Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3699896: Smlouva na zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby

Příloha 5621-anonymizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby řízení
Dohody o partnerství v programovém období 2014-2020:
Evaluace vnímaného fungování a efektivnosti vybraných
nástrojů JMP z hlediska zvyšování transparentnosti v ESIF

OPTP 2014-2020
Projekt: Evaluace a analytické podklady na podporu řízení DoP
Reg. č. projektu: CZ.08.1.125/0.0/0.0/15^001/0000022
Č.j.: 18022/2015-56/53
Číslo v CES: 5621
Číslo úkolu: pro SR 5166/17/56

                pro EU 5166/18/56

  SMLOUVA NA ZAJIŠTĚNÍ EVALUAČNÍCH A ANALYTICKÝCH
                        SLUŽEB PRO POTŘEBY ŘÍZENÍ DoP

Smluvní strany:

Česká republika - Ministerstvo pro místní rozvoj

se sídlem:               Staroměstské nám. 6, 110 15 Praha 1

zastoupená:              Ing. Bc. Radmila Outlá, MBA, ředitelka Odboru projektového řízení

IČO:                     66002222

bankovní spojení:

č. účtu:                 629001/0710

(dále jen „Objednatel")

a

Deloitte Advisory s.r.o.

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 113225

se sídlem:               Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8

zastoupena:              Ing. Pavel Šiška, na základě plné moci

IČO:                     27582167

DIČ:                     CZ27582167

bankovní spojení:

číslo účtu:

ID datové schránky: ycyfxb

kontaktní osoba:

telefon:

e-mail:

(dále jen „Poskytovatel “)

Objednatel a Poskytovatel (dále také „Smluvní strany11) uzavřeli níže uvedeného dne tuto Smlouvu na
zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby řízení DoP (dále jen „Smlouva"), a to na
základě výsledků zadávacího řízení veřejné zakázky zadávané v rámci Dynamického nákupního
systému na Zajištění evaluačních a analytických služeb pro potřeby řízení DoP, OPTP a IROP
v rezortu Ministerstva pro místní rozvoj (uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek pod evidenčním
číslem VZ: Z2016-004746) dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen
„ZZVZ"), s názvem „Evaluace vnímaného fungování a efektivnosti vybraných nástrojů JMP z
hlediska zvyšování transparentnosti v ESIF“ (dále jen „Veřejná zakázka") v souladu s ustanovením
§ 1746 odst. 2, dále § 2358 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník4).

Tato Smlouva se uzavírá na základě Nabídky Poskytovatele, jež byla vybrána jako nejvhodnější a byla
učiněna na základě písemné výzvy Objednatele k podání nabídek v rámci Dynamického nákupního
systému (dále jen „Výzva44).

Smluvní strany, vědomy sl svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být touto
Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

1. PROHLÁŠENÍ SMLUVNÍCH STRAN

1.1 Objednatel prohlašuje, že:

a.  je ústředním orgánem státní správy, jehož působnost a zásady činnosti jsou

    stanoveny zákonem č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních

    orgánů státní správy České republiky, ve znění pozdějších předpisů, a

b.  splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě stanovené a je

    oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené.

1.2 Poskytovatel prohlašuje, že:

a.  splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě stanovené a jsou

    oprávněni tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené a

b.  ke dni podpisu této Smlouvy není v úpadku ani v likvidaci, a že návrh na

    zahájení insolvenčního řízení vůči Poskytovateli nebyl zamítnut pro nedostatek

    jeho majetku, a zavazuje se udržovat toto prohlášení v pravdivosti

    a Objednatele bezodkladně informovat o všech skutečnostech, které mohou

    mít dopad na pravdivost, úplnost nebo přesnost předmětného prohlášení

    a o změnách v jeho kvalifikaci, kterou prokázal v rámci své nabídky na plnění

    Veřejné zakázky.

2. ÚČEL SMLOUVY

             2.1 Tato Smlouva se uzavírá za účelem provedení předmětu plnění Veřejné zakázky.

             2.2 Účelem Smlouvy je zjištění celkových dopadů a efektů Dohody o Partnerství
                        v programovém období 2014-2020 (DoP) pro potřeby komunikace a publicity
                        výsledků programu. Evaluace je prováděna v souladu s povinnostmi stanovenými
                        v rámci čl. 47 a 49 Nařízení Rady (ES) č. (ES) č. 1303/2013 (dále jen obecné
                        nařízení) a v souladu se schváleným Evaluačním plánem Dohody o Partnerství1
                        v programovém období 2014-2020 (EP DoP).

3. PŘEDMĚT A ZPŮSOB PLNĚNÍ SMLOUVY

             3.1 Poskytovatel se touto Smlouvu zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro
                        Objednatele evaluační a analytické služby (dále „Služby"), vedoucí k naplňování
                        evaluačních povinností v souladu s Evaluačním plánem Dohody o Partnerství
                        v programovém období 2014-2020 (EP DoP) a jeho aktualizacemi.

Dostupné na http://www.dotaceeu.cz/cs/Fondv-EU/Narodni-orqan-pro-koordinaci/Evaluace/Evaluacni-plan

                                  2
3.2 Objednatel se za řádně a včas poskytnuté plnění Služeb zavazuje uhradit
           Poskytovateli cenu stanovenou v souladu s článkem 4. této Smlouvy.

3.3 Smluvní strany berou na vědomí následující pravidla pro vztah této Smlouvy, ZD
           a Výzvy:

a.  V případě jakékoli nejistoty ohledně výkladu ustanovení ve Smlouvě budou

    tato ustanovení vykládána tak, aby v co nejširší míře zohledňovala účel

    Veřejné zakázky vyjádřený v ZD a Výzvě, která je Přílohou č. 1 této Smlouvy.

b.  V případě chybějících ustanovení této Smlouvy budou použita dostatečně

    konkrétní ustanovení ZD a Výzvy.

3.4 Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby řádně a ve stanoveném rozsahu
           a v termínech, v souladu s detailními požadavky specifikovanými v harmonogramu,
          jež je obsažen v bodě 6 Přílohy č. 1 Smlouvy a je v této podobě závazný:

    0-4. týden od nabytí účinnosti smlouvy Studium podkladových materiálů a

    dokumentace, věcné pochopení problematiky vč. explorativních individuálních

    rozhovorů; příprava hlavního sběru dat

    5.-12. týden   Sběr dat - dotazníkové šetření v zemích V4 a individuální

                   rozhovory

    13.-16. týden  Analýza a zpracování výsledků

    17.-19. týden  Prezentace předběžných výsledků; Závěrečná evaluační

                   zpráva

    20.-24. týden  Akceptace závěrečné evaluační zprávy

    Doba pro plnění veřejné zakázky je stanovena na 24 týdnů od nabytí účinnosti této
    Smlouvy.

3.5 Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 1 Smlouvy.

3.6 Poskytovatel se zavazuje zajistit povinnou publicitu v souladu s pravidly OPTP 2014-
           2020 dle Pravidel pro žadatele a příjemce OPTP 2014-2020 a Logo manuálem
           OPTP 2014-2020 v aktuálním znění na webových stránkách http://www.strukturalni-
           fondv.cz/cs/Microsites/op-technicka-pomoc/OPTP-2014-2020/Dokumenty pro OPTP
           2014-2020. 4

4. CENA SLUŽEB

             4.1 Cena za řádně a včas poskytnuté Služby byla smluvními stranami sjednána na
                        základě učinění Nabídky Poskytovatele, která byla Poskytovatelem předložena
                        v rámci Dynamického nákupního systému, zahrnuje veškeré náklady Poskytovatele
                        spojené s poskytováním Služeb a je cenou konečnou a nepřekročitelnou.

             4.2 Cena za poskytnutí Služeb činí celkem 961 950,- Kč (slovy:
                        devětsetšedesátjednatisícděvětsetpadesát korun českých) včetně DPH, tj. cena bez
                        DPH činí 795 000,- Kč (slovy: sedmsetdevadesátpěttisíc korun českých) a DPH činí
                         166 950,- Kč (slovy: slovy stošedesátšesttisícdevětsetpadesát korun českých), sazba
                        DPH je ve výši 21%.

             4.3 Objednatel akceptuje změnu Ceny Služby pouze v případě, že dojde ke změně
                        daňových předpisů týkajících se DPH, a to nejvýše o částku odpovídající této změně.

                              3
5. AKCEPTACE A PLATEBNÍ PODMÍNKY

             5.1 Poskytovatel se zavazuje průběžně konzultovat postup plnění Služeb a vyhotovené
                        podklady s Objednatelem. Objednatel se zavazuje při průběžných konzultacích
                        Poskytovateli poskytovat potřebnou součinnost a dle svých možností se vyjadřovat
                        k průběžným výstupům Poskytovatele.

             5.2 Smluvní strany se dohodly, že výstupy, které Poskytovatel vyhotoví při poskytování
                        Služeb (veškeré dokumenty, podklady, prezentace, dataset apod.), má povinnost
                        průběžně (dle harmonogramu dohodnutého Smluvními stranami viz čl. 6 Výzvy)
                        předávat Objednateli elektronickou formou e-mailem, dále pro potřeby fakturace
                        elektronicky/na CD (editovatelný formát) a dle dohody Smluvních stran také v listinné
                        podobě (1x originál, 1x kopie), viz detaily k fakturaci dle tohoto článku Smlouvy.
                        Podklady, obsahující seznamy respondentů, budou dodavatelem vždy předány tak,
                        aby nedošlo k jejich úniku, tj. pouze na CD (pokud nebude smluvními stranami
                        dohodnuta jiná vhodnější forma).

             5.3 Smluvní strany se dohodly na následujícím postupu při předání Služby:

                              a. Poskytovatel zašle první verzi dokumentů/výstupů Objednateli
                                   k připomínkám vždy v dostatečném předstihu tak, aby předložení konečných
                                   verzí a jejich akceptace byla v souladu s harmonogramem jednotlivých
                                   výstupů dle bodu 6 Přílohy č. 1 Smlouvy.

                              b. Pokud nebude mít Objednatel žádné výhrady, oznámí tuto skutečnost
                                   Poskytovateli. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn předložit
                                   dokumenty k akceptaci a vystavit akceptační protokol, který bude podepsán
                                   Smluvními stranami.

                              c. Bude-li mít Objednatel výhrady k výstupům, zašle je do deseti (10)
                                   pracovních dnů Poskytovateli k úpravě/doplnění. Poskytovatel se zavazuje
                                   nejpozději do pěti (5) pracovních dnů od jejich doručení, nebude-li
                                   s Objednatelem dohodnuto jinak, odstranit všechny nedostatky a provést
                                   veškeré potřebné úpravy dle výhrad a připomínek Objednatele a předat
                                   elektronicky jako další verzi dokumentů/výstupů Objednateli.

                              d. Pokud bude mít Objednatel připomínky k další verzi výstupů, budou obě
                                   strany postupovat stejným způsobem uvedeným v předchozím odstavci.
                                   Nevznese-li Objednatel k dokumentu již žádné výhrady ani připomínky,
                                   považují Smluvní strany dokumenty za řádně zpracované a je možné
                                   vystavit a podepsat akceptační protokol. Pokud nebude výstup akceptován
                                   ani na potřetí kvůli zásadním nedostatkům výstupu, mohou být uplatněny
                                   sankce dle čl. 14.

             5.4 Služba se považuje za řádně poskytnutou dnem podpisu akceptačního protokolu
                        Smluvními stranami.

             5.5 Při poskytnutí Služby předá Poskytovatel Objednateli veškeré podklady, které se ke
                        Službě vztahují. Dokumenty budou v českém jazyce, pokud nebude Smluvními
                        stranami dohodnuto jinak; přičemž Poskytovatel je povinen zajistit, aby výstupy
                        odpovídaly Výzvě k podání Nabídek, jež tvoří přílohu této smlouvy, tj. např.
                        požadavek na manažerské shrnutí v českém i anglickém jazyce.

             5.6 Objednatel nebude hradit Poskytovateli zálohy.

                                                                        4
5.7 Smluvní strany se dohodly, že za řádně a včas poskytnuté a předané Služby
           v souladu s Výzvou a následně učiněnou Nabídkou vzniká Poskytovateli, po
           akceptaci plnění ze strany Objednatele (popř. akceptaci částečného plnění za určitou
           fázi dle harmonogramu) dle čl. 6 Výzvy, právo na zaplacení Ceny Služby
           a Poskytovatel je oprávněn vystavit daňový doklad - fakturu.

5.8 Poskytovatel ke každému daňovému dokladu - faktuře jako přílohu zajistí doložení
           poskytnutých Služeb, které jsou Objednateli fakturovány, a podepsaný akceptační
           protokol. Součástí každé faktury tedy budou výstupy předem dohodnuté mezi
           Smluvními stranami (kompletní verze výstupů v el. podobě/na CD, dále 2x v listinné
           podobě; dále podklady obsahující seznamy respondentů pouze na CD). Veškeré
           výstupy budou označeny v souladu s pravidly publicity dle zdrojového projektu, který
           byl definován Objednatelem v Příloze č. 1 Smlouvy.

5.9 Za účelem zvýšení kvality výstupů Objednatel požaduje, aby v Závěrečné zprávě
           byla uvedena jména všech členů týmu, kteří se na realizaci projektu podíleli.
           Za kvalitu obsahu výstupů odpovídá vedoucí týmu Poskytovatele, jehož jméno bude
           ve zprávě uvedeno. Tato odpovědnost bude stvrzena jeho podpisem
           v odsouhlasených verzích Závěrečné zprávy.

5.10 Veškeré daňové doklady musí splňovat všechny náležitosti daňového dokladu
           požadované zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
           pozdějších předpisů, a ostatními obecně závaznými právními předpisy, přičemž vždy
           musí obsahovat následující údaje: název operačního programu a název a registrační
           číslo projektu, včetně čísla etapy, z něhož je faktura hrazena, číslo Smlouvy
           Objednatele v CES, identifikace smluvních stran (adresy, IČO, DIČ, údaj o tom, že
           vystavovatel daňového dokladu je zapsán v obchodním rejstříku příslušného
           rejstříkového soudu, včetně spisové značky), označení Služby - tj. číslo Výzev
           k poskytnutí plnění, specifikace dílčí zakázky, číslo daňového dokladu, den vystavení
           a splatnost daňového dokladu 30 dní, označení peněžního ústavu a číslo účtu,
           na který se má platit, fakturovanou částku členěnou dle požadavků zákona
           a konkrétní Výzvy k poskytnutí plnění, podpis Oprávněné osoby Poskytovatele.
           K jakýmkoli změnám v identifikačních údajích projektů, ze kterých budou Služby
           financovány, Objednatel odešle Poskytovateli včas (emailem) upozornění. Změna
           nevyžaduje uzavření písemných dodatků ke Smlouvě.

5.11 Nebude-li daňový doklad - faktura obsahovat stanovené náležitosti, nebo správně
           uvedené údaje dle této Smlouvy, je Objednatel oprávněn vrátit jej ve lhůtě splatnosti
           Poskytovateli s uvedením chybějících náležitostí nebo nesprávných údajů.
           V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne
           běžet doručením opraveného daňového dokladu. V takovém případě není
           Objednatel v prodlení s úhradou daňového dokladu.

5.12 Daňové doklady se platí bankovním převodem na účet Poskytovatele uvedený
           v daňovém dokladu. Dnem úhrady se rozumí den, kdy je částka odepsána
           z bankovního účtu Objednatele.

5.13 Daňový doklad musí být Objednateli doručen nejpozději do 15. 12. příslušného
           kalendářního roku, aby mohl být proplacen v tomtéž kalendářním roce. V případě
           nedodání v uvedeném termínu bude daňový doklad proplacen až v roce
           následujícím.

5.14 Poskytovatel bere na vědomí, že Objednatel není v prvních dvou měsících daného
           roku v prodlení s úhradou fakturované částky, pokud nedošlo ke schválení státního

                                                          5
                        rozpočtu (včetně rozpočtů projektů, které se podílí na úhradě faktur) a Objednatel tak
                        není schopen proplácet daňové doklady - faktury v souladu se stanovenou
                        splatností.

6. OPRÁVNĚNÉ OSOBY
             6.1 Smluvní strany jmenují oprávněnou osobu, popř. jednoho či více zástupců
                        oprávněné osoby (dále jen Oprávněné osoby). Oprávněné osoby budou zastupovat
                        Smluvní strany v obchodních a technických záležitostech souvisejících s plněním
                        této Smlouvy. Oprávněné osoby budou zejména podepisovat akceptační protokol
                        a poskytovat informace o průběhu poskytování Služeb.
             6.2 Přijímat a akceptovat Služby a poskytovat informace o průběhu poskytování Služeb
                        mohou za Objednatele rovněž kontaktní osoby (dále jen Kontaktní osoby).
             6.3 Oprávněné osoby budou oprávněny činit rozhodnutí závazná pro Smluvní strany
                        ve vztahu k plnění povinností vyplývajících z této Smlouvy.
             6.4 Oprávněnou osobou za Objednatele v záležitostech obchodního a technického

                        Kontaktní osoby za Objednatele v záležitostech věcného plnění Smlouvy, předání

                        Oprávněnou osobou zodpovědnou za Poskytovatele v záležitostech obchodního
                          a technického plnění Smlouvy je

                                                         či osoba pověřená.
                        Kontaktní osobou zodpovědnou za Poskytovatele v záležitostech věcného plnění
                        Smlouvy, předání výstupů a vypracování zpráv

                                                                              či osoba pověřená.
             6.5 Smluvní strany jsou oprávněny jednostranně změnit Oprávněné osoby a Kontaktní

                        osoby, na tuto změnu jsou však povinny druhou Smluvní stranu písemně
                        (elektronicky) upozornit. Tato změna je vůči druhé Smluvní straně účinná ode dne
                        doručení oznámení o změně. Taková změna nevyžaduje uzavření písemného
                        dodatku ke Smlouvě.

7. REALIZAČNÍ TÝM
             7.1 Poskytovat Služby v souladu s čl. 3 této Smlouvy jsou oprávněné pouze osoby
                        Poskytovatele, prostřednictvím kterých bylo prokázáno splnění kvalifikace a jsou
                        v souladu s nabídkou Poskytovatele, pokud nebude s Objednatelem dohodnuto
                        jinak.
             7.2 Seznam členů Realizačního týmu je uveden v Příloze č. 3 této Smlouvy a odpovídá
                        realizačnímu týmu předloženému v Nabídce Poskytovatele. Tento realizační tým,
                        který byl rovněž předmětem hodnocení dle bodu 9 Přílohy č. 1 Smlouvy, je pro
                        Poskytovatele závazný (členové realizačního týmu uvedení v seznamu se musí
                        aktivně podílet na plnění předmětu Smlouvy), stejně jako požadavky na členy
                        realizačního týmu uvedené v zadávací dokumentaci k Veřejné zakázce.

                                                                        6
             7.3 Změny Realizačního týmu jsou možné pouze po předchozím písemném schválení ze
                        strany Objednatele. Realizační tým může být v průběhu realizace této Smlouvy
                        upraven v případě, že pro nové členy týmu bude doložena požadovaná kvalifikace
                        a jejich zkušenosti by v rámci posuzování hodnotícího kritéria „zkušenosti osob
                        zapojených do realizace veřejné zakázky4* dle bodu 9 Přílohy č. 1 Smlouvy, byly
                        ohodnoceny stejným nebo vyšším počtem bodů, jako zkušenosti nahrazované
                        osoby. Změna člena bude schválena Objednatelem (elektronicky). Taková změna
                        nevyžaduje uzavření písemného dodatku ke Smlouvě. Objednatel tento souhlas
                        neudělí v případě, že by po takové změně realizační tým nesplňoval požadavky
                        Objednatele na realizační tým, který byl předmětem hodnocení dle bodu 9 Přílohy č.
                        1 Smlouvy, včetně požadavků uvedených v zadávací dokumentaci k Veřejné
                        zakázce.

             7.4 Poskytovatel je povinen vést aktualizovaný seznam členů Realizačního týmu.

             7.5 Za plnění svých poddodavatelů Poskytovatel odpovídá jako za své plnění, včetně
                        odpovědnosti za důsledky vzniklé při porušení závazků plynoucích ze Smlouvy.

8. DORUČOVÁNÍ

             8.1 Doručování mezi Smluvními stranami se uskutečňuje na adresy sídla uvedené
                        v záhlaví této Smlouvy. Smluvní strana má povinnost oznámit do pěti (5) dnů druhé
                        smluvní straně změnu svého sídla nebo jiné kontaktní adresy, popř. jiných údajů.
                        Vůči druhé Smluvní straně je změna účinná, až když se o ní dozví.

             8.2 Neoznámí-li smluvní strana řádně změnu sídla, považuje se zásilka doručená
                        na původní adresu za doručenou marným pokusem o doručení.

             8.3 Všechna oznámení mezi Smluvními stranami, včetně návrhů, informací, žádostí,
                        která se vztahují k této Smlouvě, nebo která mají být učiněna na základě této
                        Smlouvy nebo v souvislosti s ní, musí být učiněna v písemné formě a doručena
                        elektronicky emailem, nestanoví-li Smlouva jiné podmínky.

             8.4 Oznámení se považují za doručená datem přijetí příslušné zásilky. Vrátí-li se
                        oznámení některé ze Smluvních stran druhé Smluvní straně jako nedoručitelné,
                        považuje se pro účely této Smlouvy za den doručení poštovní zásilky třetí (3.) den po
                        jejím uložení na poště, i když se adresát o tomto uložení nedozvěděl. Bylo-li
                        doručováno elektronickou poštou, považuje se oznámení za doručené dnem
                        potvrzení jeho doručení druhou smluvní stranou v elektronické formě, jinak
                        doručením oznámení v listinné podobě.

             8.5 Za den doručení se též považuje den, kdy adresát převzetí zásilky odmítl.

9. VLASTNICKÉ PRÁVO, NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI A LICENČNÍ OPRÁVNĚNÍ

             9.1 Vlastnické právo ke všem výstupům předaným Poskytovatelem Objednateli
                        v souvislosti s poskytnutím Služby přechází na Objednatele dnem akceptace plnění
                        ze strany Objednatele.

             9.2 Nebezpečí škody na všech věcech předaných Poskytovatelem Objednateli
                        v souvislosti s poskytnutím Služby přechází na Objednatele dnem akceptace plnění
                        ze strany Objednatele.

             9.3 Bude-li součástí výstupu Služeb nebo výsledkem činnosti Poskytovatele prováděné
                        dle této Smlouvy předmět požívající ochrany autorského díla podle zákona

                                                                        7
                        č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským
                        a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále
                        jen „autorské dílo“), nabývá Objednatel dnem poskytnutí autorského díla Objednateli
                        k užívání výhradní právo užít takovéto dílo všemi způsoby nezbytnými k naplnění
                        účelu vyplývajícímu z této Smlouvy.

             9.4 Objednateli vzniká převzetím plnění podle této Smlouvy časově a místně neomezené
                        výhradní oprávnění dílo užívat ke všem způsobům užití (dále též „licence"). Součástí
                        licence je i souhlas se zveřejněním díla. Případná licenční odměna je zahrnuta
                        v Ceně Služeb.

             9.5 Poskytovatel dává tímto souhlas s úpravou či zpracováním předmětného plnění, či
                        jeho části Objednatelem či jiným autorem.

             9.6 Součástí licence jsou též následující oprávnění:

                        a) užít plnění v původní nebo jiným zpracované či jinak změněné podobě,
                        samostatně nebo v souboru, nebo ve spojení s jiným dílem či prvky,

                        b) užít jen část plnění nebo některé jeho části.

             9.7 Objednatel není povinen licenci využít.

             9.8 Objednatel může oprávnění tvořící součást licence zcela nebo zčásti poskytnout třetí
                        osobě, a to i bezúplatně. Smluvní strany se výslovně dohodly na vyloučení použití
                        ustanovení § 2364 odst. 2, § 2377 a § 2378 občanského zákoníku.

             9.9 Poskytovatel prohlašuje, že práva, která touto smlouvou poskytuje, mu náleží bez
                        jakéhokoliv omezení, a odpovídá za škodu, která by Objednateli vznikla, pokud by
                        toto prohlášení bylo nepravdivé.

             9.10 Smluvní strany prohlašují, že Objednatel je pořizovatelem databáze a náleží mu
                        zvláštní právo pořizovatele databáze v souladu s ustanovením § 88 a násl.
                        autorského zákona.

10. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU

             10.1 Každá ze Smluvních stran je povinna nahradit škodu v souladu s platnými právními
                        předpisy a touto Smlouvou. Poskytovatel plně odpovídá za plnění povinností dle této
                        Smlouvy rovněž v případě, že příslušnou část plnění poskytuje prostřednictvím třetí
                        osoby.

             10.2 Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení škodám
                        a k minimalizaci vzniklých škod.

             10.3 Žádná ze Smluvních stran není odpovědná za nesplnění svého závazku v důsledku
                        prodlení druhé Smluvní strany nebo v důsledku nastalých okolností vylučujících
                        odpovědnost dle článku 11 této Smlouvy.

             10.4 Poskytovatel prohlašuje, že ke dni podpisu této Smlouvy má uzavřenou pojistnou
                        smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou jinému
                        v souvislosti s plněním této Smlouvy. Limit pojistného plnění na jednu škodní událost
                        nesmí být nižší než 100 000 Kč (stotisíckorun českých), přičemž spoluúčast
                        Poskytovatele musí být nejvýše deset procent (10 %). Poskytovatel je povinen být
                        nejméně v tomto rozsahu pojištěn po celou dobu trvání této Smlouvy. Za účelem
                        ověření existence pojistné smlouvy s pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou
                        Poskytovatelem jinému v požadovaném rozsahu dle této Smlouvy musí Poskytovatel

                                                                        8
    na výzvu Objednatele tuto pojistnou smlouvu předložit do tří (3) pracovních dnů od
    doručení výzvy, a to kdykoli v průběhu trvání této Smlouvy.

11. OKOLNOSTI VYLUČUJÍCÍ ODPOVĚDNOST

             11.1 Žádná ze Smluvních stran není odpovědná za prodlení s plněním závazků
                        stanovených touto Smlouvou, pokud bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími
                        odpovědnost.

             11.2 Smluvní strany se zavazují upozornit druhou Smluvní stranu bez zbytečného odkladu
                        na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této Smlouvy.
                        Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání
                        okolnosti vylučující odpovědnost.

             11.3 Za okolnost vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na
                        vůli povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti, jestliže nelze rozumně
                        předpokládat, že by povinná strana tuto překážku nebo její následky odvrátila nebo
                        překonala, a dále, že by v době vzniku závazku tuto překážku předvídala.

             11.4 Za okolnosti vylučující odpovědnost se však nepokládají okolnosti, jež vyplývají
                        z osobních, zejména hospodářských poměrů povinné strany, a dále překážky plnění,
                        které byla tato strana povinna překonat nebo odstranit podle této Smlouvy,
                        obchodních zvyklostí nebo obecně závazných právních předpisů, nebo jestliže může
                        splnění svých závazků zajistit pomocí třetí strany, jakož i okolnosti, které se projevily
                        až v době, kdy byla povinná strana již v prodlení.

12. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

12.1 Objednatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy zejména, pokud:

a.  bylo příslušným orgánem vydáno pravomocné rozhodnutí zakazující plnění

    této Smlouvy; nebo

b.  na majetek Poskytovatele je prohlášen úpadek, Poskytovatel sám podá

    dlužnický návrh na zahájení insolvenčního řízení nebo insolvenční návrh je

    zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení;

    nebo

c.  Poskytovatel vstoupí do likvidace; nebo

d.  proti Poskytovateli je zahájeno trestní řízení podle zákona č. 418/2011 Sb.,

    o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění

    pozdějších předpisů; nebo

e.  Poskytovatel uvedl v rámci zadávacího řízení, na jehož základě byla uzavřena

    Smlouva, nepravdivé či zkreslené informace, které by měly zřejmý vliv

    na výběr Poskytovatele pro uzavření této Smlouvy; nebo

f.  došlo k jinému podstatnému porušení této Smlouvy Poskytovatelem ve smyslu

    Občanského zákoníku, přičemž za podstatné porušení Smlouvy je

    považováno zejména prodlení Poskytovatele s plněním oproti sjednanému

    harmonogramu; opakované dodání výstupu plnění v neakceptovatelné kvalitě

    (viz bod 5.3.); Poskytovatelem, porušení povinnosti mlčenlivosti ze strany

    Poskytovatele; nedodržení povinnosti komunikovat a pravidelně informovat

    (minimálně jednou měsíčně, jednání/email) Objednatele na jeho žádost

                               9
                   o postupu plnění a/nebo s ním průběžně konzultovat své postupy a průběžné
                   výsledky/výstupy).

12.2 Smluvní strany se dohodly, že Objednatel je od této Smlouvy oprávněn odstoupit bez
          jakýchkoliv sankcí, pokud nebude schválena částka ze státního rozpočtu
           následujícího kalendářního roku, která je potřebná k úhradě za plnění poskytované
           podle této Smlouvy v následujícím roce. Objednatel prohlašuje, že do
           30 kalendářních dnů po vyhlášení zákona o státním rozpočtu ve Sbírce zákonů
          oznámí druhé Smluvní straně, pokud by nebyla schválena částka ze státního
           rozpočtu následujícího roku, která je potřebná k úhradě za plnění poskytované podle
          této Smlouvy v následujícím roce.

12.3 Odstoupení od Smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení
          0 odstoupení druhé Smluvní straně s tím, že Objednatel je oprávněn dle vlastního
           rozhodnutí odložit účinnost odstoupení od Smlouvy až na třicet (30) dnů od okamžiku
          doručení oznámení o odstoupení Poskytovatele.

12.4 Objednatel je oprávněn jednostranně započíst svoje pohledávky za Poskytovatelem
          z titulu smluvních pokut či náhrady škody oproti nárokům Poskytovatele na zaplacení
           příslušné části ceny za Služby poskytnuté Poskytovatelem na základě Smlouvy a to
           1 v případě předčasného ukončení Smlouvy.

12.5 Předčasně ukončit účinnost této Smlouvy lze také písemnou dohodou Smluvních
          stran.

12.6 Kterákoli ze Smluvních stran je oprávněna tuto Smlouvu písemně vypovědět během
          její účinnosti bez udání důvodu s dvouměsíční výpovědní lhůtou, která započne
           běžet prvního dne následujícího po měsíci, ve kterém byla písemná výpověď
          doručena druhé Smluvní straně.

13. OCHRANA INFORMACÍ

13.1 Smluvní strany jsou si vědomy toho, že v rámci plnění závazků z této Smlouvy:

a.  si mohou vzájemně vědomě nebo opominutím poskytnout informace, které

    budou považovány za důvěrné (dále jen „Důvěrné informace*4),

b.  mohou jejich zaměstnanci a osoby v obdobném postavení získat vědomou

    činností druhé strany nebo i jejím opominutím přístup k Důvěrným informacím

    druhé Smluvní strany.

13.2 Smluvní strany se zavazují, že žádná z nich nezpřístupní třetí osobě Důvěrné
           informace, které při plnění této Smlouvy získala od druhé Smluvní strany.

13.3 Za třetí osoby podle bodu 13.2 se nepovažují:

a.  zaměstnanci Smluvních stran a osoby v obdobném postavení,

b.  orgány Smluvních stran a jejich členové,

c.  Poskytovatel a poradci Objednatele, a to i potenciální, za předpokladu, že se

    podílejí na plnění této Smlouvy, Důvěrné informace jsou jim zpřístupněny

    výhradně za tímto účelem a zpřístupnění důvěrných informací je provedeno

    v rozsahu nezbytně nutném pro naplnění jeho účelu a za stejných podmínek,

    jaké jsou stanoveny Smluvním stranám v této Smlouvě.

                           10
13.4 Smluvní strany se zavazují v plném rozsahu zachovávat povinnost mlčenlivosti
          a povinnost chránit Důvěrné informace vyplývající z této Smlouvy a z příslušných
           právních předpisů, zejména povinnosti vyplývající ze zákona č. 101/2000 Sb.,
          o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších
           předpisů (dále jen „zákon č. 101/2000 Sb.“). Smluvní strany se v této souvislosti
          zavazují poučit veškeré osoby, které se budou podílet na plnění této Smlouvy, o výše
           uvedených povinnostech mlčenlivosti, ochrany Důvěrných informací a o dodržování
           povinností vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb. a dále se zavazují vhodným
          způsobem zajistit dodržování těchto povinností všemi osobami podílejícími se na
           plnění této Smlouvy.

13.5 Veškeré Důvěrné informace předávající strany jsou chráněny a přijímající strana
          vyvine pro zachování jejich důvěrnosti a pro jejich ochranu stejné úsilí, jako by se
          jednalo o její vlastní Důvěrné informace. S výjimkou rozsahu, který je nezbytný pro
           plnění této Smlouvy, se Smluvní strany zavazují neduplikovat žádným způsobem
           Důvěrné informace druhé strany, nepředat je třetí straně ani svým vlastním
          zaměstnancům a zástupcům s výjimkou těch, kteří s nimi potřebují být seznámeni,
          aby mohli plnit tuto Smlouvu. Smluvní strany se zároveň zavazují nepoužít Důvěrné
           informace druhé Smluvní strany jinak, než za účelem plnění této Smlouvy.

13.6 Nedohodnou-li se Smluvní strany výslovně písemnou formou jinak, považují se za
          důvěrné implicitně zejména všechny informace, které jsou anebo by mohly být
          součástí obchodního tajemství a všechny další informace, jejichž zveřejnění
           přijímající stranou by předávající straně mohlo způsobit škodu.

13.7 Bez ohledu na výše uvedená ustanovení se za důvěrné nepovažují informace, které:

                   a.  se staly veřejně dostupnými, aniž by to zavinila záměrně či nedbalostně

                       přijímající strana,

                   b.  měla přijímající strana legálně k dispozici před uzavřením této Smlouvy, pokud

                       takové informace nebyly předmětem jiné, dříve mezi Smluvními stranami

                       uzavřené smlouvy o ochraně informací,

                   c.  jsou výsledkem postupu, při kterém k nim přijímající strana dospěje nezávisle

                       a je to schopna doložit svými záznamy nebo důvěrnými informacemi třetí

                       strany,

                   d.  po podpisu této Smlouvy poskytne přijímající straně třetí osoba, jež takové

                       informace přitom nezíská přímo ani nepřímo od strany, jež je jejich vlastníkem.

13.8 Za porušení povinnosti mlčenlivosti Smluvní stranou se považují též případy, kdy tuto
           povinnost poruší kterákoliv z osob uvedených v bodu 13.3 této Smlouvy.

13.9 Ukončení účinnosti této Smlouvy z jakéhokoliv důvodu se nedotkne ustanovení
          tohoto článku Smlouvy.

14. SANKCE             Smluvní strana je v prodlení s plněním svého závazku, který vyplývá z této Smlouvy
             14.1      anebo platných právních předpisů, jestliže jej nesplní řádně, včas a v náležitém
                       rozsahu dle podmínek této Smlouvy.
             14.2
                       Dojde-li k prodlení Poskytovatele s plněním dle této Smlouvy z důvodů spočívajících
                       na jeho straně, je Objednatel oprávněn požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši půl
                       procenta (0,5 %) za každý započatý den prodlení z Ceny Služby bez DPH. Smluvní

                                            11
                        pokuta je splatná třicátý (30.) den ode dne řádného doručení výzvy Poskytovateli
                        k uhrazení smluvní pokuty.

             14.3 Bude-li Poskytovatel v prodlení s odstraňováním nedostatků, které požaduje
                        Objednatel zajistit, ve lhůtě stanovené v článku 5.3 Smlouvy, je Objednatel oprávněn
                        požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši dvaceti procent (20 %) z ceny Služby bez
                        DPH dle této Smlouvy.

             14.4 Poruší-li Poskytovatel povinnosti vyplývající z této Smlouvy ohledně ochrany
                        důvěrných informací a povinnosti mlčenlivosti, je povinen zaplatit Objednateli smluvní
                        pokutu ve výši 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých) za každé porušení
                        takové povinnosti.

             14.5 Nebude-li pojistná smlouva s pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou
                        Poskytovatelem třetí osobě uzavřena v požadovaném rozsahu po celou dobu trvání
                        této Smlouvy, je Objednatel oprávněn požadovat úhradu smluvní pokuty ve výši
                        4 000 Kč (slovy: čtyřtisíc korun českých) za každý den ode dne zjištění porušení
                        požadavků Objednatele na výše specifikovanou pojistnou smlouvu do dne sjednání
                        nápravy (uzavření následné pojistné smlouvy v požadovaném rozsahu po dobu
                        trvání této Smlouvy) nebo do dne trvání této Smlouvy, a to za každý případ takového
                        porušení. Tím není dotčeno právo na náhradu škody.

             14.6 Není-li dále stanoveno jinak, zaplacení jakékoliv smluvní pokuty nezbavuje povinnou
                        Smluvní stranu povinnosti splnit své závazky a nedotýká se nároku na náhradu
                        škody v plné výši dle této Smlouvy.

             14.7 Smluvní strany se dohodly, že v případě vzniku nároku Objednatele na více
                        smluvních pokut uložených Poskytovateli podle této Smlouvy, se takové pokuty
                        sčítají.

             14.8 Náležitosti dokladů na úhradu smluvní pokuty se řídí dle čl. 5. této Smlouvy.

15. ŘEŠENÍ SPORŮ

             15.1 Práva a povinnosti vzniklé na základě této Smlouvy nebo v souvislosti s ní se řídí
                        Občanským zákoníkem.

             15.2 Smluvní strany se zavazují vyvinout maximální úsilí k odstranění vzájemných sporů
                        vzniklých na základě této Smlouvy nebo v souvislosti s touto Smlouvou a k jejich
                        vyřešení zejména prostřednictvím jednání Oprávněných osob nebo jiných osob
                        oprávněných za Smluvní strany jednat.

             15.3 Nedohodnou-li se smluvní strany na způsobu řešení vzájemného sporu, je kterákoliv
                        Smluvní strana oprávněna předložit takový spor u věcně a místně příslušného
                        soudu.

16. ÚČINNOST SMLOUVY

             16.1 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu Smluvními stranami a účinnosti
                        dnem uveřejnění v registru smluv.

             16.2 Ukončením účinnosti této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se náhrady
                        škody, smluvních pokut, ochrany informací, řešení sporů a jiných ustanovení, která
                        dle projevené vůle Smluvních stran nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i po
                        ukončení Smlouvy.

                                                                       12
17. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

             17.1 Poskytovatel je ve smyslu ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb.,
                        o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční
                        kontrole), ve znění pozdějších předpisů (dále ,,ZFK“), osobou povinnou spolupůsobit
                        při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb
                        z veřejných výdajů nebo z veřejné finanční podpory, tj. Poskytovatel je povinen podle
                        § 13 ZFK poskytnout požadované informace a dokumentaci kontrolním orgánům
                        (Řídicímu orgánu Operačního programu Technická pomoc Ministerstva pro místní
                        rozvoj ČR, včetně ZS IROP, MMR ČR, Ministerstvu financí ČR, Evropské komisi,
                        Evropskému účetnímu dvoru, Evropskému úřadu pro boj proti podvodům,
                        Nejvyššímu kontrolního úřadu, příslušnému finančního úřadu a dalším oprávněným
                        orgánům) a vytvořit kontrolním orgánům podmínky k provedení kontroly vztahující se
                        k předmětné veřejné zakázce a poskytnout jim součinnost.

             17.2 Poskytovatel je povinen uchovávat veškeré originální dokumenty související
                        s realizací veřejné zakázky po dobu uvedenou v závazných právních předpisech
                        upravujících oblast zadávání veřejných zakázek, nejméně však po dobu 10 let od
                        finančního ukončení projektu, zároveň však alespoň do 31. 12. 2027. Po tuto dobu je
                        Poskytovatel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektů
                        provést kontrolu dokladů souvisejících s realizací veřejné zakázky.

             17.3 Poskytovatel se zavazuje, že nevyužije informace získané při činnostech vedoucích
                        k naplnění této Smlouvy k vlastnímu prospěchu, a to ani ve prospěch třetí osoby.
                        Zejména je povinen dbát na to, aby nemohlo dojít ke střetu zájmů vzhledem k plnění
                        předmětu Smlouvy. Podmínkou pro realizaci požadovaného předmětu plnění
                        Smlouvy je, že ani Poskytovatel ani členové realizačního týmu nesmějí být ve střetu
                        zájmů s institucemi, které jsou předmětem evaluace a nejsou a nebyli v období od
                        zahájení příprav na realizaci této Veřejné zakázky v pracovně-právním nebo
                        obdobném vztahu k Objednateli a jeho přímo řízeným organizacím ani ke
                        Zprostředkujícím subjektům na pozici, která měla nebo by mohla mít vliv na tuto
                        Veřejnou zakázku), vše v souladu s Etickým kodexem evaluátora2.

             17.4 Poskytovatel předkládá seznam poddodavatelů i tehdy, pokud v Nabídce uvedl, že
                        nezamýšlí zadat část Služeb jinému subjektu.

             17.5 Tato Smlouva představuje úplnou dohodu Smluvních stran o předmětu této Smlouvy.
                        Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou obou Smluvních stran ve
                        formě číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných oprávněnými zástupci
                        Smluvních stran, nestanoví-li Smlouva jinak.

             17.6 Pokud by se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukázalo být neplatným z důvodů
                        rozporu s kogentním ustanovením obecně závazných právních předpisů, pak tato
                        skutečnost nepůsobí neplatnost Smlouvy, pokud je neplatné ustanovení oddělitelné
                        od ostatního obsahu Smlouvy. Smluvní strany se zavazují takové neplatné
                        ustanovení nahradit dohodou svým obsahem nejbližší duchu takového neplatného
                        ustanovení respektující požadavky kogentních ustanovení právních předpisů.

             17.7 V případě zjištění rozporu mezi Smlouvou a Nabídkou nebo Zadávací dokumentací
                        se smluvní strany zavazují uzavřít Dodatek ke Smlouvě, kterým upraví předmětnou
                        část Smlouvy ve smyslu Zadávací dokumentace nebo Nabídky.

2 Dostupné na http://www.czecheval.cz/standardv kodex/ces eticky kodex .pdf

                                                                       13
17.8 Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha
          těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce Smluvních stran.

17.9 Poskytovatel není oprávněn bez písemného souhlasu Objednatele postoupit
          jakákoliv práva, vyplývající z této Smlouvy na třetí osobu.

17.10  Poskytovatel prohlašuje, že tato Smlouva neobsahuje obchodní tajemství a souhlasí
       s tím, aby ji Objednatel uveřejnil na svém profilu zadavatele. Objednatel je oprávněn
       uveřejňovat na profilu zadavatele i všechny ostatní informace v rozsahu dle
       ustanovení ZZVZ.

17.11  Smluvní strany se dohodly, že v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních
       podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
       (zákon o registru smluv), tuto smlouvu v registru smluv uveřejní Ministerstvo pro
       místní rozvoj.

17.12 Tato Smlouva byla vyhotovena a účastníky podepsána ve třech (3) vyhotoveních
          s platností originálu, přičemž Objednatel obdrží dvě (2) vyhotovení a Poskytovatel
          jedno (1) vyhotovení.

17.13 Smluvní strany se dohodly, že vylučují aplikaci ustanovení § 557 občanského
          zákoníku.

17.14  Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem
17.15  souhlasí a na důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

       Nedílnou součást této Smlouvy tvoří tyto přílohy:

       Příloha č. 1 - Výzva k podání nabídek na VZ v rámci DNS včetně příloh 1-6
       Příloha č. 2 - Nabídka Poskytovatele
       Příloha č. 3 - Seznam členů realizačního týmu

                                                  V Praze, dne__30.10.20.17

                           Objednatel             Deloitte Advisory s.r.o.
                                                       Ing. Pavel Šiška
Česká republika - Ministerstvo pro místní rozvoj
               Ing. Bc. Radmila Outlá, MBA

          ředitelka Odboru projektového řízení

       14