Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3526826: Smlouva o převodu podílu

Příloha PŘÍLOHA Č. 3 - Soupis produktů.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o převodu podílu – příloha č. 3
Soupis produktů

	Soupis produktů
	 
	 
	 
	 

	Produkt
	Stručný popis
	Subjekt, který produkt nabízí
	Předání produktu
	Poznámka

	KASO
	Automatická sestava oběhů dopravních prostředků a jejich personálu (KASO) je určen pro pracovníky sestavující oběhy a obraty dopravních prostředků, k zajištění efektivního využití vozidel na objednaných spojích, pro tvůrce personálních turnusů (vlakové obsluhy, řidičů apod.), pro manažery zodpovědné za sestavu jízdního řádu.
KASO sestává z nasledujúcích subsystémů:
* KASO-Vlak – editor vlaků
* KASO-Vůz – tvorba obehů hnacích drážních vozidel a souprav
* KASO-Klient – tvorba turnusů vlakových a lokomotivních čet.
Moduly distribuované aplikáce KASO (aplikační server, KASO-Klient, KASO-Voz klient) jsou realizovány na platformě .NET framework.
Pro online/offline práci a zejména požiadavku na existenci nezávislých pracovních dat jsou aplikace KASO-Klient a KASO-Voz klient realizovány jako replikační systém. Každý plnohodnotný klient sestáva ze tří datových modelů:
* nový dátový model, který je v režimu online obrazem dat na serveru. V režime offline reprezentuje podobu dat na serveru od posledního přihlášení. Aktualizace tohto datového modelu probíhá asynchronne
* pracovný dátový model, který zahrnuje aktuální klientské zmeny. V prostředí KASO-Vůz se jedná o oběhy HDV/SV (nové, zmenené, zrušené), v prostredí KASO-Klient jde o  matrice, turnusy RČ/VČ a turnusy TP (technologické provozy)
* základný dátový model, který je rozhraním mezi novým a pracovním datovým modelem. Jeho existence je nutná z hlediska detekce změn serveru a klienta.
	INPROP
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	SPADO
	Internetová aplikace pro analýzy dopravní obslužnostii. Cílem aplikace je pomáhat odpovědným pracovníkům se zajištěním optimalizace rozsahu veřejné osobní dopravy mezi obcemi kraje. Aplikace pracuje jak s jízdními řády veřejné linkové dopravy, tak i s jízdními řády veřejné drážní dopravy.
SPADO vyhodnocuje i efektivitu dopravní obsluhy z ekonomického hlediska, zejména analyzuje ekonomické údaje z prodeje cestovních dokladů a vytváří datovou základnu pro následnou optimalizaci podílu ztrátových spojů na zajišťování základní dopravní obslužnosti s cílem maximálně zefektivnit využití dotačních prostředků, kterými je pokrývána ztráta dopravců.
SPADO umožňuje především:
* vyhledávat souběžné spoje,
* identifikovat možné návaznosti mezi spoji.
SPADO vyhodnocuje standardy dopravní obslužnosti, například:
* dosažitelnost obcí regionu veřejnou dopravou,
* přístup k zastávkám veřejné dopravy,
* hustotu a frekvence spojů,
* dosažitelnost nadřazených obcí z hlediska územně správního členění, dostupnost úřadů, škol, zdravotnických zařízení a dalších cílů.
Data aplikace SPADO:
* prodané jízdenky
* územně správní členění 
* linky všech spojů veřejné linkové dopravy v ČR 
* vlaky osobní železniční dopravy v ČR 
* poloha zastávek veřejné linkové dopravy a železničních stanic 
* demografické údaje o obyvatelstvu v regionu 
* mapové podklady 
Data jsou automaticky pravidelně aktualizována.
	Společnost
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	STADO
	STADO je aplikácia na analýzu dopravnej obslužnosti v ktorej boli skĺbené funkcionality SPADO a STADO. Slúži ako nástroj analýzy a vizualizácie niektorých ukazovateľov do-pravnej obslužnosti územia pre organizáciu verejnej prepravy osôb v súvislosti s výkonmi vo verejnom záujme. Získava údaje z dát súvisiacich s osobnou autobusovou dopravou (napr. dáta o predaji cestov-ných lístkov) a vykonáva výpočty nad nimi. Výstupom po spracovaní údajov sú prehľadné tabuľkové a grafické výkazy, napr.:
* výkaz preukázanej straty z poskytovania zliav;
* výkaz nákladov a výnosov bez prístavných a odstavných kilometrov;
* výkaz obsadenia a meškania spojov;
* toky na linkách;
* zoznam spojov obce/zastávky.
Aplikácia tiež poskytuje možnosť vytvárania vlastných ekonomicko-štatistických zostáv z vypočítavaných atribútov. Svojimi funkciami umožňuje autobusovým dopravcom (užívatelia typu dopravca) a orgánom zodpovedným za dopravnú obslužnosť regiónu (užívatelia typu dopravné úrady) analyzovať dopravnú obslužnosť územia vykonávanú linkovou autobusovou dopravou v súvislosti s výkonmi vo verejnom záuj-me.
STADO je aplikácia typu hrubý klient, t. j. lokálna aplikácia so vzdialeným serverom. Server pro-stredníctvom webovej služby slúži ako dátovo-aplikačné rozhranie a autentifikačno-autorizačná autorita (pomocou prihlasovacích údajov autentifikovaný užívateľ má povolenú svoju množinu liniek) pre pripoje-ných klientov.
Pomocou technológie ClickOnce je zabezpečená u klienta vždy aktuálna verzia aplikácie.
STADO pracuje s nasledujúcimi dátami:
* dáta cestovných poriadkov 
* dáta z cestovných lístkov
Minimálne HW a SW nároky:
* 1GB Systém RAM
* 1,4 GHz CPU
* periférie: myš, klávesnica
* operačný systém: Windows 7 a vyššie
* NET Framework 4.5
* internetové pripojenie.
	INPROP
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	INISS
	INISS je systém, který slouží pro poskytování hlasových a vizuálních informačních služeb pro cestující v železničních stanicích, na autobusových nádražích, na zastávkách městské hromadné dopravy nebo na letišti. Prostřednictvím automatizovaného hlášení i vizuálních zobrazovacích prvků přináší základní údaje o pravidelných i mimořádných spojích veřejné dopravy, které doplňuje o aktuální informace o velikosti či příčině zpoždění, nástupišti či východu, o výlukách, o vedení spoje po odklonové trase a o dalších mimořádnostech, které jsou pro cestující důležité. Systém se přizpůsobuje specifickým potřebám konkrétního druhu dopravy a dopravního bodu a i po předání díla skýtá možnost zavedenou strukturu rozšiřovat o další informační prvky. Informační systém INISS přispívá ke snadné orientaci cestujících ve velkých uzlových stanicích, přestupních terminálech, ale i v malých, neobsazených stanicích, kde automatizované informační služby dávají provozovateli dopravy zpravidla jedinou možnost jak operitivně usměrňovat chování cestujících.
INISS může pracovat v manuálním, poloautomatickém či automatickém režimu. Na modernizovaných železničních tratích se činnost systému rutinně provazuje s vyššími řídícími systémy manažera infrastruktury, kdy je řízení jednotlivých událostí v závislosti na reálné poloze vlaku na dopravní cestě automatické. Datová výměna mezi řídícími a informačními systémy v reálném čase přináší nejen včasné a přesné informace o poloze vlaku, ale také umožňuje redukovat pracovní zátěž obsluhujících zaměstnanců na pouhý dohled.
INISS je vytvořen pro operační systém Windows XP/Vista/7. Obsluha programu je snadná a intuitivní. Vlastní komunikace počítače s připojenými zařízeními probíhá na pozadí programu. Systém je dodávan buď v místním provedení pro obsluhu jednoho dopravního bodu nebo v centrálním provedení, kdy slouží pro řízené větší oblasti. Nejrozsáhlejší automaticky řízenou oblast s informačním systémem INISS představuje pracoviště centrálního vlakového dispečinku SŽDC v Přerově, odkud jsou zajišťovány informační služby pro dva traťové úseky o délce 100 a 79km.
	INPROP, Společnost
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	MPV
	Monitorování provozu vozidel slouž pro dispečerské řízení příměstské dopravy. MPV se skládá z nástrojů pro:
* import jízdních řádů z aplikací tvorby grafikonů
* sestavení či import oběhů jednotlivých vozů
* průběžné řešení provozních situací
 *komunikaci s vozidly
* sledování vozů v reálném čase
 *sledování a vyhodnocování plánovaných návazností spojů s automatickým generováním provozních upozornění
* vyhodnocování odchylek od plánovaných jízdních řádů 
* tvorbu sestav, archivaci dat, apod.
* webové aplikace zobrazující provozní stavy
* zobrazení provozních situací na mapových podkladech
* zobrazování informací na informačních tablech v uzlových zastávkách
Aplikace jsou postaveny na technologii Microsoft .NET, Microsoft SQL Server v prostředí Microsoft Windows. Uživateli systému jsou především dispečeři dopravců, dispečeři a kontrolní orgány regionálního koordinátora dopravy, zastupitelé obcí a příslušní pracovníci dopravního úřadu.
Aplikace v současné době každodenně zpracovává přes půl milionu zpráv z více než 500 vozů. Vozy jezdí na 10000 spojích 290 linek, na nichž realizují přes 200 tisíc zastavení. Palubní počítače vozů jsou vybaveny GPS jednotkou, GSM modemem a komunikují s centrálním serverem pomocí GPRS/3G technologie.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	IDOS
	IDOS sestává ze dvou základních komponet:
1. software vlastního vyhledávače pro výpočet optimálního spojení z báze dostupných dat. Tento modul dokáže efektivně prohledávat data jízdních řádů a vybrat optimální dopravní spojení, a to i v kombinaci několika jízdních řádů, včetně případných přestupů mezi různými druhy doprav. V praxi to pak znamená, že vyhledávač zohlední nutnost přestupu a je schopen pracovat s individuálním nastavením parametrů konkrétního uživatele (čas na přestup, maximální počet přestupů, maximální délka případného pěšího přesunu apod.) 
2. software pro prezentaci výsledků vyhledávání. Výstupy a výsledky vyhledávání, které poskytuje výpočetní modul, jsou nabízeny v rozsáhlé škále nejrozmanitějších variant. Možnosti prezentace výsledků vyhledávání jsou:
a) softwarové rozhraní pro internetové prohlížeče v několika modifikacích, a to jak produkt naší společnosti (http://www.idos.cz), tak produkty připravené na zakázku našich zákazníků (http://www.cd.cz/spojeni pro České dráhy,  http://www.dpp.cz/idos pro Dopravní podnik hlavního města Prahy aj.)
b) specializovaný softwarový produkt pro práci s jízdními řády ve spojení s mapou uveřejněný na internetové adrese http://map.idos.cz 
c) softwarové rozhraní pro mobilní telefony vyvíjené pro širokou veřejnost (http://m.idos.cz) či na zakázku mobilních operátorů pro jejich specializované zákaznické portály
d) komerční aplikace pro různé platformy:
* pro operační systém Windows pro osobní počítače či počítačové sítě
* pro smartphony či kapesní počítače (Windows Mobile, Android či iOS)
* pro informační stojany různých typů umístěné zpravidla v nádražních halách železničních stanic či autobusových nádraží
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	ASW JŘ
	ASW JŘ je komplexní systém pro tvorbu jízdních řádů ve veřejné dopravě, zejména pak v městské a příměstské. Poskytuje uživatelům vysoký komfort při vytváření grafikonů a maximální variabilitu při vytváření výstupů aplikace. Systém může být využit dopravcem či organizátorem integrovaných dopravních systémů.
ASW JŘ poskytuje:
* moderní uživatelské prostředí pro konstrukci jízdních řádů 
* informace do navazujících systémů dopravce
* výstupy požadovaných typů pro potřeby informování cestujících a podporu provozního a ekonomického řízení dopravce či organizátora integrované dopravy
ASW JŘ je tvořeno moduly, z nichž nejdůležitější jsou:
* JRCised (Editor číselníků)
Modul slouží k editaci či prohlížení číselníků, jako základních stavebních kamenů jízdních řádů. Mezi základní číselníky patří  číselník uzlů a zastávek, číselník obcí, číselník linek, číselník typů vozů, číselník provozovatelů, číselník provozoven
* JRChred (Editor chronometráží)
Modul slouží ke správě seznamu tras a linkového vedení jednotlivých provozovatelů zapojených do systému. Umožňuje spravovat seznamy tras, variant výjezdů, zatažení a přejezdů, chronometráží, linkových seznamů a časových sfér.
* JRGred (Editor grafikonů)
Modul slouží ke konstrukci a prohlížení grafikonů. Kromě vlastní konstrukce grafikonů poskytuje velké množství kontrolních a analytických funkcí. Modul umožňuje tři základní pohledy na grafikon a to grafický, alfanumerický, grafikon oběhu souprav.
* JRT (Generátor tisků)
Modul slouží ke generování výstupních sestav, které jsou přizpůsobeny potřebám zákazníků. Vygenerované zastávkové jízdní řády a jízdní řády pro řidiče lze uložit do skladu platných jízdních řádů, se kterými pracují další organizační složky provozovatele.
* JRSmed (Editor směn)
V případě využívaného systému oddělení řidiče od vozu umožňuje konstruovat směny řidičů. Možnost automatizované sestavy směn.
ASW JŘ je možné rozšířit o nadstavbové moduly:
* Mapový server
Umožňuje zobrazovat informace o zastávkách, trasách a linkách na mapovém podkladu.
* Průzkumy
Softwarová podpora pro přípravu, zpracování a vyhodnocení přepravních a dopravních průzkumů.
* Portál jízdních řádů
Aplikace zveřejňuje zastávkové jízdní řády ze skladu platných jízdních řádů převedené do formátu PDF, automaticky generované linkové a souhrnné jízdní řády ve formátu PDF uživatelům na internetu. Kromě aktuálně platného jízdního řádu lze zobrazit i jízdní řád platný v budoucnosti (pokud již byl uložen ve skladu).
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	ISP
	Informační systém provozovny je aplikace, která slouží k managementu obsazování směn strojvedoucích metra a dozorčího personálu metra v Dopravním podniku. Jádrem je plánování rozpisů směn pro jednotlivé provozní útvary a detailní příprava podkladů pro výpočet mezd a souvisejících agend.
Základní vlastnosti aplikace:
• Správa katalogu směn a jeho aktualizaci
• Správa definic turnusů a přidělení jednotlivých pracovníků k nim
• Příprava a modifikace rozpisu směn pro jednotlivé provozní jednotky
• Detailní příprava mzdových podkladů. Automatický výpočet složek mezd, stravenek apod.
• Provozování deníku dlouhodobých nepřítomnosti s automatickou vazbou na přípravu rozpisu směn
• Prezentování informací o rozpisech směn v papírové i elektronické podobě
• Možnost tvorby seznamů a automatické registrace pracovníků pro pravidelné poučování
• Jednorázové i automatické dlouhodobé přiřazení strojvedoucích v zácviku k lektorovi
• Sledování limitů přesčasové práce
• Stanovení fondu pracovní doby a jeho regulace
• Export dat do nadřazeného personálního systému
• Tisk seznamů pro výdej stravenek
• Tisk definic turnusů
• Tisk papírových podkladů pro poznámky dozorčích dep – definice turnusu pro daný měsíc ve formátu A3
• Provozní deník pro zápis událostí
• Podpora registrace skutečných nástupů na tzv. nástupních místech s automatickým zápisem do provozního deníku.
• Množství speciálních funkcí (např. dynamická definice nočních směn, zasahujících do dvou různých GVD)
• Podpora správy číselníků.
Techické řešení aplikace je realizováno jako desktopová aplikace pracující nad produktem Microsoft .Net Framework a úložištěm dat Microsoft SQL server. Výstupy z aplikace jsou realizovány jako export do dokumentu MS Excel.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	VVM
	Výkony vozidel metra je aplikace, která slouží k podpoře provozního využití  vozidel metra v Dopravním podniku a technické péče o ně. Jádrem je plánování nasazení vozidel metra (tvorba "ROS" – rozpisů oběhů souprav) s ohledem na dodržování pravidel periodických prohlídek (revizí) a dalších požadavků údržby vozového parku metra. Pro určení plánovaných oběhů aplikace obsahuje definice tzv.turnusů souprav, které pro definují cyklus přiřazování souprav orientovaný na optimalizaci přistavování do plánovaných prohlídek a s ohledem na návaznosti výchozích a koncových stanic jízdy jednotlivých oběhů. 
Nedílnou součástí VVM je detailní statistika plánovaných a skutečných kilometrických proběhů vozů. Aplikace rovněž podporuje detailní sledování jednotlivých agregátů vozidel a jejich proběhů. Důležitým prvkem je i sledování a vyhodnocování opotřebení profilů kol. Pro potřeby opravárenství slouží podpora pro dokumentaci demontáží a montáží důležitých agregátů s přímým propojením do evidence agregátů.
Důležitým rysem aplikace je přímé napojení na data jízdních řádů, na základě kterých se kalkulují plánované kilometry i vlastní plán výjezdů jednotlivých souprav do provozu. Skutečné kilometrické výkony je možné zjišťovat buď statisticky pomocí zadání odchylek od plánu (tzv. "hlášenky"), nebo pomocí importu dat z externího systému podporujícího on-line sledování pohybu jednotlivých vozů.
Přístupy k veškerým informacím a nástrojům jsou pro uživatele aplikace řízeny pomocí strukturovaného systému oprávnění.
Základní vlastnosti aplikace:
• Evidence jednotlivých vozů a jejich agregátů, jejich řazení do souprav resp. montáž na vůz včetně detailní historie.
• Plánování nasazení jednotlivých souprav (tvorba ROS) , přistavení do plánovaných periodických prohlídek a návrat do provozního režimu. Plánování pomocných činností (mytí, měření profilů kol apod.). Prezentace plánu na podnikovém intranetu.
• Editor hlášenek – zápis detailních odchylek skutečných proběhů vozů od plánu.
• Detailní evidence kilometrických proběhů a provedených revizí na jednotlivých vozech a agregátech včetně historie.
• Podrobné statistické výstupy kilometrických proběhů pro potřebu plánování údržby a revizí vyšších stupňů. Statistika revizí a režijních kilometrů.
• Nástroj pro detailní kontrolu dodržení proběhů jednotlivých revizí.
• Podpora definic a kontroly tzv. prodloužených prohlídek.
• Sledování měření profilů kol, import informací o soustružení a detailní evidence naměřených hodnot včetně historie.
• Podpora demontáží a montáží vozů při větších opravách, tvorba demontážních protokolů, import montážních protokolů do VVM.
• Sledování periodických revizí vzduchojemů.
• Import dat jízdních řádů z aplikace ASW JŘ. Editor importovaných JŘ umožňující úpravu jejich doplňkových vlastostí.
• Generátor přehledů evidence agregátů a jejich proběhů.
• Podpora správy číselníků.
Techické řešení aplikace je realizováno jako desktopová aplikace pracující nad produktem Microsoft .Net Framework a úložištěm dat Microsoft SQL server. Výstupy z aplikace jsou realizovány jako export do dokumentu MS Excel.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	PARIS/MISOP
	PARIS je komplexní distribuovaný informační a pokladní systém pro podporu odbavení cestujících a poskytování služeb v osobní železniční dopravě dlouhodobě vyvíjený pro České Dráhy a.s.
PARIS jako celek pokrývá:
1. Odbavení cestujících na železničních přepážkách a průvodčími ve vlacích, na samoobslužných automatech i skrze webové aplikace a internetový obchod, kde:
* podle možností zařízení přitom prodává vnitrostátní i mezinárodní jízdenky a vnitrostátní i mezinárodní rezervace, menšího množství doplňkového zboží a služeb, službu přepravy drobných zásilek vlaky; to vše podle typu zařízení s možnostmi úhrady hotovostí, bankovními platebními kartami, elektronickou peněženkou bezkontaktní čipové karty Českých Drah nebo centrální fakturací, 
* podle možností zařízení poskytuje cestujícím informace o možných spojeních, odjezdech a příjezdech, o případných mimořádnostech na předpokládané trase vnitrostátní dopravy, 
* zajišťuje správu zákaznických i služebních bezkontaktních čipových karet Českých Drah.
2. Provozní činnosti:
* podporu pro provoz pokladních činností (evidence zásob, směnného, tržeb a odvodu tržeb) jak pro železniční přepážky i průvodčí,
* automatický sběr a správu provozních dat,
* správu tarifních dat a dat jízdních řádů,
* zpracování účetních a ostatních provozních dat.
3. Administrace:
* správu a infrastrukturu pro aktualizace decentralizované části,
* správu uživatelů a jejich konfigurací,
* prostředky pro dohled a správu systému.
PARIS je tvořen těmito základními prvky:
1. Centrální částí systému:
* s databázemi provozních dat, tarifních dat, datovými sklady pro analytické služby atd.,
* centrálně provozovanými službami (autorizační služba, rezervační server, CRWS, IPWS...) 
* centrálně provozovanými aplikacemi, např. eShop, Portál PARIS, Portál pro správu bezkontaktních čipových karet
* ČD-kurýr, aplikace pro výpočet relácí ČD-kurýra
* Cenový asistent, www aplikace pro cestující umožňující výpočet jízdného
2. Decentralizovanými částmi:
* distribuované služby (tarifní servery vnitrostátních a mezinárodních jízdenek, místními pokladními službami atd.),
* UNIPOK - zařízení a software (tlustý klient) pro odbavení cestujících na železničních přepážkách:
* UNIPAJ, MOPAJ - kiosek pro samoobslužné odbavení cestujících ve vnitrostátní přepravě ve stanicích a vozidlech
* Můj vlak, aplikace pro chytré mobilní telefony nebo tablety, je vytvořena ve verzích Android a iOS. Hlavním cílem aplikace je komplexní informační servis pro cestu vlakem
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	CISNet
	CISNet je aplikace vyvinutá pro Celostátní informační systém o jízdních řádech, který provozuje CHAPS z pověření Ministerstvem dopravy ČR. Slouží pro předkládání jízdních řádů dopravci dopravním úřadům a pro postupování scválených jízdních řádů dopravními úřady do Celostátního informačního systému o jízdních řádech. CISNet je internetová aplikace.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	MAVIS
	MAVIS slouží pro poskytování hlasových a vizuálních informačních služeb pro cestující ve vozech železničních dopravců. Informace podávané cestujícím jsou předem konfigurovatelné podle požadavku provozovatele systému. Základními informacemi jsou cílová stanice a trasa vlaku. Systém informuje o zastávkách na trase a podporuje signalizaci zastávky na znamení. Před příjezdem vlaku do uzlové stanice poskytuje informace o připojných vlacích a přináší tak cestujícím bližší údaje o situaci v místě, ke kterému se blíží. Pro provoz v integrovaných dopravních systémech je možné na panelu zobrazovat také číslo linky, tarifní pásmo a přestupy na další dopravní prostředky jako např. metro.
Řízení a ovládání systému zabezpečuje kompaktní řídicí jednotka se zabudovaným barevným displejem s dotykovou obrazovkou. Řídicí jednotka přímo ovládá tabule ve voze a přehrává hlášení uložená ve své vnitřní paměti. Vzájemná komunikace s řídicími jednotkami v dalších vozech je zabezpečena po komunikačních linkách CAN. Uživatelská data mohou být do systému nahrávána pomocí notebooku, prostřednictvím výměnného disku s USB rozhraním nebo po bezdrátovém spojení Wi-Fi, podle možností a přání konkrétního provozovatele dopravy.
Informační systém MAVIS představuje důležitou součást vybavení vozidel zejména těch vlaků, které nejsou doprovázeny palubním personálem, neboť díky technice jsou cestující průběžně informováni o všech skutečnostech, které se týkají jejich cesty. Hlasové informace jsou cestujícím standardně prezentovány v českém jazyce, u mezistátních vlaků je s ohledem na zahraniční klientelu obsah hlášení překládán také do angličtiny a němčiny. Vizuální informace jsou zobrazovány na světelném informačním panelu v provedení LED nebo DOT-LED s různými typy písma a podporou takových vizuálních efektů jako jsou pohybující text nebo blikání.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	CASPRO
	CASPRO je systém pro prodej předplatních časových jízdenek MHD. CASPRO zahrnuje:
1. prodejního klienta
* vystavení a prodej průkazky
* vystavení a prodej kupónu
* prodej jednorázových předtištěných jízdenek
* podpora pro účetní operace (uzávěrka směny, propojení s bankovním terminálem)
* přesná evidence tiskopisů (cenin) na straně prodejců
2. administrační aplikaci
* pořízení a správa prodejní nabídky (tiskopisy, zboží, tarify)
* správa uživatelů a prodejních přepážek
* vedení skladu tiskopisů (cenin) a jejich distribuce
* podpora pro činnost výběrčího tržeb
3. analýzy prodejů formou kontingenčních tabulek Excelu napojených na databázi OLAP
4. internetovou aplikaci pro objednání vystavení průkazky
Základní vlastnosti systému:
* proprietární HW na přepážce (POS IBM vybavený dotykovým displejem a integrovanou tiskárnou)
* na každé přepážce je bankovní terminál, který je propojený s aplikací (snadné použití a následné účetnictví)
* průkazka i kupóny se tisknou na speciální tiskopis opatřený ochrannými prvky
* spolehlivé, provozně jednoduché a laciné řešení
Operační platforma
* HW: Windows servery, prodejní terminály IBM, propojení sítí LAN+WAN
* SW: OS Windows Server 64 bit, MS SQL Server 64 bit, aplikace jsou kódované na platformě MS.NET, Excel
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	VYMI
	Centrální evidence výluk a mimořádností v PID, je určena pro správu jednotného zdroje informací o změnách trvalého stavu, výlukách a mimořádnostech v rámci Pražské integrované dopravy, ze kterého čerpá informace ROPID, DPP, MHMP a další subjekty pro informování cestujících PID.
Systém VYMI se skládá z webové aplikace pro operativní zadávání mimořádností v provozu veřejné dopravy, desktopové aplikace pro běžnou práci v síti zákazníka a webové služby jako obecného rozhraní pro poskytování informací do systémů zákazníka, ale i dalších subjektů.
Webová služba umožňuje vysokou variabilitu filtrování zadaných událostí (výluk a mimořádností) podle data platnosti, ukončení události, typu, dotčených linek a zastávek a zadané priority události.
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	Prodejní automaty
	SW vybavení pro prodejní automaty společnosti Dopravní podnik hl. města Prahy a ROPID. Automaty umožňují vyhledání spojení, prodej jednorázových jízdenek a poskytování doplnkových informací o dopravě v Praze. Jedná se o aplikaci typu tlustý klient s podporou centrálního systému. Součástí centrálního systému je i on-line dohled nad provozem automatů a rozsáhlé vyhodnocovací a statistické nástroje.
	SVT CZ
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	AMSBUS
	AMSBUS je systém pro předpodej jízdenek a místenek a dispečerské řízení pravidelné autobusové dopravy. Systém v současné době nabízí výkony významných autobusových dopravců z České a Slovenské republiky a některých zahraničních. Cestující si může vybrat z více než 3000 spojů vnitrostátních i mezinárodních do celé Evropy. Cestujícím nabízí AMSBUS prodej jízdenek ve více než 300 kancelářích nebo na eShopu.
AMSBUS se skládá z:
* centrálního backoffice
* pokladních terminálů
* eshopu
* www rozhraní pro dispečerské řízení a navazující výstupy pro dopravce
* aplikace pro mobilní telefony se zobrazením obsazovacích plánků pro řidiče autobusů.
	SVT CZ
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	Clearing IDS
	Clearingové centrum CARDS EXCHANGE umožňuje dopravcům používat čipové karty vydané jinými dopravci, protože následně spočítá, kolik který dopravce přepravil cestujících na karty jiných dopravců a kolik tedy má dostat zaplaceno od ostatních dopravců za provedenou službu, případně kolik cestujících s jeho kartami přepravili jiní dopravci a kolik tedy má zaplatit jim. V konečné podobě může cestující vlastnící čipovou kartu použít tuto kartu u všech dopravců zapojených do clearingového systému. Globální seznam zakázaných karet a globální seznam zařízení jsou k dispozici okamžitě po jejich změně u jednotlivých dopravců (resp. vydavatelů čipových karet).
Clearing umožňuje:
• určit kolik peněz si mají subjekty poslat, aby dostaly peníze za výkony, které odjely na karty, jež nevydaly
• určit kolik peněz si mají subjekty poslat, aby dostaly peníze za dobití svých karet jinými subjekty
• definovat globální seznam zakázaných karet
• definovat globální seznam povolených zařízení
• kontrolovat, zda nad kartami neprobíhají operace (dobíjení, nabíjení), o kterých systém neví a jsou tedy zakázané
• hlídat, zda subjekt předkládá pro zpracování skutečně všechna data
• vytvářet podklady pro státní úřady např. pro přiznání dotací subjektům (dopravcům)
	SVT CZ
	Zdrojové kódy jsou k dispozici statutárům a případným novým statutárům v sídle společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici.
	 

	ŘVOD
	ŘVOD je modul pro připravu dat řazení vozů vlaků do formy prezentovatelné cestující veřejnosti. Zdroová/primární data řazení vozů vlaků si pořizuje sám dopravce pro svoje potřeby  a ŘVOD je následně využívá.
Řazení vozů ve vlaku informuje cestující o:
* umístění vozů ve vlaku (vozy 1. a 2. třídy, lůžkové, lehátkové, restaurační, atd.) 
* umístnění vozu s konkrétním rezervačním číslem vozu ve vlaku (rezervace míst)
* umístění služeb ve vlaku (úschova zavadel, místa pro vozíčkáře, zdvihové plošiny) 
* zobrazení zasedacího pořádku ve vlaku s rezervačními čísly sedadel
Hlavními činnostmi ŘVOD jsou:
* vytvoření exportu dat řazení ze zdrojů dopravce
* doplnění informací o typech vozů
• doplnění informací o službách na vozech
* vytvoření grafického vzhledu jednotlivých vozů
* prezentace vlaku (vytvoření skladu vozů ve vlaku, časových omezení jízdy jednotlivých vozů i vlaku, cílové stanice jednotlivých vozů atd.)
Využití výstupů z ŘVOD:
• http://razeni.idos.cz - samostatná aplikace s možností vyhledání řazení jednotlivých vlaků
* pro odkazy z vyhledaných spojení na www.idos.cz
* stanicemi pro tisk plakátů s řazením vlaků na vlaková nástupiště
* zobrazovací zařízení EZOP ve stanici Praha hl.n.
• www.cd.cz/razeni - zobrazení řazení vlaků na stránkách Českých drah
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	TELCARD
	TELCARD je desktopová aplikace pro správu bezkontaktních čipových karet dopravců, která podporuje:
* správu životního cyklu personalizované karty Ostravského integrovaného dopravního systému (OIDS)
* příjem žádosti, připojení fotografie (jpg nebo skenování)
* výrobu karty (export dávky pro STC, příjem aktualizačního souboru)
* práci s kupónem (prodej/vrácení/reklamace, zápis na kartu)
* práci s elektronickou peněženkou (nabití/vybití/reklamace, zápis na kartu)
* vedení účtu elektronické peněženky pro převod zůstatku peněženky mezi kartami
* výdej náhradní karty po dobu výroby duplikátu (výdej/vrácení, možnost poplatku)
* prodej zboží
* prodejní doklady (preview, tisk)
* administraci systému (správa číselníků, tvorba tarifního ceníku, logování)
* výstupní sestavy  jako tisky, exporty do pdf, xls, uzávěrky, přehledy transakcí, dokladů, kupónů apod.
* komunikaci s clearingem ODIS a odbavovacími zařízeními v autobusech (rozhraní Mikroelektronika/Veolie 2013)
* anonymizaci osobních údajů
* reklamace karty
* podporu čteček Omnikey (SAM ODIS)
* podporu tiskáren A4 (HP LJ), účtenková EPSON (termo)
Systémové požadavky:
* DB MS SQL 2005 a vyšší
* IIS
* Net Framework 4.0
* SAP Crystal Reports
	Společnost
	Zdrojové kódy budou předány na na datovém nosiči novému jednateli Společnosti včetně dokumentace, je-li k dispozici
	 

	Seznam ochranných známek v majetku společnosti INPROP, s r.o. (UPV SR)
	
	

	Č. přihlášky
	Č. zápisu
	Třídy
	
	

	3025-2001
	201856
	09, 16, 35, 39, 42
	
	

	 
	
	
	
	

	Seznam ochranných známek v majetku společnosti CHAPS spol. s r.o. (UPV ČR)
	
	

	Č. přihlášky
	Č. zápisu
	Třídy
	
	

	168323
	243674
	9, 41, 42
	
	

	443353
	289842
	9, 39, 41, 42
	
	

	 
	
	
	
	

	Seznam užitných vzorů v majetku  CHAPS spol. s r.o.
	
	
	

	Číslo přihlášky
	Název
	
	
	

	2014-29249
	Centrální systém informací veřejné dopravy
	
	
	

	2014-29250
	Automatický místenkový systém, zejména autobusů
	
	
	

	Seznam internetových doménv majetku  CHAPS spol. s r.o. a dceřiných společností
	
	
	

	Doménové jméno
	aktuální disponent
	
	
	

	chaps.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	cisjr.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	cisr.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	cisreal.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	crws.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	idos.pl
	CHAPS CZ
	
	
	

	infoids.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	jizdenka.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	kudyne.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	mpvnet.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	spado.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	timetable.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	validator.cz
	CHAPS CZ
	
	
	

	idos.cz
	MAFRA CZ (povinnost převést zpět na CHAPS po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	jizdnirad.cz
	MAFRA CZ (povinnost převést zpět na CHAPS po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	jizdnirady.cz
	MAFRA CZ (povinnost převést zpět na CHAPS po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	vlak-bus.cz
	MAFRA CZ (povinnost převést zpět na CHAPS po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	amsbus.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	amsbus.eu
	CSAD SVT
	
	
	

	amsbus.sk
	CSAD SVT
	
	
	

	busportal.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	busportal.org
	CSAD SVT
	
	
	

	csad.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	e-amsbus.com
	CSAD SVT
	
	
	

	e-amsbus.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	e-amsbus.net
	CSAD SVT
	
	
	

	e-amsbus.sk
	CSAD SVT
	
	
	

	e-jizdenka.com
	CSAD SVT
	
	
	

	e-jizdenka.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	e-jizdenka.net
	CSAD SVT
	
	
	

	e-jizdenka.sk
	CSAD SVT
	
	
	

	info-bus.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	info-bus.eu
	CSAD SVT
	
	
	

	svt.cz
	CSAD SVT
	
	
	

	inprop.sk
	INPROP
	
	
	

	inprop.eu
	INPROP
	
	
	

	ciscp.sk
	INPROP
	
	
	

	spado.sk
	INPROP
	
	
	

	vlaky.sk
	MAFRA SK (povinnost převést zpět na INPROP po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	cp.sk
	MAFRA SK (povinnost převést zpět na INPROP po ukončení obchodní spolupráce )
	
	
	

	busy.sk
	MAFRA SK (povinnost převést zpět na INPROP po ukončení obchodní spolupráce )