Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3273762: Smlouva o poskytnutí služby

Příloha a.ONE 80.000.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        From: Hlavac, Roman [mailto:XXXXX]
Sent: Wednesday, September 20, 2017 5:31 PM
To: Ing. Leona Slabochová 
Subject: RE: Objednávka

Dobrý den,

Děkuji za zaslanou objednávku, kterou tímto akceptujeme.

Souhlasíme se zveřejněním této objednávky v ISSR na dobu neurčitou.
Hezký den.

                                                                   Roman Hlaváč | Development Manager

                                                                           SoftwareONE Czech Republic s.r.o.
                                                                           Vyskočilova 1461/2a| 140 00 Praha 4
                                                                           Mobile: +420 XXXXX
                                                                           XXXXX| www.softwareone.cz

From: Ing. Leona Slabochová [XXXXX]
Sent: středa 20. září 2017 13:03
To: Hlavac, Roman 
Subject: Objednávka

Dobrý den,

na základě předchozí konzultace u Vás objednáváme níže uvedené.
Současně Vás žádám o akceptaci objednávky na můj email a vyslovení souhlasu viz. poslední věta v
objednávce.

Děkuji za spolupráci, s pozdravem

S pozdravem
Ing. Leona Slabochová
Vedoucí oddělení informatiky
Městský úřad Litoměřice
Mírové náměstí 15/7, 412 01 Litoměřice
T: +420 XXXXX
M: +420 XXXXX
E: XXXXX
W: www.litomerice.cz
FB: www.facebook.com/litomerice
           Městský úřad Litoměřice

           Odbor správní – oddělení informatiky

Vaše
značka:
Ze dne:

Vyřizuje:    Ing. Leona Slabochová               SoftwareOne CzechRepublic s.r.o.
Telefon:     +420 XXXXX                          Vyskočilova 1461/2a
Email:       XXXXX                               Praha4

Litoměřice 20.9.2017

Objednávka

Tímto u Vás objednáváme technickou pomoc pro nasazení Sharepoint/OneDrive a
dalších souvisejících služeb pro spolupráci uživatelů dostupných v prostředí MS
OFFICE365.
Smluvní cena bez DPH: 80 000 Kč

Předpokládaný rozsah činností:

• Identifikace oblastí
• Návrh klíčových scénářů
• Návrh řešení včetně postupu řešení, sada postupů
• Zavedení služby – konkrétní řešení pro vybrané skupiny uživatelů
• Řešení požadavků uživatelů
• Workshop na zařízeních a datech uživatelů
• Výsledná zpráva

Časový rámec: říjen – prosinec 2017

Dále Vás tímto informuji, že Město Litoměřice, jako povinný subjekt podle zákona
č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), potvrzuje, že pro platnost a
účinnost tohoto právního jednání splní povinnosti uložené uvedeným zákonem, tedy
že tuto objednávku zveřejní v ISRS.
Z uvedeného důvodu Vás žádám o potvrzení této objednávky, vyslovení souhlasu se
zveřejněním této objednávky v ISRS na dobu neurčitou a případné označení údajů,
které se neuveřejňují.
Tato objednávka nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv (ISRS).

S pozdravem

                                     Ing. Leona Slabochová
                                     vedoucí oddělení informatiky