Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3475774: Smlouva o poskytnutí dotace SDO/OSOV/344/17 - RYBKA - Tábor, z.s.

Příloha KUJCP01GLJ3W.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01GLJ3W*

                                                                                                    KUJCP01GLJ3W

                                          Smlouva o poskytnutí dotace
                                                 č. SDO/OSOV/344/17

    uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů a §
     10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                    předpisů

                                                                                       I.

                                                             Úvodní ustanovení

 1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým
     usnesením č. 299/2017/ZK-8 ze dne 21. 9. 2017 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích,
     ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
     územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech")
     a ve smyslu směrnice Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje
     pro poskytování veřejné finanční podpory, o poskytnutí dotace v souvislosti s plněním závazku veřejné
     služby ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

2. Smlouva je uzavřena v souladu s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití
     čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby
     za závazek veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného
     hospodářského zájmu. Příjemce přijal závazek veřejné služby akceptací samostatného dokumentu
     Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského zájmu, konkrétně k zajištění
     dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu základních činností na území kraje (dále jen
     “Pověření") a to na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy sociálních služeb, na které
    je dle této smlouvy dotace poskytována.

3. Pravidla a podmínky pro poskytnutí, čerpání, kontrolu, finanční vypořádání a vyúčtování dotace jsou
     stanovena v Dodatku č. 1 k Metodice pro poskytování účelové dotace dle §101 a zákona č. 108/2006 Sb.,
     o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách") z rozpočtu
     Jihočeského kraje poskytovatelům sociálních služeb v roce 2017 (dále jen „Dodatek"),
     který je pro příjemce závazný.

                                                                                 II.
                                                   Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

    Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
    IČO: 70890650
    Zastoupený: Mgr. Zdeňkem Dvořákem, náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené
    hejtmankou kraje dne 22. 6. 2017
    Bankovní účet: 94-3126231/0710

    dále jako „poskytovatel

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

    RYBKA - Tábor, z.s., Čsl. armády 925/33, 390 03 Tábor
    IČO: 69113602
    Zastoupený: Ivanou Turkovou, předsedkyní spolku
    Bankovní účet: 189114019/0600

    dále jako „příjemce".

                                                                        III.
                         Charakter a účel dotace, doba, v níž má být účelu dotace dosaženo

1. Dotace z rozpočtu poskytovatele je příjemci poskytována jako součást vyrovnávací platby v souvislosti
     s jeho plněním závazku veřejné služby (dále jen „dotace"). Dotace se poskytuje jako neinvestiční.

2. Účelem dotace je spolufinancování nákladů na navýšení platů / mezd, které souvisí se zajišťováním
     základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. v odst. 1 smlouvy, a to pouze
     v rozsahu dle platného Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně
     o sociálních službách a rozsah úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí
     některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

                                                                        1
3. Dotace se neposkytuje na:
     a) zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
     b) úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče
          je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších
           předpisů.

4. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1.7. 2017 do 31. 12. 2017, přičemž toto datum je
     konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

                                                                          IV.
                                                  Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
     a) pro druh sociální služby: sociálně aktivizační služby pro seniory a osoby se zdravotním postižením,
          identifikátor: 6991625, v rozsahu dle Pověření č. OSVZ/121/2016, Příloha č. 1, ve znění pozdějších
          dodatků, ve výši 55.000 Kč.

2. Dotace bude vyplacena po uzavření smlouvy jedinou splátkou ve výši 100 % přiznané dotace nejpozději
     do 15. 11.2017.

3. Vznikne-li v průběhu kalendářního roku podezření na porušení rozpočtové kázně na straně příjemce
     ve smyslu zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, je poskytovatel oprávněn příjemci
     pozastavit vyplácení dotace. Tato skutečnost bude příjemci oznámena dopisem vedoucího odboru
     sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje, a to neprodleně po vzniku podezření na porušení
     rozpočtové kázně. V případě, že příjemce vše dostatečně vysvětlí a doloží a podezření se tím stane
     bezpředmětné, budou pozastavené splátky dotace příjemci uvolněny.

                                                                          V.
                                                            Ustanovení o DPH

1. Sociální služby dle čl. IV. odst. 1 smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty dle § 59 zákona
     č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, tzn. nelze uplatnit nárok
     na odpočet daně z přidané hodnoty na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce daně z přidané
     hodnoty nemá žádný vliv na výši dotace ani na její čerpání.

                                                                       VI.
                             Uznatelné a neuznatelné náklady, čerpání dotace dle rozpočtu

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu nákladů na navýšení platů / mezd, které souvisí
     s činnostmi dle čl. III odst. 2 smlouvy.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující
     obecná hlediska, zejména musí:
     a) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení,
           především efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům),
           opodstatněnosti a hospodárnosti, a jejich výše nepřesahuje obvyklou výši v daném místě a čase,
     b) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
           prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce,
     c) být uvedené příjemcem v rozpočtu služby v jeho žádosti o dotaci (ve sloupci “Z toho prostřednictvím
           kraje").

3. Uznatelné osobní náklady jsou
    a) částky navýšení platů zaměstnancům v pracovním poměru ve 2. pololetí 2017 a to maximálně o 23 %
          z výše platových tarifů pracovníků v přímé péči a maximálně o 9,4 % z výše platových tarifů ostatních
          pracovníků platných před účinností nařízení vlády č. 168/2017, kterým se mění nařízení vlády
          č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění
          pozdějších předpisů,
    b) částky navýšení měsíčních mezd zaměstnanců v pracovním poměru ve 2. pololetí 2017
          a to maximálně o 23 % v případě mezd pracovníků v přímé péči a maximálně o 9,4 % v případě
          mezd ostatních pracovníků nebo jednorázové (pololetní) odměny zaměstnancům v pracovním
          poměru vypočtené stejným způsobem,
    c) částky navýšení zákonného sociálního pojištění (náklady na pojištění, které je příjemce dotace
          povinen podle zvláštních právních předpisů hradit na sociální zabezpečení a veřejné zdravotní

                                                                         2
          pojištění) a zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo
          nemoci z povolání, které souvisejí s navýšením platů / mezd dle písm. a) a písm. b) tohoto odstavce.

4. Neuznatelné osobní náklady jsou ostatní osobní náklady (odměny z dohod o pracovní činnosti a z dohod
      o provedení práce).

5. Veškeré provozní náklady jsou neuznatelné.

6. Čerpání dotace v položce “pracovní smlouvy" rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částku uvedenou
      pro tuto položku v žádosti o dotaci ve sloupci “Požadovaná dotace", v případě, že tato částka byla
      v průběhu hodnocení žádosti korigována poskytovatelem z důvodu jejich neuznatelnosti nebo
      nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částku po korekcích. Změny v čerpání dotace se nepřipouští.

                                                                          VII.
                            Povinnosti příjemce, vyúčtování a vypořádání dotace, kontrola

1. Příjemce je při čerpání dotace a zajišťování prokazatelnosti čerpání povinen:

    a) použít dotaci pouze k účelu, na který mu byla poskytnuta, v souladu s údaji v žádosti a zároveň
          dodržet podmínky uvedené v či. III. a VI. této smlouvy,

    b) vést své účetnictví dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění, a vést je tak,
          aby nejpozději ke dni účetní závěrky byly vedeny odděleně všechny náklady a výnosy spojené
          s poskytováním konkrétní sociální služby určené identifikátorem (číselné označení sociální služby
          v registru poskytovatelů sociálních služeb), a to v rozsahu základních činností (bez zahrnutí
          případných fakultativních služeb), k tomu může využít např. analytických účtů, účetních středisek,
          zakázky, apod.,

    c) v rámci odděleného účtování konkrétní sociální služby dle předchozího odstavce zajistit v účetnictví
          oddělené účtování nákladů a výnosů dle jednotlivých zdrojů financování (např. pomocí účelového
          znaku),

    d) zajistit, aby účetní doklady byly průkazné a obsahovaly náležitosti stanovené zákonem
          č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění,

    e) zajistit, aby nedocházelo k duplicitnímu čerpání účelových finančních prostředků zvíce zdrojů
          na stejný konkrétní náklad,

    f) uchovávat veškeré dokumenty související s poskytováním sociální služby a prokazující čerpání
          poskytnuté dotace na sociální službu po dobu 10 kalendářních let následujících po roce, ve kterém
          byla dotace poskytnuta a to způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění
          pozdějších předpisů, a v zákoně č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně
          některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

2. Příjemce je povinen písemně oznámit odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje
     na formuláři uvedeném v Příloze č. 2 Dodatku:

    a) jakoukoli změnu údajů uvedených v této smlouvě nebo změnu, která by mohla mít vliv na plnění
         předmětu smlouvy včetně popisu dopadů změny na čerpání dotace, a to nejpozději do 10 pracovních
         dnů ode dne, kdy tato změna nastala, splněním oznamovací povinnosti poskytovatele sociální služby
         ve vztahu k registrujícímu orgánu není splněna povinnost příjemce oznámit změny dle této smlouvy,

    b) přeměnu, insolvenci nebo likvidaci právnické osoby (příjemce) dle či. Vlil této smlouvy.

3. Příjemce je povinen provést finanční vyúčtování na formuláři uvedeném v Příloze č. 3 a vypořádání
     poskytnuté dotace na formuláři uvedeném v Příloze č. 4 Dodatku a doručit tyto formuláře prostřednictvím
     informačního systému datových schránek nebo, nemá-li příjemce zřízenou datovou schránku v písemné
     podobě odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského kraje:

    a) v případě, že příslušná sociální služba je poskytována celý kalendářní rok, nejpozději do 25. ledna
         následujícího roku a současně vrátit nedočerpanou část dotace na účet poskytovatele uvedený
         v záhlaví smlouvy s variabilním symbolem 6402013305 a se specifickým symbolem odpovídajícím
         identifikátoru sociální služby,

    b) v případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona
         o sociálních službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, a to nejpozději
         do 30 kalendářních dnů ode dne ukončení poskytování sociální služby a současně vrátit alikvotní část
         vyplacené dotace na účet poskytovatele uvedený v záhlaví smlouvy s variabilním symbolem
         3013305017 a se specifickým symbolem odpovídajícím identifikátoru sociální služby a současně
         zašle poskytovateli písemné avízo o vratce,

   c) v případě, že došlo k výpovědi smlouvy o dotaci, nejpozději do 15 kalendářních dnů od ukončení
         smlouvy a současně vrátit alikvotní část vyplacené dotace na účet poskytovatele uvedený v záhlaví

                                                                        3
         smlouvy s variabilním symbolem 3013305017 a se specifickým symbolem odpovídajícím
          identifikátoru sociální služby a současně zašle poskytovateli písemné avízo o vratce.

      Za úhradu vratký ve lhůtě splatnosti se považuje taková platba, která bude připsána na účet
      poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci.

4. Příjemce bere na vědomí, že nedodržení termínů pro finanční vyúčtování a vypořádání poskytnuté
     dotace dle předchozího odstavce může být důvodem pro nepřidělení dotace na další rok.

5. Příjemce je dále povinen mimo písemné vyúčtování dle odst. 3 zaslat vtémže termínu prostřednictvím
     Informačního systému datových schránek nebo, nemá-li příjemce zřízenou datovou schránku,
     prostřednictvím e-mailu podepsaného uznávaným elektronickým podpisem zaslaného pracovnicím
     odboru sociálních věcí Ing. Petře Sigmundové (siqmundova@krai-iihoceskv.cz) a zároveň Ing. Bc. Petře
     Hypšové (hvpsova@krai-iihoceskv.cz) v elektronické podobě sestavu nákladů a výnosů (z účetního
     softwaru) v členění podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace poskytnuté
     dle této smlouvy.

6. Při kontrole dodržování podmínek čerpání dotace a uplatnění sankcí při neoprávněném použití nebo
     zadržení dotace příjemcem se postupuje podle zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
     zákona o sociálních službách, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
     některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 255/2012 Sb.,
     o kontrole (kontrolní řád) a zákona č.129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších
     předpisů.

7. Příjemce je povinen v souladu se zákonem o finanční kontrole a kontrolním řádem:

    a) vytvořit podmínky pro výkon kontroly a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění
          kontroly, příp. jejich zmocněncům,

    b) umožnit poskytovateli nebo jím pověřeným osobám provést kontrolu čerpání dotace na účel dle této
         smlouvy, tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní
         správy České republiky ani práva kontroly Evropskou komisí,

    c) realizovat nápravná opatření, která mu byla uložena na základě prováděných kontrol,
          a to v požadovaném termínu, rozsahu a kvalitě a v souladu s § 18 zákona o finanční kontrole
          a informovat o splnění nápravných opatření toho, kdo tato nápravná opatření uložil.

                                                                      Vlil.
                     Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného
     zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit
     s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností
     z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost
     musí být projednána v tom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím
     poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
     a povinnosti z tohoto smluvního vztahu, včetně případné udržitelnosti, přejdou na právního nástupce
     a právní nástupce se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn
     si vyžádat dodatečné podklady, pokud z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
     v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod
     jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání
     v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu
     smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
     povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
     poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
     při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
     zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací,
     je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit
     dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém
     případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě
     stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci

                                                                        4
«

               či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou
               dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

                                                                                 IX.
                                                 Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

          1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
              že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci
              nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil
              příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

          2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

          3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi
              smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky
              poskytnuty. Příjemce je povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet
              poskytovatele uvedený ve výpovědi. Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce,
              přestože byla uzavřena smlouva, má poskytovatel právo je neposkytnout.

         4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené
              kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže
              porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst. 5 tohoto
              ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že nedošlo k porušení
              rozpočtové kázně.

         5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven
              v těchto případech:
               a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje
                    nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,
               b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
               c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování a vypořádání dotace až do výše 5% z dotace,
               d) za nedodržení stanoveného rozsahu poskytování sociální služby dle čl. IV. odst. 1 - poměrná část
                    dotace poskytnuté na příslušnou sociální službu.

         6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel
                příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí
                s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které
                byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není možné uložit
                snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, že nedošlo k porušení
                rozpočtové kázně.

         7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu
                vrácení nesplní v jemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce za porušení
                rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

         8. Porušení povinností příjemce uvedených v čl. VII. v odst. 7 písm. a) a b) této smlouvy má za následek
                odvod za porušení rozpočtové kázně ve výši 100% z celkové částky poskytnuté dotace.

         9. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 a 8 tohoto ustanovení
               a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanovení, bude
                považováno za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného
                použití dotace a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně
               ve vztahu k uloženému odvodu.

                                                                                 X.
                                                                       Ostatní ujednání

         1. Příjemce prohlašuje, že se řádně seznámil s Dodatkem (včetně jeho příloh), který je veřejně přístupný
              ná webových stránkách poskytovatele a zavazuje se, že se jím bude řídit.

         2. Příjemce je povinen seznámit se prostřednictvím aplikace OKslužby Poskytovatel s hodnocením
              své žádosti o účelovou dotaci z rozpočtu Jihočeského kraje na rok 2017 u každé jednotlivé sociální
              služby, včetně vyčíslení neuznatelných / nadhodnocených nákladů.

         3. Příjemce se zavazuje poskytnout v průběhu roku, na žádost poskytovatele, informace a data související
              se sociální službou, na kterou byla dotace poskytnuta.

         4. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
              č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato smlouva

                                                                                 5
      neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb„
     občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění
     v registru smluv provede poskytovatel.

5. Příjemce se zavazuje zajistit informování veřejnosti o tom, že sociální služba byla podpořena peněžními
      prostředky Jihočeského kraje.

6. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech,
      propagujících podporu sociálních služeb uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití krajských
      symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení marketingu a cestovního
      ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí
      č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu
      Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasady.htm.
      Tato zveřejněná verze směrnice se považuje za součást této smlouvy.

                                                                       XI.
                                                           Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran
    obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných
    oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo
    bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán
    samostatný dodatek ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje
    č. SM/107/ZK - Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná
     na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice,
    jakož i žádost o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje,
    že je mu obsah této smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný
     a jednotlivá ustanovení dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí
     se primárně ustanovení smlouvy.

4. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění této smlouvy dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
     podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru
     smluv) zajistí poskytovatel dotace.

5. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné
     a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem
     zveřejnění v registru smluv.

   v  dne

   Ivana Turková
   předsedkyně spolku

             RYBKA-Tábor, z.s.

                   ČSA 925,390 03 Tábor
                       IČO: 691 13602

6