Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ 12016 ROZVOJ ČR Číslo objednávky uveďte laskavě na dodacím listu a faktuře Vyřizuje: Ing. Stanislav Bogdanov Telefon: Zadavatel: MMR ČR IČO: 660 02 222 Bankovní spojení: ČNB Praha 1, Účet č. Dodavatel: Linksoft Technologies Ltd. - organizační složka IČO:24228061 DIČ: CZ24228061 Na Zatlance 1908/4,150 00 Praha 5, Česká republika Zastoupena: Jiří Manda, Předmět Předmětem objednávky je definice enterprise architektury Národní infrastruktury pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen „NIPEZ"), zahrnující: A. Zachycení stávajícího stavu enterprise architektury NIPEZ. B. Definice variant rozvoje NIPEZ a souvisejících systémů. C. Posouzení variant formou ekonomického modelu a jejich technického srovnání. D. Zpracování plánu zavedení cílového konceptu stanoveného doporučenou variantou. Zachycení stávajícího stavu enterprise architektury NIPEZ Enterprise architektura NIPEZ bude zachycovat aktuální situaci NIPEZ včetně rozhraní na související systémy a bude zpracována v souladu s některou s obecně uznávaných metodik a standardů pro tuto oblast. Analýza současného stavu bude zpracována ve formě, která je v souladu s Národním architektonickým rámcem vydaným hlavním architektem eGovernmentu. Požadavky na definici variant rozvoje NIPEZ Dodavatel vymezí minimálně 3 varianty cílového stavu, jež budou předmětem následného posouzení. Jako součást vymezení variant zpracuje dodavatel věcné ohraničení komponent NIPEZ (popřípadě navazujících systémů), aby byly jednoznačně vymezeny a ohraničeny všechny relevantní pojmy. Varianty musí být strukturovaně a konzistentně popsány co do rozsahu a rozdílů oproti dalším vymezeným variantám. Součástí bude také • SWOT analýza jednotlivých variant • U jednotlivých variant rozvoje NIPEZ možnosti řešení vycházející z reálně dodávaných produktů na současném IT trhu (předpokládá se provedení průzkumu trhu stávajících možností dodavatelem) Návrh variant předloží dodavatel do připomínkového řízení MMR ČR. Až schválením vymezení variant ze strany MMR ČR může dodavatel pokročit do další fáze. Požadavky na posouzení variant formou finančního a ekonomického modelu Dodavatel zpracuje posouzení navržených variant formou finančního a ekonomického modelu, který bude zahrnovat: 1 MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR tj&f /2016 1) Finanční a ekonomické ohodnocení vytvořených variant dle pravidel pro tvorbu CBA; které jsou uplatňovány v rámci Integrovaného operačního programu (IROP) pro projektové záměry v oblasti eGovernmentu 2) Výpočet základních finanční a ekonomických ukazatelů 3) Technické srovnání variant - v přehledných tabulkách Dodavatel zpracuje odůvodnění doporučení nejlépe hodnocené varianty pro MMR ČR a poskytne MMR ČR časový prostor (předpoklad 1 měsíc) pro manažerské rozhodnutí o cílovém stavu. Na základě rozhodnutí MMR ČR o konkrétní variantě cílového stavu rozpracuje dodavatel tuto variantu do podrobného implementačního plánu (viz dále). Zpracování plánu zavedení cílového konceptu stanoveného doporučenou variantou Pro zvolenou variantu zpracuje dodavatel podrobný projektový záměr implementace cílového konceptu z pohledu projektových aktivit, pořízení infrastruktury (pokud má být vytvořena), harmonogramu jednotlivých aktivit (fází), pravomocí a odpovědností. Součástí výstupu bude rovněž doporučení ohledně složení realizačního týmu - odborné zaměření a počet - jak na straně MMR, tak na straně dodavatelů. Součástí rozpracování určené varianty bude též technologicky neutrální plán IT architektury navrhovaného řešení, jako podklad pro zpracování Stanoviska hlavního architekta eGovernmentu. Plán zavedení musí být strukturován tak, aby byly zřejmé aktivity, jež budou zajištěny dodavatelsky s vymezením předmětu příslušných zadávacích řízení a jejich parametrů. Součástí výstupu bude také návrh v jakých zadávacích řízeních je možno při plnění implementačního plánu postupovat. Požadavky zadavatele na termíny plnění a místo plnění Termín zahájení: Nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne uzavření objednávky (dále v tomto odstavci jen jako „D") s vybraným dodavatelem, písmeno M je v rámci tohoto odstavce použito jako zkratka pro kalendářní měsíc) Termín ukončení: Objednávka je uzavírána na dobu určitou D + 4M Zadavatel stanovuje následující termíny pro realizaci předmětu veřejné zakázky z pohledu dílčích výstupů: • Zachycení stávajícího stavu enterprise architektury NIPEZ: D+1M • Definice variant rozvoje NIPEZ: D + 1M. • Posouzení variant formou finančního a ekonomického modelu: D + 2M. • Dodavatel poskytne MMR ČR časový prostor pro manažerské rozhodnutí o cílovém stavu. MMR ČR předá stanovisko do D + 3M. • Zpracování plánu zavedení cílového konceptu stanoveného doporučenou variantou: D + 4M. 2 MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ /2016 ROZVOJ ČR Cena a platební podmínky Cena za dodání plnění je stanovena ve výši maximálně 490 000Kč bez DPH (592 900Kč s DPH). Cena za poskytnutí plnění bude hrazena v návaznosti na průběžnou akceptaci plnění. Akceptační protokol je ze strany objednatele schvalován: Ing. Stanislav Bogdanov (MMR ČR). Plnění bude předáváno v následujícím členění: A. Zachycení stávajícího stavu enterprise architektury NIPEZ -15% ceny B. Definice variant rozvoje NIPEZ a souvisejících systémů - 15% ceny C. Posouzení variant formou ekonomického modelu a jejich technického srovnání - 30% ceny D. Zpracování plánu zavedení cílového konceptu stanoveného doporučenou variantou -40% ceny V případě překročení lhůt plnění může zadavatel požadovat po dodavateli uhrazení pokuty ve výši 0,01% z hodnoty nepředané části plnění za každý den prodlení. JUDr. Jan Blecha Náměstek ministryně pro místní rozvoj Jiří Manda Linksoft Technologies Ltd. // 9 V Praze dne. 3