Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2457250: zajištění akce

Příloha Ohňostroje na míru.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        sMLouvA o DíLo

         uzavřený podle § 2586 a následujících zák. č. 89/2012 Sb., Občanský Zákoník

uzavřená mezi:

Kulturní  středvisekıkoámHěrastdaebÚnsítí33n,a4d0L0a0b1e,músptříísnpaědvkLoavbáeomrganizace
               00673803
sˇidıøz
ıc;
DIČ;         0200673803

Pen. ústav: Ťomie.Lı:.r;ıı_t:if=ıLılızı_2ıL|

Číslo účtu:

Zastoupená panem Ivanem Dostálem

(dále jen Objednatel)

a

Ohňostroje namíru v. o. s.

Sˇídlo:      Dvořákova 1324/21, 405 02 Děčín Il - Nově Město
IC:u         28729820

DIC:         0228729820

Pen. ústav: i:I-äk.a_sıonLııelı:ıêı_zı_L|

Císlo účtu:

zastoupená panem Janem Sulcem, společníkem - jednatelem
Zapsána vobchodním rejstříku vedeném Krajským soudem vÚstí nad Labem vodd. A,

složka č. 26347.

(dále jen Zhotovitel)

                                              čıánek 1.

                                                    Předmět smlouvy
   1) Předmětem této smlouvy je Závazek Zhotovitele připravit a provést dne 1.1. 2017

        v 18.00 hod. na nábřeží v Ústí nad Labem ohňostroj v délce trvání 6.30 - 7.00 min s

        hudebním doprovodem (podkladem).

   2) Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn a odborně způsobilý k Zajištění předmětné

        činnosti a to v souladu se Zákonem č.455/ 1991 Sb., o živnostenském podnikání

       (živnostenský Zákon), ve Znění pozdějších předpisů .

                                               Článek 2.

                                           Specifikace předmětné činnosti

1) Za předmětnou činnost se pro potřeby této smlouvy rozumi kompletní realizace
     ohňostroje Zhotovitelem dle nabídky, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

2) Ozvučení zajistí objednatel.
3) Ostrahu místa odpalu zajistí ve spolupráci s městskou policií a hasiči objednatel.
                                                Článek 3.

                                                             Doba plnění

      Zhotovitel bude činnost dle čl. 2 provádět dne 1.1.2017 na v 18.00 hod. na nábřeží v Ústi
      nad Labem a činnost bude prováděna v následujícím časovém harmonogramu:

            a) příprava ohňostroje od 12. 00 do 17. 30 hod.

           b) odpálení ohňostroje od 18. 00

            c) úklid prostoru po Odpáleni ohňostroje Od 18. 30 do 19. 30 hod.

 2) Zhotovitel prohlašuje, že sjednané lhůty uvedené v odst.1) jsou vzhledem k povaze

      činnosti přiměřené a budou dodrženy, Zhotovitel se Zavazuje Zajistit realizaci ohňostroje

      v souladu s odsouhlaseným časovým harmonogramem.

                                                 -_ Článek 4.

                                                            Cena Za dílo

1) Zhotoviteli přísluší cena Za řádné provedeni dila, ta je pevná a maximální a je dohodou

     smluvních stran stanovena v celkové výši 149 000,- Kč bez DPH, která je Specifikována

      v rozpočtu, který jako příloha č. 1 tvoří nedílnou součást této smlouvy. Cena, kterou je
      Objednatel povinen uhradit Za realizaci ohňostroje Obsahuje veškeré ostatní náklady

     Zhotovitele vynaložené na plnění Závazků vyplývajících z této smlouvy a s ni

      souvisejících. Tuto maximální částku lze překročit pouze na základě Změn požadovaných

     Ze strany objednatele.

2) Změny v rozsahu Zajištění činnosti nebo jeho doplnění budou včetně odpovídajících

     Změn sjednány formou písemných Oboustranné odsouhlasených dodatků k této smlouvě.
     Ocenění činnosti uvedených vdodatcích ktéto smlouvě bude kalkulováno shodným

     Způsobem a ve stejných cenových relacich jako je kalkulována cena činnosti uvedené v
      této smlouvě.

                                               Článek 5.

                                                 Platební podmínky

1) Smluvní strany se dohodly, že fakturace bude provedena po ukončení dila vterminu

     stanoveném v čl. 3 této smlouvy.

2) Zhotovitelem vystavená faktura musi obsahovat veškeré náležitosti stanovené Zákonem

     č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

3) Objednatel Se zavazuje uhradit cenu dila na Základě vystavené faktury bezhotovostní

     platbou. Doba splatnosti faktury je 14 dni Od prokazatelného doručení faktury. Zhotovitel
     je oprávněn fakturu vystavit až po předání a převzetí dila. V případě, že faktura doručená
     objednateli nebude Obsahovat některou Z předepsaných náležitostí, je objednatel
     oprávněn vrátit takovouto fakturu Zhotoviteli. Lhůta splatnosti v takovémto případě neběží
     a počíná Znovu běžet až od doručení Opravené či doplněné faktury.
                                                     Článek 6.

                                                     Povinnosti Zhotovitele

       Zhotovitel je povinen postupovat při zařizování Záležitosti s odbornou péčí a dodržet

       veškeré obecně Závazné předpisy a normy týkající Zajištění bezpečnosti práce a
       předcházení škodám na Zdraví a majetku.

 2) Zhotovitel se zaručuje Za Splnění závazků převzatých jinými osobami v souvislosti se

      Zařizováním realizace Ohňostroje.

                                                Článek 7.

                                         Sankční ustanovení a úrok z prodlení
       Smluvní strany se dohodly, že nebude-li ohňostroj proveden v požadovaném rozsahu

      (15min.) a kvalitě než je uvedeno vtěto smlouvě, může objednatel požadovat po

       Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši :15 - ti % Z ceny Za dílo bez DPH. V případě, že

      Zhotovitel neprovede řádně úklid prostoru po Odpálení ohňostroje, je oprávněn
      Objednatel požadovat po Zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5% Z ceny za dílo bez DPH.

       Smluvní strany se dohodly, že Objednatelem vyúčtovaně smluvní pokuty uvedené v tomto
      odstavci mohou být Započteny Oproti ceně Za dílo vyúčtovaně Zhotovitelem.

 2) Smluvní strany se dohodly, že bude-li Objednatel v prodlení s placením faktur po lhůtě

      uvedené v článku 5., Odst. 2) této smlouvy, uhradí Zhotoviteli úrok Z prodlení ve výši

      0,03 % Z dlužné částky Za každý den prodlení.

3) Objednatel může odstoupit od smlouvy nejpozději 20 dnů před akcí a to bez jakýchkoliv

      sankcí ze strany zhotovitele. Odstoupí-Ii však objednatel v termínu kratším 20 dnů před

      akci, vzniká Zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 10% Ze smluvené ceny

     za dílo bez DPH . Odstoupí-li Objednatel však v termínu kratším 5 dnů před akcí, vzniká

      Zhotoviteli nárok na Zaplacení smluvní pokuty ve výši 50% Ze smluvené ceny Za dílo bez

     DPH .

     Objednatel a Zhotovitel jsou Oprávněni odstoupit Od této smlouvy bez jakýchkoliv sankcí

      vpřípadě zásahu vyšší moci (např. živelné katastrofy, epidemie, havárie, karantěnní

     Omezení, vichřice apod.) Oznámení o odstoupení od smlouvy s uvedením důvodu musí
     být doručeno druhé smluvní straně v písemné formě.

5) Zhotovitel může odstoupit od smlouvy nejpozději 20 dnů před akcí a to bez jakýchkoliv

     sankcí ze strany objednatele. Odstoupí-li však zhotovitel v termínu kratším 20 dnů před
     akcíı vzniká objednateli nárok na zaplacení smluvní pokuty Zhotovitelem ve výši 20%

     Ze smluvené ceny za dílo bez DPH. Odstoupí-Ii Zhotovitel však v termínu kratším 5 dnů
     před akcí, vzniká Objednateli nárok na Zaplacení smluvní pokuty Zhotovitelem ve výši
     50% Ze smluvené ceny Za dílo bez DPH.

                                               Článek 8.

                                          Platnost a účinnost smlouvy

1) Tato smlouva vstupuje v platnost i účinnost dnem jejího Oboustranného podpisu

     oprávněnými zástupci smluvních stran.

2) Smlouva je uzavřena na dobu určitou a to ke dni ukončení činnosti dle čl. 3,J Odst. 1).
                                                článek 9

                                               Závěrečná ustanovení

 1) Jakékoliv změny nebo doplňky k této smlouvě vyžadují formu písemných, oboustranně

      podepsaných dodatků, jinak jsou neplatné.

 2) Nepředvídané či neodvratitelné události, ležící mimo obě Smluvní Strany budou řešeny

      ústně v místě konání realizace Ohňostroje.

3) Jakékoliv vztahy a Spory, které vzniknou při plnění této Smlouvy a nejsou v ní řešeny, Se

      řídí podle obecně Závazných předpisů Zejména obchodního Zákoníku.

4) Obě smluvní Strany prohlašují, že předem souhlasí vsouladu se zněním Zákona č.

      106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,

     smožným zpřístupněním celé této smlouvy vjejím plném znění včetně jejich příp.
     dodatků a příloh, jakož i všech -úkonů a okolností stouto Smlouvou souvisejících,
     k čemuž může v kdykoliv budoucnu dojít . Obě smluvní Strany dále prohlašují, že předem

      souhlasí Se Zveřejněním ve výše uvedeném rozsahu též na internetových Stránkách

     města Ústí nad Labem.

5) V případě Sporů, které nebudou řešeny Smírnou cestou, bude Spor řešen u věcně

     a místně příslušného Soudu CR _

     Osoby zastupující Zhotovitele a Objednatele tímto prohlašují, že jsou oprávněny

     k podpisu této smlouvy.

/ŽÍĹ 1046' v Ústi nad Labem, dne "ZÝMPČŰ/é v České Kamenici, dne ..............................

7 Objednatel  Zhotovitel  „i