Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
1y ? SMLOUVA O ODBORNÝCH SLUŽBÁC H H5355 A ~íslosmlouvy : L8C187 C R.V ~á ~. L A ' ,S'-Elv Pok (,cí-'( pVGCOUs 6106€ g:Oo .., 1'ls,c'o TE L DZ~ G13 07- 7-S l Prx oz. 1t74 '7-(, ( u— ( O ta C' TEL O y G(3 (4 so5- V6C0 Lrt,., - ., Smlouva 6. : L8C187 C Version :20.11 .1996 Obsah: 1. Smluvní strany 2. Ú~el smlouvy 3. P~edm~t smlouv y 4. Konfigurace 5. Místo instalace 6. Platnost smlouvy 7. Rozsah platnosti smlouvy 8. Cena 9. Placení 10.P~edání HW opravy a SW dopl~k~ 11 .Zahájení opravy 12.Kvalita a záruky 13 .Sankc e 14.Obnova dat a bezpe~nost 15.Omezení platnosti smlouvy 16 .Odborný zásah 17.Hlášení požadavku na ;HW opravu/~ešení SW problému 18 .Postoupení práv 19.Po~izování kopi í 20.Platné právo 21 .Odstoupení od smlouvy 22.Utajení informací 23 .Záv~re~ná ustanovení 24 .P~ ílohy 25.Podpisový list Smlouva ~. : L8C187 C 2 Version :20.11 .1996 1. Smluvní strany objednatel : Fakultní nemocnice 505 05 Hradec Králové I~O: 179 906 DI~: 228-179 906 Bankovní spojení : Komer~ní banka, Hradec Králové ~.ú. : 24639-51 1 Zastoupená: Doc. MUDr. Leošem Hegerem, CSc . ~editelem nemocnic e odpov~dný pracovník ve v~cech technických odpov ~dný pracovník ve v ~cech smluvních zhotovitel : HEWLETT-PACKARD s.r.o., Novodvorská 82/803 , 142 00 PRAHA 4 I~O: 1704885 1 DI~: 004-1704885 1 Bankovní spojení : ~SOB Praha ~.ú.: 722513/0300 Zastoupená : Ing. Milanem Prypon~m, MBA odpov ~dný pracovník tel. : fax.: 471 76 11 Smlouva ~ . : L8C187 C 3 Version :20 .11 .1996 2.Ú~e1 smlouvy Ú~elem této smlouvy je úprava podmínek , za kterých bude zhotovitel poskytovat objednatel i odborné služby v oblasti hardware a software, které jsou zhotovitelem ozna ~ovány jako služby typu H5355A a to : A. v oblasti hardware (dále jen HW ) a) služby pro HW v míst~ instalace b) nep~etržité ~ešení problém~ , spojených s opravou c) definovaný termín zahájení opravy d) preventivní údržba HW B . v oblasti software (dále jen SW) a) licence pro SW dopl ~ky b) SW medi a c) služby spojené s HP Support Lin e d) SW pomoc e) eskalace SW problém~ C. v oblasti datakomunikací (network) a) pomoc v oblasti network Vyjmenované položky jsou up~esn~ny v ~lánku 3 . této smlouvy..Zhotovitel se zavazuje , že bude pro objednatele vykonávat následující ~innosti a služby v rozsahu , termínech a za podmíne k uvedených v následujících ~ástech této smlouvy . 3. P~edm~t smlouvy A. V oblasti HW a) Služby pro HW v míst~ instalace - pracovník zhotovitele se dostaví do místa instalace a ' poskytuje pracovní sílu,náhradní díly a materiály , které jsou pot ~ebné k tomu , aby HW výrobky byly uvedeny op ~t do normálního funk~ního stavu.Zhotovitel identifikuje a opraví špatné funkc e a závady výrobku.Vym~n~né díly se stanou majetkem zhotovitele . Toto neplatí pro datov é nosi~e, které jsou uvedeny v p~íloze - media retention . b) Nep~etržité ~ešení problému - pracovník zhotovitele zahájí práce v míst ~ instalace ve lh~t~ dle ~lánku 3 .A.c) této smlouvy a pracuje nep~etržit~ - tj . po celou dobu defmovanou v ~lánku 3 .A.c) této smlouvy , není-li smluvními stranami dohodnuto ad hoc jinak - do okamžiku , kdy j e výrobek op~t provozuschopný . Urychlené zajiš~ování dalších náhradních díly}, jejichž pot~eba se ukázala b~hem identifikace závady ,nebo nutnost odchodu pracovníka zhotovitele . do odborného st~ediska , za ú~elem konsultaci se specialisty t~chto odborných st~edisek, se nepovažuje za p~erušení práce. Smlouva ~. : L8C187 C 4 Versioq :20 .11 .1996 c) Definovaný termín zahájení opravy -odezva 24x7-~lánek 11 smlouvy . d) Preventivní údržba HW - pracovník zhotovitele , na základ~ písemné žádosti objednatele do- ru~ené zhotoviteli alespo ~ t~i týdny p~ed požadovaným termínem zahájení této údržby provádí v p~edepsaných ~asových úsecích preventivní údržbu výrobk ~ , u kterých je tato údržba specifiko- vána v uživatelské p~íru~ce a která má být provedena výhradn~ pracovníkem zhotovitele . Zhotovitel potvrdí p~íjem žádosti písemn~. B . V oblasti SW a) Licence pro SW dopl ~ky - oprav~uje objednatele používat a kopírovat HP SW dopl ~ky v každém systému , který je smluvn ~ kryt smlouvou o odborných službách . b) SW media a dokumentace - sou~asn~ s dodáním SW dopl~k~ se zhotovitel zavazuje dodat správci systému objednatele poslední verze SW referén ~ních p~íru~ek .Softwarové dopl~ky a aktualizované p ~íru~ky budou dodávány dle smluvní specifikace na t ~chto b~žných typech medií : magn. pásky, disky , papír a kompaktní disky . c) Služby HP Support Line - zhotovitel umožní objednateli. elektronický p~ístup do databáz e HP Support Line,obsahující informace o sou ~asných výrobcích a službách , nových výrobcích , zprávy o aktuálním stavu SW , poznámky k technologii a aplikacím a informace o dosažitelnýc h SW opravách.Tyto opravy , pokud existují , si m~že objednatel zavést p~ímo do systému . P~ístup do uvedené databáze je možný kdykoli s výjimkou ned ~lí , kdy p~ístup kon~í ve 20 :00 hod. Technické prot~edky, které umož~ují p~ístup do této databáze , si zajiš ~uje objednatel na své náklady . d) SW pomoc - objednatel má k dispozici telefonický p~ístup k odbornému st~edisku zhotovitel e v p~ípad~ vzniklého SW problému na produktu , který je kryt touto smlouvou . e) Eskalace SW problém~ - odborné st~edisko zhotovitele zahájí standartizovaný eskala ~ní proces za p~edpokladu , že do ~ešení problému je nutné zapojit další specialisty zhotovitele . C. V oblasti network Objednatel má k dispozici telefonický p~ístup k odbornému st~edisku zhotovitele v p~ípad~ pro- blému v oblasti network. 4. Konfiaurac e HW i SW konfigurace , na kterou se vztahují vyjmenované odborné služby , je uvedena v p~íloze B. této smlouvy .(Z d~vodu jednozna~nosti jsou konfigurace uvád~ny v anglickém jazyce ) Smlouva ~. : L8C187 C 5 Version :20 .11 .1996 5. Místo instalac e Místem instalace se rozumí adresy objekt~ , na kterých se nacházejí instalované systémy a kter é jsou uvedeny rovn~ž v p~íloze B této smlouvy . P~ípadná zm~na místa instalace musí být p~edm~tem zvláštního ujednání , které se stane p ~ílohou k této smlouv~. P~edm~tem zvláštního ujednání nemusí být zm~na místa . instalace , pokud ke zm~nám dochází v místech uvedených v p~íloze B této smlouvy . 6. Platnost smlouvy Tato smlouva je platná po dobu dvanácti (12) m ~síc~ od data nabytí platnosti a bude automaticky prodlužována (pokud není vypov~zena) o další dvanáctim~sí~ní (12) období. Smlouvu lze vypov ~d~t ke konci sjednaného období platnosti smlouvy, a to písemnou výpov ~dí kterékoli strany u~in~nou nejmén~ t~icet (30) dn~ p~ed automatickým prodloužením platnosti tét o smlouvy . Odlišné podmínky budou p~edm~tem zvláštního písemného ujednání, které se stane p o oboustranném schválení p ~ílohou k této smlouv ~. od 1 .5. 199 7 7. Rozsah platnosti smlouuv Pln~ní zhotovitele dle této smlouvy se vztahuje pouze na výrobky , které jsou vyjmenovány v p~íloze B této smlouvy. Tyto výrobky musí být provozovány v souladu s technickými podmínkami zhotovitele, které jsou uvedeny v p~íslušné uživatelské p~íru~ce poskytnuté zhotovitelem spolu s za~ízením. Všechny nové produkty UNIX spadají automaticky pod smlouvu ihned po skon ~ení jejic h záru~ní doby. 8. Cena, Cena za odborné služby , specifikované v této smlouv~ , byla stanovéna dohodo u ve smyslu z .~.526/90 Sb. a ~iní korunový ekvivalent 3 .686 USD/m~síc p~epo~tených stanoveným kursem ~NB platným ke dni fakturace . Jednorázový poplatek (tzv. Return-To-Support payment) ~iní korunový ekvivalent 2 .718 USD p~epo~tených výše stanoveným kursem . M~sí~ní cena v uvedené výši v oblasti HW v sob~ zahrnuje cestovní náklady a pracovní ~as pracovník~ zhotovitele, cenu náhradních díl~ a materiálu nespot~ebního charakteru (spot~ebním materiálem se rozumí nap~. papír do tiskáren , barvící pásky, pera do kreslicích za ~ízení, Smlouva ~. : L8C187 C 6 Version :20.11 .1996 magnetická media a pod . ). M~sí~ní cena pokrývá i náklady , spojené .s preventivní údržbou HW v souladu s ~lánkem 3 .A.d) této smlouvy. V oblasti SW zahrnuje tato m~sí~ní cena náklady , spojené s dodáváním p ~íslušných medií se SW dopl~ky v~etn~ p~ípadné dokumentace , a s licencí pro použití t ~chto dopl ~k~.M~sí~ní ce na pokrývá i náklady , spojené se SW pomocí a eskalací problém ~. Jednorázový poplatek je odvozen od m ~sí~ního poplatku za SW služby dle ~lánku 3.B . této smlouvy a je dán po~tem t~chto poplatk~ za zp~tné obdob , ve kterém softwarová konfigurac e objednatele nebyla kryta žádným smluvním vztahem a tudíž nebyla pr ~b~žn~ aktualizována . Jednorázový poplatek m~že dosáhnout maximální výše osmnácti m ~sí~ních poplatk~. Cena i jednorázový poplatek jsou stanoveny bez dan~ z p~idané hodnoty a jsou odvozeny z ceníku odborných služeb zhotovitele . V p~íloze B této smlouvy jsou uvedeny ceny za systém/y v míst ~/místech instalace/í . P~ípadná zm~na ceny na další období platnosti smlouvy bude p ~edm~tem oboutrann~ schváleného písemného ujednání - 9. Placení Cena za odborné služby, poskytované zhotovitelem dle této smlouvy,se na základ ~ vzájemné do- hody ú~tuje v m~sí~ních platbách. P~íslušné da~ové doklady jsou zho tovitelem zasílány objednateli na jeho adresu uvedenou na stran~ 2 , resp. v p~íloze A této smlouvy . Termíny uskute~n~ní zdanitelného pin~ní: - m~sí~ní platby - za den uskute ~n~ní zdanitelného pin~ní je považován v souladu s § 9 odst. 3 zákona o DPH den vystavení da~ového dokladu. Da~ový doklad musí být vystaven nejpozd ~ji 1 5 dn~ po období , za které je objednatelem uskute ~n~na platba za služby poskytnuté v souladu s ~lánky 2 a 3 této smlouvy . Splatnost da~ového dokladu bude do 30 dn~ ode dne doru~ení. Jednorázový zp~tný poplatek , pokud je vyžadován, bude uplatn~n v prvním da~ovém dokladu. Da~ové doklady vystavované zhotovitelem budou mít náležitosti ú ~etního dokladu ve smysl u z.~.588/92 Sb . v platném a úpiném zn~ní . Základem pro stanovení výše m ~sí~ní ceny za odborné služby a jednorázového zp ~tného poplatku je korunový ekvivalent USD p~epo~tených na K~ dle stanoveného kurzu ~NB platným ke dni fakturace . K cen~ v K~ se p~ipo~ítává odpovídající da~ z p~idané hodnoty. 10. P~edání HW opravy a SW materiál ~ HW oprava bude p~edána v míst~ instalace v kvalit~ , ~ídící se ~lánkem 12. této smlouvy a na základ~ " Protokolu o oprav~" (p~íloha D) , odsouhlaseným objednatelem . Smlouva ~ . : L8C187 C 7 Version :20.11 .1996 Media se SW dopl~ky , p~ípadn~ i p~íslušná dokumentace , jsou doru ~ena objednateli do místa instalace . Objednatel se zavazuje umožnit pracovník ~m zhotovitele provedení požadované HW opravy a preventivní údržby HW v míst~ instalace dle ~lánku 5. této smlouvy . 11. Zahálení opravy Definovaný termín zahájení opravy - práce na odstran ~ní závady budou zahájeny b~hem 4 hodin od nahlášení poruchy a budou probíhat 24 hodin denn ~ , 7 dní v týdnu . Objednatel hlás í závadu v souladu s ~lánkem 17. této smlouvy . Na základ~ dohody mezi objednatelem a zhotovitelem m~že být termín zásahu technik a domluven na dobu delší než 4 hodiny od nahlášení závady . Tato dohoda bude potvrzena objednatelem faxem. 12. Kvalita a záruky Kvalita služeb bude zcela odpovídat požadavk ~m kladeným na HW i SW ve shod ~ s dodávano u dokumentací . Zhotovitel se zavazuje provád~t služby v kvalit~ , odpovídající ú~elu smlouvy , obecn~ závaz- ným p~edpis~m a platným technickým normám. Zhotovitel odpovídá za závady na HW produktu , zp ~sobené neodbornou obsluhou nebo údrž- bou pracovníky zhotovitele , a to až do výše nákupní ceny produktu , na kterém vznikla škoda . Pokud zhotovitel neodborným zásahem zp~sobí poruchu na stávajícím SW systému nebo sub- systému je povinnen tyto SW ~ásti uvést do p~vodního provozního stavu v ~etn~ p~ípadnýc h poplatk~ t~etím stranám . Zhotovitel neru~í za jakékoli škody , vzniklé objednateli , ani za nepin~ní nebo zpožd~né pin~ní svých povinností , vyplývajících z této smlouvy , dojde-li k nim v d ~sledku p~sobení vyšší moci . P~sobení vyšší moci se rozumí okolnosti vylu~ující opov~dnost podle paragrafu 374 Obchodního zákoníku , zejména pak negativní vliv takové , v dob~ platnosti smlouvy , nep~edvídatelné události ( živelná pohroma,pr~myslová katastrofa;ozbrojený konflikt,revoluce nebo obdobná zm ~na státního režimu) , jejichž výskyt a vliv podstatn~ p~sobí na pin~ní smlouvy , aniž by tomuto vlivu objednatel a/nebo zhotovitel mohli s použitím veškerých ji m právn~ dostupných a rozumn~ požadovatelných prost~edk~ ú~inn~ zabránit. Záru~ní doba na opravy je v rozsahu t ~í m~síc~ od okamžiku p~edání opravy .Tato záru~ní doba se vztahuje na t~ím~sí~ní období p~ed ukon~ením platnosti této smlouvy. Zhotovitel prohlašuje, že SW poskytovaný objednateli dle této smlouvy je prost jakýchkol i právních vad. -, Smlouva ~ . : L8C 187 C 8 Version :20 .11 .1996 13. Sankce P~i nedodržení termínu zahájení opravy dle ~lánku 3 .A.c této smlouvy nebo p ~i nedodržení do- hod nutého termínu preventivní údržby HW zhotovitel zaplatí smluvní pokutu ve výši 2% m ~- sí~ní ceny za každý den prodlení - nejvýše však ~ástku, která odpovídá smluvní pokut~ za 30 dn~ prodlení . 14.Obnova dat a bezpe~nost Zhotovitel není odpov~dný za ztrátu nebo zm~nu dat p~i provozu po~íta~ového systému objed- natele.Za obnovu dat je odpov~dný objednatel. Zhotovitel upozor~uje objednatele na nezbytnost zálohování všech svých datových soubor ~ v ~asových intervalech , které minimalizují ztrátu dat . 15. Omezení platnostismlouuv V rámci této smlouvy není zhotovitel povinnen poskytovat služby na takové výrobky zhotovitele , na kterých objednatel provedl jakékoli zm ~ny , které nejsou v souladu se specifikací výrobk u zhotovitele . Zhotovitel rovn~ž nebude poskytovat služby pro výrobky, u kterých objednatel neod~vodn~n~ nedovolí provést nezbytné nebo doporu ~ené zm~ny, pokud to z tohoto d~vodu nebude technicky možné. Objednatel zcela zodpovídá za slu~itelnost jiných výrobk~, které. nejsou v této smlouv~ zahrnu- ty, s výrobky, které jsou ve smlouv~ vyjmenovány. V rámci této smlouvy není zhotovitel povinnen poskytovat jakékoli služby, jejichž pot~eba vzniká následkem použití výrobk~ v podmínkách, které jsou v rozporu s pokyny v p ~íslušné dokumentací, z prací vykonaných neautorizovanými osobami nebo následkem vyšší moc i (p~sobení vyšší moci viz ~lánek 12. této smlouvy ) . 16. Odborný zásah D~íve než dojde k uskute~n~ní požadované návšt~vy zhotovitele u objednatele za ú~elem odstra- n~ní vad HW ~i SW , m~že být objednatel požádán ,aby provedl systémový diagnostický test, který mu pro tento ú~el poskytne zhotovitel . 17.Hlášení požadavku na HW opravu/ ~ešení SW problému Objednatel omámí zhotoviteli požadavek na HW opravu telefonicky a paraleln ~ i faxem v pra- covní 08:00 do 17:00 na ~ísla tel. 02/61 330077 775511ffaaxx0022//447711-76 1 1 dispe~erského opracovišt~Ozhotovitele a v mimopracovní dob ~ pouze telefonicky na:pohotovostní ~íslo 0b`Od o d 3 ,' , 1999 02/ 6 l3 07_ 56 5 Smlouva ~. : L8C187 C 9 Version :20 .11 .1996 Objednatel oznámí zhotoviteli požadavek na ~ešení SW problém~ telefonicky a paraleln ~ i faxem v pracovní dny od 08 :00 do 16 :30 na výše uvedená ~ísla dispe~erského pracovišt~. Zhotovitel potvrdí p ~íjem hlášení telefonicky nebo faxem . Objednatel má právo na kontrolu ~ešení SW problému , který byl eskalován dle ~lánku 3 .B .e) tét o smlouvy. 18. Postoupení práv Objednatel ani zhotovitel nemohou postoupit nebo p~evést jakákoli práva , povinnosti nebo zá- vazky vyplývající z této smlouvy na t~etí osobu bez p~edchozího souhlasu druhé smluvní strany . 19. Po~izování kopi í Materiály ozna~ené "Copyright 19XX ,Hewlett-Packard .All rights are reserved " nesm~jí být ja- kýmkoli zp~sobem kopírovány nebo p~ekládány do jiného jazyka bez p~edchozího souhlas u zhotovitele. Vyjímky p ~i po~izování kopií tvo~í p~ípady archivace, náhrady vadné kopie neb o ov~~ení vady programu. 20. Platné právo Vztahy mezi smluvními stranami , které nejsou touto smlouvou upraveny , se ~ídí p~íslušnými ustanoveními ~eských obecn~ závazných právních p~edpis~, zejména pak obchodního záko- níku.P~i rozhodování p~ípadných spor~ , vzniklých ze závazkových vztah~ založených touto smlouvou , platí soudní p ~íslušnost dle ob ~anského soudního ~ádu. 21. Odstoupení odsmlouuv Za podstatné porušení smlouvy , p~i kterém dot~ená smluvní strana je oprávn~na od smlouvy s okamžitou ú~inností odstoupit chápou strany smluvní : - nezaplacení smluvené ceny pop~. jednorázového poplatku objednatelem do 30 dn ~ ode dne splatnosti p ~íslušného da~ového dokladu - nezahájení HW opravy/~ešení SW problému do 5 pracovních dní od nahlášení požadavku - nezahájení preventivní údržby HW do 5 pracovních dní od dohodnutého termín u - bezd~vodné p~erušení prací zhotovitelem . V p~ípad~ odstoupení od smlouvy prob ~hne vypo~ádání smluvních stran. 22.Utalení informac í Veškeré informace o druhé smluvní stran ~ , které smluvní strany nabyly v souvislosti s pin~ním p~edm~tu této smlouvy , jsou smluvní strany povinny podržet v tajnosti , a tó'i po skon ~ení plat- nosti této smlouvy. Smlouva ~. : L8C187 C 10 Version :20.11 .1996 23. Záv~re~ná ustanoven í Veškerá sd~lení se provád~jí písemn~ mezi adresami smluvních stran , které jsou uvedeny v tét o smlouv~, nebo mezi adresami, které po písemném oznámení jednou nebo druhou smluvn í stranou nahrazují adresy zde uvedené . P~ípadné zm~ny nebo dodatky k této smlouv ~ jsou platné pouze tehdy, jestliže je smluvní stran y sjednaly písemn~ a podepsaly je. Zhotovitel se zavazuje , že jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodavatel ~ se p~i ~innostech vy- konávaných u objednatele podrobí režimovým i jiným opat ~ením , stanovených pro pracovišt~ objednatele . Zhotovitel se rovn~ž zavazuje , že veškeré , objednatelem poskytnuté materiály k pin ~ní tét o smlouvy p ~i jejím ukon~ení vrátí , p ~ípadn~ prokáže zni~ení ~i spot~ebování . 24. P~ílohy A - Adresa pro zasílání da~ových doklad~ , typ a popis smlouvy, referen~ní ~íslo/a systému/~, doba platnosti smlouvy, model/y po ~íta~ovéholých systému/~, celková m~sí~ní cena B Adresa/y místa instalace/í , adresa/y pro zasílání SW dopl~k~ , HW a SW konfigurace , smluvní m~sí~ní ceny za jednotlivé výrobky , celková kone ~ná m~sí~ní cena C Rozpis plateb , celková cena za 12 m ~síc~ D Protokol o oprav ~ - vzor Smlouva ~ . : L8C 187 C 11 Version :20 .11 .1996 24. Podpisový lis t Zhotovitel : Objednatel : Datum : Datum : . . .. .. ........4...... .l. .q. . .q...7...— Jméno pracovníka ...... .. .. .. . . . . . .......... .. ....... y oprávn~ného k podpisu: . . ............. .. . . . . . .............. .. . . .. ...... Jméno pracovníka Podpis : oprávn~ného k podpisu: RazíF5tk0ao0k: 0u~5lteHndríiantdeeelmcstKovrcíánliocveé Razítko : HEWLET T N14o0v0o0dvPoPrrass.Ahr.koaC.á4K8ZA/R80DO3 Smlouva ~. : L8C187 Version :20.11 .1996 P ~ílohaA Adresa pro zasílání da ~ových doklad ~,tvp a popis smlouvu , referen~ní~íslo/a svstému/~,doba platnosti snlouw,modeU v po~íta~ového/ých svstému/~,celková m ~sí~ní cena Smlouva ~. : L,8C 187 C 13 Version :20.11 .1996 P~ílohaB Adresa/v místa instalace/í , HW a SW konfigurace , smluvní m ~sí~ní ceny za jednotlivé výrobky , celková m ~sí~ní cena Smlouva ~ . : L8C187 C 14 Version :20 .11 .1996 P ~ílohaD Protokol o oprav ~' (vzor) Smlouva ~ . : L8C187 C 16 VersIon :20 .11 .1996 Lhp~' HPAEWCKLAETRTDCSuesrOtvordmicereer OFF10E OROER NUMBER ITEM SEO REPAfR TYPE DISCIPLIN E CA - CUSTOMER ENGINEER Nerne REPAIR HOURS TRAVEL HOUR S CCHP-Glntomx Numttx ) 8 - CUSTOMER ENGINEER Standard Over Standard Over HP-Sekta Order Number Contrect Number DO krvoiMceMData CCustomer Contact Over ) Customer lntormation cm. TOivmeer ~) StaTnimdaerd Custornsr P .O. Nn umber ) ) (LocalCu*tonwrNumber Syatmn Number Sedal Number ,CLocal Prlce lntormatlon ) RapWred Unit Number I) (. i Sedal Number l Amount i )• A s771RTED i Dat* Supplyi,w Dwr+or t I)( II )A )CyYOrk Fores )CProduct Uno ) Repair Oetain Parta Order Number Erduser ImaiveData . O. DISC TERMS TADEPT X ^ IP CLAS4 SffE~OENCH VISfTS Part Number DD MM Y ~ B Purchaaed 000000000 . )ÓC~ ~~ ~ Sedal Number New Ra ; Sedi alNumber ~ )00( )C i i )C i )C i)0 )000( i )( i. )C )0 )000c i )( i 3( )0 )C )C )U )C i i X . )OOC -X i X ii ))Ce,. i) 0 .i )( ii )0 DOOC( i) 0 )00( e CUSTOMER SIGNATURE TOTAL AMOUNT (~O DM ` f M°°VDaY) C ) Final Approval \ HP VIENNA COPY