Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 Správa železniční dopravní cesty čj. 211/2017-SŽDC-SSZ-ÚTl-Baz Příloha č. 3 c) ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY PROJEKT STAVBY „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" H EVROPSKÁ UNIE Ministerstvo dopravy Evropské strukturální a investiční fondy Státní fond dopravní Operační program Doprava infrastruktury Správa železniční dopravní cesty OBSAH OBSAH............................................................................................................................................................................. 2 1. SPECIFIKACE PŘEDMĚTU DÍLA................................................................................................................................ 3 1.1. ÚČEL A ROZSAH PŘEDMĚTU DÍLA.................................................................................................................................. 3 1.2. Umístění stavby...................................................................................................................................................... 3 2. PŘEHLED VÝCHOZÍCH PODKLADŮ...........................................................................................................................3 2.1. Přípravná dokumentace..........................................................................................................................................3 2.2. Související dokumentace.........................................................................................................................................3 3. KOORDINACE S JINÝMI STAVBAMI.........................................................................................................................4 4. ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY APOŽADAVKY NA PROVEDENÍ DÍLA................................................................ 4 4.1. VŠEOBECNĚ...............................................................................................................................................................4 4.2. Dopravní technologie.............................................................................................................................................5 4.3. Zabezpečovací zařízení............................................................................................................................................6 4.4. Sdělovací zařízení................................................................................................................................................... 6 4.5. Silnoproudá technologie včetněDŘT, trakční a energetická zařízení....................................................................6 4.6. Ostatní technologická zařízení.............................................................................................................................. 7 4.7. Pozemní stavební objekty........................................................................................................................................7 4.8. Inženýrské objekty.................................................................................................................................................. 7 4.9. Zásady organizace výstavby................................................................................................................................... 7 4.10. Životní prostředí.................................................................................................................................................... 8 4.11. Geodetická dokumentace......................................................................................................................................10 5. SPECIFICKÉ POŽADAVKY........................................................................................................................................11 5.1. Podmínky odevzdání projektu stavby....................................................................................................................11 5.2. Část G Náklady......................................................................................................................................................11 5.3. Část H Doklady......................................................................................................................................................11 5.4. Pokyny k projednání projektu stavby a akceptaci díla.......................................................................................... 13 5.5. Specifické požadavky na průzkumy........................................................................................................................13 6. SOUVISEJÍCÍ DOKUMENTY A PŘEDPISY.................................................................................................................13 7. PŘÍLOHY.................................................................................................................................................................13 2 z 13 Iszbci Správa železniční dopravní cesty 1. SPECIFIKACE PŘEDMĚTU DÍLA 1.1. Účel a rozsah předmětu díla 1.1.1. Předmětem díla je zhotovení Projektu stavby „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem", včetně všech nutných náležitostí dle schválené Přípravné dokumentace stavby, jejímž hlavním cílem a náplní je kompletní přestavba kolejiště železniční stanice včetně obou zhlaví a včetně realizace dílčí směrové přeložky ve směru na Čelákovice za splnění podmínek nařízení EP a Rady č. 1315/2013, naplnění TSI a další technické legislativy, tedy kompletní rekonstrukce celé stanice ve všech profesích dle pokladu díla. Cílem stavby je rekonstrukce žst. Lysá nad Labem, která zajistí základní parametry modernizovaných tratí, prostorovou průchodnost pro ložnou míru UIC GC a třídu zatížení D 4. Bude vybudováno zabezpečovací zařízení 3. kategorie. Ve stanici bude rekonstruován pěší podchod pro cestující a zřízen bezbariérový přístup na stávající ostrovní nástupiště. Dále je navrženo nové ostrovní a vnější nástupiště rovněž s bezbariérovými přístupy. 1.1.2. Rozsah díla je dán podkladovou přípravnou dokumentací „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" (viz bod 2. 1. 2). 1.2. Umístění stavby 1.2.1. Místem rekonstrukce je ŽST Lysá nad Labem, ze které vycházejí trati Kutná Hora hl. n. - Lysá nad Labem (dle TTP č. 502A, dle JŘ pro cestující č. 231), Lysá nad Labem - Ústí nad Labem západ (dle TTP č. 503A, dle JŘ pro cestující č. 072), Lysá nad Labem - Praha-Vysočany (dle TPP č. 524A, dle JŘ pro cestující č. 231) a Lysá nad Labem - Milovice (dle TTP č. 524B, dle JŘ pro cestující č. 232). Místo stavby: Středočeský Kraj: Lysá nad Labem, Milovice nad Labem, Stará Boleslav Katastrální území: 1191 G l, 1191GG, 1191GB, 1191 GE, 099102 TUDU: Začátek a konec stavby: v km 336,265 - 338,500 tratě č. 072, km 1,370 tratě č. 231 dle přípravné dokumentace stavby. 1.2.2. Trati Kutná Hora - Lysá n. L. - Ústí n. L. západ i Lysá n. L. - Praha-Vysočany jsou součástí dráhy celostátní a jsou zařazeny do sítě TEN-T jako součást hlavní sítě nákladní dopravy a globální sítě osobní dopravy. Trať do Milovic je dráhou regionální. V současné době jsou všechny tyto trati elektrifikované (3 kV s s ) a s výjimkou trati do Milovic i dvoukolejné. Dovolená traťová třída zatížení je D4, rychlost 120 km/h. Provozovatelem dráhy je SŽDC, místní správce OŘ Praha. 2. PŘEHLED VÝCHOZÍCH PODKLADŮ 2.1. Přípravná dokumentace 2.1.1. Záměr projektu „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem", zpracovatel SUDOP Praha a.s. ve sdružení s Mott MacDonald CZ, spol. s.r.o., datum 06/2016 - k nahlédnutí u zadavatele, následně bude předán vítěznému uchazeči. 2.1.2. Přípravná dokumentace „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem, zpracovatel SUDOP Praha a.s. ve sdružení s Mott MacDonald CZ, spol. s.r.o., datum 09/2016. Kompletní dokladová část H a část 1.3 Geodetické a mapové podklady budou během soutěže k nahlédnutí u zadavatele, následně budou předány vítěznému uchazeči. Část G Náklady stavby bude předána vítěznému uchazeči. 2.2. Související dokumentace 2.2.1. Schvalovací doložka Ministerstva dopravy k Záměru projektu „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" čj. 108/2016-910-IZD/2 ze dne 29. 7. 2016. 2.2.2. Posuzovací protokol PD SŽDC čj: 212/2017-SŽDC-SSZ-ÚTl-Baz ze dne 5. 1. 2017. 2.2.3. Schvalovací protokol PD SŽDC čj. 837/2017-SŽDC-O6-HOR bude předán vítěznému uchazeči. 2.2.4. Územní rozhodnutí bude předáno vítěznému uchazeči. Správa železniční dopravní cesty 3. KOORDINACE S JINÝMI STAVBAMI 3.1.1. Součástí plnění předmětu díla je i zajištění koordinace s připravovanými, případně aktuálně zpracovávanými, investičními akcemi a stavbami ve stádiu realizace, případně ve stádiu zahájení realizace v období provádění díla dle harmonogramu prací a to včetně investičních akcí cizích investorů. 3.1.2. Koordinace musí probíhat zejména s níže uvedenými investicemi a opravnými pracemi: a) „Oprava mostu ev. č. 272-006 - Most přes trať ČD a MK v Lysé nad Labem", zpracovává PRAGOPROJEKT a.s. pro Krajskou správu a údržbu silnic Středočeského kraje, předpokládaný termín zahájení stavebních prací je první kvartál 2017. b) „Obchvat města Lysá II. Etapa", Pragoprojekt a.s. 2006, Středočeský kraj, Zborovská 11, Praha 5. c) „Automatické parkovací zařízení pro kola v Lysé nad Labem", Optima spol. s r.o., 2016, investor Město Lysá nad Labem. d) „Optimalizace traťového úseku Lysá nad Labem (mimo) - Čelákovice (mimo), přepokládaná realizace v r. 2019. e) „ETCS Praha - Lysá nad Labem". Předpokládaná stavba SŽDC podle Národního implementačního plánu, realizovaná následně a zajišťující naplnění TSI CCS doplněním zabezpečovacího zařízení ETCS L2 v období po roce 2020. f) „Modernizace traťového úseku Nymburk (mimo) - Lysá n. L. (mimo)", investor SŽDC, předpokládaná realizace po r. 2020. g) „Optimalizace traťového úseku Lysá n. L. (mimo) - Mělník (mimo)", investor SŽDC, předpokládaná realizace po r. 2020. h) „Studie proveditelnosti Praha - Liberec", zadavatel GŘ SŽDC 026. 4. ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY A POŽADAVKY NA PROVEDENÍ DÍLA 4.1. Všeobecně 4.1.1. Náplní zakázky je vypracování projektové dokumentace stavby, získání stavebních povolení pro realizaci celé stavby, zpracování podkladů pro zadávací dokumentaci na realizaci stavby a schválení projektové dokumentace Ministerstvem dopravy a SŽDC. Součástí náplně díla je zajištění výkonu Autorského dozoru projektanta. 4.1.2. Projekt stavby bude zpracován dle schváleného Záměru projektu a Přípravné dokumentace. 4.1.3. Dokumentace bude zpracována dle Směrnice generálního ředitele č. 16/2005, dle Směrnice GŘ č. 11/2006, v souladu se schválenou PD s upřesněním podle posuzovacího protokolu PD a schvalovací doložky Ministerstva dopravy čj: 108/2016-910-IZD/2. Způsob naplnění těchto podmínek bude zpracován v čtvrté dílčí etapě dle Harmonogramu plnění SOD (odevzdání projektu stavby k připomínkám SŽDC) formou samostatné zprávy, určené pro předložení jako informace na MD. 4.1.4. Projekt stavy bude respektovat právoplatné územní rozhodnutí. 4.1.5. Zhotovitel díla zajistí důsledné plnění požadavků vyplývající z vyjádření dotčených orgánů a osob uvedených v dokladové části Přípravné dokumentace stavby a související dokumentace a to ve vzájemné součinnosti a návaznosti. 4.1.6. Výkazy výměr budou doloženy u každého SO a PS již ve fázi předání dokumentace k připomínkám SŽDC a ČD. Bez výkazu výměr nebude zhotovitel dílo k připomínkám akceptovat. 4.1.7. Součástí povinnosti zhotovitele je i kompletní součinnost v průběhu celého schvalovaní závěrových tabulek včetně provizorních stavů Technickou ústřednou dopravní cesty SŽDC. Veškeré podklady potřebné ke schválení předá zhotovitel objednateli a zároveň TÚDC k termínu odevzdání dokumentace se zapracovanými připomínkami SŽDC (6. Dílčí etapa dle SOD). 4.1.8. Součástí dokumentace bude též vizualizace architektonického vyznění návrhu stavby a to i v pracovních verzích pro doložení koordinace objektů, jejích působení, vazeb a vztahů v rámci stavby, tak i k souvisejícím stavbám. 4.1.9. Zhotovitel díla předá všechny potřebné podklady pro stavební řízení objednateli a zajistí kompletní součinnost během stavebního řízení. Žádost o stavební povolení podá objednatel. BĎĚ Správa železniční dopravní cesty 4.1.10. Zhotovitel bude vůči obdrženým stanoviskům dotčených orgánů státní správy, institucí na ně reagovat, vypořádávat je a zajistí jejich plnění. Zhotovitel je povinen stanoviska zasílat objednateli a informovat jej o jejich stavu. Zhotovitel se bude aktivně účastnit jednání s dotčenými orgány a organizacemi. 4.1.11. Součástí povinnosti zhotovitele je i zajištění strukturovaného cloudového úložiště pro ukládání veškerých dat, které jsou součástí části H Doklady, pro tvorbu jejich přehledů a možnosti exportu do xls tabulek zhotovitele. Data budou strukturována minimálně dle členění části H Doklady, ke každé dílčí části bude vytvořen přehled s informacemi o již zajištěných dokladech i těch, které se teprve zajištují nebo budou zajišťovány. Minimální rozsah přehledů pro: • projednání dokumentace na poradách, záznamy a zápisy z porad - pořadové číslo, typ porady, datum, informace o odeslání zápisu zúčastněným. q projednání se státní správou, dotčenými orgány, dotčenými provozovateli a ostatními účastníky stavebního řízení - pořadové číslo, název subjektu, adresa, datum obeslání, číslo jednací, datum doručení, kladné/kladné s podmínkou/záporné, poznámka. ® projednání se správci inženýrských sítí - pořadové číslo, název subjektu, adresa, datum obeslání, číslo jednací, datum doručení, kladné/kladné s podmínkou/záporné, poznámka. ® Projednání s vlastníky dotčených nemovitostí - v rozsahu přehledové tabulky viz. bod 4.11.16 ZTP Cloudové úložiště umožní sledovat aktuální stav zpracovávání agendy majetkoprávních vztahů ke stavbě, sledování evidence o dotčených vlastnících pozemků s provázaností ke stavu v katastru nemovitostí, včetně provázejících změn v evidenci KN v průběhu projektu. Průběžně budou ukládány jednotlivé geometrické plány, znalecké posudky, návrhy všech typů smluv. Systém bude umožňovat, kdykoliv v průběhu zpracovávání projektu export aktuálních dat do přehledové tabulky viz. bod 4.11.16 ZTP. Součástí bude též grafický přehled, který bude na podkladě katastrální mapy barevně rozlišovat u jednotlivých dotčených pozemků tyto stavy: ® Pro trvalé zábory a věcná břemena: o vlastník dosud nebyl obeslán o vlastník obeslán, běží 90 denní lhůta na jeho odpověď o podepsanásmlouva o vyvlastnění o zapsáno v KN • Pro dočasné zábory: o vlastník dosud nebyl obeslán o vlastník obeslán Veškerá data budou průběžně aktualizována minimálně však v týdenním intervalu pravidelně ke každému čtvrtku. Součástí bude též otevřená složka pro předávání dat mezi zhotovitelem a objednatelem. 4.1.12. V rámci objektové skladby dokumentace třeba dodržovat podmínku, že pod jedním SO (PS) nebude objekt předávaný do majetku SŽDC a zároveň do cizího vlastnictví. 4.1.13. K odbornému připomínkovému řízení dle VTP bude odevzdána dokumentace včetně rozepsaných výkazů výměr. 4.1.14. Předpokládá se, že realizace stavby bude spolufinancována z prostředků Evropské Unie - OPD2. 4.2. Dopravní technologie 4.2.1. Provozní a dopravní technologie bude zpracována dle Směrnice GŘ č. 11/2006 na základě rozsahu stávající dopravy a rozsahu výhledové dopravy dle schváleného ZP a PD v řešeném úseku. 4.2.2. Pro výhledovou organizaci dopravy bude doložen návrh obsazení staničních kolejí během 2h špičky Bude uvedeno schéma stanice a navazujících mezistaničních úseků s vyznačením kilometrických poloh hlavních návěstidel. Správa železniční dopravní cesty 4.3. Zabezpečovací zařízení 4.3.1. Úpravy zabezpečovacího zařízení navrhnout v souladu se schválenou PD s upřesněním podle posuzovacího protokolu. 4.3.2. V návaznosti na schválení studie „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě na priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE" budou vzhledem k přechodu na jednotnou napájecí soustavu 25 kV AC aplikována příslušná doporučení k zabezpečovacímu zařízení: ® Veškerá zabezpečovací kabelizace bude navrhována podle ČSN 34 2040 ed.2, tj. hlavní kabely, páteřní kabely a kabely delší než 500 metrů musí být zřizovány s ochranným kovovým obalem, tj. typu TCEKPFLEZE. • Rozvod napětí pro prvky do kolejiště bude nutné rozdělovat do více oblastí, které budou navzájem galvanicky oddělovány. 4.3.3. Zhotovitel předloží závěrové tabulky k připomínkám TÚDC (viz. bod 4.1.7 ZTP). 4.4. Sdělovací zařízení 4.4.1. Sdělovací zařízení bude navrženo v souladu se schválenou přípravnou dokumentací. 4.4.2. V souladu se schvalovací doložkou MD ČR musí být podle „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě na priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE" veškerá sdělovací kabelizace navrhována podle ČSN 34 2040 ed.2, tj. traťové a místní kabely musí být navrženy s ochranným kovovým obalem - typu TCEPKPFLEZE. 4.4.3. V rámci projektu bude zrušen PS 01-02-32, Lysá nad Labem - Milovice, GSM-R, jelikož je již zadán samostatnou investiční akcí. 4.5. Silnoproudá technologie včetně DŘT, trakční a energetická zařízení 4.5.1. V souladu se schvalovací doložkou Ministerstva dopravy č.j. 108/2016-910-IZD/2 ze dne 29.7. k záměru projektu, po schválení studie „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě na priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE" Centrální komisí MD, budou v projektu v oblasti návrhu trakčního vedení sledovány její závěry. 4.5.2. Návrh trakčního vedení bude v projektu nadále sledovat stejnosměrnou trakční proudovou soustavu 3 kV, DC s tím, že veškeré provedení izolace trakčního vedení bude navrženo v izolační hladině zohledňující přechod na střídavou trakční soustavu o jmenovitém napětí 25 kV, AC - izolátory v závěsech a konzolách pro napětí 25 kV mimo svodiče přepětí a úsekové děliče, které budou navrženy pro trakční soustavu 3 kV, DC. Úsekové odpojovače budou navrženy s izolátory pro trakční soustavu 25 kV, AC a s kontakty vyhovujícími z hlediska proudového zatížení pro soustavu 3 kV, DC. V rámci návrhu budou prověřeny stávající izolační vzdušné vzdálenosti u jednotlivých umělých staveb (nadjezdy, lávky) a v případě potřeby budou navrženy takové úpravy, které zajistí, aby tyto vzdušné vzdálenosti vyhovovaly požadavkům pro střídavou trakční soustavu 25 kV, AC. 4.5.3. Kabelový rozvod 6 kV,50 Hz bude navržen s použitím kabelu s izolační hladinou pro 22 kV na základě dopisu náměstka GŘ SŽDC pro provozuschopnost dráhy zn. 31301/2016 SŽDC-014 ze dne 8.8.2016 - Náhrada kabelů NZZ 6 kV kabely s izolační hladinou pro rozvody 22 kV, kterým se v souvislosti s uvažovanou koncepcí výstavby lokální distribuční sítě SŽDC 22 kV, která má postupně nahrazovat dožívající kabelové rozvody NZZ 6 kV toto opatření ukládá. Silnoproudá technologie STS a TTS bude vyzbrojena resp. připravena technologicky na napěťovou úroveň 22kV. Technologii, která bude nezbytně nutná pro zajištění provozu rozvodu 6kV, do doby přechodu na 22kV, je nutné dimenzovat na úroveň 6kV (typicky napájecí transformátory 6/0,4kV). 4.5.4. Na základě doporučení SŽDC 014 č.j. 11504/2016-SŽDC-014 pro omezení využití rozvaděčů s izolací plynem SF6 bude v projektu proveden návrh rozvaděče 22 kV (část SŽDC) a rozvaděče 6kV,50 Hz se vzduchovou izolací, pokud to prostorové poměry umožní. 4.5.5. „Pro stanovení dimenzování trakčního vedení a trakčního napájení budou v rámci projektu související a navazující stavby „Optimalizace traťového úseku Mstětice (mimo) - Praha-Vysočany (včetně)" vypracovány energetické výpočty a to pro rozsah celého souboru staveb v trati Lysá nad Labem - Praha-Vysočany. Vzhledem k tomu, že tyto energetické výpočty budou obsahovat též řešený traťový úsek, nebudou tedy v rámci této dokumentace energ. výpočty prováděny a zhotovitel při návrhu trakčního vedení v rámci této dokumentace bude vycházet z výsledků uvedených výpočtů." Správa železniční dopravní cesty 4.6. Ostatní technologická zařízení 4.6.1. Objekty budou navrženy podle schválené přípravné dokumentace. 4.7. Pozemní stavební objekty 4.7.1. Objekty budou navrženy podle schválené přípravné dokumentace. 4.7.2. PD přístřešků a zastřešení bude zpracována dle Směrnicí generálního ředitele č.11/2006 v platném znění dle části E2 v podrobnostech a rozsahu dle E l.4. 4.7.3. K odbornému připomínkovému řízení dle 2.2.6 VTP bude odevzdána dokumentace včetně rozepsaného výkazu výměr. 4.8. Inženýrské objekty 4.8.1. Žel. svršek a spodek, nástupiště, přejezdy 4.8.1.1. Řešení bude vycházet ze schválené PD a bude rozpracováno do úrovně projektu stavby. 4.8.1.2. Bude opětovně projednána možnost zrušení vlečky ZZN Polabí a. s. 4.8.1.3. Bude prověřena možnost prodloužení 2. SK posunutím spojky 17/22 k výhybce č. 15. 4.8.1.4. Bude doplněn geotechnický průzkum železničního spodku, zejména: -Ověření procentního podílu vytěženého kolejového lože, jehož kvalita bude vhodná k recyklaci s dalším použitím do KL nebo podkladních vrstev; -Kolejové lože rušené části kolejiště v oblasti depa bude ověřeno z hlediska příp. kontaminace nebezpečných látek; předpoklad 1 sonda vč. vyhodnocení; -Zřízení 4 sond na nymburském zhlaví v rozsahu pro odvodnění vsakovacími rýhami; -Zřízení 3 sond pro návrh 3 nových vsakovacích objektů; -Sondy podle bodů 2 a 3 budou zapaženy a budou zjištěny GT parametry: GT profil, indexové vlastnosti charakteristických GT typů zemin. Dále budou zjištěny HG poměry: výšky a průběh HPV v celé stanici, směry proudění, koeficienty propustnosti kf zjišťované čerpacími zkouškami. Podle dosažených výsledků bude rozhodnuto o dalším sledování HPV během 1 roku (sezónní kolísání HPV aj.) a stanovení referenční hladiny HPV; -Pro stabilizace a zlepšené zeminy budou provedeny odběry vzorků charakteristických zemin podloží, předpoklad 4 vzorky pro G3; (S3; S4; S5); F4; F6; V rámci laboratorních prací budou stanoveny vhodné směsi a všechny nezbytné GT parametry. Parametry směsí budou podrobně specifikovány v rámci požadavků na DGTP pro projekt. 4.8.2. Mosty, propustky, zdi 4.8.2.1. U všech mostních objektů musí být stanovena zatížitelnost podle Metodického pokynu pro určování zatížitelnosti železničních mostních objektů" a prokázána v souladu se směrnicí SŽDC č. 16 přechodnost traťové třídy D4 UIC/ 120 km/hod, v místech s projektovanou rychlostí vyšší než 120 km/h bude též prokázána přechodností D2/160 km/hod. Pokud objekty tomuto nevyhoví, o dalším postupu rozhodne investor. 4.8.2.2. Tratě jsou zařazeny dle změny ČSN EN 1991-2/Z4 do 1. třídy tratí z hlediska mostů. Nové mostní objekty a konstrukce musí splňovat ČSN EN 1991-2 na LM 71 se součinitelem a= 1,21 a SW/2 pro 1. třídu trati. 4.8.2.3. K odbornému připomínkovému řízení dle 2.2.6 VTP bude odevzdána dokumentace včetně rozepsaného výkazu výměr. 4.9. Zásady organizace výstavby 4.9.1. Návrhu postupů výstavby bude vycházet ze zpracované PD. Aktivace provizorního i definitivního zabezpečovacího zařízení bude navržena v období mimo kolejové a napěťové výluky. Bude aktualizováno vyjádření vlečkařů k rozsahu omezení vleček, součástí dokladové části bude kladné stanovisko vlečkařů k navrženému omezení. 4.9.2. Bude zpracován návrh postupu výstavby (stavební postupy a jejich harmonogram, vč. vyznačení doby trvání rozhodujících SO a PS). Správa železniční dopravní cesty 4.9.3. Pro jednotlivé stavební postupy budou zpracována schémata s vyznačením vyloučených částí kolejí, popř. TV a ZZ. Každé schéma bude zachycovat výluky vždy v celém řešeném úseku v daném stavebním postupu - časovém období. Součástí budou též schémata TV pro jednotlivé etapy výstavby. 4.9.4. V technické zprávě bude uvedeno pro každé časové období s rozdílným rozsahem vyloučených kolejí / TV/ZZ:: 4.9.4.1. délku trvání výluky v kalendářních dnech nebo v hodinách u denních výluk 4.9.4.2. vymezení vylučovaných kolejí (námezníkem či hrotem výhybky / návěstidlem / kilometricky) 4.9.4.3. vymezení vylučovaného trakčního vedení 4.9.4.4. činnost zabezpečovacího zařízení: rozsah kolejiště ovládaný jednotlivými ZZ (stávající / provizorní / nové); místo, odkud budou ovládány výhybky a návěstidla (stávající dopravní kancelář / kontejner / ...); návrh opatření na straně obsluhy dráhy při případných výlukách ZZ (zejména zajištění obsluhy rozhodujících výhybek a návěstidel, zjišťování volnosti tratě, popř. obsluhy přejezdových zab. zař. apod.) 4.9.4.5. stručný rozsah prací 4.9.4.6. přístup mechanizace na staveniště 4.9.4.7. uvést návrh vymezení kolejí pro stavební mechanizaci 4.9.5. V dokumentaci budou vyznačeny předpokládané plochy zařízení staveniště, nutné pro výstavbu jednotlivých SO a PS, vytipovány přípojné body elektrické energie, telefonu, vody popř. plynu včetně řešení nutného sociálního zázemí pro pracovníky. Podmínky napojení na inženýrské sítě pro účely zařízení staveniště budou předběžně projednány se správci sítí. 4.10. Životní prostředí 4.10.1. V Projektu stavby budou v části B. 3 Vliv stavby na životní prostředí popsány jednotlivé složky životního prostředí. Kapitola bude zpracovaná v souladu se Směrnicí GŘ SŽDC č. 11/2006. 4.10.2. Součástí bude zpracování havarijního (zpracovaný dle vyhlášky č. 450/2005 Sb.) a povodňového plánu. 4.10.3. V Projektu stavby budou v části B. 3 Vliv stavby na životní prostředí popsány jednotlivé složky životního prostředí. Kapitola bude zpracovaná v souladu se Směrnicí GŘ SŽDC č. 11/2006. 4.10.4. Součástí bude zpracování havarijního (zpracovaný dle vyhlášky č. 450/2005 Sb.) a povodňového plánu. 4.10.5. Část B.3 bude uspořádána následovně: e B.3.1. Souhrnná technická zpráva - popis jednotlivých složek životního prostředí • B.3.2. Biologický průzkum - v místech záboru stavby proběhne podrobná aktualizace zaměřená především na jarní a letní aspekt. S důrazem na výskyt KO a SO druhů plazů, obojživelníků, letounů a bezobratlých. Na základě biologického průzkumu bude případně zhotovitelem projektu požádáno o výjimku podle § 43 (výjimka ze zákazů v ZCHÚ) a § 56, zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny, u příslušného orgánu ochrany přírody. Provést aktualizaci vztahu stavby k VKP a MZCHÚ. • B.3.3. Dendrologický průzkum - aktualizovaný dendrologický průzkum bude zpracován v souladu s Metodickým pokynem GŘ ze dne 1. 11. 2016, č. j. 43941/2016-SŽDC-O15, především s částí II, kapitolou VII Kácení vyšší zeleně v případě investic na železniční dopravní cestě. Tato kapitola bude uzavřena závěrem, který bude obsahovat srozumitelné shrnutí, vjakém režimu budou jednotlivé dřeviny/zapojený porost káceny. V souladu s tímto podkladem zhotovitel projektu zajistí vyjádření příslušného oblastního ředitelství SŽDC k odstranění dřevin v rámci zajištění provozuschopnosti dráhy. Součástí dendrologického průzkumu bude zajištění rozhodnutí o povolení ke kácení dle § 8 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, v platném znění. Jednotlivé stromy určené ke kácení budou zaměřeny pomocí GPS systému. o B.3.4. Posouzení vlivu na krajinný ráz - bude přejat závěr z přípravné dokumentace. Správa železniční dopravní cesty o B.3.5. Akustická studie, měření hluku a vibrací - aktualizace (podle novely NV 272/2011 Sb., platné od 30. 7. 2016). V posouzení bude prokázáno, zda na úseky ve stávající stopě může být použita korekce pro starou hlukovou zátěž. Součástí HS bude hluk ze stavby a z provozu a optimalizace PHS. Výstupem bude 3D model ovlivnění okolní zástavby hlukem ze železniční dopravy. B.3.5.1 Objekt bývalé výpravní budovy na ul. Čapkova č.p. 508/1, Lysá nad Labem, je veden v KN jako rodinný dům. Na základě vyjádření Krajské hygienické stanice ke stupni PD je nutné objekt chránit před účinky hluku z dopravy. S ohledem jeho situování je umístění protihlukové ochrany takřka nemožné. Zhotovitel tak provede nezbytně nutné kroky, které povedou k odstranění požadavku chránit prostory před hlukem, např. změnou užívání objektu. B.3.5.2 V rámci aktualizované hlukové studie bude prověřena účelnost navrhnutých protihlukových opatření u objektu v ulici 9. května 507/2, Lysá nad Labem, který je ve vlastnictví SŽDC. Objekt je svým způsobem využití veden jako rodinný dům. S ohledem na plánované ukončení nájemního vztahu k objektu zhotovitel prověří možnost jeho demolice. B.3.5.3 V rámci aktualizované hlukové studie bude prověřena účelnost navrhnutých protihlukových opatření u objektu Mírová 608/1, Lysá nad Labem, který je ve vlastnictví firmy ZZN Polabí, a.s. Objekt je svým způsobem využití veden jako „Objekt k bydlení", avšak je situován v průmyslovém areálu. Zhotovitel prověří možnost změny účelu užívání objektu s vlastníkem objektu. B.3.5.4 Aktualizovaná hluková studie bude obsahovat měřící body mimo jiné i v ulici 9. Května, Vichrová, U Nové Hospody, Čapkova, Sokolovská. ® B.3.6. Odpadové hospodářství: důraz bude kladen na průzkum kontaminace železničního svršku a železničního spodku a přebytečných výkopových zemin. V případě vzniku vyzískaného materiálu bude rozsah opětovného využití stanoven kategorizátorem a odborným posudkem oprávněné osoby na posuzování nebezpečných vlastností a bude schválen zástupcem Objednatele. Kontaminace výkopových zemin bude určena na základě předběžného průzkumu, včetně chemického složení (geotechnické sondy atp.). Náklady v rámci odpadového hospodářství budou vyspecifikovány jako samostatná položka, která bude součástí rozpočtů jednotlivých PS a SO. V případě potřeby bude těsně před zahájením stavby provedeno dovzorkování potřebných lokalit. ® B.3.7. Zemědělská příloha - bude aktualizována pro předpis odvodů. ® B.3.8. Lesní příloha - bude aktualizována pro předpis odvodů. Dokladová část bude obsahovat kapitolu Životní prostředí, která bude uspořádána do samostatné podsložky dokladové části. Zde budou řazena následující vyjádření: k lokalitám NATURA 2000, vyjádření k EIA, rozhodnutí o povolení ke kácení, rozhodnutí o zásahu do VKP, výjimky, aktualizace souhlasu o vynětí ze ZPF, rozhodnutí o předpisu odvodů za trvalé a dočasné odnětí pozemků ze ZPF, rozhodnutí o odnětí PUPFL atp. Součástí dokladové části budou i zpracované změny přípravné dokumentace oproti projektu - formou tabulky a komentáře důvodu změn s podpisem HIP. 4.10.6. V Projektu bude respektován výsledek procesu posuzování vlivů na životní prostředí (EIA), který byl ukončen Závěrem zjišťovacího řízení (č.j. 125780/2016/KUSK, ze dne 24.8. 2016) ve fázi přípravné dokumentace. Dle § 9a odst. 4 zákona č. 100/2001 Sb. bude v Projektu stavby kladen důraz na úplný popis případných změn oproti záměru, ke kterému byl vydán Závěr zjišťovacího řízení. Změny projektu oproti přípravné dokumentaci budou předloženy k připomínkám na oddělení ŽP SSZ, které bude žadatelem o vyjádření u orgánu příslušnému k vyjádření. 4.10.7. V blízkosti stavby se vyskytují lokální ÚSES LBC „Louka u závodiště" a LBC „Černavy", na které je třeba brát zřetel ve fázi výstavby, kdyby mohlo dojít k jejich ovlivnění a zásahu do nich. 4.10.8. Součástí projektové dokumentace bude i vyhodnocení projektu z hlediska Směrnice o vodách (2000/60/ES, zde především článek č. 4. (7). Toto bude přejato z již předchozí dokumentace. V projektu bude rovněž vyhodnocena odolnosti projektu vůči klimatickým změnám dle Směrnice č. 2014/52/EU, kterou se mění směrnice č. 2011/92/EU, o posuzování vlivů na životní prostředí. Toto vyhodnocení bude uvedeno zvlášť v položce rozpočtu. (Podrobnosti budou sděleny na vstupním jednání, které svolá zhotovitel projektové dokumentace). 4.10.9. Zhotovitel navrhne možnosti ke zlepšení stavu veřejného prostoru v okolí stanice např. formou osázení nové vegetace (případně sadové či parkové úpravy té stávající), která by vytvořila přirozenou bariéru mezi nádražím a městským prostorem. ls2ŮCl Správa železniční dopravní cesty 4.11. Geodetická dokumentace Majetkoprávní část 4.11.1. Zhotovitel se zavazuje zahájit majetkoprávní vypořádání na základě uzavřené smlouvy o dílo a pravomocného územního rozhodnutí, resp. v termínu uvedeném ve smlouvě o dílo. Zhotovitel se zavazuje svolávat pravidelné kontrolní porady. 4.11.2. Zhotovitel se zavazuje respektovat, při majetkoprávním vypořádání stavbou dotčených nemovitých věcí, výsledky a požadavky uplatněné vlastníky v předchozích stupních řízení. 4.11.3. Zhotovitel se zavazuje ve vztahu k majetkoprávnímu vypořádání dodržovat aktuální pokyny MMR, které jsou k dispozici na následujícím odkazu http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Fondv-EU/2014- 2020/Metodicke-pokvnv/Metodika-rizeni-programu/Metodika-zpusobilvch-vvdaiu. 4.11.4. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli vzory smluv a součinnost při majetkoprávním vypořádání. 4.11.5. Při majetkoprávním vypořádání se zhotovitel zavazuje postupovat s péčí řádného hospodáře, při přípravě smluv používat aktuální údaje uvedené ve výpisech z katastru nemovitostí, zejména: 4.11.6. V průvodních dopisech zasílaných vlastníkům uvádět úplný výčet všech předpokládaných zasažení nemovitých věcí, tzn. jakékoli dotčení (tzv. dočasný zábor řešit smlouvou o umístění a provedení stavby, tzv. trvalý zábor řešit kupní smlouvou nebo smlouvou o převodu práva/příslušnosti hospodaření s majetkem státu, tzv. dočasný zábor potřebný k uložení věcného břemena řešit smlouvou o umístění a provedení stavby a smlouvou o budoucí smlouvě o zřízení věcného břemena). Případné nájemné a povinnost hradit nájemné u tzv. dočasných záborů je delegována ve smlouvě o umístění a provedení stavby na zhotovitele vybraného v zadávacím řízení veřejné zakázky na zhotovení stavby (viz. 2.2.18, 2.2.19 VTP). 4.11.7. Při zpracovávání návrhů konkrétních smluv se zavazuje poslat návrh elektronicky objednateli a po odsouhlasení objednatelem, zajistit podpis smlouvy pověřeným zástupcem objednatele a podepsaný návrh smlouvy odeslat vlastníkovi. Současně se zavazuje zpracovat ke konkrétnímu dotčení tzv. dočasným záborem nebo věcným břemenem přehledný snímek s transparentním zákresem požadovaného omezení nemovité věci, vč. textového označení konkrétního SO/PS přímo na snímku. 4.11.8. Prioritně se zavazuje zpracovat smlouvy pro vlastníky, kteří vyjádřili zásadní nesouhlas v předchozím stupni řízení, a je předpoklad, že bude podán návrh na odnětí práva k vyvlastňovacímu úřadu. Dále u vlastníků, kteří jsou prokazatelně zemřelí, neznámí, či nereagují, se zavazuje zpracovat podklady, které budou sloužit pro podání návrhu na odnětí práva k vyvlastňovacímu úřadu. Pokud zjistí z aktuálního výpisu z katastru nemovitostí, že na nemovité věci váznou práva 3. osob (např. předkupní právo, zástavní právo), zavazuje se neprodleně zahájit jednání s vlastníkem nemovité věci a zajistit souhlas se zrušením práva této 3. osoby k dotčené nemovité věci či její části. Neprodleným zahájením jednání se rozumí ihned po podpisu smlouvy o dílo. 4.11.9. Uzavřené smlouvy, vč. GP, se zavazuje předat objednateli v listinné i elektronické podobě (SCAN) a dále v souladu s ust. § 5, odst. 1, zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) v elektronickém obrazu textového obsahu smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu. 4.11.10. Znalecké posudky se zavazuje zadávat v souladu s platnými oceňovacími přepisy a vzhledem ktomu, že se jedná o veřejně prospěšnou stavbu, v souladu se zákonem č. 416/2009 Sb., o urychlení výstavby dopravní, vodní a energetické infrastruktury, v platném znění. Znalecké posudky se zavazuje dodávat aktuální ke dni podpisu smlouvy v listinné i elektronické podobě (SCAN), resp. pokud dojde k časové disharmonii mezi vypracování znaleckého posudku a podpisem smlouvy, zavazuje se na pokyn objednatele objednat aktualizaci znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo konzultovat znalecké posudky se znalcem ve fázi před jejich konečným vyhotovením a odevzdáním. 4.11.11. Smlouvy se subjekty hospodařícími s majetkem státu, smlouvy se samosprávnými územními celky a ČD se zavazuje řešit žádostmi o získání příslušných práv k dotčeným nemovitým věcem, popř. jejich částem. 4.11.12. U majetkoprávního vypořádání s ČD se zavazuje respektovat UMVŽST. Pokud nastane při realizaci přeložek potřeba výkupu nemovitých věcí od ČD, respektovat pravidlo, že se vykupuje pouze pro potřebu předání SO/PS do majetku 3. osob. Správa železniční dopravní cesty 4.11.13. Ke zpracovanému GP pro rozdělení pozemku se zavazuje projednat a zajistit souhlas příslušného stavebního úřadu s dělením pozemku. 4.11.14. Pokud vznikne potřeba zpracovat GP pro zřízení věcného břemena, zavazuje se uvést rozsah věcného břemena (tzn. plochu, délku) a příslušný SO/PS, který se má na nemovitou věc umístit. 4.11.15. Pokud bude stavbou dotčen pozemek spadající do kategorie ZPF či PUPFL a předpokládá se jeho převod na objednatele, zavazuje se zajistit příslušné rozhodnutí o odnětí. 4.11.16. Přehled majetkoprávního vypořádání dotčených pozemků a staveb bude veden v přehledové tabulce ve formátu .xls jejíž vzor je přílohou těchto ZTP (pouze elektronicky). Přehledová tabulka se po dohodě s objednatelem může upravit dle aktuální potřeby majetkoprávního vypořádání. 4.11.17. Budou respektována a vypořádána všechna vyjádření z části H. Dokladová část PD. Zejména podmínky ZNN Polabí a.s., Kovona a.s., správci inženýrských sítí (RWE/lnnogy,...,) apod. 5. SPECIFICKÉ POŽADAVKY 5.1. Podmínky odevzdání projektu stavby 5.1.1. Odevzdání dokumentace k podání žádosti o stavební povolení (viz 9. dílčí etapa Flarmonogramu plnění dle SOD) bude provedeno v listinné formě v počtu třech souprav a v elektronické formě v množství dle bodu 2.1.4. VTP mimo CD struktury Treelnfo. Všechny tyto soupravy budou autorizovány, na koordinačních výkresech bude potvrzení Zhotovitele o provedení podrobné koordinace jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů stavby, případně koordinace s dotčenými souvisejícími stavbami s otiskem razítka odpovědné autorizované osoby vedoucího týmu Zhotovitele. Dvě z těchto souprav budou podány na stavební úřad, třetí bude pro potřeby Objednatele. 5.1.2. Součástí definitivního odevzdání dle bodu 2.1.4 VTP bude i aktualizace třech souprav dle bodu 5.1.1 ZTP se zapracováním všech požadavků vzešlých z procesu stavebního řízení. V rámci definitivního odevzdání budou tedy tři soupravy aktualizovány a tři nově doplněny. Nad rámec bodu 2.1.9. VTP bude autorizace provedena ve všech šesti soupravách. 5.1.3. Odevzdání k ostatním termínům plnění dle SOD se bude řídit dle VTP. 5.1.4. Dokumentace bude přehledně upravena. Všechny části budou řádně popsány. Krabice budou očíslovány a popsány, každá bude mít přehledný obsah. Zároveň bude předán přehledný soupis rozdělení celé projektové dokumentace vjednotlivých krabicích. 5.1.5. Dle potřeby a požadavků příslušných úřadů bude zhotoven počet výtisků a podkladů pro projednání a podklady pro jednotlivá stavební řízení a dle potřeby pro projednání budou Objednateli průběžně poskytovány části digitální verze. Jeden výtisk podkladů a dokladů k podání žádostí o stavební povolení (včetně návrhu žádosti o toto povolení) dle požadavku stavebního úřadu bude odevzdán navíc objednateli. 5.1.6. Zhotovitel projektové dokumentace bude na vyžádání objednatele rovněž poskytovat dokumentaci v otevřené formě (např. ve formátu .docx, dgn, dwg) v plně funkční pracovní verzi. Navíc bude na vyžádání poskytnuta přehledná situace a koordinační situace v požadovaném množství výtisků. 5.2. Část G Náklady 5.2.1. V rámci projektu stavby bude provedeno porovnání nákladů jednotlivých provozních souborů a stavebních objektů v úrovni přípravné dokumentaci a v projektu stavby ve srovnatelné cenové úrovni včetně dopadů případných změn v objektové skladbě. 5.2.2. Zdůvodnění navýšení nákladů PS a SO oproti schválené PD doloží projektant individuální kalkulací včetně písemného vysvětlení. 5.3. Část H Doklady 5.3.1. V dokladové části, jako její nedílná součást, budou obsaženy též doklady, vyjádření, případně rozhodnutí mimodrážních orgánů, zajišťované v průběhu zpracování přípravné dokumentace a nutné pro stavební řízení a to včetně jejich případné aktualizace (územní rozhodnutí, odnětí ze ZPF, rozhodnutí k zásahu do významného krajinného prvku (VKP),vliv na krajinný ráz (VKR) apod.). wzbú Správa železniční dopravní cesty 5.3.2. Dojde-li mimořádně v průběhu zpracování projektu stavby k rozšíření trvalých nebo dočasných záborů pozemků oproti schválené přípravné dokumentaci, budou doloženy veškeré podklady a doklady pro výkup nebo dočasné užívání těchto pozemků, u trvalých záborů včetně souhlasu s trvalým záborem a souhlasem s oddělením pozemku. Pokud by v důsledku technického řešení k těmto novým záborům došlo, je projektant povinen toto projednat včetně změny územního rozhodnutí. 5.3.3. Dojde-li mimořádně v průběhu zpracování projektu stavby mimo rozsah schválené přípravné dokumentace a vydaného souhlasu s vynětím pozemků ZPF k trvalému nebo dočasnému záboru pozemků, které tvoří zemědělský půdní fond (dále jen ZPF) nebo do něj náležejí, na dobu delší než jeden rok včetně doby, potřebné k uvedení půdy do původního stavu, požadujeme zpracování podkladů k žádosti o souhlas s odnětím půdy ze ZPF v souladu se zákonem č. 334/1992 Sb., O ochraně zemědělského půdního fondu, ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou č. 13/1994 Sb., kterou se upravují některé podrobnosti ochrany ZPF a vyhláškou č. 153/2016 Sb., o stanovení podrobností ochrany kvality zemědělské půdy a o změně vyhlášky č. 13/1994 Sb., kterou se upravují některé podrobnosti ochrany zemědělského půdního fondu, a to včetně zajištění souhlasu orgánu ochrany ZPF s odnětím půdy ze ZPF včetně změny územního rozhodnutí. 5.3.4. Dokladová část bude obsahovat projednání úlevových a odchylných řešení. 5.3.5. Dokladová část bude obsahovat: - projednání s orgány státní správy (místně-příslušné stavební úřady a speciální stavební úřady - DÚ, vodohospodářský úřad, silniční úřad), které budou vydávat stav. povolení a povolení k odstranění stavby (demolice) včetně samostatně zpracovaných podkladů pro podání jednotlivých žádostí jako seznam dotčených pozemků stavbou, výpis z katastru nemovitostí, snímku katastrální mapy, smluv s vlastníky apod. (dle požadavků státní správy); - všechny potřebné podklady a doklady k podání žádosti o stavební povolení a povolení k odstranění stavby (včetně vyplněné žádosti o tato povolení) a potřebného množství výtisků souhrnných částí dle požadavku stavebního úřadu, potřebných pro projednání; jeden výtisk těchto podkladů a dokladů bude odevzdán navíc pro potřeby objednatele; obsah koordinační situace, zakreslení obvodu stavby, zákres dotčených pozemků bude konzultován se zadavatelem a stavebním úřadem, který bude vydávat stavební povolení; zhotovitel zajistí kompletní součinnost při stavebním řízení včetně doručování dokumentace; - kompletní podklady v potřebném množství výtisků pro zajištění dokladů, pro jejichž obstarání nebude mít zhotovitel oprávnění. 5.3.6. Demolice budou pro řízení na odstranění stavby popsány v přehledu, kde bude uveden vlastník, SO, umístění, k. č. apod. (dle požadavku stavebního úřadu). 5.3.7. Dokladová část "Fl" - bude rozdělena: - projednání dokumentace na poradách, záznamy a zápisy z porad, - projednání se státní správou, dotčenými orgány a dotčenými provozovateli, - projednání ŽP dle bodu 4. 10. 5 ZTP, - projednání se správci inženýrských sítí, • vyjádření k úpravě a přeložkám sítí, • vyjádření k existenci sítí, včetně kontaktů na vytýčení, - projednání-smlouvy s vlastníky dotčených nemovitostí (pozemků a staveb) nebo jinými oprávněnými, - stanoviska k dokumentaci z připomínkového řízení, jejich projednání včetně rozhodnutí o akceptování. 5.3.8. Řazení dokladů bude přehledné se seznamem s pořadovými čísly, uvedení adres, č. j. a platností dokumentů, popř. kontaktů. Ke všem dokladům z projednání je nutný komentář Zhotovitele, jak jsou řešeny připomínky obsažené ve vyjádřeních, resp. zda jsou vyjádření kladná. Vyjádření mající formu rozhodnutí musí být opatřena potvrzením o nabytí právní moci. 5.3.9. Dokladová část jednotlivých PS a SO bude obsahovat: - projednání s vlastníky, případně provozovateli předmětných objektů, - uvedení vlastníka v technické zprávě, - smlouvy o převzetí s budoucími správci. Správa železniční dopravní cesty 5.4. Pokyny k projednání projektu stavby a akceptaci díla 5.4.1. Nad rámec čl. 2.2.6 VTP, bude zápis z konferenčního projednání připomínek včetně vypořádání připomínek rozeslán všem účastníkům konferenčního projednání tak, aby byly zřejmou formou vypořádány všechny uvedené připomínky ještě před odevzdáním projektu stavby se zapracováním připomínek. Objednatel si vyhrazuje právo na veškeré zjištěné nezapracované připomínky, které po vypořádání připomínek nebyly do projektu zapracovány, je po zhotoviteli kdykoliv požadovat (včetně opravy dokumentace/tisku apod.), pokud tato skutečnost nastane. 5.5. Specifické požadavky na průzkumy 5.5.1. Bude doplněn geotechnický průzkum železničního spodku 4.9.4 ZTP. 6. SOUVISEJÍCÍ DOKUMENTY A PŘEDPISY 6.1.1. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky a EU, technickými normami a s interními předpisy a dokumenty objednatele (směrnice, vzorové listy, TKP, VTP, ZTP apod.), vše v platném znění. 6.1.2. Objednatel umožňuje zhotoviteli díla přístup ke všem svým interním předpisům a dokumentům následujícím způsobem: Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Technická ústředna dopravní cesty, Oddělení typové dokumentace Nerudova 1 772 58 Olomouc kontaktní osoba: ..... .............................. ............. ...... ....... ...... ...... ........................ ...... ...... .... .................................. www: http://typdok.tudc.cz, http://www.tudc.cz/ nebo http://www.szdc.cz/dalsi-informace/dokumentv-a-predpisy.html. 7. PŘÍLOHY 7.1.1. Tabulka majetkoprávního vypořádání-jedná se o samostatný soubor *.xls V Praze dne: 10. 1. 2017, vypracoval: Schvaluji Neschvalujte Náměstek ředitele pro techniku 13 z 13