Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3403150: objednávky - úklid

Příloha RS - SaJ a.s, dodatek č. 1.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ,                                                                                                             Dodabek č. Kb smbwě č. 16712006
       . . rcE
          - ,r"                    DODATEK Č.1

                    Kŕ  ke smlouvě o provádění úklidových prací ze dne

             l

Objednatel:                                           l.
                                            SMLUVNĹSTRANY
zastoupený:
lČ                      Nemocnice znojmo, příspěvková organizace
DIČ                     MUDr. Jana Janského 11, 669 02 Znojmo
bankovní spojení:       MUDr. Minoslavem Kavkou, MBA ředitekm
                        000 92 584
                        CZ00092584

                                                 číslo účtu

Zhotovitel:             Saj as.
                        Novodvorská 1010/14, 1420 10 Praha
zastoupený:             JUDr. Oto Jiroutem, předseda představenstva
                        Petrem Havlík, člen představenstva
lČ                      25643169
DIČ                     CZ 25643169
bankovní spojení:
identifikace:                                      číslo účtu
                        Obchodní rejstřík vedený u Krajského soudu v Praze, oddíl B, vložka5187

se dohodly na doplnění smlouvy o dílo č. 167/2006 v tomto znění:

                                                           ll.

l. Text čl.ll."Předmět smlouvy" odst. 11.1. se nahrazuje následujícím textem:

         Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje pmvádět pro objednatde úklidové práce v prostorách
         Nemocnice ZnoPno v souladu s obecně závaznými právními předpisy a hygienickými normami,
         zejména ph' dodíženi hygienických norem stanovených vyhláškou MZ ČR číslo 195/2005 Sb., o
         hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení, ve znění pozdějších předpisů, a
         vsou/adu s vnitřními pRedpisy objednatele a platným desinfekčním řádem (dále jen úklid) a
         objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení těchto prací odměnu ve yýši a za
         podmínek sjednaných níže touto smlouvou. Pkdmětem úklidu jsou uíčené prostoty jednotlivých
         pmcovišť Nemocnice znojmo. pksný seznam uklízených ploch po jednotlivých pracovištích je
         uveden vpříloze čísb 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy.

2. Text ČI. V.'Čas plnění' odst. V.1.1. se nahrazuje nás]edujÍcÍm textem:

         Práce piováděné 2x denně budou provedeny ne/í)ozděii do 10.00 a nejdříve po 12.00 a 2x
         týdně budou pmvedeny v úteíý a ve čtvrtek.

                                                                                                                                                 l
                                                                                                                                                 b

                                                                                                                                                                   shana: 1/7
                                                                                                                                       Dodatekč. l ke smlouvě Č.167ň006

3. Text čl.Vl."Cena" odst. Vl.1.1. se nahrazuje následujíchn textem:

          Celková cena za pravidelný denní úklid v pracovních dnech podle CL 1/, odst. /1.2. této
          smlouvyje stanovena

                   771 195,95 KČ měsíčně bez DPH
                   146 527,23 Kč měsíčně DPHse sazbou 19 %
                   917 723,18 KČ měsíčně vC. DPH
         Podrobný rozpis ročních a měsíčních cen za pravidelný úklid jednotlivých pracovišť'je uveden
          vpříloze č. la vpří/oze č. 2 této smlouW.

          Cena za pravidelný denní úklid vpracovních dnech podle ČI. /1, odst. /1, 2. této smlouvy bude
         zhotovitelem účtována měsíčně podle skutečně ptovedených prací. Účtován bude piavide/ný
         měsíční úklid pouze těch pmcovišt na kteľých byly ptáče skutečně provedeny. Faktura bude
         vpřľloze obsahovat seznam pmcovišť dle přílohy č.l, na kte/ých byl pravidelný úklid vdaném
         období proveden. Ráce nepíovedené z důvodu uzavřeni oddělení (nutno hlásit předem) se
         odečtou dle Yýměľya cenyza 1 m2 a HZS úklidu.

      dále text odst. Vl.2. se nahrazuje následujIckn textem:

         Cena za zhotovitelem dle této smlouvy poskytnutá plnění podle ČI. VI., odst.Vl.1.(cena za
         pmví'de/ný úklid a cena za dalšínepravidelnýúk/id) vsobě zahrnuje veškené nák/adyzhotovitele
         potrýbné ke kvalitnímu ,provedeni pmcí podle předmětu plnění včetně (nikoliv však pouze)
         nákiadů na čisticí, dezinrekčni a údtžbové pmstkdky úklidové nástroje a potkby, PVC sáčkya
         pytle, hygienické potňeby na vekjně přístupná WC dle přílohy číslo 5. (WC papír, mýdlo,
         papírové ručníky, deodomnty). p/bsný seznam veřejně přístupných WC s režimem doplňováni
         náplní je uveden vpří/oze číslo 5, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. Dále nákladů na
         používáni úklidových strojů a zařízeni, nákladů na obstarávání, pkpravu zařízení, mateňálů a
         dodávek, veškeíých správních poplatků, nákladů na schvalovací řízení, pkvod vlastnických
         práv, pojištěni, daní, cel správních poplatků, poplatků za provádění předepsaných zkoušek,
         zabezpečení pmhlášeni o shodě, cettifikátů a atestů všech mateňá/ů a prostibdků, veškeré
         provozní náklady zhotovitele, zisk a dph a jakékoliv další výdaje spojené s pnováděni prací
         podle pibdmětu plnění v této smlouvě uvedeného. Zhotovite/odpovídá za úplnost oceněníprací
         a dodávek.

4. Text č|.V||."P|atební podmínky" odst. VILI. se nahrazuje následujíchn textem:

         Cena za zhotovitelem dle této smlouvy poskytnutá plnění bude hrazena objednatelem na
         základě zhotovitekm vystavené faktuíy - daňového dokladu, Oblednate/ neposkytuje zálohy.
         Objednatel bude proplácet cenu provedených prací měsíčně zpětně na základě měsíčních
         faktur- taňových dokladů a to vsouladu s ČI. VI. odst. VL1J· /ä OdStr jV/.1.2. této sm/ouvypod/e
         zhotovite,'em skutečně provedených a vedoucími útvanů ob'ednate e (nebo jimi pověřenými
         osobami) potvtzených pracíSeznam vedoucích útvarů bude zhotoviteli objednatelem předán při
         podpisu tohoto dodatku. Další nepravidelný úklid bude potvrzen oprávněnou osobou
         objednatele vpřibze ke každé z faktur podpisem výkazu pmvedených prací na pracovištích
         objednatele. Ceny zhotovitelem skutečně povedených a zástupcem objednatele potvrzených
        prací budou účtovány zhotovitelem lx měsíčně, vždy k poslednímu kalendářnímu dni v měsíci.

                                             ,,,,,,,,,,/j
Dodatek č. 1 ke smlouvě č. 16712006

5. Text ČI. V|||."Převzeti provedených prací" odst. VIIL1. se nahrazuje následujicím textem:

         Převzetí provedených píaci za uplynulý kalendářní měsíc potvrdí vedoucí útvanů objednatele
         (nebo jimi pověřené osoby) na zhotovitelem zpracovaném výkazu skutečně provedených prací
         a yýkazu odpracovaných hodin u prací, které jsou účtovány na základě HZS.

6. Text čl,iX. "Povinnosti zhotovitele" odst. lX.2. se nahrazuje nás|edujícím textem:

         Zhotovitel je povinen zajistit pro plněni této smlouvy kvalifikovaný pracovni tým v dostatečném
         rozsahu. Jednotlivé činnosti dle této smlouvy je zhotovitel oprávněn zajišt'ovat výlučně svými
         zaměstnanci nebo osobami, které jsou vůči němu v obdobném jako zaměstnaneckém poměru
         (tito všichni dále jen výkonní pracovníci). Zhotovitel je povinen každého z výkonných pracovníků
         zaškolit, řádně poučit o náplni a rozsahu prováděné práce na jednotlivých pracovištích, o
         podmínkách BOZP a v dostatečném rozsahu jej seznámit s vnitihimi předpisy objednatele.

        dále text odst. lX.12. se nahrazuje nádedujícím textem:

        Zhotovitel je povinen pň plněni sjednaném touto smlouvou provést nutná opatřeni proti vzniku
         požáru, havárie e/ektňny případně vodovodního řadu a zabezpečit veškeré své činnosti tak,
         aby byly vždy dodržovány pňedpisy BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany a ochrany
         životního piostibdi, a to na ktenémko/iv místě aeálu Nemocnice Znojmo, na němž jsou plněny
        jeho úkoly. Zhotovitel se dále zavazuje veškeiý tříděný odpad' nacházející se vprostorách,
         vnichž provádí úklid, sbhat, třídit a ukládat na místech ktomu určených na jednotlivých
        pracovištích objédnatek.

7, Text čl.X. "Povinnosti objednatele' odst. X.2. se nahrazuje následujíckn textem:

         Po celou dobu platnosti této smlouvy se objednatel zavazuje poskytovat zhotoväeli potřebnou
         součinnost, a to včetně průběžného vyhodnocováni organizace a kvality zhotovitelem
        pmvedeného plnění. Vedoucí útvarů objednatele uvedeni v seznamu předaném zhotoviteli při
        podpisu tohoto dodatku (nebo jimi pověřené osoby), mohou vmimoíädných případech
        znečištění uklízených prostor yydat pokyn výkonným pmcovnikům zhotoviže/e povedení
         úklidových prací.

        dále text odst. X.5, se nahrazuje následujichn textem:

         Objednatel je oprávněn provádět kontrolu plnění zhotovitele, a to zejm. konůolu včasnosti;
        jakosti a rozsahu zhotovitelem uskutečněného plnění. Kontroly zaznamená na Výkazu ptáce za
         měsíc.

8. Text čl.Xl. "Záruka za plnění zhotovitele, smluvní sankce" odst. X.4. se nahrazuje následujicím
    textem:

         Vpřipadě pozitivních kontm/ních stěrů provedených objednatelem nebo hygienickou stanicí je
         zhotovitel povinen nepmdleně zajistit nápravu.

9. Text čl.Xll. "Doba trvání smlouvy, zánik smlouvy" se nahrazuje následujícím textem:

                                                                                                     l
                                                                                                    1/

                                                                                        strana: 3 /7 l
                                                                                                                                    Dodatek Č.1 ke smlouvě č. 167/20'06

         Xll,1. Termín zaháienip|něn/pod/e této smlouryje stanoven od 1. března 2006,
         X/l.2. Smlouva se uzavírá na dobu unätou do 28. února 2010.
         Xl/.3. Nedoiuči-li žádná ze stran nejméně 6 měsíců před uplynutím doby Oznámeni o

                  ukončeni smlouvy, smlouva se prodlužuje vždy o 12 měsíců.
         XIl.4.. Tato smlouva zaniká
         Xll.4,1. dohodou smluvních stran
         XIl.4.2. odstoupením od této smlouvy
         X//.4.3. uplynutím výpovědní doby
         Xll.4.4. prohlášením konkursu na majetek zhotovitele
         Xll.5. V případě opakovaného nebo dlouhodobého prodlení objednatele s placením faktuíy si

                  vyhrazuje zhotovitel právo cdstoupení od smlouvy ve smyslu § 344-351 Obchodního
                  zákoníku.
         Xl/.6. Odstoupeni je účinné okamžikem jeho doničení druhé smluvní straně, Vpřípadě
                  pochybností se má zato, že odstoupenibylo druhé smluvní shaně doručeno pátého dne
                  po jeho piokazatelném odeslání. V ostatním pro odstoupení platí příslušná ustanoveni
                  Obchodního zákoníku,
         Xll.7. Obě smluvní strany mohou smlOuvu písemně vypovědět bez udáni důvodů. výpovědní
                  lhůta je sjednána na 6 kalendářní měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce
                  nás/eduiícího po doručeni výpovědi. Vpř/padě pochybností se má zato, že Yýpověd'
                  byla druhé smluvní straně doručena pátého dne po jejím prokazatelném odesláni.

10, Text ČI. XIV. 'Ostatní ujednání" odst. XIV. 1. se nahrazuje následujichn textem:
         XlV.1. V případě že objednatel do 10. dne měsíce sdělí zhotoviteli změny v požadavcích na
                  nozsah úklidu (změny yýměr uklízených pbch, změny četnosti úklidu a podobně ), je
                  zhotovitel povinen od 1. dne náskduj/cího měsíce tyto požadavky akceptovat.
                  Ziněny a doplňkytéto smbuyy budou pmvedeny vždy písemnou fomou číslovanými
                  dodatky ke smlouvě.

11. Text ČI. XIV. "Ostatní ujednáni" odst. XIV, 3. se doplňuje. o přílohu č. 5, která je nedňnou součástí
tohoto dodatku

          Příloha č. 5 Seznam veibjných wc a četnost doplňováni náplnihygienických systémů

12. Text ČI. XIV. "Ostatní ujednání" odst. XIV. 5. se nahrazuje následujíckn textem:

         Ph' tea/izaci plnění této smbuVyjsou za každou smluvní stranu oprávněnyjednat tyto osoby:

                  za Objednatele:

                                                                        ,t'|'
                                                                          \
7                                                          Dodatek č. 1 ke smlouvě č. 167/2006

                            za Zhotovitele:

                                            pověíbný zástupce dodavatek

                                                        Ill.
Dodatek je vyhotoven ve 3 stejnopisech, z nichž 2 obdäí objednatel a 1 zhotovitel.

Ve znoj        3 'ů'O,C                      V P,,,,, d,,
             mo,
    Nem
             VKA,MBA                                         JUOr Oto Jůout
       pňsp  e                                             předseda představenstva
MUDr. Mir
MUD,.Jan,j

          z

  MUDr.
      ředi

                                                                                                /}'/"'
                                                                                               I:'

                                                                                    strana: 5 ĺ 7 "
'Fr                                                                  Dodatek Č.1 ke smlouvě č. 167/2006

          Příloha č. 5 ke smlouvě č. 167/2006

Seznam veřejných wc a četnost doplňováni náplní hygienických systémů

         3 patro -/ředitelství/- 2x papír, lx ručníky, lx mýdlo
         1 patro- lproti RDG/- 2x papír, 2x ručníky, 2x mýdlo
         1 patro- lu chirurgie poLl- 2x papír, lx ručníky, lx mýdlo
         1 patro - lu CPl- 2x papír, 2x ručníky, 2x mýdlo
         přízemí - lu lékárnyl- 8x papír, 4x mýdlo, 4x ručníky
         šatny zaměstnanci - 5x papír, 5x mýdlo, 5x ručníky
         9 patro- lu jídelnyl- lx papír, 2x mýdlo

Dop|ňování prováděno 2x týdně.

                                                                      .hn..6/7                           '.)
                                                                                                                                 Dodatekč. 1 ke smlouvě Č.16712006

                            Evidenční karta úklidu WC

Datum Prúo. kvleidduení Dop|ne.nl. systé.mu, Doba provedeni. praci. zamPě.osdtpniasnce

       1
       2
       3
       4
       5
       6
       7
       8
       9
      10
      11
      12
      13
      14
      15
      16
     17
     18
     19
     20
     21
     22
     23
     24
     25
     26
     27
     28
     29
     30
     31

                                                                                                                                                              strana: 7/7