Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3019454: Smlouva o provádění udržovacích prací "Udržovací práce na nástupištích

Příloha 645 200 068_2017_příloha_3_31.8.2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 3

Upřesněný předmět plnění

Udržovací práce na nástupištích a pozemcích v majetku SŽDC, s. o. v žst.
Praha hlavní nádraží

Zhotovitel je povinen hlásit zahájení a ukončení udržovacích prací v daném úseku příslušnému
výpravčímu nebo na CDP Praha.

Práce budou prováděny v četnosti a rozsahu dle přiložené specifikace (tabulky - Rozsah prací).

Jako posypový materiál je nutno používat písek nebo podobný materiál, kterým se nesmí znečistit
kolejiště.

O potřebě a operativnosti úklidu, o změně úklidové doby, kontrole a reklamaci úklidových prací
rozhoduje zástupce objednatele. V případě silného znečištění bude zhotovitel úklid provádět
operativně podle potřeby na výzvu.

Zhotovitel zajistí likvidaci veškerých odpadů, vzniklých při provádění úklidových prací, např. obaly
od čistících prostředků, použité hadry, odpadový papír, komunální odpad, atd. Jsou – li ve stanici nebo
zastávce nádoby na tříděný odpad, bude zhotovitel tento odpad třídit do příslušně barevných nádob
nebo pytlů hned na nástupišti. V příloze výběrového řízení je tabulka na sumarizaci těchto odpadů,
kterou zhotovitel vyplní a bude nedílnou přílohou měsíčních faktur. Zároveň nedílnou součástí
měsíčních faktur bude kopie dokladu o ekologické likvidaci vzniklých odpadů při provádění
udržovacích pracích. V případě nedodání těchto požadovaných dokladů bude faktura jako neúplná
vrácena.

Zhotovitel si zajistí uzamykatelný skladovací prostor a prostor pro převlékání a hygienu zaměstnanců,
dodávku studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení v potřebné míře pro vykonávání
smluvních prací.

Zhotovitel prokazatelně provede seznámení zaměstnanců s předpisem o bezpečnosti práce a pohybu
v prostorách SŽDC, s. o., v kolejišti a jeho blízkosti.

Odpovědný zástupce objednatele je oprávněn pravidelně kontrolovat prováděné práce, oznamovat
zhotoviteli zjištěné vady a určit termín jejich odstranění. Pokud nedojde k odstranění vad v určeném
termínu, je objednatel oprávněn vady odstranit na náklady zhotovitele nebo uplatnit slevu z ceny.

Zhotovitel se zavazuje uhradit ztráty nebo škody na majetku SŽDC, s. o. způsobené prokazatelně
činností nebo nečinností jeho pracovníků.

Zhotovitel je povinen dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a ekologické předpisy ve všech
prostorách, které jsou předmětem úklidových prací nebo jsou užívány v souvislosti s nimi.

Zhotovitel je povinen aktualizovat jmenný seznam zaměstnanců, kteří vykonávají smluvené práce
a dle dohody jej poskytovat objednateli pro potřeby evidence.

V zimním období zhotovitel zajistí na udržovaných prostorách stav bezpečného pohybu osob.
Požadovaný nástup na úklid sněhu neodkladně od začátku jeho spadu. Po skončení spadu sněhu na
všech žst. a zastávkách trati, zhotovitel dočistí udržované plochy od veškerého sněhu a ledu.
Dodavatelé úklidových prací mají za povinnost zástupcům Správy budov a bytového hospodářství
oblastního ředitelství Praha neprodleně hlásit závady na majetku Správy železniční dopravní cesty,
státní organizace zjištěné při provádění úklidových prací.