Textová podoba smlouvy Smlouva č. 379965: Pronájem konferenčních prostor, zajištění techniky a občerstvení

Příloha Objednavka_20161005.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednatel (fakturační adresa):

                    Dům zahraniční spolupráce, Na Poříčí 1035/4, 110 00 Praha 1; IČ: 61386839; DIČ: CZ61386839; Číslo
                                                  účtu: 107-5115830277; kód banky: 0100; peněžní ústav: KB

                           Objednávka č. 2016/455/918/1745                   rok středisko zakázka poř. číslo

                                                                             2016          455       918                1745

                    Interní akce (TCA+EVS)  8161013                Investiční záměr:
                                            Dodavatel:

Název:                                      Vojenské lesy a statky ČR, s.p.

Adresa:                                     Pod Juliskou 1621/5, 160 00 Praha 6

IČ:                        00000205                         DIČ:                           CZ00000205

Číslo účtu:                117167103            Kód banky:                                      300

     IBAN:                                                                           SWIFT:
                                                          Objednáváme u Vás závazně:
     Název          Pronájem konferenčních prostor, zajištění techniky, občerstvení - školení EDS - 17.-22.11.2016
zboží/služby:
                                            30                                                                      ks
  Množství:

Termín dodání: 17.11.2016

Adresa dodání:      Vojenské lesy a statky ČR, s.p. divize Horní Planá, Rekreační zařízení Olšina, Jiráskova 150, 382 26 Horní
                    Planá

Předpokládaná cena         123000                           Měna:                               Kč
  bez DPH celkem:

            PROSÍME UVÉST ČÍSLO OBJEDNÁVKY NA FAKTUŘE NEBO PŘILOŽIT KOPII OBJEDNÁVKY K FAKTUŘE.

                   FAKTURU BEZ TĚCHTO ÚDAJŮ NENÍ MOŽNÉ PROPLATIT A JE DODAVATELI VRÁCENA ZPĚT.

Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel s uveřejněním celého znění objednávky v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o
registru smluv, v platném znění.
Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel, že splnění zákonné povinnosti uveřejnění akceptované objednávky prostřednictvím
registru smluv zajistí objednatel, přičemž v případě prodlení objednatele s uveřejněním akceptované objednávky zajistí tuto
povinnost nejdéle do 30 dnů ode dne její akceptace dodavatel.

Jméno a příjmení:          Pro potřeby Registru smluv za dodavatele potvrdil:
                                                                        Miloslava Haldová

E-mail ze dne:                                                    28.9.2016