Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2614254: Smlouva o dílo na ZHOTOVENÍ PROJEKTU STAVBY A VÝKON AUTORSKÉHO DOZORU

Příloha E618-S-3449_2017_Pal_SoD ze dne 12.07.2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        EVROPSKÁ UNIE                             Ministerstvo dopra
Evropské strukturální a investiční fondy  Státní fond doprav
Operační program Doprava                  infrastruktury

                       Smlouva ©díl© na
ZHOTOVENÍ PROJEKTU STAVBY A VÝKON AUTORSKÉHO

     DOZORU PROJEKTANTA PŘI REALIZACI STAVBY
  Název zakázky: „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem"

                                                    Smluvní strany:

               Správa železniční dopravní cesty, státní organizace

                        se sídlem: Dlážděná 1003/7,110 00 Praha 1 - Nové Město
                                         IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234

   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka A 48384
   zastoupena: Ing. Mojmírem Nejezchlebem, náměstkem GŘ pro modernizaci dráhy

                    na základě Pověření č. 1616 ze dne 12. 7. 2013
   Korespondenční adresa:

                   Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                   Stavební správa západ, Sokolovská 278/1955,190 00 Praha 9

                                               (dále jen „Objednatel")
                                      číslo smlouvy: E618-S-3449/2017/Pal
                             ISPROFIN/ISPROFOND: 327 321 4901/521 3520019

                                                              a

       Společníci Společnosti „SP+SPEU+MMD^ŽST Lysá nad labemJP"

                            založené Smlouvou o společnosti ze dne 10. 03. 2017
                                                  SUDOP PRAHA a.s.

                         se sídlem: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 80
                                         IČO: 25793349, DIČ: CZ25793349

                   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
                                                spisová značka B 6088

                    bank. spojení: ................​ ...........​ .......​ ...​ .........​ ....​ ...........................
zastoupena: Ing. Tomáš Slavíček, předseda představenstva, Ing. Ivan Pomykáček, místopředseda

        představenstva a Mgr. Ing. Eva Kudynová Klimtová, místopředseda představenstva
                 Korespondenční adresa: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 80
                                          jako „Správce" a „Společník 1"
                                                              a

                                                     SUDOP EU a.s.
                          se sídlem: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 00

                                          IČO: 05165024, DIČ: CZ05165024
                   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,

Strana 1 (celkem 6)
                                  spisová značka B 21645
                 zastoupena: Ing. Tomáš Slavíček, statutární ředitel
    Korespondenční adresa: Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 00

                                     jako „Společník 2"

zastoupen společností SUDOP PRAHA a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 80,
             IČ: 25793349 na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci ze dne 10. 03. 2017

                                                               a

                                             Mott MacDonald CZ, spol. s r.o.
                               se sídlem: Praha 1, Národní č. p. 984/15, PSČ 110 00

                                            IČO: 48588733, DIČ: CZ48588733
                     zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,

                                                  spisová značka C 14051
     zastoupena: Ing. Radko Bucek, jednatel, Conor Timothy 0'Donovan, jednatel, Ing. Jan Loško,
    jednatel, Ondřej Kokeš, prokura, Ing. Jan Semerád, prokura, Ing. Petr Makásek, Ph.D., prokura

                                                         Ing. Michal Babič, prokura
                      Korespondenční adresa: Praha 1, Národní č. p. 984/15, PSČ 110 00

                                                     jako „Společník 3"

zastoupen společností SUDOP PRAHA a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 80,
             IČ: 25793349 na základě Smlouvy o společnosti a Plné moci ze dne 10. 03. 2017

                                                  (dále jen „Zhotovitel")

                                                číslo smlouvy: 17-050.640

    uzavřely tuto smlouvu (dále jen „Smlouva") v souladu s ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb,;
               občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník").

    Sm luvní strany, vědom y si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být
                touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

1.  ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1.1 Objednatel prohlašuje, že je státní organizací, která vznikla k 1.1.2003 na základě
              zákona č. 77/2002 Sb., o akciové společnosti České dráhy, státní organizaci Správa
              železniční dopravní cesty, ve znění pozdějších předpisů, splňuje veškeré podmínky a
              požadavky v této Smlouvě stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně
              plnit povinnosti v ní obsažené.

    1.2 Zhotovitel prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě
              stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti v ní
              obsažené.

    1.3 Zhotovitel dále prohlašuje, že ke dni uzavření této Smlouvy není vůči němu vedeno
              řízení dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční
              zákon), ve znění pozdějších předpisů a zavazuje se Objednatele bezodkladně
              informovat o všech skutečnostech o hrozícím úpadku, popř. o prohlášení úpadku
              jeho společnosti, stejně jako o změnách v jeho kvalifikaci, kterou prokázal v rámci
              své nabídky na plnění Veřejné zakázky v dále uvedeném smyslu.
    1.4 Zhotovitel dále prohlašuje, že se ke dni uzavření této Smlouvy řádně seznámil se
              všemi Interními předpisy Objednatele, které se týkají předmětného Díla, které jsou
              vymezeny v Technických kvalitativních podmínkách staveb státních drah.

    1.5 Pojmy s velkým počátečním písmenem, které nejsou definovány v této Smlouvě,
              mají význam uvedený v obchodních podmínkách, které tvoří Přílohu č. 2 této
              Smlouvy (dále jen „Obchodní podmínky").

2.  ÚČEL SMLOUVY

    2.1 Objednatel oznámil uveřejněním oznámení o zahájení zadávacího řízení - veřejné
              služby ve Věstníku veřejných zakázek dne 27.02.2017 pod evidenčním číslem
              Z2017-005108 svůj úmysl zadat v otevřeném řízení veřejnou zakázku s názvem
              „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" (dále jen „Veřejná zakázka"). Na základě
              tohoto zadávacího řízení byla pro plnění Veřejné zakázky vybrána jako ekonomicky
              nejvýhodnější nabídka Zhotovitele (dále jen „Nabídka").

    2.2 Účelem této Smlouvy je realizace předmětu plnění Veřejné zakázky dle zadávací
              dokumentace Veřejné zakázky (dále jen „Zadávací dokumentace") a stanovení
              způsobu a podmínek její realizace pro Objednatele.

    2.3 Zhotovitel touto Smlouvou garantuje Objednateli splnění předmětu Veřejné
              zakázky a všech z toho vyplývajících podmínek a povinností podle Zadávací
              dokumentace a Nabídky Zhotovitele. Tato garance je nadřazena ostatním
              podmínkám a garancím uvedeným v této Smlouvě. Pro vyloučení jakýchkoliv
              pochybností to znamená, že:

    2.3.1         v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení této Smlouvy
                  budou tato ustanovení vykládána tak, aby v co nejširší míře zohledňovala
                  účel Veřejné zakázky vyjádřený Zadávací dokumentací,

    2.3.2 v případě chybějících ustanovení této Smlouvy budou použita dostatečně
              konkrétní ustanovení Zadávací dokumentace nebo Nabídky Zhotovitele,

    2.3.3         Zhotovitel je vázán svou Nabídkou předloženou Objednateli v rámci
                  zadávacího řízení na zadání Veřejné zakázky, která se pro úpravu
                  vzájemných vztahů vyplývajících z této Smlouvy použije subsidiárně.

3.  PŘEDMĚT, CENA A HARMONOGRAM PLNĚNÍ SMLOUVY

    3.1 Zhotovitel se zavazuje v souladu s touto Smlouvou provést Dílo spočívající ve
              zhotovení Projektu stavby dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Smlouvy, a
              předat jej Objednateli a dále se zavazuje, že zajistí výkon autorského dozoru při
              realizaci Stavby, kterým bude zajištěn soulad provádění Stavby s ověřeným a
              projednaným Projektem za podmínek stanovených v této Smlouvě. Součástí
              Projektu budou Zhotovitelem zajištěné veškeré činnosti koordinátora bezpečnosti a
              ochrany zdraví při práci (dále jen „koordinátor BOZP") na staveništi ve fázi
              přípravy, tj. při zpracování Projektu, a to v souladu se zákonem č. 309/2005 Sb., o
              zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, ve znění
              pozdějších předpisů, dle specifikace uvedené v Příloze č. 3 písm. b) Všeobecné
              technické podmínky.

    3.2 Objednatel se zavazuje Zhotoviteli poskytnout veškerou nezbytnou součinnost k
              provedení Díla.

    3.3 Objednatel se zavazuje řádně provedené Dílo převzít a za řádně zhotovený a
              předaný Projekt a řádně provedený výkon autorského dozoru zaplatit Zhotoviteli za
              podmínek stanovených touto Smlouvou celkovou Cenu Díla, která v součtu
    představuje Cenu za zpracování Projektu a cenu za výkon autorského dozoru ve výši
    dle Přílohy č. 4 této Smlouvy, přičemž celková Cena Díla je:

    Cena Díla bez DPH: 52 825 000,-Kč

    slovy:                padesát dva milionů osm set dvacet pět tisíc korun českých

    3.4 Smluvní strany se dohodly, že stane-li se Zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve
              smyslu ust. § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
              pozdějších předpisů, nebo daňový doklad Zhotovitele bude obsahovat číslo
              bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném
              registru spolehlivých účtů, vedeném správcem daně, je Objednatel oprávněn
              z finančního plnění uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně
              Zhotovitele.

    3.5 Zhotovitel se v souladu se svou Nabídkou zavazuje dokončit a předat Objednateli
              Dílo nebo jeho jednotlivé části v termínech uvedených v harmonogramu
              obsaženém v Příloze č. 5 této Smlouvy (dále jen „Harmonogram plnění") a
              vykonávat autorský dozor po celou dobu realizace Stavby.

    3.6 Práva a povinnosti smluvních stran se řídí touto Smlouvou včetně jejích příloh.
              V případě jakéhokoliv rozporu mezi textem této Smlouvy a textem jejích příloh se
              použije zvláštní úprava obsažená v textu této Smlouvy.

    3.7 Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny
              okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 a § 2620 odst. 2 občanského zákoníku. Tzn.,
              že Zhotoviteli nevznikne vůči Objednateli při změně okolností právo domáhat se
              obnovení jednání o Smlouvě ani zvýšení Ceny za Dílo ani zrušení Smlouvy.

    3.8 Ust. § 2605 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. Dílo je provedeno tehdy, je­
              li dokončeno řádně a včas a Objednatelem převzato sjednaným způsobem.

    3.9 Místem plnění projektu stavby je: Stavební správa západ, Sokolovská 278/1955,
              190 00 Praha 9

    Místem výkonu autorského dozoru je místo realizace stavby, popř. další místa
    určená Objednatelem.

4.  ZÁRUKY ZHOTOVITELE

    4.1 Bankovní záruka za provedení Díla dle či. 11 Obchodních podmínek činí 10 % z Ceny
              za zpracování Projektu, tj.: 5 039 500,- Kč bez DPH. Cena za zpracování Projektu je
              uvedena v Příloze č. 4 této Smlouvy.

5.  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    5.1 Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této Smlouvy se řídí občanským
              zákoníkem a ostatními příslušnými právními předpisy českého právního řádu.

    5.2 Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
              stranami.

    5.3 Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě
              číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných za každou smluvní stranu osobou
              nebo osobami oprávněnými jednat za smluvní stranu.

    5.4 Smluvní strany podpisem této Smlouvy vylučují, že se při právním styku mezi
              smluvními stranami přihlíží k obchodním zvyklostem, které tak nemají přednost
              před ustanoveními zákona dle ust. § 558 odst. 2 občanského zákoníku.
5.5   Smluvní strany se dohodly, že možnost zhojení nedostatku písemné formy právního
5.6   jednání se vylučuje, a že neplatnost právního jednání, pro nějž si smluvní strany
5.7   sjednaly písemnou formu, lze namítnout kdykoliv. Tzn., že mezi smluvními stranami
5.8   neplatí ust. § 582 odst. 1 první věta a odst. 2 občanského zákoníku.

5.9   Smluvní strany se ve smyslu ust. § 630 odst. 1 občanského zákoníku dohodly, že
5.10  promlčení práv plynoucích z odst. 15.6, 16.14 a 17.19 Obchodních podmínek trvá
      patnáct let. Tato lhůta je počítána ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé.
5.11
5.12  Žádné úkony či jednání ze strany Objednatele nelze považovat za příslib uzavření
      Smlouvy nebo dodatku k ní. V souladu s ust. § 1740 odst. 3 občanského zákoníku
5.13  Objednatel nepřipouští přijetí návrhu na uzavření Smlouvy s dodatkem nebo
      odchylkou, čímž druhá smluvní strana podpisem Smlouvy souhlasí.

      Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha
      těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. Při tom
      musí být dodržen § 222 odst. 10 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
      zakázek. Žádná ze stran není oprávněna převést jakákoliv práva či povinnosti nebo
      jejich část na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní
      strany.

      Ukončením účinnosti této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení Smlouvy ve znění
      jejích příloh týkající se licencí, záruk, nároků z odpovědnosti za vady, nároky z
      odpovědnosti za škodu a nároky ze smluvních pokut, pokud vznikly před ukončením
      účinnosti Smlouvy, ustanovení o ochraně informací, ani další ustanovení a nároky,
      z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku účinnosti této Smlouvy.

      Pokud by se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukázalo být neplatným nebo
      nevynutitelným, nebo se jím stalo po uzavření této Smlouvy, pak tato skutečnost
      nepůsobí neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této Smlouvy,
      nevyplývá-li z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se
      zavazují bez zbytečného odkladu po výzvě kterékoliv strany takové neplatné či
      nevynutitelné ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je
      svým obsahem nejbližší účelu neplatného či nevynutitelného ustanovení.

      Tato Smlouva je vyhotovena v sedmi vyhotoveních, z nichž Objednatel obdrží čtyři
      vyhotovení a Zhotovitel obdrží tři vyhotovení.

      Obě Smluvní strany souhlasí v souvislosti s aplikací zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o
      registru smluv, dále jen ZRS) s uveřejněním těchto smluv v registru smluv v rozsahu
      vyžadovaném ZRS. Obě Smluvní strany zašlou správci registru smluv elektronický
      obraz Smlouvy a jejich příloh a metadata vyžadovaná ZRS, a to do 30 kalendářních
      dnů od uzavření Smlouvy. Zhotovitel podpisem této Smlouvy zároveň výslovně
      stvrzuje, že souhlasí s případným zveřejněním těla Smlouvy (tzn. bez jejích příloh
      s výjimkou Obchodních podmínek) na internetových stránkách Objednatele.

      Součást Smlouvy tvoří tyto přílohy:

      Příloha č. 1:  Specifikace Díla
      Příloha č. 2:  Obchodní podmínky - OP/P/08/17
      Příloha č. 3:  Technické podmínky:
                     a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah
                     (TKP Staveb)
                     b) Všeobecné technické podmínky projekt stavby -
                     VTP/P/05/17
                     c) Zvláštní technické podmínky - 211/2017-SŽDC-SSZ-ÚTl-Baz.
                                                          Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem
                                             Smlouva o dílo na zhotovení projektu stavby

Příloha č. 4:           Rozpis Ceny Díla
Příloha č. 5:           Harmonogram plnění
Příloha č. 6:           Oprávněné osoby
Příloha č. 7:           Seznam požadovaných pojištění
Příloha č. 8:           Seznam poddodavatelů
Příloha č. 9:           Související dokumenty
Příloha č. 10:          Zmocnění Vedoucího Zhotovitele

Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho
                                              k ní připojují svoje podpisy.

V Praze dne 12-07-2017  V Praze dne                     2 6 . 06. 2017

                        Strana 6 (celkem 6)
                                                       Příloha č. 1
                                                    Specifikace Díla

Předmětem díla je zhotovení Projektu stavby „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem", včetně všech
nutných náležitostí dle schválené Přípravné dokumentace stavby, jejímž hlavním cílem a náplní je
kompletní přestavba kolejiště železniční stanice včetně obou zhlaví a včetně realizace dílčí směrové
přeložky ve směru na Čelákovice za splnění podmínek nařízení EP a Rady č. 1315/2013, naplnění TSI a
další technické legislativy, tedy kompletní rekonstrukce celé stanice ve všech profesích dle pokladu
díla.

Cílem stavby je rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem, která zajistí základní parametry modernizovaných
tratí, prostorovou průchodnost pro ložnou míru UIC GC a třídu zatížení D 4. Bude vybudováno
zabezpečovací zařízení 3. kategorie. Ve stanici bude rekonstruován pěší podchod pro cestující a zřízen
bezbariérový přístup na stávající ostrovní nástupiště. Dále je navrženo nové ostrovní a vnější
nástupiště rovněž s bezbariérovými přístupy.

Důvody rekonstrukce ŽST Lysá n. Labem jsou:

- naplnění podmínek Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1315/2013, čl. 39, týkajících se
  parametrů hlavní sítě nákladní dopravy TEN-T, tedy zavedení rychlosti min. 100 km/h (ve výchozím
  stavu není dodržena pro směr Nymburk - Čelákovice); délky vlaků 740 m (díky prodloužení kolejí
  ŽST Lysá n. L. s užitnou délkou kolejí min. 780 m), traťové třídy zatížení D4;

- odstranění technicky nevyhovujícího stavu infrastruktury, výměna technologicky vyžilých zařízení
  ŽDC,

- zajištění bezbariérového přístupu na nástupiště, zahrnující demolici úrovňových nástupišť u kolejí 1,
  2 a 4a, výstavbu nového ostrovního nástupiště s výškou 550 mm nad TK, rekonstrukci vnějšího
  nástupiště a rekonstrukci povrchů stávajícího jazykového a ostrovního nástupiště,

- změna konfigurace kolejiště pro umožnění současného pobytu osobních vlaků a rychlíků ve i ze
  směru Čelákovice, jako podmínka pro zavedení taktu 15 minut na této trati,

- změna konfigurace kolejiště pro umožnění současných vlakových cest na kostomlatském zhlaví
  (současné odjezdy, resp. vjezdy ve směrech Kostomlaty n. L. a Milovice),

- zvýšení bezpečnosti pro cestující s cílem vyloučit vstup cestujících do kolejiště železniční stanice.

Požadavky na rozsah a zpracování projektové dokumentace jsou definovány Všeobecnými
technickými podmínkami - příloha č. 3b).

Upřesňující podmínky pro zpracování projektové dokumentace jsou uvedeny ve Zvláštních
technických podmínkách - Příloha č. 3c).
              Příloha č. 2
Obchodní podmínky - OP/P/09/17
                                                  Příloha č. 3
                                            Technické podmínky:

a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah (TKP Staveb)
     TKP jsou přístupné na http://typdok.tudc.cz

b) Všeobecné technické podmínky projekt stavby - VTP/P/05/17

c) Zvláštní technické podmínky - 211/2017-SŽDC-SSZ-ÚT1-Baz. z 10. 01. 2017
                                                       Příloha č. 4
                                                    Rozpis Ceny Díla
■ Cena za zpracování Projektu (podle členění na základní a dodatečné služby) a autorského
    dozoru:
1. Základní služby na zpracování Projektu

Položka Popis                                    Měrná Množství *)        Jednotková          Cena
                                                jednotka                     cena           celkem
                                                                              .....        ....​......​.....
1 Zpracování projektu stavby vyjma příloh G, hod
                                                                              .....           .......​ ....
   H a I, včetně všech dílčích odevzdání, dle                ....​.....
   Směrnice GŘ SŽDC č. 11/2006 v platném                                      .....         . .​......​.....
                                                                              .....
   znění dle VTP a ZTP                                                        .....         . ..​ ......​ ....
                                                                            .......​ ....   . ..​ ......​ ....
2 Stanovení nákladů stavby v rozsahu            hod                         .....​ ....
                                                                                              .......​ ....
   položkových rozpočtů jednotlivých SO a PS a               .....                            .......​ ....
                                                                                           45 498 000
   souhrnného rozpočtu stavby (v rozsahu

   přílohy G - dle směrnice GŘ SŽDC č. 11/2006

   v platném zněn a dle požadavku VTP a ZTP)

3  Dokladová část (v rozsahu přílohy H - dle    hod

   směrnice GŘ SŽDC č. 11/2006 v platném                     . ..​ ....

   znění a dle požadavku VTP a ZTP mimo

   podkladů pro majetkoprávní vypořádání)

   včetně inženýrské činnosti

4  Dokladová část (část přílohy H - Podklady hod             . ..​ ....

   pro majetkoprávní vypořádání) včetně

   inženýrské činnosti

5  Kompletní geodetická část (v rozsahu         hod

   přílohy I - dle směrnice GŘ SŽDC č. 11/2006               . .​.....
   v platném zněn a dle požadavku VTP a ZTP)

   včetně inženýrské činnosti

6  Definitivní odevzdání dokumentace, dle       ks        .

   SOD v listinné formě (dle požadavku VTP a

   ZTP)

7  Definitivní odevzdání dokumentace, dle       ks        .

   SOD v elektronické formě (dle požadavku

   VTP a ZTP)

Celkem za základní služby:

*) Všechny ceny jsou uvedené v Kč bez DPH.

2. Dodatečné služby na zpracování Projektu       Měrná       Množství *)  Jednotková        Cena
Položka Popis                                   jednotka                     cena          celkem
                                                km               ....       .....​ ....
    8 Zajištění mapových podkladů               km               ....       ......​.....     ......​.....
    9 Geodetické práce                          km               ....       .......​ ....    .......​ ....
    10 Doplňující geotechnický průzkum pro                       .....                     . ..​ ......​ ....
                                                hod                           .....
             železniční spodek                                                               .......​ ....
    11 Doplňující geotechnický a stavebně

             technický průzkum staveb
12 Jiné průzkumy (např. pyrotechnický                     hod       .....        .....       ......​.....
                                                                    .....
průzkum; pedologický průzkum atd.)                                  . ..​ ....
                                                                     ...
13 Dokumentace pro registr subsystémů                     hod       .....        .....       ......​.....

včetně prohlášení o ověření subsystémů                              . .​.....

14 Dokumentace pro posuzování shody včetně hod                                   .....       ......​.....

zajištění vydání osvědčení o shodě

notifikovanou osobou v přípravě

15 Koordinátor a dokumentace BOZP                         hod                    .....       .....​ ....

v přípravě

16 Zpracování žádosti o spolufinancování                  hod                    .....       ......​.....

stavby dle požadavku VTP a ZTP

17 Zajištění technických podkladů pro                     hod

vypracování zadávací dokumentace na                                              .....       . ..​ .....​.....

výběr zhotovitele stavby dle požadavku VTP

a ZTP

Celkem za dodatečné služby:                                                                  4 897 000

*) Všechny ceny jsou uvedené v Kč bez DPH.

3. Cena za výkon autorského dozoru                         Měrná    Množství *)  Jednotková   Cena
Položka Popis                                             jednotka    . .​.....     cena *   celkem *

    18 rozsah činnosti při výkonu autorského              hod                        .....   2 430 000
             dozoru projektanta v rámci realizace Stavby
             dle čl. 4 Obchodních podmínek

*) Všechny ceny jsou uvedené v Kč bez DPH.

Uvedená cena za výkon autorského dozoru zahrnuje veškeré náklady na výkon autorského dozoru po
celou předpokládanou dobu realizace Stavby (předpoklad 33 měsíců) v celkovém počtu . . ​..... hodin.
Uvedená cena za výkon autorského dozoru odpovídá pracnosti a rozsahu Stavby a zahrnuje veškeré
náklady na činnosti související s výkonem autorského dozoru včetně cestovních výloh, v
předpokládané době realizace Stavby.
■ Cena Díla:

          Cena Díla (bez DPH)        Výše DPH              Cena Díla (s DPH)

           52 825 000,- Kč       11 093 250.- Kč            63 918 250.- Kč
                z toho:
                                 10 582 950.- Kč            60 977 950.- Kč
   Cena za zpracování Projektu    510 300.- Kč               2 940 300.- Kč
           50 395 000,- Kč

Cena za výkon autorského dozoru
            2 430 000,- Kč

■ Rozpis jednotlivých položek Ceny Díla podle členění na Dílčí etapy zpracování Projektu a výkon
    autorského dozoru:

   Specifikace položky            Cena položky (bez DPH)   Cena položky (s DPH)

        1. Dílčí etapa                 5 039 500.00 Kč        6 097 795.00 Kč
        2. Dílčí etapa           max. 10% z cenv Projektu     3 048 897.50 Kč
        3. Dílčí etapa                                        3 048 897.50 Kč
        4. Dílčí etapa                 2 519 750.00 Kč       18 293 385.00 Kč
        5. Dílčí etapa           max. 5% z cenv Projektu      3 048 897.50 Kč
        6. Dílčí etapa                                       12 195 590.00 Kč
        7. Dílčí etapa                 2 519 750.00 Kč        9 146 692.50 Kč
        8. Dílčí etapa           max. 5% z cenv Projektu      6 097 795.00 Kč
9. Výkon autorského dozoru                                    2 940 300.00 Kč
                                      15 118 500.00 Kč       63 918 250,00 Kč
              Celkem:            Max. 30% z cenv Projektu

                                       2 519 750.00 Kč
                                 max. 5% z cenv Projektu

                                      10 079 000.00 Kč
                                 max. 20% z cenv Projektu

                                       7 559 250.00 Kč
                                 max. 15% z cenv Projektu

                                       5 039 500.00 Kč
                                 max. 10% z cenv Projektu

                                       2 430 000.00 Kč

                                     52 825 000,00 Kč
                                                            Příloha č. 5
                                                      Harmonogram plnění

         Část Díla     Doba plnění                    Popis činností prováděných v Dílčí etapě       Podmínky dokončení Dílčí etapy

Termín zahájení prací   ihned po podpisu Smlouvy *                                -                                     -

    1. Dílčí etapa                 do 2 měsíců        Potvrzení koncepce stavby na základě       Předávací protokol (pro Část Díla).
                       od podpisu Smlouvy nebo výzvy  Přípravné dokumentace, Posuzovacího a      Fakturu předloží zhotovitel do 15 dnů
                                                      Schvalovacího protokolu a rovněž Zadávací  po předání a převzetí této části díla a
                                   objednatele        dokumentace na projekt stavby.             respektování OP/P/08/17.

                                                      Aktualizace záborového elaborátu k
                                                      okamžitému zahájení majetkoprávního
                                                      vypořádání stavby.

2. Dílčí etapa                     do 6 měsíců        Odevzdání geotechnického průzkumu a        Předávací protokol (pro Část Díla).
                       od podpisu Smlouvy nebo výzvy  počátečních zkoušek dle bodu 4.8.1.4 ZTP.  Fakturu předloží zhotovitel do 15 dnů
                                                                                                 po předání a převzetí této části díla a
                                   objednatele                                                   respektování OP/P/08/17.

3. Dílčí etapa                     do 7 měsíců        Průkazné odeslání návrhu kupních smluv.    Předávací protokol (pro Část Díla)
                       od podpisu Smlouvy nebo výzvy                                             včetně dokladu o doručení. Fakturu
                                                                                                 předloží zhotovitel do 15 dnů po
                                   objednatele                                                   předání a převzetí této části díla a
                                                                                                 respektování OP/P/08/17.
4. Dílčí etapa              do 8 měsíců        Odevzdání kompletního projektu stavby            Předávací protokol (pro Část Díla).
5. Dílčí etapa  od podpisu Smlouvy nebo výzvy  včetně souhrnné části, návrhu POV a celého       Fakturu předloží zhotovitel do 15 dnů
6. Dílčí etapa                                 rozpočtu k připomínkám SŽDC, s. o. a ČD, a. s.,  po předání a převzetí této části díla a
                            objednatele        odevzdání návrhu žádosti o spolufinancování      respektování OP/P/08/17.
7. Dílčí etapa                                 stavby z fondu EU

                           do 10 měsíců        Průkazné odeslání všech typů smluv               Předávací protokol (pro Část Díla)
                od podpisu Smlouvy nebo výzvy  vlastníkům dotčených nemovitostí.                včetně seznamu obeslaných. Fakturu
                                                                                                předloží zhotovitel do 15 dnů po
                            objednatele                                                         předání a převzetí této části díla a
                                                                                                respektování OP/P/08/17.

                           do 11 měsíců        Odevzdání dokumentace se zapracovanými           Předávací protokol (pro Část Díla).
                od podpisu Smlouvy nebo výzvy  připomínkami a předání dokumentace k             Průkaz předání PS k notifikaci. Fakturu
                                               notifikaci, odevzdání veškerých podkladů pro     předloží zhotovitel do 15 dnů po
                            objednatele        schválení závěrových tabulek TÚDC včetně         předání a převzetí této části díla a
                                               provizorních stavů, porovnání změn vzhledem      respektování OP/P/08/17.
                                               k EIA, doložení obeslání veškerých orgánů
                                               státní správy, dotčených organizací, správců
                                               sítí technického vybavení a ostatních
                                               účastníků stavebního řízení k vyjádření vůči
                                               projektu.

                           do 14 měsíců        Odevzdání kompletního projektu stavby            Předávací protokol (pro Část Díla).
                od podpisu Smlouvy nebo výzvy  včetně aktualizace záborového elaborátu před     Fakturu předloží zhotovitel do 15 dnů
                                               podáním žádosti o stavební povolení (SP),        po předání a převzetí této části díla a
                            objednatele        dokumentace pro zadání stavby, aktualizace       respektování OP/P/08/17.
                                               POV v koordinaci se sousedními stavbami,
                                               notifikace, BOZP v přípravě, podání žádosti o
                                               stavební povolení.
8. Dílčí etapa             do 18 měsíců                   Kompletní projekt stavby po ukončení         Stavební povolení v právní moci.
                od podpisu Smlouvy nebo výzvy             stavebního řízení a schválení v rámci SŽDC,  Protokol o provedení díla. Fakturu
                                                          s.o.                                         předloží zhotovitel do 15 dnů po
                            objednatele                                                                předání a převzetí této části díla a
                                                                                                       respektování OP/P/08/17.
9. Dílčí etapa               33 měsíců                    Autorský dozor projektanta při realizaci
                (předpoklad 4/2019 - 01/2022),            Stavby; Zhotovitel se zavazuje provádět      Potvrzené Výkazy poskytnutých služeb
                                                          autorský dozor ode dne zahájení realizace    (1 x za čtvrtletí) - stručný popis výkonů
                  zahrnuto je 6 měsíců AD po              stavby do ukončení realizace stavby          a specifikace výkonu autorského
                          realizaci stavby)               v předpokládané délce 33 měsíců.             dozoru projektanta

                  předpoklad do 31. 01. 2022                                                           Po ukončení přejímacího řízení Stavby
                                                                                                       a předložení výkazu poskytnutých
Termín dokončení Díla (v závislosti na zahájení 9. Dílčí  -                                            služeb (o výkonu autorského dozoru
                                                                                                       projektanta).
                etapy)

* Objednatel předá zhotoviteli k podpisu smlouvy o dílo pravomocné územní rozhodnutí. V případě prodlení v získání pravomocného územního
   rozhodnutí budou veškeré práce na projektu stavby zahájeny až po nabytí právní moci územního rozhodnutí a výzvě objednatele k zahájení prací.
                                         Příloha č. 6
                                     Oprávněné osoby

Za Objednatele:

■ ve věcech smluvních a obchodních:

Jméno a příjmení            ........​ ...........​ ........

Adresa                      Sokolovská 278/1955, 190 00, /Praha 9

E-mail                      .......................

Telefon                     . ......​......​.......​ ....

Fax                         -

■ ve věcech technických:    .......​ .........​ ..........
          Jméno a příjmení  Sokolovská 278/1955, 190 00, Praha 9
          Adresa            .........................
          E-mail            .. .​ .....​.......​ ......​ ....
          Telefon           -
          Fax

■ úředně oprávněný zeměměřický inženýr:

Jméno a příjmení            ......​..............​............

Adresa                      ......​.................​ ......... ​......​.....​ .........​

E-mail                      ............................

Telefon                     ......​.......​ ....

Fax
Za Zhotovitele:

■ ve věcech smluvních a obchodních - oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​ .............​.......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00

E-mail            ..........................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ ve věcech technických - oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​.........​..........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ....................................

Telefon           . .......​ .....​.......​ ....

■ vedoucí týmu - oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​ .........​ .........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ....................................

Telefon           . .......​ .....​......​.....

■ asistent vedoucího týmu - oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​...............​ .......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...........................................

Telefon           . ......​.......​ .....​...... .​ ......​ ......​ ....

■ úředně oprávněný zeměměřický inženýr - oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​...........​.......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...................................

Telefon           . .......​ ......​ ......​ ....
■ specialista na železniční svršek a spodek: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​.....​.........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ specialista na pozemní stavby: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​.......​.............

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 00

E-mail            ..........................................

Telefon           . ......​......​.......​ ....

■ specialista na mostní a inženýrské konstrukce: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​ ..........​ ...............

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ............................................

Telefon           . .......​ ......​ .....​.....

■ specialista na zabezpečovací zařízení: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​ .............​ .......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ......................................

Telefon           . .......​ .....​......​.....

■ specialista na sdělovací zařízení: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​.............​ ......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...................................

Telefon           . .......​ ......​ ......​ ....

■ specialista na trakční vedení: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​......​ ........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...............................

Telefon           . .......​ .....​......​.....
                                                                             Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem
                                                                Smlouva o dílo na zhotovení projektu stavby

■ specialista na silnoproudou technologii: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​..............​............

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...........................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ specialista na elektrotechnická zařízení: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​........​........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ..................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ specialista na životní prostředí: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​ ............​.............​ .......

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            .........................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ geotechnik: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .........​........​ ..........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...................................

Telefon           . .......​ ......​ .....​.....

■ specialista na požární bezpečnost: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​ ...........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ..................................

Telefon           . ......​......​......​.....

■ koordinátor BOZP: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  ......​ ...........​............

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ..........................................

Telefon           . ......​.......​ .....​.....

                  Strana 3 (celkem 4)
■ specialista na právní poradenství : oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​.............​.................

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ...............................................

Telefon           . ......​.......​ .....​.....

■ specialista na inženýrskou činnost: oprávněn k jednání za Zhotovitele

Jméno a příjmení  .......​..........

Adresa            Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/1a, PSČ 130 80

E-mail            ..................................

Telefon           . .......​ ......​ .....​.....

Osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních a obchodních jsou oprávněny v rámci této
Smlouvy vést s druhou stranou jednání obchodního a smluvního charakteru.

Osoby oprávněné jednat ve věcech technických jsou oprávněny v rámci této Smlouvy vést
s druhou stranou jednání technického charakteru. Dále jsou oprávněny provádět činnosti a
úkony, o nichž to stanoví tato Smlouva.
              Příloha č. 7
Seznam požadovaných pojištění

• Objednatel vyžaduje, aby Zhotovitel v souladu se Smlouvou prokázal následující pojištění:

                      DRUH POJIŠTĚNÍ             MINIMÁLNÍ VÝŠE POJISTNÉHO
                                                                PLNĚNÍ
Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
Zhotovitelem při výkonu podnikatelské činnosti  89 000 000
třetím osobám

Společnost SUDOP PRAHA a.s. je pojištěna do výše 200 000 000,- Kč.
        Příloha č. 8
Seznam poddodavatelů

IDENTIFIKACE PODDODAVATELE                 VĚCNÝ ROZSAH PODDODÁVKY                  HODNOTA
(obchodní firma, sídlo a IČO)                Zpracování zakázky v rozsahu      PODDODÁVKY V %
                                            měření intenzit hluku a vibrací.   ZE SMLUVNÍ CENY
    Ecological Consulting a.s. se sídlem
Olomouc - Lazce, Na Střelnici 343/48, PSČ                            CELKEM %          0,19 %

            779 00, IČ: 25873962                                                      0,19 %
                                         Příloha č. 9
                                 Související dokumenty

Název Dokumentu                                         Č.j.          Datum vydání
                                                                       05. 01. 2017
Posuzovací protokol přípravné dokumentace 212/2017-SŽDC-SSZ-ÚT1-Baz.
stavby                                                                  19. 01. 2017

Schvalovací protokol přípravné          837/2017-SŽDC-O6-Hor              09/2016
dokumentace                                                             29. 07. 2016

DÚR „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem"

Schválený záměr projektu a schvalovací  108/2016-910-IZD/2
doložka MD

Územní rozhodnutí (bude předáno
vítěznému účastníkovi)

Přílohu č. 9 obdržel zhotovitel jako součást výzvy k předložení cenové nabídky (zadávací
dokumentace) a k této smlouvě o dílo se již v listinné ani digitální (CD) formě nepřipojuje.
             Příloha č. 10
Zmocnění Vedoucího Zhotovitele
                                  PLNÁ MOC

SUDOP EU a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 00, IČ: 05165024, DIČ: CZ05165024,
zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 21645, zastoupen
Ing. Tomáš Slavíček, statutární ředitel,
jakožto Společník 2 společnosti s názvem: „SP+SPEU+MMD__Ž$T Lysá nad Labem_P"

                                                             a

 Mott MacDonald CZ, spol. s.r.o. se sídlem Praha 1, Národní č. p. 984/15, PSČ 110 00, IČ: 48588733,
 DIČ: CZ48588733, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 14051,
zastoupen Ing. Radko Bucek, jednatel, Conor Timothy 0'Donovan, jednatel, Ing. Jan Loško, jednatel, Ondřej
Kokeš, prokura, Ing. Jan Semerád, prokura, Ing. Petr Makásek, Ph.D., prokura a Ing. Michal Babic, prokura
jakožto Společník 3 společnosti s názvem: „SP+SPEU+MMD_ŽST Lysá nad Labem_P"

                                                zmocňují tímto

               v souladu s ustanovením § 441 a násl., zákona č. 39/2012 Sb., v platném znění

 SUDOP PRAHA a.s. se sídlem Praha 3, Žižkov, Olšanská 2643/la, PSČ 130 80, IČ: 25793349, DIČ: CZ25793349,
 zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6088, zastoupen
 Ing. Tomáš Slavíček, předseda představenstva, Ing. Ivan Pomykáček, místopředseda představenstva
 a Mgr. Ing. Eva Kudynová Klimtová, místopředseda představenstva,
jakožto Správce a Společník 1 společnosti s názvem: „SP+SPEU+MMD_ŽST Lysá nad Labem_P"

                                                    jako zmocněnce
 aby jeho jménem v souvislosti s účastí v zadávacím řízení o zadání veřejné zakázky:

                      „Rekonstrukce ŽST lysá nad lafajem"

vyhlášené zadavatelem: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace se sídlem Praha 1, Nové
Město, Dlážděná 1003/7, PSČ 110 00, IČ: 70994234, Stavební správa západ na adrese Sokolovská
278/1955,190 00 Praha 9,

 učinil tyto právní úkony:

 o podepsal společnou nabídku do výše uvedeného zadávacího řízení včetně všech dokumentů
         nabídku tvořících a podal ji Objednateli v rámci zadávacího řízení na Zakázku,

 o zastupoval společníky společnosti ve výše uvedeném zadávacím řízení vůči Objednateli,

 o jednal v ústním a písemném styku s Objednatelem a činil veškeré právní úkony, a to ohledně
        jakýchkoliv závazků, záruk či odpovědnosti ve věcech týkajících se společné nabídky,
        v zadávacím řízení o posouzení nabídky, provedení Zakázky, včetně nároků vůči Objednateli,
         změn předmětu Zakázky, změn harmonogramů a reklamací vad u všech výše
         uvedeném zadávacím řízení

 o přijímal závazky a pokyny pro a za společníky společnosti a za celou společnost v zadávacím
         řízení
         svolávat zasedání společnosti

o v případě, že společná nabídka Společníků bude Zadavatelem vybrána jako nejvhodnější, při
       všech úkonech týkajících se uzavření Smlouvy o dílo, včetně vlastního podepsání Smlouvy o
       dílo za Společníky, kterou podepisují všichni společníci (ledaže se účastníci písemně dohodnou
       jinak)

o po uzavření Smlouvy o dílo ke všem úkonům souvisejícím s plněním Smlouvy o dílo, a to včetně
       platebního styku a oprávnění k uzavírání dodatků ke Smlouvě o dílo

Za zmocnitele:

SUDOP EU a.s.
V Praze dne 10. 03. 2017

                  Ing. Tomáš Slavíček                     ?lhg. jan Loško
                   statutární ředitel                   i jednatel
                     SUDOP EU a.s.             ityjotí MacDonald CZ, spol. s r.o.

Mott MacDonald CZ, spol. s r.o.
V Praze dne 10. 03. 2017

                        Ing/Radko Bucek
                             jednatel

              Mott MacDonald CZ, spol. s r.ó.

Zmocnění v celém rozsahu přijímám:                  Ing. Ivan PomykáčieÍ<
V Praze dne 10. 03. 2017                       místopředseda představenstva

                  Ing. Tomáš Slavíček                SUDOP PRAHA a.s.
               předseda představenstva

                  SUDOP PRAHA a.s.