Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ II. VÝZVA Č. j.: UPCR-OP-2017/28590-20172311 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Ostravě, Kontaktní pracoviště Opava Zastoupený: Ing. Jarmilou Mateřankovou Žadatel: BENKO KLIMA s. r.o. IČO: 25822152 Zastoupený: Ing. Kateřina Grygová Vážená paní, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost reg. č. POVEZ/2/2017/006928 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnotící komise ze dne 18.8.2017 schválena Úřadem práce České republiky – krajskou pobočkou v Ostravě v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity: EPLAN školení experience Název: 79 000 Kč Schválená výše nákladů dle HK: 67 150 Kč Maximální příspěvek na vzdělávací aktivitu: Výuka: 69 h Závěrečná zkouška: 3 h Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně 1 ověření získaných znalostí a 0 dovedností): 72 h 3.7.2017 – 29.6.2018 Počet zapojených zaměstnanců: Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: Předpokládaný termín realizace: Příspěvek na mzdové náklady: 18 000 Kč Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, musí být poptávána pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Do režimu „de minimis“ bude započtena pouze skutečně vyplacená podpora ze strany ÚP ČR, nejvýše tedy částka odpovídající výše uvedenému maximálnímu příspěvku na vzdělávací aktivitu. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se žadatel zavazuje v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.czve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity. Dále se žadatel zavazuje provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 28.1.2018 předložit Úřadu práce České republiky – krajské pobočce v Ostravě, kontaktní pracoviště Opava kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce ČR o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. V Opavě dne: 30.8.2017 ---------------------------------- Ing. Jarmila Mateřanková ředitelka kontaktního pracoviště Opava Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Ostravě Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Žádost o příspěvek na úhradu nákladů zabezpečení vzdělávací aktivity (dále jen „žádost“) byla zkontrolována z hlediska splnění formálních náležitostí. Věcné hodnocení bylo provedeno dle aktuální podrobné metodiky věcného hodnocení včetně hodnotících subkritérií a specifikace bodové škály na základě podkladů a informací, které uvedl žadatel v žádosti. V rámci věcného hodnocení byla mimo jiné posouzena předpokládaná výše nákladů na vzdělávací aktivitu i předpokládaná výše mzdových nákladů vzdělávaného zaměstnance. Na základě porovnání s cenami v místě a čase obvyklými a na základě stanovených mzdových limitů, byla navržena maximální výše příspěvku jak na vzdělávací aktivitu, tak na mzdové náklady vzdělávaného zaměstnance. Žádost byla po provedeném hodnocení s úpravou maximální výše příspěvku shledána jako hospodárná, efektivní a účelná pro žadatele i navrženého účastníka a je doporučena hodnotící komisi ke schválení. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053