Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3081074: Servisní smlouva - servis a podpora softwarového vybavení

Příloha LinuxBox - servis a podpora k softwarovému vybavení.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        .          ’                                     . .,.»;3 2/5

                    SERVISNI SM LOUVA                               Nemucwca s pulmir mu flawé: nai- 83$}
                        E. 17550004/ 5                                      affapémva’ 0 I}1‘1: F-S-ICE

                                                                   dacheu Jggflifiifiafiflfl J. K3!" I‘Ia

                                                                     2%. E38. 2W-

1. LinuXBox.cz, s.r.o.
                                   adresa: 28. rijna 168 709 01 Ostrava
                                       IC: 25862782

                                       DIC: (2225862282

                                   bankovni spojeni: Raiffeisenbank as.
                                       Eiséo L'Jfftu: 1501513001/5500

                            spisova znafika: C 2289? uadana a rejstFikového saudu v Ostravé

                                  jeénafict
                                               Ing. {Juéan Lampart. jednatel

         daie jam Paskytovatei,

2.  Nemocnice s poliklinikou Karviné "Raj, pFEspévkové organizace

         adresa: Vydmuchov 399/5, Raj, 734 01 Karvina

         1C: 00844853

         016:: (2200844853

         bankovn¥spojeni1Komerfinibanka a s

         cislo dctu:174-30331791/0100

         Zapsana v obchodnim rejstriku vedeném Krajskym soudem v Ostrave oddfl

         Pr. Vlozka 880

         jednafici:               ’

                    t'   Ing. et Ing., 8c. Jifi Matéj, MBACE, Feditei
                    q

         dale jen Objednatel.

1. OVODNi USTANOVENi

1.1. Paskytovatel 3’9 pravnickou osobou, jejii predmétam' podnikéai je zejména peskytova’ni
         software a poraéanstvi v oblasti hardware a software. Poskytovatei timto prohlaéuje. Ea je
         odbarné zpfisobil? k zajiéténi pFEGmé-tu smlouvy.

1.2. Poskytovatel dodal Objednateti softwarové Feéerii pro server Specifikované V Nabidce 2e dne
        24.2.2012 (dale jan ,,Nabidka“); Nabidka }e v priiahou IE. 4 téta smlouvy. Uvedena Feéani u
         Objednatele implementaval a uvedl do provazu V razsahu dla této Nabidky.

1.3. Objednatei ma’ 25139111 0 servisni “podporu virpafietni techniky specifikované v této smlouvé.
         Za L'Jéelem vymezeni vzajem‘nilch prav a povinnosti pFi Feéem’ podpory vfipoéetni techniky
         uzaviraji smiuvni strany tuto smiauvu I3 aodpore (dale jen ,,smiouva“).

2.. PfiEDMéT SMLOUVY

2.1. poskytovatel 5e zavazuje poskytovat Objednatali p0 dobu twain? této smlouvy servisnf siui‘iby
        asystémcwau a technickou podporu ksoftwarovému vybaveni uréené vypoéetni techniky
         specifikované v cl. 2. 3 a v oblastech specifikovanych v Ci. 2. 4 (dale jen ,,Servisn¥ podpora“),
         to vse v rozsahu a 2:51 podmlnek uvedenych daée v této smlouvé.

2.2. Poskytovatei sa zavazu}e peskytovat nasiedujici formy Servisn¥ podpory:

2.2.1. Servis serveru — Feéerzi provoznich incidentfi a spravy serverfi wedeny’zch v Elanku 2.3
            smlouvy v reiimu nonstop, a to v rozsahu a za podminek {88 fit. 3.2 a (3%. 3.3 smiouvy;

2.3. Poskytovana Servisni podpora 5e vztahuje pauze na uvadena technicka zafizeni:
           a) virtualni server vii“. SW telefonni éstredny a aplikace Svola'vaci systém,

         dale v taxtu jen jako Hurriena vyaoc‘fatni technika“; uréena’ virpoc‘fetni technika a software,
         kbara byla doda’na Poskytovatalem, je hliia definava’na v Nabidce dla Eianku 1.2 smiauvy.

2.4. Peskytovana Servisni podaora 5e vztahuje na dam uvadené oblasti (v ra’mci softwarového
         vybaveni uréané Wpoffietni tachniky):

Dfivémé?                     strana 1 (calkem 9)                                             I
. '. ' 1 "-'."~?-?. ”W?” ”T” = """""

Servisni smiouva E. /5 mezi LinuxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s poiikiinikou Karvina' —Réj,
pSpévkové organizace

2.4.1. distribuci LinuxBox tvoFici: operaéni systém Linux, open source software, LinuxBox
                                      software;                       .

2.4.2. virtuéini prosttedi LinuxBox VPS, v némi je server provozovén;

        definované v pi‘iloze if. 4 této smiouvy.

2.5. Poskytované Servisni podpora se nevztahuje ze}ména k:
2.5.1 software uréené vypoéetni techniky, kitten? nebyi instaiovén Poskytovateiem;
2.5.2 software jiny’zch dodavateifi, v této smlouvé neuvedenfl
2.5.3 pi‘ipojeni i< siti internet Ei k jiny’rm sitim;
                                                                         .
2.5.4 zpracovéva’ni rozsa’hlych analyz a plénfi daisiho rozvoje ET infrastruktury Objednateie.
2.5.5 ooskytova’ni siuéeb Servisni podpory mimo flzemi Ceské repubéiky (viz ii. 7.5 této
        smlouvy).

2.6. Poskytovatel je oprévnén povéi‘it provedenim Ea’sti praci a siuieb die této smiouvy jinou
         osobu; v takovém pripadé usak mé Poskytovatei odpovédnost, jako by takové Einnosti
         a sluiby prova’dél sém.

2.3". Objednatei se zavazuje poskytnout Poskytovateii potFebnou souéinnost a zaoiatit za siuiby
         Servisni podpory Poskytovatsii cenu podle této smiouvy a podminek dohodnut9ch v této
         smiouvé.

3. P LNENi Pr‘iEDMéTu SMLOUW

3.1. Kategorie poskytovéni sluieh Servisni’ podpory

3.1.1. Poskytovéni sluieo Servisni podpory se lisi v tom, 1.: jaké katogorii jsou siuiby poskytovény.
            Pro tento Eiffel se siuiby Servisni podpoflry déii na kategorie ole obiastf, v jak‘ich jsou sluiby
            poskytovény.

3.1.2.  Siuiby Servisni podpory poskytované die této smiouvy se déii die oblasti na kategorie
        a) ,,Standard“ .. vtéto kategorii jsou poskytovény bééné Einnosti vymezené vCeni'ku

             servisnich praci, ktery? tvoFi pfilohu E. ltéto smiouvy (déie jen ,,Ceni'i<“). poor. daisi
             éinnosti a sluioy, které nejsou vymezony’v reiimu Expert;

        b) ”Expert“ — vtéto kategorii jsou poskytova’ny na’rofinéjsi Einnosti vyiaduji’ci
             po pracovnicich Poskytovatele vétsi ociborné znaiosti a zkusenosti; taxativni Wt‘fet
             téchto éinnosti 3‘6 uveden v Confiw;

          c) pfipadné dalsi kategorie specifikované vCeniku, zpravidia vsouvisiosti skonkrétni
               konfiguraci vyipofietni techniky Objednatsle, pro ktery’l je Poskytovatelem Servisni
                 oodpora ooskytovéna (napF. Cisco, IBM Lotus Notes, apoci.).

3.2. fieseni provoznich incidentfi

3.2.1.  Provoznim incidentem so pro L‘ifieiy této smiouvy rozumi zévady a poruchy, které zpfisobuji
3.2.2.  podstatnou odchyiku od obvykii/ch kvaiitstivnich Ei kvantitativnich parametrfi urc‘fené
        Wpoéetnf techniky, zejména Wrazné sniieni rychiosti zpracovéni dat, Wpadek
        nebo havérie uréené vypot‘fetni techniky. Provozni incident fesi Poskytovatei formou
        sewisniho zésahu.
                                                                                           '

        Noni-ii po dobu trvéni této smlouvy sjednéno jinak, oznamuje Objednatei provozni incident
        na kontakty Poskytovatele uvedené v pfiloze E. 2 této smiouvy. Objednatel je povinen
        uvést co nejpodrobnéjsi informace o provoznim incidents, zejména jeho popis, kdy a jak so
        stal, jak byl zjistén a cia’ie, je-|i to moiné, je Objednatei povinen souéasné zabslat opisy
        chybovfxch zprév. Poskytovatei neodpovida’ za prodieni si‘esenim provozniho incidentu,
        které byio zaorViIc‘Vm\ éno nedostatky v popisu incidentu.

3.2.3. Poskytovatei je povinen reagovat a fesit servisni poiadavky ve Ehfité uvedené niie
        v tabuke (reakc‘ini Bias), priéemi délka vybranich reaki‘fnicn Easf: je za’visié na tom, zda
          bode Poskytovatel
                                                 resit provozrzi incident vzdéleny’rm pristupem anebo pi‘imo v misté  pinéni
        "3 u Objednateée ole
                                                 Elénku E. 4.1. Pro orovozni incidenty na uréené Wpoc‘fetni technice  die El.
        2.3 této smiouvy a oblasti die {5%. 2.4 této smiouvy se uiiji tyto reaké’ni Easy:

                                                 strana 2 (cefkem 9)
                                                                                                        -:
                                                                                                        rid/"Vii:-

SeI'vIsni smlouva E. /5 mezi LinuxBoxcz, s.I'.o. a Nemocnice s poiikiinikou Karvina’ "Raj,
pFIsoéI/kové organizace

                                             ReakEnE E35

        zp““fi3so9b2r”e?seam, 23re9s.9e5m3“   Pdroabma “           wreaenI Finaini veaenI

        Emergency  ”133% 0’0 2 hod.          2430         max. do 8 bed   max. do 1 mesice

        {‘iigh                               9X5          max. do 16 odd  max. do 2 mésicfi
        Low                                  9’55                  N/A    max. do 3 mésicfi

3.2.4.  Reakcni cas ooéiné bézet od okamziku teiefonického oznémeoi incidentu IIa orimami
3.2.5.  kontakt 2a ktery se povazuje okarnzik kdy byl hDVOI‘ oFijat Poskytovateiem. Pm hiéseni
        provoznich incidentu neize pouzit SMS zorav. Reakcoi Fas pocina' bézet a oézi pouze
        voracovni dobe (EI. 4. 3); pokud Poskytovatel nebude reagovat nebo nevesE incident
        I: ramci lhut maximaioich déIek ejednanych reekFIIich casu (cl. 3. 2. 3. ) v pracovni dooé
        dne, kdy oyl Objedoateiem incident nahlasen pokraffioje béh reakcniho case (reap. casu
        Feéeni Incidentu) od zac‘fa’tku pracovni doby nejbiiiéiho nasiedujiciho pracovnEho dIIe.

        PFI hiaseI-Ii provoznich incideotu na prime’rni kootakt je mozne vyuzit i mimopracovni dobu
        PoskytoveteIe pFicenIz zavezné reaka casy II tomto pFipadé jsou pocitany od zacatku
        oracovni doby neiizsiho pracovniho dne Poskytovateie. Lze se vsak vtomto pFipade
        dohodnoot na zahéjeoi oraci v mimooracovni dobu pFIceITIz vyijctovani takového pFedem
        nesjednaného servieniho zasehu v mimooracovni dobé se Fidi die Ceniku.

3.2.6. Provozoi incident je ves‘Een v okamiiku, kdy Poekytovatei

        a) odstraoi vzoiklou za’vadu, anebo

3.2.7.  o) ioxalizuje pFicinu provozniho Incidentu—voyia Ii jeho pFIcIIIa na strané Objednateie (napF.
             vedné zadavani dat) ci na strane rjinych ooskytovateiu siuzeo ci technického vyoaveni
             (viz. CI. 2.5 smlouvy), a E.oznami pFicinu Objednateii.

        Maximéini Fas nutnj‘i k veFeni provozoiho iocidentu 5e FIdi die jeho za’vainosti, ktera je
        rozdélena do nasiedujicich kategorii:

        5) emergency - trvale (popF. veimi casto/opakované) nedostuona‘ 5i nefunkc‘fni
              podstatna Fast sluieo orodukéne kritickjich systemu

        o) high — estatnI situace indikujici oFImy dooad na poskytované sluiby, ztréta
              Iedundance systemo (je li redondance soucaeti Feseni), obcasne’ vypadky. popFipade
              oestabilita systemu

        c) low - ooruchy bez viivo na poskytované siufzby, dotazy do Objednateie, bogy (chyby)
             rozhreoi Ei jiné Fasti nemajici pFirnI? viiv na oiive’ni sluieb.

        PFicerIIz casem vesenI 5e rozum: provedeni takovych ooatFeni které dohodnutym
        zpusobem (napF. tzv workaroundem) zejistE navrat systému do béznych hodnot Casem
        fina'lnIho veseIIi 5e rozumi trvaie’ odstraI‘IénI provoaho Encidentu a jeho pFicIny
        standardnim systemovym zpusobern (naoF. ektuaiizaci SW opravujIci deny prooiém).

3.2.8.  Prokaze— Ii Poskytovatel 2e zasedni oFicIIIou provozniho incideetu byia vada nebo vypadek
        siuzeb uvedenych V a. 2. S smlouvy neoo zavadIIé Jed’oe’ni na strané Objednateie uvedené
        I7 I31. 7. 6 smlouvy, nenI Poskytovatei v orodieni s Feseoim provozniho Incidentu.

3.2.9.  WFesi— I-i Poskytovetei provozni incident jehoi pFicIIIe oyia IIa zaFizeni ktere je nad ra’mec
        vyctu IIIcene vyooéetni techniky uvedené v cI. 2.3 smiouvy a/ci vobiasti ktera je
        nad ra’mec vyctu oloiasti uvedenych v CI. 2.4 smiouvy, vznika’ mu nérok na zviaetnE
        odméne, jejii vyiée bude urcene dle aktoa’lniho ceniku servisnich praci Poskytovatete.

3.3. Prflbééné sprava uréené vyipoéetni techniky

3.3.1.  Prubeznou spra'vu J'e Poskytovatei povineI'I zajistovat zapojemm serveru uvedenych v cl.
        2 3 kcentra’inimu servisnimo a dohledovémo systému Poskytovatele a rovnez formou
        konzultacni cinnosti.

3.3.2. PoskytovateI je povinen provédet aktuaiizace software III'ceIIé vyoocetni techniky a to
            v nesledujicich intervaiech a na'sledqcim zpusooem:

        a) pruoezné asistovane aktuaiizace software III'ceIIé Woocetni techoiky vzdaiené
             a/ci v misté pioeni (I‘OZSElh a pocet aktuaiizeci je individuainE kod pra’ce STA);

3.3.3. ZepOI‘eoi serverII uvedenych v cl. 2.3 kcentra’lmmu seNIsnImu a dohiedovému systému

                                             strana 3 (ceikem 9}
Servisni smlouva E. /S mezi LinoxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s ooiikiinikoo Kawiné —Réj,

pFisoévkové organizace

        Poskytovateie zpraviola zahrnujo:

        a) monitoring dostupoosti skrzo sif internet (ping);

3.3.4.  to) monitoring za’kladnich parametrfl (zatiioni systému, volny’r oiskov‘} orostor, ...);
3.3.5.
        c) pravideioé automatické zéiohova’ni konfigurace a log souborfl sewerfi v sidie
             Poskytovateie pFes sit intornet (pouze v pFioadé, umoifiuji—ii to parametry
             internetovych pfipojoni oa sit’ové traso od Objecénatme k Poskytovateli);

        d) automatické prfibéiné a bezpefinos’cni aktualizace software serverfi;

        pfiéemi Wstupy a zélohy z uvedeoého Witt: siuieb jsou urffeny Poskytovateii na podooru
        poskytova’ni sluiob Servisni podpory Objodnatoii.

        V ra’mci za’lohova’ni konfigorace a log souborfi sorvorfi nedochézi k ukéédéni oat Ei osobnich
        Udajfi Objednateie na servery Poskytovateie. Poskytovatei sosobnimi isdaji Ei o‘aty
        Obg‘odnatele oedisponuje, nezpracovéva’ jo an; je nospravuje. Poskytovatoi 3e oprévoén
        oéoiooé zélohy konfigurace a log soobori’z serverfi Objednatoie po zéniku této smiouv
        ze swigh serverfi odotranit. Poskytovatol neodpovioé za apinost za’loh konfiguraci a logo
        sorvero.

        Konzultace a poradenstvi txjkajéci so uréoné Wooéetni techniky, zejména jejich rozvoje
        a Einoosti oebo pofizem’ souvisejiciho hardware nebo software, so budou konat na zékladé
        Wavy Objednatote. Vyjde-ii najevo, io poiadavek Objednateie je nutno Fes‘iit formou
        zpracovéni analyzy, dohodnou smlovni Strany podminky jejiho zpracova’ni na za’kiadé
        zviéétoi (téi flstni) smlouvy.

3.4. Potvrzeni servisniho zésahu

3.4.1.  Odstrafiovéni zévao, Einnosti prfibéiné spra’vy a konzoftace {ii poradenské siuiby
        poskytnuté ole tézo smfouvy budoo witty ouéFeny a poteoy oprévnén9mi osobami obou
        omluvnich strao formou efimailu o servisn¥m zésahu zasianého Poskytovatelem. Servisnim
        za’sahem se pro UEeiy této smlouvy rozumi provedeni jakékoli Einnosté iii siuiby, ke které je
        Poskytovatei dle smlouvy povinon (Foéeni provozniho incidentu, prfibéiné spra’va,

        poskytauti konzoitace).                     in

3.4.2.  Po provedeoi sewisniho za’sahu jo Objednateii eiektronicky prostfednictvim ewmailu
        na adresy uvedené v Elénku 1.1.4. pfilohy E. 2 této smiouvy, zasia’o protokoi o servisnim
        zésaho, kterf/ obsahuje zpravioia:

        a) datum pfijeti ooiadavku od Objednateie,

        b) popis poiaoavku / incidentu,

        c) popis ?e§eoi,

        d) identifikace osob Poskytovatete feéicich poiadavek/ incident,  servisniho     za’sahu
        e) dodam} materiéE / zai‘izeoi / komponenty (bytowti vrémci

             Poskytovate¥em doda’no 6:1 implementovéno),

        f) doby Feéerfi v6. uveoeni kategorie préco (die Ceniku),

        g) cestovni (v pFipaoé sowisn¥ho zésahu v misté ptnéni —— die Coniku) Ei jine’ nékiady

             oéeiné vynaloioné Poakytovatoiem v souvislosti so sorvism’m zésahem.

3.4.3.  Za potvrzeoi kaidého joo‘ootiivého servisniho zésahu vykézaného formou zasla’ni zprévy
        eiektronické poéty jo Objeonatol povioen nejpozoéji do tFi pracovoich dnfi od jejiho
        doruéoni potvroit rovnéi formou zprévy eloktronioké poéty na adreso o.oesiiateie
        (odpovédét no e-maii). poof“. vtéto zprévé uvést Whrady. VpFipacEé, 2e Objednatel
        v uvedené Ihfité servisni zésah neootvrdi {Si neuvede Whrady, povaiuje 5e takovfx servisni
        zésah uplynutim Eftvrtého pracovniho one od dorofzeni za Féoné proveden9.

3.4.4. Pokud Objednatel bode mit Whrady kservisnimu zésahu, je povinen pisemné (téi e-
         omailem) uvést dfivod odml’tnuti jejich pi‘evzeti.

3.5. Povinnost souéinnosti smluvnich stran, zakézané nakiédéni s vfipoéetni technikou

3.5.1. .Kaidé ze smiuvnich stran so zavazuje poskytnout druhé smiovni strané potFobnou

           souéinnost, informaoe a podklady nezbytné pro fa'dné plnéni pi‘edmétu smlouvy
            we vzé3emné dohodnoty’xch torminoch.

3.5.2. Objedoatel je povineo zajistit, aby byly v potFebném rozsahu k dispozioi povéfi-zné osoby

Dfivérnéé                                   strana 4 (celkem 9)
Servisni smlouva E. /S mezi LinuxBGXLZ, 5.120. a Nemocnice a poiiklinikou Kan/ma —Raj,
prispévkové organizace

        Objednatele, popF. jiai zaméstnaaci, jejichi soufiinnost‘. bucie Poskytovatel dfivodné
        potFebovat a ktemu 5i vyiada’ 5 dostateény’zm pFedstihem.

3.5.3. Paskytovatel i Objednatei jsou pavinni pisemné infarrnovat druhou strana pfi zméné
            adpovédné asaby nebo jejiho zastupce a aoskytnout jegi kontaktni Udaje.

3.5.4. Objednatet se dale zavazuje:

        . a) ibned p0 zjiéténi jakékoiiv poruchy nebo havarie infarmovat Poskytovatele ojejim
        " viskytu véetné popisu jak 5e projevuje;

        b) v dostatec‘fném pFedstihu informovat Peskytovatele o véech dfzieiity'xch zména’ch

             vkonfiguraci sve’ poéitafzové site souvisejici s charakterem plnéni predmétu této

             smlouvy;

        c) zajistit, aby zaméstnanci Objednatele a jini uiivatele’ iii administratefi uréene’ Wpoéetni

             technéky, k nimi Poskytovatei paskytuje sluiby Servisni podpory die této smlouvy, dbaEE

            na utajeni véech svixch pfistupovich Ddajfi (hesel apod.) a aby nepouiivaii slaba hesla

             (napi‘. 1111. 1234) umoifiujfcf snadné ziaka’ni neOprévnéného pristupu k urt‘iené

             Wpoéetni technice;

3.6. Véci a duéevni viastnictvi

3.6.2.  Vlastnické pram kjakaiiv vecem, které jsau £nstaiovany éi pi‘edény jako Waiedky
        plnéni této smiouvy (napF. dokumentace Ei anah’rza vc‘fetné hmotn9ch nosic‘ffi dat, hardware
        a technicke’ vybaveni niiéi hodnoty), prechazi z Poskytovatele na Objednateie okamiikem
        jejich pfeda’ni a pfevzeti Objednatelem. Doda’vky hardware vyééi hodnoty véak budou
        zpravidla probihat na zakladé samostatne kupni smlauvy.

3.6.2. Prava k duéevnimu viastnictvi tFetich 030b, jejichi poéitafiové programy, databa’ze a daléi

        diia Chrénéna autorsky’rm za’kanem 5e Fidl' iicenfinfmi a jin9mi podmfnkami téchto tretich

        asab.                        ”

3.6.3.  VytvoFi-Ii Paskytovatel fia zakladé téta smiouvy autorské diio (zejména poEitavfI
        program) nebo databazi (dale jen ..autorské Gila Poskytovateie“), poskytuje timto
        opravnéni |< Wkonu prava uiit dfto (licenci) vgozsahu nezbytnem pro uiiti autorského diia
        6i databa’ze pro Géeiy provozovan£ aréené vypoéetni techniky, pfiéemi smiuvni strany si

        sjedna¥y nasiedujici pcdminky:

        a) licence se sjednava' jako iicence neWhradni;

        b) Easow rozsah ficence: pa dobu piatnosti servisni smtouvy;

        C) {zzemnf a mnoistevni rozsah licence: dle § 2376 odst. 3 za’kona E. 89/2012 5b.,
             obéanského zakonika;

        nebadeeli smlumi’mi stranami v konkrétnfm pfipadé sjedna'no jinak.

3.6.4. Objednatel neni Opravnen bez v95lavnéha souhlasu Poskytovatele udéiit autorske’mu dim

            Poskytovatele podlicenci, postoupit prava kautorskému diiu ani je zpFistupnit jim’rr‘n

         zpfisobem, nei jak vyply’rva z jeho beiného uiivanf.

3.6.5. Objednatei nenl’ opra’vnen autorské diio Poskytovateie rozmnoiovat za afieiem jeha
            rozéifovani, rozéirovat Ei jakxjmkoliv zpfisabem sdélcwat tretim osobam, pranajimat
            ani pfijéovat, ledaie by mu k tomu dai Paskytovatei p?edchozi Watavn? souhias.

        Misro PLNéNi, PRACOVNi DOBA A Komnxmi ODAJE

4.1. Misty plnéni die Elanku tetra smlouvy jsou:
            - Datové centrum na adrese 28. Fijna 1168/102. Ostrava;

4.2. Poskytovatei je opra’vnén prova’dét Einnosti dée te’to smiouvy téi v'e formé tzv. vzdaleného

        pristupu, t}. prost?ednictvim zabezpec‘feného sifového pFipojeni mezi Objednateiem
        afiflPoskytovatelem (zpravidia pres sit' internet).

4.3. Pmeni Paskytovateie budou paskytovény v pracovni dobé definované v tabulce ,,Reai<€ini Eras“
         v Eianku 3.2.3.

4.4. Sfiulwni' strany budou vzajemné komunikovat prostfednictvim komunikaénich kanalfi (adresy
         sidla iii mista plneni, awmailové adresy, teiefon) uvedengch v pfiioze £3. 2 této smlouvy.

4.5. Kaida’ smluvai strana sdéli neprodkené pri jakékoliv zméné kontaktnich Udajfi tyto zmény
         smiuvni strané, a to formou zasfa’ni (téi e~mailem) plného aktualizovaného znéni prilohy if. 2

Dfivérne’!                            strana 5 (celkem 9)
Servisni smiouva E. .15 mezi LinuxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s poiikiinikou Kawiné —Réj,
pFispévkové organizace

         této smiouvy Nebude- ii sjednano jinak jsou ke kemvnikaci die této smiouvy opra’vnény
         pouze odpovédné osoby uvedené v pFEIoze If. 2 této smiouvy; jakékoii vyzvy, hiéseni Ei
         pozadavky“ Objednateie provedené JinIJII osobou piati 2a ne'za'vazné a nezakiédaji béh
         reakénich casu ani narok na na’hfadu skod vznikiych ObJ'ednateiE.

5. CENA A PLATEBNi PODMiNK‘I

5.1.. (Zena Servisni podpory

5.1.3.. Smluvni strany se dohodiy na cené za goskytova'ni siuieb Servisni podpory die této
            smiouvy, ktera’ sestéva’ 2e dvou sloiek, a to:

         a) z roéni pauéa’lni platby we wiéi 9800,“ K6 be: DPH roéné 2a vyikon poskytovénE siuieb
              Servisni podpory v nadcha’zejicim kalendéFnim race (déie jen ..I3au§élni pIatba“) v tzv.
              éerpatelném razsahu uvedeném déie v El. 5.1.2. smiouvy, a

         b) cam; 23 {race a Einnosti vykonané v ramci poskytovéni Servisni podpory, které byiy
              provedeny mad ra’mec praci a siuzeb zahrnutych v pausa’ini piatbe (v cerpatelném

              rozsahu).

5.1.2.   V pauséinf platbé 3'9 zahrnut tzv. Eerpateiny rozsah 2e kterého J'e Objednatei opra’vnén
         Eerpat siuzby Servisni pocipery v gazbéch uvedenych v CenEku (tzn. sazby tam uvadéné 563
         0d cerpatelného rozsahu odecitaji) Cerpateiny rozsah siuzby Servisni podpory v obiastech
         die clanku 2.4.1. této smiouvy (kody praci: STA EXA — viz pFiioha c. 1 této smtouvy) je

         sjedna’n ve Wéi 1800 - KE be: DPH roéné.

5.1.3.   3503— 33 Objednateli poskytnuty prace a cinnosti nad rémec cerpateiného rozsahu die
         Ci. 5. 3. 2. , vznika Poskytovateli narok vyuctovani techie praci we vyéI urcené die Cenii-Iu
8.1.4.   (PFiloha {5.1 této smlouvy) a to v zavisiosti m3 kategorii pracE a na dalsich okoinostech

         uvedenyich v Ceniku (PFEioha EL}. této smiouvy).

         Smluvni strany se dohoeily na tom, fie do Eerpateiného rozsahu die éi. 5.1.2. nejsou
         zapoéitévény siuiby Servisni podpory poskytované mime pracovni debts. Takto
         peskytované prace a cinnosti jsou vzdy uctovéfiy (338 CE. 5.1.1. pEsm. 3)) Jake préce
         nad I'émec cerpatelného rozsahu

5.1.5.   Smluvni strany 5e dohodiy, 2e cena Sewisni podpory hrazena’ IoénE pauééini Ea’stkou a ceny

         hod3mow/ch préci 5e mohou p0 dobu twani ptatnosti této smiouvy kazdorocné zvysovat
         dohodou smluvnich strain. V pFEpadé kdy neciojcie k dohodé J'e Poskytovatei opravnen
         zvlysit jednostranné canu Servisni‘ podpory, maximainé vsak o dvé tFetEny rocni obecné
         miry inflace oficiaine vyhiafiované CSU za pFecichozi kaiendéFnE Ink. Tate vatorizace 5e bade

         do ceny siuzeb Poskytovateie promitat vzciy pocinaje prvnim dnem mésice nésiedujicim p0
         oficia’inim vyhiaseni roa miry inflace CSU. Miru rocni infiace die CSU doiozi Peskytovatel.

5.2. Nakiady Paskytovatele

5.2.1.   Objednatei J‘e povinen ahradit Poskytovateti cestovni Wdaje (dopravné), pokud
         prokazatelné souvisi s Finnostmi die této smieuvy; Wée dopravného 5e vypoc‘ite die sazby
         uvedené vCeniku (PFEIoha 6.1 této smiouvy). Objednatei J'e rovnéi povinen uhradit
         9osi