Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2404394: Smlouva o dílo - zhotovení PD "Rekonstrukce pavilonu psychiatrie"

Příloha Dod. č. 1 - SČ.rtf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy:'
DODATEK č. 1
ke smlouvě o dílo na zhotovení projektové dokumentace ze dne 01.09.2016
I.
Smluvní strany
1. Nemocnice s poliklinikou Havířov, příspěvková organizace
o.-..,*.	,
Kopie pro: /9.
Se sídlem:
Zastoupena:
Oprávněná osoba k jednání
ve věcech technických:
Dělnická 1132/24, 736 01 Havířov,
Bc. Josefem Grocholem, MBA - ředitelem
Ing. Rostislav Šimanský, MBAce - provozně-technický náměstek Ing. Pavel Svare - vedoucí provozně-technického oddělení 00844896 CZ00844896
Komerční banka a. s., pobočka Havířov 27132791/0100
Zapsána v obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl Pr, vložka 899 ("dále jen „objednatel^
IC:
DIČ:
Bankovní spojení: Číslo účtu:
MEDICOPROJECT s.r.o.
Se sídlem:
Zastoupena:
IČ:
DIČ:
Kroftova 45, 616 00 Brno
Ing. Vladimírem Kunderou, jednatelem společnosti
60703016
CZ60703016
Bankovní spojení:	ČSOB, a.s., pobočka Brno
Číslo účtu:	173976001/0300
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném KS v Brně, oddíl C, vložka 14859
/dále jen „zhotovitel“ý
II.
Základní ustanovení
1. Smluvní strany uzavřely mezi sebou dne 01.09.2016 smlouvu o dílo na zhotovení projektové dokumentace (dále jen ,,smlouva“), jejímž předmětem je závazek zhotovitele zpracovat pro objednatele Projektovou dokumentaci pro stavební povolení a provedení stavby, na akci s názvem: „Projektová dokumentace - Rekonstrukce pavilonu psychiatrie NsP Havířov, p.o.“ v Nemocnici s poliklinikou Havířov, p.o.
III.
Změna smlouvy
1. Na základě dohody obou smluvních stran se doplňuje uvedená smlouva takto:
V článku IV. Doba a místo plnění se doplňuje odstavec:
Součástí termínu plnění předmětu smlouvy nejsou souhlasná stanoviska dotčených orgánů pro vydání stavebního povolení. Ke dni termínu plnění díla uvedeného v čl. IV odst. 1 obchodních podmínek dodavatel předá kompletní projektovou dokumentaci DPS dle Smlouvy o dílo a doloží, že o stanoviska dotčených orgánů zažádal. Pokud některý z dotčených orgánů bude požadovat opravu nebo doplnění díla, aby mohl vydat kladné stanovisko, je dodavatel povinen tuto změnu,
file_0.jpg

file_1.wmf


file_2.jpg


file_3.wmf


bez vlivu na cenu díla, provést nejpozději do 5-ti pracovních dnů a předložit příslušnému orgánu pro vydání jeho kladného stanoviska. Termín předání kladných stanovisek dotčených orgánů pro vydání stavebního povolení je stanoven do 40-ti dnů od podání žádostí.
IV.
Závěrečná ustanovení
	Ustanovení smlouvy ze dne 01.09.2016 tímto dodatkem neupravená zůstávají v platnosti beze změny.
	Tento dodatek je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu, podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž objednatel obdrží jedno a zhotovitel jedno vyhotovení.
	Tento dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv“).

V Havířově dne
file_4.jpg

file_5.wmf


2 0 -12- 2016
rej xKTKOXJ HAVÍŘOV,
file_6.jpg

file_7.wmf


za objednatele Bc. Josef Grochol, MBA ředitel
za zhotovitele
Ing. Vladimír Kundera
jednatel společnosti
V B mě dne	//.
li^EliDíbUýOlFlriívčí/aiilíšSli ,S.ň.O.
616
G>/řax 541 2
IČO
Nemocnice s po
Příkazce operace: Správce rozpočtu:
file_8.jpg

file_9.wmf


file_10.jpg


file_11.wmf