Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2553426: kupní - tavička kryoampulí

Příloha KS_tavicka_kryoampuli_Aqua_chemie_tkanova_ustredna.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva č. …..

uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                         v platném znění

               mezi

prodávajícím:  AQUA – CHEMIE, spol. s r.o.
a              zapsanou v OR vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 8750
               se sídlem: Pražská 1279/18, 102 00 Praha 10
               zastoupenou: Petrem Vávrou, jednatelem
               IČ: 45311200
               DIČ: CZ45311200
               bankovní spojení: Komerční banka a.s., Praha
               č. účtu: 1201446011/0100

kupujícím:     Fakultní nemocnicí Hradec Králové
               se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové
               zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., Dr. h. c., ředitelem
               IČ: 00179906
               DIČ: CZ00179906
               bankovní spojení: Česká národní banka
               č. účtu: 24639511/0710

                                                        I.
                                          PŘEDMĚT SMLOUVY

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží „Tavička kryoampulí“ dle zadávacích
podmínek ze dne 6. 6. 2017 a nabídky č. 22032017 FN HK – SYMS III ze dne 9. 6. 2017,
která je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v příloze č. 1, spolu s doklady ke
zboží se vztahujícími.

Nedílnou součástí dodávky je:
    - dodací list,
    - doklad o proškolení obsluhy,
    - instalační protokol,
    - návod k obsluze přístroje v českém jazyce 2x (1x pro potřeby pracoviště v listinné
         formě, 1x pro potřeby OZT v elektronické podobě)
    - záruční list
    - ES prohlášení o shodě výrobku (EC Declaration of Conformity) dle NV 22/1997 Sb.
         v platném znění; pro zdravotnické prostředky tříd I sterilní, I měřící, IIa, IIb nebo III
         musí být CE doplněno číslem Notifikované osoby,
    - na přístroj, případně na všechny jeho komponenty, musí být v prohlášení o shodě
         (eventuálně v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelem) uvedena třída zdravotnického prostředku,

               Kupní smlouva, strana 1
    - přesná adresa výrobce zboží a země původu jsou uvedeny v prohlášení o shodě
         (eventuálně v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude
         potvrzen dodavatelem),

    - pokud se dodávka skládá z více samostatných komponent, jsou součástí dodávky
         platná prohlášení o shodě na všechny komponenty dodávky,

    - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též
         jejich český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající,

    - likvidace veškerého obalového odpadu.

Součástí dodávky je rovněž:
    - doklad osoby, která je poučena výrobcem k provádění instruktáže daného
         zdravotnického prostředku (viz §61 zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických
         prostředcích),
    - doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem
         k provádění odborné údržby (viz §65 zákona č. 268/2014 Sb. o zdravotnických
         prostředcích).

Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit dohodnutou kupní cenu.
Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního protokolu
při převzetí zboží oprávněným zaměstnancem (OZT) a instruktáží obsluhy. Po provedení
instalace a instruktáž obsluhy v místě plnění bude zúčastněnými (prodávající, přebírající
pracoviště, zaměstnanec OZT) podepsán instalační protokol a ten prodávající přiloží
k daňovému dokladu - faktuře.

Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky,
p. Stanislav Gaberle, DiS., (stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881, 608 527 770),
popř. Ing. Roman Sýkora (roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122).

Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným
partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce.

                                                       II.
                                                KUPNÍ CENA

Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 88.487,00 Kč,
slovy: osmosmdesáttisícčtyřistaosmsedmkorunčeských.
Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a instruktáž obsluhy
a je cenou konečnou.
Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními
předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                       III.
                                               DOBA PLNĚNÍ

Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží, dle čl. I. této kupní smlouvy do 4 týdnů o
data podpisu této kupní smlouvy.

                                                     Kupní smlouva, strana 2
                                                       IV.
                                              MÍSTO PLNĚNÍ

Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500
05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Tkáňová ústředna

                                                       V.
                                  ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ

Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost zboží v délce 24 měsíců ode dne
podpisu instalačního protokolu oprávněným zaměstnancem kupujícího.

Záruční servis bude prodávajícím poskytován bezplatně.
Součástí tohoto záručního servisu jsou též veškeré předepsané technické kontroly (ať
předepsané nebo doporučené výrobcem, nebo vyplývající z platných právních předpisů). To
se týká i případně použitého spotřebního materiálu, který je k získání kladného výsledku této
kontroly potřeba. K provedení těchto předepsaných kontrol nemusí kupující servisní
organizaci prodávajícího žádným způsobem vyzývat. Poslední záruční bezpečnostně
technická kontrola (BTK) musí být prodávajícím provedena nejdříve jeden kalendářní měsíc
před koncem záruční lhůty předmětu plnění.

Závada bude odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace, popř. prodávající bezplatně
zapůjčí kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou dobu opravy.

Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího:
Adresa: AQUA – CHEMIE, spol. s r.o., Šimáčkova 2, 628 00 Brno - Líšeň, tel: 544 211 339,
fax: 544 213 230
kontaktní osoba:

Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje, že v případě zájmu kupujícího s ním uzavře
smlouvu o servisu.

                                                       VI.
                                         PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového
dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po provedení instalace
zboží a instruktáž obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury.
Každá faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty, v platném znění. Na faktuře musí být mj. uvedena odvolávka na smlouvu;
úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a
pořizovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné
k vystavení daňového dokladu.

Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané
hodnoty.

Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých

                                                     Kupní smlouva, strana 3
by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle §
106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného
plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku
odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení
částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude
považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu
prodávajícímu.

                                                      VII.
                                 NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA

Kupující nabude vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II.
této smlouvy.

                                                      VIII.
                                                   SANKCE

V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok
z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání
zboží se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025 % z kupní
ceny zboží za každý den prodlení.
V případě nedodržení termínu servisních zásahů, dle čl. V. této smlouvy, bude kupujícím
uplatňována smluvní pokuta, a to ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý započatý den
zpoždění.

                                                       IX.
                                        ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

1. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č.
    89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

2. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném
    znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č.
    89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn
    postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

3. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky,
    podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

4. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí
    příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci
    obou smluvních stran.

6. Smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a
   prodávajícímu dvě vyhotovení.

                                                     Kupní smlouva, strana 4
Příloha č. 1: nabídka č. 22032017 FN HK – SYMS III ze dne 9.6 2017

V Hradci Králové, dne 7.7.2017                           V Praze, dne 26.6.2017

………………………………..                                           …………………………………
Za objednatele:                                          Za poskytovatele:
Fakultní nemocnice Hradec Králové                        AQUA-CHEMIE, spol. s r.o.
prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.,           Petr Vávra
ředitel                                                  jednatel

                                Kupní smlouva, strana 5
Nabídka 22032017 FN HK - SYMS III

Dodavatel:                                  Odběratel:

AQUA - CHEMIE, spol. s r.o.                 Fakultní nemocnice Hradec Králové

Pražská 1279/18                             Sokolská 581

102 00 Praha 10 - Hostivař                  500 05 Hradec Králové

IČ:         45311200                        IČ:               00179906

DIČ: CZ45311200                             DIČ:              CZ00179906

Firma je zapsána v Obchodním rejstříku      Příjemce:

KOS v Praze, oddíl C, vložka 8750.          FN Hradec Králové

Banka: Komerční Banka a.s., Praha           Tkáňová ústředna

Číslo účtu: 1201446011/0100                 n.s. 6973 - TKÚ kryokonzervace

IBAN: CZ5601000000001201446011              Objednávka, smlouva č.:

SWIFT: KOMBCZPPXXX                          ze dne:

Způsob dopravy:                             Datum vystavení:                         9.6.2017
Předáno dne:                                Datum uskutečnění plnění:
Dodací list č. :                            Datum splatnosti:

     Předmět (rozsah) dodávky           MJ  Cena za MJ        DP    Celkem bez DPH   Částka DPH  Celkem s DPH
                                                              H

025547 SYMS III, sealer for CBS™ High

Security straws, tubes and HSV High     1         88 487,00 Kč 21%     88 487,00 Kč  18 582,30 Kč 107 069,30 Kč

Security Vitrification straws

Vyřizuje: