Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3469482: SoD ZÚ část 2

Příloha SoD ZÚ část 2 př 3.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 3 
Spis. znak C.2.2. – S10



Zimní údržba se provádí na území statutárního města Olomouce vč. integrovaných obcí. Specifickou oblastí je území místních částí Svatý Kopeček, Radíkov, Lošov a Droždín. Jde o oblast s vyšší nadmořskou výškou s odlišnými povětrnostními podmínkami a způsobem realizace zimní údržby. 
Zimní držba chodníků, schodů, ramp a  autobusových zastávek MHD a IDOS v místních částech Svatý Kopeček, Radíkov, Lošov a Droždín
1.1. V této části jde o komplexní zimní údržbu chodníků, schodů, ramp a autobusových zastávek IDOS a MHD. 
1.2. Dodavatel zde mimo jiné:

· rozmisťuje nádoby na ruční posyp s posypovým materiálem a provádí jeho průběžné doplňování,

· sleduje vývoj povětrnostní situace a provádí kontrolní jízdy na zjištění stavu sjízdnosti komunikací,

· povětrností situaci a kontrolních jízdách informuje dispečera ZÚ a vede záznamy v provozním deníku.

1.3. Prováděním zimní údržby vybraných komunikací pro pěší - chodníků, schodů, ramp se rozumí v první řadě o odstranění napadané vrstvy sněhu a to odmetením, odplužením nebo shrabováním sněhu dle významu chodníku v minimální šířce 1,2 metru. 
1.4. Při shrabání sněhu z chodníků se současně i odstraňuje nahrnutá hrázka z pluhování silnic u stanovišť kontejnerů odpadového hospodářství.
1.5. Celková výměra chodníků v této části veřejné zakázky je 

	PLOCHY CHODNÍKŮ [m2] 
	OBLAST
	 

	  6 674
	SVATÝ KOPEČEK

	  1 517
	RADÍKOV
	 

	  1 364
	LOŠOV
	
	 

	  3 212
	DROŽDÍN
	 

	12 767
	CELKEM


2.1. Provádění komplexní zimní údržby autobusových zastávek zahrnuje v první řadě odhrabání, odplužení nebo strojní (ruční) odmetení sněhu. 
2.2. Zásadně se jedná o celý prostor autobusové zastávky včetně případných propojovacích chodníků k hlavnímu páteřnímu chodníku, odstranění nahrnutého sněhu ze silnice k nástupní hraně po celé délce zastávky včetně výjezdových klínů.
2.3. Počet autobusových zastávek je 21, celková výměra ošetřovaných ploch je 453 m2.

3.1. Při slabé vrstvě sněhu (do 3 cm), který namrzá, nebo se ušlapává, nebo při vytváření náledí, se provádí posyp inertním materiálem frakce 2 - 4 nebo 4 - 8 a to v množství do 160 gramů na m2. 
3.2. Výjimečně, při spadu mrznoucího deště a pouze na příkaz směnového dispečera, může být používán chemický prostředek, tzn. posypová sůl, v maximálním množství 20 gramů na m2.
4.1. Požadavky na dodavatele:

-
vyžaduje se místní znalost terénu a časová dostupnost mechanizace;

-
výjezd na zásah do 2 hodin od telefonické výzvy směnového dispečera zadavatele ve všechny kalendářní dny včetně SO, NE a svátků;

-
časová lhůta ošetření od doby výjezdu:

· 6 hodin pro ošetření nástupní hrany v šířce 1 m u všech zastávek,
· 12 hodin pro ošetření a úklid na celé ploše zastávek,
· 24 hodin pro ošetření chodníků, schodů a ramp,

· časovou posloupnost určí vedoucí zimní údržby nebo dispečer.

5.1.
Uvedené výměry udržovaných ploch a počty zastávek se mohou v průběhu plnění zakázky změnit do 10% původních výměr.

Termín plnění zakázky

Zadavatel požaduje plnění zakázky od 1.11.2017 do 31.3.2018
Požadavek na minimální vybavení dodavatele

Minimální úroveň vybavení dodavatele pro realizaci zakázky je popsána v zadávací dokumentaci jako jeden z kvalifikačních předpokladů (čl. 9. odst. 5. výzvy k podání nabídek). Tato minimální úroveň je pro dodavatele závazná a její prokázání je nutné pro splnění kvalifikace pro tuto veřejnou zakázku. 













































ROZSAH A PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ ZIMNÍ ÚDRŽBY


ČÁST 2








Veřejná zakázka


02/VZ/17  PROVÁDĚNÍ VYBRANÝCH ČINNOSTÍ ZIMNÍ ÚDRŽBY V OLOMOUCI










1



2