Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
. ’ . .,.»;3 2/5 SERVISNI SM LOUVA Nemucwca s pulmir mu flawé: nai- 83$} E. 17550004/ 5 affapémva’ 0 I}1‘1: F-S-ICE dacheu Jggflifiifiafiflfl J. K3!" I‘Ia 2%. E38. 2W- 1. LinuXBox.cz, s.r.o. adresa: 28. rijna 168 709 01 Ostrava IC: 25862782 DIC: (2225862282 bankovni spojeni: Raiffeisenbank as. Eiséo L'Jfftu: 1501513001/5500 spisova znafika: C 2289? uadana a rejstFikového saudu v Ostravé jeénafict Ing. {Juéan Lampart. jednatel daie jam Paskytovatei, 2. Nemocnice s poliklinikou Karviné "Raj, pFEspévkové organizace adresa: Vydmuchov 399/5, Raj, 734 01 Karvina 1C: 00844853 016:: (2200844853 bankovn¥spojeni1Komerfinibanka a s cislo dctu:174-30331791/0100 Zapsana v obchodnim rejstriku vedeném Krajskym soudem v Ostrave oddfl Pr. Vlozka 880 jednafici: ’ t' Ing. et Ing., 8c. Jifi Matéj, MBACE, Feditei q dale jen Objednatel. 1. OVODNi USTANOVENi 1.1. Paskytovatel 3’9 pravnickou osobou, jejii predmétam' podnikéai je zejména peskytova’ni software a poraéanstvi v oblasti hardware a software. Poskytovatei timto prohlaéuje. Ea je odbarné zpfisobil? k zajiéténi pFEGmé-tu smlouvy. 1.2. Poskytovatel dodal Objednateti softwarové Feéerii pro server Specifikované V Nabidce 2e dne 24.2.2012 (dale jan ,,Nabidka“); Nabidka }e v priiahou IE. 4 téta smlouvy. Uvedena Feéani u Objednatele implementaval a uvedl do provazu V razsahu dla této Nabidky. 1.3. Objednatei ma’ 25139111 0 servisni “podporu virpafietni techniky specifikované v této smlouvé. Za L'Jéelem vymezeni vzajem‘nilch prav a povinnosti pFi Feéem’ podpory vfipoéetni techniky uzaviraji smiuvni strany tuto smiauvu I3 aodpore (dale jen ,,smiouva“). 2.. PfiEDMéT SMLOUVY 2.1. poskytovatel 5e zavazuje poskytovat Objednatali p0 dobu twain? této smlouvy servisnf siui‘iby asystémcwau a technickou podporu ksoftwarovému vybaveni uréené vypoéetni techniky specifikované v cl. 2. 3 a v oblastech specifikovanych v Ci. 2. 4 (dale jen ,,Servisn¥ podpora“), to vse v rozsahu a 2:51 podmlnek uvedenych daée v této smlouvé. 2.2. Poskytovatei sa zavazu}e peskytovat nasiedujici formy Servisn¥ podpory: 2.2.1. Servis serveru — Feéerzi provoznich incidentfi a spravy serverfi wedeny’zch v Elanku 2.3 smlouvy v reiimu nonstop, a to v rozsahu a za podminek {88 fit. 3.2 a (3%. 3.3 smiouvy; 2.3. Poskytovana Servisni podpora 5e vztahuje pauze na uvadena technicka zafizeni: a) virtualni server vii“. SW telefonni éstredny a aplikace Svola'vaci systém, dale v taxtu jen jako Hurriena vyaoc‘fatni technika“; uréena’ virpoc‘fetni technika a software, kbara byla doda’na Poskytovatalem, je hliia definava’na v Nabidce dla Eianku 1.2 smiauvy. 2.4. Peskytovana Servisni podaora 5e vztahuje na dam uvadené oblasti (v ra’mci softwarového vybaveni uréané Wpoffietni tachniky): Dfivémé? strana 1 (calkem 9) I . '. ' 1 "-'."~?-?. ”W?” ”T” = """"" Servisni smiouva E. /5 mezi LinuxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s poiikiinikou Karvina' —Réj, pSpévkové organizace 2.4.1. distribuci LinuxBox tvoFici: operaéni systém Linux, open source software, LinuxBox software; . 2.4.2. virtuéini prosttedi LinuxBox VPS, v némi je server provozovén; definované v pi‘iloze if. 4 této smiouvy. 2.5. Poskytované Servisni podpora se nevztahuje ze}ména k: 2.5.1 software uréené vypoéetni techniky, kitten? nebyi instaiovén Poskytovateiem; 2.5.2 software jiny’zch dodavateifi, v této smlouvé neuvedenfl 2.5.3 pi‘ipojeni i< siti internet Ei k jiny’rm sitim; . 2.5.4 zpracovéva’ni rozsa’hlych analyz a plénfi daisiho rozvoje ET infrastruktury Objednateie. 2.5.5 ooskytova’ni siuéeb Servisni podpory mimo flzemi Ceské repubéiky (viz ii. 7.5 této smlouvy). 2.6. Poskytovatel je oprévnén povéi‘it provedenim Ea’sti praci a siuieb die této smiouvy jinou osobu; v takovém pripadé usak mé Poskytovatei odpovédnost, jako by takové Einnosti a sluiby prova’dél sém. 2.3". Objednatei se zavazuje poskytnout Poskytovateii potFebnou souéinnost a zaoiatit za siuiby Servisni podpory Poskytovatsii cenu podle této smiouvy a podminek dohodnut9ch v této smiouvé. 3. P LNENi Pr‘iEDMéTu SMLOUW 3.1. Kategorie poskytovéni sluieh Servisni’ podpory 3.1.1. Poskytovéni sluieo Servisni podpory se lisi v tom, 1.: jaké katogorii jsou siuiby poskytovény. Pro tento Eiffel se siuiby Servisni podpoflry déii na kategorie ole obiastf, v jak‘ich jsou sluiby poskytovény. 3.1.2. Siuiby Servisni podpory poskytované die této smiouvy se déii die oblasti na kategorie a) ,,Standard“ .. vtéto kategorii jsou poskytovény bééné Einnosti vymezené vCeni'ku servisnich praci, ktery? tvoFi pfilohu E. ltéto smiouvy (déie jen ,,Ceni'i<“). poor. daisi éinnosti a sluioy, které nejsou vymezony’v reiimu Expert; b) ”Expert“ — vtéto kategorii jsou poskytova’ny na’rofinéjsi Einnosti vyiaduji’ci po pracovnicich Poskytovatele vétsi ociborné znaiosti a zkusenosti; taxativni Wt‘fet téchto éinnosti 3‘6 uveden v Confiw; c) pfipadné dalsi kategorie specifikované vCeniku, zpravidia vsouvisiosti skonkrétni konfiguraci vyipofietni techniky Objednatsle, pro ktery’l je Poskytovatelem Servisni oodpora ooskytovéna (napF. Cisco, IBM Lotus Notes, apoci.). 3.2. fieseni provoznich incidentfi 3.2.1. Provoznim incidentem so pro L‘ifieiy této smiouvy rozumi zévady a poruchy, které zpfisobuji 3.2.2. podstatnou odchyiku od obvykii/ch kvaiitstivnich Ei kvantitativnich parametrfi urc‘fené Wpoéetnf techniky, zejména Wrazné sniieni rychiosti zpracovéni dat, Wpadek nebo havérie uréené vypot‘fetni techniky. Provozni incident fesi Poskytovatei formou sewisniho zésahu. ' Noni-ii po dobu trvéni této smlouvy sjednéno jinak, oznamuje Objednatei provozni incident na kontakty Poskytovatele uvedené v pfiloze E. 2 této smiouvy. Objednatel je povinen uvést co nejpodrobnéjsi informace o provoznim incidents, zejména jeho popis, kdy a jak so stal, jak byl zjistén a cia’ie, je-|i to moiné, je Objednatei povinen souéasné zabslat opisy chybovfxch zprév. Poskytovatei neodpovida’ za prodieni si‘esenim provozniho incidentu, které byio zaorViIc‘Vm\ éno nedostatky v popisu incidentu. 3.2.3. Poskytovatei je povinen reagovat a fesit servisni poiadavky ve Ehfité uvedené niie v tabuke (reakc‘ini Bias), priéemi délka vybranich reaki‘fnicn Easf: je za’visié na tom, zda bode Poskytovatel resit provozrzi incident vzdéleny’rm pristupem anebo pi‘imo v misté pinéni "3 u Objednateée ole Elénku E. 4.1. Pro orovozni incidenty na uréené Wpoc‘fetni technice die El. 2.3 této smiouvy a oblasti die {5%. 2.4 této smiouvy se uiiji tyto reaké’ni Easy: strana 2 (cefkem 9) -: rid/"Vii:- SeI'vIsni smlouva E. /5 mezi LinuxBoxcz, s.I'.o. a Nemocnice s poiikiinikou Karvina’ "Raj, pFIsoéI/kové organizace ReakEnE E35 zp““fi3so9b2r”e?seam, 23re9s.9e5m3“ Pdroabma “ wreaenI Finaini veaenI Emergency ”133% 0’0 2 hod. 2430 max. do 8 bed max. do 1 mesice {‘iigh 9X5 max. do 16 odd max. do 2 mésicfi Low 9’55 N/A max. do 3 mésicfi 3.2.4. Reakcni cas ooéiné bézet od okamziku teiefonického oznémeoi incidentu IIa orimami 3.2.5. kontakt 2a ktery se povazuje okarnzik kdy byl hDVOI‘ oFijat Poskytovateiem. Pm hiéseni provoznich incidentu neize pouzit SMS zorav. Reakcoi Fas pocina' bézet a oézi pouze voracovni dobe (EI. 4. 3); pokud Poskytovatel nebude reagovat nebo nevesE incident I: ramci lhut maximaioich déIek ejednanych reekFIIich casu (cl. 3. 2. 3. ) v pracovni dooé dne, kdy oyl Objedoateiem incident nahlasen pokraffioje béh reakcniho case (reap. casu Feéeni Incidentu) od zac‘fa’tku pracovni doby nejbiiiéiho nasiedujiciho pracovnEho dIIe. PFI hiaseI-Ii provoznich incideotu na prime’rni kootakt je mozne vyuzit i mimopracovni dobu PoskytoveteIe pFicenIz zavezné reaka casy II tomto pFipadé jsou pocitany od zacatku oracovni doby neiizsiho pracovniho dne Poskytovateie. Lze se vsak vtomto pFipade dohodnoot na zahéjeoi oraci v mimooracovni dobu pFIceITIz vyijctovani takového pFedem nesjednaného servieniho zasehu v mimooracovni dobé se Fidi die Ceniku. 3.2.6. Provozoi incident je ves‘Een v okamiiku, kdy Poekytovatei a) odstraoi vzoiklou za’vadu, anebo 3.2.7. o) ioxalizuje pFicinu provozniho Incidentu—voyia Ii jeho pFIcIIIa na strané Objednateie (napF. vedné zadavani dat) ci na strane rjinych ooskytovateiu siuzeo ci technického vyoaveni (viz. CI. 2.5 smlouvy), a E.oznami pFicinu Objednateii. Maximéini Fas nutnj‘i k veFeni provozoiho iocidentu 5e FIdi die jeho za’vainosti, ktera je rozdélena do nasiedujicich kategorii: 5) emergency - trvale (popF. veimi casto/opakované) nedostuona‘ 5i nefunkc‘fni podstatna Fast sluieo orodukéne kritickjich systemu o) high — estatnI situace indikujici oFImy dooad na poskytované sluiby, ztréta Iedundance systemo (je li redondance soucaeti Feseni), obcasne’ vypadky. popFipade oestabilita systemu c) low - ooruchy bez viivo na poskytované siufzby, dotazy do Objednateie, bogy (chyby) rozhreoi Ei jiné Fasti nemajici pFirnI? viiv na oiive’ni sluieb. PFicerIIz casem vesenI 5e rozum: provedeni takovych ooatFeni které dohodnutym zpusobem (napF. tzv workaroundem) zejistE navrat systému do béznych hodnot Casem fina'lnIho veseIIi 5e rozumi trvaie’ odstraI‘IénI provoaho Encidentu a jeho pFicIny standardnim systemovym zpusobern (naoF. ektuaiizaci SW opravujIci deny prooiém). 3.2.8. Prokaze— Ii Poskytovatel 2e zasedni oFicIIIou provozniho incideetu byia vada nebo vypadek siuzeb uvedenych V a. 2. S smlouvy neoo zavadIIé Jed’oe’ni na strané Objednateie uvedené I7 I31. 7. 6 smlouvy, nenI Poskytovatei v orodieni s Feseoim provozniho Incidentu. 3.2.9. WFesi— I-i Poskytovetei provozni incident jehoi pFicIIIe oyia IIa zaFizeni ktere je nad ra’mec vyctu IIIcene vyooéetni techniky uvedené v cI. 2.3 smiouvy a/ci vobiasti ktera je nad ra’mec vyctu oloiasti uvedenych v CI. 2.4 smiouvy, vznika’ mu nérok na zviaetnE odméne, jejii vyiée bude urcene dle aktoa’lniho ceniku servisnich praci Poskytovatete. 3.3. Prflbééné sprava uréené vyipoéetni techniky 3.3.1. Prubeznou spra'vu J'e Poskytovatei povineI'I zajistovat zapojemm serveru uvedenych v cl. 2 3 kcentra’inimu servisnimo a dohledovémo systému Poskytovatele a rovnez formou konzultacni cinnosti. 3.3.2. PoskytovateI je povinen provédet aktuaiizace software III'ceIIé vyoocetni techniky a to v nesledujicich intervaiech a na'sledqcim zpusooem: a) pruoezné asistovane aktuaiizace software III'ceIIé Woocetni techoiky vzdaiené a/ci v misté pioeni (I‘OZSElh a pocet aktuaiizeci je individuainE kod pra’ce STA); 3.3.3. ZepOI‘eoi serverII uvedenych v cl. 2.3 kcentra’lmmu seNIsnImu a dohiedovému systému strana 3 (ceikem 9} Servisni smlouva E. /S mezi LinoxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s ooiikiinikoo Kawiné —Réj, pFisoévkové organizace Poskytovateie zpraviola zahrnujo: a) monitoring dostupoosti skrzo sif internet (ping); 3.3.4. to) monitoring za’kladnich parametrfl (zatiioni systému, volny’r oiskov‘} orostor, ...); 3.3.5. c) pravideioé automatické zéiohova’ni konfigurace a log souborfl sewerfi v sidie Poskytovateie pFes sit intornet (pouze v pFioadé, umoifiuji—ii to parametry internetovych pfipojoni oa sit’ové traso od Objecénatme k Poskytovateli); d) automatické prfibéiné a bezpefinos’cni aktualizace software serverfi; pfiéemi Wstupy a zélohy z uvedeoého Witt: siuieb jsou urffeny Poskytovateii na podooru poskytova’ni sluiob Servisni podpory Objodnatoii. V ra’mci za’lohova’ni konfigorace a log souborfi sorvorfi nedochézi k ukéédéni oat Ei osobnich Udajfi Objednateie na servery Poskytovateie. Poskytovatei sosobnimi isdaji Ei o‘aty Obg‘odnatele oedisponuje, nezpracovéva’ jo an; je nospravuje. Poskytovatoi 3e oprévoén oéoiooé zélohy konfigurace a log soobori’z serverfi Objednatoie po zéniku této smiouv ze swigh serverfi odotranit. Poskytovatol neodpovioé za apinost za’loh konfiguraci a logo sorvero. Konzultace a poradenstvi txjkajéci so uréoné Wooéetni techniky, zejména jejich rozvoje a Einoosti oebo pofizem’ souvisejiciho hardware nebo software, so budou konat na zékladé Wavy Objednatote. Vyjde-ii najevo, io poiadavek Objednateie je nutno Fes‘iit formou zpracovéni analyzy, dohodnou smlovni Strany podminky jejiho zpracova’ni na za’kiadé zviéétoi (téi flstni) smlouvy. 3.4. Potvrzeni servisniho zésahu 3.4.1. Odstrafiovéni zévao, Einnosti prfibéiné spra’vy a konzoftace {ii poradenské siuiby poskytnuté ole tézo smfouvy budoo witty ouéFeny a poteoy oprévnén9mi osobami obou omluvnich strao formou efimailu o servisn¥m zésahu zasianého Poskytovatelem. Servisnim za’sahem se pro UEeiy této smlouvy rozumi provedeni jakékoli Einnosté iii siuiby, ke které je Poskytovatei dle smlouvy povinon (Foéeni provozniho incidentu, prfibéiné spra’va, poskytauti konzoitace). in 3.4.2. Po provedeoi sewisniho za’sahu jo Objednateii eiektronicky prostfednictvim ewmailu na adresy uvedené v Elénku 1.1.4. pfilohy E. 2 této smiouvy, zasia’o protokoi o servisnim zésaho, kterf/ obsahuje zpravioia: a) datum pfijeti ooiadavku od Objednateie, b) popis poiaoavku / incidentu, c) popis ?e§eoi, d) identifikace osob Poskytovatete feéicich poiadavek/ incident, servisniho za’sahu e) dodam} materiéE / zai‘izeoi / komponenty (bytowti vrémci Poskytovate¥em doda’no 6:1 implementovéno), f) doby Feéerfi v6. uveoeni kategorie préco (die Ceniku), g) cestovni (v pFipaoé sowisn¥ho zésahu v misté ptnéni —— die Coniku) Ei jine’ nékiady oéeiné vynaloioné Poakytovatoiem v souvislosti so sorvism’m zésahem. 3.4.3. Za potvrzeoi kaidého joo‘ootiivého servisniho zésahu vykézaného formou zasla’ni zprévy eiektronické poéty jo Objeonatol povioen nejpozoéji do tFi pracovoich dnfi od jejiho doruéoni potvroit rovnéi formou zprévy eloktronioké poéty na adreso o.oesiiateie (odpovédét no e-maii). poof“. vtéto zprévé uvést Whrady. VpFipacEé, 2e Objednatel v uvedené Ihfité servisni zésah neootvrdi {Si neuvede Whrady, povaiuje 5e takovfx servisni zésah uplynutim Eftvrtého pracovniho one od dorofzeni za Féoné proveden9. 3.4.4. Pokud Objednatel bode mit Whrady kservisnimu zésahu, je povinen pisemné (téi e- omailem) uvést dfivod odml’tnuti jejich pi‘evzeti. 3.5. Povinnost souéinnosti smluvnich stran, zakézané nakiédéni s vfipoéetni technikou 3.5.1. .Kaidé ze smiuvnich stran so zavazuje poskytnout druhé smiovni strané potFobnou souéinnost, informaoe a podklady nezbytné pro fa'dné plnéni pi‘edmétu smlouvy we vzé3emné dohodnoty’xch torminoch. 3.5.2. Objedoatel je povineo zajistit, aby byly v potFebném rozsahu k dispozioi povéfi-zné osoby Dfivérnéé strana 4 (celkem 9) Servisni smlouva E. /S mezi LinuxBGXLZ, 5.120. a Nemocnice a poiiklinikou Kan/ma —Raj, prispévkové organizace Objednatele, popF. jiai zaméstnaaci, jejichi soufiinnost‘. bucie Poskytovatel dfivodné potFebovat a ktemu 5i vyiada’ 5 dostateény’zm pFedstihem. 3.5.3. Paskytovatel i Objednatei jsou pavinni pisemné infarrnovat druhou strana pfi zméné adpovédné asaby nebo jejiho zastupce a aoskytnout jegi kontaktni Udaje. 3.5.4. Objednatet se dale zavazuje: . a) ibned p0 zjiéténi jakékoiiv poruchy nebo havarie infarmovat Poskytovatele ojejim " viskytu véetné popisu jak 5e projevuje; b) v dostatec‘fném pFedstihu informovat Peskytovatele o véech dfzieiity'xch zména’ch vkonfiguraci sve’ poéitafzové site souvisejici s charakterem plnéni predmétu této smlouvy; c) zajistit, aby zaméstnanci Objednatele a jini uiivatele’ iii administratefi uréene’ Wpoéetni technéky, k nimi Poskytovatei paskytuje sluiby Servisni podpory die této smlouvy, dbaEE na utajeni véech svixch pfistupovich Ddajfi (hesel apod.) a aby nepouiivaii slaba hesla (napi‘. 1111. 1234) umoifiujfcf snadné ziaka’ni neOprévnéného pristupu k urt‘iené Wpoéetni technice; 3.6. Véci a duéevni viastnictvi 3.6.2. Vlastnické pram kjakaiiv vecem, které jsau £nstaiovany éi pi‘edény jako Waiedky plnéni této smiouvy (napF. dokumentace Ei anah’rza vc‘fetné hmotn9ch nosic‘ffi dat, hardware a technicke’ vybaveni niiéi hodnoty), prechazi z Poskytovatele na Objednateie okamiikem jejich pfeda’ni a pfevzeti Objednatelem. Doda’vky hardware vyééi hodnoty véak budou zpravidla probihat na zakladé samostatne kupni smlauvy. 3.6.2. Prava k duéevnimu viastnictvi tFetich 030b, jejichi poéitafiové programy, databa’ze a daléi diia Chrénéna autorsky’rm za’kanem 5e Fidl' iicenfinfmi a jin9mi podmfnkami téchto tretich asab. ” 3.6.3. VytvoFi-Ii Paskytovatel fia zakladé téta smiouvy autorské diio (zejména poEitavfI program) nebo databazi (dale jen ..autorské Gila Poskytovateie“), poskytuje timto opravnéni |< Wkonu prava uiit dfto (licenci) vgozsahu nezbytnem pro uiiti autorského diia 6i databa’ze pro Géeiy provozovan£ aréené vypoéetni techniky, pfiéemi smiuvni strany si sjedna¥y nasiedujici pcdminky: a) licence se sjednava' jako iicence neWhradni; b) Easow rozsah ficence: pa dobu piatnosti servisni smtouvy; C) {zzemnf a mnoistevni rozsah licence: dle § 2376 odst. 3 za’kona E. 89/2012 5b., obéanského zakonika; nebadeeli smlumi’mi stranami v konkrétnfm pfipadé sjedna'no jinak. 3.6.4. Objednatel neni Opravnen bez v95lavnéha souhlasu Poskytovatele udéiit autorske’mu dim Poskytovatele podlicenci, postoupit prava kautorskému diiu ani je zpFistupnit jim’rr‘n zpfisobem, nei jak vyply’rva z jeho beiného uiivanf. 3.6.5. Objednatei nenl’ opra’vnen autorské diio Poskytovateie rozmnoiovat za afieiem jeha rozéifovani, rozéirovat Ei jakxjmkoliv zpfisabem sdélcwat tretim osobam, pranajimat ani pfijéovat, ledaie by mu k tomu dai Paskytovatei p?edchozi Watavn? souhias. Misro PLNéNi, PRACOVNi DOBA A Komnxmi ODAJE 4.1. Misty plnéni die Elanku tetra smlouvy jsou: - Datové centrum na adrese 28. Fijna 1168/102. Ostrava; 4.2. Poskytovatei je opra’vnén prova’dét Einnosti dée te’to smiouvy téi v'e formé tzv. vzdaleného pristupu, t}. prost?ednictvim zabezpec‘feného sifového pFipojeni mezi Objednateiem afiflPoskytovatelem (zpravidia pres sit' internet). 4.3. Pmeni Paskytovateie budou paskytovény v pracovni dobé definované v tabulce ,,Reai<€ini Eras“ v Eianku 3.2.3. 4.4. Sfiulwni' strany budou vzajemné komunikovat prostfednictvim komunikaénich kanalfi (adresy sidla iii mista plneni, awmailové adresy, teiefon) uvedengch v pfiioze £3. 2 této smlouvy. 4.5. Kaida’ smluvai strana sdéli neprodkené pri jakékoliv zméné kontaktnich Udajfi tyto zmény smiuvni strané, a to formou zasfa’ni (téi e~mailem) plného aktualizovaného znéni prilohy if. 2 Dfivérne’! strana 5 (celkem 9) Servisni smiouva E. .15 mezi LinuxBox.cz, s.r.o. a Nemocnice s poiikiinikou Kawiné —Réj, pFispévkové organizace této smiouvy Nebude- ii sjednano jinak jsou ke kemvnikaci die této smiouvy opra’vnény pouze odpovédné osoby uvedené v pFEIoze If. 2 této smiouvy; jakékoii vyzvy, hiéseni Ei pozadavky“ Objednateie provedené JinIJII osobou piati 2a ne'za'vazné a nezakiédaji béh reakénich casu ani narok na na’hfadu skod vznikiych ObJ'ednateiE. 5. CENA A PLATEBNi PODMiNK‘I 5.1.. (Zena Servisni podpory 5.1.3.. Smluvni strany se dohodiy na cené za goskytova'ni siuieb Servisni podpory die této smiouvy, ktera’ sestéva’ 2e dvou sloiek, a to: a) z roéni pauéa’lni platby we wiéi 9800,“ K6 be: DPH roéné 2a vyikon poskytovénE siuieb Servisni podpory v nadcha’zejicim kalendéFnim race (déie jen ..I3au§élni pIatba“) v tzv. éerpatelném razsahu uvedeném déie v El. 5.1.2. smiouvy, a b) cam; 23 {race a Einnosti vykonané v ramci poskytovéni Servisni podpory, které byiy provedeny mad ra’mec praci a siuzeb zahrnutych v pausa’ini piatbe (v cerpatelném rozsahu). 5.1.2. V pauséinf platbé 3'9 zahrnut tzv. Eerpateiny rozsah 2e kterého J'e Objednatei opra’vnén Eerpat siuzby Servisni pocipery v gazbéch uvedenych v CenEku (tzn. sazby tam uvadéné 563 0d cerpatelného rozsahu odecitaji) Cerpateiny rozsah siuzby Servisni podpory v obiastech die clanku 2.4.1. této smiouvy (kody praci: STA EXA — viz pFiioha c. 1 této smtouvy) je sjedna’n ve Wéi 1800 - KE be: DPH roéné. 5.1.3. 3503— 33 Objednateli poskytnuty prace a cinnosti nad rémec cerpateiného rozsahu die Ci. 5. 3. 2. , vznika Poskytovateli narok vyuctovani techie praci we vyéI urcené die Cenii-Iu 8.1.4. (PFiloha {5.1 této smlouvy) a to v zavisiosti m3 kategorii pracE a na dalsich okoinostech uvedenyich v Ceniku (PFEioha EL}. této smiouvy). Smluvni strany se dohoeily na tom, fie do Eerpateiného rozsahu die éi. 5.1.2. nejsou zapoéitévény siuiby Servisni podpory poskytované mime pracovni debts. Takto peskytované prace a cinnosti jsou vzdy uctovéfiy (338 CE. 5.1.1. pEsm. 3)) Jake préce nad I'émec cerpatelného rozsahu 5.1.5. Smluvni strany 5e dohodiy, 2e cena Sewisni podpory hrazena’ IoénE pauééini Ea’stkou a ceny hod3mow/ch préci 5e mohou p0 dobu twani ptatnosti této smiouvy kazdorocné zvysovat dohodou smluvnich strain. V pFEpadé kdy neciojcie k dohodé J'e Poskytovatei opravnen zvlysit jednostranné canu Servisni‘ podpory, maximainé vsak o dvé tFetEny rocni obecné miry inflace oficiaine vyhiafiované CSU za pFecichozi kaiendéFnE Ink. Tate vatorizace 5e bade do ceny siuzeb Poskytovateie promitat vzciy pocinaje prvnim dnem mésice nésiedujicim p0 oficia’inim vyhiaseni roa miry inflace CSU. Miru rocni infiace die CSU doiozi Peskytovatel. 5.2. Nakiady Paskytovatele 5.2.1. Objednatei J‘e povinen ahradit Poskytovateti cestovni Wdaje (dopravné), pokud prokazatelné souvisi s Finnostmi die této smieuvy; Wée dopravného 5e vypoc‘ite die sazby uvedené vCeniku (PFEIoha 6.1 této smiouvy). Objednatei J'e rovnéi povinen uhradit 9osi