Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednatel (fakturační adresa): Dům zahraniční spolupráce, Na Poříčí 1035/4, 110 00 Praha 1; IČ: 61386839; DIČ: CZ61386839; Číslo účtu: 107-5115830277; kód banky: 0100; peněžní ústav: KB Objednávka č. 2016/455/918/1745 rok středisko zakázka poř. číslo 2016 455 918 1745 Interní akce (TCA+EVS) 8161013 Investiční záměr: Dodavatel: Název: Vojenské lesy a statky ČR, s.p. Adresa: Pod Juliskou 1621/5, 160 00 Praha 6 IČ: 00000205 DIČ: CZ00000205 Číslo účtu: 117167103 Kód banky: 300 IBAN: SWIFT: Objednáváme u Vás závazně: Název Pronájem konferenčních prostor, zajištění techniky, občerstvení - školení EDS - 17.-22.11.2016 zboží/služby: 30 ks Množství: Termín dodání: 17.11.2016 Adresa dodání: Vojenské lesy a statky ČR, s.p. divize Horní Planá, Rekreační zařízení Olšina, Jiráskova 150, 382 26 Horní Planá Předpokládaná cena 123000 Měna: Kč bez DPH celkem: PROSÍME UVÉST ČÍSLO OBJEDNÁVKY NA FAKTUŘE NEBO PŘILOŽIT KOPII OBJEDNÁVKY K FAKTUŘE. FAKTURU BEZ TĚCHTO ÚDAJŮ NENÍ MOŽNÉ PROPLATIT A JE DODAVATELI VRÁCENA ZPĚT. Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel s uveřejněním celého znění objednávky v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Potvrzením objednávky souhlasí dodavatel, že splnění zákonné povinnosti uveřejnění akceptované objednávky prostřednictvím registru smluv zajistí objednatel, přičemž v případě prodlení objednatele s uveřejněním akceptované objednávky zajistí tuto povinnost nejdéle do 30 dnů ode dne její akceptace dodavatel. Jméno a příjmení: Pro potřeby Registru smluv za dodavatele potvrdil: Miloslava Haldová E-mail ze dne: 28.9.2016