Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 3 Spis. znak C.2.2. – S10 Zimní údržba se provádí na území statutárního města Olomouce vč. integrovaných obcí. Specifickou oblastí je území místních částí Svatý Kopeček, Radíkov, Lošov a Droždín. Jde o oblast s vyšší nadmořskou výškou s odlišnými povětrnostními podmínkami a způsobem realizace zimní údržby. Zimní držba chodníků, schodů, ramp a autobusových zastávek MHD a IDOS v místních částech Svatý Kopeček, Radíkov, Lošov a Droždín 1.1. V této části jde o komplexní zimní údržbu chodníků, schodů, ramp a autobusových zastávek IDOS a MHD. 1.2. Dodavatel zde mimo jiné: · rozmisťuje nádoby na ruční posyp s posypovým materiálem a provádí jeho průběžné doplňování, · sleduje vývoj povětrnostní situace a provádí kontrolní jízdy na zjištění stavu sjízdnosti komunikací, · povětrností situaci a kontrolních jízdách informuje dispečera ZÚ a vede záznamy v provozním deníku. 1.3. Prováděním zimní údržby vybraných komunikací pro pěší - chodníků, schodů, ramp se rozumí v první řadě o odstranění napadané vrstvy sněhu a to odmetením, odplužením nebo shrabováním sněhu dle významu chodníku v minimální šířce 1,2 metru. 1.4. Při shrabání sněhu z chodníků se současně i odstraňuje nahrnutá hrázka z pluhování silnic u stanovišť kontejnerů odpadového hospodářství. 1.5. Celková výměra chodníků v této části veřejné zakázky je PLOCHY CHODNÍKŮ [m2] OBLAST 6 674 SVATÝ KOPEČEK 1 517 RADÍKOV 1 364 LOŠOV 3 212 DROŽDÍN 12 767 CELKEM 2.1. Provádění komplexní zimní údržby autobusových zastávek zahrnuje v první řadě odhrabání, odplužení nebo strojní (ruční) odmetení sněhu. 2.2. Zásadně se jedná o celý prostor autobusové zastávky včetně případných propojovacích chodníků k hlavnímu páteřnímu chodníku, odstranění nahrnutého sněhu ze silnice k nástupní hraně po celé délce zastávky včetně výjezdových klínů. 2.3. Počet autobusových zastávek je 21, celková výměra ošetřovaných ploch je 453 m2. 3.1. Při slabé vrstvě sněhu (do 3 cm), který namrzá, nebo se ušlapává, nebo při vytváření náledí, se provádí posyp inertním materiálem frakce 2 - 4 nebo 4 - 8 a to v množství do 160 gramů na m2. 3.2. Výjimečně, při spadu mrznoucího deště a pouze na příkaz směnového dispečera, může být používán chemický prostředek, tzn. posypová sůl, v maximálním množství 20 gramů na m2. 4.1. Požadavky na dodavatele: - vyžaduje se místní znalost terénu a časová dostupnost mechanizace; - výjezd na zásah do 2 hodin od telefonické výzvy směnového dispečera zadavatele ve všechny kalendářní dny včetně SO, NE a svátků; - časová lhůta ošetření od doby výjezdu: · 6 hodin pro ošetření nástupní hrany v šířce 1 m u všech zastávek, · 12 hodin pro ošetření a úklid na celé ploše zastávek, · 24 hodin pro ošetření chodníků, schodů a ramp, · časovou posloupnost určí vedoucí zimní údržby nebo dispečer. 5.1. Uvedené výměry udržovaných ploch a počty zastávek se mohou v průběhu plnění zakázky změnit do 10% původních výměr. Termín plnění zakázky Zadavatel požaduje plnění zakázky od 1.11.2017 do 31.3.2018 Požadavek na minimální vybavení dodavatele Minimální úroveň vybavení dodavatele pro realizaci zakázky je popsána v zadávací dokumentaci jako jeden z kvalifikačních předpokladů (čl. 9. odst. 5. výzvy k podání nabídek). Tato minimální úroveň je pro dodavatele závazná a její prokázání je nutné pro splnění kvalifikace pro tuto veřejnou zakázku. ROZSAH A PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ ZIMNÍ ÚDRŽBY ČÁST 2 Veřejná zakázka 02/VZ/17 PROVÁDĚNÍ VYBRANÝCH ČINNOSTÍ ZIMNÍ ÚDRŽBY V OLOMOUCI 1 2