Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
, Dodabek č. Kb smbwě č. 16712006 . . rcE - ,r" DODATEK Č.1 Kŕ ke smlouvě o provádění úklidových prací ze dne l Objednatel: l. SMLUVNĹSTRANY zastoupený: lČ Nemocnice znojmo, příspěvková organizace DIČ MUDr. Jana Janského 11, 669 02 Znojmo bankovní spojení: MUDr. Minoslavem Kavkou, MBA ředitekm 000 92 584 CZ00092584 číslo účtu Zhotovitel: Saj as. Novodvorská 1010/14, 1420 10 Praha zastoupený: JUDr. Oto Jiroutem, předseda představenstva Petrem Havlík, člen představenstva lČ 25643169 DIČ CZ 25643169 bankovní spojení: identifikace: číslo účtu Obchodní rejstřík vedený u Krajského soudu v Praze, oddíl B, vložka5187 se dohodly na doplnění smlouvy o dílo č. 167/2006 v tomto znění: ll. l. Text čl.ll."Předmět smlouvy" odst. 11.1. se nahrazuje následujícím textem: Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje pmvádět pro objednatde úklidové práce v prostorách Nemocnice ZnoPno v souladu s obecně závaznými právními předpisy a hygienickými normami, zejména ph' dodíženi hygienických norem stanovených vyhláškou MZ ČR číslo 195/2005 Sb., o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení, ve znění pozdějších předpisů, a vsou/adu s vnitřními pRedpisy objednatele a platným desinfekčním řádem (dále jen úklid) a objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení těchto prací odměnu ve yýši a za podmínek sjednaných níže touto smlouvou. Pkdmětem úklidu jsou uíčené prostoty jednotlivých pmcovišť Nemocnice znojmo. pksný seznam uklízených ploch po jednotlivých pracovištích je uveden vpříloze čísb 1, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. 2. Text ČI. V.'Čas plnění' odst. V.1.1. se nahrazuje nás]edujÍcÍm textem: Práce piováděné 2x denně budou provedeny ne/í)ozděii do 10.00 a nejdříve po 12.00 a 2x týdně budou pmvedeny v úteíý a ve čtvrtek. l b shana: 1/7 Dodatekč. l ke smlouvě Č.167ň006 3. Text čl.Vl."Cena" odst. Vl.1.1. se nahrazuje následujíchn textem: Celková cena za pravidelný denní úklid v pracovních dnech podle CL 1/, odst. /1.2. této smlouvyje stanovena 771 195,95 KČ měsíčně bez DPH 146 527,23 Kč měsíčně DPHse sazbou 19 % 917 723,18 KČ měsíčně vC. DPH Podrobný rozpis ročních a měsíčních cen za pravidelný úklid jednotlivých pracovišť'je uveden vpříloze č. la vpří/oze č. 2 této smlouW. Cena za pravidelný denní úklid vpracovních dnech podle ČI. /1, odst. /1, 2. této smlouvy bude zhotovitelem účtována měsíčně podle skutečně ptovedených prací. Účtován bude piavide/ný měsíční úklid pouze těch pmcovišt na kteľých byly ptáče skutečně provedeny. Faktura bude vpřľloze obsahovat seznam pmcovišť dle přílohy č.l, na kte/ých byl pravidelný úklid vdaném období proveden. Ráce nepíovedené z důvodu uzavřeni oddělení (nutno hlásit předem) se odečtou dle Yýměľya cenyza 1 m2 a HZS úklidu. dále text odst. Vl.2. se nahrazuje následujIckn textem: Cena za zhotovitelem dle této smlouvy poskytnutá plnění podle ČI. VI., odst.Vl.1.(cena za pmví'de/ný úklid a cena za dalšínepravidelnýúk/id) vsobě zahrnuje veškené nák/adyzhotovitele potrýbné ke kvalitnímu ,provedeni pmcí podle předmětu plnění včetně (nikoliv však pouze) nákiadů na čisticí, dezinrekčni a údtžbové pmstkdky úklidové nástroje a potkby, PVC sáčkya pytle, hygienické potňeby na vekjně přístupná WC dle přílohy číslo 5. (WC papír, mýdlo, papírové ručníky, deodomnty). p/bsný seznam veřejně přístupných WC s režimem doplňováni náplní je uveden vpří/oze číslo 5, která tvoří nedílnou součást této smlouvy. Dále nákladů na používáni úklidových strojů a zařízeni, nákladů na obstarávání, pkpravu zařízení, mateňálů a dodávek, veškeíých správních poplatků, nákladů na schvalovací řízení, pkvod vlastnických práv, pojištěni, daní, cel správních poplatků, poplatků za provádění předepsaných zkoušek, zabezpečení pmhlášeni o shodě, cettifikátů a atestů všech mateňá/ů a prostibdků, veškeré provozní náklady zhotovitele, zisk a dph a jakékoliv další výdaje spojené s pnováděni prací podle pibdmětu plnění v této smlouvě uvedeného. Zhotovite/odpovídá za úplnost oceněníprací a dodávek. 4. Text č|.V||."P|atební podmínky" odst. VILI. se nahrazuje následujíchn textem: Cena za zhotovitelem dle této smlouvy poskytnutá plnění bude hrazena objednatelem na základě zhotovitekm vystavené faktuíy - daňového dokladu, Oblednate/ neposkytuje zálohy. Objednatel bude proplácet cenu provedených prací měsíčně zpětně na základě měsíčních faktur- taňových dokladů a to vsouladu s ČI. VI. odst. VL1J· /ä OdStr jV/.1.2. této sm/ouvypod/e zhotovite,'em skutečně provedených a vedoucími útvanů ob'ednate e (nebo jimi pověřenými osobami) potvtzených pracíSeznam vedoucích útvarů bude zhotoviteli objednatelem předán při podpisu tohoto dodatku. Další nepravidelný úklid bude potvrzen oprávněnou osobou objednatele vpřibze ke každé z faktur podpisem výkazu pmvedených prací na pracovištích objednatele. Ceny zhotovitelem skutečně povedených a zástupcem objednatele potvrzených prací budou účtovány zhotovitelem lx měsíčně, vždy k poslednímu kalendářnímu dni v měsíci. ,,,,,,,,,,/j Dodatek č. 1 ke smlouvě č. 16712006 5. Text ČI. V|||."Převzeti provedených prací" odst. VIIL1. se nahrazuje následujicím textem: Převzetí provedených píaci za uplynulý kalendářní měsíc potvrdí vedoucí útvanů objednatele (nebo jimi pověřené osoby) na zhotovitelem zpracovaném výkazu skutečně provedených prací a yýkazu odpracovaných hodin u prací, které jsou účtovány na základě HZS. 6. Text čl,iX. "Povinnosti zhotovitele" odst. lX.2. se nahrazuje nás|edujícím textem: Zhotovitel je povinen zajistit pro plněni této smlouvy kvalifikovaný pracovni tým v dostatečném rozsahu. Jednotlivé činnosti dle této smlouvy je zhotovitel oprávněn zajišt'ovat výlučně svými zaměstnanci nebo osobami, které jsou vůči němu v obdobném jako zaměstnaneckém poměru (tito všichni dále jen výkonní pracovníci). Zhotovitel je povinen každého z výkonných pracovníků zaškolit, řádně poučit o náplni a rozsahu prováděné práce na jednotlivých pracovištích, o podmínkách BOZP a v dostatečném rozsahu jej seznámit s vnitihimi předpisy objednatele. dále text odst. lX.12. se nahrazuje nádedujícím textem: Zhotovitel je povinen pň plněni sjednaném touto smlouvou provést nutná opatřeni proti vzniku požáru, havárie e/ektňny případně vodovodního řadu a zabezpečit veškeré své činnosti tak, aby byly vždy dodržovány pňedpisy BOZP, hygieny práce, protipožární ochrany a ochrany životního piostibdi, a to na ktenémko/iv místě aeálu Nemocnice Znojmo, na němž jsou plněny jeho úkoly. Zhotovitel se dále zavazuje veškeiý tříděný odpad' nacházející se vprostorách, vnichž provádí úklid, sbhat, třídit a ukládat na místech ktomu určených na jednotlivých pracovištích objédnatek. 7, Text čl.X. "Povinnosti objednatele' odst. X.2. se nahrazuje následujíckn textem: Po celou dobu platnosti této smlouvy se objednatel zavazuje poskytovat zhotoväeli potřebnou součinnost, a to včetně průběžného vyhodnocováni organizace a kvality zhotovitelem pmvedeného plnění. Vedoucí útvarů objednatele uvedeni v seznamu předaném zhotoviteli při podpisu tohoto dodatku (nebo jimi pověřené osoby), mohou vmimoíädných případech znečištění uklízených prostor yydat pokyn výkonným pmcovnikům zhotoviže/e povedení úklidových prací. dále text odst. X.5, se nahrazuje následujichn textem: Objednatel je oprávněn provádět kontrolu plnění zhotovitele, a to zejm. konůolu včasnosti; jakosti a rozsahu zhotovitelem uskutečněného plnění. Kontroly zaznamená na Výkazu ptáce za měsíc. 8. Text čl.Xl. "Záruka za plnění zhotovitele, smluvní sankce" odst. X.4. se nahrazuje následujicím textem: Vpřipadě pozitivních kontm/ních stěrů provedených objednatelem nebo hygienickou stanicí je zhotovitel povinen nepmdleně zajistit nápravu. 9. Text čl.Xll. "Doba trvání smlouvy, zánik smlouvy" se nahrazuje následujícím textem: l 1/ strana: 3 /7 l Dodatek Č.1 ke smlouvě č. 167/20'06 Xll,1. Termín zaháienip|něn/pod/e této smlouryje stanoven od 1. března 2006, X/l.2. Smlouva se uzavírá na dobu unätou do 28. února 2010. Xl/.3. Nedoiuči-li žádná ze stran nejméně 6 měsíců před uplynutím doby Oznámeni o ukončeni smlouvy, smlouva se prodlužuje vždy o 12 měsíců. XIl.4.. Tato smlouva zaniká Xll.4,1. dohodou smluvních stran XIl.4.2. odstoupením od této smlouvy X//.4.3. uplynutím výpovědní doby Xll.4.4. prohlášením konkursu na majetek zhotovitele Xll.5. V případě opakovaného nebo dlouhodobého prodlení objednatele s placením faktuíy si vyhrazuje zhotovitel právo cdstoupení od smlouvy ve smyslu § 344-351 Obchodního zákoníku. Xl/.6. Odstoupeni je účinné okamžikem jeho doničení druhé smluvní straně, Vpřípadě pochybností se má zato, že odstoupenibylo druhé smluvní shaně doručeno pátého dne po jeho piokazatelném odeslání. V ostatním pro odstoupení platí příslušná ustanoveni Obchodního zákoníku, Xll.7. Obě smluvní strany mohou smlOuvu písemně vypovědět bez udáni důvodů. výpovědní lhůta je sjednána na 6 kalendářní měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce nás/eduiícího po doručeni výpovědi. Vpř/padě pochybností se má zato, že Yýpověd' byla druhé smluvní straně doručena pátého dne po jejím prokazatelném odesláni. 10, Text ČI. XIV. 'Ostatní ujednání" odst. XIV. 1. se nahrazuje následujichn textem: XlV.1. V případě že objednatel do 10. dne měsíce sdělí zhotoviteli změny v požadavcích na nozsah úklidu (změny yýměr uklízených pbch, změny četnosti úklidu a podobně ), je zhotovitel povinen od 1. dne náskduj/cího měsíce tyto požadavky akceptovat. Ziněny a doplňkytéto smbuyy budou pmvedeny vždy písemnou fomou číslovanými dodatky ke smlouvě. 11. Text ČI. XIV. "Ostatní ujednáni" odst. XIV, 3. se doplňuje. o přílohu č. 5, která je nedňnou součástí tohoto dodatku Příloha č. 5 Seznam veibjných wc a četnost doplňováni náplnihygienických systémů 12. Text ČI. XIV. "Ostatní ujednání" odst. XIV. 5. se nahrazuje následujíckn textem: Ph' tea/izaci plnění této smbuVyjsou za každou smluvní stranu oprávněnyjednat tyto osoby: za Objednatele: ,t'|' \ 7 Dodatek č. 1 ke smlouvě č. 167/2006 za Zhotovitele: pověíbný zástupce dodavatek Ill. Dodatek je vyhotoven ve 3 stejnopisech, z nichž 2 obdäí objednatel a 1 zhotovitel. Ve znoj 3 'ů'O,C V P,,,,, d,, mo, Nem VKA,MBA JUOr Oto Jůout pňsp e předseda představenstva MUDr. Mir MUD,.Jan,j z MUDr. ředi /}'/"' I:' strana: 5 ĺ 7 " 'Fr Dodatek Č.1 ke smlouvě č. 167/2006 Příloha č. 5 ke smlouvě č. 167/2006 Seznam veřejných wc a četnost doplňováni náplní hygienických systémů 3 patro -/ředitelství/- 2x papír, lx ručníky, lx mýdlo 1 patro- lproti RDG/- 2x papír, 2x ručníky, 2x mýdlo 1 patro- lu chirurgie poLl- 2x papír, lx ručníky, lx mýdlo 1 patro - lu CPl- 2x papír, 2x ručníky, 2x mýdlo přízemí - lu lékárnyl- 8x papír, 4x mýdlo, 4x ručníky šatny zaměstnanci - 5x papír, 5x mýdlo, 5x ručníky 9 patro- lu jídelnyl- lx papír, 2x mýdlo Dop|ňování prováděno 2x týdně. .hn..6/7 '.) Dodatekč. 1 ke smlouvě Č.16712006 Evidenční karta úklidu WC Datum Prúo. kvleidduení Dop|ne.nl. systé.mu, Doba provedeni. praci. zamPě.osdtpniasnce 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 strana: 7/7