Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3706224: Smlouva o provedení ohňostroje

Příloha silvestr OHŇOSTROJ smlouva_ (002).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O PROVEDENÍ OHŇOSTROJE

Smluvní strany:

1. DODAVATEL:    BONDY comp, s. r. o., organizační složka
                 zastoupená jednatelem Bohumilem Dufkem
                 sídlo: 120 00 Praha 2, Vinohradská 343/6
                 IČO: 24303593

2. OBJEDNATEL: Společenské centrum Trutnovska pro kulturu a volný čas
                      zastoupené ředitelem MgA. Liborem Kasíkem
                      sídlo: nám. Republiky 999, 541 01 Trutnov
                      IČO: 72049537

                 uzavírají tuto smlouvu:

                                           I. PŘEDMĚT SMLOUVY
Předmětem smlouvy jsou autorská práva (scénář), technická příprava a realizace ohňostroje
(ohňostrojné práce - roznět bude proveden elektricky).

                                     II. PLNĚNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY
Dodavatel se zavazuje zajistit pro objednatele sjednaný předmět této smlouvy při příležitosti
silvestrovské slavnostní akce, a to:
v termínu: 1. 1. 2018
hodina: cca v 00.00 hodin (bude upřesněno dle časového scénáře akce)
místo konání: Trutnov - Krakonošovo náměstí

                                     III. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Za plnění předmětu této smlouvy uhradí objednatel dodavateli dohodnutou cenu 130.000 Kč

  (slovy:Jednostotřicettisíc korun čs.).
  Cena zahrnuje celkovou částku za veškeré služby dodavatele dle odst. I této smlouvy.
2. Objednatel zaplatí dodavateli zálohu ve výši 100.000 Kč .
  Záloha je splatná na základě zálohové faktury dodavatele do 15. 11. 2017.
3. Doplatek sjednané ceny uhradí objednatel do 14 dnů po provedení předmětu smlouvy, a to na
  základě faktury dodavatele, která bude obsahovat vyúčtování zálohy.
  Datum uskutečnění zdanitelného plnění je 1. 1. 2018.
4. Dodavatel provede zdanění v ČR dle platného zákona.

                                                  IV. SANKCE
1. Neuhradí-li objednatel zálohu v dohodnutém termínu dle čl. III, odst. 2 této smlouvy, je dodavatel

  oprávněn od plnění předmětu smlouvy odstoupit, přičemž právo na náhradu škody objednatelem není
  dotčeno.
2. Dostane-li se objednatel do prodlení se zaplacením doplatku sjednané ceny, je povinen zaplatit
  dodavateli kromě sjednané ceny smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý den prodlení s úhradou.
3. Nebude-li předmět smlouvy proveden z důvodů na straně dodavatele, zaplatí tento objednateli
  smluvní pokutu ve výši 15.000 Kč, a to do 14 dnů od neprovedeného plnění, a zároveň objednateli
  vrátí uhrazenou zálohu.

4. Nebude-li předmět smlouvy proveden z důvodů na straně objednatele, zaplatí tento dodavateli plnou
  cenu, sjednanou v čl. III., odst. 1 této smlouvy.

5. Nebude-li předmět smlouvy proveden zásahem třetí moci (bouřka, rychlost větru apod.), dohodnou se
  smluvní strany na náhradním termínu plnění předmětu smlouvy.
                              V. POVINNOSTI A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY
1. Dodavatel:

  1.1. Ustanovuje do funkce vedoucího odpalovače pana Bohumila Dufka
  1.2. Provede ohňostroj v souladu s platnými zákonnými normami ČBÚ.
  1.3. Odpovídá za škody způsobené přípravou a realizací ohňostroje v jeho bezpečnostním pásmu.
  1.4. Kopie platného průkazu odpalovače ohňostroje a smlouva o pojištění dodavatele tvoří přílohy

       této smlouvy jsou její nedílnou součástí.

2. Objednatel:
  2.1. Ustanovuje do funkce hlavního pořadatele akce pana.
       (Z. Fibír předloží doklady o splnění ohlašovací povinnosti ohňostroje na vyzvání dodavatele.)
  2.2. Zajistí ve smyslu platných zákonných norem tuto součinnost:
       a) splní ohlašovací povinnost ohňostroje: městskému úřadu, hasičskému sboru, Policii ČR
          a městské policii,
       b) zajistí přístup a nerušenou práci dodavatele na lokacích ohňostroje v dohodnutém čase
          do samotné realizace ohňostroje i při dohledávce po realizaci,
       c) zajistí dohodnutý počet osob pořadatelského sboru pro ostrahu bezpečnostního pásma
          a umožní dodavateli toto pásmo vymezit a ohradit,
       d) zajistí potřebný počet odpadkových nádob na likvidaci zbytků po ohňostroji,
       e) umožní přístup hasičskému sboru, bude-li to nezbytné,
       f) zajistí dle požadavků dodavatele přípojný bod elektro 230V/32A nebo 230V/63A.
  2.3. Odpovídá za škody způsobené při přípravě a realizaci ohňostroje mimo jeho bezpečnostní
       pásmo nesplněním povinností dle čl. V., odst. 2.2. této smlouvy.

                                       VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Na předmět plnění se vztahují ustanovení autorského práva v plném znění.
2. Tuto smlouvu je možné doplňovat a měnit jen se souhlasem obou smluvních stran, a to formou

   číslovaných písemných dodatků. K předložení návrhu je oprávněna kterákoliv ze smluvních stran.
3. Smlouva obsahuje dvě strany a je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž po jednom výtisku

  obdrží každá smluvní strana.

V Trutnově dne 1. 11. 2017

Na důkaz souhlasu podpisy:

.......................................................  ...........................................
         MgA. Libor Kasík                                       Bohumil Dufek
               ředitel                                             jednatel

Společenské centrum Trutnovska                              BONDY comp., s. r. o.
      pro kulturu a volný čas

                    

Pomozte nám udržovat český stát transparentní

Za tři roky nám 748 lidí darovalo 2 204 097 Kč .

  • Kontrolujeme politiky a úředníky, zda s našimi penězi zacházejí správně.
  • Stali jsme se důležitým zdrojem informací pro novináře.
  • Zvyšujeme transparentnost českého státu.
  • Pomáháme státu zavádět moderní e-government.

Pomozte nám i vy