CD). Objednatel se zavazuje kompletně zpracované dílo převzít a zaplatit cenu za provedení díla podle podmínek této smlouvy. (2) Bližší specifikace Studie proveditelnosti včetně požadavků na její zpracování jsou obsaženy v Příloze č. 1 k této smlouvě. (3) Objednatel předá/předal Zhotoviteli následující podklady pro zpracování Studie proveditelnosti: - informace o stávajícím stavu dislokace útvarů ministerstva vnitra, - přehled o provozních nákladech ve stávajících objektech za rok 2015, - přehled o stávajících výpůjčkách a nájmech, - plán investičních požadavků na období 2016 – 2020, - přehled aktuálních dislokačních požadavků, - materiál „objemová studie areálu Veleslavín“, - specifikace a podmínky právního prostředí (zejména zákon č. 89/2012 Sb., zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 218/2000 Sb., zákon 183/2006 Sb.). Zhotovitel si může od objednatele vyžádat písemně případné další podklady potřebné pro zpracování Studie proveditelnosti v rozsahu dohodnutém v této smlouvě. Čl. II. Doba a místo plnění Zhotovitel se zavazuje zpracovat a předat Studii proveditelnosti v následujících termínech: Předložení pracovní verze (v digitální podobě) k připomínkám: do 7. 3. 2017 Předání konečné verze: do 31. 3. 2017 Zhotovitel předá Studii proveditelnosti organizační součásti Objednatele, kterou je odbor správy majetku Ministerstva vnitra, sídlící na adrese Na Pankráci 72, Praha 4. Čl. III. Cena za dílo a platební podmínky (1) Smluvní strany se dohodly, že cena za zpracování Studie proveditelnosti činí 96.000,-- Kč + DPH 21 %, tj. 20.160,-- Kč. Celkem cena díla činí 116.160,-- Kč (slovy stošestnácttisícstošedesát korun českých). (2) Cena bude Objednatelem uhrazena jednorázově po předání Studie proveditelnosti dle čl.I. odst.1, a to na základě předložené faktury. Splatnost faktury je 14 dnů od jejího doručení Objednateli. Čl. IV. Smluvní pokuty (1) Smluvní strany se dohodly, že: Zhotovitel zaplatí Objednateli smluvní pokutu za nedodržení termínu předání konečné verze Studie proveditelnosti dle čl. II. této smlouvy ve výši 0,05 % ze smluvní ceny za každý den prodlení. Objednatel zaplatí Zhotoviteli smluvní pokutu za prodlení s placením faktury dle čl. III. této smlouvy ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení. (2) Splatnost smluvních pokut je 14 dnů, a to na základě faktury vystavené oprávněnou smluvní stranou straně povinné. Čl. V. Závěrečná ustanovení (1) Smluvní vztahy vyplývající z této smlouvy se řídí českými obecně závaznými právními předpisy, skutečnosti výslovně neupravené touto smlouvou se řídí především občanským zákoníkem a předpisy souvisejícími. (2) Tuto smlouvu lze změnit či doplňovat pouze formou číslovaných písemných dodatků odsouhlasených oběma smluvními stranami. (3) Tato smlouva podléhá zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že zveřejnění smlouvy zajistí Objednatel. (4) Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. (5) Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě své svobodné vůle a že tato Smlouva nebyla sjednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. V Praze dne 31.1.2017 ……..................................... ............................................ Objednatel Zhotovitel Příloha č. 1 ke smlouvě o dílo č.j. MV-81014-18/OSM-2016 Specifikace Studie proveditelnosti k posouzení možnosti získání dalších administrativních kapacit na území hlavního města Prahy pro potřeby Ministerstva vnitra A) Popis Zajištění dalších administrativních kapacit pro útvary ministerstva vnitra se předpokládá řešit buď zakoupením dalšího objektu do vlastnictví státu, případně i výstavbou nebo pronájmem vhodných kancelářských prostor. Záměrem je rovněž minimalizovat určitou dislokační roztříštěnost jednotlivých útvarů, přičemž je zvažována i možnost snížení počtu objektů, ve kterých jsou umístěni zaměstnanci ministerstva vnitra. Ze stávajících objektů se požaduje pro budoucí využití ponechat objekty Letná a Olšanská. Součástí studie bude také analýza možnosti prodeje některých vlastních objektů (Jindřišská, Centrotex, Na Pankráci) a ukončení nájemních vztahů, s cílem centralizovat zaměstnance nejlépe do jednoho nového objektu. B) Požadavky na zpracování studie proveditelnosti Studie proveditelnosti bude zpracována jako dokument, který souhrnně a ze všech významných hledisek rozpracuje výše uvedený záměr. Bude obsahovat zhodnocení všech alternativ a posouzení realizovatelnosti daného záměru. Ve studii budou rozpracovány právní, technické, ekonomické, finanční, manažerské aj. aspekty všech uvažovaných variant na získání dalších administrativních kapacit pro útvary ministerstva vnitra. V závěrečné části se požaduje souhrnné vyhodnocení jednotlivých variant, včetně doporučení optimálního řešení pro další pokračování v realizaci uvedeného záměru. Minimální požadovaný výstup bude v posouzení následujících variant : - soustředění pracovišť z objektů Jindřišská, Centrotex a Na Pankráci 72 + kapacitní rezerva do jednoho nového vlastního objektu (koupě, příp. výstavba), který by byl získán částečně z finančních prostředků rozpočtu rezortu a částečně z příjmů z prodeje stávajících objektů; - soustředění pracovišť ze stávajících nájmů do jednoho vlastního objektu s kapacitní rezervou, případně do jednoho nájemního objektu s případnou opcí pro další požadavky, a to ve výše uvedených aspektech.