Textová podoba smlouvy Smlouva č. 312757: dod. 19 smlouvy o odborných službách č. L8C187 C

Příloha Hlavni_smlouva.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1y

               ?

                                     SMLOUVA O ODBORNÝCH SLUŽBÁC H
                                                             H5355 A

                                                        ~íslosmlouvy :
                                                         L8C187 C

               R.V ~á ~.

L A ' ,S'-Elv  Pok (,cí-'(

    pVGCOUs    6106€                 g:Oo .., 1'ls,c'o  TE L DZ~ G13 07- 7-S l
                                                         Prx oz. 1t74 '7-(, (
u—                      (   O ta C'
                                                        TEL O y G(3 (4 so5-
               V6C0 Lrt,.,
                                                                                                      - .,

    Smlouva 6. : L8C187 C
    Version :20.11 .1996
Obsah:

         1. Smluvní strany
         2. Ú~el smlouvy
         3. P~edm~t smlouv y
         4. Konfigurace
         5. Místo instalace
         6. Platnost smlouvy
         7. Rozsah platnosti smlouvy
         8. Cena
         9. Placení
         10.P~edání HW opravy a SW dopl~k~
         11 .Zahájení opravy
         12.Kvalita a záruky
         13 .Sankc e

        14.Obnova dat a bezpe~nost

          15.Omezení platnosti smlouvy
          16 .Odborný zásah
          17.Hlášení požadavku na ;HW opravu/~ešení SW problému
          18 .Postoupení práv
          19.Po~izování kopi í
         20.Platné právo
         21 .Odstoupení od smlouvy
         22.Utajení informací
          23 .Záv~re~ná ustanovení
          24 .P~ ílohy
          25.Podpisový list

Smlouva ~. : L8C187 C  2

Version :20.11 .1996
1. Smluvní strany

         objednatel :
         Fakultní nemocnice
         505 05 Hradec Králové
         I~O: 179 906
         DI~: 228-179 906
         Bankovní spojení : Komer~ní banka, Hradec Králové
         ~.ú. : 24639-51 1
         Zastoupená:
         Doc. MUDr. Leošem Hegerem, CSc .
         ~editelem nemocnic e
         odpov~dný pracovník ve v~cech technických

         odpov ~dný pracovník ve v ~cech smluvních

         zhotovitel :
         HEWLETT-PACKARD s.r.o.,
         Novodvorská 82/803 ,
         142 00 PRAHA 4
         I~O: 1704885 1
         DI~: 004-1704885 1
         Bankovní spojení : ~SOB Praha
         ~.ú.: 722513/0300
         Zastoupená :
         Ing. Milanem Prypon~m, MBA
         odpov ~dný pracovník

         tel. :
         fax.: 471 76 11

Smlouva ~ . : L8C187 C  3

Version :20 .11 .1996
2.Ú~e1 smlouvy

Ú~elem této smlouvy je úprava podmínek , za kterých bude zhotovitel poskytovat objednatel i
odborné služby v oblasti hardware a software, které jsou zhotovitelem ozna ~ovány jako služby
typu H5355A a to :

A. v oblasti hardware (dále jen HW )

a) služby pro HW v míst~ instalace
b) nep~etržité ~ešení problém~ , spojených s opravou
c) definovaný termín zahájení opravy
d) preventivní údržba HW

B . v oblasti software (dále jen SW)

a) licence pro SW dopl ~ky
b) SW medi a
c) služby spojené s HP Support Lin e
d) SW pomoc
e) eskalace SW problém~

C. v oblasti datakomunikací (network)

a) pomoc v oblasti network

Vyjmenované položky jsou up~esn~ny v ~lánku 3 . této smlouvy..Zhotovitel se zavazuje , že bude
pro objednatele vykonávat následující ~innosti a služby v rozsahu , termínech a za podmíne k
uvedených v následujících ~ástech této smlouvy .

3. P~edm~t smlouvy

A. V oblasti HW

a) Služby pro HW v míst~ instalace - pracovník zhotovitele se dostaví do místa instalace a '
poskytuje pracovní sílu,náhradní díly a materiály , které jsou pot ~ebné k tomu , aby HW výrobky
byly uvedeny op ~t do normálního funk~ního stavu.Zhotovitel identifikuje a opraví špatné funkc e
a závady výrobku.Vym~n~né díly se stanou majetkem zhotovitele . Toto neplatí pro datov é
nosi~e, které jsou uvedeny v p~íloze - media retention .

b) Nep~etržité ~ešení problému - pracovník zhotovitele zahájí práce v míst ~ instalace ve lh~t~
dle ~lánku 3 .A.c) této smlouvy a pracuje nep~etržit~ - tj . po celou dobu defmovanou v ~lánku
3 .A.c) této smlouvy , není-li smluvními stranami dohodnuto ad hoc jinak - do okamžiku , kdy j e
výrobek op~t provozuschopný . Urychlené zajiš~ování dalších náhradních díly}, jejichž pot~eba se
ukázala b~hem identifikace závady ,nebo nutnost odchodu pracovníka zhotovitele . do odborného
st~ediska , za ú~elem konsultaci se specialisty t~chto odborných st~edisek, se nepovažuje za
p~erušení práce.

Smlouva ~. : L8C187 C                  4

Versioq :20 .11 .1996
c) Definovaný termín zahájení opravy -odezva 24x7-~lánek 11 smlouvy .

d) Preventivní údržba HW - pracovník zhotovitele , na základ~ písemné žádosti objednatele do-
ru~ené zhotoviteli alespo ~ t~i týdny p~ed požadovaným termínem zahájení této údržby provádí v
p~edepsaných ~asových úsecích preventivní údržbu výrobk ~ , u kterých je tato údržba specifiko-
vána v uživatelské p~íru~ce a která má být provedena výhradn~ pracovníkem zhotovitele .
Zhotovitel potvrdí p~íjem žádosti písemn~.

B . V oblasti SW

a) Licence pro SW dopl ~ky - oprav~uje objednatele používat a kopírovat HP SW dopl ~ky v
každém systému , který je smluvn ~ kryt smlouvou o odborných službách .

b) SW media a dokumentace - sou~asn~ s dodáním SW dopl~k~ se zhotovitel zavazuje dodat
správci systému objednatele poslední verze SW referén ~ních p~íru~ek .Softwarové dopl~ky a
aktualizované p ~íru~ky budou dodávány dle smluvní specifikace na t ~chto b~žných typech
medií : magn. pásky, disky , papír a kompaktní disky .

c) Služby HP Support Line - zhotovitel umožní objednateli. elektronický p~ístup do databáz e
HP Support Line,obsahující informace o sou ~asných výrobcích a službách , nových výrobcích ,
zprávy o aktuálním stavu SW , poznámky k technologii a aplikacím a informace o dosažitelnýc h
SW opravách.Tyto opravy , pokud existují , si m~že objednatel zavést p~ímo do systému .
P~ístup do uvedené databáze je možný kdykoli s výjimkou ned ~lí , kdy p~ístup kon~í ve 20 :00
hod. Technické prot~edky, které umož~ují p~ístup do této databáze , si zajiš ~uje objednatel na
své náklady .

d) SW pomoc - objednatel má k dispozici telefonický p~ístup k odbornému st~edisku zhotovitel e
v p~ípad~ vzniklého SW problému na produktu , který je kryt touto smlouvou .

e) Eskalace SW problém~ - odborné st~edisko zhotovitele zahájí standartizovaný eskala ~ní
proces za p~edpokladu , že do ~ešení problému je nutné zapojit další specialisty zhotovitele .

C. V oblasti network

Objednatel má k dispozici telefonický p~ístup k odbornému st~edisku zhotovitele v p~ípad~ pro-
blému v oblasti network.

 4. Konfiaurac e

HW i SW konfigurace , na kterou se vztahují vyjmenované odborné služby , je uvedena v
p~íloze B. této smlouvy .(Z d~vodu jednozna~nosti jsou konfigurace uvád~ny v anglickém
jazyce )

Smlouva ~. : L8C187 C  5

Version :20 .11 .1996
5. Místo instalac e

Místem instalace se rozumí adresy objekt~ , na kterých se nacházejí instalované systémy a kter é
jsou uvedeny rovn~ž v p~íloze B této smlouvy . P~ípadná zm~na místa instalace musí být
p~edm~tem zvláštního ujednání , které se stane p ~ílohou k této smlouv~. P~edm~tem zvláštního
ujednání nemusí být zm~na místa . instalace , pokud ke zm~nám dochází v místech uvedených v
p~íloze B této smlouvy .

6. Platnost smlouvy

Tato smlouva je platná po dobu dvanácti (12) m ~síc~ od data nabytí platnosti a bude automaticky
prodlužována (pokud není vypov~zena) o další dvanáctim~sí~ní (12) období. Smlouvu lze
vypov ~d~t ke konci sjednaného období platnosti smlouvy, a to písemnou výpov ~dí kterékoli
strany u~in~nou nejmén~ t~icet (30) dn~ p~ed automatickým prodloužením platnosti tét o
smlouvy .

Odlišné podmínky budou p~edm~tem zvláštního písemného ujednání, které se stane p o
oboustranném schválení p ~ílohou k této smlouv ~.

                       od 1 .5. 199 7

7. Rozsah platnosti smlouuv

Pln~ní zhotovitele dle této smlouvy se vztahuje pouze na výrobky , které jsou vyjmenovány v
p~íloze B této smlouvy. Tyto výrobky musí být provozovány v souladu s technickými
podmínkami zhotovitele, které jsou uvedeny v p~íslušné uživatelské p~íru~ce poskytnuté
zhotovitelem spolu s za~ízením.
Všechny nové produkty UNIX spadají automaticky pod smlouvu ihned po skon ~ení jejic h
záru~ní doby.

8. Cena,

Cena za odborné služby , specifikované v této smlouv~ , byla stanovéna dohodo u
ve smyslu z .~.526/90 Sb. a ~iní

korunový ekvivalent 3 .686 USD/m~síc p~epo~tených stanoveným kursem ~NB platným
ke dni fakturace .

Jednorázový poplatek (tzv. Return-To-Support payment) ~iní

korunový ekvivalent 2 .718 USD p~epo~tených výše stanoveným kursem .

M~sí~ní cena v uvedené výši v oblasti HW v sob~ zahrnuje cestovní náklady a pracovní ~as
pracovník~ zhotovitele, cenu náhradních díl~ a materiálu nespot~ebního charakteru (spot~ebním
materiálem se rozumí nap~. papír do tiskáren , barvící pásky, pera do kreslicích za ~ízení,

Smlouva ~. : L8C187 C                  6
Version :20.11 .1996
magnetická media a pod . ). M~sí~ní cena pokrývá i náklady , spojené .s preventivní údržbou HW
v souladu s ~lánkem 3 .A.d) této smlouvy.

V oblasti SW zahrnuje tato m~sí~ní cena náklady , spojené s dodáváním p ~íslušných medií se
SW dopl~ky v~etn~ p~ípadné dokumentace , a s licencí pro použití t ~chto dopl ~k~.M~sí~ní ce
na pokrývá i náklady , spojené se SW pomocí a eskalací problém ~.

Jednorázový poplatek je odvozen od m ~sí~ního poplatku za SW služby dle ~lánku 3.B . této
smlouvy a je dán po~tem t~chto poplatk~ za zp~tné obdob , ve kterém softwarová konfigurac e
objednatele nebyla kryta žádným smluvním vztahem a tudíž nebyla pr ~b~žn~ aktualizována .
Jednorázový poplatek m~že dosáhnout maximální výše osmnácti m ~sí~ních poplatk~.

Cena i jednorázový poplatek jsou stanoveny bez dan~ z p~idané hodnoty a jsou odvozeny z
ceníku odborných služeb zhotovitele .

V p~íloze B této smlouvy jsou uvedeny ceny za systém/y v míst ~/místech instalace/í .

P~ípadná zm~na ceny na další období platnosti smlouvy bude p ~edm~tem oboutrann~
schváleného písemného ujednání -

9. Placení

Cena za odborné služby, poskytované zhotovitelem dle této smlouvy,se na základ ~ vzájemné do-
hody ú~tuje v m~sí~ních platbách. P~íslušné da~ové doklady jsou zho tovitelem zasílány
objednateli na jeho adresu uvedenou na stran~ 2 , resp. v p~íloze A této smlouvy .

Termíny uskute~n~ní zdanitelného pin~ní:
- m~sí~ní platby - za den uskute ~n~ní zdanitelného pin~ní je považován v souladu s § 9 odst. 3
zákona o DPH den vystavení da~ového dokladu. Da~ový doklad musí být vystaven nejpozd ~ji 1 5
dn~ po období , za které je objednatelem uskute ~n~na platba za služby poskytnuté v souladu s
~lánky 2 a 3 této smlouvy . Splatnost da~ového dokladu bude do 30 dn~ ode dne doru~ení.

Jednorázový zp~tný poplatek , pokud je vyžadován, bude uplatn~n v prvním da~ovém dokladu.

Da~ové doklady vystavované zhotovitelem budou mít náležitosti ú ~etního dokladu ve smysl u
z.~.588/92 Sb . v platném a úpiném zn~ní .

Základem pro stanovení výše m ~sí~ní ceny za odborné služby a jednorázového zp ~tného
poplatku je korunový ekvivalent USD p~epo~tených na K~ dle stanoveného kurzu ~NB platným
ke dni fakturace .
K cen~ v K~ se p~ipo~ítává odpovídající da~ z p~idané hodnoty.

10. P~edání HW opravy a SW materiál ~

HW oprava bude p~edána v míst~ instalace v kvalit~ , ~ídící se ~lánkem 12. této smlouvy a na
základ~ " Protokolu o oprav~" (p~íloha D) , odsouhlaseným objednatelem .

Smlouva ~ . : L8C187 C                 7

Version :20.11 .1996
Media se SW dopl~ky , p~ípadn~ i p~íslušná dokumentace , jsou doru ~ena objednateli do místa
instalace .
Objednatel se zavazuje umožnit pracovník ~m zhotovitele provedení požadované HW opravy a
preventivní údržby HW v míst~ instalace dle ~lánku 5. této smlouvy .

11. Zahálení opravy

Definovaný termín zahájení opravy - práce na odstran ~ní závady budou zahájeny b~hem 4 hodin
od nahlášení poruchy a budou probíhat 24 hodin denn ~ , 7 dní v týdnu . Objednatel hlás í
závadu v souladu s ~lánkem 17. této smlouvy .

Na základ~ dohody mezi objednatelem a zhotovitelem m~že být termín zásahu technik a
domluven na dobu delší než 4 hodiny od nahlášení závady . Tato dohoda bude potvrzena

objednatelem faxem.

12. Kvalita a záruky

Kvalita služeb bude zcela odpovídat požadavk ~m kladeným na HW i SW ve shod ~ s dodávano u
dokumentací .

Zhotovitel se zavazuje provád~t služby v kvalit~ , odpovídající ú~elu smlouvy , obecn~ závaz-
ným p~edpis~m a platným technickým normám.

Zhotovitel odpovídá za závady na HW produktu , zp ~sobené neodbornou obsluhou nebo údrž-
bou pracovníky zhotovitele , a to až do výše nákupní ceny produktu , na kterém vznikla škoda .
Pokud zhotovitel neodborným zásahem zp~sobí poruchu na stávajícím SW systému nebo sub-
systému je povinnen tyto SW ~ásti uvést do p~vodního provozního stavu v ~etn~ p~ípadnýc h
poplatk~ t~etím stranám .

Zhotovitel neru~í za jakékoli škody , vzniklé objednateli , ani za nepin~ní nebo zpožd~né
pin~ní svých povinností , vyplývajících z této smlouvy , dojde-li k nim v d ~sledku p~sobení
vyšší moci . P~sobení vyšší moci se rozumí okolnosti vylu~ující opov~dnost podle paragrafu 374
Obchodního zákoníku , zejména pak negativní vliv takové , v dob~ platnosti smlouvy ,
nep~edvídatelné události ( živelná pohroma,pr~myslová katastrofa;ozbrojený konflikt,revoluce
nebo obdobná zm ~na státního režimu) , jejichž výskyt a vliv podstatn~ p~sobí na pin~ní
smlouvy , aniž by tomuto vlivu objednatel a/nebo zhotovitel mohli s použitím veškerých ji m
právn~ dostupných a rozumn~ požadovatelných prost~edk~ ú~inn~ zabránit.

Záru~ní doba na opravy je v rozsahu t ~í m~síc~ od okamžiku p~edání opravy .Tato záru~ní doba se
vztahuje na t~ím~sí~ní období p~ed ukon~ením platnosti této smlouvy.

Zhotovitel prohlašuje, že SW poskytovaný objednateli dle této smlouvy je prost jakýchkol i

právních vad.               -,

Smlouva ~ . : L8C 187 C  8

Version :20 .11 .1996
13. Sankce

P~i nedodržení termínu zahájení opravy dle ~lánku 3 .A.c této smlouvy nebo p ~i nedodržení do-
hod nutého termínu preventivní údržby HW zhotovitel zaplatí smluvní pokutu ve výši 2% m ~-
sí~ní ceny za každý den prodlení - nejvýše však ~ástku, která odpovídá smluvní pokut~ za 30 dn~
prodlení .

14.Obnova dat a bezpe~nost
Zhotovitel není odpov~dný za ztrátu nebo zm~nu dat p~i provozu po~íta~ového systému objed-
natele.Za obnovu dat je odpov~dný objednatel.

Zhotovitel upozor~uje objednatele na nezbytnost zálohování všech svých datových soubor ~ v
~asových intervalech , které minimalizují ztrátu dat .
15. Omezení platnostismlouuv

V rámci této smlouvy není zhotovitel povinnen poskytovat služby na takové výrobky zhotovitele ,
na kterých objednatel provedl jakékoli zm ~ny , které nejsou v souladu se specifikací výrobk u
zhotovitele .

Zhotovitel rovn~ž nebude poskytovat služby pro výrobky, u kterých objednatel neod~vodn~n~
nedovolí provést nezbytné nebo doporu ~ené zm~ny, pokud to z tohoto d~vodu nebude technicky
možné.

Objednatel zcela zodpovídá za slu~itelnost jiných výrobk~, které. nejsou v této smlouv~ zahrnu-
ty, s výrobky, které jsou ve smlouv~ vyjmenovány.

V rámci této smlouvy není zhotovitel povinnen poskytovat jakékoli služby, jejichž pot~eba
vzniká následkem použití výrobk~ v podmínkách, které jsou v rozporu s pokyny v p ~íslušné
dokumentací, z prací vykonaných neautorizovanými osobami nebo následkem vyšší moc i
(p~sobení vyšší moci viz ~lánek 12. této smlouvy ) .
16. Odborný zásah

D~íve než dojde k uskute~n~ní požadované návšt~vy zhotovitele u objednatele za ú~elem odstra-
n~ní vad HW ~i SW , m~že být objednatel požádán ,aby provedl systémový diagnostický test,
který mu pro tento ú~el poskytne zhotovitel .

17.Hlášení požadavku na HW opravu/ ~ešení SW problému

Objednatel omámí zhotoviteli požadavek na HW opravu telefonicky a paraleln ~ i faxem v pra-
covní                  08:00 do 17:00 na ~ísla tel. 02/61 330077 775511ffaaxx0022//447711-76 1 1
dispe~erského opracovišt~Ozhotovitele a v mimopracovní dob ~ pouze telefonicky na:pohotovostní
~íslo 0b`Od
                       o d 3 ,' , 1999  02/ 6 l3 07_ 56 5

Smlouva ~. : L8C187 C                   9

Version :20 .11 .1996
Objednatel oznámí zhotoviteli požadavek na ~ešení SW problém~ telefonicky a paraleln ~ i
faxem v pracovní dny od 08 :00 do 16 :30 na výše uvedená ~ísla dispe~erského pracovišt~.
Zhotovitel potvrdí p ~íjem hlášení telefonicky nebo faxem .
Objednatel má právo na kontrolu ~ešení SW problému , který byl eskalován dle ~lánku 3 .B .e) tét o
smlouvy.

18. Postoupení práv
Objednatel ani zhotovitel nemohou postoupit nebo p~evést jakákoli práva , povinnosti nebo zá-
vazky vyplývající z této smlouvy na t~etí osobu bez p~edchozího souhlasu druhé smluvní strany .
19. Po~izování kopi í
Materiály ozna~ené "Copyright 19XX ,Hewlett-Packard .All rights are reserved " nesm~jí být ja-
kýmkoli zp~sobem kopírovány nebo p~ekládány do jiného jazyka bez p~edchozího souhlas u
zhotovitele. Vyjímky p ~i po~izování kopií tvo~í p~ípady archivace, náhrady vadné kopie neb o
ov~~ení vady programu.
20. Platné právo

Vztahy mezi smluvními stranami , které nejsou touto smlouvou upraveny , se ~ídí p~íslušnými
ustanoveními ~eských obecn~ závazných právních p~edpis~, zejména pak obchodního záko-
níku.P~i rozhodování p~ípadných spor~ , vzniklých ze závazkových vztah~ založených touto
smlouvou , platí soudní p ~íslušnost dle ob ~anského soudního ~ádu.
21. Odstoupení odsmlouuv

Za podstatné porušení smlouvy , p~i kterém dot~ená smluvní strana je oprávn~na od smlouvy s
okamžitou ú~inností odstoupit chápou strany smluvní :
- nezaplacení smluvené ceny pop~. jednorázového poplatku objednatelem do 30 dn ~ ode dne

   splatnosti p ~íslušného da~ového dokladu
- nezahájení HW opravy/~ešení SW problému do 5 pracovních dní od nahlášení požadavku
- nezahájení preventivní údržby HW do 5 pracovních dní od dohodnutého termín u
- bezd~vodné p~erušení prací zhotovitelem .
V p~ípad~ odstoupení od smlouvy prob ~hne vypo~ádání smluvních stran.
22.Utalení informac í

Veškeré informace o druhé smluvní stran ~ , které smluvní strany nabyly v souvislosti s pin~ním
p~edm~tu této smlouvy , jsou smluvní strany povinny podržet v tajnosti , a tó'i po skon ~ení plat-
nosti této smlouvy.

Smlouva ~. : L8C187 C  10

Version :20.11 .1996
23. Záv~re~ná ustanoven í

Veškerá sd~lení se provád~jí písemn~ mezi adresami smluvních stran , které jsou uvedeny v tét o
smlouv~, nebo mezi adresami, které po písemném oznámení jednou nebo druhou smluvn í
stranou nahrazují adresy zde uvedené .

P~ípadné zm~ny nebo dodatky k této smlouv ~ jsou platné pouze tehdy, jestliže je smluvní stran y
sjednaly písemn~ a podepsaly je.

Zhotovitel se zavazuje , že jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodavatel ~ se p~i ~innostech vy-
konávaných u objednatele podrobí režimovým i jiným opat ~ením , stanovených pro pracovišt~
objednatele .

Zhotovitel se rovn~ž zavazuje , že veškeré , objednatelem poskytnuté materiály k pin ~ní tét o
smlouvy p ~i jejím ukon~ení vrátí , p ~ípadn~ prokáže zni~ení ~i spot~ebování .

24. P~ílohy

A - Adresa pro zasílání da~ových doklad~ , typ a popis smlouvy, referen~ní ~íslo/a
        systému/~, doba platnosti smlouvy, model/y po ~íta~ovéholých systému/~, celková
        m~sí~ní cena

B Adresa/y místa instalace/í , adresa/y pro zasílání SW dopl~k~ , HW a SW konfigurace ,
         smluvní m~sí~ní ceny za jednotlivé výrobky , celková kone ~ná m~sí~ní cena

C Rozpis plateb , celková cena za 12 m ~síc~

D Protokol o oprav ~ - vzor

Smlouva ~ . : L8C 187 C  11

Version :20 .11 .1996
24. Podpisový lis t                                             Zhotovitel :
Objednatel :
Datum :                                                         Datum :
. . .. .. ........4...... .l. .q. . .q...7...—
Jméno pracovníka                                                ...... .. .. .. . . . . . .......... .. .......      y
oprávn~ného k podpisu:
. . ............. .. . . . . . .............. .. . . .. ......  Jméno pracovníka
Podpis :                                                        oprávn~ného k podpisu:

RazíF5tk0ao0k: 0u~5lteHndríiantdeeelmcstKovrcíánliocveé         Razítko :

                                                                                  HEWLET T
                                                                         N14o0v0o0dvPoPrrass.Ahr.koaC.á4K8ZA/R80DO3

Smlouva ~. : L8C187
Version :20.11 .1996
                                                                P ~ílohaA

Adresa pro zasílání da ~ových doklad ~,tvp a popis smlouvu ,
referen~ní~íslo/a svstému/~,doba platnosti snlouw,modeU v
po~íta~ového/ých svstému/~,celková m ~sí~ní cena

Smlouva ~. : L,8C 187 C  13

Version :20.11 .1996
                                                                P~ílohaB

Adresa/v místa instalace/í , HW a SW konfigurace , smluvní m ~sí~ní
ceny za jednotlivé výrobky , celková m ~sí~ní cena

Smlouva ~ . : L8C187 C  14

Version :20 .11 .1996
                                                            P ~ílohaD

                        Protokol o oprav ~'
                             (vzor)

Smlouva ~ . : L8C187 C  16
VersIon :20 .11 .1996
Lhp~' HPAEWCKLAETRTDCSuesrOtvordmicereer                          OFF10E OROER NUMBER ITEM             SEO               REPAfR TYPE DISCIPLIN E

CA - CUSTOMER ENGINEER Nerne                  REPAIR HOURS TRAVEL HOUR S                        CCHP-Glntomx Numttx            )
  8 - CUSTOMER ENGINEER                       Standard Over Standard Over                         HP-Sekta Order Number
                                                                                                  Contrect Number        DO krvoiMceMData
CCustomer Contact                                                       Over                                                                   )
  Customer lntormation              cm.                 TOivmeer  ~) StaTnimdaerd

                                                                  Custornsr P .O. Nn umber

                                                  )                                         ) (LocalCu*tonwrNumber

                                    Syatmn Number                           Sedal Number    ,CLocal Prlce lntormatlon       )
                                    RapWred Unit Number
                                                                  I) (. i Sedal Number              l                    Amount
                                                                                            i   )• A
               s771RTED                                                                                                         i
Dat*                                Supplyi,w Dwr+or t      I)(               II                )A

                                                        )CyYOrk Fores       )CProduct Uno       )

Repair Oetain

               Parta Order Number             Erduser ImaiveData  . O.                      DISC TERMS TADEPT X ^ IP CLAS4 SffE~OENCH VISfTS
                Part Number                   DD  MM Y ~ B
                                   Purchaaed
                                                                  000000000 .

                                   )ÓC~ ~~ ~ Sedal Number New Ra ; Sedi alNumber
                                                                                     ~

                                   )00( )C i i )C i )C i)0

                                   )000( i )( i. )C                                                                      )0

                                   )000c i )( i 3(                                                                       )0

                                                                                            )C         )C                 )U
                                                                                            )C i i X .
                                   )OOC -X                               i                  X   ii     ))Ce,.            i) 0
                                                                        .i                  )(  ii                        )0
                                   DOOC(                                                                                 i) 0
                                   )00(

                      e                           CUSTOMER SIGNATURE                                   TOTAL AMOUNT
               (~O DM ` f M°°VDaY)

               C ) Final Approval                                                                      \

                                                                                                                          HP VIENNA COPY