Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3699896: Smlouva na zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby

Příloha 5621-1-1-anonymizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        CE5 5621
Příloha č.l_VÝZVA_Evaluac€ vnímaného fungování a efektivnosti vybraných nástrojů JMP

                                          MINISTERSTVO
                                          PRO MÍSTNÍ
                                          ROZVOJ ČR

                         Výzva k podáni nabídek

 na veřejnou zakázku v rámci *svaděného Dynamického nákupního systému
„Zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby řízen! DoP, OPTP a IROP“

                                           zadávanou pod názvem

1. NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

 „Evaluace vnímaného fungování a efektivnosti vybraných nástrojů JMP
                    z hlediska zvyšování transparentnosti v ESIF‘

Název projektu
Evaluace a analytické podklady na podporu řízení DoP
Reg. Ď. projektu; CZ.08.1.125/0.0/0.0/15^001/0000022
(Spolufinancován z Operačního programu Technická pomoc 2014 - 2020)

2. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE:

Název Zadavatele;                 Česká republika - Ministerstvo pro místní rozvoj
Sídlo:                            Staroměstské nám. 8,11015 Praha 1
Zastoupená;                       Odbor projektového Uzení
Odpovědný útvar                   lna. Ba Radmte Outtá, MBA, ředíteka odboru
a kontaktní osoba za Zadavatele:
email:                            66002222
telefon:
IČO:

dále jen .Zadavatel0

       3. NÁKLADNÍ USTANOVENÍ

V rámci zavedeného Dynamického nákupního systému na „Zajištěni evaluačních a analytických služeb
pro potřeby řízeni DoP, OPTP a IROP* (dále též .DNS0), uveřejněném v informačním systému NEN pod
systémovým číslem N006/16/V0C001834, Zadavatel ve smyslu ustanovením § 141 zákona 6.134/2016
Sb„ o zadáváni veřejných zakázek, ve zněni pozdějších předpisů (dále jen .Zákon*),

                                          vyzývá

Dodavatele zařazené v DNS v kategorii I.

                                          k podáni nabídek

na veřejnou zakázku s názvem „Evaluace vnímaného fungováni a efektivnosti vybraných nástrojů
JMP z hlediska zvyšování transparentnosti v ESIF“.

Ptává, povinnosti ČI podmínky v této Výzvě neuvedené se řidl Zákonem a souvisejícími prováděcími
předpisy.

 Zadávací dokumentace k zadávacímu řízeni, na základě kterého byl zaveden tento DNS, je
 uveřejněna na adrese: http://bh.ly/2klalDb

4, PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY ZADÁVANÉ V RÁMCI DYNAMICKÉHO NÁKUPNÍHO
     SYSTÉMU

                                                                                                  1
Předmětem veřejně zakázky Je vyhodnotit Jak Je vnímáno fungováni a efektivnost vybraných
nástrojů Jednotného metodického prostřed! z hlediska možnosti zvyšování transparentnosti
a snižováni rizika podvodů a korupce. Specifikace předmětu plněni veřejné zakázky je uvedena
v Příloze č. 2 této Výzvy a jejích doplňujících příloh s podkladovými materiály uvedenými
v Přílohách 3-6,

   4.1. KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

   Hlavni CPV kód:
              • 79419000-4 - Hodnotící poradenské služby

   Další kódy:
              • 72316000-3 - Analýza dat
              • 79311300-0 - Analýza průzkumu
              • 79315000-5 - Společenskovědní výzkum

5. PŘEDPOKLÁDANÁ hodnota veřejné zakázky
 Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí 1 200 000 Kč bez DPH.

6. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY, POŽADOVANÉ VÝSTUPY

Mleto plněni veřejné zakázky:            celá Česká republika
Doba pro plnění veřejné zakázky:        6 městců od nabytí účřinosti Smlouvy

Indlksttvní harmonogram plněn! veřejné zakázky:

0-4. týden od nabytí účinnosti smlouvy Studium podkladových materiálů a dokumentace, věcné

               pochopeni problematiky vfi. axptanativních Individuálních rozhovorů; příprava

               hlavního sběru dat

5.-12. týden   Sběr dat - dotazníkové šetření v zemích V4 a Individuální rozhovory

13.-16. týden  Analýza a zpracování výsledků

17.-19. týden  Prezentace předběžných výsledků; Závěrečná evaluační zpráva

20.-24. týden  Akceptace závěrečné evaluační zprávy

Požadovaně výstupy:

           Vstupní zpráva s upřesněním postihu prací;
           Scénáře k exptorattvnlm individuálním rozhovorům, dotazník pro dotazníkové šetření
           varních V4, scénáře k IndvJduálnlm rozhovorům (přfp. ekvivalent těchto nástrojů v případě
           změny metodologie)
           Seznamy respondent;
           Dataeety k dotazníkovému šetření; zvukově nahrávky nebo poznámky z axploratlvních
           individuálních rozhovorů i z IndMduálnícii rozhorů (přlp. ekvivalent těchto dat v případě
           změny metDddogte);
           Prezentace předběžných závěrů a doporučení;
           Závěrečná evaluační zpráva včetně manažerského shrnutí v českém a anglickém Jazyce.

7. ZPŮSOB PODÁNÍ NABÍDEK
 Při zadávání veřejná zakázky v rámci DNS používá Zadavatel i Dodavatel výlučně elektronické
 prostředky podle ustanoveni § 107 odst. 1 Zákona. Tato veřejná zakázka je zadávána pomocí
 elektronického nástroje NEN dostupného na www.nen.nipez.cz. Veškeré podmínky a Informace
 týkající se elektronického nástroje včetně registrace Dodavatelb Jsou dostupné na:
 httosď/nen.niDez.cz/Uzivatelskelnfotmace/PpovoznlRad a uživatelská příručka pro DNS rta:
 httos://nen.nÍDez.czAJzivatelskelnfonnriace/UzivatetskePriruckv.

Nabídky v elektronické podobě musí být

■  padány prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN)

                                                                                            2
•  Šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného kilfie, který je Zadavatelem poskytován na

profilu Zadavatele spolu se zadávací dokumentaci zadávacího řízení, na jehož základě bylo

zavedeno  DNS          (soubor  s klíčem          je       ke  stažení                      zde:

httP3^/nen.nlpez.cz/Soubor.asox?kf°S1150891 nebo  zde: http://hH.lv/2kObqsPl.

Součástí nabídky Dodavatele bude:

• celková nabkl ková cena v Kč včetné DPH (nebo celková cena v případě neplátce DPH)
• listy jednotlivých členů týmu včetné pode psaných čestných prohlášeni
• vypracovaný návrh pro potvrzení kompetencí nezbytných pro uspokojivé plněni této veřejné

     zakázky

Nabídka musí být v plném rozsahu zpracována v elektronické podobě, a to v českém nebo
slovenském jazyce.

B. LHŮTA PRO PODÁNI NABÍDEK
 Lhůta pro podání nabídek konči v souladu s ustanovením § 141 odst. 2 Zákona dne 1B. 9. 2017
 ve 14:00 hod.

 Jelikož nabídky mohou být doručeny výhradně elektronickými prostředky prostřednictvím
 https:ffnen.nlpez.cz/. otevírání nabídek se bude konat bez přítomnosti Dodavatelů).

9. PRAVIDLA PRO HODNOCENÍ NABÍDEK
 Nabídky budou hodnoceny ve smyslu § 114 odst 2 Zákona podle Jeflch ekonomické výhodnosti.

Kritérii hodnocení a jejich vihyjsou:                          05 bodů
• Nabídková čerta vč. DPH                                      20 bodů
• Zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky      45 bodů
• Kvalita nabízeného plnění

Způsob hodnoceni nabídek
Celkové hodnoceni nabídek provede zadavatel tak, že sečte bodová hodnoceni nabídek dle
hodnotících kritérií pro každou nabídku a stanoví pořadí zájemců, přičemž Jako nejlepší bude
vyhodnocena nabídka, která dosáhla nevyšil bodové hodnoty.
PII veškerých výpočtech v rámci hodnocení budou čísla zaokrouhlována na dvě desetinná místa
podle matematických pravidel.

Kritérium: Nabídková cena - maximálně 36 bodů
V kritériu nabídkové cena bude hodnocena celková nabídková cena v Kč včetné DPH (nebo celková
cena v případě neplátce DPH), kterou účastníci zadávacího Uzeni uvedou ve svých nabídkách.
Nabídková cena obsahuje veškeré náklady spojené s rsaizací evaluace & včetně napf. poplatků za
data potřebná k hodnocení, cesty za respondenty a další organizační záležitosti).
Nabídka získá bodavou hodnotu podle následijlcího vzorce:

bodová hodnota = 35 x  neinižfil nabídková cena ze všech hodnocených nabídek
                       nabídková cena hodnocené nabídky

Výsledek tohoto výpočtu bude bodovým hodnocením nabídky v dílčím kritériu .Nabídkové cena*

Kritérium: Zkušeností osob zapojených do realizace veřejné zakázky - maximálně 20 bodů
V rámci tohoto krftéria bude posuzována zkušenost uvedených členů raaizačniho týmu s obdobnými
evaluacemi. Nabídky budou v tomto kritériu posouzeny na základě informaci uvedených
v jednotlivých listech členů týmu. Při posuzováni nabídek v tomto kritériu budou zohledněny jen ty
evaluace/ výzkumy, na kterých sa podílel! členové týmu uvedené v předložené nabídce a které jsou
tematicky relevantní k předmětu zakázky a byly realizovány v požadovaném období.

Tematickou relevanci se rozumí:

                                                                                            3
        * blízkost k tématu korupce, podvodů, transparentnost (v ESIFI mimo ESIF);
        * blízkost k tématu hodnoceni metodických pokynů nebo pravidel v ESIF;
        * sociálně či psychologicky citlivá témata vyžadující zvláště citlivý přístup při zpracováni evaluace/

              výzkumu (v ESIF i mimo ESIF).

        V kritériu budou posuzovány evaluace/ výzkumy, na kterých se podílel alespoň jeden člen týmu
        uvedený v nabídce. Za každou takovou evaluaci/ výzkum bude udělán Jeden bod. Pokud se nejedné
        evaluaci/ výzkumu podílelo dva a více členů týmu, pak za každou takovou evaluací/ výzkum budou
        udíleny dva body.
        Součet bodů za viechny členy týmu bude bodovým hodnocením nabídky v kritériu .ZkuSenostf osob
        zapojených do realizace veřejné zakázky". V případě, že součet dosáhne hodnoty 20 bodů a vlče,
        bude nabídce přiděleno 20 bodů.

        Ust člene týmu bude obsahovat tyto informace;
        1. Příjmení, jméno, titul člena týmu,
        2. Role v týmu1 [vedoucí týmu / analytik/ překladatel / terénní výzkumník / designér výzkumu/.,. ]z
        3. Seznam všech evaluacl/výzkumů, na kterých se daný člen týmu podílel a které jsou relevantní

              vzhledem k poptávanému hodnoceni. Pro každou takovou evaluaci/ výzkum budou uvedeny
              následujíc! Informace;
              a) název evaluaca/výzkumu,
              b) název subjektu, pro který byla evaluaoe/výzkum poskytnuty,
             c) předmět a cfl evaluaca/výzkumu,
              d) stručný popis, v čem Je zkušenost z této evaluace/výzkumu tematicky relevantní ve vztahu

                    k předmětu zakázky,
              e) obdob! realizace evaluace/výzkumu od-do v měsících (např. leden 2014-zářf 2014),

                    přičemž seznam bude obsahovat jen evaluace realizované v posledních čtyřech letech ke
                    dni vyhlášení výzvy, rozhodný je měsíc ukončeni služby,
              f) webový odkaz na dostupné výstupy; pokud nejsou výstupy zveřejněné, bude součásti
                    nabídky závěrečná zpráva nebo část studie, ze které bude zřejmý předmět
                    evaluace/výzkumu a využitý design včetně metod. Pokud není možné výstupy předat v rámd
                    nabídky ani poskytnout odkaz, bude součásti nabídky alespoň podrobný popis předmětu
                    evaluace/ výzkumu včetně designu a použitých metod (v tomto případě si zadavatel
                    vyhrazuje práva do evaluace/ výzkumů nahlédnout),
              g) popis role, kterou daný čten týmu při teaizaci evaluace zastával,
              h) údaje kontaktní osoby objednatele projektu/ zakázky, která může být oslovena za účelem
                    ověřeni zkušenosti - jméno a příjmení, telefon a e-mail.
        4. Podepsané čestné prohlášení člena týmu o pravdivosti uvedených Informací.

        Při hodnocení v tomto dílčím kritériu budou zohledněny jen ty zkušenosti z evaluacl/výzkumů, jejichž
        objednatel byl s výsledky spokojen a neměl závažné výhrady k poskytnutému plněnf. Zchladněny
        budou jen ty zkušeností z výzkum ůfeakázek, které byly získány na straně dodavatele, nikoli
        objednatele. Za závažné výhrady bude považována skutečnost, že pň plněni došlo ke vzniku škody,
        předčasnému ukončeni smluvního vztahu nabo jiným srovnatelným krokům. Zadavatel sl vyhrazuje
        oprávnění namátkově ověřit spokojenost a neexistenci závažných výhrad objednatele dřívějších
        zakázek. Zkušenosti, které neodpovídají výše uvedeným požadavkům, nebudou zadavatelem
        uznány.

        Větší počet bodů v rámci kritéria JJatšenasti osob zapojených do maltzaco vetejné z&kézky" obdrží
        nabídka, z níž bude zřejmé, že člen týmu má zkušenost s větším množstvím evaluacl/výzkumů.

        Kritérium: Kvalita netuženého plněni- maximálně 45 bodů

1 Rdi v týmu se rozumí. Jaká činnost bude tvořit převážnou většinu práce Hena týmu na veřejné zakázce.
2 Je možně, aby jeden člen týmu zastával u této veřejně zakázky více roli. Je možná, aby zastával I Jiné role, než zde
uvedené, v takovém případě je třeba je doplnit do výčtu.

                                                                                                                                                                       4
Pro potvrzení kompetencí, nezbytných pro uspokojivé plnění této veřejné zakázky, účastník
zadávacího řízení vypracuje návrh, ve kterém popíše:
» opatření, která přijme pro úspěšnou evaluaci citlivého tématu, jakým je zvyšování

     transparentnosti a snižování rizika podvodů a korupce:
• opatření, která plijme pro získáni důvěry respondentů (zejm. v klíčové fázi sběru dat -

     individuálních rozhovorech) a omezení nedostatečných obecných výpovědí respondentů
     v rozhovorech;
• opatření, která pttjme pro zjištění skutečného vnímání jednotlivých metodologických nástrojů a
     nikoliv jen k popisu jejich procesního využívání;
• opatření, která evaluátorovi zajistí dostatečné množství dat k následné analýze v případech, kdy
     pií individuálních rozhovorech nebude použito zvukové nahrávací zařízení;
• způsob analýzy získaných dat;
• případný alternativní návrh metodologického přístupu k evaluaci a jeho odůvodnění, který by byl
     podle evaluátore vhodnější než návrh zadavatele.

Návrh může být rozpracován maximálně na 6 stran textu.
Za nejlepší nabídku bude považována nabídka, která bude mit nejlépe zpracovaný; věcnější,
stručnější, přitom však dostatečně detailní, Jednoznačný, zdůvodněný a logicky konzistentní návrh.

Hodnotící komise přiřadí jednotlivým nabídkám v rámci kriteria Kvalita nabízeného plněni body
tímto způsobem:
« Pokud je návrh zpracován jasně a srozumitelně, je zdůvodněn a podložen relevantními

     argumenty s odkazem na vhodnou Itteratin a zdroje, je jasný, vnitřně logický a nerozpomý
     a dostatečně detailní, jsou popsány limity navrženého postupu, Ktere jsou současně zohledněny
     v návrhu řešeni a navržená opatření jsou nastavena tak, že v dané časové dotaci vedou
     k zodpovězení všech evaluačních otázek, je předložená nabídka zcela vyhovující a získá 48
     bodů.
• Pokud je nabídka zvětší části vyhovující, tzn. obsahuje popis všech výše uvedených opatření,
     ale obsahuje drobné nepřesnosti Či opomíjí některé méně zásadní detaily, může získat 27-44
     bodů.
• Pokud nejsou některé z výše uvedených požadavků dostatečně zpracovány, je předložené
     nabídka částečně vyhovující a může získat 14-28 bodů.
« Pokud není většina výše uvedených požadavků dostatečně nebo vůbec zpracována, je
     předložená nabídka nevyhovující a může získat 1-13 bodů,

Nabídka získá bodovou hodnotu podle následujícího vzorce:

bodová hodnota = 45 x  bodové hodnocení návrhu u hodnocené nabídky
                       nejlépe hodnocený návrh

Výsledek tohoto výpočtu bude bodovým hodnocením nabídky za kritérium „Kvalita nabízeného
plněni*.

10. OBCHODNÍ PODMÍNKY
 Zadavatel stanovuje obchodní podmínky formou závazného návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1
 této Výzvy. Dodavatelé nemusí jako součást nabídky předkládat návrh smlouvy, avšak podáním
 nabídky obsah smlouvy akceptují.

11. POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY
 Nabídkovou cenou se pro účely zadání veřejné zakázky v rámci tohoto DNS rozumí celková
 cena za poskytnutí předmětu plněni veřejné zakázky včetně DPH. Nabídková cena musí
 obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizací předmětu veřejné zakázky včetně všech
 nákladů souvisejících.

                                                                    s
 Nabídková cena bude součásti nabídky dodavatele.

 Nabídková cena bude stanovena Jako cena nejvýfie přípustná. Nabídková oena bude uvedena
 v česká mění v členění cena bez DPH, sazba DPH v % a oena celkem včetné DPH.

12. OSTATNÍ PODMÍNKY ZADAVATELE
 Zadavatel jako další obchodní podmínku stanoví, že nabídková cena Dodavatele nesmi přesáhnout
 finanční částku 1 200 000 Kč bez DPH.
 Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
 Pro předloženi dokladů, objasnění nebo doplnění nabídek bude Zadavatel postupovat přiměřeně
 podle § 46 a 46 Zákona.
 Vybrány Dodavatel je povinen před uzavřením smlouvy předložit Zadavateli na Jeho výzvu originály
 nebo ověřená kopie dokladů o kvalifikaci, kterými Dodavatel prokazoval kvalifikaci při zaváděni
tohoto DNS, nebo při zařazení do něj, pokud Již nebyly zadavateli předloženy. Pit nepředložení
 dokladů bude Zadavatel postupovat přiměřeně podle § 125 Zákona.

13. NEDÍLNOU SOUČÁSTÍ TÉTO VÝZVY JE
 Příloha ft. 1 - Návrh smlouvy o Zajiátění evaluačních a analytických služeb pro potřeby řízení Dohody
 o partnerství v programovém období 2014*2020ajejí nedílné součásti
 Příloha č 2-Popis předmětu plnění veřejné zakázky
 Příloha fi. 3 - Analýza implementačního procesu-korupčnl rttika_EY_J2011
 Příloha fi. 4- Akční plán knpl. Strateglejaktuallzace po dokončení JMP
 Příloha fi. 5- článek Fraud Triangle
 Příloha fi. 6 - člénak Ariely Dishonest

 V Praze dne 28.8.2017

                                                                                                      ředitelka odboru