Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 3 Upřesněný předmět plnění Udržovací práce na nástupištích a pozemcích v majetku SŽDC, s. o. v žst. Praha hlavní nádraží Zhotovitel je povinen hlásit zahájení a ukončení udržovacích prací v daném úseku příslušnému výpravčímu nebo na CDP Praha. Práce budou prováděny v četnosti a rozsahu dle přiložené specifikace (tabulky - Rozsah prací). Jako posypový materiál je nutno používat písek nebo podobný materiál, kterým se nesmí znečistit kolejiště. O potřebě a operativnosti úklidu, o změně úklidové doby, kontrole a reklamaci úklidových prací rozhoduje zástupce objednatele. V případě silného znečištění bude zhotovitel úklid provádět operativně podle potřeby na výzvu. Zhotovitel zajistí likvidaci veškerých odpadů, vzniklých při provádění úklidových prací, např. obaly od čistících prostředků, použité hadry, odpadový papír, komunální odpad, atd. Jsou – li ve stanici nebo zastávce nádoby na tříděný odpad, bude zhotovitel tento odpad třídit do příslušně barevných nádob nebo pytlů hned na nástupišti. V příloze výběrového řízení je tabulka na sumarizaci těchto odpadů, kterou zhotovitel vyplní a bude nedílnou přílohou měsíčních faktur. Zároveň nedílnou součástí měsíčních faktur bude kopie dokladu o ekologické likvidaci vzniklých odpadů při provádění udržovacích pracích. V případě nedodání těchto požadovaných dokladů bude faktura jako neúplná vrácena. Zhotovitel si zajistí uzamykatelný skladovací prostor a prostor pro převlékání a hygienu zaměstnanců, dodávku studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení v potřebné míře pro vykonávání smluvních prací. Zhotovitel prokazatelně provede seznámení zaměstnanců s předpisem o bezpečnosti práce a pohybu v prostorách SŽDC, s. o., v kolejišti a jeho blízkosti. Odpovědný zástupce objednatele je oprávněn pravidelně kontrolovat prováděné práce, oznamovat zhotoviteli zjištěné vady a určit termín jejich odstranění. Pokud nedojde k odstranění vad v určeném termínu, je objednatel oprávněn vady odstranit na náklady zhotovitele nebo uplatnit slevu z ceny. Zhotovitel se zavazuje uhradit ztráty nebo škody na majetku SŽDC, s. o. způsobené prokazatelně činností nebo nečinností jeho pracovníků. Zhotovitel je povinen dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a ekologické předpisy ve všech prostorách, které jsou předmětem úklidových prací nebo jsou užívány v souvislosti s nimi. Zhotovitel je povinen aktualizovat jmenný seznam zaměstnanců, kteří vykonávají smluvené práce a dle dohody jej poskytovat objednateli pro potřeby evidence. V zimním období zhotovitel zajistí na udržovaných prostorách stav bezpečného pohybu osob. Požadovaný nástup na úklid sněhu neodkladně od začátku jeho spadu. Po skončení spadu sněhu na všech žst. a zastávkách trati, zhotovitel dočistí udržované plochy od veškerého sněhu a ledu. Dodavatelé úklidových prací mají za povinnost zástupcům Správy budov a bytového hospodářství oblastního ředitelství Praha neprodleně hlásit závady na majetku Správy železniční dopravní cesty, státní organizace zjištěné při provádění úklidových prací.