Textová podoba smlouvy Smlouva č. 2614254: Smlouva o dílo na ZHOTOVENÍ PROJEKTU STAVBY A VÝKON AUTORSKÉHO DOZORU

Příloha E618-S-3449_2017_Pal_Příloha č. 3c_Zvláštní technické podmínky.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
                                 Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1

                                                   Správa železniční dopravní cesty
čj. 211/2017-SŽDC-SSZ-ÚTl-Baz

                                 Příloha č. 3 c)

         ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY

                             PROJEKT STAVBY

                „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem"

H  EVROPSKÁ UNIE                             Ministerstvo dopravy
   Evropské strukturální a investiční fondy  Státní fond dopravní
   Operační program Doprava                  infrastruktury
Správa železniční dopravní cesty

OBSAH

OBSAH............................................................................................................................................................................. 2
1. SPECIFIKACE PŘEDMĚTU DÍLA................................................................................................................................ 3

       1.1. ÚČEL A ROZSAH PŘEDMĚTU DÍLA.................................................................................................................................. 3
       1.2. Umístění stavby...................................................................................................................................................... 3
2. PŘEHLED VÝCHOZÍCH PODKLADŮ...........................................................................................................................3
       2.1. Přípravná dokumentace..........................................................................................................................................3
       2.2. Související dokumentace.........................................................................................................................................3
3. KOORDINACE S JINÝMI STAVBAMI.........................................................................................................................4
4. ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY APOŽADAVKY NA PROVEDENÍ DÍLA................................................................ 4
      4.1. VŠEOBECNĚ...............................................................................................................................................................4
      4.2. Dopravní technologie.............................................................................................................................................5
      4.3. Zabezpečovací zařízení............................................................................................................................................6
      4.4. Sdělovací zařízení................................................................................................................................................... 6
      4.5. Silnoproudá technologie včetněDŘT, trakční a energetická zařízení....................................................................6
      4.6. Ostatní technologická zařízení.............................................................................................................................. 7
      4.7. Pozemní stavební objekty........................................................................................................................................7
      4.8. Inženýrské objekty.................................................................................................................................................. 7
      4.9. Zásady organizace výstavby................................................................................................................................... 7
      4.10. Životní prostředí.................................................................................................................................................... 8
      4.11. Geodetická dokumentace......................................................................................................................................10
5. SPECIFICKÉ POŽADAVKY........................................................................................................................................11
      5.1. Podmínky odevzdání projektu stavby....................................................................................................................11
      5.2. Část G Náklady......................................................................................................................................................11
      5.3. Část H Doklady......................................................................................................................................................11
      5.4. Pokyny k projednání projektu stavby a akceptaci díla.......................................................................................... 13
      5.5. Specifické požadavky na průzkumy........................................................................................................................13
6. SOUVISEJÍCÍ DOKUMENTY A PŘEDPISY.................................................................................................................13
7. PŘÍLOHY.................................................................................................................................................................13

                                                                          2 z 13
Iszbci

Správa železniční dopravní cesty

1. SPECIFIKACE PŘEDMĚTU DÍLA

    1.1. Účel a rozsah předmětu díla

          1.1.1. Předmětem díla je zhotovení Projektu stavby „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem", včetně všech
                  nutných náležitostí dle schválené Přípravné dokumentace stavby, jejímž hlavním cílem a náplní je
                  kompletní přestavba kolejiště železniční stanice včetně obou zhlaví a včetně realizace dílčí směrové
                  přeložky ve směru na Čelákovice za splnění podmínek nařízení EP a Rady č. 1315/2013, naplnění TSI a
                  další technické legislativy, tedy kompletní rekonstrukce celé stanice ve všech profesích dle pokladu
                  díla.

                  Cílem stavby je rekonstrukce žst. Lysá nad Labem, která zajistí základní parametry modernizovaných
                  tratí, prostorovou průchodnost pro ložnou míru UIC GC a třídu zatížení D 4. Bude vybudováno
                  zabezpečovací zařízení 3. kategorie. Ve stanici bude rekonstruován pěší podchod pro cestující a zřízen
                  bezbariérový přístup na stávající ostrovní nástupiště. Dále je navrženo nové ostrovní a vnější
                  nástupiště rovněž s bezbariérovými přístupy.

1.1.2. Rozsah díla je dán podkladovou přípravnou dokumentací „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" (viz bod
       2. 1. 2).

1.2. Umístění stavby

1.2.1. Místem rekonstrukce je ŽST Lysá nad Labem, ze které vycházejí trati Kutná Hora hl. n. - Lysá nad
       Labem (dle TTP č. 502A, dle JŘ pro cestující č. 231), Lysá nad Labem - Ústí nad Labem západ (dle TTP
       č. 503A, dle JŘ pro cestující č. 072), Lysá nad Labem - Praha-Vysočany (dle TPP č. 524A, dle JŘ pro
       cestující č. 231) a Lysá nad Labem - Milovice (dle TTP č. 524B, dle JŘ pro cestující č. 232).

Místo stavby:                     Středočeský
             Kraj:                Lysá nad Labem, Milovice nad Labem, Stará Boleslav
             Katastrální území:   1191 G l, 1191GG, 1191GB, 1191 GE, 099102
             TUDU:

                                  Začátek a konec stavby: v km 336,265 - 338,500 tratě č. 072, km 1,370 tratě č. 231 dle
                                                                  přípravné dokumentace stavby.

1.2.2. Trati Kutná Hora - Lysá n. L. - Ústí n. L. západ i Lysá n. L. - Praha-Vysočany jsou součástí dráhy
       celostátní a jsou zařazeny do sítě TEN-T jako součást hlavní sítě nákladní dopravy a globální sítě
       osobní dopravy. Trať do Milovic je dráhou regionální. V současné době jsou všechny tyto trati
       elektrifikované (3 kV s s ) a s výjimkou trati do Milovic i dvoukolejné. Dovolená traťová třída zatížení je
       D4, rychlost 120 km/h. Provozovatelem dráhy je SŽDC, místní správce OŘ Praha.

2. PŘEHLED VÝCHOZÍCH PODKLADŮ

    2.1. Přípravná dokumentace

          2.1.1. Záměr projektu „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem", zpracovatel SUDOP Praha a.s. ve sdružení s Mott
                  MacDonald CZ, spol. s.r.o., datum 06/2016 - k nahlédnutí u zadavatele, následně bude předán
                  vítěznému uchazeči.

          2.1.2. Přípravná dokumentace „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem, zpracovatel SUDOP Praha a.s. ve
                  sdružení s Mott MacDonald CZ, spol. s.r.o., datum 09/2016. Kompletní dokladová část H a část 1.3
                  Geodetické a mapové podklady budou během soutěže k nahlédnutí u zadavatele, následně budou
                  předány vítěznému uchazeči. Část G Náklady stavby bude předána vítěznému uchazeči.

    2.2. Související dokumentace
          2.2.1. Schvalovací doložka Ministerstva dopravy k Záměru projektu „Rekonstrukce ŽST Lysá nad Labem" čj.
                  108/2016-910-IZD/2 ze dne 29. 7. 2016.

          2.2.2. Posuzovací protokol PD SŽDC čj: 212/2017-SŽDC-SSZ-ÚTl-Baz ze dne 5. 1. 2017.

          2.2.3. Schvalovací protokol PD SŽDC čj. 837/2017-SŽDC-O6-HOR bude předán vítěznému uchazeči.

          2.2.4. Územní rozhodnutí bude předáno vítěznému uchazeči.
 Správa železniční dopravní cesty

3. KOORDINACE S JINÝMI STAVBAMI

           3.1.1. Součástí plnění předmětu díla je i zajištění koordinace s připravovanými, případně aktuálně
                  zpracovávanými, investičními akcemi a stavbami ve stádiu realizace, případně ve stádiu zahájení
                  realizace v období provádění díla dle harmonogramu prací a to včetně investičních akcí cizích
                  investorů.

           3.1.2. Koordinace musí probíhat zejména s níže uvedenými investicemi a opravnými pracemi:

               a) „Oprava mostu ev. č. 272-006 - Most přes trať ČD a MK v Lysé nad Labem", zpracovává
                     PRAGOPROJEKT a.s. pro Krajskou správu a údržbu silnic Středočeského kraje, předpokládaný termín
                     zahájení stavebních prací je první kvartál 2017.

               b) „Obchvat města Lysá II. Etapa", Pragoprojekt a.s. 2006, Středočeský kraj, Zborovská 11, Praha 5.

               c) „Automatické parkovací zařízení pro kola v Lysé nad Labem", Optima spol. s r.o., 2016, investor
                     Město Lysá nad Labem.

               d) „Optimalizace traťového úseku Lysá nad Labem (mimo) - Čelákovice (mimo), přepokládaná
                     realizace v r. 2019.

               e) „ETCS Praha - Lysá nad Labem". Předpokládaná stavba SŽDC podle Národního implementačního
                    plánu, realizovaná následně a zajišťující naplnění TSI CCS doplněním zabezpečovacího zařízení ETCS
                    L2 v období po roce 2020.

               f) „Modernizace traťového úseku Nymburk (mimo) - Lysá n. L. (mimo)", investor SŽDC, předpokládaná
                    realizace po r. 2020.

               g) „Optimalizace traťového úseku Lysá n. L. (mimo) - Mělník (mimo)", investor SŽDC, předpokládaná
                    realizace po r. 2020.

               h) „Studie proveditelnosti Praha - Liberec", zadavatel GŘ SŽDC 026.

4. ZVLÁŠTNÍ TECHNICKÉ PODMÍNKY A POŽADAVKY NA PROVEDENÍ DÍLA

    4.1. Všeobecně

          4.1.1. Náplní zakázky je vypracování projektové dokumentace stavby, získání stavebních povolení pro
                  realizaci celé stavby, zpracování podkladů pro zadávací dokumentaci na realizaci stavby a schválení
                  projektové dokumentace Ministerstvem dopravy a SŽDC. Součástí náplně díla je zajištění výkonu
                  Autorského dozoru projektanta.

          4.1.2. Projekt stavby bude zpracován dle schváleného Záměru projektu a Přípravné dokumentace.

          4.1.3. Dokumentace bude zpracována dle Směrnice generálního ředitele č. 16/2005, dle Směrnice GŘ č.
                  11/2006, v souladu se schválenou PD s upřesněním podle posuzovacího protokolu PD a schvalovací
                  doložky Ministerstva dopravy čj: 108/2016-910-IZD/2. Způsob naplnění těchto podmínek bude
                  zpracován v čtvrté dílčí etapě dle Harmonogramu plnění SOD (odevzdání projektu stavby
                  k připomínkám SŽDC) formou samostatné zprávy, určené pro předložení jako informace na MD.

          4.1.4. Projekt stavy bude respektovat právoplatné územní rozhodnutí.

          4.1.5. Zhotovitel díla zajistí důsledné plnění požadavků vyplývající z vyjádření dotčených orgánů a osob
                  uvedených v dokladové části Přípravné dokumentace stavby a související dokumentace a to ve
                  vzájemné součinnosti a návaznosti.

          4.1.6. Výkazy výměr budou doloženy u každého SO a PS již ve fázi předání dokumentace k připomínkám
                  SŽDC a ČD. Bez výkazu výměr nebude zhotovitel dílo k připomínkám akceptovat.

          4.1.7. Součástí povinnosti zhotovitele je i kompletní součinnost v průběhu celého schvalovaní závěrových
                 tabulek včetně provizorních stavů Technickou ústřednou dopravní cesty SŽDC. Veškeré podklady
                  potřebné ke schválení předá zhotovitel objednateli a zároveň TÚDC k termínu odevzdání
                 dokumentace se zapracovanými připomínkami SŽDC (6. Dílčí etapa dle SOD).

          4.1.8. Součástí dokumentace bude též vizualizace architektonického vyznění návrhu stavby a to i
                 v pracovních verzích pro doložení koordinace objektů, jejích působení, vazeb a vztahů v rámci stavby,
                 tak i k souvisejícím stavbám.

          4.1.9. Zhotovitel díla předá všechny potřebné podklady pro stavební řízení objednateli a zajistí kompletní
                 součinnost během stavebního řízení. Žádost o stavební povolení podá objednatel.
BĎĚ

Správa železniční dopravní cesty

          4.1.10. Zhotovitel bude vůči obdrženým stanoviskům dotčených orgánů státní správy, institucí na ně
                  reagovat, vypořádávat je a zajistí jejich plnění. Zhotovitel je povinen stanoviska zasílat objednateli a
                  informovat jej o jejich stavu. Zhotovitel se bude aktivně účastnit jednání s dotčenými orgány a
                  organizacemi.

          4.1.11. Součástí povinnosti zhotovitele je i zajištění strukturovaného cloudového úložiště pro ukládání
                  veškerých dat, které jsou součástí části H Doklady, pro tvorbu jejich přehledů a možnosti exportu do
                  xls tabulek zhotovitele. Data budou strukturována minimálně dle členění části H Doklady, ke každé
                  dílčí části bude vytvořen přehled s informacemi o již zajištěných dokladech i těch, které se teprve
                  zajištují nebo budou zajišťovány.

                  Minimální rozsah přehledů pro:

                      • projednání dokumentace na poradách, záznamy a zápisy z porad - pořadové číslo, typ porady,
                           datum, informace o odeslání zápisu zúčastněným.

                      q projednání se státní správou, dotčenými orgány, dotčenými provozovateli a ostatními
                           účastníky stavebního řízení - pořadové číslo, název subjektu, adresa, datum obeslání, číslo
                           jednací, datum doručení, kladné/kladné s podmínkou/záporné, poznámka.

                      ® projednání se správci inženýrských sítí - pořadové číslo, název subjektu, adresa, datum
                           obeslání, číslo jednací, datum doručení, kladné/kladné s podmínkou/záporné, poznámka.

                      ® Projednání s vlastníky dotčených nemovitostí - v rozsahu přehledové tabulky viz. bod 4.11.16
                           ZTP

                  Cloudové úložiště umožní sledovat aktuální stav zpracovávání agendy majetkoprávních vztahů ke
                  stavbě, sledování evidence o dotčených vlastnících pozemků s provázaností ke stavu v katastru
                  nemovitostí, včetně provázejících změn v evidenci KN v průběhu projektu.

                  Průběžně budou ukládány jednotlivé geometrické plány, znalecké posudky, návrhy všech typů smluv.
                  Systém bude umožňovat, kdykoliv v průběhu zpracovávání projektu export aktuálních dat do
                  přehledové tabulky viz. bod 4.11.16 ZTP. Součástí bude též grafický přehled, který bude na podkladě
                  katastrální mapy barevně rozlišovat u jednotlivých dotčených pozemků tyto stavy:

                     ® Pro trvalé zábory a věcná břemena:

                          o vlastník dosud nebyl obeslán

                          o vlastník obeslán, běží 90 denní lhůta na jeho odpověď

                          o podepsanásmlouva

                          o vyvlastnění

                          o zapsáno v KN

                     • Pro dočasné zábory:

                          o vlastník dosud nebyl obeslán

                          o vlastník obeslán

                  Veškerá data budou průběžně aktualizována minimálně však v týdenním intervalu pravidelně ke
                  každému čtvrtku.

                  Součástí bude též otevřená složka pro předávání dat mezi zhotovitelem a objednatelem.

          4.1.12. V rámci objektové skladby dokumentace třeba dodržovat podmínku, že pod jedním SO (PS) nebude
                 objekt předávaný do majetku SŽDC a zároveň do cizího vlastnictví.

          4.1.13. K odbornému připomínkovému řízení dle VTP bude odevzdána dokumentace včetně rozepsaných
                 výkazů výměr.

          4.1.14. Předpokládá se, že realizace stavby bude spolufinancována z prostředků Evropské Unie - OPD2.

   4.2. Dopravní technologie

          4.2.1. Provozní a dopravní technologie bude zpracována dle Směrnice GŘ č. 11/2006 na základě rozsahu
                 stávající dopravy a rozsahu výhledové dopravy dle schváleného ZP a PD v řešeném úseku.

          4.2.2. Pro výhledovou organizaci dopravy bude doložen návrh obsazení staničních kolejí během 2h špičky
                 Bude uvedeno schéma stanice a navazujících mezistaničních úseků s vyznačením kilometrických poloh
                 hlavních návěstidel.
Správa železniční dopravní cesty

    4.3. Zabezpečovací zařízení

          4.3.1. Úpravy zabezpečovacího zařízení navrhnout v souladu se schválenou PD s upřesněním podle
                  posuzovacího protokolu.

          4.3.2. V návaznosti na schválení studie „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě na
                  priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE" budou vzhledem k přechodu
                  na jednotnou napájecí soustavu 25 kV AC aplikována příslušná doporučení k zabezpečovacímu
                  zařízení:

                   ® Veškerá zabezpečovací kabelizace bude navrhována podle ČSN 34 2040 ed.2, tj. hlavní kabely,
                     páteřní kabely a kabely delší než 500 metrů musí být zřizovány s ochranným kovovým obalem, tj.
                     typu TCEKPFLEZE.

                   • Rozvod napětí pro prvky do kolejiště bude nutné rozdělovat do více oblastí, které budou navzájem
                     galvanicky oddělovány.

          4.3.3. Zhotovitel předloží závěrové tabulky k připomínkám TÚDC (viz. bod 4.1.7 ZTP).

    4.4. Sdělovací zařízení

          4.4.1. Sdělovací zařízení bude navrženo v souladu se schválenou přípravnou dokumentací.

          4.4.2. V souladu se schvalovací doložkou MD ČR musí být podle „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí
                  soustavu ve vazbě na priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE"
                 veškerá sdělovací kabelizace navrhována podle ČSN 34 2040 ed.2, tj. traťové a místní kabely musí být
                  navrženy s ochranným kovovým obalem - typu TCEPKPFLEZE.

          4.4.3. V rámci projektu bude zrušen PS 01-02-32, Lysá nad Labem - Milovice, GSM-R, jelikož je již zadán
                 samostatnou investiční akcí.

    4.5. Silnoproudá technologie včetně DŘT, trakční a energetická zařízení

          4.5.1. V souladu se schvalovací doložkou Ministerstva dopravy č.j. 108/2016-910-IZD/2 ze dne 29.7. k
                 záměru projektu, po schválení studie „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě
                 na priority programového období 2014-2020 a naplnění požadavků TSI ENE" Centrální komisí MD,
                 budou v projektu v oblasti návrhu trakčního vedení sledovány její závěry.

          4.5.2. Návrh trakčního vedení bude v projektu nadále sledovat stejnosměrnou trakční proudovou soustavu
                 3 kV, DC s tím, že veškeré provedení izolace trakčního vedení bude navrženo v izolační hladině
                 zohledňující přechod na střídavou trakční soustavu o jmenovitém napětí 25 kV, AC - izolátory v
                 závěsech a konzolách pro napětí 25 kV mimo svodiče přepětí a úsekové děliče, které budou navrženy
                 pro trakční soustavu 3 kV, DC. Úsekové odpojovače budou navrženy s izolátory pro trakční soustavu
                 25 kV, AC a s kontakty vyhovujícími z hlediska proudového zatížení pro soustavu 3 kV, DC. V rámci
                 návrhu budou prověřeny stávající izolační vzdušné vzdálenosti u jednotlivých umělých staveb
                 (nadjezdy, lávky) a v případě potřeby budou navrženy takové úpravy, které zajistí, aby tyto vzdušné
                 vzdálenosti vyhovovaly požadavkům pro střídavou trakční soustavu 25 kV, AC.

          4.5.3. Kabelový rozvod 6 kV,50 Hz bude navržen s použitím kabelu s izolační hladinou pro 22 kV na základě
                 dopisu náměstka GŘ SŽDC pro provozuschopnost dráhy zn. 31301/2016 SŽDC-014 ze dne 8.8.2016 -
                 Náhrada kabelů NZZ 6 kV kabely s izolační hladinou pro rozvody 22 kV, kterým se v souvislosti s
                 uvažovanou koncepcí výstavby lokální distribuční sítě SŽDC 22 kV, která má postupně nahrazovat
                 dožívající kabelové rozvody NZZ 6 kV toto opatření ukládá. Silnoproudá technologie STS a TTS bude
                 vyzbrojena resp. připravena technologicky na napěťovou úroveň 22kV. Technologii, která bude
                 nezbytně nutná pro zajištění provozu rozvodu 6kV, do doby přechodu na 22kV, je nutné dimenzovat
                 na úroveň 6kV (typicky napájecí transformátory 6/0,4kV).

         4.5.4. Na základě doporučení SŽDC 014 č.j. 11504/2016-SŽDC-014 pro omezení využití rozvaděčů s izolací
                 plynem SF6 bude v projektu proveden návrh rozvaděče 22 kV (část SŽDC) a rozvaděče 6kV,50 Hz se
                 vzduchovou izolací, pokud to prostorové poměry umožní.

         4.5.5. „Pro stanovení dimenzování trakčního vedení a trakčního napájení budou v rámci projektu související
                 a navazující stavby „Optimalizace traťového úseku Mstětice (mimo) - Praha-Vysočany (včetně)"
                 vypracovány energetické výpočty a to pro rozsah celého souboru staveb v trati Lysá nad Labem -
                 Praha-Vysočany. Vzhledem k tomu, že tyto energetické výpočty budou obsahovat též řešený traťový
                 úsek, nebudou tedy v rámci této dokumentace energ. výpočty prováděny a zhotovitel při návrhu
                 trakčního vedení v rámci této dokumentace bude vycházet z výsledků uvedených výpočtů."
Správa železniční dopravní cesty

    4.6. Ostatní technologická zařízení

          4.6.1. Objekty budou navrženy podle schválené přípravné dokumentace.

    4.7. Pozemní stavební objekty

          4.7.1. Objekty budou navrženy podle schválené přípravné dokumentace.

          4.7.2. PD přístřešků a zastřešení bude zpracována dle Směrnicí generálního ředitele č.11/2006 v platném
                  znění dle části E2 v podrobnostech a rozsahu dle E l.4.

          4.7.3. K odbornému připomínkovému řízení dle 2.2.6 VTP bude odevzdána dokumentace včetně
                  rozepsaného výkazu výměr.

    4.8. Inženýrské objekty

          4.8.1. Žel. svršek a spodek, nástupiště, přejezdy

               4.8.1.1. Řešení bude vycházet ze schválené PD a bude rozpracováno do úrovně projektu stavby.

               4.8.1.2. Bude opětovně projednána možnost zrušení vlečky ZZN Polabí a. s.

               4.8.1.3. Bude prověřena možnost prodloužení 2. SK posunutím spojky 17/22 k výhybce č. 15.

               4.8.1.4. Bude doplněn geotechnický průzkum železničního spodku, zejména:

                             -Ověření procentního podílu vytěženého kolejového lože, jehož kvalita bude vhodná k
                             recyklaci s dalším použitím do KL nebo podkladních vrstev;

                             -Kolejové lože rušené části kolejiště v oblasti depa bude ověřeno z hlediska příp.
                             kontaminace nebezpečných látek; předpoklad 1 sonda vč. vyhodnocení;

                             -Zřízení 4 sond na nymburském zhlaví v rozsahu pro odvodnění vsakovacími rýhami;

                             -Zřízení 3 sond pro návrh 3 nových vsakovacích objektů;

                             -Sondy podle bodů 2 a 3 budou zapaženy a budou zjištěny GT parametry: GT profil, indexové
                             vlastnosti charakteristických GT typů zemin. Dále budou zjištěny HG poměry: výšky a průběh
                             HPV v celé stanici, směry proudění, koeficienty propustnosti kf zjišťované čerpacími
                             zkouškami. Podle dosažených výsledků bude rozhodnuto o dalším sledování HPV během 1
                             roku (sezónní kolísání HPV aj.) a stanovení referenční hladiny HPV;

                             -Pro stabilizace a zlepšené zeminy budou provedeny odběry vzorků charakteristických zemin
                             podloží, předpoklad 4 vzorky pro G3; (S3; S4; S5); F4; F6; V rámci laboratorních prací budou
                             stanoveny vhodné směsi a všechny nezbytné GT parametry. Parametry směsí budou
                             podrobně specifikovány v rámci požadavků na DGTP pro projekt.

          4.8.2. Mosty, propustky, zdi

               4.8.2.1. U všech mostních objektů musí být stanovena zatížitelnost podle Metodického pokynu pro
                         určování zatížitelnosti železničních mostních objektů" a prokázána v souladu se směrnicí SŽDC
                         č. 16 přechodnost traťové třídy D4 UIC/ 120 km/hod, v místech s projektovanou rychlostí vyšší
                         než 120 km/h bude též prokázána přechodností D2/160 km/hod. Pokud objekty tomuto
                         nevyhoví, o dalším postupu rozhodne investor.

               4.8.2.2. Tratě jsou zařazeny dle změny ČSN EN 1991-2/Z4 do 1. třídy tratí z hlediska mostů. Nové mostní
                         objekty a konstrukce musí splňovat ČSN EN 1991-2 na LM 71 se součinitelem a= 1,21 a SW/2
                         pro 1. třídu trati.

               4.8.2.3. K odbornému připomínkovému řízení dle 2.2.6 VTP bude odevzdána dokumentace včetně
                         rozepsaného výkazu výměr.

    4.9. Zásady organizace výstavby

          4.9.1. Návrhu postupů výstavby bude vycházet ze zpracované PD. Aktivace provizorního i definitivního
                  zabezpečovacího zařízení bude navržena v období mimo kolejové a napěťové výluky. Bude
                  aktualizováno vyjádření vlečkařů k rozsahu omezení vleček, součástí dokladové části bude kladné
                  stanovisko vlečkařů k navrženému omezení.

          4.9.2. Bude zpracován návrh postupu výstavby (stavební postupy a jejich harmonogram, vč. vyznačení doby
                 trvání rozhodujících SO a PS).
Správa železniční dopravní cesty

          4.9.3. Pro jednotlivé stavební postupy budou zpracována schémata s vyznačením vyloučených částí kolejí,
                  popř. TV a ZZ. Každé schéma bude zachycovat výluky vždy v celém řešeném úseku v daném stavebním
                  postupu - časovém období.
                  Součástí budou též schémata TV pro jednotlivé etapy výstavby.

          4.9.4. V technické zprávě bude uvedeno pro každé časové období s rozdílným rozsahem vyloučených kolejí /
                  TV/ZZ::

                4.9.4.1. délku trvání výluky v kalendářních dnech nebo v hodinách u denních výluk
                4.9.4.2. vymezení vylučovaných kolejí (námezníkem či hrotem výhybky / návěstidlem / kilometricky)
                4.9.4.3. vymezení vylučovaného trakčního vedení

                4.9.4.4. činnost zabezpečovacího zařízení: rozsah kolejiště ovládaný jednotlivými ZZ (stávající /
                         provizorní / nové); místo, odkud budou ovládány výhybky a návěstidla (stávající dopravní
                         kancelář / kontejner / ...); návrh opatření na straně obsluhy dráhy při případných výlukách ZZ
                         (zejména zajištění obsluhy rozhodujících výhybek a návěstidel, zjišťování volnosti tratě, popř.
                         obsluhy přejezdových zab. zař. apod.)

               4.9.4.5. stručný rozsah prací
               4.9.4.6. přístup mechanizace na staveniště
               4.9.4.7. uvést návrh vymezení kolejí pro stavební mechanizaci
          4.9.5. V dokumentaci budou vyznačeny předpokládané plochy zařízení staveniště, nutné pro výstavbu

                 jednotlivých SO a PS, vytipovány přípojné body elektrické energie, telefonu, vody popř. plynu včetně
                  řešení nutného sociálního zázemí pro pracovníky. Podmínky napojení na inženýrské sítě pro účely
                 zařízení staveniště budou předběžně projednány se správci sítí.

    4.10. Životní prostředí

          4.10.1. V Projektu stavby budou v části B. 3 Vliv stavby na životní prostředí popsány jednotlivé složky
                 životního prostředí. Kapitola bude zpracovaná v souladu se Směrnicí GŘ SŽDC č. 11/2006.

          4.10.2. Součástí bude zpracování havarijního (zpracovaný dle vyhlášky č. 450/2005 Sb.) a povodňového
                 plánu.

          4.10.3. V Projektu stavby budou v části B. 3 Vliv stavby na životní prostředí popsány jednotlivé složky
                 životního prostředí. Kapitola bude zpracovaná v souladu se Směrnicí GŘ SŽDC č. 11/2006.

          4.10.4. Součástí bude zpracování havarijního (zpracovaný dle vyhlášky č. 450/2005 Sb.) a povodňového
                 plánu.

          4.10.5. Část B.3 bude uspořádána následovně:

                  e B.3.1. Souhrnná technická zpráva - popis jednotlivých složek životního prostředí

                  • B.3.2. Biologický průzkum - v místech záboru stavby proběhne podrobná aktualizace zaměřená
                  především na jarní a letní aspekt. S důrazem na výskyt KO a SO druhů plazů, obojživelníků, letounů a
                  bezobratlých. Na základě biologického průzkumu bude případně zhotovitelem projektu požádáno o
                  výjimku podle § 43 (výjimka ze zákazů v ZCHÚ) a § 56, zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a
                  krajiny, u příslušného orgánu ochrany přírody. Provést aktualizaci vztahu stavby k VKP a MZCHÚ.

                  • B.3.3. Dendrologický průzkum - aktualizovaný dendrologický průzkum bude zpracován v souladu s
                  Metodickým pokynem GŘ ze dne 1. 11. 2016, č. j. 43941/2016-SŽDC-O15, především s částí II,
                  kapitolou VII Kácení vyšší zeleně v případě investic na železniční dopravní cestě. Tato kapitola bude
                  uzavřena závěrem, který bude obsahovat srozumitelné shrnutí, vjakém režimu budou jednotlivé
                  dřeviny/zapojený porost káceny. V souladu s tímto podkladem zhotovitel projektu zajistí vyjádření
                  příslušného oblastního ředitelství SŽDC k odstranění dřevin v rámci zajištění provozuschopnosti
                  dráhy. Součástí dendrologického průzkumu bude zajištění rozhodnutí o povolení ke kácení dle § 8
                  zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, v platném znění. Jednotlivé stromy určené ke
                  kácení budou zaměřeny pomocí GPS systému.

                  o B.3.4. Posouzení vlivu na krajinný ráz - bude přejat závěr z přípravné dokumentace.
Správa železniční dopravní cesty

         o B.3.5. Akustická studie, měření hluku a vibrací - aktualizace (podle novely NV 272/2011 Sb., platné
         od 30. 7. 2016). V posouzení bude prokázáno, zda na úseky ve stávající stopě může být použita
         korekce pro starou hlukovou zátěž. Součástí HS bude hluk ze stavby a z provozu a optimalizace PHS.
         Výstupem bude 3D model ovlivnění okolní zástavby hlukem ze železniční dopravy.

                B.3.5.1 Objekt bývalé výpravní budovy na ul. Čapkova č.p. 508/1, Lysá nad Labem, je veden
                v KN jako rodinný dům. Na základě vyjádření Krajské hygienické stanice ke stupni PD je nutné
                objekt chránit před účinky hluku z dopravy. S ohledem jeho situování je umístění protihlukové
                ochrany takřka nemožné. Zhotovitel tak provede nezbytně nutné kroky, které povedou
                k odstranění požadavku chránit prostory před hlukem, např. změnou užívání objektu.

                B.3.5.2 V rámci aktualizované hlukové studie bude prověřena účelnost navrhnutých
         protihlukových opatření u objektu v ulici 9. května 507/2, Lysá nad Labem, který je ve vlastnictví
         SŽDC. Objekt je svým způsobem využití veden jako rodinný dům. S ohledem na plánované ukončení
         nájemního vztahu k objektu zhotovitel prověří možnost jeho demolice.

                B.3.5.3 V rámci aktualizované hlukové studie bude prověřena účelnost navrhnutých
         protihlukových opatření u objektu Mírová 608/1, Lysá nad Labem, který je ve vlastnictví firmy ZZN
         Polabí, a.s. Objekt je svým způsobem využití veden jako „Objekt k bydlení", avšak je situován
         v průmyslovém areálu. Zhotovitel prověří možnost změny účelu užívání objektu s vlastníkem objektu.

                B.3.5.4 Aktualizovaná hluková studie bude obsahovat měřící body mimo jiné i v ulici 9. Května,
         Vichrová, U Nové Hospody, Čapkova, Sokolovská.
         ® B.3.6. Odpadové hospodářství: důraz bude kladen na průzkum kontaminace železničního svršku a
         železničního spodku a přebytečných výkopových zemin. V případě vzniku vyzískaného materiálu bude
         rozsah opětovného využití stanoven kategorizátorem a odborným posudkem oprávněné osoby na
         posuzování nebezpečných vlastností a bude schválen zástupcem Objednatele. Kontaminace
         výkopových zemin bude určena na základě předběžného průzkumu, včetně chemického složení
         (geotechnické sondy atp.). Náklady v rámci odpadového hospodářství budou vyspecifikovány jako
         samostatná položka, která bude součástí rozpočtů jednotlivých PS a SO. V případě potřeby bude
         těsně před zahájením stavby provedeno dovzorkování potřebných lokalit.

         ® B.3.7. Zemědělská příloha - bude aktualizována pro předpis odvodů.

         ® B.3.8. Lesní příloha - bude aktualizována pro předpis odvodů.

         Dokladová část bude obsahovat kapitolu Životní prostředí, která bude uspořádána do samostatné
         podsložky dokladové části. Zde budou řazena následující vyjádření: k lokalitám NATURA 2000,
         vyjádření k EIA, rozhodnutí o povolení ke kácení, rozhodnutí o zásahu do VKP, výjimky, aktualizace
         souhlasu o vynětí ze ZPF, rozhodnutí o předpisu odvodů za trvalé a dočasné odnětí pozemků ze ZPF,
         rozhodnutí o odnětí PUPFL atp. Součástí dokladové části budou i zpracované změny přípravné
         dokumentace oproti projektu - formou tabulky a komentáře důvodu změn s podpisem HIP.

4.10.6. V Projektu bude respektován výsledek procesu posuzování vlivů na životní prostředí (EIA), který byl
          ukončen Závěrem zjišťovacího řízení (č.j. 125780/2016/KUSK, ze dne 24.8. 2016) ve fázi přípravné
          dokumentace. Dle § 9a odst. 4 zákona č. 100/2001 Sb. bude v Projektu stavby kladen důraz na úplný
          popis případných změn oproti záměru, ke kterému byl vydán Závěr zjišťovacího řízení. Změny projektu
          oproti přípravné dokumentaci budou předloženy k připomínkám na oddělení ŽP SSZ, které bude
          žadatelem o vyjádření u orgánu příslušnému k vyjádření.

4.10.7. V blízkosti stavby se vyskytují lokální ÚSES LBC „Louka u závodiště" a LBC „Černavy", na které je třeba
          brát zřetel ve fázi výstavby, kdyby mohlo dojít k jejich ovlivnění a zásahu do nich.

4.10.8.  Součástí projektové dokumentace bude i vyhodnocení projektu z hlediska Směrnice o vodách
         (2000/60/ES, zde především článek č. 4. (7). Toto bude přejato z již předchozí dokumentace. V projektu
         bude rovněž vyhodnocena odolnosti projektu vůči klimatickým změnám dle Směrnice č. 2014/52/EU,
         kterou se mění směrnice č. 2011/92/EU, o posuzování vlivů na životní prostředí. Toto vyhodnocení bude
         uvedeno zvlášť v položce rozpočtu. (Podrobnosti budou sděleny na vstupním jednání, které svolá
         zhotovitel projektové dokumentace).

4.10.9. Zhotovitel navrhne možnosti ke zlepšení stavu veřejného prostoru v okolí stanice např. formou osázení
          nové vegetace (případně sadové či parkové úpravy té stávající), která by vytvořila přirozenou bariéru
          mezi nádražím a městským prostorem.
ls2ŮCl

Správa železniční dopravní cesty

     4.11. Geodetická dokumentace

             Majetkoprávní část
    4.11.1. Zhotovitel se zavazuje zahájit majetkoprávní vypořádání na základě uzavřené smlouvy o dílo a

               pravomocného územního rozhodnutí, resp. v termínu uvedeném ve smlouvě o dílo. Zhotovitel se
               zavazuje svolávat pravidelné kontrolní porady.

    4.11.2. Zhotovitel se zavazuje respektovat, při majetkoprávním vypořádání stavbou dotčených nemovitých věcí,
              výsledky a požadavky uplatněné vlastníky v předchozích stupních řízení.

    4.11.3. Zhotovitel se zavazuje ve vztahu k majetkoprávnímu vypořádání dodržovat aktuální pokyny MMR, které
              jsou k dispozici na následujícím odkazu http://www.strukturalni-fondy.cz/cs/Fondv-EU/2014-
              2020/Metodicke-pokvnv/Metodika-rizeni-programu/Metodika-zpusobilvch-vvdaiu.

    4.11.4. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli vzory smluv a součinnost při majetkoprávním vypořádání.

    4.11.5. Při majetkoprávním vypořádání se zhotovitel zavazuje postupovat s péčí řádného hospodáře, při
              přípravě smluv používat aktuální údaje uvedené ve výpisech z katastru nemovitostí, zejména:

    4.11.6. V průvodních dopisech zasílaných vlastníkům uvádět úplný výčet všech předpokládaných zasažení
              nemovitých věcí, tzn. jakékoli dotčení (tzv. dočasný zábor řešit smlouvou o umístění a provedení stavby,
              tzv. trvalý zábor řešit kupní smlouvou nebo smlouvou o převodu práva/příslušnosti hospodaření
              s majetkem státu, tzv. dočasný zábor potřebný k uložení věcného břemena řešit smlouvou o umístění a
              provedení stavby a smlouvou o budoucí smlouvě o zřízení věcného břemena). Případné nájemné a
              povinnost hradit nájemné u tzv. dočasných záborů je delegována ve smlouvě o umístění a provedení
              stavby na zhotovitele vybraného v zadávacím řízení veřejné zakázky na zhotovení stavby (viz. 2.2.18,
              2.2.19 VTP).

   4.11.7. Při zpracovávání návrhů konkrétních smluv se zavazuje poslat návrh elektronicky objednateli a po
              odsouhlasení objednatelem, zajistit podpis smlouvy pověřeným zástupcem objednatele a podepsaný
              návrh smlouvy odeslat vlastníkovi. Současně se zavazuje zpracovat ke konkrétnímu dotčení tzv.
              dočasným záborem nebo věcným břemenem přehledný snímek s transparentním zákresem
              požadovaného omezení nemovité věci, vč. textového označení konkrétního SO/PS přímo na snímku.

   4.11.8. Prioritně se zavazuje zpracovat smlouvy pro vlastníky, kteří vyjádřili zásadní nesouhlas v předchozím
              stupni řízení, a je předpoklad, že bude podán návrh na odnětí práva k vyvlastňovacímu úřadu. Dále u
              vlastníků, kteří jsou prokazatelně zemřelí, neznámí, či nereagují, se zavazuje zpracovat podklady, které
              budou sloužit pro podání návrhu na odnětí práva k vyvlastňovacímu úřadu. Pokud zjistí z aktuálního
              výpisu z katastru nemovitostí, že na nemovité věci váznou práva 3. osob (např. předkupní právo, zástavní
              právo), zavazuje se neprodleně zahájit jednání s vlastníkem nemovité věci a zajistit souhlas se zrušením
              práva této 3. osoby k dotčené nemovité věci či její části. Neprodleným zahájením jednání se rozumí
              ihned po podpisu smlouvy o dílo.

   4.11.9. Uzavřené smlouvy, vč. GP, se zavazuje předat objednateli v listinné i elektronické podobě (SCAN) a dále
              v souladu s ust. § 5, odst. 1, zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
              uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) v elektronickém obrazu textového
              obsahu smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu.

   4.11.10. Znalecké posudky se zavazuje zadávat v souladu s platnými oceňovacími přepisy a vzhledem ktomu, že
              se jedná o veřejně prospěšnou stavbu, v souladu se zákonem č. 416/2009 Sb., o urychlení výstavby
              dopravní, vodní a energetické infrastruktury, v platném znění. Znalecké posudky se zavazuje dodávat
              aktuální ke dni podpisu smlouvy v listinné i elektronické podobě (SCAN), resp. pokud dojde k časové
              disharmonii mezi vypracování znaleckého posudku a podpisem smlouvy, zavazuje se na pokyn
              objednatele objednat aktualizaci znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo konzultovat
              znalecké posudky se znalcem ve fázi před jejich konečným vyhotovením a odevzdáním.

   4.11.11. Smlouvy se subjekty hospodařícími s majetkem státu, smlouvy se samosprávnými územními celky a ČD
              se zavazuje řešit žádostmi o získání příslušných práv k dotčeným nemovitým věcem, popř. jejich částem.

   4.11.12. U majetkoprávního vypořádání s ČD se zavazuje respektovat UMVŽST. Pokud nastane při realizaci
              přeložek potřeba výkupu nemovitých věcí od ČD, respektovat pravidlo, že se vykupuje pouze pro potřebu
              předání SO/PS do majetku 3. osob.
Správa železniční dopravní cesty

    4.11.13. Ke zpracovanému GP pro rozdělení pozemku se zavazuje projednat a zajistit souhlas příslušného
               stavebního úřadu s dělením pozemku.

    4.11.14. Pokud vznikne potřeba zpracovat GP pro zřízení věcného břemena, zavazuje se uvést rozsah věcného
               břemena (tzn. plochu, délku) a příslušný SO/PS, který se má na nemovitou věc umístit.

    4.11.15. Pokud bude stavbou dotčen pozemek spadající do kategorie ZPF či PUPFL a předpokládá se jeho převod
               na objednatele, zavazuje se zajistit příslušné rozhodnutí o odnětí.

    4.11.16. Přehled majetkoprávního vypořádání dotčených pozemků a staveb bude veden v přehledové tabulce ve
              formátu .xls jejíž vzor je přílohou těchto ZTP (pouze elektronicky). Přehledová tabulka se po dohodě
              s objednatelem může upravit dle aktuální potřeby majetkoprávního vypořádání.

    4.11.17. Budou respektována a vypořádána všechna vyjádření z části H. Dokladová část PD. Zejména podmínky
              ZNN Polabí a.s., Kovona a.s., správci inženýrských sítí (RWE/lnnogy,...,) apod.

5. SPECIFICKÉ POŽADAVKY

    5.1. Podmínky odevzdání projektu stavby

          5.1.1. Odevzdání dokumentace k podání žádosti o stavební povolení (viz 9. dílčí etapa Flarmonogramu
                  plnění dle SOD) bude provedeno v listinné formě v počtu třech souprav a v elektronické formě v
                  množství dle bodu 2.1.4. VTP mimo CD struktury Treelnfo. Všechny tyto soupravy budou
                  autorizovány, na koordinačních výkresech bude potvrzení Zhotovitele o provedení podrobné
                  koordinace jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů stavby, případně koordinace s
                  dotčenými souvisejícími stavbami s otiskem razítka odpovědné autorizované osoby vedoucího týmu
                  Zhotovitele. Dvě z těchto souprav budou podány na stavební úřad, třetí bude pro potřeby
                  Objednatele.

          5.1.2. Součástí definitivního odevzdání dle bodu 2.1.4 VTP bude i aktualizace třech souprav dle bodu 5.1.1
                  ZTP se zapracováním všech požadavků vzešlých z procesu stavebního řízení. V rámci definitivního
                  odevzdání budou tedy tři soupravy aktualizovány a tři nově doplněny. Nad rámec bodu 2.1.9. VTP
                  bude autorizace provedena ve všech šesti soupravách.

          5.1.3. Odevzdání k ostatním termínům plnění dle SOD se bude řídit dle VTP.

          5.1.4. Dokumentace bude přehledně upravena. Všechny části budou řádně popsány. Krabice budou
                  očíslovány a popsány, každá bude mít přehledný obsah. Zároveň bude předán přehledný soupis
                  rozdělení celé projektové dokumentace vjednotlivých krabicích.

          5.1.5. Dle potřeby a požadavků příslušných úřadů bude zhotoven počet výtisků a podkladů pro projednání a
                  podklady pro jednotlivá stavební řízení a dle potřeby pro projednání budou Objednateli průběžně
                  poskytovány části digitální verze. Jeden výtisk podkladů a dokladů k podání žádostí o stavební
                 povolení (včetně návrhu žádosti o toto povolení) dle požadavku stavebního úřadu bude odevzdán
                 navíc objednateli.

          5.1.6. Zhotovitel projektové dokumentace bude na vyžádání objednatele rovněž poskytovat dokumentaci v
                 otevřené formě (např. ve formátu .docx, dgn, dwg) v plně funkční pracovní verzi. Navíc bude na
                 vyžádání poskytnuta přehledná situace a koordinační situace v požadovaném množství výtisků.

    5.2. Část G Náklady

          5.2.1. V rámci projektu stavby bude provedeno porovnání nákladů jednotlivých provozních souborů a
                 stavebních objektů v úrovni přípravné dokumentaci a v projektu stavby ve srovnatelné cenové úrovni
                 včetně dopadů případných změn v objektové skladbě.

          5.2.2. Zdůvodnění navýšení nákladů PS a SO oproti schválené PD doloží projektant individuální kalkulací
                 včetně písemného vysvětlení.

    5.3. Část H Doklady

          5.3.1. V dokladové části, jako její nedílná součást, budou obsaženy též doklady, vyjádření, případně
                 rozhodnutí mimodrážních orgánů, zajišťované v průběhu zpracování přípravné dokumentace a nutné
                 pro stavební řízení a to včetně jejich případné aktualizace (územní rozhodnutí, odnětí ze ZPF,
                 rozhodnutí k zásahu do významného krajinného prvku (VKP),vliv na krajinný ráz (VKR) apod.).
wzbú

Správa železniční dopravní cesty

          5.3.2. Dojde-li mimořádně v průběhu zpracování projektu stavby k rozšíření trvalých nebo dočasných záborů
                  pozemků oproti schválené přípravné dokumentaci, budou doloženy veškeré podklady a doklady pro
                  výkup nebo dočasné užívání těchto pozemků, u trvalých záborů včetně souhlasu s trvalým záborem a
                  souhlasem s oddělením pozemku. Pokud by v důsledku technického řešení k těmto novým záborům
                  došlo, je projektant povinen toto projednat včetně změny územního rozhodnutí.

          5.3.3. Dojde-li mimořádně v průběhu zpracování projektu stavby mimo rozsah schválené přípravné
                  dokumentace a vydaného souhlasu s vynětím pozemků ZPF k trvalému nebo dočasnému záboru
                  pozemků, které tvoří zemědělský půdní fond (dále jen ZPF) nebo do něj náležejí, na dobu delší než
                  jeden rok včetně doby, potřebné k uvedení půdy do původního stavu, požadujeme zpracování
                  podkladů k žádosti o souhlas s odnětím půdy ze ZPF v souladu se zákonem č. 334/1992 Sb., O ochraně
                  zemědělského půdního fondu, ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou č. 13/1994 Sb., kterou se
                  upravují některé podrobnosti ochrany ZPF a vyhláškou č. 153/2016 Sb., o stanovení podrobností
                  ochrany kvality zemědělské půdy a o změně vyhlášky č. 13/1994 Sb., kterou se upravují některé
                  podrobnosti ochrany zemědělského půdního fondu, a to včetně zajištění souhlasu orgánu ochrany ZPF
                  s odnětím půdy ze ZPF včetně změny územního rozhodnutí.

          5.3.4. Dokladová část bude obsahovat projednání úlevových a odchylných řešení.

          5.3.5. Dokladová část bude obsahovat:
                  - projednání s orgány státní správy (místně-příslušné stavební úřady a speciální stavební úřady - DÚ,
                     vodohospodářský úřad, silniční úřad), které budou vydávat stav. povolení a povolení k odstranění
                     stavby (demolice) včetně samostatně zpracovaných podkladů pro podání jednotlivých žádostí jako
                    seznam dotčených pozemků stavbou, výpis z katastru nemovitostí, snímku katastrální mapy, smluv
                    s vlastníky apod. (dle požadavků státní správy);
                  - všechny potřebné podklady a doklady k podání žádosti o stavební povolení a povolení k odstranění
                    stavby (včetně vyplněné žádosti o tato povolení) a potřebného množství výtisků souhrnných částí
                    dle požadavku stavebního úřadu, potřebných pro projednání; jeden výtisk těchto podkladů a
                    dokladů bude odevzdán navíc pro potřeby objednatele; obsah koordinační situace, zakreslení
                    obvodu stavby, zákres dotčených pozemků bude konzultován se zadavatelem a stavebním úřadem,
                    který bude vydávat stavební povolení; zhotovitel zajistí kompletní součinnost při stavebním řízení
                    včetně doručování dokumentace;
                  - kompletní podklady v potřebném množství výtisků pro zajištění dokladů, pro jejichž obstarání
                    nebude mít zhotovitel oprávnění.

          5.3.6. Demolice budou pro řízení na odstranění stavby popsány v přehledu, kde bude uveden vlastník, SO,
                 umístění, k. č. apod. (dle požadavku stavebního úřadu).

          5.3.7. Dokladová část "Fl" - bude rozdělena:
                  - projednání dokumentace na poradách, záznamy a zápisy z porad,
                  - projednání se státní správou, dotčenými orgány a dotčenými provozovateli,
                  - projednání ŽP dle bodu 4. 10. 5 ZTP,
                  - projednání se správci inženýrských sítí,

                     • vyjádření k úpravě a přeložkám sítí,

                     • vyjádření k existenci sítí, včetně kontaktů na vytýčení,
                  - projednání-smlouvy s vlastníky dotčených nemovitostí (pozemků a staveb) nebo jinými

                           oprávněnými,
                  - stanoviska k dokumentaci z připomínkového řízení, jejich projednání včetně rozhodnutí o

                          akceptování.

          5.3.8. Řazení dokladů bude přehledné se seznamem s pořadovými čísly, uvedení adres, č. j. a platností
                 dokumentů, popř. kontaktů. Ke všem dokladům z projednání je nutný komentář Zhotovitele, jak jsou
                 řešeny připomínky obsažené ve vyjádřeních, resp. zda jsou vyjádření kladná. Vyjádření mající formu
                 rozhodnutí musí být opatřena potvrzením o nabytí právní moci.

          5.3.9. Dokladová část jednotlivých PS a SO bude obsahovat:
                  - projednání s vlastníky, případně provozovateli předmětných objektů,
                  - uvedení vlastníka v technické zprávě,
                  - smlouvy o převzetí s budoucími správci.
Správa železniční dopravní cesty

     5.4. Pokyny k projednání projektu stavby a akceptaci díla
           5.4.1. Nad rámec čl. 2.2.6 VTP, bude zápis z konferenčního projednání připomínek včetně vypořádání
                  připomínek rozeslán všem účastníkům konferenčního projednání tak, aby byly zřejmou formou
                  vypořádány všechny uvedené připomínky ještě před odevzdáním projektu stavby se zapracováním
                  připomínek. Objednatel si vyhrazuje právo na veškeré zjištěné nezapracované připomínky, které po
                  vypořádání připomínek nebyly do projektu zapracovány, je po zhotoviteli kdykoliv požadovat (včetně
                  opravy dokumentace/tisku apod.), pokud tato skutečnost nastane.

     5.5. Specifické požadavky na průzkumy
           5.5.1. Bude doplněn geotechnický průzkum železničního spodku 4.9.4 ZTP.

6. SOUVISEJÍCÍ DOKUMENTY A PŘEDPISY
           6.1.1. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky
                  a EU, technickými normami a s interními předpisy a dokumenty objednatele (směrnice, vzorové listy,
                  TKP, VTP, ZTP apod.), vše v platném znění.
           6.1.2. Objednatel umožňuje zhotoviteli díla přístup ke všem svým interním předpisům a dokumentům
                  následujícím způsobem:
               Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
               Technická ústředna dopravní cesty,
               Oddělení typové dokumentace
               Nerudova 1
               772 58 Olomouc
               kontaktní osoba: .....​ ...........​...................​ ......​.......​ ......​ .......​ ......​ ......​ ......​...........​.......​ ......​ ......
               ​....​ .......​...........​................ www: http://typdok.tudc.cz, http://www.tudc.cz/ nebo
               http://www.szdc.cz/dalsi-informace/dokumentv-a-predpisy.html.

7. PŘÍLOHY
          7.1.1. Tabulka majetkoprávního vypořádání-jedná se o samostatný soubor *.xls

V Praze dne: 10. 1. 2017,

vypracoval:

Schvaluji           Neschvalujte

                    Náměstek ředitele pro techniku

           13 z 13